پریساپریسا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

تقدیم به پریسای عزیز

با دیدن روی ماهت روزم ساخته میشه....

روز کودک .... 35 مین ماهگرد ...

1392/7/19 13:53
نویسنده : مامان پریسا
1,657 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام.

 ایشالله که همه ی دوستان خوب و خوش و سلامت باشن.....

اول باید از تمام دوستای گلم تشکر کنم که با نبودم و سر نزدنم باز به خونه ی ما سر میزنن و با کامنت های پر از مهرشون خوشحالم میکنن.

کامنت های 2 تا پست قبل رو ایشالله در اولین فرصت جواب میدم و به خونه ی تک تکتون سر میزنم.

 

متاسفانه یا خوشبختانه....چشمکدیگه اینقد سرم شلوغ شده و وقت آزادم کم ، که دیگه فرصتی برای اینجا باقی نمونده....

از روز 3 شنبه که روز جهانی کودک بود میخواستم پست بذارم ولی.....اوه

پس قبل از هر حرفی اول روز جهانی کودک رو با تاخیر به پریسا جونم و به همه ی بچه های ناز و خوشکل و مخصوصا تمام نی نی های دوست جونیهامون تبریک میگم....

ایشالله روزی برسه که همه ی بچه های دنیا بتونن با ارامش و در نهایت خوشبختی زندگی کنن.....

تقدیم به همه ی نی نی ها و پریسا جونم.....

 

و این هم هدیه ی مامان و بابا برای پریسا جون به مناسبت روز کودک:

 

مبارک باشه عزیزم

روز سه شنبه یه جشن مفصل در مهد کودک برگذار شد..... اما متاسفانه من باز هم دوربین همراهم نبود.البته اگر هم بود فرصتی واسه عکس گرفتن نداشتم... 1 عدد عکس هم که با دوربین همکارم گرفتم که هنوز به دستم نرسیده...ابرو

روز چهار شنبه هم که مصادف بود با 35 مین ماهگرد فرشته ی کوچولوی خونه ی ما.....

پریسا جونم ، ماهگردت مبارک باشه عزیزم. یک قدم بیشتر تا 3 سالگیت نمونده.... لحظه شماری میکنم تا این روز زیبا رو برات گلبارون کنم......قلببغلماچ

تعدادی از دوستان گلم پرسیده بودن که : از این که با پریسا در یک کلاس هستم مشکلی دارم یا نه؟

راستش مشکل خاصی ندارم ولی اگر قبول میکرد که به کلاس دیگه میرفت برای من خیلی بهتر میشد..

در کلاس حس مالکیت شدیدی نسبت به من داره.....

مثلا اگر یکی از بچه ها بیاد بغلم یا دستمو بگیره سریع میاد بهش میگه :برو کنار مامانه خودمه!!!!نیشخند

 

فعلا دارم  کم کم آمادش میکنم که بفرسمش یه کلاس دیگه البته اگر قبول کنه.....

وقتی بهش میگم از فردا باید بری کلاس خاله مهری، میگه :من فردا مهد کودک نمیادم.... یا میگه : مامان فردا بمونیم خونه....خنده

 

فعلا هم که دخملی سرما خورده و 2 روزه داره دارو مصرف میکنه...ناراحت این هم از مضرات مهد کودک و یکی از دلایلی که دوست نداشتم پریسا به مهد بره...یول ولی ...عینک

 

 

اولین نشانه های نیاز به یه خواهر و برادر در پریسا پیدا شد...خنثی

یه روز بی مقدمه بهم گفت: مامان من یه بچه کوچولو میخوام که اسمش هم امیر باشه. و پیش خودم باشه تا با اون بازی کنم!!!!

بهش گفتم : خب اگر گرسنش شد چی بهش بدیم؟

گفت: از داخل یخچال بهش شیر میدم تا گرسنه نشه....

دنبال این بودم که بفهمم چطور به این نتیجه رسیده که نیاز به یه همبازی در خونه داره...یول

بهش گفتم : یعنی تو یه آبجی یا داداش میخوای؟ عینک

گفت: اره مثل دوستم. .... دوستم رفته اصفهان و یه نی نی اورده و اسمشو گذاشته امیر... من هم یه نی نی میخوام که امیر باشه......

و به این صورت فهمیدم که کار از کجا خرابه.....خنده

 

 و این هم یه عکس از کلاسمون در مهد.....

گلم پریسا جونم

 

9 مهر تولد یاسمن جون (دختر دایی غلام عباس ) بود ....

پریسا در تولد اجی یاسمن...

 

و همرا با بچه های دایی حسین... یاسین و ستایش خانم .... ستایش خانم هم امسال کلاس اولی بوده....ماچ

 

عزیزای دلم

 

و در آخرررررررررر.....

خانم دکتر با عینک مامان جونننننخنده

 

 

ممنون از حضورتون.... لطفا برای پریسا دعا کنید زود خوب بشه....فرشتهقلبماچ

 

جمعه : 19 / 7 / 1392  ظهر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (54)

مامان مرضیه
19 مهر 92 14:32
سلام مامانی خوب چه ایرادی داره برا پریسا جون یه نی نی داشته باشی خیلیم خوب میشه دخملمونم دیگه تنها نیس حالا به غیر از اینکه این مسئله از کجا آب خورده
تو مهد بت خوش بگذره پریساجون با مامان گلت.
راستی به نظر منم درستش اینه که پریسا کلاسش جدا باشه خیلی بهتر میشه یه کم وابستگیشم کمتر میشه
تولد یاسمن عزیزم مبارک .


خب بد که نیست ولی بیشتر به این فکر بودم که چطور به این فکر افتاده.

دعا کن درست بشه من هم داریم رو این مساله کار میکنم.
ممنون گلم.
مامان ریحان
19 مهر 92 18:23
سلام
35 ماهگردت و روز کودکو بهت تبریک میگم
ایشالا که زودی خوب بشی پریسا جون




سلام سیما جون. ممنون گلم.
سمیرا
19 مهر 92 19:19
سلام
35ماهگرد و روزکودک مبارک، آرزو میکنم این لبخند زیبا همیشه رو لبای پریسا جون باشه


ممنون سمیرا جون.
مامان تارا
19 مهر 92 19:58
سی و پنجمین ماهگرد عروسک خاله مبارک باشه
دوباره هم روز کودک رو بهت تبریک میگم


ممنون عزیزم.

لطف کردید گلم.
مامان تارا
19 مهر 92 20:03
اوه اوه پریسا خانوم مامان تو مهد که همه اش مال تو نیست خاله

آخی بازهم سرماخوردگیهای سریالی مهد شروع شد
ایشالا زود زود خوب بشی جیگر

میبینم که مریم جون هم داره غیرتی میشه و ایشالا پریسا جون به زودی امیر دار میشه

یاسمین خانم تولدت مبارک
این گلها از طرف من هدیه به شما


ولی وجود مامان براش اینو میگه که کل مهد واسه خودشه.

اره گفتتتتتتتتییی .... خیلی بده این سرما خوردگی ها....

نه خیر رویا جون.... مریم به این راحتی ها غیرتی نمیشه.

مرسی گلم.
شقایق
19 مهر 92 20:54
عزیزم ماشالا به دختر شیرین زبونم ایشالا که زود خوب میشن عروسک خاله


ممنون خاله
مامان ندا
19 مهر 92 22:35
35 ماهگردت مبارک عزیزم
روزت مبارک قشنگم
فصل خیلی بدیه اگر هم مهد نمیرفت باز هم سرما میخورد انشالا زودتر خوب بشه


مرسی گلم.
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
20 مهر 92 1:46
عکس مهد خیییلی باحال بود...

امیدوارم هر چه زودتر خوب بشی پریسا جون....


ممنون خاله
مامان فرنيا
20 مهر 92 8:20
عزيزم ممنون كه با اين همه كار باز به ما سرزديد
نگران نباش ايشالله زود خوب بشه اما بعد از يك مدت كه مهد باشه بدنش در برابر اين ويروسها مقاوم ميشه و سرماخوردگيش كمتر ميشه ايشالله زودزود خوب بشه


خواهش میکنم عزیزم.شرمنده که دیر تاییدشو کردم.
مامان فرنيا
20 مهر 92 8:22
مريم جون چندتا بچه با يك مربي؟ فرنيا توي مهد 13تا توي يك كلاس هستند با يك مربي اين ها را ميپرسم تا از وضع مهدها مطلع بشم


ما هم زیاد نیستیم. خب مهدش خوبه واسه همین مشتری زیاد داره وگرنه تعداد بچه ها متعادله.
مامان فرنيا
20 مهر 92 8:24
اما اين ماجراهاي ني ني فرنيا هم از روزي كه خانم همسايه باردار شده از اين درخواستها داره كه من اصلا زيربار برو نيستم كه نيستم تازه فقط يكي كه نميخواد هم خواهر ميخواد هم داداشي


از بس که از تنمهایی خسته شدن دلشون 2 تا 2 تا میخواد!!!
مامان سيد محمد سپهر
20 مهر 92 8:47
ممنون عزيز دلم شما به ما لطف دارين
مامان سيد محمد سپهر
20 مهر 92 8:48
چه عكس نازي در مهد انداختين ...مبارك باشه تولد متين جان هم مبارك...اي بابا گل دختري عينكي شد..........انشاء الله حال پريسا جان هر چه زودتر بهتر بشه
مهرنوش مامان مهزیار
20 مهر 92 9:00
سلام عزیزم. روز جهانی کودک مبارک پریسا گلی.
عزیزم بچه حس مالکیت داره دیگهالبته باید یواش یواش بفرستیش کلاس های دیگه چون ممکنه تصور کنه همیشه با مامانش باید مهد باشه.
این سرماخوردگی ها کلا مال این فصل دیگه . حالا مهد هم تاثیر گزار اما نگران نباش زود زود خوب میشه.
راستی خصوصی داری


سلام گلم.

خدا رو شکر موفق شدم بفرستمش یه کلاس دیگه. کاملا با حرف شما موافقم.
(زهره)مامان فاطمه
20 مهر 92 11:50
سلام اول از همه دعابرای پریسای نازنینم ایشااله هرچه سریعتر خوب خوب بشی عزیزدلم
دوم اینکه خوب مامانی سریع دست بکارشو برای درخواست پریسااااااااااا


سلام عزیزم.

درخواست پذیرفته نشد!!!!
مامان فتانه
20 مهر 92 12:03
اول از همه اینکه انشالله زود زود پریسا جون گل خوب بشه منم به خاطر همین از مهد میترسم والا خیلی دوست دارم ایلین بره.....ووااااااا چقدر کلاستون شلوغه...


ولی خب مزایای زیادی هم داره.

اتفاقا تعداد خیلی کمه.
مامان فتانه
20 مهر 92 12:04
عزیزم 35ماهگیت مبارک حسابی به تولدت نزدیک شدی چه زود زمان میگذره حسابی بزرگ شده خانمی


ممنون عزیزم. ار روزها خیلی زود میگزرن.
اتنا مامان نگین
20 مهر 92 12:07
سلام عزیزم اول از همه 35 ماهگی کوچولو مبارک.ایشالله زود زود هم حالش بهتر بشه.تولد یاسمن گلی هم مبارک.


سلام
ممنون اتنا جون
مرضیه مامان آنیتا
20 مهر 92 12:28
سلام مریم جوون,خوبی؟
امیدوارم پریسا جون هم زود زود خوب بشه.
راستی روز کودک و ماهگرد پریسا جان هم مبارک باشه


ممنون عزیزم.

لطف کردی گلم.
مامان سيد محمد سپهر
20 مهر 92 13:53
خب پس دست بجنبين...پريسا جون داداش مي خواد...اي ول به پريسا


نه گلم. پریسا باید بیشتر فکر کنه.
مامان آرینا مو فرفری
20 مهر 92 19:36
پریسا جون 35 ماهگیت مبارک
روز کودک مبارک
ایشااله خیلی زود حالت می شه عزیزم
تولد یاسمن جون هزاران بار مبارک.


ممنون گلم.
ستاره زمینی
20 مهر 92 21:38
عزیزم اره مامانی جون دخملی ما هم بازی میخواد دیگه.
البته خیلی بهتره تو کلاس دیگه باشه .
الهی زود زود از شر سرماخوردگی راحت بشی عروسکم


کلی عروسک واسه همبازی داره کافیه
مامان نیایش ونازنین
21 مهر 92 9:31
سلام ایشالا زودی پریسا جون خوب بشه . یکی از دلایلی که من نمی خوام نیایش مهد بره همینه چون از هم وا می گیرن.


سلام.

درسته ولی اجتناب ناپذیره ... به هر حال پیش میاد.
سمانه مامان پارسا جون
21 مهر 92 12:48
سلام خوبید؟
چیزی تا تولد گل دختر نمونده ها پیشاپیش تبریک
ایشاالله زودتر خوب میشه عزیزم اینروزا همه نی نی ها سرماخوردن خدا خودش کمکشون کنه.


سلام گلم. ممنونم.

ایشالله
مامان فرشته های آسمانی
21 مهر 92 13:28
ایشالله زود زود خوب بشه خیلی ناراحت شدم
طنین
21 مهر 92 18:10
بدو دست به کار شو که پریسا امر فرموده


فعلا منصرفش کردیم.
✽ ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت ✽
22 مهر 92 11:23
اول از همه تولد پریسا جون و دختر داییشون مبارک باشه
روز کودک هم بر این فرشته نازتون تبریک میگم
خیلی خوبه با پریسا جون یه جا هستی خوشبحالت من که هر روز دلتنگ ستایشم و کلی اشک میریزم
راستی پیشا پیش تولد دادش امیر نداشته پریسا خانوم رو هم تبریک میگم و بیصبرانه منتظر اعلام وجود این قند عسل هستیم
مریم جون دست به کار شو


سلام منصوره جون و ممنون برای تبریکاتتون.

ولی زیاد هم منمتظر اون خبر نباشید
مامانی درسا
22 مهر 92 12:11
سلام مامان جونی الوعده وفا ......
خوب بریم سر کلاس که دیر شد ....
خوب یه بار دیکه آدرسو میذارم شاید فراموش کرده باشی ....
آدرس
--------------------------

ممنون عزیزم. همشو سیو کردم تا سر فرصت روش کار کنم.خیلی زحمت کشیدید.
مریم--------❤
22 مهر 92 13:26
سلام عزیزم

خوبین؟امیدوارم پریسا گلی به زودی حالش خوبه خوب بشه.

ای جونم چ حرفایی میزنه

امیدوارم همیشه سالم و سرحال باشین......




ممنون مریم جون
مریم--------❤
22 مهر 92 13:27
جالبه روز کودک و چن نفر بهم تبریک گفتنمن نمیدونم این چ تقسیم بندی هست که هم من هم پریسا تو یه گروه هستیم

روز کودک و به پریسا گلی تبریک میگم


زیاد جدی نگیر....
الی
22 مهر 92 17:12
نازی پریسا هم مثل دخملی من سرما خورده ایشالا که حال هردوشون زودی خوب شه
به نظر من پریسا خانم به این راحتیا از مامانیش جدا نمیشه
و دودستی مامان مریمو چسبیده



اخی باران جون هم بیمار شده؟ ایشالله زود خوب بشه.


نه گلم باید یاد بگیره جدا بشه.
مامان دوفرشته
22 مهر 92 18:07
پریسای عزیزم روزت مبارک
ایشالله که هرچه زودترخوب بشی
مامانی بچه داره خودش بهت میگه همبازی میخوام یالا عجله کن


ممنون عزیزم.
زهرا _ مامان مریم گلی
22 مهر 92 18:49
سلام دوست عزیز خودممم....ماشاالله چقدر نانازتر شده این پریسای پری سان زیبااااا....خیلی دلم براتون تنگ شده بود...ببوسش حسسسابی...


سلام ممنون که سر زدید. من هم دلم براتون تنگ شده بود.
مامان ملینا
23 مهر 92 8:53
سلام عزیزم، می بینم که پریسا خوشگله از مامانش نی نی خواسته .خوب عزیزم برای بیار دیگه نذار بچه تنها بمونه ،پریسا جون اصرار کن که مامی برات نی نی بیاره .
ان شالله هر چه زودتر سرما خوردگی دختر خوشگلون خوب می شه.


گاهی نبایدد به حرفه بچه گوش داد
مامان یاسمن و محمد پارسا
23 مهر 92 14:11
افرین به مامانی پر کار خسته نباشید
پریسا جونم مبارکه خیلی قشنگه خیلی ماه شدی عزیزم تولد هم مبارک باشه عزیزم همیشه خوش باشی و خرم


ممنونم دوست گلم.

ایشالله شما هم همیشه خوب و موفق باشید.
مامان اسرا واسما
23 مهر 92 19:06
عید سعید «قربان»، جشن «تقرب» عاشقان حق مبارک


ممنون

عید شما هم مبارک
مامان سونیا
24 مهر 92 4:23
صدای پای عید می آید.
عید قربان عید پاک ترین عیدها است
عید سر سپردگی و بندگی است.
عید بر آمدن انسانی نو
از خاکسترهای خویشتن خویش است.
عید قربان عید نزدیک شدن دلهایی است
که به قرب الهی رسیده اند.
عید قربان عید بر آمدن روزی نو و انسانی نو است
این عید مبارک


ممنون

عید شما هم مبارک
مامان آرشیدا کوچولو
24 مهر 92 13:15
عزیز دل خاله پریسا اونجا هم شاگرد اول کلاسه؟؟؟؟
جیگر باهوش زبل من


اره اون هم چه شاگرد اولی....
نرگس مامان حسام
24 مهر 92 16:35
خوشگل خانوم دیگه به ما سر نمیزنی؟
چقدر ماشالله بلبل زبون شدی
مامانی دیگه باید به فکر یه داداش امیر واسش باشی


میام عزیزم.

حسام جون شما هم خیلی ماه شده.

مامان محمد پارسا
24 مهر 92 21:09
سلام مامانی
من و پسلی اومدیم


سسسسلام خوش اومدی عزیزم.
فریبا
25 مهر 92 1:36
پریسا جون ماشالا قوی و خانمه... می دونم که زودتر از اون چیزی که فکرشو بکنی خوب میشه


ممنون عزیزم. ولی یه هفته طول کشید تا تازه بهتر شد.
میترا
25 مهر 92 16:02
سلام مریم جون. خوبی عزیزم. خیلی دلم براتون تنگ شده بود. امروز یه کاری داشتم اول اومدم پیش شما.


لطف کردی عزیزم. من هم دلم براتون تنگ شده بود.
میترا
25 مهر 92 16:03
مبارک باشه عزیزم. چه کار خوبی کردی که این کار رو انجامم دادی. حتما پری جونم هم کلی سرش گرم میشه.


اره خیلی براش خوب شده کلی شعر هم یاد گرفته.
میترا
25 مهر 92 16:04
البته قبل از پری جون، واسه مامان پری خوب شده


خب دیگه خودت بهتر میدونی.
میترا
25 مهر 92 16:05
راستی اون کار هم خدا رو شکر انجام شد. خیلی برای دخملی خوشحال شدم.


جدی؟ خیلی خوشحال شدم میترا جونم. ایشالله همیشه خبر خوش داشته باشی.
میترا
25 مهر 92 16:05
وقتی اومدم خبرشو بهت میدم.


ایشالله

عزیزم منتظرم.
مامان*
26 مهر 92 9:47
ویندوز عوض کرده بودم آدرس وبت رو گم کرده بودم

خوشحالم که پریسا جون بهتر شده عزیزم !


ممنون سر زدی.

خدا روشکر بهتره.
مامان فرنيا
27 مهر 92 12:42
سلام ديگه دارم كلافه ميشم نميدونم چرا كامنتهاي من نميرسه
مطمئنم واسه اين پست كامنت گذاشته بودم
اما اشكال نداره باز هم ميام و كامنت ميگذارم تا اين اينترنت بدونه من به اين راحتي از رو نميرم


ممنن فرشته جون. شما همیشه به ما لطف دارید.
مامان فرنيا
27 مهر 92 12:43
خدا را شكر كه گل دختري خوب شد اما ماماني نگران نباش اولش اينطوريه بعد بدن بچه ها مقاوم ميشه و كمتر مريض ميشن


این که خیلی بده. خدا کنه مریض نشن.
مامان فرنيا
27 مهر 92 12:44
مثل فرنيا از روزي كه خانم همسايه باردار است ايشون هم يك خواهر ويك برادر ميخواد


این هم یه جور بد اموزی برای بچه های ما....
مامان طاها
29 مهر 92 14:46
سی و پنجمین ماهگردت مبارک باشه خانم گل.


مرسی عزیزم.
مامان بهار مهرنگار
30 مهر 92 2:17
خدارو شکر که پریسا جون خوب شد.من از تب خیلی می ترسم امیدوارم هیچ بچه تجربه ش نکنه اخه خا طره بدی دارم.
خانوم دکتر چه تخصصی دارن؟
به هر حال دکتر دوست داشتنی ای هستن.


ممنون عزیزم.

اره واقعا بیماری بچه ها خیلی سخته.
مرجان مامان پریساجون
30 مهر 92 22:51
خصوصی