پریساپریسا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

تقدیم به پریسای عزیز

با دیدن روی ماهت روزم ساخته میشه....

آشپزی

1390/4/22 18:05
نویسنده : مامان پریسا
941 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم از اونجایی که تغذیه شما برام خیلی اهمیت داره وتوصیه های اطرافیان هم نتونست خوب قانعم کنهبلاخره فکرم را به کار انداختم وتصمیم گرفتمکه خودم دست به کار بشم.

اول چند تا کتاب مطالعه کردمولی اون چیزی که میخواستم پیدا نکردم.

بعد رفتم سراغ اینترنتبله واونجا بود که بعد ازکلی جستجو در سایتهای مختلف،

یک سایت پیدا کردم که تمام مطالب موردنیازم در اون آورده شده بود.

وتا من یکم استراحت کردمبابایی که دستش هم درد نکنه همه مطالب

مورد نیازم را پیرینت گرفت و خود پیرینتا اندازه یک کتاب شدن.

دست بابایی درد نکنه که همه را برای من مرتب کرد

حالا من هم جزوه را مطالعه کردم و سعی میکنم طبق دستورات اون غذاهای خوشمزه و مقوی برای شما درست کنم. تاشما هم بخوری ولذت ببری.36_1_51.gif

همچنین تصمیم گرفتم که گاهی دستور پخت بعضی از غذاهای خوشمزه را اینجا تایپ گنم تا اگر یکی از مامانای مهربون خواست،برای نی نی گلش درست کنه.

عزیز دلم خیلی دوستت دارم.

                                      

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

nil00f@rrr
23 تیر 90 3:48
سلام شماواقعا یه مادر نمونه اید... من به روزم خوشحال میشم بیاید
مامان آرمیتا
23 تیر 90 17:40
سلام عزیزم میخواستم یه لطف کنی سایت آشپزی کودک هم به من هم بدی. چون آرمیتا هنوز فرنی و حریره بادام میخوره بیشتر مواقع میاره بالا.
مامان پریسا به نظر شما چیکار کنم.
دکتر هم بردمش گفت میتونه غذا بخوره


حتما" بهتون میدم.