پریساپریسا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

تقدیم به پریسای عزیز

با دیدن روی ماهت روزم ساخته میشه....

پریسا در محرمه سال 92

1392/8/24 13:56
نویسنده : مامان پریسا
2,976 بازدید
اشتراک گذاری

کاش بودیم آن زمان کاری کنیم     از تو و طفلان تو یاری کنیم

کاش ما هم کربلایی می شدیم     در رکاب تو فدایی می شدیم

سلام

عزاداریهاتون قبول باشه. ما رو هم در دعاهاتون فراموش نکنید.

ماه محرم امسال برای من و پریسا یه رنگ و بوی دیگه داشت. مخصوصا دهه ی اولش.

 ساله قبل زیاد متوجه نبود که چه خبره . ولی امسال براش فرق داشت.

مامان جون زنگ زد که برای روضه بریم. پریسا متوجه شد. اومد سراغم و پرسید مامان روضه چیه؟

گفتم یه جایی که خانم ها جمع میشن و یک نفر براشون حرف میزنه بعد هم اون ها گریه میکنن.

گفت: چرا گریه میکنن. گفتم چون امام سوم یعنی امام حسین شهید شده( از وقتی میره مهد تا امام پنجم رو یاد گرفته )....

دیگه چیزی نپرسید. شاید متوجه شد شاید هم .....

وقتی رفتیم روضه با تعجب به خانم ها نگاه میکرد و رفته بود تو بحر مامان جون که اشک میریخت. من هم از فرصت استفاده کردم و بهش گفتم اینجا روضه هستش. ببین مامان. خانم ها دارن گریه میکنن. اینجا نباید صحبت کنیم و فقط گوش بدیم.

دخترم اروم نشست و تا اخر روضه هیچ نگفت.بغلمژه

کلی عکس داریم هم از مراسم علی اصغر و هم مراسم عزاداری در مهد کودک و شبه اخر هم دیدار با دوستای وبلاگی.....

ولی عکس ها رو میذارم ادامه چون دوستان گفتن صفحه براشون باز نمیشه نگران. از همراهیتون ممنونم.

بفرمایید

روز اول که رفتیم برای تماشای دسته تا این طبل ها رو دید مجبورم کرد واسش یکی بگیرمبغل

جمعه 24 / 8 / 1392 بعد از ظهر

شب های اول میرفتیم دسته های عزادری که نزدیک خونه هستن. حدود 2 ساعتی اونجا بودیم . هر شب طبل رو با خودش میبرد ولی خجالت میکشید روش بزنه.نیشخند

روز جمعه هم که مراسم علی اصغر شیر خوار در مسجد محله برگزار شد و ما هم همراه با خاله و زن دایی و مامان امیر مهدی جون به اونجا رفتیم:

این هم امین کوچولو (پسر خاله معصومه):

و پریسا خانم در مسجد...

پریسا و امیر مهدی جون:

پریسا و امیر مهدی و امین :

یاسین (پسر دایی هم اومد):

روز سه شنبه هم در مهد کودک مراسم عزاداری برای بچه ها برگزار کردن :

این وسایل عزاداریشون:

کلی طبل زد:

ولی عاشق زنجیر شد و رفت سراغ زنجیر زدن:

بغلقلبماچ

دیشب یعنی شبه شام غریبان هم رفتیم یه مسجد دیگه  که چند تا از دوستای وبلاگی اونجا قرار گذاشته بودن . ما هم یه حلوای کوچولو درست کردیم و با شمع هامون رفتیم اونجا:

بچه ها شمع ها رو روشن کردن و کلی باهاشون سرگرم بودن:(اون قرمزه ماله پریسا بود )

این هم پریسا و فاطمه کوچولوی ریزه میزه (دختره زهره جون)ماچبغل

و سه تا دوست وبلاگی:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (74)

مامان محمد پارسا
24 آبان 92 14:13
سلام عزیزم عزاداریهاتون مورد قبول امیدوارم ما رو از دعای خیرتون بی نصیب نکرده باشید
مامان پریسا
پاسخ
سلام گلم. از شما هم قبول باشه.
مامان یاسمن و محمد پارسا
24 آبان 92 14:16
عزاداریهات قبول پریسا جونم وای خدا نگاشون کن چه ناز شدن وای علی جونم اینجاست عزاداریهای همه بچه های ناز و خوشگل و همینطور مامانهای مهربون قبول باشه
مامان پریسا
پاسخ
ممنون دوست گلم. بله جای شما خالی بود.
مامان نادیا و نلیا
24 آبان 92 15:54
سلام عزیزم...عزاداریهاتون قبول باشه...ممنون که پیشمون اومدی ولی ما مسلمان نیستیم
مامان پریسا
پاسخ
سلام دوستم. از شما هم قبول باشه. به هر حال ما همشهری و دوست که هستیم. همین کافیه.
مامان نادیا و نلیا
24 آبان 92 16:11
چرا دوست نداشته باشم دوستم.......خیلیی هم خوشحال میشم دوست شما باشم راستی تو نی نی گپ درخواست دوستی دادم
مامان پریسا
پاسخ
ممنون عزیزم.تاییدش کردم عزیزم.
مامان دوفرشته
24 آبان 92 18:55
سلام عزاداریهاتون قبول باشه عزیزم میبوسم پریسای عزیزمو
مامان پریسا
پاسخ
سلام ممنونم. من هم روی ماه فرشته های شما رو میبوسم.
ღبارانღ
24 آبان 92 19:58
سلام..خوبی؟دیشب تا صبح بیدار بودیا عزاداری هات مقبول... ممنون از اینکه امدی... نه این اون مورد که گفتم نیست...این تازه اومده..میخ واد زود به همه جا برسه.. 22 سالشه...یعنی ما از همه جا شانس می باره برامون. مفصله...باید یه بار که حرف زدیم برات بگم...چند بار خواستم بنویسم نمی شد...بیانی هست...
مامان پریسا
پاسخ
سلام. بله دیگه وقتی قاط بزنم شب زنده داری نتیجشه. ای بابا پس یه شبه میخواد ره 100 ساله رو بره... خدا به دادتون برسه.
ღبارانღ
24 آبان 92 19:59
فعال شدی! عکس اول و دومت را دوست دارم...
مامان پریسا
پاسخ
از کلی از کارا زدم تا اینقد اینجا بمونم.
ღبارانღ
24 آبان 92 19:59
اخی نی نی یهویی انشالله همه تون خوب و سالم باشید...
مامان پریسا
پاسخ
مرسی گلم
ღبارانღ
24 آبان 92 20:00
کلا پریسا تو گروه موسیقی فعالیت داره...
مامان پریسا
پاسخ
در این زمینه ها به یه جایی میرسه احتمالا.
ღبارانღ
24 آبان 92 20:03
ان شالله نذرتون مقبول باشه... من فکر کردم این کوچولو اخری ستایش دختر منصوره جون هست... شبیهه...نه؟
مامان پریسا
پاسخ
ممنونم. اره خیلی شبیه هستن ولی خیلی کوچولو تره و ماشالله ناز.
آدرینا
24 آبان 92 20:14
سلام عزیزم قربونت عزاداری شمام قبول باشه راستی وب هستی هم به زودی آپ میشه . قربون این پریسا خانوم خوشگل برم
مامان پریسا
پاسخ
سلام ممنون گلم. چه خوب پس منتظر خبر هستم.
آزی
24 آبان 92 20:28
سلام ممنون که بهم سر زدین.
مامان پریسا
پاسخ
خواهش میکنم.
ღبارانღ
24 آبان 92 20:34
به سلامتی..چشمتون روشن... از قول ما هم تبریک بگو... اخه دیدم تو یک ساعت همه را خوندی...همیشه خودت می گی من باید با دقت بخونم ..برای همین گفتم... برو خوش باش. چی را امدی بنویسی؟نفهمیدم...اونجا بگو...
مامان پریسا
پاسخ
ممنون عزیزم. قسمت شما بش ایشالله. اخه کوتاه بودن واسه همین زود تمام شدن. اره یا نمیخونم یا با دقت میخونم بعد کامنت میدم. از کامنت الکی برای دوستای گلم بدم میاد. میام میگم.
مامان محمد پارسا
24 آبان 92 22:54
وای مریم جون اینجا هم اول شدم
مامان پریسا
پاسخ
دوسته همیهشه اول مننننننننننن
مامان نیایش و نازنین
25 آبان 92 8:15
سلام عزاداریهاتون قبول . آفرین به این دختر فهمیده که روضه می ره و ساکت میشینه.
مامان پریسا
پاسخ
سلام مرسی خاله. مامانم یادم داد اینجوری باشم.
(زهره)مامان فاطمه
25 آبان 92 8:48
سلام عزیزم قبول باشه پستت زیباست حلوا هم خیلی خیلی خوشمزه بوووووووود دستت درد نکنه ایشااله قرارهای بعدی راستی بیا پست منم ببین
مامان پریسا
پاسخ
منون زهره جون. ایشالله حتمکا باید یه برنامکه ی خوب و حسابی بذاریم. نوش جون گلم.
مادر محمد
25 آبان 92 9:33
سلام خانم گل عزاداریهاتون قبول باشه روزها و شبهای خوب و خوشی رو در کنار خانواده براتون آرزو دارم
مامان پریسا
پاسخ
مرسی عزیزم لطف کردید. ایشالله شما هم همیشه سلامت باشید.
الهام(مامان فرگل)
25 آبان 92 10:02
حاجت روا بشی دخترم قبول باشه
مامان پریسا
پاسخ
ممنون خاله جون.
مامانی درسا
25 آبان 92 11:15
عزیزم خداوند همیشه نگه دارت باشه ..... به حق شش ماهه امام حسین همیشه شاد باشی و سلامت مامانی بفرما خصوصی
مامان پریسا
پاسخ
ممنون گلم. ایشالله درسا جون هم همیشه سلامت باشه. ممنون گلم.
مامانی درسا
25 آبان 92 11:19
دوستم امیدوارم بدون اجازه عکسای پریسا گلی رو برداشتم ناراحت نشده باشی ..... میخواستم سوپرایز باشه .... امیدوارم خوشت بیاد .... آدرس عکسا : http://www.niniweblog.com/upl/babymylove/13845771693.jpg http://www.niniweblog.com/upl/babymylove/13845760013.jpg http://www.niniweblog.com/upl/babymylove/13845759156.jpg http://www.niniweblog.com/upl/babymylove/13845758804.jpg http://www.niniweblog.com/upl/babymylove/13845758417.jpg http://www.niniweblog.com/upl/babymylove/13845757934.jpg عزیزم هدیه ای ناقابل بود برای دختر عزیزم تولدش دوباره مبارک دوستتون داریم
مامان پریسا
پاسخ
وای عزیزم خیلی زحمت کشیدید عاااااااااااااااااااالی بودن ایشالله بتونم جبران کنم.
زهره مامانی مرسانا
25 آبان 92 12:32
عزاداری هاتون قبول باشه خانمی
خواهر فرناز
25 آبان 92 13:14
عزاداری هاتون قبول باشه وای چه گلایی نگاشون کن چه خوشگلن خود حضرت علی اصغر مواظب همتون باشه طبل .زنجیر زدن پریسا خانوما ببین چه خوشگله هزار ماشالا چه قدر شمع روشن کردین مال پریسا خوشگلتره بازم
مامان پریسا
پاسخ
ممنون گلم. از شما هم قبول باشه. ایشالله بیام و شمع های نی نی خودت رو ببینم عزیزم.
مامان فرنيا
25 آبان 92 13:27
عزاداريهاتون قبول باشه انشالله
مامان پریسا
پاسخ
ممنون گلم. همچنین از شما.
مامان فرنيا
25 آبان 92 13:28
مهد فرنيا ههم قرار بود روز سه شنبه مراسم عزاداري داشته باشن اما خورد به تعطيلي الودگي هوا و
مامان پریسا
پاسخ
این جا هم هوا بد بود ولی خب تعطیل نشد.
مامان فرنيا
25 آبان 92 13:29
خيلي دلم ميخواست من هم فرنيا را ميبردم روضه اما حيف كه همش سركار بودم و سعادت نشد اما فرنيا هم تلويزيون كه ميديد خيلي سوال ميكرد و تا جايي كه ميشد براش توضيح ميدادم
مامان پریسا
پاسخ
اگر بشه گاهی ببریدش خیلی خوبه. از نزدیک باید این مسائل رو درک کنن.
مامان فرنيا
25 آبان 92 13:30
جالبه مثل فرنيا كه طبل خريد اما بيشتر زنجير دلش ميخواست
مامان پریسا
پاسخ
ولی این هر دوشو میخواست
مامانی
25 آبان 92 14:44
قبول باشه ما رو هم دعا کنید. اجرکم عند الله
مامان پریسا
پاسخ
ممنون گلم.
مرضیه مامان آنیتا
25 آبان 92 15:00
قبول باشه,خیلی دختر ماهی هستی پریسا خانم.
مامان پریسا
پاسخ
مرسی خاله
مامان فرنيا
25 آبان 92 15:50
مريم جون ايشالله قراره 28صفر يعني 10اذر بيام اهواز اميدوارم بتونم ببينمتون اما واقعا خوب ميشد اگه ميشد سال ديگه تولد فرنيا و پريسا جون را باهم بگيريم
مامان پریسا
پاسخ
ایشالله به سلامتی اره واقعا خیلی خوب میشد.
مامان ابوالفضل
25 آبان 92 16:16
سلام دوست خوبم تولد پریسا گلی مبارک باشه ممنونم که میای پیشمون .
مامان پریسا
پاسخ
خواهش میکنم.
مامان کوروش
25 آبان 92 18:20
سلام مریم جون ممنون بابت اومدن و دعوتت امیدو.ارم پریسا جونم همیشه شاد و سلامت باشه
مامان نفس طلایی
25 آبان 92 19:12
سلام عزیزم قبول باشه ... خصوصی داری
مامان پریسا
پاسخ
ممنونم
مامان ساجده
25 آبان 92 20:01
زنجیر زنی ها و طبل زنی های پریسا خانوووم قبولانشالا در کنار اقوام و دوستات سلامت باشین همیشه عکس اولی و عکسی که با امیرمهدی کوچولو گرفته خیلی نااااز شدن منم دوست وبلاگی ببینم موووخوام
مامان پریسا
پاسخ
ممنون گلم. جای شما خالی بود گلم.
ღبارانღ
25 آبان 92 20:30
سلام...ممنونم عزیزمممممممم... نمی دونم گفتی خصوصی بوده یانه..ولی گفتی داشتم کامنت ها را چک می کردم دیدم...یه وقتایی می گم شاید هم میخواسته دیگه تمام کنه این داستان را این طوری تمام کرده..اخه خودت بهش مشکوک بودی...نه؟ یه حرفی یه بار زدیا..ادم به هیچ کس نمی تونه دیگه اعتماد کنه..مریم هر روز بیشتر دارم بهش می رسم.. ادم نمی دونه واقعا هدفشون چیه... می گم تو خصوصی هات را پاک نمیکنی.. من فوری پاک میکنم...برای همین همیشه رمز ها را ندارم بدم میاد.حس میکنم یه چیز اضافه تاریخ گذشته است...نباید نگه داشت...برام جالب بود گفتی... اون نویسنده قهار هم..چند وقت پیش شنیدم یه سری بهش گفتند این داستان را تمامش کن..فکر کنم یه جورایی حرف من شد...همه فهمیدند ولی می خواهند رو وجدان خودشون مرحم بذارند...چه می شه کرد..خوش خودم که زود فهمیدم..برو بابا...اینها به قول خودت دنبال یه ادم بیکار میگردند..ما هم را داشته باشیم خیلی هنره...اخرش به پوچی می رسند...دلم می سوزه...ولی چه می شه کرد..هر چی ادم می گه کمتر کسی می شنوه...
ღبارانღ
25 آبان 92 20:31
راستیییییییییییییی امروز کلاس رفتم. دیدمش. کمرش درد میکرد... می نویسم...اگر شد.
مامان پریسا
پاسخ
به سلامتی. اخی چه بد ایشالله خوب بشه. ایشالله... میام حتما.
ღبارانღ
25 آبان 92 20:31
ممنون که برام وقت می ذاری عزیزم...
مامان پریسا
پاسخ
خواهش میکنم.
ღبارانღ
25 آبان 92 20:33
اون روز گفتی اومدم یه چیزی بنویسم...من امدم هر چی گشتم دیدم همانه...فکر کردم دوباره برای من نشان نمی ده....ببخش...قصد فوضولی نداشتم...
مامان پریسا
پاسخ
خواهش میکنم. گفتم که چی بود.نه گلم. فضولی نبود. خب کردی پرسیدی.
ღبارانღ
25 آبان 92 20:34
با رنگ سیاه موافق بودم..ولی می دونی تهش سیاه نیست...برای همین هیچ رنگی به ذهنم نمی رسید...که حس را بتونه بگه...نه؟
مامان پریسا
پاسخ
اخه این روزها همین رنگو میبینم..... درسته.
ღبارانღ
25 آبان 92 20:35
درسها را نه مهم نبوده..اخه کپی مطلبه..مال خودم نبوده...دزدی آزاد
مامان پریسا
پاسخ
اهان... خب پس اشکال نداره
خواهرفرناز
26 آبان 92 9:21
سلام عزیزم ممنون اومدی وسراغمونا گرفتی به خاطر -------------------------
مامان پریسا
پاسخ
خودتو ناراحت نکن. ایشالله درست میشه.
مامان مرضیه
26 آبان 92 9:46
عزاداریت قبول پریسای عزیزم
مامان ندا
26 آبان 92 12:00
سلام دوست عزیزم عزاداریتون قبول حق باشه عزاداری گوگولی خاله قبول باشه انشالابرای پریسا جون
مامان پریسا
پاسخ
عزاداری شما هم قبول. ممنون خاله.
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
26 آبان 92 19:24
عزادرای هاتون قبول مریم جان. آفرین به پریسا و مامانی ِ گلش که تو این روزها اینقدر فعاااال بودن و حسابی فیض بردن از مراسم.
مامان پریسا
پاسخ
ممنون گلم. از شما هم قبول باشه.
خواهر فرناز
26 آبان 92 20:52
خصوصی دارین گلم
خواهر فرناز
26 آبان 92 20:52
میگم شما نمیخواین یه ست اختصاص بدین به کادوهای پریسا خانوم انگار کادوها خیلی زیاد شدن
مامان پریسا
پاسخ
ایشالله به زودی
مامان سيد محمد سپهر
27 آبان 92 7:55
سلام خانومي عزاداري هاتون قبول باشه........همه اين مراسم براي بچه ا خاطه مي شه و توي ذهنشون مي مونه..كار خوبي كردي براش طبل خريدي
مامان پریسا
پاسخ
ممنون زهره جون.
مامانی درسا
27 آبان 92 8:08
قبول درگاه الهی عزیزم ..... انشالله خودت بتونی بری سایتا رو بهتر از اینا رو درست کنی جون واقعا" سایت جالبیه و روز به روز دارم چیزای بیشتری رو کشف میکن حالا توی عکسای جدید درسا میبینی البته از هر کدوم دوس داشتی برای پریسا گلی درست میکنم وقتی نمی گیره عزیزم ...... هر وقت دوس داشتی بهم بگو ...... قابلشو نداشت ...... مبارکش باشه اینم یه هدیه بود از طرف درسا دوستتون داریم عزیزم
مامان پریسا
پاسخ
مرسی عزیزم. واقعا لطف کردی و زحمت کشیدی. متاسفانه سرعت نت خیلی پایینه و هر کاری کردم نتونستم ازشون استفاده کنم. میدونم که خیلی زحمت کشیدی. ایشالله جبران کنم.
✽ ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت ✽
27 آبان 92 8:59
سلام عزاداریهاتون قبول درگاه حق تعالی خوبید مریم جون پریسا خانوم چطوره چه ژستی هم گرفته خانوم خانوما هدبندشو ببین خوشبحالتون من امسال سرم شلوغ بود نتونستم بیام مراسم شیرخوارگان اینجا کدوم مسجدِ به بههههههههههههه جمع دوستای نی نی وبلاگی هم که جمع بوده زیر باران خیس نشدین
مامان پریسا
پاسخ
خوش اومدید عزیزم. همون جایی که مامان علی رو دیده بودید. جاتون خالی بود. نه گلم اون شب بارون نبود.
مامان امیرمهدی
27 آبان 92 11:49
پریسا جون ایشالا در پناه امام حسین همیشه سالم باشی مریم جون عذاداریهات قبول باشه
مامان پریسا
پاسخ
هرسی زینب جون. همچنین.
خاله جونی
27 آبان 92 13:03
عزاداریتون قبول التماس دعا
مامان پریسا
پاسخ
همچنین گلم. ممنون
خاله جونی
27 آبان 92 13:03
خصوصی داری
مامان فرشته های آسمانی
27 آبان 92 15:34
قبول باشه خانمی پریساجون خیلی طبلت قشنگه
مامان پریسا
پاسخ
مرسی خاله
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
27 آبان 92 15:59
سلام عزیزم عزاداری شما هم قبول چه پست متفاوتی بود یه حال وهوای خاصی داشت فدای پریسا جون بشم با اون لباسلی خوشگل وزنجیر وطبلش عکسها خیلی جالب وپراز خاطره بود انشالله امام حسین واهل بیتش نگهدارتون باشه
مامان پریسا
پاسخ
ممنون گلم. ایشالله امام حسین از همه ی بچه ها مراقبت میکنه.
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
27 آبان 92 16:00
مامان پریسا ببخشید خلی وقت بود نیومدم پیشتون آخه گرفتاریم زیاد بود شما از بهترین دوستهای ما بودید وهستید یه خصوصی دارم
مامان پریسا
پاسخ
خواهش میکنم گلم. ایشالله همیشه خوب باشید.
مامان طاها
28 آبان 92 9:10
شش ماهه کربلا نگهدارت باشه خانم خوشگله. خدایا این فرشته های کوچولو رو در پناه خودت حفظ کن.
مامان پریسا
پاسخ
لهی امین
amir
28 آبان 92 9:50
عزارداریهاتون قبول حق
مامان محمد پارسا
28 آبان 92 18:19
خاله جونی من از 9 ماهگی هر روز میرم مهد پسری که دوست نداره ولی فقط 9 ماه خونه بوده و بعد از آن هر روز میره مهد بدون تعطیلی
مامان پریسا
پاسخ
ای واییییاشکال نداره در عوضش از حالا با سواد میشه.
میترا
28 آبان 92 19:06
سلام مریم جون قبول باشه. ما هم اومدیم اون طرفا ولی خبر نداشتم که شما هم هستید.
مامان پریسا
پاسخ
حیف شد
میترا
28 آبان 92 19:06
وای چه طبل خوشکلی. بیا برای ما هم بزن عزیزم.
میترا
28 آبان 92 19:07
وای چد بچه همه ی این ها دوست شما هستن پریسا جون؟ خوش بگذره خاله.
مامان پریسا
پاسخ
ممنون خاله
ღبارانღ
28 آبان 92 19:38
سلام عزیزم..شرمنده کردی... ممنون از مهربونی هات ... خودت خوبی؟پریسا چطوره؟ خیاطی به کجا رسید؟
مامان پریسا
پاسخ
ممنون خاله. به خوشی شما ما هم خوب هستیم.
مامان نیایش
29 آبان 92 8:33
عزیزم قربون اون عزادار یکردنت و روضه رفتنت التماس دعا گلم
مامان پریسا
پاسخ
ممنون دوست گلم.
مامان فرنيا
29 آبان 92 8:40
مريم جون معلومه حسابي با كار بيرون و توي خانه كنار امدي اخه اولش دير به دير ميامدي سراغ ني ني وبلاگ اما جديدا تند تند ميايي و تاخير نداري
مامان پریسا
پاسخ
یه جورایی هماهنگی ایجاد شد...
خواهرفرناز
29 آبان 92 9:53
سلام ممنون اومدین پیشمون نه وبلاگ فرناز خاتون ذکر بشه لینکم خواستین بانام خواهر زمستانی لینک کنید مامان کوثرمن ازشون خبر ندارم اگه خبری باشه زه خواهرش مامان یه*فسقلی میگم بهش بگه میگن اگه به ادرسش تلگراف بزنیدهم میخوانه نظر خصوصی است لطفا تایید نشه
مامان نرگس
29 آبان 92 14:00
عزیزم عزاداریهاتون قبول باشه ایشالا چه عکسای قشنگی هم گرفتین ماشالا به این خانم خانما
مامان پریسا
پاسخ
ممنون گلم.
مامان فتانه
29 آبان 92 17:50
امام حسین همیشه پشت و پناهت
الی
1 آذر 92 2:26
سلام عزاداری های شما هم قبول باشه مامان پریسای گل پریسا جون هم که دیگه خیلی خیلی قبول باشه خاله جان ایشالا امام حسین نگهدارت باشه عزیزم
مامان پریسا
پاسخ
مرسی گلم. روی ماه باران جونو میبوسم.
مامان ساجده
1 آذر 92 15:21
مادر کوثر
2 آذر 92 9:58
سلام عزاداریهاتون مقبول ماشالله به پریسا جون ممنون از لطف و محبتتون
مامان پریسا
پاسخ
سلام گلم. عزاداری شما هم قبول . خواهش میکنم.
خواهرفرناز
2 آذر 92 17:10
به روزیم
مامان امیرعلی
3 آذر 92 20:18
عذاداریهاتون قبول. عکسا عالی بود امیر ما هم امسال مثه پریسا طبل دار شده
مامان پریسا
پاسخ
ممنون زهرا جون. ااااا چه خوب پس چرا ناراحت؟
سجاد
4 آذر 92 19:10
قبول باشه عکسای قشنگیه