پریساپریسا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

تقدیم به پریسای عزیز

با دیدن روی ماهت روزم ساخته میشه....

یک عدد پریسا خانم ِ 3 سال و 2 ماهه و کلی خبر.....

1392/10/21 2:00
نویسنده : مامان پریسا
2,783 بازدید
اشتراک گذاری

نایت اسکین

سلام

خوبید؟ ایشالله که همیشه خوب و خوش باشید و کانون خانواده ها در این سرمای زمستون، مثل گرمای تابستون شهرمون گرمه گرم باشه..نیشخند

ایشالله پریسا خانمی ما هم همیشه خوب و خوش و لبش خندون باشه.ماچ

روز سه شنبه 17 / 10 / 1392 مصادف بوده با 3 سال و 2 ماهگی پریسا خانم.هوراتشویق

قرررررربون دخملی گلم بشم که هر روز خانم تر میشه و با حرفا و شیرین زبونیهاش دلمونو مبیره

این روز قشنگ رو به دختر گلم تبریک میگمماچ

 

دخترک گلم این روزا داره تمرین میکنه تا شعر بگه....نیشخندخب  کم کم داره دنبال استعدادهاش میگرده تا ببینه در چه زمینه ایی توانایی داره.از خود راضی

این جدیدترین شعر پریسا خانم که اصلا هم یادش نمیره بیت های اولش چی بوده و هر روز یه بیت بهش اضافه میکنهمژه:

بابام میره سر  ِ کار

مامانم خیلی خوبه

کاراشو بلده ...متفکرنیشخند

برام غذا میپذه

منو بیدار میکنه...

فعلا همینا رو سروده ...نیشخند و همین رو هم با کلی آهنگ میخونه...ماچ

 

جدیدا وقتی گرسنه یا تشنه میشه میگه:

مامان شکمم گرسنش شده چی داریم؟

مامان شکمم اب میخواد خنده

موقع حرف زدنمون باید کلی مراقب کلماتی که به کار میبریم باشیم.وگرنه دقیقا عین همونو به خودمون برمیگردنه...مثلا بابت کار اشتباهش باهاش دعوا کردم. خیلی عصبانی و دست به کمر اومد جلو و میگه:

ببین منو عصبانی کردی؟ ببین اعصابم خورد شد؟عصبانیای خداااااا از دست این دختر چکار کنم!!!دیگه اینطور رفتار نکنی ها وگرنه بهت جایزه نمیدم!!!خنده

ظهر داشت بازی میکرد ، خوب که خسته شد رو کرد به بابایی و گفت:

بابایی من خوابیدم ... شب به خیر...خنده و سرشو گذاشت رو بالش و 5 دقیقه بعد خواب رفت...تعجب

هفته ی قبل بچه های مهد کودک رو برای دیدن فیلم سینمایی بردیم...

از روز قبلش کلی هیجان زده بود که حالا سینما کجاست و چه خبره ( اخه ما تا حالا سینما نبرده بودیمش..نیشخند خب کلا رابطه ایی با سینما نداریم...یول)

خلاصه ... یک ربع اول با دقت به فیلم نگاه کرد بعد هم اومد سراغم گفت:

مامان خسته شدیم پاشو بریم خونه...

مامان خسته شدم چرا نمیریم خونه...

مامان گرسنمه....

مامان تشنمه...

خلاصه بلایی سرمون اوردن (البته تقریبا همه ی بچه ها) که مجبور شدیم نصفه های فیلم برگیردیم مهد کودک...اوه

عکس ها رو هم میذارم ادامه ی مطلب....

مهمترین خبر این هفته ...هوراهوراهورا

عروسی دایی ابراهیم....ایشالله همه ی جوون ها خوش بخت بشن.

هوراتشویق

این یکی دو ماه گذشته همش در حال دوخت و دوز و خرید گذشت.مژه

ایشالله همیشه همه جا خبر خوش و شادی باشهماچقلب

                            

 

خوب حالا عکس ها و بقیه ی خبر ها میره برای ادامه ...ممنون که همراهمون هستید.

 تنظیم در جمعه 20 / 10 / 1392 شب

داخل سینما تازه داشت خسته میشد و اومد سراغم :

این هم اسم فیلمش...

پریسا با همکلاسیهاش دارن برای برگشتن از سینما اماده میشن:

پریسا جدیدا برای خودش سرگرمی جدید پیدا کرده... با قیچی میفته به جون چند برگه ی کاغذ و همشونو ریز ریز میکنه..... این عکس از یک عملیات 2 ساعته هستش...

و یکی دیگه از سرگرمیهاش رنگ امیزی با گواش هستش... و این هم نتیجه:

بعد از رنگ امیزی ، مامان جون زنگ زد. پریسا گوشی رو گرفت و داشت حرف میزد که من متوجه صورتش شدم...خنده

و این هم دومین پیک آدینه ی پریسا..بغل

و...... مراسم چمدون برون دایی ابراهیم....بغلهوراتشویق

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (91)

مامان کوثری
18 دی 92 15:32
طراحی و چاپ تقویم سال1393 با عکس اختصاصی کودک شما طراحی و چاپ انواع تم های تولد و .... طراحی انواع کلیپ های تولد و جشن ها و مراسم کوچولوهای گلتون و همچنین تهیه کیت های تندیس دست و پای کودک خدمتی جدید از تم پارتی حتما از نمونه کارهای ما دیدن کنید
مامان آرینا
18 دی 92 15:59
منتظرم می مونم عزیزم .سه سال و دوماهگیت مبارک
مامان پریسا
پاسخ
ممنون دوست گلم
مامان یاسمن و محمد پارسا
18 دی 92 18:31
منتظریم مامان جون
مامان پریسا
پاسخ
ممنون گلم. تکمیل شد
baXVnqXsf95kH_AcxNGFeGy5bq899xV3jEfjGWGU474.
18 دی 92 22:43
منتظر خبرای خوبتون هستم
مامان پریسا
پاسخ
ادرستون گلم؟!!!
مامان اناهیتا
18 دی 92 23:42
مامان پریسا
پاسخ
تکمیل شد گلم
مامان فتانه
19 دی 92 11:01
وااااااااااااااااااااا مارو گذاشتی تو اب نمکککککککککککککککککک
مامان تارا
21 دی 92 7:14
صبح بخیر بانو یه سلام ویژه هم برای شاعر کوچولومون ای وااااااااااااااای از دست این شکم ! آخه چرا اینقد میری رو اعصاب این بچه ! اوه سینما واقعا برای بچه خسته کننده است . منم تارا رو که بردم فقط یه فیلم کوتاه 5 دقیقه ای نگاه کرد بعد گفت پاشو بریم دیگه نمیخوام ببینم !!!!
مامان پریسا
پاسخ
صبح شما هم به خیر خاتون مرسی خاله دیگه دیگه عزیزم جریانه این سینما رفتن به خاطر دله این طفلکیها نیست که واسه ی یه چیز دیگس.....
مامان تارا
21 دی 92 7:17
ای جان عررررررررررررررررررررررروسی مبارک باشه ایشالا آی کیف میده خرید عروسی بریم ببینیم چه خبره؟
مامان پریسا
پاسخ
وایییی رویا مثل این که عشق عروسی داری....!!!! ایشالله همیشه اطافت پر از شادی و عروسی باشه.
مامان تارا
21 دی 92 7:21
ماشاءالله از همه شون قد بلند تره هههههههههه صورتشو نیگاه و و.............. من عاشق این چمدنا و وسایلشون هستم بازهم تبریک میگم
مامان پریسا
پاسخ
ماشالله ایشالله واسه تارا جون
عمهِِ ِ آتنا
21 دی 92 8:24
همه لحظه هاتون شاده شاد باشه همیشه
مامان پریسا
پاسخ
همچنین شما گلم
مامان فرنيا
21 دی 92 10:10
سلام فقط نظرات را تاييد كردم الان بايد برم جلسه حتما ميام سرميزنم با خواندن مطلبتون اما اگه ادرس ايميل بديد واسه دستور كيك اسفناج و توپهاي هويج و نارگيل راستي يادتونه ان كيك اسفناجي كه اهواز پختم و قسمت نشد با دوستان بخوريمش
مامان پریسا
پاسخ
سلام. مرسی عزیزم. باشه گلم. به کارات برس اره خیلی حیف شد. از خوردنش محروم شدیم.
مامان فرشته های آسمانی
21 دی 92 12:09
سلام وای خانمی چه شیطون شدی ماشالله دختر منهم قرار بود از طرف مهد ببرش همین فیلم عملیات مهدکودک که هوا برفی شدو دیگه برنامشون کنسل شد
مامان پریسا
پاسخ
سلام. بهتر که نرفتن اصلا جذاب نبود به خصوص واسه بچه ها
مامان یاسمن و محمد پارسا
21 دی 92 13:10
الاهی مامان بچه ها تو سینما حوصلشون سر میره ظرفیتشون نهایت نیم ساعت اما پارک که برند دیگه نمی خوان بیان خونه مبارک باشه عزیزم همیشه به شادی و سلامتی
مامان پریسا
پاسخ
دقیقا حق با شماست
(زهره)مامان فاطمه
21 دی 92 14:38
مبارک باشه عزیزم ایشااله همیشه دستتون به همین کارا بند باشه
مامان پریسا
پاسخ
مرسی عزیزم
خواهرفرناز
21 دی 92 16:35
سلام پس مراسم کاغذ خرد کن به خونه شماهم رسید؟ماکه هم چنان درگیرشیم دیشب حارو برقی زدم صبح میگم این خونه است چرا این قدر اشغال میریزی میگهخوب تمییز جاروکن بلد نیستی جارو نزن سینما اخ جون چه حالی میده چه قدر شیرین زبون شدیا ساعت 4صبح تو وبلاگ ما زمان را که دیدم کلی خندیدم مگه نمیخواین برین سرکار ممنون اومدین پیشمون بوووووووس اخ ببخشید یخ زدینا از صبح تا حالا یختون باز شد؟
مامان پریسا
پاسخ
سلام... واقعا؟ عجب شیطونی!!! اگر بدونی امروز سر کلاس چه شکلی بودم!!!
مامان آرینا
21 دی 92 16:53
شاعر کوچک 3 سال و دوماهگیت مبارک شعرت خیلی زیباست دائی ابراهیم پیوندتان مبارک همیشه لبتون خندون دلتون شاد
مامان پریسا
پاسخ
مرسی عزیزم
الی
21 دی 92 16:58
پس این دخمل ناز نازی به عمه جونش رفته که شعرای خوشکل میگه
مامان پریسا
پاسخ
احتمالا
الی
21 دی 92 17:01
مبارک باشه ایشالا خوشبخت بشن و همیشه به شادی و عروسی ایشالا روزی بقیه دختر پسرا
مامان پریسا
پاسخ
ایشالله
مامان گیسو جون
21 دی 92 22:18
سلام دوست گلم خوبی؟ ای جونمممممممممم عزیزم شاعر هم شده پس ما در آینده شاهد هنرمندی پریسا جون در سرودن شعر هستیم عزیزم قربون اون شکل رنگیت بشم چمدون برون نمی دونم چیه ؟ مبارکه
مامان پریسا
پاسخ
سلام گلم. ممنون . شما خوبید؟ بعلللله چه جورررررر هم علاقه مند شده!!!1 چمدون برون همون مراسمیه که شب حنا بندان انجام میشه و لوازمه تهیه شده برای عروس خانم بهشون داده میشه ولی ما یکم تغییر سنت دادی و موقع جهاز برون چمدون برون هم کردیم.
مامان گیسو جون
21 دی 92 22:19
امیدوارم خوشبخت بشن دوستم بوسسسسسسسسس
مامان پریسا
پاسخ
ایشالله.مرسی گلم
مامان یاسمن و محمد پارسا
22 دی 92 0:48
مامان بالابر و نذاشتید چرا
مامان پریسا
پاسخ
ایشالله فرصت بشه روش کار میکنم
آجی مهدیه
22 دی 92 7:45
همین شیرین کاریهاشونه که کلی خاطره ازشون توی ذهنت باقی میذاره . پریسا جونم سه سال و دو ماهگیت مبارک عزیز دل خاله . مامی پریسا ، عروسی داداشیتونم مبارک
مامان پریسا
پاسخ
درسته مهدیه جون. ایشالله تجربشو به دست بیاری.
مامانیه سپهر
22 دی 92 9:30
سلام مریم جون مشتاق دیدار.پریسا گلی خوبه؟؟ ای ول کلی با دیدن قیافه ی رنگیش خنده ام گرفت. عاشق این کارای بچه هام. عزیزم همیشه به جشن و شادی و عروسی. ایشالا عروسی پریسا جون. ممنون از جوابت.به نظر من سی دی تنها ایرادش اینه که از جدید به قدیم میره وصفحه ها تقریبا برعکسن. اگه از قدیم به جدید بود عالی میشد.البته این نظر منه. خصوصی گلم.
مامان پریسا
پاسخ
سلام زهرا جون. ممنون گلم. ولی در کل چیزه خوبیه.
بی هنر
22 دی 92 9:44
سلاااام دوست عزیز. از ابراز محبتتون تو وبلاگ ماهان جونی یه دنیا تشکر... راستش این پست حسااابی ماجراراها داره از یه شیطنت شروع شد و معلوم نیست به کجاها خواد کشید! این شیطنت برای بنده مسئولیتی ایجاد کرد و اونم پاسخگویی به محبت دوستان مهربونی چون شما
مامان پریسا
پاسخ
عجببببببببببب!!!!!!!!!
خواهرفرناز
22 دی 92 9:47
ماهم عروسی دوست داریم چرا با احساسات پاک این مامانا بازی میکنید الان همگی دلمون عروسی خواست وجهاز برون امشب که هیچی نمیشه 5شنبه میرم دم یه تالا عروسی هر کی پرسید شما فامیل کی هستین بهش میگم اول خودتا معرفی کن مثلا میگه مادر داماد بعدش بهش میگم ما از دوستای خانواده عروسیم ببخشید نشناختمون اینم عوارض عروسی نرفتگی دیگه چه کنیم؟! خو عروسی ندیده ابو دیگه اوه اوه به مامانا بر نخوره خودما گفتما
مامان پریسا
پاسخ
عزیزم همه ی مامان ها و شما گلم برای عروسی دعوت هستید بفرمایید قدمتون به روی چشم...... فقطططططططططططططططططط ادرس بهتون نمیدم شوخی کردم. اگر تشریف بیارید خیلی هم خوشحال میشیم. ایشالله عروسی خودت عزیزم. اونوخ ما میاییم و میگیم از فامیل های عروس خانم هستیم.
مامان *
22 دی 92 10:00
خواهر فرناز
22 دی 92 12:01
تکمیل شد تشریف بیارین
مامان پریسا
پاسخ
چشم
✿مامان علی خوشتیپ✿
22 دی 92 12:57
خصوصی
مریم
22 دی 92 14:13
سلامــــــــــــــــــــــــــــ امیدوارم حالتون خوب باشه.به به پریسا خانم شاعر میشود نیلوفر هر وقت از دستم عصبانی میشه میگه برات جایزه ی بزرگ نمیخرمهز چی خودم بهش میگم اونم تحویل خودم میده
مامان پریسا
پاسخ
سلام ممنون گلم. پریسا هم البته همینو میگه من یادم رفت بنویسم.
مریم
22 دی 92 14:14
حالا سینما چی دیدین؟
مامان پریسا
پاسخ
عزیزم ادامه ی مطلب رو ببینی متوجه میشی
مامان محمد پارسا
22 دی 92 16:24
سلام عزیزم وای مبارکه گلم هر روز خانم تر میشیمامانی بهتون تبریک می گم عروسی برادرتون رو انشاالله خوشبخت بشنو اما پریسا جون و نقاشی با گواش من پارسا رو می برم تو حموم رو دیوار نقاشی می کشه قابل شستشو هم هست و راحت تر تمیز می شه امتحان کنید ضرر نداره
مامان پریسا
پاسخ
سلام گلم. ممنون عزیزم بله ممنون از راهنماییتون. البته این کار میمونه واسه تابستون. الان که سرده و نمیشه.
ღبارانღ
22 دی 92 19:43
شاعر خودمممممممم... مامان کارت چیه که بلدی؟ بگم؟
ღبارانღ
22 دی 92 19:44
مریم نمی دونم چرا امروز هی به جای اسم و ادرسم یه عالمه حرف میاد..هر چی هم درستش میکنم دویاره میاد..مشخصات راهم می زنم حفظ شود ولی نمی شود.
مامان پریسا
پاسخ
از عواقب تحولات جدید نی نی وبلاگه
ღبارانღ
22 دی 92 19:45
می گم این خوابها می شه بگی کی هست؟ من که تا 2 نیمه شبش را شاهدم پا کار نشسته بیشتر از من و تو...
مامان پریسا
پاسخ
اون موقعی هست که از خستگی بیهوش میشه
ღبارانღ
22 دی 92 19:46
ان شالله مبارکشون باشه..خوش بخت بشند...
مامان پریسا
پاسخ
ایشالله همه ی جوون هاااااااا
ღبارانღ
22 دی 92 19:47
ان شالله همیشه سالم و سر حال باشید....پریسا جون را ببوسش...
مامان پریسا
پاسخ
ممنون
ღبارانღ
22 دی 92 19:48
مباکر اقا ابراهیم و زهرا جون...ان شالله همیشه در کنار هم زندگی خوبی داشته باشند..مامان خوبت هم زنده و سرحال باشند...
مامان پریسا
پاسخ
مرسی عزیزم. مامان و بابای شما هم ایشالله همیشه سلامت باشن
مامان فتانه
22 دی 92 23:12
به به مبارکه انشالله خوشبخت بشن....منم عروسی میخوااام ..افرین چه قشنگ پیکشو حل کرده ...
مامان پریسا
پاسخ
مرسی عزیزم. تشریف بیارید در خدمت هستیم گلم.
خواهرفرناز
22 دی 92 23:14
ای بابا کلی نوشتم دستم رفت رو از نو اینم از شانس ما........ حیف این هفته عروسب دعوتیم وگرنه همون کار تالار را انجام میدادم البته شایدم نرفتم اخه من امتحان دارم قصد شوهر کردنم که میدونی ندارم فرناز که میخواد شوهر کنه را میفرستم نظرت؟ حالا عروسی شما کی هست وقتمونا تنظیم کیم بیایمڈ کاری نداره میام اهواز زنگ میزنم به پلیس میگم دوسنم گم شده برام پیداش کنید امشب عروسی دارن سریع برام پیداتون میکنند نگران نباش کارای دیگه هم میشه کرد کی بیایم؟ ببین تو رو خدا میگن اصفهانیا خسیسن مهمون دعوت نمیکنند اهوازیا مهمان نوازن ..........میگه ادرس نمیدم وای خدای من......فقط میتدانم سکوت کنم خوش بگذرونید
مامان پریسا
پاسخ
ای بابا!!!! کار خوبی میکنی اونو بفرست خیالت راحت میشه که کسی بهت هوووول نمیکنه بشین یه عمر درس بخون به پلیس بگی؟؟؟؟؟؟ چرا پلیس عزیزم. به خودم بگووووویه ادرس میدم یه هفته بگردی پیدا هم نکنی نه گلم اهوازی ها خیلی هم مهمان نواز هستن. از همین امروز شما تشریف بیار یک هفته قدمتون به روی چشمممممم فقط یادت باشه ما یه شعار داریم!!!!! میگیم مهمان یک ساعت ... 2 ساعت..... 3 ساعت بعد باید پاشه بره اشپزخونه و کار کنه..
خواهرفرناز
23 دی 92 0:07
اصلا فکر کنم اشتباهی دارم دنبال ادرس میدوم عروسب تموم شده رفته نه؟
مامان پریسا
پاسخ
نه گلم 5 شنبه عروسیه
زهرا مامان کوشولو
23 دی 92 0:20
ایشا... همیشه به شادی
مامان پریسا
پاسخ
ممنون گلم
زهرا مامان کوشولو
23 دی 92 0:24
دخترررررررری چه صفایی میکنه با رنگ آمیزی و صدای قرچ قرچ قیچیخدا حفظش کنه
مامان پریسا
پاسخ
دقیقااااممنونم
خواهرفرناز
23 دی 92 0:25
ملارکشون باشه خوش بهتون بگذره اینا که شوخی بود ...... ما اصفهانیا میگیم هر رتی یه اومدیم دارد پس نمیریم تا نیان وایمیسیم دم در جلو درم میگیریم میگیم بفرماییییژیییییین داخل دم در بده (یعنی برو خونتون دیگه) حیف صد حیف که من ژن اصفهانیم خاموشه وژن ابادانیم روشن ئهمان نوازیم شدیدا اصلا کاری میکنیم مهمون احساس راحتی تو خونمون بکنه میگیم وخی برو یه چای بریز بیار ببینم چه طوره بلدی یانه؟ وای دلم مردم از خنده تشریف بیایرن خوشحال میشیم راستی از حالا فکر کنم ببینم چه منوی غذایی بدم درست کنید ......دیگه میخوایم احساس راحتی کنید ......سخته ولی مجبوریم فداکاری کنیم
مامان پریسا
پاسخ
پس باید تعارف کردن های جنوبی رو ببینی تا یاد بگیری..... به زبون خودشون میگن: نمفرمایید؟ خب طرف هم میگه نه ممنون /!!!!! اینجا هم اگر بخوان از زیر مهمون داری در برن روش های خودشو داره...نمیشه زیاد بگم لوووووو میرن نه گلم تازه اینجوری خیلی هم بهتره.... خودم میرم اشپزخونه هر چی میل دارم درست میکنم.....
خواهرفرناز
23 دی 92 0:35
. از دست مامان پریسا امشب کلی روحمون شادشد بریم درس بخوانیم چه حس خوبی داری امتحان نداریا اه چه حس بدیه شب امتحان
مامان پریسا
پاسخ
واییی یاد شبهای امتحان افتادم که تا صبح بیدار میموندم خوووووووششششششششششششششششش به حالم که دیگه امتحان ندارمممممممممممممممممممممم
اکرم
23 دی 92 2:28
سلام گلم مرسی ک بم سرزدی... شمام خیلی وقته لینکی..
مامان طاها
23 دی 92 11:25
اول از همه و سه سال و دو ماهگی پریسا خانم گلمون مبارک باشه. ان شا الله همیشه تنش سالم و لبش پر خنده باشه. مبارک باشه همیشه به عروسی. دلم براتون خیلی تنگ شده بود. فکر نکنید فراموشتون کردم من همیشه بهتون سر میزنم اما به خاطر پاره ایی از مشکلات نمیتونم از خودم ردی به جا بزارم. به هر حال امیدوارم همیشه خوش باشین. از طرف من پریسا خانم نازتو ببوس.
مامان پریسا
پاسخ
ممنون گلم. همین که به یادمون هستید خیلی ارزش داره... ایشالله شما هم همیشه خوش باشید
الهه مامان یسنا
23 دی 92 11:37
یه عالمه بوس برای برای پریسا خانم شیرین زبون با اون صورت رنگی رنگیش ایشالا دای جون هم خوشبخت زندگی کنن در کنار همسر محترمشون
مامان پریسا
پاسخ
ممنون خاله جون
مامان روژینا
23 دی 92 12:14
سلام عسل خانوم ، بابا کم پیدایی پیش ما نمیای؟این پستتو خوندم جالب بود.دخترمون از هر انگشتش هنر میریزههم شاعره هم آهنگ ساز14 ماهگیت مبارک عروسک خانوم مواظب خودت باش خاله جونم
مامان پریسا
پاسخ
بله؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 14 ماهگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟مطمئنید کامل خوندید؟
مامان فرنيا
23 دی 92 13:33
واي چه شاعر خوبي داريم شعرهاي واقعي هم ميگه
مامان فرنيا
23 دی 92 13:34
اين قسمت حرف زدن را كاملا باهاتون موافقم خيلي سخته هرچي بگي تحويل ميگيري ان هم در زماني كه اصلا انتظارش را نداري
مامان پریسا
پاسخ
دقیقا
مامان فرنيا
23 دی 92 13:35
من تاحالا فرنيا را سينما نبردم اما فكر كنم تجربه خوبي را بيان كرديد يادم باشه اصلا سراغ سينما هم نرم اخه من هم اصلا اهل سينما نرفتن نيستم ولي همسري اهلش بود بيچاره بعد از ازدواج از سرش افتاد
مامان پریسا
پاسخ
کلا مخالف سینما هستم و از فیلمی که اونجا میبینم اصلا لذت نمیبرم.... در ضمن بچه ها نمیتونن این همه وقت یه جا بند بشن. نهایت اینه که یه کارتون موش گربه رو ببینن!!!!! این سینما بردن هااز طرف مهد کودک ها یه هدفه دیگه داره عزیزم!!!!
مامان فرنيا
23 دی 92 13:37
عروسي دايي هم مبارك باشه پريسا جون بعدش هم ماماني عروسي داداش مبارك باشه واي خوش بحال شما كه خياط هستيد هميشه در حسرت لباسي هستم كه دلخواهم باشه و يا بيرون گيرم نمياد يا به خياط هم بدم بلاخره ان مدلي كه ميخواهم نميشه
مامان پریسا
پاسخ
ممنون عزیزم. گلم من که گفتم در خدمت هستم. فقط پارچه رو انتخاب کن باقیش با من.
مامان فرنيا
23 دی 92 13:39
ماماني عكس لباس دختري را كامل ميگذاشتيد حداقل كمي از هنر خياطي شما بهره مند ميشديم با اين عكسي كه گذاشتيد معلوم ميشه اصلا نتونستيد از پريسا گلي عكس تكي بگيريد درسته
مامان پریسا
پاسخ
این عکس عقد کنون یکی از اقوامه. عروسی هنوز برگذار نشده. لباس اون جشن یه چیز تک شده.
مامان فرنيا
23 دی 92 13:40
براي فرنيا ماژيك گريم گرفتيم هميشه قيافه خودش را اينطوري ميكنه بيشتر هم رنگ سبز ميكنه چون ميگه من بن تن هستم
مامان پریسا
پاسخ
الا چرا بن تن؟
کاکل زری یا ناز پری
23 دی 92 16:32
همش به عروسی عزیزمممم وای چه خوشتل شده دخمرمونننننن . چه دخمر با استعدادی هم نقاشی هم شعر هم کار دستییییی منم اصلا" سینما دوست ندارم پریسا جون تا حالا به اندازه انگشت های دستممم سینما نرفتمممحوصله ام سر میره خوو
مامان پریسا
پاسخ
ممنون گلم. بله دیگه دیگه.... پس شما هم مثل ماهستید
Yxgyrn_QywPYY0D4PU0ISGD3NRXUAVmmpdtEFZcVgIhjAG4QmrR55x0MhNgmPK-M
23 دی 92 22:48
ای جونم. چقدر شیرین زبونه
مامان پریسا
پاسخ
ممنون. ادرستون!!!!
مامان کوروش
24 دی 92 9:27
سلام مریم جون خوبی عزیزم پریسا جونم خوبه ببوسش ببخشید دیر اومدم پیشت این روزها یه کم سرم شلوغه زیاد نت نمیام نکنه نیام یه سر کوتاه میزنم و میرم امیدوارم همگیمون شاد باشیم و سلامت
مامان امیرعلی جیگر
24 دی 92 10:45
سلام مریم خانم گل و بلبل چه خبرا آبجی؟ پریسا خانم بزرگ شده؟ کامم با وبلاگت مشکل پیدا کرده .الان کامو پیچوندمش تا وارد وبلاگت شدم چیکار کنیم دیگه مهندس آینده ایم دیگه بابا ایول عروسی دایی ابراهیم هم مبارک .تبریک بگو وای نگو که باید شیش دونگ حواسمون به حرفامون باشه وگرنه که با همون حرفا چنان ضایمون میکنن که نگو و نپرس عجب سرگرمیای خفنی داره این پریسا.دمش گرم اگه میبینی کم میام وبت .موقع امتحاناس و منم درس خون
مامان پریسا
پاسخ
سلام زهرا جون ممنون عزیزم. افرین به مهندس اینده.
خواهر فرناز
24 دی 92 11:51
سلام اومدم هتون سر بزنم بگم حاضـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر هدف سینما بردن از طرف مهدکودک چیه؟ من که یادمه میبردنمون کلی خوش میگذشت میرفتیم رستوران هتل ناهار میخوردیم کلی کیف داشت بعد از اون موقع که دیگه کسی ما را نبرد اردوهای مدرسه هم خیلی مزخرف بودن پارک وشهربازی وباغ گل ها گاهیم میرفتیم اسمان سر اگه اشتباه نکنم مدیر راهنمایی خیلی پایه بود بردمون 2روزه کاشان ولی بازم میگم اردوی مهدکودک یه چیز دیگه است
مامان پریسا
پاسخ
سلام گلم. امتحانات رو خوب دادی؟ خب گلم توضیحش یه مقدار سخته خصوصا اما برات بگم که معمولا هزینه ی سینما واسه این مراکر خیلی کمه.... حالا این رو هم بگم که چه مبلغی بابت سینما رفتن از بچه ها میگیرن!!!!دیگه تا تهش رو بخون که منظورم چی بود...
مامان کوروش
24 دی 92 12:27
مریم جون متوجه نشدم جام کجا خالیه خبر چی میرسه توضیحات کامل نبود
اکرم
24 دی 92 13:28
مرسی که بم سرمیزنی.. چ دخمله نازی هم دارین...مااااااشاااالا
الهام
24 دی 92 16:10
ماشالله چه دختر نازی
مامان ابوالفضل
25 دی 92 0:42
عروسی مبارک انشاالله خوشبخت وسعادتمند بشن . به به پریسا خانم ما شاعر هم شده .چه شعرهای قشنگی همیشه شاداب وسلامت وخوشحال باشید .
مامانی درسا
25 دی 92 1:56
ایول چه شاعری .... قربونت خیلی خوشگل سرودی ...... گفتی دلم گشنه ش شد دل ما هم گشنه شد عزیزم ..... انشاالله عروسی دایی خوش گذشته تا باشه عروسی خیلی ماه شدی عزیز دل سه سال و دو ماهه
مامان پریسا
پاسخ
مرسی خاله. بفرمایید در خدمت باشیم
✽ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت✽
25 دی 92 8:01
سلام دوستان ِ عزیزم ستایش تو مسابقۀ قالب ِ مادرانه دخـــمـلـــی شـــکـــلـک شرکت کرده لطف کنید در تاریخ 1 بهمن به وب « دخملی شکلک » تشریف ببرین و به ستایش ِ ما عکسِ شماره 8 رأی بدین
مامان پریسا
پاسخ
باشه عزیزم. موفق باشید.
مامان فرنيا
25 دی 92 8:10
سلام صبح بخير يادت باشه خودت گفتي پارچه را نتخاب كن بقيه اش با شما من انشالله بتونم تعطيلي 22بهمن بيام اهواز انوقت از حرفي كه زديد اميدوارم پشيمون نشيد
مامان پریسا
پاسخ
سلام عزیزم همه وقته شما به خیر. ای ول چه خوب نه عزیزم چرا پشیمون بشم. بیصبرانه منتظرتون هستم
خواهر فرناز
26 دی 92 18:47
انتراکت بود تا هفته دیگه امتحان دارم بعدشم تحویل پذوژه دارم بعدش ازمون دکتری دارم تا 16اسفند بعدشم کارهای پایان نامه وازمایشکاه دارم خوب تا خرداد سرم شلوغه بعدشم بندیسم ودفاعیه و..... خوب اینم برنامه من تا حدود شهریور ماه ولی قول میدم وسط این همه کار بهتون حتما سر بزنم
مامان پریسا
پاسخ
وای چقد کار داریایشالله موفق باشی
دخترخاله ها
27 دی 92 12:17
آرزو میکنیم زندگی بی گره ببافد فرش آرزوهایتان را ما بی صدا برگشتیم...
مامان پریسا
پاسخ
خوش اومدید
آدرینا
27 دی 92 13:02
مامان یاسمن و محمد پارسا
27 دی 92 17:43
خاله جون ما تو یه مسابقه شرکت کردیم دوست داشتی زود بیا رای بده
مامان پریسا
پاسخ
موفق باشید
مامان پريسا خانوم
27 دی 92 23:17
ماشالله به پريسا خانوم خوشگل شيرين زبون
مامان فرنيا
28 دی 92 7:56
خانمي گفتم كه 22 بهمن ميام اهواز اخه 22 سه شنبه است و تعطيلي يكروز هم مرخصي ميگيرم كه تا جمعه اهواز باشم
مامان پریسا
پاسخ
باشه گلم. منتظرت هستم.
مامان فرنيا
28 دی 92 11:24
اين مدل غذا يك غذاي سرده و خيلي ساده است مخلوط دلخواهي از مواد است كه با نان تست لايه لايه قرار ميگيره مواد من مرغ، گردو، پيازچه، جعفري باسس تركيبي از مايونز، ماست چكيده و پنير بود بعد يك لايه نان تست گذاشتم يك لايه مخلوط مواد لايه اخر نان تست است كه سطحش صاف باشه و بهشه تزيين كرد اخر سر هم با همان سس تركيبي كل كيك را كاور ميكنيم اخر سر هم تزيين بجاي اين مخلوط من ميشه حتي سالاد اليويه هم گذاشت
مامان پریسا
پاسخ
ممنون فرشته جون
آیسان مامان ماهان
28 دی 92 12:50
سلام دوست جونی،هم اکنون نیازمند رای سبزتان هستییییییییمبیاید به خوشگلترین نی نی رای بدین لطفا...اینم آدرسhttp://biadelam.niniweblog.com/
مامان پریسا
پاسخ
موفق باشی
مامان نیایش و نازنین
28 دی 92 13:42
لام بنا به دلایلی آدرسم رو تغییر دادم اینم آدرس جدید :niyanazi.niniweblog.com حتما ببه اینجا هم سر بزنید منتظرتونم ممنون
مامان پریسا
پاسخ
چششم
(زهره)مامان فاطمه
28 دی 92 15:47
سلام مامانی خوبی؟ پریسا جون خوبه عروسی برگزار شد ایشااله همیشه به شادی
مامان پریسا
پاسخ
ممنون گلم. جاتون خالی بود به زودی پستشو میذارم.
مامان گیسو جون
28 دی 92 20:11
سلام عزیزم خصوصی
محيا كوچولو
28 دی 92 22:02
سلام خاله جوني خوبين با پريسا گلي؟ ماشالله خيلي شيرين زبون و هنرمندم تشريف دارن اين خانوم خانوما
مامان پریسا
پاسخ
منون خاله
maman sonia
29 دی 92 12:17
یمن مقدم رسول خاتم معطر آمده محیط عالم مولد صادق آل محمد مقارن گشت با میلاد احمد میلاد نبی اعظم (ص) و امام صادق (ع) مبارک باد
مامان پریسا
پاسخ
ممنون گلم عید شما هم مبارک
اتنا مامان نگین
30 دی 92 14:50
تبریک میگم مریم جون ایشالله دایی جون همیشه سلامت وشاد باشن.پریسا جونو ببوس.
مامان پریسا
پاسخ
ممنون اتنا جون
مریم مامان دونه برفی
1 بهمن 92 10:00
سلام خانمی دختر ملوس وشیرین زیونی دارین . خدا نگهدارش باشه . من از طریق مدرسه مامانها با شما آشنا شدم . تازه دارم فعالیتمو شروع می کنم. اگه اجازه بدین می خوام لینکتون کنم. خوشحال میشم شما هم منو لینک کنی.
مامان پریسا
پاسخ
سلام گلم. ممنون از حضورتون. خوش اومدید.چشم عزیزم.
مریم مامان دونه برفی
1 بهمن 92 10:00
گلم یه لحظه میاین وب ما نظرتون برام خیلی مهمه ممنون میشم.
مامان پریسا
پاسخ
چشم
مثل هیچکس
1 بهمن 92 10:36
عروسی دایی مبارک باشه ایشالا خوشبخت بشن
مامان پریسا
پاسخ
ممنون. ایشالله
مامان ملینا
2 بهمن 92 12:56
دایی ابراهیم مبارکه ان شالله که خوشبخت بشین.پریسا خانم ان شالله عروسی شما عزیزم
مامان پریسا
پاسخ
ممنون خاله
یک عدد مامان
2 بهمن 92 16:12
سلام مامان ِ خوبـــ ِ پریسا، خوبی؟ پریسا خانومی خوبه؟ عملیات 2 ساعتشو دیدم الهی خدا حفظش کنه این مراسم چمدون بری چقدر جالبه... فک کنم همون مراسم خلعت برون ما باشه!!! عروسیشون مبارک
مامان پریسا
پاسخ
سلام گلم. ممنون لطف دارید. تقریبا یه همچین چیزایی... مرسی
مامان علی خوشتیپ
3 بهمن 92 15:21
چهارشنبه افتتاحیس...فقط جشنه..ساعتشو نگفتن هنوز...برنامه 5شنبه و جمعس
مادمازل
3 بهمن 92 19:11
به وبلاگ منم سر بزنید بخش پزشکی
مامان پریسا
پاسخ
با کدوم ادرس؟؟؟؟
مامان نرگس
4 بهمن 92 23:05
سلام سلام به به چقد خبر ایشالا همیشه به خوشی