پریساپریسا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

تقدیم به پریسای عزیز

با دیدن روی ماهت روزم ساخته میشه....

عاشقانه های من و دخملم

1392/4/27 9:13
نویسنده : مامان پریسا
1,825 بازدید
اشتراک گذاری

                   

سلام

نماز و روزهاتون قبول باشه. ایشالله همیشه خوب و خوش و لبتون خندون باشه.....

داشتم به تقویم نگاه میکردم (امروز 27 تیر...) برای من که خیلی طول کشید .....تازه یک ماه از تابستون تموم شد... (البته هوز هم تموم نشدهگریه)......

روزهای گررررررررررررم نگران تازه با روزه نگران... یعنی خونه نشینی ....نگرانحتی نمیشه برای یه خرید کوچولو هم از خونه رفت بیرون....گریه

یاد اون سالها به خیر که ماه رمضون وسط زمستون بود.نیشخند

خدا کنه تا زمانی که پریسا به سن تکلیف و روزه گرفتن میرسه دوباره هوا خنک بشه.فرشته

خوب همه ی اینها رو نوشتم که بگم هیچ خبری و حرفی ندارم که بیام و از وقته با دختر گلم بودن رو بگیرم و بشینم و بنویسم.ترجیح میدم کنارش باشم. باهاش بازی کنم.

از خونه بازی تا عروسک بازی تا این که برای دخترم اسب بشم یا وسط سالن دنبال هم بدو بدو کنیم یا قایم موشک بازی کنیم........

الان هم که خوابه اومدم تا یه پستی گذاشته باشم. همین!!!!!

                   

پریسا شدیدا به کارایی که من انجام میدم علاقه نشون میده:

موقع ظرف شستن میاد میگه: مامانی؟ میگم ؟(تازگی ها با همین لحن سوالی ، صدام میکنه ).

بهش میگم : بگو مامان

پریسا : میخوام کمچ کنم .

بعد زیر پاییش رو (که همون قابلمه که عکسشو گذاشتم نیشخند) میذاره زیر پاهاش و میاد برای ظرف شستن.

درسته که جلوی دستمو میگیره ولی ته دلم ذوق میکنم که با چه شور و شوقی داره کمچ (کمک خنده) میکنه.

بعد هم بدو بدو میره سراغ بابایی و میگه : بابایی؟ من به مامانی کمچ کدم ظف شستم .

اما موقع بازی که میشه خونمون میشه بازار شام.کلافهخنده.... تمام وسایل بازی از ریز تا درشت چنان در سالن پخش میشه که جای پا باقی نمیمونه.

بازی  که تموم میشه بهش میگم پریسا جمعشون کن !!

با خونسردی میگه: من خستم ... یا من پاهام درد میکنه نمیتونم !!!  و من : خنثیتعجبقهقههبغل

دقیا همه ی این شکلها ..... تا اخرسر خودم برم جمعشون کنم.....قهر

 

                    

یه شب من و بابایی گرمه حرف زدن بودیم و حواسمون به پریسا نبود که داشت ی خاطره برامون تعریف میکردخجالت

یه هو با عصبانیت و بدون وقفه شروع کرد به گفتن البته با صدای بلند:

شما نمیذارید من حف بزنم . میخوام بگم رفتم سوار اسب شدم . اسب منو بُد تا دور دورا . من اسب سواری دوست دارم. شما نمیذارید من بگم . شما بدبختم کردید !!!! عصبانی

یعنی اینو که گفت ( بدبختم کردید ) منو بابایی : تعجبتعجبخندهخنده

                    

یه غذای خوشکل برای پریسا درست کردم که دستورشو در وبلاگ " اشپزی مامانم " گذاشتم ..

این هم عکسش:

وقتی پریسا رو صدا زدم که بیاد و بخوره اول کلی با عروسک ها حرف زد (اسم غذا عروسک های خفته هستش نیشخند) میگفت: عروسکا بیدار شید من گرسنمه میخوام غذا بخورم....خنده

بعد هم زیر پتو رو برسی کرد که ببینه چه خبره.....خنده

اولین سفره ی افطاری سه نفره.....

 

و اولین سفره ی افطاری مهمانی .... ( خاله معصومه -  دایی حسین - مامان جون همراه با دایی ابراهیم و خانوادهاشون)

البته داخل عکس غذاهای اصلی نیستن. چون قبل از اومدن مهمان ها عکسهامو گرفتم.

یه روز دیدم این شکلی نشسته . اول عکسمو گرفتمنیشخند

بعد بهش گفتم چی شده گلم؟سوال

با این قیافه که درست کرد گفت:

بادبادک خوشلم پوتید (بادبادک خوشکلم پوکید)ناراحت

 

به جا ماند از بادبادک های تولدش.خنده

فربون اون لب و لوچه ی آویزونت دوباره برات میگیرم عششششششششششقققممممبغلماچماچ

                    

 میگه مامان بیا به بابا هم میگه بیا بعد هردومونو بغل میکنه و میگه دوتاتونو دوست دارم و از ته دل بوس میکنه.بغلماچ


پنج شنبه 27 / 4 / 1392 ساعت١٣  : ٩   صبح

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (151)

ღبارانღ
27 تیر 92 10:16
سلام..نماز روزه های تو هم قبول باشه....ان شالله...


سلام.
ممنون
از شما هم قبول باشه.
ღبارانღ
27 تیر 92 10:17
چه دختر خوبی؟خب نمیخواد مامانش خسته بشه...آفرین خاله جونی...


البته بیشتر به فکر خودشه و بازی هاش...
ღبارانღ
27 تیر 92 10:17
تو هستی؟
ترسیدم



بودم . رفتم . و اومدم.
ღبارانღ
27 تیر 92 10:18
خب بگو بیا با هم جمع کنیم...تا بیاد..نیامد همه شون را جمع نکن..تا به قول سعیده کلاغه بیاد ببره برای بچه هاش...


کلاغه که چه عرض کنم. خونه ی ما فقط یاسین میاد و میبره.
ღبارانღ
27 تیر 92 10:21
چه راه خوبی...هر وقت داری حرف میزنی صدات را نمی شنود داد بزن و حرفت را ادامه بده.. دست این دختر درد نکنه...حالا مریم فکر کن ما دوتا هم بیاییم داد بزنیم و حرفمون را ادامه بدهیم...انوقت دیگه چه شود...حرف نزده دو هفته دارند خود زنی میکنند...


این هم یه راهشه
ღبارانღ
27 تیر 92 10:22
دوستم هنر مندهههههههههههه..آفرین.... دست شما درد نکنه...انوقت پریسا همه اش را خورد؟


ممنون.
خیلی زیاد بود 2 روز برای نهار خورد ازش.
ღبارانღ
27 تیر 92 10:23
فکر کنم پریسا هم از حرفهای زیر لحافی من و سارا خبر دار شده..برای همین زیر پتو را بررسی کرده...


بلللللللهههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ღبارانღ
27 تیر 92 10:24
دست شما درد نکنه..ان شالله این افطاری مقبول خداوند باشه...


ممنون.
ایشالله.
ღبارانღ
27 تیر 92 10:25
لب و لوچه چه بامزه آویزونه..





تازگی یاد گرفته
ღبارانღ
27 تیر 92 10:26
عزیزممممممممممممم... خدا این خانواده را همیشه حفظ کنه.ان شالله عاشقانه تان تا ابد پایدار باشه..دور از هر گونه بلایی....خدا سایه شما را بالا سر پریسا جون حفظ کنه...


ممنون عزیزم. و ایشالله خانواده ی شما.
ღبارانღ
27 تیر 92 10:27
حالا دختر خوبی باش برو از دل دوستم در بیار تا منو با خودشون ببرند...منم قول می دهم دختر خوبی باشم براتون سوغاتی هم میارم. می گم اون مورد را که برام نفرستادی...یک هفته بیشتره من منتظرشم...حالا این مورد که نقد هست را خواهشا بچسب بهش...ثواب داره...انگار 70 بنده را آزاد کردی


اول بذار ببینم باهام دعوا میکنن یا در دوستی وارد میشن تا ترتیبشو بدم.
اخه چیز سخت ازم خواستی با اون شرایط چطور برات چیدا کنم.؟
نگارین(عروس دلشکسته)
27 تیر 92 10:32
سلام عزیزم
نماز و روزه هات قبول
ماشاالله به این دختر.........چقدر بزرگ و ناز شده
خدا حفظش کنه


سلام عزیزم.
ممنون
از شما هم قبول باشه.
مرسی گلم.
مامان یاسمن و محمد پارسا
27 تیر 92 13:00
افرین به پریسای نازمکه اینقده مهربونه به مامانی کمک میکنه
ای گفتی مامانی منم درگیرم با این رفتار یاسمن دقیقا حرفهای پریسا جونومی زنه من خسته ام من پاهام درد می کنه من طاقت ندارم من می مونم واسباب بازیهای که توتمام ا تاقها نمود داره
الاهی فدای شیرین زبونیت بشم من عزیزم



کلا رئیس خودشون هستن و بس. کسی اجازه ی اظهار نظر براشون نداره.
مامان یاسمن و محمد پارسا
27 تیر 92 13:01
دستتدرد نکنهمامانمی چقد با سلیقه درستکردیدپریسا جونمامانت خیلی گله


ممنون عزیزم.]
مامان یاسمن و محمد پارسا
27 تیر 92 13:03
خسته نباشی مامان مهربون وگل


شما هم خسته نباشید]
مامان یاسمن و محمد پارسا
27 تیر 92 13:04
اینها برای پریسا جونبا اون لب و لوچه اویزون


مرسی خاله]
مامی ارمیا
27 تیر 92 13:09
چه دختر خوب و خانومی هستی پریساجونم دوست جونم ارمیا تو مسابقه نینی شکمو شرکت کرده و واسه برنده شدن به رای شما احتیاج داره . ممکنه کد589 را به ش 20008080200 پامک کنید
مامان مرضیه
27 تیر 92 16:13
خانمی رو نگاه اخمش پوکید که پوکید یکی دیگه گلی جون.مامانی عباداتت قبول.


مرسی عزیزم. از شما هم قبول.
ستایش مهربون * ستایش خوش زبون
27 تیر 92 16:27
سلام نماز و روزه هاتون قبول مریم جون واقعا گـــــــــــرما که واسه خودش پروژه ای شده راست گفتی آدم اصلا دوست نداره بره بیرون من که اینروزا خونه رو به همه جا ترجیح میدم
یه کم مهلت بده مامان مریم جون پریسا حرفاشو بزنه بدبخت نکن بچه رو


اره مخصوصا امروز شنیدم هوا وحشتناک بوده.

به روی چشممم
الهه مامان یسنا
27 تیر 92 17:39
سلام این روزای گرم کشدار و روزه داری پر از شادی و نور باشه واستون.


سلام. ممنون عزیزم.
ساج گل
27 تیر 92 19:29
سلام ماشالا به دخمریتون
اگه اجازه بدین لینکتون کنم
www.sajigol.blogfa.com


سلام گلم. ممنون
خواهش میکنم.
ღبارانღ
27 تیر 92 19:51
اگر دوست داشتی -------------شکیلتره...گومبولو تره...


ممنون همشو سیو کردم. ایشالله درستش میکنم ببخش به زحمت افتادی.
مامان تارا
27 تیر 92 20:04
سلام سلام به مامانی و دخمل گلش
خوبید خوشید سرحالید؟
طاعاتتان قبول
وااااااااااااااااای نگو از گرمی هوا که دمارمون دراومده
روزه برای ما جنوبیها تو این گررررررررررما واقعاً جهاد اکبره


سلام عزیزم. خوبی؟

فکرشو بکن دیگه جهنم برای جنوبی ها خیلی تکراریه.
مامان تارا
27 تیر 92 20:27
کجای کاری خواهر با یه حساب سرانگشتی که کردم معلوم میشه ماه رمضون 30 سال دیگه میرسه به وسط زمستون
قربون کمچ کردنت عزیزم

آخی منم به همین درد گرفتارم ظهرها که زبون روزه میگیریم میخوابیم عصری که بیدار میشیم چشمت روز بد نبینه خونه شده بازار شام.... تازه دخملی هم یه گوشه گرفته واسه خودش خوابیده


اره این همونه که اومده میخواستم ببینی که ازمایشت درست بوده.
مامان تارا
27 تیر 92 20:28

123 امتحان میشود


درسته گلم.. درسته.
مامان تارا
27 تیر 92 20:29
نمیدونم اومد یا نه اگه تکراریه حذفش کن

کجای کاری خواهر با یه حساب سرانگشتی که کردم معلوم میشه ماه رمضون 30 سال دیگه میرسه به وسط زمستون
قربون کمچ کردنت عزیزم

آخی منم به همین درد گرفتارم ظهرها که زبون روزه میگیریم میخوابیم عصری که بیدار میشیم چشمت روز بد نبینه خونه شده بازار شام.... تازه دخملی هم یه گوشه گرفته واسه خودش خوابیده

سییییییییییی ساله دیگه!!!!! رویا جون خوبی؟؟؟؟؟


پس شما هم میفهمی من چی میگم.
مامان تارا
27 تیر 92 20:32
نازی عزیزم از دست این عشق دروکردنهای مامان و بابا که این دخترو بدبخت کرده

افطاری نوش جانتان
دستور پختشو تو وب آشپزی خوندم خیلی جالبه دستت درد نکنه

ای خدا قیافه شو



ممنون
خواهرفرناز
27 تیر 92 22:17
جیگرتو برم
عروسکاراخوردی؟نوشجون
میدونم مامانی باید همش را خودت جمع کنی
تو عم که پاهات مسل فرنازه سیاه شده انگار رو پای دوتاتون تکل میرن


نه خاله خیلی زیاد بودن نصفشو روز بعد خوردم.
ساج گل
28 تیر 92 1:25
عزیز من لینکتون کردم
www.sajigol.blogfa.com


شما هم لینک شدید
مامان آناهیتا
28 تیر 92 1:38
سلام عزیزم نماز و روزتون قبول .منم می خوام درست کنم این غذا رو مطمئن هتم دخترم خوشش میاد مرسی عزیزم .

پریسای گلمو ببوس


سلام گلم.
ممنون

درست کن حتما خوشش میاد.
شیوا و مامی جونش
28 تیر 92 2:51
اوووووووه از این گرما امشب که دیگه نوبره ..... اصلا" نمیشه نفس کشید ...... میگم روزه ما میباست دوبله حساب بشه نه مامانی ..... الهی قربون این لب و لوچه ی آویزونت
مامانی درسا
28 تیر 92 3:19
مامان عزیز با لب تاپ خواهرزاده م اومدم ببخش فک کنم مشخصات اونا رو داشت که نظر گذاشتم ( شیوا و مامان جونش ) اون نظر من بود .....


ممنون عزیزم. متوجه شدم.
لطف کردید
شادی
28 تیر 92 3:50
ای جان دلم که به مامان کمچ می کنه این دختر.
و امان از این گرمای طاقت فرسا. ما که فعلا فرار کردیم.


حالا کجا؟؟؟؟؟؟

بودید حالا...
مدرسه ی مامان ها
28 تیر 92 9:58
سلام مامان عزیز
نماز و روزه ها و طاعات و عباداتتون قبول باشه
این روزها و لحظه ها برای ما هم خیلی دعا کنید، با اینکه این پست رو گفتید گذاشتید که یه پست گذاشته باشید اما از خوندنش لذت بردیم مخصوصا اون حس پریسا که بادکنکش رو از دست داده بود خیلی ناز بود و البته خیلی هم گناه داشت دل آدم براش میسوخت


سلام به معلم های گلم.

ممنون از شما هم قبول باشه.

اخه فکر کردم خیلی ابکی از اب دربیاد

اره چهرشو کهدیدم خیلی دلم سوخت
مامان آرمان
28 تیر 92 13:12
سلام
میشه آدرس اون سایتی که غذای عروسکی را در اونجا قرار دادی را به من بدی.ممنون


سلام.
چشم عزیزم. الان میام.
مامان آرمان
28 تیر 92 13:13
دستت درد نکنه از زحمتی که برای سفره افطاری کشیدی.من هم امشب افطار میهمان دارم.البته یک نوبت هم هفته پیش داشتم.


ممنون.
شما هم خسته نباشید و قبول باشه.
مامان آرشیدا کوچولو
28 تیر 92 13:35
سلامی به گرمی و داغی هوای شهرتون چقدر هوا گرم شده این روزها بیرون توی هوای آزاد اصلا نمیشه نفس کشید مرغ عشق خوش زبون و شیرین سخن کوچولو چطوره دلم براتون تنگ شده ... به امید خوب شدن دوباره هوا و خمع شدن دوباره مون


حالا شد شهرمون؟؟؟؟؟؟؟؟ زهره جون کجا داری زندگی میکنی؟

ایشالله.
مامان مرضیه
28 تیر 92 14:35
سلام عزیزم چشم حتما ولی الان گرممه روزه هم هستم ولی حتما حتما میرم گلم.


ممنون عزیزم. لطف میکنید.
ساج گل
28 تیر 92 17:14
مامانی پریسا لینکتون کردم
ツ ستایش مهربون ✿ ستایش خوش زبون ツ
28 تیر 92 17:45
سلام ما نفر 63 هستیم
لحظه های من و تو
28 تیر 92 23:18
عزیزدلم چقدر اینجا قیافش ناراحته .منم دلم میخواد واسش بادکنک بگیرم


بگیر عزیزم.
زهره(مامان فاطمه)
29 تیر 92 11:56
سلام نماز روزهات قبول .خسته نباشی از مهمانداری .پریساخانمم ببوس


سلام
از شما هم قبول

ممنون
زهره(مامان فاطمه)
29 تیر 92 11:57
راستی غذای پریسا خیلی خوشگله


ممنون عزیزم
الی
29 تیر 92 17:02
سلام خوبید پریسای گل چطوره نماز روزه هاتون قبول پس شما هم به خاطر گرما به خونه نشینی گرفتار شدید


سلام عزیزم.
ممنون.

اره... شدیدااااااااا
مامان پريسا خانوم
29 تیر 92 18:33
اميدوارم دختر گلتون صحيح و سالم باشه. طاعات و عباداتتان مقبول


ممنون گلم.

همچنین...
مامان ایناز
29 تیر 92 22:38
سلام خانمی نماز روزه قبول
خیییییییییییلی پریسابانمک صحبت میکنه
مامانی کاش اونجا بودم از این غذاهای خوشمزتون میخوردم
خوش باشین


سلام گلم. ممنونم.
کاری نداره دست به کار شو و خودت بهتذشو اماده کن.
مامی امیرین
29 تیر 92 23:35
عبادتهاتون قبول تو این هوای گرم.
این بچه ها اسباب بازیها رو آوردنی پر ازانرژی هستن ولی جمع کردنی خسته ان!!!!!!!
وای بدبختم کردین


اره دیگ حتما شما هم از ماجراها زیاد دارین.
مامی امیرین
29 تیر 92 23:36
وای چقدر این غذا خوشگل....
نوش جونش.


ممنون سمیرا جونم.
ღبارانღ
30 تیر 92 0:28
سلام...
برای زحمتهای دیروز واقعا ممنونم....ببخشد که اینقدر مزاحمت بودم..دیگه روم نشد اس بدهم و باز مزاحم بشوم...مواظب خودت باش...حلال کن...


سللللللللام عزیزم.
خواهش مکیکنم.
هیچ وقت اینو نگو. تو همیشه مراحمی.
مامان ریحان
30 تیر 92 0:37
سلام
خوبید نماز و روزه تون قبول
عکسهای پریسا چقد بزرگتر از سنشه


سلام
ممنون عزیزم.
خب عکس اینجوری میشه دیگه...
سمیرا
30 تیر 92 1:16
قربون پریسای نازو بامحبت برم


خدا نکنه گلم.
ممنون
مامان فرشته های آسمانی
30 تیر 92 8:30
سلام
وای چه بامزه حرف میزنه ادم دلش میخواد بخوردش
راستی دستور این غذا چیه ؟ آدرس سایت لطفا؟


سلام.
ادرسشو میارم براتون عزیزم. البته داخل پیوندهای روزانه هم دارمش.اشپزی برای مامان ها.
مامان نیایش
30 تیر 92 12:04
سلام عزیزم نماز روزه هاتون قبول التماس دعا عزیزم چه قدر ما شاالله پریسا جون خانوم شده و بامزه قربون اون کمچ کردنش


سلام گلم.
ممنون عزیزم.از شما هم قبول باشه.

ممنون خاله زهره.
مامان فتانه
30 تیر 92 13:31
ey janam fadaye uo komach kardanesh....khob mamani chera be harfe dokhmali goosh nemidin ke asabani she?ghazahaye khoshmaze nooshe janetan...


دیگه پیش میاد

ممنون عزیزم.
مامان فتانه
30 تیر 92 13:31



اینقد خنده داشت؟
مامان فتانه
30 تیر 92 14:22
az enghadr ham bishtar


به قول خانم شیرزاد:

واقعااااااااااااااااا
مامان فتانه
30 تیر 92 14:30
vagheaaaaaaaaaaaan


واقعاااااااااان


مسيحا
30 تیر 92 14:42
خصوصي داري عزيزم


چشم
مسیحا
30 تیر 92 15:25
مجدد خصوصی


چشششم.
مامان ریحان
30 تیر 92 16:24
سلام
نه عزیزم ریحان خیلی وقته که دیگه پوشک نمیشه چطور؟


سلام عزیزم.
اخه داخل پستتون به این مورد اشاره کردید من هم تعجب کردم.
سمیرا
30 تیر 92 16:51
بله عزیزم
ممنون که به وبم سر میزنی


پريسا
30 تیر 92 17:07
سلام مامان پريسا جون خوش حال ميشم به وبم بياي ..
مامان سونیا
30 تیر 92 18:26
ای جونم چه کار کنیم ما مامانها از دست این فسقلیها که برای پخش و پلا کردن همه وسایل حاشون خوبه بخوه اما برای جمع کردنش هزار جور بیماری میاد سراغشون

به به عجب عروسکهای خفته ای افرین به این دخمل باهوش اول تست میکنه ببینه اون زیر چی هست بعد بخوره

دست مامان درد نکنه با این سفر های افطار و عروسکای خفته اش من که حسابی لذت بردم و دهنم اب افتاد از دیدنشون


دیگه چاره ایی نیست ما که عادت کردیم. اگر نباشه برامون عجیبه.

ممنون عزیزم.
مسیحا
30 تیر 92 19:28
و همچنان خصوصی
مامان علی خوشتیپ
31 تیر 92 13:49
سلام مریم جونم
نماز و روزه هاتون قبول
برای ما هم دعا کنید


سلام
ممنون
از شما هم قبول باشه. التماس دعا
مامان علی خوشتیپ
31 تیر 92 13:50
وااااااااای از گرمای هوا نگوووووووو
ما چیکار کنیم که مجبوریم بریم بیرون
اونم توی دمای 62 درجههههههههه


مامان علی خوشتیپ
31 تیر 92 13:50
آفرین به دختر کدبانو که کمک مامانشه...
خدا حفظش کنه براتون


ممنون خاله جون.
مامان علی خوشتیپ
31 تیر 92 13:51
چرا بچه رو دستی دستی بدبخت میکنید


دیگه چکار کنیم
مامان علی خوشتیپ
31 تیر 92 13:52
وااااااااااااااای
بازم عکس غذاااااااا


مامان علی خوشتیپ
31 تیر 92 13:52
چه سفره های خوشگلی
؟آفرین دوست کدبانوام


ممنون عزیزم.از اساتیدمون یاد گرفتم.
مامان علی خوشتیپ
31 تیر 92 13:53
الهی بمیرم
خاله بیا خونمون کلی بادکنک دارم همش ماله خودت


ما هم زیاد داریم خاله ممنون.
ولی اون یکی رو خیلی دوست داشتم.
مامان علی خوشتیپ
31 تیر 92 13:54
وااااااااااای عین این جمله صورتیو رو ما هم مدام انجام میدیم


ایشالله تا 120 سال همیشگی و مستدام باشه
مامان علی خوشتیپ
31 تیر 92 13:55
خصوصی


شهرزاد مامان حسین
31 تیر 92 17:26
ای جونم. شما بدبختم کردید. نازی. چه بامزه.


مامان علي خوشتيپ
31 تیر 92 18:16
خصوصي
مامان یاسمن و محمد پارسا
31 تیر 92 18:38
عزیزم انگار نت قطع شد خوشحال شدم از صحبت باهاتون ایشالاه فرصت مناسبتر دوستتون دارم


ببخش گلم نشد جواب بدم.
مامان ثمین
31 تیر 92 18:40
سلام عزیزم عجب وبلاگ قشنگی دارین ومطالب خوندنی وجالب وبهترین بخشش فرشته کوچولوتون اگه دوست داشتید ما رو هم لینک کنید تا دوستای خوبی واسه هم باشیم. راستی ثمین جون من توی جشنواره تابستانه نی نی ها شرکت کرده و نیازمند حمایت شماست فقط یک sms کد 102رو بدون هیچ حرف و علامتی به شماره 20008080200 بفرستید یه دنیا ممنون لطفا یادت نره فقط یه sms [تشویش]
زهرا گلی
1 مرداد 92 2:54

سلام وبلاگ قشنگی دارید
از مطالب آموزندتون ممنون
خوشحال میشم به وبلاگ من هم سری بزنید
نظرتون راجع به تبادل لینک چیه؟




ما که تبادل لینک کرده بودیم.
مامان فرنيا
1 مرداد 92 9:43
نماز روزه هاتون قبول باشه من هم نشستم حساب كردم وقتي فرنيا به سن روزه برسه چه وقت سال است كه ديدم نه بابا هنوز زمستان نيست ميافته حدود فروردين ماه
بجان خودم من هم بودم اول يك عالمه با آن غذا حرف ميزدم بايد حتما براي فرنيا درست كنم ببينم عكس العمل فرنيا چيه


اون موقع هوا خوب میشه ایشالله.

بللللللللله دیگه اینجوریاست.....
مامان فرنيا
1 مرداد 92 9:46
البته دختري من اسباب بازيهاش را جمع ميكنه اما نميدونم چرا باز هم وقتي شب ميره بخوابه من بايد از زير دست و پا خرده اسباب بازي جمع كنم


این که دیگه خیلی عادیه فرشته جون.
مریم
1 مرداد 92 16:58
سلام عزیزم خوبی؟پریسا گلی خوبه.خیلی دلم برای همگیتون تنگ شده بود
نماز روزه هاتون باشه وای راست مییگ هوا خیلی گرمه البته زیر کولر گازی که کسی حس گرما رو نمیفهمه
ببخش نت نداشتم بیام


سلام.ممنون ما هم دلمون تنگ میشه.

بله دیگه کولر واسه همین اختراع شده.
مریم
1 مرداد 92 17:04
آپ شدیم
مسیحا
1 مرداد 92 18:13
خصوصی عزیزم


چشم گلم.ببخش دیر شد.
مامان آناهیتا
1 مرداد 92 18:29
مامانی کجایی ؟
پریسا جون خوبه
به روزم عزیزم


همینجاها عزیزم.

چشم.
مرضیه
1 مرداد 92 23:40
خیلی بانمک بود پری کوچولو


ممنون
مامان فرشته های آسمانی
2 مرداد 92 7:56
سلام
پریساجونم خوبه ؟؟؟؟؟؟ میبوسمشبابت ادرس سایت هم ممنون گلم


سلام
ممنون عزیزم.خواهش میکنم.
مامان کارن
2 مرداد 92 11:33
سلام طاعاتتون قبول باافتخارلینکتون کردم
مهرنوش مامان مهزیار
2 مرداد 92 11:33
چرا نظرم ثبت نشده البته خودم به ارسال شدنش شک کرده بودم قربون پریسا برم من با اون لب و لوچه آویزونش . یادم باشه اگه بازم قرار وبلاگی گذاشتید و سعادت داشتم ببینمتون حتما براش بادبادک خوشلم بیارم
طنین
2 مرداد 92 12:08
عزیزم ادرستو نداشتم لیتکهام پاک شدن مریم جون خوبی عزیزم؟ پریسا خوبه؟ اقا چه غذایی منم میخوام خیلی نازه
نازنین زهرا
2 مرداد 92 12:40
سلام خاله جون. خوبی؟ پریسا جون خوبه؟ خاله من آبجی آقا محمد(بابای زهرا گلی) هستم اسمم نازنین زهراست بابایی و داداشی برام یه وبلاگ درست کردن اومدم ازتون دعوت کنم تشریف بیارید وبلاگم و با حظورتون خوشحالم کنید پریسا جونو ببوسید راستی با اجازتون لینکتون کردم
مامان تارا
2 مرداد 92 15:55
مریم--------❤
2 مرداد 92 17:05
سلام عکسهای پست قبل که مال کوچیکی پری بود خیلی ناز بود
مامان مرضیه
2 مرداد 92 23:07
???____??______?? ____ ??? ??_______??_____?? _______ ?? ?___________?___? __________ ? ?____________?_? ___________ ? _ ?____________? ___________ ? __ ?_تقديم به بهترين دوستان دنيا ____ ? __________________ ? ______ ? ______________ ? ________ ? __________ ? __________ ? ______ ? _______ ?_?__? __ ?__?_? ______ ?____?__?__?____? _______ ?_____??_?____? _________ ?_?__??__? ________________ ?? _________________ ?? __________________ ??... آپـــــــــــــــــــــــــــم.
سپیده
3 مرداد 92 2:01
سلام خانمی. خوبی؟ اخ با اون لبای اویزونش . همین طور محو لبهاش شدمممممم خانمی برای تم رنگین کمان به این لینک مراجعه کنید. این لینک اخرین پست رنگین کمانی هست که گذاشتم و اخر همین لینک تمام پست های رنگین کمانی هست که امیدوارم به درد بخوره. http://koodakeman91.niniweblog.com/post2129.php برای تم توت فرنگی ایم لینک برید و باز هم اخر همین لینک تمام پستهای توت فرنگی هست. http://koodakeman91.niniweblog.com/post2176.php
پريسا
3 مرداد 92 14:03
مرسي از حضورتون
یک عدد مامان
3 مرداد 92 16:23
ما تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردیم قند و عسل و ستاره دختر خالشون ممنون میشم به قند و عسل و ستاره رای بدین کد ما در مسابقه 788 789 815 لطفا این سه کد رو به همین ترتیب که نوشتم به شماره 20008080200 پیامک کنید
سیب سرخ کوچولو
3 مرداد 92 17:36
وای فدای اون اخمش بشم من.عزیزممممممممماون تیکه ی شما من رو بدبخت کردینش خیلی با نم گفته.همش تصور میکنم موقعی که اینو داشت با عصبانییت و جدییت میگفت چه شکلی شده بوفداش بشم من که اینقده خوشمزست.


ممنون برای نظرزیباتون.
زهرا مامان فنچی
4 مرداد 92 0:59
نماز روزه های تو هم قبول باشه
امیرمحمد واسراکوچولو
4 مرداد 92 11:06
با سلام . ضمن تبریک به خاطر وبلاگ قشنگتون ، وبلاگ امیرمحمد واسرا کوچولو به روز شد . لطف کنید و با تشریف فرمائی خودتون ،ما رو خوشحال کنید و با گذاشتن یه یادگاری ، روزهای قشنگش رو قشنگتر و پر خاطره تر کنید . ممنونم از حضور شما
مامان*
4 مرداد 92 17:41
→☠☆PٍٍٍEұMДN☆☠←
5 مرداد 92 14:12
سَـــلآم خُوشحآل میشم یِه مَن سَر بزنید ----یـــه نِگاه کُوچولو به مطآلبم بندازین ---مُـــتشــکرم------نَظر یادتون نَره
مریم--------❤
5 مرداد 92 16:06
آپ کردم
تینا
5 مرداد 92 21:20
سلام وبلاگ خوبی داریدبه وبلاگ منم بیایدخوشحال میشم. التماس دعا.
مامان محمد صدرا
6 مرداد 92 12:05
سلام نماز و روزه هاتون قبول مریم جون .فدای خوشگلم بشم با این عکساش
حنانه
6 مرداد 92 14:17
خـآطرات من
6 مرداد 92 18:18
سلـام مامان خونه امید وارم که حالتون خوب باشه خوششحال میشم به منم سر بزنی منم مثل شما مامانم منتظرتم عزیزم
مامان محمد صدرا
7 مرداد 92 9:16
ملتمس دعاي شما در اين ليالي نور و رحمت و قدرم ..
مریم--------❤
7 مرداد 92 19:21
سلام اپ کردم
مامان ساجده
7 مرداد 92 19:31
امشب را در کنار ثانیه ها آمین گوی آرزوهایت می شوم
آرزویم را دعا کن!!!!!

التـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــماس دعا


ما هم التماس دعا داریم.
نسرین خاله اسما
7 مرداد 92 20:21
قربوت برم پریسا جون ... با اون شیرین زبونیات .. و با اون لب و لوچه ی آویزونت ...
منم از ته دل میبوسمت خوشگلم


مرسی خاله
مامی امیرین
7 مرداد 92 22:53
سلام مریم جون.بیزحمت ما رو با این آدرس جدید لینک کن.
♥مامان آمیتیس♥
8 مرداد 92 1:15
به به عقب غذایی نوش جونت پریسا جون
زهرا
8 مرداد 92 9:57
آفرین مامانای اهوازی، غذاهای خوشمزه وخوشکل درست میکنن وتووبلاگ میزنن

البته منم اگه ازاین هنرهاداشتم عکسشومیزاشتم
دستت دردنکنه خدایی این غدای پتودارخیلی باحاله وخیلییییییییی ازتزیینش خوشم اومد


ممنون برای تعریفتون
زهرا
8 مرداد 92 10:01
آخه چرادخترتوبدبخت کردی عزیزم چه بانمک بغض کرده
مامان ریحانه جون
8 مرداد 92 19:17
سلام... عبادت هاتون قبول.. ریحانه من در جشنواره نی نی شکمو شرکت کرده کد ریحانه 845 هست لطف بزرگی میکنی اگه کد 845 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنی واقعا ممنونت میشم اگه بتونید کد 845 رو با چند تا خط موبایل متفاوت به شماره ی داده شده ارسال کنید که نورالانور میشه و واقعا شرمنده میکنید اگه لطف کردی و رای دادی بهم خبر بدی ممنون میشم هم برای اینکه از لطف و مهربونیت تشکر کنم هم برای اینکه تعداد آرا رو داشته باشم پیشاپیش از لطفت واقعا ممنونم اگه خواستی عکس جشنواره ای ریحانه رو ببینی زحمت بکش و یه سر بیا وب ریحانه عکس جشنواره ایش رو گذاشتم ممنون از لطفت دوست خوبمون ارسال کد 845 به شماره 20008080200یادت نره ها ریحانه روی رای های شما دوستای گل خیلی خیلـــــــــــــــی حساب کرده.... خیلی خیلی خیلی ممنونت میشم به نی نی من رای بدی امیدوارم بتونم یه روزی یه جایی تویه دلخوشی هاتون جبران کنم موفق و پیروز باشی
مامان دوفرشته
8 مرداد 92 23:18
نوش جونت غذای عروسکی عزیزماگه باتبادل لینک موافق بودی خبرم کن


باشه عزیزم
مامان یاسمن و محمد پارسا
9 مرداد 92 1:45
ما ماان کجایید دلمون تنگ شده منتظر پست قشنگ ازتون هستیم
مامان فرشته های آسمانی
9 مرداد 92 8:53
کجائید شما ؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان یاسمن و محمد پارسا
10 مرداد 92 10:49
خاله جون کجایید دلمون براتون تنگ شده برای پریسای نازم
مامان امیرعلی جیگر
10 مرداد 92 11:52
نماز روزه ها قبول مریم خانومی. الهی همیشه از کاراو حرفاش کلی میخندم .عجب وروجکیه
مامان تارا
10 مرداد 92 16:32
سلام مریم جون کجایی دختر؟ نکنه روزه از پا انداختت ؟نیستی ؟
مامان آرمان
11 مرداد 92 0:06
سلام نماز و روزه ها و عبادتهاتون قبول باشه.
خواهرفرناز
11 مرداد 92 17:50
سلام مامان گلی کجاین؟نیستین نگرانیم
م
12 مرداد 92 0:41
سلام خسته نباشيد عكس هاي جديد پريسا جون رو بفرستيد تا البوم رو به روز كنم
لحظه های من و تو
12 مرداد 92 15:24
دلم برای پریسا و مریم جون تنگ شده. کجایییییییییین؟


ممنون گلم.
مامان آناهیتا
12 مرداد 92 16:29
کجایی مامانی خبری ازت نیست ، انگار ماه رمضون سختی داری حال و حوصله نوشتن نیست پریسا جونو ببوس


نه عزیزم. فرصت نداشتم.
ستاره زندگی
12 مرداد 92 23:04
دیر اومدم ولی بالاخره اومدم


خوش اومدید
ستاره زندگی
12 مرداد 92 23:09
قبول باشه عزیزم
آفرین به این سلیقه
حالا اسم این غذای خوشمزه چیه
چه مامانی و بابای حواس پرتی داریما؟! دست دخترمون درد نکنه که حواس مامان و بابا رو آورد سرجاش
فربون اون لب و لوچه ی آویزونش


اسمش عروسک های خفته...
محمدظ.....
12 مرداد 92 23:57
سلوم بر پریساومامیش آواره دیدار نظرتم بیا
ღبارانღ
13 مرداد 92 12:36
سلام...
ممنون که سر میزنی...
ببخشم که دیر امدم...
نه گلم بوده...از اول بود..ولی دیدم طولانی میشه اون طرف گذاشتم....



سلام. خواهش میکنم. وظیفس عزیزم.
ღبارانღ
13 مرداد 92 12:37
سالگرد ازدواجتون هم مبارک...ان شالله زندگی خوب و خوشی را داشته باشید و همیشه در کنار هم...عاشقانه تا ابد...مستدام و روز افزون...همراه پریسا گلم...


ممنون عزیزم.خیلی لطف کردید .. ایشالله شما هم سلامت باشید.
مامان فتانه
13 مرداد 92 12:48
اپ کردیم
مامان فاطمه کوچولو
13 مرداد 92 23:55
سلام مامان خانوم
ممنونم که در اون زمینه راهنماییم کردی. خیلی گلی
الان که داشتم توی وبت عکسای پریسا را می دیدم دخترم فاطمه هم روی پام نشسته بود. دخترم عکس پریساجون اونجا که اخم کرده را دید گفت: آجی گریه می کنه؟
و خودش هم اخم کرد. اینقدر بامزه اخم کرد که من خندم گرفت


خواهش میکنم گلم.

اخیییی عزیزم...
مامان آرشیدا کوچولو
14 مرداد 92 0:35
سلام عزیزم نماز و روزه تون قبول. کجاهایید ؟ نیستید ؟ دلمان بسیار تنگ شده برای شیرین زبونی های دخملی .
مدرسه ی مامان ها
14 مرداد 92 12:48
سلام مامان عزیز
حالتون خوبه؟
براتون یه تلگراف فرستادیم؛ چون متنش طولانی بود اگه به دستتون نرسیده اطلاع بدید که یا ایمیل کنیم یا براتون به صورت کامنت ارسال کنیم


سلام.
ممنون به دستم رسید و خییییییییییییلی هم استفاده کردم.
مادر محمد
14 مرداد 92 14:23
سلام به مامانی خوش سلیقه
پست پرباری دارید.
دوست دارم باهاتون دوست بشم
نظرتون درباره تبادل لینک چیه؟
منتظر نظر تون هستم


سلام ممنون گلم.
من موافقم.
باران
14 مرداد 92 20:13
سلام خوبیید؟؟؟؟؟؟؟ نمازوروزتون قبول. چه خبرا؟؟؟؟؟؟ آپمممممممممممم
باران
14 مرداد 92 20:14
_________▓▓▓▓________▓▓▓▓ ________▓▓▓▓▓▓▓_____▓▓▓▓▓▓ _______▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓ ______▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓████▓▓████ ______▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓████████████ _______▓▓▓▓▓▓▓▓▓█████████████ _________▓▓▓▓▓▓▓▓▓██████████ _____________▓▓▓▓▓▓▓███████ _______________▓▓▓▓____████ _________________▓________█ _________________♥________♥ ________________________▒▒▓▓ _______________________▒▒▓▓▓ _____________________▒▒▒▓▓▓▓ ____________________▒▒░▒▓▓▓▓▓ ___________________▒░░▒▓▓▓▓▓▓ __________________▒░░░▒▓▓▓▓▓▓▓ _________________▒░░░▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓ ________________▒░░░▒▓▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓ _______________▒░░░░▒▓▒▒▓▓▓▓▓(●)▓▓ _______________▒░░░░▒▓▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓ ______________▒░░░░▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓ _____________▒░░░░▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓ _____________▒░░░▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓ _____________▒░░▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓ ____________▒░░░▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓ ___________▒░░░▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓ ________▒▒▒░░░░▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓ ______▒▒░░▒░░░▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓ _____▒░░░▒░░░▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓ ______▒▒▒░▒░░░▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓ ________▒░▒▒░░▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓ ______▒▒▒▒░░░▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓ ____▒▒░░░░░▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓ ___▒░░░░░░░▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒ __▒░░░░░░░░▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓░░▒ _▒░░░░░░░░░▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓░░▒▒ ▒░░░░░░░░░▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓░░▒░░▒ ▒▒▒▒▒▒▒▒░░▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓░░░░▒░░▒ _________▒░░▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓__▒▒░░░░▒░▒ _________▒░░░▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓______▒▒░░░▒░▒ __________▒░░▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓__________▒▒▒▒▒ __________▒░░▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓ ___________▒░░▒▓▓▓▓▓▓▓▓ ____________▒░░▒▓▓▓▓▓▓▓ _____________▒░░▒▓▓▓▓▓▓ ______________▒░░▒▓▓▓▓▓ _______________▒░░▒▓▓▓▓ ________________▒░░▒▓▓▓ _________________▒░░▒▓▓ ___________________▒░▒▓▓ _____________________▒░▒▓▓▒▒ _______________________▒▒▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒ ________________________▒░▒░░░▒░░░░▒▒▒ ________________________▒░▒░░░▒░░░░░▒▒ _______________________▒░░░▒▒░░▒░░▒▒▒▒▒ _____________________▒░░▒░░░▒░▒▒▒▒▒ _____________________▒░▒░░
مامان یاسمن و محمد پارسا
15 مرداد 92 13:19
عزیزم خصوصی
مامان یاسمن و محمد پارسا
15 مرداد 92 13:20
کجای مامان دلم یه ذرهشده خیلی دلم تنگتون بود هر روز میومدم میدیدم نیستید خدا را شکر حالتون خوبه پریسای خوشگلم و ببوسید


ممنون گلم. شرمنده کردید.
مامان یاسمن و محمد پارسا
15 مرداد 92 13:48
وای پریسا جونم با یکی دیگخه اشتباهت گرفتم فکر کردم پریسا شما هستید که پیام گذاشتید از خوشحالی فوری اومدم اینجا امیدوارم حالتون خوب باشه


مرسی عزیزم
مامان فرشته های آسمانی
15 مرداد 92 14:39
سلام
مثل اینکه من تنها کارندارم به هر وبلاگ سرمیزنم پست تازه ای نیست پریساجون خوبی ؟؟؟ چراکم پیدا شدید؟؟؟؟؟؟؟؟


میاییم عزیزم ممنون که سر زدید.
مامان مرضیه
15 مرداد 92 23:04
نیستیا خانمی؟


میام خدمتتون.
مامان امیرمهدی
16 مرداد 92 0:57
سلام گلم ممنون بابت شکلکها.درست شد. نمیدونم چرا هرچی خراب میشه و بهت میگم همون موقع درست میشهپری جونو ببوس راستی اون غذایی که درست کردی قیافش خیلی بامزس بعد میام سرفرصت کامنت میزارم
اتنا مامان نگین
16 مرداد 92 13:46
روز آب خوردن در ملا عام خوردن غذا در رستوران روز آشتی با در یخچال ! پیشاپیش بر همگان مبارک
سمانه مامان پارسا جون
16 مرداد 92 15:48
سلام مامانی هنرمند نماز روزه هاتون قبول پیشاپیش عیدتون هم مبارک پریسا شیرین زبونو ببوس
مامان تارا
16 مرداد 92 15:57
ﺩﻟــــــﺘﻨﮕﯽ . . . ﺣـــــﺲ ﻋﺠﯿﺒﯽ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﮔـﺎﻫﯽ ﺗــــ ♥ـــــﻮ ﺭﺍ ﺑﻪ ﯾﺎﺩﻡ ﻣﯽ ﺁﻭﺭﺩ . . . ﮔـﺎﻫﯽ ﯾﻌﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸــــﻪ . . . ﮔـﺎﻫﯽ ﯾﻌﻨﯽ ﺍﻟــﺎﻥ .
baran
17 مرداد 92 0:06
سلام تو دنیای مجازی خیلی مهمه کجا آنلاین باشی؟؟ یه جای سالم یه کلوپ و شبکه اجتماعی امن رو بهت پیشنهاد میدم این تبلیغ نیست یه واقعیته(ف ی س ب وک )ممنوع شبکه اجتماعی فیس رازجاییست که دعوتت میکنم بیای عضو بشی محلی دنج وآرام برای آنلاینهای ایرونی با امکاناتی متفاوت بيصبرانه منتظر حضورتيم. ♪♫♪فیس راز♪♫♪ ممنون میشم مارو هم لینک کنی
ارمغان
21 مرداد 92 10:05
وای این عکس پریسا چه خوشگله
این که کنار وب گذاشتی رو میگما
با لباس عروس
ایشالا عروسیش


ممنون از تعریفتون.

ایشالله.