پریساپریسا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

تقدیم به پریسای عزیز

با دیدن روی ماهت روزم ساخته میشه....

40 ماه گذشت.... (3 سال و 4 ماهگی )

1392/12/16 13:47
نویسنده : مامان پریسا
1,401 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام

اول یه سلام ویژه و خسته نباشیدبه دوستای گلم بابت این روزها که حسابی سرشون شلوغه.... خونه تکونی... خرید... و......اوه ولی خودمونیم انجام این کارها حسابی کیف داره...ساکتخنده

و یک سلام ویژه تر به پریسا خانم. دختر یکی یک دونه ی خودم.

دخترک قشنگم،  40 ماهگیت مبارک..... 3 سال و 4 ماهگیت مبارک....ماچبغل

2birthday36.gif

 الان که داشتم تعداد ماه ها رو حساب میکردم دیدم که بلهههه چقد زود گذشت.... چه خاطرات شیرینی .... چه لذت بخشش.....خیال باطلبغل

لحظه های نابی که به هیچ عنوان قابل تکرار نیستن.....

عزیز دلم..... از لحظه لحظه در کنار تو بودن لذت میبرم...قلب

فردا یعنی شنبه : 17 / 12 / 92  مصادف میشه با 40 ماهگی پریسا یا 3 سال و 4 ماهگی دختر قشنگم.

2015.gif2015.gif2015.gif

ما هم این روزها حسابی سرگرم هستیم هم با بیماری های وقت و بی وقت پریسا اوه ... هم خرید و خیاطی و خونه تکونی...خخخخخخخ... همش با خ شروع میشه...نیشخند

هفته ی قبل پریسا حسابی حالش بد شد. داشتیم با بابایی میبردیمش درمانگاه. بابایی بهش گفت:

پریسا ممکنه اقای دکتر برات امپول بنویسه.

پریسا چیزی نگفت..... از قضا دکتر بعد از معاینه ی پریسا و به علت وخامت حالش گفت: متاسفانه پریسا باید یه سوزن یزنه ....نگران(اخه این اقای دکتر معمولا برای بچه ها امپول تجویز نمیکنن)..

خلاصه رفتیم و داروها رو گرفتیم و برگشتیم برای تزریق....

پریسا خیلی ریلکس روی تخت دراز کشید و خانم پرستار واسش امپول رو تزریق کرد ... یه نگاه به صورت پریسا انداختم دیدم این شکلی شده: تعجب

گفتم: مامان درد داشت:

خیلی اروم مثل این که صداش از ته چاه میومد گفت : اره کمی...اما این امپول نبود. سوزن بود...خنده

و تا حالا هم هنوز قبول نکرده که اونی رو که براش تزریق کردن آمپول بوده ...خنده

 totalgifs.com barrinhas gif gif barra09.gif

من و پریسا داریم از خونه میریم بیرون...... بابایی میگه: پریسابمونه پیش من..

پریسا: نه من باید با مامان برم. بابایی باز هم اصرار که من تنها میمونم و باید بمونی پیشم..

پریسا : با عروسک هام بازی کن تا تنها نمونی...

بابایی : اون ها بلد نیستن حرف بزنن.

پریسا : بهشون یاد میدم تا باهات حرف بزنن.

بابایی : من دخترمو میخوامنیشخند

پریسا : این (اشاره به عروسک) دخترمه ، برای شما.

بابایی : من دخترمو میخوام که اسمش پریسا هستش.

پریسا : اسم این دخترم پریسا هستش. بیا باهاش حرف بزن تا من بیام....خنده

عاشقتم عزیز دلم..بغلماچ

قرار بود طرز پخت رولت اسفناج رو بنویسم... ببخشید که کمی دیر شد.... پس با باقی عکس ها و مطالب و دستور پخت بفرمایید ادامه...

راستی فردا مامان جون سمنو پزون داره... جای همه خالی..چشمک

 

جمعه 16 / 12 /92

 دارم کمی.....نیشخند پریسا هم میاد سراغم و میگه : مامان برای من هم اُژ (رژ )بزن... به چشمم هم از اون مداد بزن.... اُپم(لپم )  هم از اینا بزن .....و  وقتی که خودش یواشکی بره سراغشون......

این هم نتیجه....نیشخندتازه اینجا با دستمال کمی تمیزش کرده....خنده

و وقتی از مکعب هاش یه قطار درست میکنه  و عروسک ها هم میشن مسافراش...

وقتی دید دارم از عروسک ها عکس میگیرم ، گفت : از من هم بگیر...

totalgifs.com barrinhas gif gif barra09.gif

و اما طرز پخت رولت اسفناج....من دستور این رولت رو از وبلاگ اشپزی مامانم ... پیدا کردم. خیلی ازش خوشم اومد. یه بار طبق همون دستور درست کردم ولی راستش به نظرم زیاد طعم نداشت به خصوص با موادی که داخل رولت بود و برای بچه ها زیاد مناسب نبود.

من هم دست به کار شدم و اینطور درستش کردم:

مواد لازم :

اسفناج خرد شده : حدود 2 یا 3 لیوان

تخم مرغ 3 عدد

ادویه های مورد نیاز به میزان دلخواه

گوشت چرخ کرده 150 گرم

فلفل دلمه ایی 1 عدد خورد شده

رب گوجه 2 قاشق غذا خوری

پیاز 1 عدد متوسط خرد شده

پنیر پیتزا به میزان لازم

طرز تهیه :

ابتدا اسفناج ها را خرد کرده و تخم مرغ ها و ادویه ها را به ان اضافه کرده و خوب مخلوط میکنیم.

مایع به دست امده را در ماهی تابه میریزیم.(من از ماهی تابه ی هپی کال استفاده کردم چون هم درب داره و هم مستطیل شکله ).

درب تابه را میذارم و زمان کمی میدیم تا سرخ بشه . بر میگردونیم تا دو طرفش سرخ بشه.

بعد اونو در یه سینی یا روی حوله ی تمیز میذاریم تا خنک بشه.

در یک تابه ی دیگه پیاز ها رو سرخ کرده . گوشت را اضافه میکنیم. خوب تفت میدیم. فلفل دلمه ایی رو اضافه کرده و تفت میدیم. بعد رب گوجه و ادویه هم اضافه میکنیم.

بعد از روی حرارت برمیداریم و بعد از خنک شدن، روی کوکوی اسفناج پهن میکنیم.

و روی مواد رو با ینیر پیتزا میپوشونیم.

کوکو را به ارامی و با احتیاط که مواد از اطراف خارج نشن ، لوله میکنیم. و در تابه هپی کال میذارم. و برای 5 - 6 دقیقه روی حرارت میذاریم تا پنیر اب بشه.... بعد از خنک شدن اونو بُرش میدیم.

اگر ماهی تابه ی هپی کال نداشته باشید از یه تابه ی معمولی استفاده کنید فقط دریشو بذارید.چشمکواقعا خوشمزه هستش. حتما امتحانش کنید.

ممنون از همراهیتون.قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (65)

سمیرا
16 اسفند 92 15:20
سلام عزیزم خسته کاروبار نباشی40ماهگی پریسا جونم مبارکقربون پریسای شیطون و شیرین زبون برم خیلی وست دارم خالهممنون از دستور آشپزی حتما باید درستش کنم
مامان پریسا
پاسخ
ممنون سمیرا جون. خواهش میکنم. ایشالله خوشتون بیاد
آدرینا
16 اسفند 92 15:40
ای جوونم دلم . 40 ماهگیت مبارک پریسا جون خوشگل. دست مامان هنرمندم درد نکنه چه رولت خوشگلی راستی مام آپیم
زهره (مامان فاطمه)
16 اسفند 92 17:24
مبارک باشه عزیز دلمچه عکسای قشنگی وچه زبون شیرینی بلا دور باشه عزیزم ایشااله که زود زود خوب میشه گل دخترمونچه اسفناج خوشمزه ایراستی یه تبریک دیگه بابت برنده شدن تو مسابقه راهپیمایی مدرسه مامانها
مامان پریسا
پاسخ
ممممررررررررسسسسسسسسسییییییییی زهره جونم
مامان محمد پارسا
16 اسفند 92 17:33
سلام عزیزم وای وای شما هم حسابی سرتون شلوغه دختر نازم 40 ماهگیت مبارک انشاالله همیشه سلامت باشی و هیچوقت مریض نشی مامانی از شما هم بابت دستور رولت اسفناج ممنون
مامان پریسا
پاسخ
سلام گلم. بله دیگه روزای اخر سال و همش در حال بدو بدو مرسی خاله قابل شما رو نداشت ببخشید که دیر جواب دادم.
خواهر فرناز
16 اسفند 92 20:34
به سلام به پریسا جون ومامان گلش 40 ماهگیت مبارک باشه اخی سوزن بوده نه امپول ..........خوب همیشه سوزن بزنید نه امپول چرابابایی با پریسا بازی نمیکنه؟......خوب بازی با نوه هم عالمی دارهههههههه دست گلت درد نکنه درست میکنیم ایشالا
مامان پریسا
پاسخ
سلامم عزیزم. شما خوبید؟ ممنون خاله نه دیگه ایشالله هیچ وقت مریض نشه نوه !!! نوش جون گلم.
مامان ساجده
16 اسفند 92 21:41
40ماهگی مبارک پریسا خانوم ای ول چه خوب که از آمپول نترسیدی خالهآمپول که نبود سوزن بودبا عروسکا بازی کن بابایی تا تنها نمونی خخخ
مامان پریسا
پاسخ
مرسی عزیزم. بله دیگه .....
مامان هیمن
16 اسفند 92 22:40
40 ماهگی پریسا جون مبارک
مامان پریسا
پاسخ
ممنون گلم.
مامان هیمن
16 اسفند 92 22:46
عزیزمآفرین به پریسا جون که دختر خوبی بوده و سوزنزده گریه نکرده.قربونش برم
مامان هیمن
16 اسفند 92 22:47
ممنون که دستور پخت رولت اسفناجو گذاشتین.حتما درستش میکنم
مامان پریسا
پاسخ
ایشالله خوشتون بیاد عزیزم.
مامان هیمن
16 اسفند 92 22:48
چه تنوع و خلاقیتی تو بازیاشه.
مامان پریسا
پاسخ
البته فکر میکنم بچه ها وقتی از وسایلشون خسته میشن میرن سراغ این جور ایده ها
هم نفس
17 اسفند 92 7:41
سلام تولد دخمل نازت مبارک.. ایشاا.. 120 شه.. جشن فارغ التحصیلیشو بگیری.. عروس شدنش ایشاا... مامان شدنش.. جشن تولد نوه هات ایشاالله بیا که آپم..
مامان پریسا
پاسخ
ممنون گلم. چشم
مامان یاسمن و محمد پارسا
17 اسفند 92 7:44
سلام عزیز دلم 40 ماهگیت مبارک پریسا جونم فدای شیرین زبونیت عزیز دلم
مامان پریسا
پاسخ
سلام ممنون عزیزم.
مامان یاسمن و محمد پارسا
17 اسفند 92 7:47
الاهی ایشالاه بیماری از وجود نازنینت به دور باشه و دیگه سوزن نزنی عزیزم ای شیطون بلا اژزدی خودمونیما ناز شدی مامان خسته نباشی معلومه خیلی خوشمزست ببینم می تونم درستش کنم
مامان پریسا
پاسخ
ممنون عزیزم. ایشالله خوشتون بیاد
مثل هیچکس
17 اسفند 92 12:29
خسته نباشی خانمی فکر کنم این دستور خیلی خوب بشه حتما باید امتحانش کنم ممنون
مامان پریسا
پاسخ
ممنون ایشالله
مهرنوش مامان مهزیار
17 اسفند 92 14:23
خانمی خسته نباشی . حتی خسته نباشی هم با خ شروع میشه دخترمون خوب وارد ها خوب زده بود اژ و ... سمنو پزون قبول باشه عزیزم.
مامان پریسا
پاسخ
ممنون درسته
مامان فرنيا
18 اسفند 92 9:28
عزيزم چهل ماهگيت مبارك ايشالله تولد چهل سالگيت
مامان پریسا
پاسخ
ممنون گلم
مامان فرنيا
18 اسفند 92 9:29
خوشم مياد اين دخترهاي ما خيلي قوي و شجاع هستند
مامان پریسا
پاسخ
بله خیلی
مامان فرنيا
18 اسفند 92 9:30
عكسها خيلي خوشگلن وقتي دختري موهاش را خرگوشي ميبنده خيلي خوشگل ميشه
مامان پریسا
پاسخ
البته اگر اجازه بدن تا شونه بشن
مامان فرنيا
18 اسفند 92 9:31
ممنون از اين غذاهاي خوشمزه مثل هميشه
مامان پریسا
پاسخ
خواهش میکنم فرشته جون. به پای هنرهای شما که نمیرسه. عزیزم کامنت های پراز محبت هستن . ایشالله سر فرصت بهشن جواب میدم.
الهه مامان یسنا
18 اسفند 92 14:47
شیرین زبون خوردنی
مامان پریسا
پاسخ
میسسییی خاله
زهرا (آسمان کودکی )
18 اسفند 92 19:21
سلام مامان پریسا ماشالله چه دخمر خوشگلی خدا ببخشش 40 ماهگیش مبارک خسته نباشید خوشحال میشم به وبم سر بزنین موضوعش در زمینه مسائل روانشناسی و تربیتی کودک و نوجوانه
مامان پريسا خانوم
18 اسفند 92 19:29
ماشالا به پريسا خانوم باهوش و شيرين زبونن و مامان خانومه كدبانو
مامان پریسا
پاسخ
مرسی
مامان فتانه
19 اسفند 92 1:43
40ماهگیت مبارک عزیزم...واوووووووووو دختری خیلی ریلکس امپول زد؟؟؟؟؟؟؟؟؟افرین واقعاای جونم با اون شیرین زبونیاش
مامان سيد محمد سپهر
19 اسفند 92 11:13
عزيزم همه چيز به سرعت مي گذره..خوشحالم كه به هر بهانه اي بساط كيك و شيريني حاضره...
مامان پریسا
پاسخ
ممنون از تعریفتون.
خواهر فرناز
19 اسفند 92 11:33
سلام دوستای گلم خوبین امروز اتفاقی با یه فروشگاه اینترنتی آشنا شدم البته قبلا هم آشنا بودم ولی امروز دقیق رفتم توسایتشون ودرست بررسی کردم دیدم چه قدر چیزای خوبی داره وبه راحتی توی خونه نشستی وسفارش میدی برات بیارن دم خونه دیدم ایده خوبیه که به شما دوستای گلم هم اطلاع بدم گفتم اینجا آدرسشا برای شمادوستای گلم بذارم تا شماهم ازش اگه دوست داشتین استفاده کنید برای اینکه وارد سایتشون بشین تشریف بیارین وبلاگمون امیدوارم خوشتون بیاد ازشو کلی احساس راحتی وآرامش بهتون هدیه کنه
مامان پریسا
پاسخ
ممنون از توضیحاتت.
هم نفس
19 اسفند 92 11:39
خیلی نگران لطفا بیاید و علت نگرانی منو بخونید نظرتونو بگید و بگید که آیا راه حلی به نظرتون میرسه؟
مامان پریسا
پاسخ
چشم. الان میام.
مامان پرنیا
19 اسفند 92 12:06
40 ماهگیت مبارک عروسک خاله
مامان پریسا
پاسخ
ممنونم
مرجان مامان پریساجون
19 اسفند 92 17:35
سلام عزیزم..چه مراسم جالبی دارین...منم سمنو میخوام
مامان پریسا
پاسخ
بفرمایید در خدمت باشیم.
مرجان مامان پریساجون
19 اسفند 92 17:37
بالا خره نگفتی مرغ سوخاریت رو تو فر گذاشتی یا مثل من تو قابلمه..چند ساعت تو مواد میخوابونی؟ببوس پریساخانومی رو
مامان پریسا
پاسخ
میام براتون مینویسم گلم.
آیسان مامان ماهان
20 اسفند 92 9:27
پریسا جونم چهل ماهه شدنت مبارک عسیسسسسسسسسسسسسسم
مامان پریسا
پاسخ
ممنون خاله
آیسان مامان ماهان
20 اسفند 92 9:28
ای خانوووووووووووووووووم کجاش لذت بخشه خونه تکونی من که از خستگی مردم هر چن خودمم همچی کارم نکردم
مامان پریسا
پاسخ
جدی؟ تازه مثل خودم شدی
آیسان مامان ماهان
20 اسفند 92 9:30
ای ول پریسا که از سوزن نمیترسییییییییییییی
مامان پریسا
پاسخ
یا امپول؟!!
آیسان مامان ماهان
20 اسفند 92 9:31
عععععععععععععععع عجب عکسهای خوشگللللللللللللللللللللی
آیسان مامان ماهان
20 اسفند 92 9:32
مرسی از آموزش رولت اسفناج ممنوننننننننننننن
مامان پریسا
پاسخ
خواهش میکنم
مامان شاران
20 اسفند 92 11:05
سلام امیدوارم خوب و سلامت باشید و خسته نباشید و پریسای گلم هیچ وقت کسالتی بدی نداشته باشه
مامان پریسا
پاسخ
سلام ممنون برای دعاهای خوبتون.
✿مامان علی خوشتیپ✿
20 اسفند 92 15:27
سلم عزیزم.ببخش میام برای این پستت نظر میذارمخصوصی
مامان پریسا
پاسخ
سلام عزیزم. ممنون. چشم
✿مامان علی خوشتیپ✿
20 اسفند 92 15:27
40 ماهگیه پریسا جون مبااااااااااارک
مامان پریسا
پاسخ
ممنون خاله
مامانی
20 اسفند 92 16:15
دستت درد نکنه ایشالا بتونم خوشمزه درستش کنم پریسا خانم مو مشکی طفلکی بابایی.
مامان پریسا
پاسخ
خواهش میکنم نوش جان عزیزم.
مامان فرشته های آسمانی
21 اسفند 92 11:37
سلام دوستی منم رمز میخوام اگه ممکنه
مامان پریسا
پاسخ
چشم. الان میام
مامان محمد پارسا
21 اسفند 92 22:00
سلام عزیزم فکر کنم دو باری اینجا نظر داده بودم اما الان هیچکدومش نبود اما اشکالی نداره دوباره می نویسم 40 ماهگیت مبارک گلم مامانی از شما هم ممنون
مامان پریسا
پاسخ
سلام گلم. مرسی عزیزم. بله کامنت ها هستن ولی فرصتم این روزا خیلی کمه. شرمنده ی دوستان شدم
مامان گیسو جون
22 اسفند 92 0:43
40 ماهگیت مبارک نازگل خانم الهی دیگه هیچ وقت مریض نشی عزیزم دوستم من رمز پست قبل رو ندارم
مامان پریسا
پاسخ
ممنون مونا جون. الان میام عزیزم.
ღ¸.•مامان ِ آینده یه فسقِـلی•.¸ღ
22 اسفند 92 1:03
فاصله ها دروغند...! وقتی که مهربانی تو، از دور هم قابل لمس است...
آجی مهدیه
22 اسفند 92 12:41
اووووووووووووووووووووووووووه چه کردی خانوم . خدایی خرید عید کیفی داره ها که من تا امروز فعلا ازش محروم بودم
مامان پریسا
پاسخ
چرا؟؟؟؟؟؟؟
آجی مهدیه
22 اسفند 92 12:42
اووووووووووووووووووووووووخ چه پریسای شیرین زبونی دارم موووووووووووووووووچ به لپت عشقم
آجی مهدیه
22 اسفند 92 12:42
راستی نمیدونم چرا نشد توی کادره رمز پست تولدتو بزنم یعنی خودکشی کردمااااااااااااااااااااا
مامان پریسا
پاسخ
نا امید نشو
ابجي سجا
22 اسفند 92 15:49
ليست كارهاي خانه تكاني سال نو : پاك كردن غم گذشته ها دور ريختن كينه ها شستن افكار منفي چيدن عشق در طاقچه خريد شادي و حراج محبت **خانه تكانيت مبارك**
مامان پریسا
پاسخ
ممنون
زهرا
22 اسفند 92 22:47
به به خانوم هنرمندچ کردیخوش به حال خونواده
مامان پریسا
پاسخ
مرسی
زهرا
22 اسفند 92 22:48
40ماهگی دختر جون مبارک باشه
زهرا
22 اسفند 92 22:48
سال جدید رو پیشاپیش بهتون تبریک میگم و سالی پر از خیر و نیکی براتون آرزومندم.
مامان پریسا
پاسخ
مرسیییییییی
پریسا پ
22 اسفند 92 23:56
40 مبارک چه دختر شیرین زبونی هستی پس معلوم شد همه پریسا ها شیطونن
مامان ساجده
24 اسفند 92 1:44
سلام تولد دخملیمه بدووووووو بیا
مامان محمد صدرا
24 اسفند 92 7:24
11ماه گذشت… بعضی ها دلشان شکست بعضی ها دل شکستند خیلی ها عاشق شدند و خیلی ها تنها خیلی ها از بین ما رفتند خیلی ها به جمع ما اضافه شدند گریه کردیم، خندیدیم گاهی زندگی بر خلاف آرزوهایمان گذشت و… از همه آن خاطره ها فقط 5 روز باقی مانده! صمیمانه از درگاه خدا آرزو دارم نوروزی که پیش رو دارید، آغاز روزهایی باشند که آرزویشان را دارید.
مامان پریسا
پاسخ
ممنون گلم.
مامان سيد محمد سپهر
24 اسفند 92 11:07
خداراشكر كه گل دخترم شاده و سرحال خدا براتون نگهش داره..تولد ش هم مبارك.....عكس هاي نوروز محمد سپهر را گذاشتم
مامان پریسا
پاسخ
ممنون
مامان سيد محمد سپهر
24 اسفند 92 11:38
سلام ماماني مهربون ...يك سال با همه خوبي ها و بالا و بلندي هاش گذشت......اميدوارم سال پر باري را به اتمام برسانيد..وسالي پر خير و بركت در پيش روي....هر جا كه مي رين التماس دعا......من هم اگه قسمت باشه در حرم امام رضا (ع) دعايتان مي كنم ..پيشاپيش نوروزتان مبارك......خدا نگهدار كوچولو و خانواده مهربونتون
هم نفس
24 اسفند 92 11:56
پیشاپیش فرارسیدن عید نوروز را به شما تبریک میگم و تسلیت بابت این ایام..
✿مامان علی خوشتیپ✿
24 اسفند 92 12:24
خصوصی
مامانی
25 اسفند 92 11:03
قالب جدید وبلاگ مبارک باشه
مامان امین رضا
25 اسفند 92 12:09
سلام خسته نباشی ازکارای دم عید انشاالله همیشه سلامت وشادباشین. ازدستوررولت هم ممنون
مامان پریسا
پاسخ
سلام .ممنون گلم. عید شما هم مبارک.
pare
25 اسفند 92 14:39
ماشاالله چقدر ناز شدی فدای اون بامزگیت برم من سال جدید ÷یشا÷یش مبارک
مامان پریسا
پاسخ
ممنون عید شما هم مبارک
مامان بهار،مهرنگار
26 اسفند 92 1:15
عزیزه دله پریسا.ممنون طرز تهیه شو یاد دادی.در اولین فرصت
مامان کارن
28 اسفند 92 10:05
یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد راتبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت را ازدرگاه خداوند متعال و سبحان برای شماعزیزان مسئلت مینماییم
مادر امیرین
29 اسفند 92 11:48
نوروز این رفاقت را نگاهبانی می کند که باور کنیم قلبهامان جای حضور دوستانمان هستند . . . نوروز ۱۳۹۳ بر شما مبارک
مامان پریسا
پاسخ
ممنونم
soha
2 فروردین 93 13:06
روزگارت بر مراد روزهایت شاد شاد آسمانت بی غبار سهم چشمانت بهار قلبت از هر غصه دور بزم عشقت پر سرور بخت و تقدیرت قشنگ عمر شیرینت بلند سرنوشتت تابناک جسم و روحت پاک پاک عید امسالت سپید دست سبزت پر امید .......
مرتضی
14 اردیبهشت 93 11:24
با سلام به منظور افزايش بازديد کنندگان و همچنين افزايش رتبه گوگل و الکسا لطفا ما را با نام نرم افزار حسابداري قرض الحسنه بايوتک" و آدرس www.biotechsoft.ir در پيوند هاي وبلاگتان معرفي نماييد سپس اطلاع دهيد تا شمارا لينک کنيم با تشکر گروه نرم افزاري بايوتک
خاله صبا
16 اردیبهشت 93 18:25
عزیییییییییزم خیلی نازه بهم سر بزنید خوشحال میشم