پریساپریسا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

تقدیم به پریسای عزیز

با دیدن روی ماهت روزم ساخته میشه....

اولین بازدید خارج از مهد و تولدانه.....

1392/8/3 15:37
نویسنده : مامان پریسا
1,225 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

بالاخره پریسا خانم بعد از یک هفته بیماری ، هفته ی گذشته با یه بهبود ی نسبی به مهد کودک رفت و با جایزه ایی که فرشته ی مهربون واسش آورده بود ، قبول کرد که به کلاس خودش  بره ... تشویق

این هم هدیه ی فرشته ی مهربون نیشخند

البته اندازه ی کتاب دقیقا به اندازه ی پریسا هستشخنده

و روز یکشنبه ، مهد کودک بچه ها ی آمادگی رو برای بازدید آتش نشانی به یکی از پایگاه ها بردن و البته پریسا خانم هم همراه مامانش به اونجا رفت ....از خود راضی

داخل اتوبوس موقع رفتن:

واقعا براش جالب بود و همه چیز براش تازگی داشت. چون تا قبل از اون فقط قصه ی آتش نشانی و شعر آتش نشان رو شنیده بود.

راستی شعر اتش نشان که پریسا خیلی وقته حفظش کرده اینه:

مردان آتش نشان    دلاور و باایمان

اگر شوند با خبر      که در یک گوشه ی شهر

آتش گرفته جایی     تا دیده ره گشایی

آژیر کشان می آیند    تا که خاموش نمایند

و شماره آتش نشانی که: 125  هم حفظ کرده....

خلاصه ....

رسیدیم به مرکز آتش نشانی و پریسا هم اولش کمی خجالت میکشید و کنار می ایستاد ولی کم کم مثل بقه ی بچه ها جلو رفت ....

این پریسا خانم در کنار اقای آتش نشان که همه ی بچه ها اول از این لباس فضاییش ترسیدنخنده

ولی کم کم ترسشون ریخت و این هم با ماسک اکسیژن :

 

هر شب و قبل از خواب پریسا خانم اول باید همه ی تکلیفاشو انجام بده.نیشخندبغل

 

 

و اما تولدانه ........هوراهوراهورا

دیروز یعنی مصادف با عید غدیر ، تولد امیر مهدی کوچولو بود که ما هم دعوت داشتیم. جای همه خالی . تولد باب اسفنجی قشنگی بود و خیلی خوش گذشت....

امیر مهدی جون تولدت مبارک ماچhttp://ferechteh2012.niniweblog.com/

و همراه با پریسا خانمممممممممم

این نی نی کوچولو هم اسمش محمد منصور که دیروز متوجه شدیم مامانشون از مامان های وبلاگ نویس هستن و همشهریمون....http://ninigol.niniweblog.com/

 و پریسا خانم در حال پذیرایی از خودشنیشخند

 

سال قبل با توجه به وقت آزادتری که داشتم ، کلی از تولد های دوستان رو اینجا تبریک گفتم ولی امسال....خنثی

به هر حال چند تا از تولد ها رو که یادم مونده مینویسم. ایشالله تولد همه ی نی نی ها در هر ماهی از سال مبارک باشه.

سلامتی رو برای همه آرزو میکنم.قلب

تولد فرنیا جون  دخملی خوشکل فرشته جون (که سال قبل به اهواز اومده بودن و ما هم در تولدش بودیم).....http://farniagoli.niniweblog.com/

تولد نیایش جون دختر نازه زهره جونم. http://ninish.niniweblog.com

و بقیه ی تولد ها.....

و این همه تقدیم به همه ی این گل ها....بغلقلبماچ

 

توجه                           توجه

چون تولد پریسا امسال مصادف با ماه محرم میشه، به همین دلیل جشن تولدش چند روز زودتر برگزار میشه....هورا

به زودی منتظر پست تولد باشید..... همه ی دوستان دعوت هستن.هوراقلب

 

 

جمعه 3 / 8 / 92  ظهر

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (89)

لحظه های من و تو
3 آبان 92 18:07
سلام بیماری محمدحسین جون ژنتیکیه اما تا حدودی ناشناخته س
واسه این درمان رو پزشکان نمیدونن


خیلی ناراحت شدم. طفلی چه زجری میکشه هم خودش هم خانوادش.

خدا ایشالله شفا بده.
لحظه های من و تو
3 آبان 92 18:08
انشالله تولد همه شون مبارک باشه و سلامت و صالح باشن .آمین


ایشالله
خواهر فرناز
3 آبان 92 21:16
سلام

ممنون از حضورتون

منم این عید سعید فرخنده را بهتون تبریک میگم

ببخشید دیر شد

تولد تولد تولدش مبارک

آخ جون اتش نشانی چه حالی میده هاااااا

دخملی مشقاشو مینویسه چه بامزه


سلام

خواهش میکنم.

شما هم بیا با ما همراه شو
مامان پريسا خانوم
3 آبان 92 22:53
سلام عزيزم مرسي كه به ما سر زدي . من چندين بار به وبلاگ شما اومده بودم فكر كنم نظر هم گذاشته بودم با اجازه لينكتون مي كنم


سلام گلم.

شما لطف کردید.

ممنون شما هم لینک شدید عزیزم.
مامان گیسوجون
3 آبان 92 23:46
سلام مهربونم
ای جانم ماشاا... به پریسای خوشگلم
همیشه شادی باشه دوستم
خصوصی


سلام گلم.

ممنون . همچنین.

مرسی دوستم.
سمیرا
4 آبان 92 0:42
دست شما درد نکنه فرشته مهربون ممنون از دعوتتون منتظر پست تولد هستم پیشاپیش تولد پریسا جونم مبارک


خواهش میکنم.

ایشالله به زودی.
میترا
4 آبان 92 2:33
پریسا جونم دوستت داریممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم


ما هم شما رو بیشترررررررررر
میترا
4 آبان 92 2:34
مهد کودکی شدنت هم مبارک باشه


من مهد کودکی شدم....
میترا
4 آبان 92 2:34
دست فرشته مهبون هم درد نکنه





سر شما درد نکنه

میترا
4 آبان 92 2:35
اینم واسه مامان مریم گلللللللللللللللللللل


خودت گلی عزیزم.

مامان امين رضا
4 آبان 92 7:40
سلا دوست خوبم

ممنون ازاينكه بهمون سرزدي سرم شلوغه باكاربيرون وخونه حسابي سرگرم هستم
ماشااله دخترحسابي بزرگ شده وخانم
امين رضا هم رفته آتش نشاني وكلي خوشش اومده
ببوسش


سلام

ممنون گلم.

چه خوب پس امین رضا هم تجربشو داشته.
پریا
4 آبان 92 8:53
ای جانم چقدر بزرگ شده ماشاالله...
این کار براشون زود نبود همین اتش نشانی...
منم میرم مهد کودک ولی نه مثل پریسا جون من دو تا کاپشن و لباس محکم می پوشم و سه تا شعر بلد شدم حالا بابام منم می بره کلاس زبان الان خیلی بلد شدم جون خاله ...خاله اردبیل امدی نگذاشتی من پریسا را ببینم


برای پریسا زود بود چون هنوز به امادگی نرسیده و لی پارتی بازی شد دیگه...

افرین به شمادخملی زرنگ.
مامان فرنيا
4 آبان 92 8:53
ممنون به خاطر تبريك تولدمون
واي اين ابان چه ماه خوبيه اين همه بچه هاي خوشگل اشنا توش بدنيا امدن ما هم ديروز تولد بوديم


خواهش میکنم . ببخشید که مختصر بود.


اره ماه خیلی خوشکلیه
مامان فرنيا
4 آبان 92 8:55
خدا را شكر پريسا گلي خوب شده ايشالله ديگه هميشه سلامتي باشه


مرسی عزیزم. ولی هنوز کمی ابریزی بینی داره.
مامان فرنيا
4 آبان 92 8:56
يعني پارتي بازي شده پريسا را هم با بچه هاي امادگي بردند


دقیقا
مامان فرنيا
4 آبان 92 8:57
يعني هوا انجا هنوز اينقدر گرمه كه با اينجور لباسها بجه ها ميرن بيرون ما ديگه الان يواش يواش داريم به كاپشن فكر ميكنيم


نه عزیزم خبری از سردی و کاپشن و بخاری ..... نیست .....
مامان فرنيا
4 آبان 92 8:57
زود برم تولد امير مهدي جون را هم تبريك بگم


ولی فکر نمیکنم هنوز پست تولد گذاشته باشن. من عجله داشتم.
مامان سپهر كوچولو
4 آبان 92 9:20
سلاااااااااام خانم آتش نشان ، ما منتظر پست تولديم


سلام
ایشالله به زودی.
مامان کوروش
4 آبان 92 10:03
سلام امیدوارم همیشه به شادی باشید معلومه که تولد به پریسا جون خوش گذشته همیشه شاد باشی عزیزم مریم جون خصوصی
مامان سيد محمد سپهر
4 آبان 92 10:16
سلام عزيزم....به ياري خدا تونستم جشن خوبي براي گل پسري بگيرم......شما هم دعوتين به ديدن عكس هاي جشن سيدي


سلام گلم. دیدم و عالی بود دست شما درد نکنه.
مامان سيد محمد سپهر
4 آبان 92 10:17
عزيزم پيشاپيش تولد گل دختري مبارك.....


ممممممممرسی زهره جون.
مامان سيد محمد سپهر
4 آبان 92 10:19
گلي چه ماسك باحالي روي صورت پريسا جون گذاشته بودن....انشاء الله هميشه به اين اردوهاي قشنگ بره


کلا وسایل اتش نشانی براشون جالب بود.

ممنون گلم.
مامان محمدمنصور
4 آبان 92 12:05
سلام مامانی مهربون عیدتون مبارک
ایشالاه که سالیان سال سایتون بالای سر گل دخترت باشه
منم با افتخار لینکتون کردم
تقدیم با عشق به پریسا جون


سلام گلم. ممنون از حضورتون. خیلی خوشحال شدم که از نزدیک دیدمتون.
ایشالله شما هم همیشه سلامت باشید.
سمیرا
4 آبان 92 12:49
رمزم -----


ممنون سمیرا جون الان میام.
مریم--------❤
4 آبان 92 18:04
سلام عزیزم
به به چه بازدید خوبی

تولد خوبی رو درپشی داشته باشین




سلام عزیزم.

ممنونم.
مامان کوروش
4 آبان 92 18:55
خصوصی
مامان فرنیا
4 آبان 92 19:21
فرنیا امروز موقع امدن از مهد سردش شده بود پتو پیچیده بود دور خودش انوقت انجا کولر روشن میکنید هوای اهواز یا دم رفته انتظار داشتم حداقل انجا خنک باشه


اونجا بله ولی اینجا هنوز خبری نیست. الان هم ما کولر روشن کردیم.
مامان زینب
4 آبان 92 19:36
سلام خواهش می کنم بیا پست آخرم ببین .


سلام.باشه
مامان محمد پارسا
4 آبان 92 19:45
سلام عزیزم
وای چه فرشته مهربونی چه کادو قشنگیمنتظر عکس های ناناز هستیم


سلام دوستم.

ممنون

چشم خاله. کاش شما هم بودید.
مامان فتانه
4 آبان 92 20:39
تولد امیر مهدی جون مبارکه.....افرین به این هقاشو مینویسه


ممنون خاله
مامان آناهیتا
4 آبان 92 22:03
سلام عزیزم خوشحالم که خوب شدی
چه بازدید خوبی خوش به حالت پریسا جون
افرین که مشق ها تو می نویسی قربونت برم که کمرتو خم کردی برای نوشتن


سلام گلم.
بازید خوبی بود. واقعا دیدن این جاها برای بچه ها لازمه.از کوچیکی همه چیز در ذهنشون باقی میمونه.
نوشیروانی
4 آبان 92 22:45
سلام مامان و بابای پریسا ..
باید عرض کنم ظاهرااین بنراز سایت www.pic1.iran-forum.irحذف شده که بنردراون آپلود بود .. اما اگه دوست دارید یه عکس باکیفیت بدهید تا دوباره شبیه اونو بسازم ..اما یه کم وقت گیره .. و شاید تا آخرهفته فرصت کنم ..
ممنونم ...موفق باشید


سلام
ممنون از وقتی که گذاشتید.حتما براتون عکس میارم.
مامان ریحان
5 آبان 92 0:29
سلام
پپیشاپیش تولد پریسا جون مبارک
آفرین به پریسا جون که شعر آتش نشان رو از حفظه

الان پریسا تو کلاس شماست یا کلاس دیگه ؟
جریان پست بالایی چی بیده خواهر


سلام گلم.
ممنونم.
اره تقریبا میشه گفت که به کلاس خودش رفته.

چیز مهمی نبود گلم.دارم عکس براش اماده میکنم.
مامانی درسا
5 آبان 92 1:40
دوست من .... واسه منم گاهی اینطوری میشه راستش من زیاد طی روز سر وقتش نمیرم وقتی فک میکنم سرعت اینترنت بیشتره مثل آخرای شب یا دم صبح یا ساعت 8 و 9 صبح اون موقع بهتر لود میشه و صحفه باز میکنه ...... گاهی چند بار برمیگردم دوباره میزنم صحفه بعدی تا باز شه ...... اما اون ساعتایی که گفتم خیلی بهتره و زود باز میکنه ...... یه سایت دیگه هم هست .... آدرسشو پیدا میکنم برات میزارم اگه این یکی نشد اونم کارای قشنگی میشه باهاش کرد .... تولد دختر گلم هم پیشاپیش مبارک بوس برای پریسا جون


ممنون عزیزم. ببخش که به زحمت افتادید.

ولی شب که کلا سرعت کم میشه.باز هم تلاشمو میکنم.

باشه. ممنون.
زهره(مامان فاطمه)
5 آبان 92 2:22
ای جان دلم عزیزم .خوب با مامانی همه جا میری .ایشااله هر جامیری خوش باشی عزیزم.تولدت هم پیشاپیش مبارک
راستی مامانی رمز پست جدیدو میدی


دیگه وصلن به مامان ها!

چیزی نبود گلم. دارم رو عکسش کار میکنم.
مامان گیسوجون
5 آبان 92 8:42
عزیز دلم یه پست مینویسم در مورد اون بازی ها بهت خبر می دم


باشه عزیزم . منتظرم.
مامان یاسمن و محمد پارسا
5 آبان 92 10:35
خدا را شکر که حالت خوبه پریسا جونم.
همیشه خوش باشی پریسا جونم



مرسی.
از دعای دوستان بود.
مامان یاسمن و محمد پارسا
5 آبان 92 10:36
به به تولدت مبارک امیر مهدی جونم


مرسی خاله. جاتون خالی بود.
مامان یاسمن و محمد پارسا
5 آبان 92 10:37
تولدت مبارک پریسا جونم


ممنون خاله
مامانی
5 آبان 92 10:53
مبارک باشه
ایشالا تولد صد سالگیش


مرسی گلم.
مامان یاسمن و محمد پارسا
5 آبان 92 11:30
مامان بفرمایید اپیم با یه تولد


چشم گلم الان میام
خواهرفرناز
5 آبان 92 12:45
میشه لطفا بگین رمز پست بالاچیه؟
اسمشم کد است


عزیزم دارم عکس پریسا رو آماده میکنم چیزی نبود.
مامان محمد پارسا
5 آبان 92 19:04
تولد نانازو کی می گیری مامانی ما منتظریم


ایشالله اخر این هفته
zahra mamane maryam goli
5 آبان 92 20:53
salammmm..azizmmmmm...naziiii...cheghadr in gol dokhtari nanaz bude nanaztar shode mashallah....bo0o0o0o0ssss


ممنون زهرا جون لطف کردی عزیزم.
مامان ساجده
5 آبان 92 23:11
کتاب گلی تپلی مبارکت باشه پریسا خانوم
آفرین به پریسا خانوم که ششعر آتش نشانی و شمارشو حفظ کردهو آفزین به دخمل ناز که قبل شام مشقاشو مینویسه چقدم ناز نشسته داره مینویسه
تولد امیر مهدی و همه ی دوستان دیگه هم مبارک
تولد دخملی هم پیشاپیش مبارک


ممنون خاله.

دیگه باید درسامو بنویسم دیگه/

ممنون
مامان آنیل
6 آبان 92 10:16
سلام سلام به به پریسا خانوم زودتر بیاید با عکسای تولد منتظریم
مامان آرینا مو فرفری
6 آبان 92 12:46
فرشته های زمینی تولد تک تکتون مبارک.
مامانی درسا
6 آبان 92 14:40
خصوصی داری مامانی
مامان فرشته های آسمانی
6 آبان 92 18:36
سلام چه بامزه شده پریسا جون اینم یه عالمه بوس برای پریساخانم
مامان نیایش
7 آبان 92 10:53
به به گل دختری چه بزرگ شده ماشالله مهد هم که میری پریسا گلی شاد باشی همیشه چه خوب که گذاشتن مامانی هم باهات بیاد تولدت هم پیشاپیش مبارک عزززززززززیززززززززززززززززززم الهی همیشه سالم باشی ممنون مریم جون که تولد نیایش رو تبریک گفتی بازم عزیزم خیلی محبت داری گلم ایشالا هیمشه به تولد و تولد بازی
✽ ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت ✽
7 آبان 92 13:39
خصوصی داری عزیزم
✽ ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت ✽
7 آبان 92 13:46
به بهههههههههههه چه عکسهای نازی چه خوب رفتین آتش نشانی معلومه که خوش گذشته به پریسا خانوم تولدتم مبارک باشه ما بیصبرانه منتظر پست تولدتون هستیم
الهه مامان یسنا
7 آبان 92 15:01
سلام پس فرشته مهربون خونه شما هم فعالیتهای مستمر داره انگار تولد دختر نازمون پیش پیش مبارک باشه عزیز دلم
زهرا
7 آبان 92 20:01
تولد پریسا جون پیشاپیش مبارک
نوشیروانی
7 آبان 92 20:06
سلام باباو مامان پریسا خانم .. ببخشید دیر شد .. کدتون آماده شد توضیحات آن داده شده بی زحمت درصورت داشتن مشکل خبرم کنید .. موفق باشید .. بای
ღمامان على اكبرღ
8 آبان 92 5:14
سلام ممنون که اومدین پیشمون تولد امیرمهدی جون مبارک پیشاپیش تولد پریسا خانم مبارک با عکسای تولد بروزیم
مامان فرشته های آسمانی
8 آبان 92 16:11
سلام اگه مجازیم به ماهم رمز بده مامانی
مادر امیرین
8 آبان 92 17:32
جانم چه خانمی شده این گل دختر... تکلیفش چی میتونه باشه یعنی؟!!! حسابی بهش کنار کمامان جون خوش میگذره ها. تولدش پیشاپیش مبارک باشه.
مامان یسنا
9 آبان 92 8:35
سلام چه دخملی نازی دارین انشا... همیشه زیر سایه پدر و مادرش سالم و سلامت و شاد باشه به وبمون بیاین خوشحال میشیم
مامان یاسمن و محمد پارسا
9 آبان 92 10:24
مامان جون میشه ما هم رمز و داشته باشیم
مامان آناهیتا
10 آبان 92 16:40
سلام عزیز دلم ، شاید روز تولد پریسا جون دسترسی به نت نداشته باشم . پیشاپیش تولدش مبارک عزیزم بی صبرانه منتظر دیدن عکس های تولدشم یه بوس محکم برای پریسای عزیزم
مامان فتانه
11 آبان 92 18:48
مااومدیم با یه اپ جدید
مامان پريسا خانوم
11 آبان 92 19:49
پريسا جان تولد پيش پيش مبارك ما منتظر عكسهاي تولد هستيم
مامان محمد پارسا
11 آبان 92 21:36
سلام مامانی تولد دخمل نازم رو تبریک می گم انشاالله 120 ساله بشی گلم ما همچنان منتظریم
مامانی درسا
12 آبان 92 2:01
منتظر پست تولد گل دختری هستیم عزیزم
محمد
12 آبان 92 15:22
هر کجا ذکر "حسین" بود تورا یادم هست هر کجا اشک "حسین "هست مرا یادی کن . ایام سوگواری سالار شهیدان تسلیت باد . التماس دعا
محمدنوشیروانی
13 آبان 92 12:42
تو اون وب که جواب داد..
---------


ممنون از لطفتون.
همین خیلی خوب شده.
مامان سيد محمد سپهر
13 آبان 92 15:42
عزيزم چند تا شعر امام حسيني گذاشتم دوست داشتي به پريسا جون ياد بده
لحظه های من و تو
13 آبان 92 17:27
فریبا
13 آبان 92 18:42
آخجون تولد... ایشالا که خیلی خیلی بهتون خوش بگذره
زهــــرامامان فنچـــــــــــی
14 آبان 92 2:25
پیشاپیش تولد دخمل نازتون مبارک باشه
مامان ملینا
14 آبان 92 9:39
سلام پریسا جونم پیشاپیش تولدت رو تبریک می گم .
زهره مامانی مرسانا
14 آبان 92 10:21
چه دختر شیرینی خدا واستون حفظش کنه
مامان امیرمهدی
15 آبان 92 3:04
سلام عزیزم پس کجایی؟پست تولد چی شد پس؟منتظریم هاااا


سلام.
فردا.
مامان فرنيا
15 آبان 92 13:28
تولد اميرمهدي جون را اينجا خبردار شديم تولد پريسا جون را از وبلاگ امير مهدي
توت فرنگي خوشگل وخوشمزه تولدت مبارك


بله دیگه اینجوریاست
مامان آرمان
15 آبان 92 18:34
سلام پیشاپیش تولد پریسا خانم مبارک باشه ما منتظر عکسهای تولد گل دختری هستیم.شاد باشید
مامان آرمان
15 آبان 92 18:36
راستی هدیه ای که فرشته مهربون اورده مبارکش باشه خدا را شکر که حاش هم بهتر شده
مریم--------❤
16 آبان 92 9:00
ღبارانღ
16 آبان 92 10:51
سلامـــــــــــــــــــــــ
خوبی؟
چه کتاب خوشگلی...مبارک باشه...
مریم فرشته مهربون پریشا چیزهایی که میاره خیلی بزرگه...ببین می تونی سفارش من را هم بکنی بهش


طفلی فرشته ی مهربون!!!! هنوز حقوق نگرفته همشو واسه پریسا خرج کرد!!!
ღبارانღ
16 آبان 92 10:51
شعر اتش نشان را برای من خوند...


ღبارانღ
16 آبان 92 10:52
خب میخواد ار دوستاش عقب نیافته. درس خونه بچه مون.


بللللللللللللللللله .... خیییییییییییللللیییییییی
ღبارانღ
16 آبان 92 10:52
تولد امیر مهدی جون هم مبارک...


ممنون عزیزم.
ღبارانღ
16 آبان 92 10:54
تولد همه بچه ها مبارک باشه..


مبارک باشه.
ღبارانღ
16 آبان 92 10:55
تولد پریسا خوشگلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم مبارک...عزیز دلم ان شالله 120 ساله بشی...







ممنون خاله

ღبارانღ
16 آبان 92 10:56
مریم جون! مامان شدنت خودت هم مبارک...ان شالله سایه تو و حسین اقا سالیان سال بالای سر پریسا جون باشه...و همیشه در کنار هم خوش باشید...همیشه سالم و سرحال باشید...


ممنون برای تبریکت.

ایشالله شما هم سلامت باشید.
ღبارانღ
16 آبان 92 11:02
یه کیک خیلی خوش طعم،

با چند تا شمع روشن

یکی به نیت تو یکی از طرف من

الهی که هزارسال همین جشنو بگیریم

به خاطر و جودت به افتخار بودن



عزیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــزم تولدت خیلی مبارک!


ممنون عزیزم که به یادم بودی. خیلی خوشحالم کردی.
مامان یاسمن و محمد پارسا
16 آبان 92 12:45
بفرایید خصوصی
سجاد
16 آبان 92 18:12