پریساپریسا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

تقدیم به پریسای عزیز

با دیدن روی ماهت روزم ساخته میشه....

فصل دوم:تجربه ی یک بیماری

1390/8/25 20:53
نویسنده : مامان پریسا
1,550 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به پریسا جون و سلام به دوستان مهربونم.

از خدا میخوام که همه ی فرشته های کوچولو خوب و سلامت باشن.هفته ی گذشته که پریسا خانم حسابی من و بابا یی رو نگران کرد.

بیماری که از روز یکشنبه هفته قبل شروع شده بود،و اولش به خاطر در اومدن ششمین دندانش بود.باعث شد تا حسابی ضعیف بشه.

واز روز دوشنبه شب یعنی بعد از مراسم تولد به اوج رسید و باعث شد ساعت ١٢ شب ببریمش بیمارستان.

عفونت گلو و گوش، تب و اسهال شدید. و این وسط خدا خیر بده به دکترایی که مثلا" دکترن!!!!!!

وبا تجویز داروی اشتباهی مشکل را دو چندان میکنن.

طفلک پریسا!!!!!!!!!!!!!!!!!!

خلاصه بیماری با علائم جدید تر هر روز بدتر میشدتا اینکه روز شنبه دوباره پیش یه آقا دکتر خوب رفتیم و با تجویز چند داروی خوب خدا را شکر پریسا بعد از ٣ روز بهتر شد.

خدایا شکرت. امروز بعد از ٨ روز شروع کرد به غذا خوردن و بالاخره من وبابا یی رو از نگرانی در آورد.

یک سفر کوچولو........

روز سه شنبه که عید بود. تصمیم گرفتیم به یه سفر کوچولوی نیم روزه درون استانی بریم.دنیای زیبا

که بعد از یک هفته مریض داری و هوای بسیار مطبوع حسابی چسبید. مامان و بابا و پریسا و یاسمن دختر دایی با هم رفتیم به آبادان.

و بلافاصله بعد از رسیدن برای پریسا خانم کلی خرید کردیم و بعدش هم کنار ساحل بهمن شیر نهار خوردیم و بعد از ظهر هم برگشتیم.

امروز چهار شنبه هم که از اول صبح بارون خیلی قشنگی شروع به باریدن کرد .

خدا کنه با این بارون هوا پاک بشه و مریضیها از بین برن و این فرشته های کوچولو حالشون خوب بشه.

چند تا عکس آماده کردم که در ادامه برای دوستای گلم گذاشتم.

فعلا " خدا نگهدار همه ی دوستای گلم و فرشته های نازشون.

ziba

به خاطر بیماری که بعد از ٨ روز امروز شروع به غذا خوردن کرد.

ziba

این هم آبادان و ساحل رود خانه بهمن شیر:

ziba

واین هم یکی دیگه . اگر دقت کنید اون سمت بهمن شیر خاک کشور عراق مشخصه:

ziba

این ها هم دوتا از خرید های پریسا خانم هستن. مبارکه مامانی:

ziba

و عکس آخر پریسا خانم در تیپ زمستانش:

ziba

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (53)

اجی یاسمن
25 آبان 90 21:07
سلام عزیزم خیلی قشنگ بود مخصوصا عکسها


سلام خواهش میکنم گلم. مواظب خودت باش.
مامان محمد پارسا
25 آبان 90 21:39
سلام عزیزم
خدا رو شکر که حالت خوب شده مواظب خودت باش نانازی
لباس هایی که برات مامانی و بابایی گرفتن خیلی زیباست مبارکت باشه گلم عکس هات هم خیلی ملوس و نازن


سلام گلم. مرسی که اومدی. چشمات قشنگ میبینه. من هم منتظر عکسای وسیل گل پسرت هستم.
مامان علي خوشتيپ
25 آبان 90 23:49
الهي خاله فدات شهههههههههههههههههه
خيلي ناراحت شدم برات.ماماني كدوم دكتر برده بوديش؟
ولي خب خدا رو شكر كه بهتر شده
هميشه به سفر عزيزم.لباسا هم مباركت باشه خيلي خوشگلن.دست مامان و بابا درد نكنه
ماماني فكر كنم چشمش كردنا.اسپند فراموش نشه.من كه همش ماشاالله گفتما





سلام عزیزم. خدا نکنه. راستش بیمارستان تو اون وقت شب غیر انترن دیگه چی داره!!!!!!
خواهش میکنم گلم این چه حرفیه. از روز قبلش بیماریش شروع شد. من که به این چیزا عقیده ندارم.
دایی جون بنی
26 آبان 90 0:17
سلاممممممممم اره حق بهتون میدم وای از دست این دکترهای نسخه اماده
خدا رو شکر که حالت خوب شد پریسا جون
مامان پریسا همیشه به گردش باشید و لبتون در کنار این نانازی خندون باشه عکس دومیش خیلی قشنگ بود.
لباسش هم خیلی زیبا بود مبارکت پریسا جون به شادی بپوشی


سلام. چکار کنیم این شانس این طفلک بود.ایشالله شما هم همیشه شاد باشید.ممنون از حضورتون.







محمد
26 آبان 90 9:15
امیدوارم که پریسا خانم بهتر شده باشن.
این ویروس همه جا هستش حتی یزد


سلام. ممنون. ایشالله که همه ی بچه ها در همه جا سالم وسلامت باشن


مامان آرین
26 آبان 90 9:54
الهیییییی خدا رو شکر که حالت بهتر شده عزیزم


سلام گلم. ممنون که اومدی.
مامان پارسا جون
26 آبان 90 13:42
سلام عزیزم خدا بد نده
وای خیلی ناراحت شدم بابت مریضی پریسا جون،ایشاا... که دیگه این آخرین مریضی گلت باشه.
لباساشم خیلی نازه مخصوصا کفشش
عکسشم خیلی ماه شده میبوسمش دختر خوشگلو


سلام گلم. ممنون الان که خدا رو شکر بهتر شده.اره کفشها رو خودم خیلی دوست دارم.مرسی عزیزم.
مامان نفس طلایی
26 آبان 90 22:42
سلام عزیزم خدا رو شکر که ستاره ی نازت بهتره راستی شما اهل جنوبید ؟ چه عالی من خیلی دوست دارم یه سفر بیام اون جا اما تا حالا که قسمت نشده


سلام عزیزم ممنونم.بله جنوبی هستیم. حتما تشریف بیارید در خدمت باشیم. میدونید که جنوبیا چقدر مهمان نواز هستن.
مامان نفس طلایی
26 آبان 90 22:43
وااااااااااااااااااااای چه عکسای نازی مخصوصا لباسش


مرسی عزیزم . لطف دارید.
مامان محمد صدرا
27 آبان 90 2:30
سلاااااااااااااام!
پریسا جون بهتر ی خاله!؟

عکسات چه خوب افتادن!

لباست چه نازه! مبارک باشه عزیزم!


سلللللللللام عزیزم. شما لطف دارید گلم. چشمات قشنگ میبینه. ممنون که اومدی.
بابای مهرسا
27 آبان 90 6:51
سلام
خدارو شکر پریا جون حالش خوبه
مبارک خریداش
تو عکساشم خیلی ناز افتاده


سلام. ممنون بابای مهربون. شما لطف دارید.
مریم
27 آبان 90 9:47
ایشالا که خوب می شه عززیزم خصوصی


سلام مرسی گلم. دیدم.


مریم
27 آبان 90 9:49
ببخشین اشتباهی گفتم خوب می شه
درستش:خداروشکر خوب شده


گلم فرقی نمیکنه به هر حال ممنون از مهربونیت.
مامان نیایش
27 آبان 90 9:50
سلام خانومی ان شا الله که دخترت همیشه سالم باشه خیلی سخته وقتی این کوچولو ها مریض میشن خدا خودش مراقب همشون باشه پریسای ناز خیلی مواظب خودت باش خاله


سلام عزیزم. ایشالله. خوشحالم کردی گلم.
ناهید
27 آبان 90 10:06
سلام گلم
خدا رو شکر که حالت خوب شد
عکسات خیلی ناز شدن پریسا جون.


سلام عزیم. ممنون ناهید جون.
مامان یاس
27 آبان 90 10:42
الحمدالله که حالش خوب شده این دکترپیدا کردن هم یک معضلی شده برای خودش


ممنون گلم. واقعا" که حقیقتو گفتی.
یک عدد مامان
27 آبان 90 11:40
سلام ، پریسا ناناسی بهتر شده ؟

عکسای قشنگی بودن مامانی مخصوصا اون لباس بافتنی سفیده دلمون دخمل خواست یهو !

ایشالا همیشه سلامت باشین


سلام دوست جونم. واااااااااا. این که خوبه!!!
پریسا
27 آبان 90 15:34
سلام.خداروشکر که حالش بهتر شده...امان از دست بعضی از این دکترای بد....

وااااای من نمیدونستم شما جنوبی هستین آخی عزیزم...
من قبلا آبادان رفتم...همین جایی که پریسا جون عکس انداخته قدم زدم...آخی ماشالا چه عکسای نازی شده
امیدوارم همیشه خوش باشید


سلام پریسا جون واقعا" هم امان..........
وااااااای چه خوب . اره خیلی جای قشنگیه. مرسی عزیزم.
مامان اسرا واسما
27 آبان 90 17:44
سلام مهربونم!خوشحال شدم پریسا جون حالش بهتر شدهعکساش هم خیلی عالین
یه شاهکار تازه از اسما خانوم دارم


سلام عزیز دلم. واااااااااای گلم خوشحالم کردی اومدی. چشمات قشنگ میبینه عزیزم.
چشششششششششششم همین الان خدمت میرسم.
یه عاشق
27 آبان 90 21:26
سلاممممممممممم
مامان پریسا خوبی؟
تولد پریسا جونو تبریک میگم
ببخشید دیر اومدم سرم یکم شلوغ بود
ایشا........ 100000000000000000ساله بشه
کم شدن یه فرشته از اسمون و اومدنش به زمین رو تبریک میگم


با کمال افتخار لینکت کردم

بای





سلام . ممنون که اومدید. من هم شما رو لینک کردم.
امیرمسعود
28 آبان 90 8:57
سلام. چقدر ناراحت شدم وقتی پستتونو می خوندم و خوشحال از خوب شدن پریسای عزیزم.
امیرمسعودم چند روزی به شدت مریض بود ولی خدارو شکر بهتر شده و برای هر دوتا عزیزم آرزوی سلامتی می کنم .
از طرف من پریساجونو ببوسین


سلام ممنون مامان مسعود. شما لطف دارید گلم ایشالله همیشه همه ی بچه ها سالم باشن.
مامان رها
28 آبان 90 9:14
سلام پریسای نازم خوشحالم که ابرهای تیره و تار بیماری کنار رفتن و الان سلامتی خاله ،همیشه به گشت و گذار عزیزم لباسهای نو هم مبارک گلم عکساتم خیلی ناز شده


سلام مرسی گلم. زحمت کشیدی دوست عزیز. رها جونو ببوس.
مامان محمد صدرا
28 آبان 90 9:30
******

……..*..lovel…*
…..*..lovelovelo…*
…*..lovelovelove….*
..*.lovelovelovelove…*……………*….*….*
.*..lovelovelovelovelo…*………*..lovel….*
*..lovelovelovelovelove…*….*…lovelovelo.*
*.. lovelovelovelovelove…*….*…lovelovelo.*
.*..lovelovelovelovelove…*..*…lovelovelo…*
..*…lovelovelovelovelove..*…lovelovelo…*
…*….lovelovelolovelovelovelovelovelo…*
…..*….lovelovelovelovelovelovelov…*
……..*….lovelovelovelovelovelo…*
………..*….lovelovelovelove…*
……………*…lovelovelo….*
………………*..lovelo…*
…………………*…..*
………………….*..* …………………….
اپم عزیز بدو بیا منتظرم...


ممنون گلم چششششششم.
فرشته مامان امين رضا
28 آبان 90 10:26
سلام

خداروشكر بهتر شده .ديگه فصل سرماست وبيماري زياد .بيشتر بايد مواظب بود

لباساي جديد مبارك پريساخانوم
آپم


سلام. خانمی. ممنون که اومدی گلم. چشم حتما میام.
سارا(مامان سوگل)
28 آبان 90 10:31
سلام عزیزم.منم لینکتون کردم.


سلام مرسی گلم.
mamani helena
28 آبان 90 15:06
salam azize khale elahi begardam akhe chera mariz shodi golam hala khodaro shokr ke khob shodi vay manam delam havaye abadan khiabon amiriro kard


سلام عزیزم. ممنون از ابراز محبتت. خب بفرمایید در خدمت باشیم گلم.


مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
28 آبان 90 16:21
سلام عزیزم
خدا رو شکر که حالت خوب شده چه عکسها و خریدهای قشنگی.


سلام دوست عزیز. ممنون گلم.
AREZOO
28 آبان 90 18:58
سلام مامان پریسا خوبین ?تولد پریسا جووون مبارک.خوشحالم که پریسا جوووون حالش خوب شده


سلام . ممنون از حضورتون.
مامان ملینا
29 آبان 90 12:30
سلام خاله جون خدا رو شکر که خوبی شدی .عزیزم مواظب خودت باش.عکسهاتم خیلی خوشگل بودن همچنین لباست. مبارکت باشه خانمی . ان شالله لباس عروسی بپوشی عزیز دلم.


سلام گلم .ممنون از محبت شما و مرسی که بهمون سر زدی. ملینا جونو ببوس.
سینا
29 آبان 90 16:23
سلام خوبین
وب زیبایی دارین
ممنون از لطفتون
منم لینک کردم شما رو


سلام. ممنون وب شکلک شما هم خیلی جالبه.
مامان یاسین و ستایش
29 آبان 90 19:44
سلام واااااااااای چه لباس قشنگی. تنش کن عکسشو بگیر نشونمون بده.


سلام ممنون گلم. حتما ازش عکس میگیرم.
ماما پانی
30 آبان 90 1:16
امیدوارم هیچ موقع این کوچولوهای عزیز مریض نشن و خدا مراقب فرشته های کوچولوش باشه.منم خیلی دلم میخواد برم آبادان ولی جور نمیشه رفتن .خریدهای دخمل گلی مبارکش باشه عکسها هم زیبا بودن.بوس بوس


سلام گلم. ممنون از دعای خوبتون. راستی به شما که نزدیکه .فقط اراده کنی راه نزدیکتر میشه گلم.
مامان امیرمهدی
30 آبان 90 20:42
سلام . خدا را شکر که پریسا کوچولو خوب شده.
عکسها هم قشنگن مخصوصا" لباسها.


سلام. ممنون. ایشالله که نی نی کوچولوی شما هم خوب باشه.
محمد
1 آذر 90 13:51
پریسا خانم بهتر شدن ؟


ممنون از احوالپرسی شما. بله خوب شد.
مامان ماهان
1 آذر 90 15:03
الهی که زود زود خوب بشه
لباسات خیلی خوشگل بودن عزیزم مبارکت باشه


سلام به مامان مهربون. مرسی که اومدی گلم.
مدرسه ی مامان ها
1 آذر 90 15:34
سلام مامان عزیز پریسا
از حضور شما در مدرسه ی مامان ها سپاسگزاریم، بهتون تبریک می گیم
شما به عنوان یکی از مامان های فعال ماه گذشته ی مدرسه انتخاب شدید، امیدواریم که اسمتون توی آسمون ها پیش خدای مهربون هم جزء مامان های نمونه باشه
موفق باشید


سلام به خانم معلم گلمون
همه ی این ها به خاطر آموزشهای خوب شما هست. من هم از شما ممنونم.
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
1 آذر 90 15:42
سلام پریسا جون.خوب شدی خاله؟؟؟


سلام دوست عزیز. ممنونم که احوالپرس پریسا هستید. خدا را شکر خوب شد.
ياسمن مامان عسل
1 آذر 90 15:48
الهي پريسا جونم،خوبي حالا خاله جون؟خيلي ناراحت شدم،ميبوسمت گل نازم


سلام قربون شما گلم. ممنون که سر زدی .
ساحل خاطره
1 آذر 90 22:59
عزیزدلمی پریساجونم


سلام گلم مرسی.
مامان آرميتا
2 آذر 90 0:31
سلام با 10 ماهگي گلي آپم خانمي


سلام مبارکه. چشم حتما میام.
سارا(مامان سوگل)
2 آذر 90 7:41
سلام عزیزم
من تا حالا آبادان نیامدم ولی باید جای قشنگی باشه.


سلام گلم . تشریف بیار خودم میبرمت آبادان .
مامان یاسین و پریسا
2 آذر 90 11:02
مامان پریسا سرت حسابی شلوغ شده فکر کنم 1روز فقط باید وقت بزاری تا جواب مامانا رو بدی ایشاالله که همیشه سرت شلوغ لبت خندون و شاد باشی و از بیماری دور باشید


سلام مامان یاسین. اولا ستایش گلم نه پریسا. هر چند فرقی نداره. دوم اینکه دوستان عزیزم بهم لطف دارن. و دیگه اینکه امیدوارم شما هم شاد و خندان باشید. مرسی گلم.
نگين
2 آذر 90 15:18
سلام
خوشحالم و خداي مهربون رو شكر كه پريسا جون حالش خوبه


سلام ممنون از محبت شما و ممنون از حضورتون.
مامان محمد پارسا
2 آذر 90 15:55
سلام فرشته کوچولوی خاله
خوبی ؟ مامانی خبر جدید ؟ عکس جدید؟ شیرین کاری جدید چی داری برامون بنویسی


سلام مامانی.
عجله نکن. عجله نکن. زنگ تفریحه.
بهار
2 آذر 90 20:24
سلام
مریض شدن کوچولوها خیلی بده امیدوارم دیگه هیچ وقت مریض نشه و همیشه خوش باشین سوغاتیای سفر هم خیلی خوشگل بودن


سلام بهار جون ممنون که اومدی. بله واقعا" سخته. ایشالله که هیچ بچه ایی مریض نشه.
پریسا
2 آذر 90 20:53
سلام عزیزم
مرسی شما خوبی؟
پریسا جون بهتر شده؟


سلام گلم. ممنون . بله بهتر شده.
هديه (مامان يوسف و محمد)
3 آذر 90 3:25
الهي شكر كه خوبه ديگه خيلي مراقبش باش


سلام . چشم من که همیشه مراقبش هستم.
مامان آمیتیس
3 آذر 90 10:49
سلام مامانی بلا به دور موظب عزیز خاله باشید میبوسم روی ماه پریسا جون رو


سلام گلم. ممنون از لطفتون. من هم روی ماه آمیتیس جون میبوسم.
سارا(مامان سوگل)
4 آذر 90 13:39
سلام عزیزم.مرسی.شما هم بیاین پیشمون خوشحال میشیم.


سلام گلم. مرسی شما لطف دارید.چشم حتما
مامان عسل و آریا
4 آذر 90 13:53
سلام عزیزم.طفلکی پریسا جون که چند روز حالش بد بوده.اشنالله دیگه مریضی سراغ گلم نیاد.بوووووووس


سلام گلم. ممنون ایشالله هیچ بچه ایی مریض نشه.
مامان گیسو
4 آذر 90 16:42
سلام عزیزم
خوشحالم که حال این دخمل نازم خوب شده
چه عکس های خوشملی
نازی عروسکم



سلام گلم. ممنون از لطفت. روی ماه گیسو جونو ببوس.


مامان اسراواسما
5 آذر 90 8:52
سلام !خوبین؟ایشالله که پریسا خانوم کامل خوب شده واوضاع بر وفق مراده


سلام ممنون عزیزم . خدا رو شکر میکنم.شما لطف دارید.
مامانی طهورا
6 دی 90 17:29
سلام عزیز جان مرسی که به ما سر زدین عکسهای پریسا جون خیلی ناز شده هزار ماشاالله


سلام گلم خواهش میکنم. شما هم لطف دارید.