پریساپریسا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

تقدیم به پریسای عزیز

با دیدن روی ماهت روزم ساخته میشه....

امروز دخترم ۸ ساله شد

1397/8/17 23:23
نویسنده : مامان پریسا
1,463 بازدید
اشتراک گذاری

بهترین دلیل که بشه برای یه دختر قند عسل پست جدید گذاشت روز تولد این دختر خوشکل هستش😍😍😍👏👏👏👏👏🌷🌷🌷🌷

پریسای عزیزم تولد ۸ سالگیت مبارک😍😍😍😍🎂🎂🎂🎂🌷🌷🌷🌷

زیباترین لحظه های زندگی من و بابا از زمانی که تو اومدی شکل گرفت...ممنون که اومدی..ممنون که هستی....ممنونم از خدای مهربون که تو رو به ما بخشید🤲🤲🌷🌷🌷🌷🌷🌷

این عکس واسه روز دانش اموز هستش.اینجا گذاشتم که یادگاری واسه دختر گلم بمونه😙😙😙😍😍😍😍

به خاطر همزمان شدن تاریخ تولد پریسا جان با روزهای آخر ماه صفر، برنامه ی جشن تولد به یه روز دیگه موکول شد...ان شالله بتونم برای دخترم مثل پارسال سنگ تمام بذارم...پارسال در کنار تمام بچه های کلاس حسابی بهش خوش گذشت...هر چند که من کلی خسته شدم ولی ارزشش رو داشت😅😅😅

با این حال امشب نذاشتم خشک و خالی تمام بشه.... یه جشن کوچولوی سه نفره گرفتیم و پرنسس کوچولوی نازم رو به یه نوشیدنی دعوت کردیم🎂🎂😍😍

در این روز زیبا بهترین ها رو برای زیباترین آرزو میکنم

دلت خوش و لبت همیشه خندان پریسای جاااان

🎂🎂😍😍🎂🎂🌷🌷🎂🎂

پسندها (10)

نظرات (10)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
18 آبان 97 5:31
تولدت مبارک. گل
مامان تارا
18 آبان 97 19:26
تولد گل دخترمون مبارک ایشالا جشن تولد صد سالگیش منم تولدم با پریسا جونه محبت
❤️Maman juni❤️Maman juni
16 آذر 97 6:26
خدا حفظش كنه براتون گلم ♥️
وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من
17 دی 97 8:45
سلام خانم. مشتاق دیدارت هستم
فاطمه مامان گلهافاطمه مامان گلها
25 بهمن 97 12:39
ماشاالله پریسا خانم چه خانم شده🤩 خدا حفظش کنه  تولدش مبارک باشه👏
سمیراسمیرا
8 اسفند 97 12:32
سلاااااااام خدای من پریسای کوچولو ماشالا چقدر بزرگ و خانم شده، خیلییییییی از دیدنش خوشحال شدم
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
4 فروردین 98 21:59
تولدش مبارک باشه
هلیاهلیا
12 اردیبهشت 98 11:41
عالی
فروشگاه اینترنتی رابوکالا
24 مرداد 98 22:16
سلام سایتتون عالیه ممنون میشم از سایت ما هم دیدن فرمایید و نظر بدهید  فروشگاه اینترنتی رابوکالا https://www.rabokala.ir

27 شهریور 98 14:27
ای جان خدا حفظشون کنه😘