پریساپریسا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

تقدیم به پریسای عزیز

با دیدن روی ماهت روزم ساخته میشه....

در آستانه یک سالگی

1390/8/7 10:56
نویسنده : مامان پریسا
672 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به پریسا خانم و تمام دوستان و غنچه های ناز.

این روزا پریسا خانم که دیگه داره کم کم برای خودش خانمی میشه، کلی کارای خوشکل یاد گرفته. مثلا"

خیلی خوشکل و ناز برامون بای بای می کنه.

یا اینکه دستش رو میاره جلو و دست میده(البته بیشتر وقتا با دست مخالف).

و دیگه اینکه دستش را به علامت بیا بیا خیلی خوشکل باز و بسته می کنه.

تازه هم بازی لی لی حوضک و کلاغ پر را هم به روش و آواز خودش روی دست ما انجام میده.

عاشق کتاب و کلا" کاغذه مخصوصا" اگر دست من باشه. که از دستم بگیره و بعد بشینه چند ساعتی مشغول باشه. اول ریز ریز کنه بعد مزه مزه!!!!

راستی یه خرابکاری از خانمی!!!! چند روز پیش زد و یکی از شیشه های بوفه را شکوند. و یه کوچولو هم دستش زخم شد که به خیر گذشت. ولی حالا این جای بوفه شده محل بازی خانم.

این هم عکسش:

دیروز یعنی جمعه،مهمان مامان جون بودیم و پریسا خانم کلی خوش به حالش شدو حسابی با بچه های خاله و دایی بازی کرد. اینجا هم حیاط خونه ی مامان جون:

هفته آینده با کللللللللی خبر میام. فعلا" خدا نگهدار

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (37)

مامان ستایش و یاسین
7 آبان 90 11:10
سلام مامان پریسا چه وبلاگ باسلیقه ای درست کردی کمک می کنی منم وبلاگ درست کنم


سلام گلم خوش آمدی . چشم عزیزم هر کمکی بخواین در خدمتم.
مامان رها
7 آبان 90 13:25
سلام عزیزم آفرین چه کارا این دخملی انجام میده هورا هورا


سلام مرسی گلم.
مامان ماهان عشق
7 آبان 90 14:23
سلام به پریسا خانم گل.جیگر این شیرینکاریا.
مامانی ایشالله هفته دیگه با کلی خبر خوب برگردی.


سلام گلم. اره دیگه حتما". منتظر باشید.
مامان ماهان عشق
7 آبان 90 14:23
ژریسا جون شمارش معکوس شروع شد.10-9-.....


بله 8-7-......
بهار(مامانی شهراد)
7 آبان 90 15:46
سلام.حتما کم کم داری تدارک اولین تولد گل دخترتو میبینی؟کاش ما هم اونجا بودیم و کمکت میکردیم.پریسا رو از طرف من ببوس و بگو مامانی شهراد به خاطر شکوندن شیشه بوفه کاملا تحسینت میکنهاینا هم واسه گل دختر


مرسی گلم کاش در جشن شرکت میکردید. نه فقط برای کمک. راستی ممنون از تحسینت.
مامان ابوالفضل
7 آبان 90 18:57
سلام سلام سلام
چه جای بازی ای درست کردی واسه خودت پریسا جون


سلام گلم نوبت ابالفضل هم میشه عجله نکن.
یک عدد مامان
7 آبان 90 19:31
سلام
اون شیشه از اولم نباید میبوده ... والا ! نیگا قشنگ فیکس پریسا جونیه...

مامانی تموم ِ اخبار ِ تولد رو برامون ثبت کنا ! ایشالا تولد 120 سالگیش


سلام اره راست میگین!!!چشم حتما گزارش میدم
مامان علي خوشتيپ
7 آبان 90 22:07
الهي قربون اين دخملي بشم با اين شيرين كارياش
اشكال نداره عزيز خاله شيشه براي شكستنه
ايشاالله هميشه به مهموني
دوست جونم خصوصيتو خوندم.خيلي به هم نزديكيم.ايشاالله يه برنامه ميذاريم تا همديگه رو ببينيم
خيلي ذوق داره يهو ببيني يكي از ني ني وبلاگيا همسايته[hr


شکستن شیشه مهم نیست،ما نگران خودش هستیم.من هم خیلی خوشحال شدم. حتما یه برنامه مذاریم.


پریسا
7 آبان 90 22:31
سلام
آخی...نازی...
خداروشکر به خیر گذشته
مرسی مامان پریسا


سلام پریسا جون. خواهش میکنم. خوشحال شدم.
مامان اسراواسما
8 آبان 90 9:02
سلام عزیزم!همچین قشنگ نوشتی که یه لحظه دلم خواس اون وروجک الان بغلم بود وکلی بوسش میکردم
منتظر خبرهای خوش هستم.


سلام به دوست عزیزم. ممنون شما لطف دارید.ایشاا... حتما.
مامان پارسا جون
8 آبان 90 11:34
سلام گلم خوبی؟
خدا رو شکر که اتفاقی واسه گل دختر پیش نیومد.قربونش برم جیگرو
پیشاپیش هم یه عالمه تبریک واسه یه دختر ناز


مرسی گلم . برای تولد هم ممنون. ولی هنوز یک هفته مونده.
مامان زهرا نازنازی
8 آبان 90 11:36
سلام خانومی

ممنون از حضورتون

خدا دختر نازتون رو حفظ کنه

شما با افتخار لینک شدین


خواهش می کنم گلم. از آشنایی با شما خوشحال شدم.
بابای مهرسا
8 آبان 90 11:48
سلام
ماشاالله هزار ماشاالله دیگه بزرگ شده نی نی شما

لبش خندون موفق باشی


ممنون از بابای مهربون.
زهراسادات
8 آبان 90 12:14
سلام
تولد پریسا گلی پیشاپیش مبارک باشه.
عزیزم شما رو لینک کردم.


مرسی عزیزم شما هم لینک شدید.
بابای مهرسا
8 آبان 90 13:38
مهرسای جون منتظره
زود بیا


چشم.الان میام
مامان گیسو
8 آبان 90 17:30
سلام دوست گلم پیشاپیش تولد این دخمل نازمون مبارک
قربون بای بای کردنت برم من خانومم
بوسسسسسسسس

خصوصی داری


سلام عزیزم. ممنون از شما. و مرسی که رمز دادید.
یاسمن مامان عسل
8 آبان 90 18:58
سلام عزیزم،چه نی نی نازی ماشالا،با اجلزه لینکتون میکنم


سلام گلم شما هم لینک شدید.
ماما پانی
8 آبان 90 22:39
سلام همشهری ممنون از حضورتون خدا حفظ کنه پریسای خوشکل و ناز رو


مرسی از حضورتون.
مامان محمد صدرا
9 آبان 90 1:47
آخییییییییییییی!
ناز بشی با این عکس خوشملات!

چه خونه کوچولویی داری خاله جون!

با کدوم بنا صحبت کردی برات ساخته!؟؟؟؟؟؟؟؟؟


ممنون خاله. خودم پیداش کردم.
مامان تارا - سارا
9 آبان 90 12:30
وای چه دخمل شیطونی شدی خاله.... تارای منم عین شما شیطونه...



سلام عزیزم.این کارا شیرین کاریه.
مامان تارا - سارا
9 آبان 90 12:30
اشکال نداره خاله هر چی دوس داری خرابکاری بکن فدای سرت ولی مواظب خودت هم باش دست و پات رو نبری...


مرسی خاله. شما هم مواظب تارا کوچولو باشید.
ماما پانی
9 آبان 90 16:03
سلام مامان مهربون باعث افتخاره مرسی شما هم لینک شدید


سلام عزیزم شما هم لینک شدید.
عاطفه
9 آبان 90 16:37
سلاااااااااااااام
خوبین مامان پریسا جون؟
پس پریسا جون هم آبان ماهیه...
ایشالا...120سال زیر سایه ی پدرو مادرش سالم سلامت باشه.
درسام زیاد شده...امسال کنکورم دارم حسابی باید بخونم تا بتونم رشته مورد علاقه م قبول شم.نمیتونم زیاد آپ کنم ببخشید دیگه
ممنون باز شما یادی از من کردین.
قسمت14رومانم رو هم که دیدین اگه وقت داشتید بخونید...
پریسا جون از دور میبوسمت و بهترین روز زندگی مامانو بابا و خودتو به خانواده گرمتون تبریک میگم...


سلام عاطفه جون . داستانت رو خوندم. امید وارم هر رشته ایی که دوست داری قبول بشی. مرسی که سر زدی.
عاطفه
9 آبان 90 16:44
اِ شرمنده ها داشتم دنبال روز تولد پریسا جون میگشتم اون بالا پیداش کردم خیلی برام جالب بود...
منو پریسا جون با17سال فاصله تو یه روز به دنیا اومدیم...


پس تولد شما هم مبارک گلم.
mamani helena
9 آبان 90 18:15
vay khale cheghad mashala balao khordani shodiii


چکار کنم خاله. یکی یه دونه هستم دیگه.
پریسا
9 آبان 90 20:33
salam
up date


چشششششششم
مامان علی خوشتیپ
11 آبان 90 8:19
خصوصی مهم


بله عزیزم مرسی.
عاطفه
11 آبان 90 10:51
سلااااااااااام
ترو خدا این جور نگین...باور کنید اتفاقی بوده...
زیاد عادت ندارم کامنت تایید کنم هر از گاهی اگه دوسه تا از کامنتا رو تایید میکنم که فقط قسمت نظرات خالی نباشه.
از دستم ناراحت نشین...از قصد نبوده.
وگرنه وجود شما باعث افتخاره.
بازم شرمنده...
ممنون که سر میزنین.




خواهش میکنم گلم . شما همه جوره عزیزی. برات دعا میکنم موفق بشی.
امیرمسعود
11 آبان 90 12:05
ای وروجک اون تو چکار می کنی ؟؟؟؟؟ شیطونی


اره خواهر!!! میبینی چی میکشم!!!! راستی رسیدن به خیر
مدرسه ی مامان ها
11 آبان 90 15:43
سلام مامان عزیز پریسا
پیشاپیش بهتون تبریک می گیم، چند وقت پیش سئوالی درباره ی اینکه پریسا جون لجبازی می کنه و حتما میخواد حتما فلان لباس رو بپوشه و حرف خودش باشه کردید:
از آنجایی که پریسا سن کمی داره باید بگیم که شروع لجبازی برای او زوده و کمتر اتفاق می افته که در این سن بچه ها لجبازی کنند پس شاید شما در برخوردتون با پریسا جون اشتباه کردید که این بچه در این سن این رفتار را از خود نشان می دهد لطفا سعی کنید وقتی چنین مساله ای پیش میاد سکوت کنید و کاملا به حرف پریسا گوش بدید و اجازه بدید که پریسا خواسته اش را مطرح کند و شما هم با احساس به حرف اون گوش کنید و بعد از اون شما خواسته خودتون رو مطرح کنید و حتما بهش بگید که می دونید چقدر دوست داره اون لباس رو بپوشه.
یک نکته ی دیگری که قابل ذکر است این است که شما باید شرایط را به گونه ای ایجاد کنید که او احساس کنه که حرفش به کرسی نشسته اما شما در واقع با زیرکی به هدف خودتون برسید مثلا برای اینکه حق انتخاب رو به پریسا جون بدید چند دست لباسی که از نظر خودتون مناسب و تایید هست رو براش بیارید و بگید که هرکدوم رو که خودت دوست داری همون رو بپوش
براتون آرزوی موفقیت داریم
ببخشید که سئوالتون دیر پاسخ داده شد


ممنون از زحمتی که کشیدید. ولی من این سوال رو برای یک نفر دیگه پرسیده بودم. به هر حال ممنون.
مامان محمد پارسا
11 آبان 90 19:36
سلام ناناز خاله
ای شیطون بلا مامانی رو اذیت نکن برنامه های قشنگی برات داره ما بی صبرانه منتظر روز تولدت هستیم پیشاپیش مبارک عزیزم


مرسی خاله شاید به نصیحت شما گوش کنه.
اجی یاسمن
11 آبان 90 20:36
سلام مطلب قشنگی بود


خواهش میکنم عزیزم
اجی یاسمن
11 آبان 90 22:32
اپمممممممممممم


چششششششششم
مامان علي خوشتيپ
12 آبان 90 10:31
آپم بيا دوست جونم


مرسی عزیزم . حتما
مامان محمد پارسا
12 آبان 90 13:49
سلام
هنوز اینجا خبری نیست 5 روز دیگه مونده ها


عجله نکن خاله . این نیز بگذرد
مامان محمد صدرا
13 آبان 90 9:56
سلام پریسا جون بدو بیا که آپیم!

*********************
____________$$$$$$$$$$
____________$$$$$$$$$$$
_____________$$$$$$$$$
_____$$$$$$_____$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$__$$$$$$_____$$$
___$$$$$$$$$$$$$$$$_________$
___$$$$$$$$$$$$$$$$______$__$
___$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$$_$
___$$$$$$$$$$$__________$$$_$_____$$
____$$$$$$$$$____________$$_$$$$_$$$$
______$$$__$$__$$$______________$$$$
___________$$____$_______________$
____________$$____$______________$
_____________$$___$$$__________$$
_______________$$$_$$$$$$_$$$$$
________________$$____$$_$$$$$
_______________$$$$$___$$$$$$$$$$
_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_______________$$_$$$$$$$$$$$$$$__$$
_______________$$__$$$$$$$$$$$___$_$
______________$$$__$___$$$______$$$$
______________$$$_$__________$$_$$$$
______________$$$$$_________$$$$_$_$
_______________$$$$__________$$$__$$
_____$$$$_________$________________$
___$$$___$$______$$$_____________$$
__$___$$__$$_____$__$$$_____$$__$$
_$$____$___$_______$$$$$$$$$$$$$
_$$_____$___$_____$$$$$_$$___$$$
_$$_____$___$___$$$$____$____$$
__$_____$$__$$$$$$$____$$_$$$$$
__$$_____$___$_$$_____$__$__$$$$$$$$$$$$
___$_____$$__$_$_____$_$$$__$$__$______$$$
____$$_________$___$$_$___$$__$$_________$
_____$$_$$$$___$__$$__$__________________$
______$$____$__$$$____$__________________$
_______$____$__$_______$$______________$$
_______$$$$_$$$_________$$$$$$$__$$$$$$


چششششششششششششم
یه عاشق
13 آبان 90 18:09
سلام گلم خوبی؟ هر چی اودم چت برات پی ام بدم نشد/شرمنده به وبم سر بزن منتظرتم بای