پریساپریسا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

تقدیم به پریسای عزیز

با دیدن روی ماهت روزم ساخته میشه....

میم مثل.....

1390/5/20 18:05
نویسنده : مامان پریسا
656 بازدید
اشتراک گذاری

مادرمادر

کاشکی می شد بهت بگم چقدر صداتو دوست دارم

چقدر مثه بچگیام لالا ییاتو دوست دارم

سادگیاتو دوست دارم خستگیاتو دوست دارم

چادر نماز وزیر لب خدا خدا تو دوست دارم

کاشکی رو طاقچه ی دلت آیینه و شمعدون می شدم

تو دشت ابری چشات یه قطره بارون می شدم

کاشکی می شد یه دشت گل برات لالایی بخونم

یه آسمون نرگس ویاس تو باغ دستات بشونم

بخواب که می خوام تو چشات ستاره ها مو بشمرم

پیشم بمون که تا ابد دنیا رو با تو دوست دارم

دنیا اگه خوب اگه بد،با تو برام دیدنیه

باغ گلای اطلسی با تو برام چیدنیه

مادر      مادر

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

بهار(مامانی شهراد)
16 مرداد 90 10:26
سلام نازنينم چقدر تو ماهي پيش منم بيا و با پسرم دوست شو منتظرتم گلم


حتما میام.
مامان پارسا جون
16 مرداد 90 11:05
من این شعرو خیلی دوست دارم
چقدر ناز خوابیده این گل قشنگ مثل ماه میمونه


خوشحالم خوشتون اومد.
بهار(مامانی شهراد)
16 مرداد 90 11:33
آپ کردم گلم بیا پیشم راستی لینکت کردم با اسم پریسای عزیزم
مامان نفس طلایی
16 مرداد 90 12:04
سلام چقدر مامان ها خوبن


انشاا... شما هم مامان آینده.