پریساپریسا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

تقدیم به پریسای عزیز

با دیدن روی ماهت روزم ساخته میشه....

تقدیم به بابایی

1390/5/13 18:07
نویسنده : مامان پریسا
640 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر گلم.

دختر گلم این پست را هدیه میکنم به بابایی عزیز. چون امشب شب سالگرد ازدواج مامانی وبابایی است.

یازده سال پیش در چنین شبی مامان وبابا زیباترین پیوند زندگیشان را باهم بستن.و امشب همراه با تو فرشته کوچولومون،اون خاطرات را مرور میکنیم.

حسین جان،همسر عزیزم ،در این شب عزیز ودر این ماه مبارک،از خدا میخوام که همیشه و همیشه سایه شما بالای سر من و دختر گلمون باشه.

                                                          

خوب حالا یه جشن سه نفری می چسبه. این هم کیک و خوراکی جشن. بفرمایید.

                                 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان اسراواسما
13 مرداد 90 7:22
تبریک میگم خانمی .ایشاا... سالهای سال با خوشبختی درکنار هم باشین ودختر گلتون رو بزرگ کنین


ممنون عزیزم
زندایی
13 مرداد 90 11:46
مبارک باشه با آرزوی خوشبختی و سلامتی برای هرسه شما دلم واسه پریساگلی یه ذره شده، یاسمن که دیگه کلافم کرده ازبس میگه منو ببر پیش پریساگلی من که این روزا خیلی درگیر کارم لااقل شما تشریف بیارید اینبار
زندایی
13 مرداد 90 11:47
راستی نماز و روزه هاتون هم قبول باشه
مامان آرمیتا
13 مرداد 90 18:34
انشالله سالیان سال کنار هم خوشبخت باشید


ممنون عزیزم. همچنین.
nil00f@rrrr
14 مرداد 90 6:53
سلام
منم مثل بقیه آرزوی زندگی خیلی خوب برای سالیان سال رو دارم.
من به روزم خوشحال میشم بیاین


ممنون حتما
مامان نی نی گولو
14 مرداد 90 11:38
سلام عزیزم

من و نی نی گولو به شما تبریک عرض می کنیم امیدوارم همیشه سلامت و خوشبخت باشید . طاعاتتون مورد قبول درگاه حق التماس دعا


مرسی عزیزم. همچنین
اجی یاسمن
14 مرداد 90 20:28
سلام نمازوروزه هاتون قبول باشه من اپم
مامان سید ابوالفضل
15 مرداد 90 1:53
سلاااااام.....سالگرد ازدواجتون مباااااااارک
بوسسسس


ممنون عزیزم
مامان پرنیان
15 مرداد 90 8:37
سلام عزیزم
یازدهمین سالگرد ازدواجتون مبارک انشالله سالیان سال به خوبی و خوشی این روزو در کنار عزیزانتون جشن بگیرین

ممنون گلم.
مامان پرنیان
15 مرداد 90 9:48
ممنون عزیزم منم با کمال میل لینکتون میکنم امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم
سيدمهدي
15 مرداد 90 14:53
سلام. پريسا جان خوبي فدات شم بخدا عكسهات انقدر ناز هستند كه وقتي ميام فقط نگاهشون ميكنم . يادم ميره برات كامنت بذارم .خب ببخشيد پريسا جان


شما لطف دارید
مامان پارسا جون
15 مرداد 90 16:07
تبریک میگم عزیزم همبشه شاد و خوشبخت باشید
پریسا
15 مرداد 90 16:40
خدا کوچولوتون رو واستون نگه داره
ماشاءالله خیلی نازه
هم اسم منم هست



ممنون. آدرس میگذاشتید ما هم خدمت برسیم.








مامان سارال و صبا
16 مرداد 90 2:57
سلام وتبریک.امیدوارم شما وهمسر گرامی وفرشته کوچولوتون پریسا جون همیشه خوشبخت باشید[hr
ممنون از حضورتون
پریسا
18 مرداد 90 13:50
سلام.من اون موقع وبلاگ نداشتم.اما الان یه وبلاگ دارم.قابل بدونید و به ما هم سر بزنید
ممنونم


حتما میام
پریسا
18 مرداد 90 14:54
دوباره سلام.ممنون که سرزدید. نه شعرای خودم نیستن. لینک شدید شما هم بی زحمت منو با اسم"دنیـــــــــــــای مـــــــــــــن"لینک کنید.ممنونم