پریساپریسا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

تقدیم به پریسای عزیز

با دیدن روی ماهت روزم ساخته میشه....

حرف زدن پریسا!!!

1390/8/3 0:42
نویسنده : مامان پریسا
988 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به پریسا خانم و همه ی دوستان گلم.

چون این روز ها مشغول برنامه ریزی برای تولد پریسا خانمی هستم ،برنامه خاص دیگه ایی نبوده که بتونم برای خانمی بنویسم.

همین برنامه ریزی خودش کلی وقت میبره. تازه هنوز خریدا مونده!!!!!

با این  حال کمی از پریسا خانم............

پریسا برامون حرف میزنه:

وقتی نخواد چیزی که دستشه بهمون بده میگه نه نه نه نه

وقتی نخواد کاری رو که بهش می گیم انجام بده میگه نه نه نه نه

وقتی می خوام پوشکش رو عوض کنم میگه نه نه نه نه

وقتی گرسنش میشه میگه ماما ماما ماما

وقتی حوصلش سر میره میگه ماما ماما ماما

وقتی خوابش میاد میگه ماما ماما ماما

وقتی از جای میفته میگه ماما ماما ماما

وقتی میخواد بازی کنه میگه بابا بابا بابا

وقتی یه چیزی می خواد که من بهش نمیدم میگه بابا بابا بابا

این هم حرف زدم دختر من!!!!!!!!!!

راستی یه خبر بد. قابل توجه همه ی مامان های مهربون.......

چند روز پیش یکی از دوستان که مدتی ازش بیخبر بودم ،تماس تلفنی داشتن. وقتی سراغ احسان پسر دو ساله اش رو گرفتم یه خبر بدی داد که اشکم در اومد....

حدود ٧ ماه پیش یک روز که مامانی در حال اتوی لباس بوده،بدون این که اتو رو خاموش کنه رفته دنبال کارش و احسان هم مشغول بازی بوده که یکدفعه جیغش بلند میشه....

و نتیجه این که اتو افتاده روی دست احسان و دو تا از انگشتای کوچولوش به هم چسبیدن و گوشت دست چپش هم مشکل پیدا کرده.

دو روز قبل با یه عمل انگشتها از هم جدا شده و یه جراحی پلاستیک هم دو سال دیگه لازم داره.......

مامانهای گل مواظب بچه های عزیز باشین. قراره به عیادت احسان کوچولو برم . حتما"عکسشو میگیرم براتون میذارم.

این هم ٢تا عکس از پریسا خانم:

خدایا خودت مواظب این فرشته ها باش.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (34)

مامان اسراواسما
29 مهر 90 23:23
سلام گلمخوبین ؟بلبل زبونی دختر گلت مبارک باشه خانمی


سلام مرسی عزیزم

راستی از راهنماییتون هم ممنونم.
مامان عسل و آریا
30 مهر 90 11:33
ای جانممممممممممممممممممممم فدای ماما بابا گفتنت بشم نازگل خانمممممممممم.مامان جونی توراخدا مواظب پریسامون باشه.برای احسان جون خیلی ناراحت شدم انشالله که دستشون کامل خوب بشه.پریسا جونممم خاله مواظب خودت باش.بووووووووس


سلام ممنون از محبتتون. ایشاا... که مشکلتون حل بشه.
مامان سانای
30 مهر 90 11:44
ماشالله الهی زنده باشی


ممنون از لطفتون همینطور سانای جون.
مامان نیایش
30 مهر 90 12:54
اول از همه سلام و ممنون به ما سر می زنی قربون این دختر شیرین زبون هم برم ایشالا سالم باشه همیشه وو اینکه خیلی دلم ریش شد برا احسان کوچولو که گفتی واقعا مامانا باید خیلی حواسشون جمع باشه و خدا خودش نگهداره بچه ها باشه
و مهم تر از همه پیشاپیش تولد دختر گلت رو تبریک میگم منتظر هستیم برا جشن تولدش ایشالا شاد باشید همیشه


من هم از شما ممنونم. خب اول خدا و بعد مامان ها باید مواظب این کوچولوها باشن دیگه!!
مامان ابوالفضل
30 مهر 90 13:34
سلامممممممم، وای پیشاپیش تولد پریسا جون مبارک
چقدر از اون خبر ناراحت شدم
خدا همه ی کوچولوها رو سلامت نگه داره


ممنون. و انشاا...
پریسا
30 مهر 90 13:46
آخی...ناراحت شدم واسه احسان...

نازی پریسای خوشگلم


مرسی پریسا جون.
یک عدد مامان
30 مهر 90 16:18
چه شیرین زبونه این دخملتون ...
خدا برای شما حفظش کنه و همیشه سلامت باشین
داشتم با خوشحالی این پست رو میخوندم ... آخرش حالم گرفته شد انشاالله خدا به احسان کمک کنه . از طرف من به مامانه احسان بگو واسه سلامتی بچه اش دعا میکنم




سلام دوست عزیز شما لطف دارید. حتما بهشون میگم.
مامان محمد پارسا
30 مهر 90 16:53
سلام ناناز خاله
پیشاپیش تولدت مبارک گلم
نازی انشاالله زودی دستش خوب بشه


سلام. مرسی و خدا کنه.
دایی بنی جون
30 مهر 90 17:50
سلام قربون این دختر دوست داشتنی ماشاءالله .همین زبون شیرین این دوست داشتنی ها هستش که به زندگی شادی می بخشه.
من عنوان لینک وبلاگ پریسا جان درست کردم اگر جسارت نیست وبلاگ بنی رو با این عنوان ذخیره کنید خاطرات بنی و دایی جون ممنون.


چشم .ممنون از حضورتون.
مامان پارسا جون
30 مهر 90 18:39
سلام خانومی خوبی؟
قربون پریسا جون با این حرف زدنش و عکسهای خوشگلش
واقعا برای پدر و مادر چه لذتی بالاتر از این که از دهن بچش ماما و بابا بشنوه؟

دلم واسه اون کوچولو خیلی سوخت.
خدا کمکمون کنه


سلام. ممنون لطف دارید. بهترین لحظات همین ها هستش دیگه!!
ایشاا... خدا همه بچه ها را از خطر حفظ کنه.
مامان علي خوشتيپ
1 آبان 90 0:57
اي قربون شيرين زبونيش بشممممم
چه عكسات خوشگلن عزيز خاله
منتظر تولدت هستيم.داريم شمارش معكوس ميكنيم



مرسی خاله.
امیرمسعود
1 آبان 90 10:13
پریساجان قدر این مامان مهربونو بدون.


مرسی گلم
مدرسه ی مامان ها
1 آبان 90 11:18
سلام مامان مهربون
پیشاپیش تولدت مبارک ، پریسا جون...
ان شاءالله تولد 100 سالگیتو بگیره مامان خانمیت...
شیرین زبونی هات خیلی به مامان می چسبه ها! از نوشته هاش می شه فهمید، قدر ِ مامانِ گلتو بـِـدون.
راستی عکسات هم خیلی ناز و قشنگ بودن پریسای عزیز...

مامانِ عزیز پریسا! بابت اون دوستتون هم واقعا متاسف شدیم، امیدواریم احسان ِ عزیز هم زود ِ زود خوب بشه...

اونقدر خرف زدیم که یادمون رفت بهتون تبریک بگیم، آخه توی ماه گذشته هم شما بعنوان یکی از فعال ترین مامانای مدرسه شناخته شدین...
ازتون به خاطر ِ نظرات ِ خوبتون ممنونیم مامان ِ مهربون


سلام ممنون از حضورتون و ممنون از مدرسه بسیار خوبتون.
بهار(مامانی شهراد)
1 آبان 90 14:29
سلام خاله جونی قربون اون شیرین زبونیات برم ما از سفر برگشتیم نانازم کلی واسه تو و خونوادت دعا کردم پیش ما هم بیا


سلام زیارت قبول ممنون که به یادمون بودید.چشم الان میام.
بهار(مامانی شهراد)
1 آبان 90 18:22
مرسی واسه نصیحتت عزیزم ای به چشم


خواهش می کنم گلم وظیفم بود.
اجی یاسمن
1 آبان 90 20:54
سلام قربون پریساگلی روزبه روزشیرین تر میشه ماشالاه راستی برااحسان کوچولوخیلی ناراحت شدم


سلام گلم خوبی؟مرسی
مامان گیسو
2 آبان 90 2:00
سلام دوست گلم خوبی ؟
قربونش برم با این حرف زدنش
ببوسش

الهی بمیرم برای احسان کوچولو چقدر ناراحت شدم


سلام خانمی ممنون که اومدید. شما هم گیسو جان رو از طرفم ببوس.
مامان محمد صدرا
2 آبان 90 2:01


ای مامان بد!

چه بلایی بوده سر احسان کوچولوی ما اومده !؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

...............................................................................

فدات بشم ناز بشی پریسا خانوم که شروع کردی به حرف زدن میدونم با هر کلمه ای که میگی قند توی دل مامانت آب میشه!

آفرین طلا!


سلام گلم. آخ گفتی!!!!مخصوصا" وقتی میگه ماما که دیگه دلم ضعف میره.
سیدمهدی
2 آبان 90 2:30
این پستت واقعا خواندنی بوداااااااااا دستت طلاء


سلام ممنون از حضور گرمتون شما لطف دارید.خب سر منشائش حس مادرانس.
مامان رها
2 آبان 90 12:35
سلام عزیزم آفرین به این خانم شیرین زبون


سلام عزیزم. ممنون از لطفتون.
بابای مهرسا
2 آبان 90 18:45
خیلی جالب و با مزه بود. حرف زدن پریسا خانوم


ممنون.ایشاا... مهرسا جون.
پریسا
3 آبان 90 1:26
up date


نسترن
3 آبان 90 18:01
مبارکهههههههههههههههه آفرین خاله جووووووووونن


مرسی خاله. چه عجب خانمی!!!!!
بابای مهرسا
3 آبان 90 23:11
مبارک باشه
خیلی خیلی مبارک

چه عکس های نازی از پریسا خانم گذاشتی


ممنون. شما لطف دارید.
مامان عسل و آریا
4 آبان 90 10:18
سلام عزیزم.گلم بیا وبلاگم برات سوپرایز دارم.بوس برای پریساجونم


سلام . ممنون . کارتون عالیه.
mamani helena
4 آبان 90 15:06
salam azize khale ishapish tavalodet mobarak golam pishe ma ham dost dashti biya khale joon


سلام خوبی گلم مرسی که سر زدید. چشم حتما میام.
مامان عسل و آریا
4 آبان 90 18:04
سلام عزیزدلم.ممنونم که به وبلاگم سر زدید.مامان پریسا جون اون داستان واقعی بود گلم.واقعا اون صحنه ها اتفاق افتاده بود انشالله روزی بیاد که دیگه همه در یک حد باشند.


انشاا...
پریسا
5 آبان 90 0:25
Up date




نسترن
5 آبان 90 11:25
سلام دوست جوووون.آره چرا که نه؟رمزو خصوصی میذارم براتون.


سلام ممنون
هانیه
5 آبان 90 13:24
سلام ببخشید چندوقت نبودم اینترنت قط بود


به هر حال خوش آمدی گلم.
مامان علي خوشتيپ
5 آبان 90 19:36
خصوصي داري عزيزم


مامان محمد صدرا
6 آبان 90 2:50
به ما هم سر بزن خاله جون!


چشم خاله
مامان اسراواسما
6 آبان 90 15:29
سلام دوست خوبم کجایین؟دلمون واستون تنگییییییییییید


زیر سایتون خانمی . الان میام خدمتتون.
فرشته مامان امين رضا
7 آبان 90 9:06
سلام خانوم
ماشااله به اين گل دخترنازنين خداحفش كنه.

خوشحالم ازآشنائيتون .بااجازه لينكتون ميكنم


سلام گلم من هم از آشنایی با شما خوشحال شدم. شما هم لینک شدید.