پریساپریسا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

تقدیم به پریسای عزیز

با دیدن روی ماهت روزم ساخته میشه....

خدا رو شکر....

1392/7/25 16:56
نویسنده : مامان پریسا
837 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

این هفته  ی گذشته به من که خیلی سخت گذشت...نگران

دلیلش رو هم در پست قبل نوشته بودم.... یول 

بله.. بیماری پریسا .... که این بار واقعا طولانی و خسته کننده شده بود.

از روز چهارشنبه ی اون هفته شروع شد و از روز 5 شنبه به مدت 3 شب تب داشت.... البته صبح که میشد تبش قطع میشد . همراه با بابایی میبردیمش خونه ی مامان جون و خودمون میرفتیم سر کار ....

ظهر که برمیگشتیم دم در منتظرمون بود و کلی از مامان و بابا استقبال میکرد.  و بعد از خوردن نهار به خونه ی خودمون میرفتیم.

از همون روز اول بیمار شدنش هم قبول کرده بود که این هفته خونه ی مامان جون بمونه و مهد نیاد ولی روزای اخر دیگه کم طاقت شده بود. روز سه شنبه  چنان بهم چسبیده بود که کم کم داشتم راضی میشدم با خودم ببرمش.

به هر حال خدا رو شکر که به خیر گذشت و این بار هم ویروس های بی ادب رو از خونمون بیرون کردیم.از خود راضی

ایشالله دیگه راه خونه ی هیچ کس رو پیدا نکنن .نیشخند

حالا فرشته ی مهربون قراره برای پریسا خانم یه هدیه ی خوشکل بیاره تا روز شنبه که به مهد میره و ایشالله سرکلاس خودش میشینه ، اون هدیه رو بهش بده. دست فرشته خانم درد نکنه.خنده

روز سه شنبه ، روز عصای سفید بود. سر کلاس داشتم با یه عکس از یه اقای نابینا که عینک سیاه مخصوص گذاشته بود برای بچه ها در مورد نابینایان توضیح میدادم و همه هاج و واج نگاهم میکردن.

یه هو یکی از بچه ها با حالت گریه گفت: خاله؟ مامان من هم نابیناست....گریه

و من:تعجب نه عزیزم من مامان شما رو دیدم . ایشون نابینا نیست .

دختر کوچولو گفت : اخه مامانم همیشه از این عینک ها رو چشماش میذاره...یول

 و من : خنده 

اینو برای مامان هایی نوشتم که دل از عینک آفتابیشون نمیکنن!!! نیشخند

دیروز عید بزرگ قربان بود. دیگه برای من داره عادی میشه که مناسبت ها رو با تاخیر تبریک بگم.

به هر حال عید بزرگ قربان مبارک

و البته پیشاپیش عید بزرگ ولایت، عید قدیر خم رو هم تبریک میگم.

 

 

 

از همه ی دوستانی که برای پریسا دعا کردن تا حالش زودتر خوب بشه  تشکر میکنم. قلب

 

٥ شنبه 25  / 7 / 1392 بعد از ظهر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (55)

لحظه های من و تو
25 مهر 92 18:25
یادم باشه جلوی بچم عینک نزنم


دقیقا
مامان ریحان
25 مهر 92 18:50
سلام
عید شما هم مبارک
خداروشکر که حال پریسا جون بهتر شده


سلام

عید شما مبارک ممنون گلم.
مامان پارسا
25 مهر 92 22:28
سلام
ممنون از لطفت عزیزم


سلام خواهش میکنم عزیزم.
مامان آرشیدا کوچولو
26 مهر 92 0:34
عزیزم برا آرشیدا پرستار گرفتم یک روز و نصفی بیشتر دانشگاه نیستم البته والا یکم درس ها سخته عزیزم همش پروژه و مقاله و تحقیق اما با این وجود هر روز یک ساعت با آرشیدا میریم پارک قوری بازی بدو بدو ... شما هم بیاید خوشحال میشیم
مامان*
26 مهر 92 9:47
عید شما هم مبارک باشه عزیزم !
خواهر فرناز
26 مهر 92 14:19
اول سلام
دوم خدارا شکر این ویروس لعنتی از خونتون بیرون رفته
سوم شما هم با فرشته درگیر شدین؟!!!!
از بس پارسال فرشته جایزه آورد فکر کنم ورشکسته شده امسال فقط 3-4 تا تاحالا آورده
آخ خیلی باحال بود مامان منم نا بیناست
اولش کلی غصه خوردم تا اینو خوندم که عینک آفتابی داره کلی خندیدیم
عید قربان باتاخیر مبارک
عید غدیرم پیشاپیش مبارک
اینو داشته باش برم ببینم چیزی جا نیوفتاده باشه
بوووووووووووووووووووووووووس


اول سلام

دوم ممنون. خدا رو شکر.

فعلا اولشه .. احتمالا حالا حالاها با فرشته خانم کار داریم

عید های شما هم مبارک/
خواهر فرناز
26 مهر 92 14:20
نه همه را نوشتم
آهان یه چیز دیگه خدا پدر ومادر بابا ومامانامونا بیامرزه در این مواقع کمکمون هستند


ممنون.

اره واقعا.
سمیرا
26 مهر 92 23:12
خدا رو شکر حال پریسا جون خوب شده عید شا هم مبارک خانمی


ممنون

عید شما هم مبارک
مامان سيد محمد سپهر
27 مهر 92 12:07
انشاء الله هيچ ويروسي توي خونه شما راه پيدا نكنه خداراشكر كه حال پريسا جون بهتر شد ن


ایشالله.

ممنونم.
مامان فتانه
27 مهر 92 12:15
خداروشکر که دخملی خوب شد انشالله دیگه هیچ بچه ای مریض نشه....ههههههه قضیه مامان من نابیناست خیلی جالب بود


ممنون فتانه جون.

ایشالله
مامان فرنيا
27 مهر 92 12:45
ماماني يك روز تاخير كه چيزي نيست شانس اورديد اين هفته تعطيل بود وگرنه فكر كنم با چند روز تاخير اين عيد را تبريك ميگفتيد


اخه از این نظر بدجور بد حساب شدم.
مامان فرنيا
27 مهر 92 12:46
اين استدلالهاي بچه ها خيلي بامزه است


اگر بدونی چه چیزایی سر هم میکنن و میگن.
مامان فرشته های آسمانی
28 مهر 92 9:12
سلام
امیدوارم که پریساجون خوب خوب شده باشند من امروز متوجه شدم
بیمار بود ایشالله که همیشه سالم باشه
مامانی خدا قوت که سرکار میری


سلام.
به هر حال ممنون گلم.

شما هم خسته نباشی عزیزم.
سمانه مامان پارسا جون
28 مهر 92 12:41
سلام عزیزم
ایشاالله زودتر خوب بشه پریسای گلمون


سلام
مرسی خاله
مامان امیرمهدی
28 مهر 92 15:39
خدا رو شکر که خوب شد.امیرمهدی هم مریض شد ولی نزاشتم کهنه بشه همون روز بردمش دکتر.وقتی معاینش کرد گفت خانم این که چیزیش نیست گفتم دیشب یه خورده سرفه میکرد اب ریزش هم داشت.دکتره خندش گرفت که به این سرعت برده بودمش دکتر.بش گفتم چند روز دیگه تولدشه نخواستم مریضیش بیشتر بشه.ما که شانس نداریم هر سال تولدها مریضن


کار خوبی کردی.
ما هم پریسا رو زود بردیم دکتر ولی خب بیماری سریع پیش رفت.
مامان محمد پارسا
28 مهر 92 17:07
محمد
29 مهر 92 9:42
فروشگاه اينترنتي شال با انواع شال هاي زيبا شال عشق ، شال ولنتاين ، شال تزييني و شال باب اسفنجي و غيره . http://redheart.hamvar.ir
یاسمین مامان سورنا
29 مهر 92 17:49
سلام مریم جون خوبی؟
پریسای گلم خوبه؟
وای دلم براتون تنگ شده بود به خدا من کللللی وقت نبودم
حسابی گرفتار بودم
اول از مهد کودکی شدنتون رو تبریک میگم هردوتاتون رو
مهد کودک رو دوست داره دخملی؟من می خواستم سورنا رو بزارم بهم میگن زوده الان اذیت میشه موندم چیکار کنم


سلام گلم. خوش اومدی من هم دلم براتون تنگ شده بود.

اره مهد خوبه ولی کلا فکر میکنم از سن امادگی یعنی 4 سالگی به بعد بهتر باشه.
قالب های رایگان
29 مهر 92 17:51
عزیزم قالبت آماده شده بیا وبم برش دار با رمز .......


ممنون گلم. عالی شده.
یاسمین مامان سورنا
29 مهر 92 17:53
الهی بمیرم واسه این نی نی هامون که این ویروسای بی ادب ول کنشون نیستن سورنا هم مریضه
خدا رو شکر که پریسا جونی خوب شده
راستی فرشته ی مهربون دستت درد نکنه که به دخترمون جایزه میدی
فکر کنم از الان به فکر جشن تولدش هستی نه؟
منم از دو هفته پیش شروع کردم برنامه ریختم اما دارم کم کاری می کنم مطمئنم آخرش همه ی کارام میمونه واسه دو روزه آخر و دخلمو میاره


ایشالله زودتر خوب میشه عزیزم.

اره والله دست فرشته جون درد نکنه

اره گلم من هم مشغولم.
یاسمین مامان سورنا
29 مهر 92 17:53
خیلی مراقب خودتون باشید
گل دخترمم ببوس


شما هم مراقب خودتون باید ممنون
مامان ندا
29 مهر 92 18:51
سلام عزیزم
خداروشکر پریسا جون خوب شد
جریان عصای سفید خیلی باحال بود
خوش باشین هوارتا بوس برای پریسا جون و مامانی


سلام عزیزم.

ممنون دوست گلم.
مامان تارا
29 مهر 92 20:29
خوشحالم که حالت خوب شد عزیزکم

از دست این بچه ها فکر کرده مامانش نابیناست !

خووو پس کلاس ملاس رو بیخیال بشیم دیگه عینک نزنیم


ممنون گلم.

اره دیگه باید کلاسو بی خیال بشی تا بهت نگن نابینا!!!!!!!
قالب های رایگان
29 مهر 92 21:50
عزیزم تو نی نی تلگراف جوابمو بده


جواب دادم گلم.
مامان فرنيا
30 مهر 92 7:56
خصوصيت را چك كن
مامان فرنيا
30 مهر 92 8:04
سلام حالا هم كه امدي پست نصفه نوشتي مجبور شدي تا كامل شدنش رمزدارش كني؟ بابا يك كمي از خوابت كم كن تا بتوني پست را كامل كني(ادمك نهايت بدجنسي نداره كه بگذارم)


سلام گلم.

نه بابا خواب کجا بود. دیگه از خستگی بیهوش میشیم.
مامان فرنيا
30 مهر 92 8:07
داشتم واست نظر ميگذاشتم نت يك لحظه قطع شد و دوباره وصل شد نميدونم بلاخره كامنتم ارسال شد يا نه اگه ارسال شده چند بار حذفشون كن ببخشيد


نه عزیزم فقط یکبار ثبت شده.
مهرنوش مامان مهزیار
30 مهر 92 8:18
عسیسم منم رمز


رمز نداره گلم.
مامان سيد محمد سپهر
30 مهر 92 10:04
دوست داري بدوني سيد كوچولو امسال روز عيد غدير چي هديه مي ده؟به روزيم
مامان سيد محمد سپهر
30 مهر 92 10:05
ممممممممممممممنم رمز ؟
مامان یاسمن و محمد پارسا
30 مهر 92 10:15
عیدتون مبارک عزیزم


عید شما هم مبارک
مامان یاسمن و محمد پارسا
30 مهر 92 10:17
خدا را شکر که حالت خوبه عزیزم


ممنون گلم.
مامان یاسمن و محمد پارسا
30 مهر 92 10:18
مامانی رمز و
سمانه مامان پارسا جون
30 مهر 92 10:22
خصوصی عز.یزم
مامان بهار مهرنگار
30 مهر 92 11:20
پریسا جونو من لینک کردم خوشحال می شم شما هم افتخار بدید


مرسی گلم.
شما هم لینک شدید.
خواهرفرناز
30 مهر 92 11:23
سلام چرا واقعا نظر من ثبت نشده است؟
رمز پست بالا دادنی است یا خیر؟


سلام احتمالا باید باشه عزیزم. ولی هنوز تاییدشون نکردم.
مامان امیرعلی جیگر
30 مهر 92 13:47
الهی خدا رو شکر که پریسا خانم زود خوب شد و من نفهمیدم مریضه





ممنون زهرا جون.
مامان امیرعلی جیگر
30 مهر 92 13:48
حالا من بی معرفتم تو چرا یه سر نمیزنی اون ورا


الان میام بی معرفت
نرگس مامان باران
30 مهر 92 18:03
سلام عزیزم خدا رو شکر که بهتر شده
کلی خندیدم سر عینک دودیه


لحظه های من و تو
30 مهر 92 19:54
رمزم ----- هستش


مامان دوفرشته
30 مهر 92 20:31
ازدست بچه های این دوره وزمونه
ببوس دخملمو


از دستشون....

مرسی گلم.
مامان یاسمن و محمد پارسا
1 آبان 92 13:16
قرآن به جز از وصف علي آيه ندارد

ايمان به جز از حب علي پايه ندارد

گفتم بروم سايه لطفش بنشينم

گفتا که علي نور بود سايه ندارد

عيد غدير مبارک




ممنون عید شما هم مبارک
مامان سونیا
1 آبان 92 16:21
علي در عرش بالا بي نظير است
علي بر عالم و آدم امير است
به عشق نام مولايم نوشتم
چه عيدي بهتر از عيد غدير است؟
"عید غدیر مبارک "



عید شما هم مبارک
مامان سونیا
1 آبان 92 18:42
وای مامانی من شرمندتون شدم میخواستم نظرتون رو تائید کنم اشتباها حذفش کردم


خواهش میکنم گلم.الان میام.
مامان دوفرشته
1 آبان 92 18:54
عیدی چو غدیر این قدر معظم نیست / حبلی چو ولایتش چنین محکم نیست
بر رشته ی محکم ولایت صلوات / بیچاره بود هر آن که مستعصم نیست
عیدت مبارک


ممنون گلم. عید شما هم مبارک.
مامان سونیا
1 آبان 92 19:01
انشالله که این بیماری از خونه همه بره بیرون مخصوصا این فسقلیها سالم و سلامت باشند و لبشون خنون باشه
آخر هفته خوبی داشته باشید
ممنونم از راهنماییتون مامانی پریسا جون
ببوسید صورت ماه گل دختر رو
ببخشید توی زحمت انداختمتون گفتم شاید ببینید نظر دادید و نظرتون نیست ناراحت بشید
به هر حال موفق باشید


خواهش میکنم گلم.
من هم ممنونم.

ایشالله شما هم زودتر خوب بشید.
مامان سونیا
1 آبان 92 19:05
ممنونم از راهنمایی ونظر لطفتون


خواهش میکنم.
مامان آناهیتا
1 آبان 92 23:14
سلام عزیزم ببخشید با تاخیر زیاد اومدم .همیشه شاد و خندون باشی .
عید غدیر مبارک عزیزم


سلام. خوش اومدید.

عید شما هم مبارک.
زهره(مامان فاطمه)
2 آبان 92 2:07
سلام عزیزم .خدارو شکر که پریسا جون حالش خوب شد .من که هنوز سرما نیومده خسته شدم از این ویروساش. فاطمه خوب شد خودم سینوسام عفونت کرد حالا خودم دارم خوب میشم باز فاطمه تب کرده بخدا دیگه وقتی یه سرفه میکنه دلم میخواد خودمو بکشم


سلام گلم.ممنون عزیزم.

وای گفتی...


من هم خیلی کلافه میشم. همش زکام و سرفه و ابریزی بینی... ادم خسته میشه....
مامان آرینا مو فرفری
2 آبان 92 2:42
خوشحالم که حال پریسا جون خوب شده ایشااله هیچ وقت مریض نشه.
عیدغدیرخم مبارک


ممنون گلم.
عید شما هم مبارک.
مریم--------❤
2 آبان 92 8:52
سلام گلمــــــــــــــــــــــــ
عیدت مبارکتلگراف شد
یه جوری گفتی خبر بد ترسیدم


مرسی مریم جون.

نه نترس
مامان کوروش
2 آبان 92 23:44
سلام عزیزم خوبی خیلی خوشحالم کردی مریم جون پریسا جونم رو ببوس
غزل
15 آبان 92 18:07
خدا حفظ کنه گل دخمل مارو


ممنون
ღبارانღ
16 آبان 92 10:57
اخی اینا مریض بوده... خدا را شکر بهتره...

عیدهای گذشته ات مبارک...


الان خیلی بهتره.

ممنونم.
ღبارانღ
16 آبان 92 10:57
نه گلم تیپ مامانها از هر چیزی مهمتره..