پریساپریسا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

تقدیم به پریسای عزیز

با دیدن روی ماهت روزم ساخته میشه....

مهر ۱۳۹۷

1397/7/2 0:39
نویسنده : مامان پریسا
809 بازدید
اشتراک گذاری

باز آمد بوی ماه مدرسه

باز آمد بوی ماه مهر

امروز اول مهر بود از سال ۱۳۹۷

پریسا خانم گلم امروز صبح به مدرسه رفت تا در کنار دوستای گلش ، به امید خدا کلاس سوم رو شروع کنه

از دو روز قبل مرتب میگفت مامان استرس دارم...نگرانم.... دلم یه جوری میشه 😄

بهش گفتم کاملا طبیعیه...شما هر سن و هر کلاسی که باشی وقتی اولین روز رو میخوای شروع کنی همین حس هیجان میاد سراغت

با این همه تلاشی که کردم تا اروم بشه باز هم صبح دم مدرسه تا از ماشین پیاده شد گفت دلم درد گرفت😂

خلاصه بعد از دیدن دوستاش همه چیز از یادش رفت و راحت رفت سر کلاس نشست و ظهر هم با کلی حرف برای مامان اومد خونه😊😊

این هم جریان اولین روز مدرسه ی پریسا خانم...

مهرت مبارک دخترم

🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

پسندها (6)

نظرات (5)

مامان صدرامامان صدرا
2 مهر 97 7:23
موفق باشی خوشگل خانوم💖
مامان پریسا
پاسخ
تشکر😊
مامان فتانهمامان فتانه
2 مهر 97 9:48
ايييي جاااانم.موفق و شاد باشه هميشه😍😍😘😘
مامان فتانهمامان فتانه
2 مهر 97 9:49
ايييي جااانم😍😍موفق و شاد باشه هميشه😘😘
مامان پریسا
پاسخ
ممنون دوست عزیز😍😍
مامانمامان
2 مهر 97 15:01
موفق باشی گل دختر
مامان پریسا
پاسخ
ممنون🌷🌷🌷
❤مامان سونیا❤❤مامان سونیا❤
3 مهر 97 17:50
مبارک باشه پریسا خانم انشالله که موفق باشی دخترگلم
مامان پریسا
پاسخ
مرسی خاله🌷🌷🌷