پریساپریسا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

تقدیم به پریسای عزیز

با دیدن روی ماهت روزم ساخته میشه....

چرا؟؟ دیگه!!!

1392/4/6 23:07
نویسنده : مامان پریسا
2,518 بازدید
اشتراک گذاری

               

سلام .ایشالله که همه ی نی نی ها خوب و سلامت باشن.ایشالله دخمل گلم ، پریسا جونم هم سلامت باشه....

پریسا خانم این روزها فقط از مدرسه و خانم معلم و دوستش که همکلاسیش هست و اسمش هم فرشته خانمه برامون حرف میزنه.خنده

مثلا وقتی کاری رو درست انجام میده و ما نشون میدیم که خیلی ازش راضی هستیم سریع میره سراغ داستان مدرسه:

مامان من دختیه خوبی هستم. مامان من می یم مَدِسه.. خانم مُیَ لِم (معلم )باهام دعوا کرد.

میپرسم: چرا خانم معلم باهات دعوا کرد؟

میگه:چون دیر رفتم مدسه. خانم می لم دعوا کرد...دوستم فرشته اومد باهام بازی کرد. فرشته دخیه خوبیه ...

یه کیف کوچولو هم داره که هر بار فیلش یاد مدرسه میکنه میره سراغش و چند تا اسباب بازی میندازه داخلش که با خودش ببره مدرسه..

بهش میگیم عزیزم میبرمت مهد کودک اسمتو مینویسم تا با بچه ها بازی کنی.

کلی بوسه بارونمون میکنه و میگه :ای بل (ای ول ) مامان من خیلی دوستت دارم.نیشخندماچبغل

بعضی از حروف رو گاهی درست و گاهی جا به جا میگه مثلا " ک " گاهی همون " ک " میشه و گاهی میشه " چ " .....

مثلا : کمک : کمچ 

بابایی داشت داخل آب باهاش بازی میکرد و مینداختش داخل آب. هی داد میزد: مامان بیا کمچ خنده

وقتی میخوایم بریم پارک میاد میگه :مامان بریم پاچ .نیشخند

بهش میگم باشه .. بعد به بابایی میگم : بابایی پریسا رو ببریم پاچ .

پریسا میگه : پاچ نه بگو پاچ .....قهقهه

یا گاهی به کنار میگه چنار ( یاد فیلم عمر گل لاله میفتم نیشخند)

قبلا نوشته بودم که برای هر سوالی 1000000 تا "چرا "برامون میاره.

دنبال یه موقعیت بودیم تا همین " چرا " رو از خودش بپرسیم تا ببینیم چه جوابی بهمون میده.

یه بار یه چیزی گفت و بابایی بلافاصله بهش گفت: چرا؟

پریسا بدون کوچکترین فکر و مکث گفت : چرا؟   دیده  !!! ( دیگه )خنده

و دیگه دهن ما رو بستخنثیخنثیخنده

حالا هم هر بار بهش بگیم چرا زودجواب میده: دیده !!!! (دیگه)

روز جمعه ی هفته ی قبل بعد از ظهر 3 تایی رفتیم شوشتر و بعد از خرید که هر بار میریم شوشتر حتما باید یه سری به بازارش بزنیمخوشمزهنیشخند ، پریسا خانم رو بردیم کنار آب تا آب بازی کنه.

بعد از این که از آب بازی خسته شد اومد نشست کنار آب و با دمپایی هاش که خودش میگه: پامپایی .... شروع به بازی کرد:

روز سه شنبه هم رفتیم خونه ی دایی حسین و کلی با یاسین و ستایش جون بازی کرد . شب که برگشتیم خونه از داخل ماشین خواب رفت و فرداش ساعت 12 ظهر بیدار شد...خنده

پریسا و رقیب سرسختش یاسین: ولی طفلی یاسین خیلی پریسا رو دوست داره قلب

و همراه با ستایش خانم که امسال میره کلاس اول ابتدایی :

پریسا خانم شدیدا داره به کارای خونه علاقه نشون میده... نگید ازش کار میکشی...قهر

یا مشغول ظرف شستن یا جارو کشیدن یا ... هرکاری که بخوام انجام بدم میاد سراغم و میگه :مامان من دختیه خوبی هستم میخوام کمچ کنم !!!خندهبغل

دیروز هم اومد اشپزخونه و تمام ظرفای کوچولو شو ریخت داخل سینک و گفت: اونو (اسکاج ) بده روش هم شامپو (ریکا ) بریز میخوام بشورم....خنثیخنده

این پریسا خانمه ما و هنوز هم تاب کوچولوش که از 7 ماهگیش براش گرفتیم و هنوز هم گاهی سوارش میشه:

 و این هم امروز.... عروسک به بغل یه روبان هم خودش زد به موهاش و داره کارتون تماشا میکنه:

و کمی هم از مسابقه....

این روزها مسابقه برگذار شده ولی من حس و حال شرکت کردن نداشتم ولی اگر میخواستم شرکت کنم یکی از این عکس ها رو که خیلی دوستشون دارم مخصوصا اولی رو شرکت میدادم....

ولی خب شرکت نکردم. برای یادآوری گذشته ها میذارم اینجا ....خیال باطلبغل

6 ماهگی...

8 ماهگی ...

1 سالگی.....

 امشب هم با بابایی رفته استخر. منتظرم برگرده .... فکر کنم آخرش یه شنا گری یا چیزی در این مایه ها بشه...نیشخند

 

5 شنبه ٦ / ٣ / ١٣٩٢  ساعت ٠٧ : ٢٣ 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (105)

ღبارانღ
6 تیر 92 23:39
سلام..مریم پریسا که همیشه پیش تو هست


سسسسلااااام

خب براش دعا کردم برای همیشه اش
ღبارانღ
6 تیر 92 23:42
آخییییییییییی...مریم برو مدرسه دعوا چرا پریسا را دعوا کردند؟ بیا پیش خودم خاله.


میخوام بهش بگم میام با خانم معلم دعوا میکنم ولی میترسم ذهنیتش بد بشه. بهش میگم به خانم معلم بگو من هنوز کوچولو هستم اگر دیر بیام اشکال نداره.
ღبارانღ
6 تیر 92 23:43
آخی خب حوصله اش سر میره...کاش میشد از پاییز هفته ای دو روز بذاری بره... توهم برات بهتر می شه...


حتما میذارم بره مهد. خودم هم دوست دارم با بچه ها رابطه داشته باشه.
ღبارانღ
6 تیر 92 23:44
خب اون به نظر خودش پارک می گه...


اره. من هم که میگم پاچ خیلی عصبانی میشه
ღبارانღ
6 تیر 92 23:44
اخر به من نگفتی جرا تو اون سریال را دوست داری یاد یه نفر می افتی..همیشه می گفتی..بعد هم می گی نه کامل ولی می افتم....


یه ربط هایی داشت ولی خیلی مختصر. داستانش خییییلی طولانی بود. باورت میشه 170 قسمتشو دیدم ولی قسمت اخرشو ندیدم.
ღبارانღ
6 تیر 92 23:46
وقتی ما به پوریا این چرا را می گفتیم.پوریا می گفت چون که.....چون که اش را هم نمیخواهم بگم. رسما می زد تو دهن سوال کننده


عجیبه تقریبا خیلی از بچه ها این مرحله رو دارن و پشت سر میذارن.

همه هم جواب کوبنده میدن.
ღبارانღ
6 تیر 92 23:47
چه خنده قشنگی کرده..خدا همه شون را حفظ کنه...


مرسی عزیزم. ایشالله.
ღبارانღ
6 تیر 92 23:48
عکس روی تابش خوشگله...


از همون 7 ماهگیش تا الان روی همین تاب ازش عکس دارم.
ღبارانღ
6 تیر 92 23:49
کار خوبی میکنه..بذار بعضی ها بیایند از مسافرت..لپهاشون را میکنیم که حرف گوش نمی دهند...


ღبارانღ
6 تیر 92 23:50
فعلا که بابا حسین فقط مال پریسا خانومه...خدا حفظشون کنه...که اینقدر مطیع این دختر هستند... سایه شون مستدام...


وای زاست گفتی باران جون .... مطیععععععع

کافیه پریسا لب تر کنه..
ღبارانღ
7 تیر 92 0:29
وای ماشالله عکس 8 ماهگیش را دوست می داری یَــــــــــم خیلییییییییییی....توپولو...


کوچولو که بود خیلی تپل بود.

کم کم آب شد طفلی....
مامان تارا
7 تیر 92 0:39
به به عجب پست پراز پریسایی شده

ای بل عجب جوابی بهتون داد
(دیگه )
ای مادر سنگدل خو بچه رو بذار بره مدرسه دیگه نمبینی چقد دوست دایه
الهی بمیرم بچه رو چقدر ازش کار میکشی واسه خودش کوزتی شده

چه رودخونه بزرگی !
عزیزمی چه عکسهای بامزه ای
خو شرکت کن دیگه




خب عزیزم وقتی دوست داره کار کنه من چکار کنم.


مدرسه هنوز زوده فعلا باید پیش مامان باشه

دیگه نه
بهناز مامی یلدا و سروش
7 تیر 92 0:47
وای این دخمل شیرین زبون و شکمو.. مگه با بابایی میره استخر.




بار اولش بود ولی بهش خوش گذشت.
زهرامامانه ایلیا جون
7 تیر 92 1:56
سلام عزیزم
لطفا تو مسابقه نی نی وبلاگ کمکم کنید تا بتونم رای بیارم
بی زحمت یه سر به وبلاگ شیرین تر از عسلم بزنید و با دیدن عکس کد 199رو به شماره پیامک 20008080200 ارسال کنید اگه براتون امکان داره با چند تا سیم کارت بفرستید یه دنیا ممنونم امیدوارم بتونم جبران کنم راستی فقط به یه نی نیlمیتونید رای بدید بعد از این که رای دادید به من خبر بدید تا بدونم کدوم یکی از دوستای مهربونم کمکم کردن و تعداد رای ها رو هم داشته باشم
یه دنیا سپاس


قالبـهای کودکانه کودک من با عکس کودک شمــا
7 تیر 92 4:16
سلام دوســـت جونا شما رو با افتخار به دیدن آلبــوم کلبه نـــی نی ها دعوت میکنم... قالبهای جدیدی اضافه شدن که دیدن اونها براتون خالی از لطف نیست اگر عکسهای با مزه و بیاد ماندنی و زیبایی از کوچولوتون دارید میتونید زیبا ترین کلبه رو برای وبلاگش طراحی کنید... مادام منتظر حضور مهربونتونه
مامان فرنیا
7 تیر 92 8:34
من حس شرکت کردن دارم اما رای دادن سخته اخه هم
ه بچه ها یکجورایی ناز و قشنگن و خوردن بچه ها که دیگه یکجورایی عشق منه واقعا دوست دارم خوردن بچه ها را نگاهکنم و همه هم دوست هستند پس به کی رای بدم؟ اینه که بیخیال شرکت کردن و رای دادن شدم


من هم با شما موافقم.
مامان فرنیا
7 تیر 92 8:37
وای توی مسابقه ای چیزی شرکت نکرده این دختر شناگر؟هنوز مقام نیاورده
راستی سخت نیست با باباش میره استخر ؟اخه بابای فرنیا خیلی اصرار داره با فرنیا بره اما من کمی برام سخته قبول کنم اخه استخر مردها و اقایون بی لباس
پریسا هیچ حساسیتی نشون نمیده ؟یا سوالی نمپرسه؟


نه فرشته جون پریسا به هیچ چیزی در دورو برش اهمیت نمیده مخصوصا وقتی آب رو ببینه به غیر از آب هیچ چیزی نمیبینه
مامان فرنیا
7 تیر 92 8:39
میشه عروسکت را بدی من هم بازی کنم ؟من عاشق این عروسکها هستم اما هنوز پیدا نکردم همسرم میگه تو عاشق این عروسکهایی فکر نکنم اینقدر که تو دوست داری فرنیا دوست داشته باشه


قابل شما رو نداره.
پریسا 5- 6 تا از این ها داره. من هم خیلی خوشم میاد ازشون خیلی ها رو از قبل از به دینا اومدم پریسا داشتم.
ღبارانღ
7 تیر 92 11:54
سلام...
هنوز خوابی؟؟؟


سلام
نه 12
باران
7 تیر 92 13:48
سلام
خوبید؟
ایشالاه پریسادرآینده موفق باشه وبه شغلی که ارزوشه برسه


سلام گلم.
ممنون . ایشالله تو هم ب آرزوهای قشنگت برسی.
شادی
7 تیر 92 15:37
الهی عزیزم. آوینا هم خیلی آب دوست داره.
عزیزم اینقدر از این طفل معصوم کار نکش.


کار نمیکشم عزیزم خودش دوست داره
مامان ایناز
7 تیر 92 15:39
سلام عزیزم فکر کنم پریسا خانم آخرش شناگر ماهری بشه خیلی شیرین زبونه خدا حفظش کنه


فکر کنم همینطور بشه.
ممنون عزیزم.
خواهر فرناز
7 تیر 92 16:19
عکسا خیلی جالب بودند
داشتم دنبال عکس کودکی فرناز درحال خوردن میگشتم چیزی نیافتم از بس فرناز فکر هیکلش از بچگی هیچی نمیخورده
یعنی بعد از ساعت ها جستجو
در حال هستم
پریسا جون مثل همیشه ماهه وعکساشم ناز
قلب ها را برداشتم بازم وبلاگم باز نمیشه؟


ولی من از پریسا در حال خوردن خیلی عکس دارم این ها فقط نمونه بودن.....

الان تازه از وبلاگتون اومدم. اما بهتره قالب رو عوض کنید بهتر میشه.
ღبارانღ
7 تیر 92 17:28
سلام...
نه گفته بودی از مدرسه تعریف میکنه.گفتم پریسا که همیشه پیش تو هست... ملتفت شدی ؟ مترجمم را برای تو هم باید بفرستم؟


سلام...
اهان الان دوریالیه افتاد....
اخه فکر کردم برای خط اول نوشتی.
نه بابا نیازی نیست کم کم میفته....
مامان امیرعلی جیگر
7 تیر 92 18:47
به به مریم خانم گل.
من نیام اینجا انگاری قرار نی ازم خبر بگیری.
دیروز اومدم ببینم شرکت کردی تو مسابقه یا نه.که دیدم خبری نی.

شرکت کردی بگو تا بهت رای بدم


خب از شما هم خبری نیست عزیزم.
الان میام .
مسابقه بی مسابقه.
مامان فتانه
7 تیر 92 19:02
چه توهماتی با مدرسش داره...ای انم به اون دیگه گفتنش...خیلی خیلی ناز حرف میزنه...مامانیییییییییی دخملمون خسته شد از بس کار کردوااا چرا تو مسابقه شرکت نمیکنی عکس هم که داری...پس بیا به ایلین ما رای بده


باید کار کنه تا یاد بگیره.
لحظه های من و تو
7 تیر 92 21:54
ای جانم ، منم عکس اولیشو خیلی دوست دارم.


من هم...
باران
7 تیر 92 22:05
................\..\\............/. //.. ....................\..\\........../. //.. ......................\..\\......../. //.. .......................\ ```´´´-//.... .....................(___).(___)-..... ......................(0)......(0)``-._.. ........................|~......~ ,.`-..._.. ........................|...........|...`-...._.. ........................|........../\..........`-._.........__...---'''''-..._..._.. ........................|.........|..\.... سلام....`-._ .. _.--' ..خوبي؟....._..`... ........................).........|...\...........``...... وبم آپ شد............\`\..\. ....................../...........|....\...........بدو بيا پيشم....................|.`\.\.. ...................../_....__)......\................منتظرتما.....................|...`\.\. .................../.............\.......|...................اينم فرستادم ......../.......).). ..................|...............|......|.....................بشيني روش ........./......(.(.(.(.. ..................|...............|......|......................با اين بياي.........../.........).).).). ..................|..()...()...|......\.............|....اا بدو بيا ديگه..........._.-'...........(.(.(.. ..................`...............'........`._........|_____..|..|-'|..|.. ....................`--------'..............|..|.|..|............|..|..|..|.. .................................................|..|.|..|.............|..|..|..|.. .................................................|..|.|..|.............|..|..|..|.. ....................................._____ |..|.|..|____...|..|..|..|.. ..................................../.........`` |.`......../...........`..|
مهسا مامان نورا
7 تیر 92 22:32
نورا در جشنواره تابستانه نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به دخترم رای بدین. فقط کافیه کد 190 را به شماره 20008080200 پیامک کنید. مرسی خاله جونی
مامان کوروش
7 تیر 92 22:55
مریم جان خصوصی


ممنون لیلا جون
سمیرا
8 تیر 92 0:23
عزیزم عکس 8 ماهگیش ماشاا... خیلی نازه خیلی بامزست


ممنون.
مامان ریحان
8 تیر 92 1:54
سلام
ای جونم که همه جوره کمکت می کنه این خانم عسل


سلام عزیزم. ممنون که اومدی.
مامان ملینا
8 تیر 92 9:13
سلام خاله جون.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رایتون نیاز دارم اگه از عکسم خوشتون اومد کد 208رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید. ممنون.بهم خبر می دین که رای دادی یا نه؟
مامان *
8 تیر 92 9:44
خوندمت مریم جون !

خدا حفظش کنه این دختر جنوبی با نمک رو !


سلام عزیزم.
لطف کردی گلم. و ممنون.
مهرنوش مامان مهزیار
8 تیر 92 9:57
بابا خانم خونه داری پریسا جون. حال می کنی کمکت می کنه آره عزیزم؟
خدایش عکس اولی خیلی خوشگله. نه دومی قشنگ تر . نمیدونم همشون قشنگ هستند اگه شرکت می کرد رتبه میاورد


از این که میاد سراغ کارا خیلی برام لذت بخشه...

نه دیگه شرکت نمیکنم.
سمیه
8 تیر 92 10:20
انشالله خدا حفظش کنه


ممنون
مامان سونیا
8 تیر 92 11:05
ای جونم قربون این دختر عشق مدرسه

تازه کلی هم کمچ مامانش میکنه اخه دختیه خوبیه

چه عکسای قشنگی وای چه ماکارونی خوشرنگی

مامانی چرا دخملی پیچوندی که در جواب بهت بگه چرا دیگه


منم حس و حال مسابقه و تبلیغ رونداشتم

ببوس پریساجونی رو


میخواستیم ببینیم عکسالعمل خودش برای این چرا گفتن ها چیه...
(زهره)مامان فاطمه
8 تیر 92 11:09
سلام مریم جون خوبی .پریسا خانم خوبه .عزیزم ماشااله خیلی شیرینه .خوب ماهم یادگرفتیم هرچرایی رو نمیدونستیم بگیم دیگه ه ه.راستی اگر تونستی به دخملم رای بده تو مسابقه 176 به 20008080200
اتنا مامان نگین
8 تیر 92 11:56
الهی دخملی منم ایبل قشنگی میگه


قربون هر دوتاشون..
اتنا مامان نگین
8 تیر 92 11:59
حال کردما دیگه رو خوب اومد ماشالله این بچه های ما چشم نخورن نخبه میشن.عاشق اون عکسش که پائین مبل پیش یاسین وستایش نشسته شدم هوارتاوای قربون اون دستای کوچولوت که کمچ مامان میکنی نگینی هم یه عکس اینجوری داره.


ممنون اتنا جون.
نخبه که چه عرض کنم...
برای هر چیزی یه جواب اماده دارن....
باران
8 تیر 92 13:41
میمون زنده روکه ایران فرستاد منم توپست های قبلی خبرشو نوشتم این یه پروژه دیگه س مال ایران نیست که میخوان ربات کمک فضانوردبفرستن


متوجه شدم...چه جالب.
khahare farnaz
8 تیر 92 18:31
Be ruzim
مامان دانیال
8 تیر 92 20:22
سلام عزیزم ماشااله چه کوچولوی ناز و با نمکی داری خدا حفظش کنه. اگه دوست داشتید ما رو هم لینک کنید تا دوستای خوبی واسه هم باشیم. راستی دانیال جون توی جشنواره تابستانه شرکت کرده و نیازمند حمایت شماست فقط یک sms کد 250 رو بدون هیچ حرف و علامتی به شماره 20008080200 بفرستید یه دنیا ممنون °°°°°°°°°°°°|/ °°°°°°°°°°°°|_/ °°°°°°°°°°°°|__/ °°°°°°°°°°°°|___/ °°°°°°°°°°°°|____/° °°°°°°°°°°°°|_____/° °°°°°°°°°°°°|______/° °°°°°°______|_________________ ~~~~/__ بیا اینم وسیله حالا دیگه_\~~~~~~ ~~~~~/ _میتونی بهم سر بزنی _\~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸..... *•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* _________________##________##
خواهر فرناز
8 تیر 92 23:44
بیا وبلاگ ببین بهتر باز میشه یا کلا باید قید قالب را بزنم؟!!!
جدیدا این طور شده یا از وقتی قالب عوض کردم؟


مشکل از قالبه.
سمیرا
9 تیر 92 0:58
عزیزم رمزم اینه
---------


مرسی عزیزم. خوندمش.
مامان آرشیدا کوچولو
9 تیر 92 1:15
بوس بوس بوس مخصوصا برای عکس آخری که در حال خوردن ماکارونیه


سلام چه عجب زهره جون رسیدن به خیر...
لیلا
9 تیر 92 5:19
سلام آرسيس در جشنواره ي تابستاني ني ني وبلاگ(ني ني شکمو) شرکت کرده... خوشحالمون مي کنيد اگه بهش راي بدين و با يک پيامک، عدد 126 را به شماره ي 20008080200 (دوهزار هشتاد هشتاد دويست) ارسال کنيد. از لطف شما ممنونيم – شاد و سلامت باشيد.
ღبارانღ
9 تیر 92 9:01
سلام عزیزم...
صبحت به خیر...
ممنون از لطفت..مبارکش باشه..خدا را شکر...خیلی خوشحال شدم..ان شالله خیر تک تک وسایلش را ببینه...


سلام عزیزم.
ممنون گلم.

ببخش دیر تایید کردم. امروز خیلی کار داشتم.
ツ ستایش مهربون ✿ ستایش خوش زبون ツ
9 تیر 92 11:03
آخی چه عکسهایی چرا شرکت نکردی هنوز وقت داریم شرکت کن حتما پریسا جون رای میاره


اگر میخواستم همون روز اول شرکت میکردم منصوره جون. ممنون عزیزم.
لحظه های من و تو
9 تیر 92 12:50
آخی وقتی داره جاروبرقی میکشه دل آدم میسوزه،انگار فندق کوچولوئه


با کلی اصرار ازم گرفتش. یعنی من دلم میاد ازش کار بکشم؟
مدرســـــه ی مامان هـــــــا
9 تیر 92 14:54
سلام مامان مهربون
اولا که ما کلی لذت می بریم از خوندن تلفظ های پریساجون و کلی ذوق زده بی یاد ماه های آینده ای که قراره بچه هامون به حرف بیان می افتیم و کلی به وجد می آییم. خدا همه ی بچه ها رو در پناه خودش حفظ کنه.
ثانیا اینکه در مورد مشکل رفلکس خواهرزاده اتون اصلا نگران نباشید، البته من این مشکل رو کاملا درک می کنم، چون دقیقا اون رو لمس کردم و با اون آشنا هستم، مشکل بچه و دیدن اون حالتی که در حال بالاآوردن هست و اینا؛ به یه طرف و مشکل محیط پیرامون و لباس عوض کردن های پی در پی و اینا هم به یه طرف . کــــــــــــــــــاملا درک می کنم، دختر من هم همین مشکل رو داشت، با شدت محتویات معده اش رو بیرون می داد ، وقتی با دکترش مشورت کردم چون از وزن گیریِ اون راضی بود گفت جای هیچ نگرانی نیست و فقط بخاطر اون احتمال برگشت به ریه ، ترجیح دادند که تحت درمان قرار بگیره، یه رازی رو هم بگم که فقط یه هفته داروها رو مصرف کرد و از اونجاییکه دلم نمی اومد بهش دارو بدم همیشه مراقبش بودم، الحمدالله از 6 ماه به بعد مشکل خیلی کمتر و بعد از مدتی به کلی از بین رفت.
ثالثا رو در نظر بعدی -البته بصورت خصوصی- مشاهده بفرمایید.


سللللللللللام
ممنون که تشریف آوردید. خیلی خوشحالم کردید.
ایشالله وقتی نی نی های نازتون به حرف دراومدند کلی لذت میبرید.

برای پاسختون خیلی ممنونم.حتما بهشون میگم.
من هم با داروهای شیمیایی موافق نیستم.
ایشالله هیچ بچه ایی مشکل براش پیش نیاد.
گلبرگ و گیسو
9 تیر 92 16:21
سلام دوست عزیز گیسو در جشنواره تابستانه نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به دخترم رای بدین. فقط کافیه کد 302 را به شماره 20008080200 پیامک کنید. هر فردی که شماره همراه در اختیار دارد مجاز به شرکت در رای گیری است.(دوستان، آشنایان، خانواده، فامیل) هر شماره موبایل تنها یکبار مجاز به ارسال پیامک است.در غیراینصورت رای محسوب نمی شود مرسی از همراهی شما. ---$$$$$$$$__$$__$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$__$$$$$$(¯`v´¯)$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$ ______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$ ________$$$(¯`(*)´¯)$$ ___________$(_.^._)$ ____________$$$$$$
مامان آنیل
9 تیر 92 17:17
عزیزم چقدم خوب کمک میکنه ماشالا


اره خیییییلی!!!
مامان فرشته های آسمانی
10 تیر 92 7:55
سلام
چه بامزه شدی این روزا


سلام
ممنون
مامان امين رضا
10 تیر 92 8:29
سلام

خدابرت حفظش كنه وهميشه دركنارهم سلامت وشادباشين
ماشااله چه بزرگ شده


سلام.
ممنون.لطف کردید.
ستاره
10 تیر 92 11:29
ماشاله به دخملی شکموووو


ادرس نداشتید؟
نرگس مامان باران قلنبه
10 تیر 92 11:55
الهی عکساش خیلی بامزه هست ای کاش شرکت میکردی منم شرکت کردم ولی اصلا تبلیغ نمیکنم همینجوری گذاشتم براش یادگاری بمونه و وقتی بزرگ شد بگه واااااای چه مامان اکتیوی داشتم


خب این هم یه مدلشه...
madarkhanomi
10 تیر 92 12:39
وای خدا دلم غش رفت با این حرف زدن بامزه اش عزیززززم
مسيحا
10 تیر 92 15:21
ماشالله به اين خوشكل خانوم ناز و خوردني
اتنا مامان نگین
10 تیر 92 15:32
عزیزم تلگراف داری


ممنون عزیزم.
اتنا مامان نگین
10 تیر 92 15:34
تند تند بیا پیشمون خوووو.دلمون تنگیده بود خیلی


قربونت عزیزم. اومدم ولی خبری نبود. پست هاتونو خوندم گلم.
محمد
10 تیر 92 22:25
سلامپماشاءالله به پریسای گل که کمک مامانش می کنه.
اتنا مامان نگین
11 تیر 92 16:08
خصوصی
مامان کوروش
11 تیر 92 16:26
خصوصی


راجع به مسله ای که قراره تمام بشه حرفی ندارم و دوست ندارم بشنوم.اونم خودش می دونه چرا سکوت کرده.
مامان آرمان
11 تیر 92 17:04
سلام عزیزان
خوبید؟
ماشاءا... چقدر پریسای عزیز بزرگ شده.از حالا به کارهای خونه هم که علاقه منده.چقدر ماهرانه هم جارو میزنه.خودش خیلی احساس غرور میکنه که میتونه مثل بزرگترها رفتار کنه.
عکسهای غذاخوردنش هم خیلی بامزه است.اگه شرکت میکردی برنده میشدید.ماهم حال شرکت نداشتیم.زیاد از مسابقات پیامکی خوشم نمیاد.به نظرم هم عادلانه نیست.چون عکس خوب اینطوری انتخاب نمیشه.
خوش باشید

سلام عزیزم. ممنون.
خودش هم عاشق کار کردنه....

یکی از دلایل من هم برای شرکت نکردن در مسابقه همین بود...
مامان ملینا
11 تیر 92 19:32
آپـــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــم سلام آپــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــم خوبی؟ آپـــــــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم چرا بیکار نشستی؟ آپـــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــم مگه نمیبینی اپم؟ آپــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم بدو بیا دیگه آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــم نبینم دیر کنی ها!! آپــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم میترکونی ها!!!
مرجان مامان پریساجون
11 تیر 92 23:57
قربون این دخمل خوب که کمک مامانشه
مامان کوروش
12 تیر 92 1:56
مریم جون ---------------باید به وجدانتون رجوع کنید


ولی ما اینجور فکر نمیکنیم!!!!!!!!!
مطمئن باش!!!
ღبارانღ
12 تیر 92 9:18
سلام گلم
صبحت به خیر...
ممنون که وقتی نبودم امدی وبم...

نوشتم...


سسسسسسسسسسلام عزیزم.

هزارتا بوس برای دوست گللللللللللللللللللم و یه عالمه گل از خوش بوترین گل ها تولد مامان مهربون مبارک باشه.
یک عاشقانه آرام
12 تیر 92 9:57
سلام مامان مهربون این چه حرفیه شما تاج سر منی مگه میشه شمارو دوس نداشت؟پریسای گلم خوبه؟
رمزو خصوصی براتون میذارم چک کنید


سلام عزیزم. ممنون گلم. الان میام.
یک عدد مامان
12 تیر 92 10:58
جیگمل این دختر شیرین زبون رو گاز گاز


ღبارانღ
12 تیر 92 12:28
مریم جونم ممنون از اینهمه لطفی کردی...مامانم هم سلام بهتون می رسانند...


خواهش میکنم. کاری نکردم.

ممنون شما هم سلام برسونید.
مریم (مامان روشا)
12 تیر 92 12:40
سلام عزیزم ممنون از حضورت....این پریسا کوچولوی ما چه خانومیه هزار ماشالا...
عزیزم رمزو برات خصوصی میذارم


سلام عزیزم. ممنون که اومدید.
مرسی الان میام.
اتنا مامان نگین
12 تیر 92 12:55
سلام عزیزم ممنون از راهنماییات خوشحالم که هوامو داری هر جا دیدی خطایی دارم فوری بگو ناراحت نمیشماخصوصی


سلام عزیزم. این چه حرفیه. ما اینجا فقط از تجربیات هم استفاده میکنیم. ایشالله هیچ وقت دچار مشکل نشیم.
یک عاشقانه آرام
12 تیر 92 15:11
خصوصی
كتي(مامان آقا مهديار)
12 تیر 92 17:48
سلام پيشاپيش از لطفتون ممنونم لطفا به اين آدرس برين... http://mahdiyarr.niniweblog.com/post129.php
سلماز
12 تیر 92 18:02
سلام
ماشالله به این دخملی
کلا دخترا دوس دارن تو کارای خونه کمک کنن البته کمک که چه عرض کنم بیشتر خرابکاری
توی عکسش با یاسین و ستایش خیلی بامزه خندیده عزیزم


سلام
بالاخره هم باید از یه جایی برای یاد گرفتن شروع کنن....

ممنون عزیزم.
ستاره زندگی
12 تیر 92 23:05
عزیزم فعلا بخور وبخواب، به وقتش هم مدرسه میری وهم کمج مامان میکنی
چقدر خسته که تا ساعت 12 خوابیده
روبان که زده مثل سرخ پوستها شده
معلومه ماکارونی خیلی دوست داره



دیگه دوره دوره بچه سالاریه و حرف حرفه این وروجک ها.....
الی
13 تیر 92 2:08
وای عزیزم چه شیرین زبونیایی دوست دارم گازش بگیرم
وقتی به وب پریسا جون سر میزنم دوست دارم باران منم زودتر بزرگ شه و شیرین زبونی کنه


عجله نکن ایشالله کلی برات شیرین زبونی میکنه.
مامان علی خوشتیپ
13 تیر 92 16:37
سلام
وای چه عکسای شکموییش خوشگله
رفتم اهواز میام برای پستت نظر میذارم
دیشب کلی توی حرم دعاتون کردم


سلام.
ممنون عزیزم.به همین دعاها نیاز داریم.
خواهر فرناز
13 تیر 92 21:40
قالبمون عوض شده دیگه میتونید راحت بیاین
مامان نی نی
14 تیر 92 16:08
سلام دوست خوبم فاطمه خانم ودوستش تو مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کردن خوشحال مشم که کد های 464 و465 رو به صورت464 465 (با یک فاصله) به شماره پیامک 20008080200 ارسال کنید وبهشون رای بدید ممنون
مامانی درسا
15 تیر 92 2:36
الهی بگردم چقده شیرین زبونه ....... من فدات دخملی ....... راستی مایوتو عشق است جقده خوشگل شدی عسل


مرسی خاله.قابل درسا جونو نداره.
مامان آرشیدا کوچولو
15 تیر 92 3:08
خصوصی دلبر


الان میام
زهره(مامان فاطمه)
15 تیر 92 10:31
سلام .مریم جون خوبی ؟کم پیدایی.پرساگلی خوبه؟


سلام زهره جون ممنون عزیزم.
میام خدممتون. کاش ادرس هم میذاشتید.
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
15 تیر 92 12:27
دوست گلم ما برگشتیم
سلام و صد تا سلام
دلم براتون تنگ شده بود.
1. توی یک پست دلیل غیبت 4 ماهه را خواهم نوشت.
2. تک تک پست هایی را که نخوندم را حتما مطالعه می کنم.
3. خودم هم حداقل 10 تا پست دارم که همه آماده است و فقط باید آنها را آپلود کنم پس به ما هم سر بزنید.
4. الان دخترم با کد 463 در مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده خوشحال میشیم به دخترم رای بدهید کافی کد 463 را به شماره 20008080200 اس ام اس کنید.


دوستون دارم زیاد زیاد زیاد
منتظر دیدار شما در وبلاگمون هستیم.



سلام عزیزم. خوشحالم که برگشتید. الان میام.
مامان فتانه
15 تیر 92 13:40
ما اومدیم با پست جدید...رای به ایلین جون یادتون نرههههههههههههه
مامان کوثری
15 تیر 92 14:47
با سلام تم پارتی با خدمات زیر درخدمت شماست: حتما سر بزنید و نمونه کارهامون رو ببینید شاید خوشتون اومد http://temparti.blogfa.com/ انواع تم تولد (هم طراحی و هم چاپ) هر طور شما بخواین تم جشن دندونی ، جشن سیسمونی ، جشن قدم ، جشن الفبا و... انواع تقویم(حتی متناسب با تم مورد نظرتون) انواع قاب و فریم عکس ساخت کلیپ جشن تولد و جشن های دیگه ساخت کلیپ از عکسهای کوچولوتون ثبت و یادآوری خاطراتی که هیچ وقت تکرار نمی شن همه جوره در خدمت شما هستیم طراحی و آماده سازی گیفت های مخصوص جشن منتظرتون هستیم حتما به ما سر بزنید
مامی امیرین
15 تیر 92 18:59
پریسا جون از الان زود بری مدرسه..الان واسه خودت کیف کن!
واقعا" این حرف زدن نصفه و نیمه بچه ها دلچسب
همیشه به گردش و خرید خانمی


اگر بهش بگم حالا نمیخواد بری کلی دلخور میشه.

ممنون عزیزم.
مامی امیرین
15 تیر 92 18:59
عاشق اون عکس 8 ماهگیش شدم..جونم توپولو شکمو خنده رو...


مرسی سمیرا جونم.
مامان یاسمن و محمد پارسا
16 تیر 92 10:40
مامانی نیستید کجایید


میام خدمتتون عزیزم.
مامان آناهیتا
16 تیر 92 12:11
ای جونم من قربونت بشم
چقدر ناز شدی عزیز خاله



خدا نکنه خاله.
ممنون
شهرزاد مامان حسین
16 تیر 92 18:52
الهی. کمچ. کشته این مدلی حرف زدن بچه هام.


مامان فرشته های آسمانی
17 تیر 92 11:56
سلام
کجایید پس ؟


سلام گلم.
زیر سایتون
مامان علی خوشتیپ
17 تیر 92 12:06
سلام عزیزم
جزء 4 برای شما در نظر گرفته شده
التماس دعا



سلام. ممنون سارا ون.
مهرنوش مامان مهزیار
17 تیر 92 14:24
سلام مامان های خوب وبلاگی برای ثبت هنرهای زیبای شما از آشپزی تون ، خصوصاً سفره های افطارتون در کنار نی نی ها ی گلتون این وبلاگ رو درست کردم . منتظر عکس های قشنگ از سفره هاتون هستم. شما می تونید از سفره افطار هر روزتون عکس بگیرد. آپلود کنید و در قسمت نظرات برای من ارسال کنید تا به اسم خودتون وبا معرفی وبلاگتون به نمایش بزارم. اینم آدرس وبلاگ جدید ما به اسم (( هنر مامان ها در سفره های افطاری)) http://ashpazimamana.blogfa.com/
مامان یاسمن و محمد پارسا
17 تیر 92 15:18
عزیزم دلمون تنگ شده چرا دیگه نمیاید پست بزارید


ممنون عزیزم که به یادم هستید.
مامان حسنا
17 تیر 92 16:20
سلام مامانی ایشالا که پریسا واست شناگر ماهری بشه...
حالا ما سرمون شلوغه نمیتونیم بیایم شما چی؟


ممنون.

چشم میام ولی ما هم خیلی سرمون شلوغ بودها..
خونه ی ما
17 تیر 92 22:45
سلام عزیزم
قربونت برم با این لپای بانمکت
بووس بوووس
لطف داری عزیزم
من شما رو لینک کردم
بازم بهم سر بزن
خیلی خوشحال میشم



سلام گلم.
ممنون
چشم حتما میام.
شما هم لینک شدید.
مامان نوژا
22 تیر 92 10:48
عشق ماکارونی
پریا
23 تیر 92 9:52
سلام ...

اخه پریسا جون چه بزرگ وبامزه شده


ممنون
مامان حنا
27 تیر 92 6:24
سلام مریم جون خوبی نازنینم
دلم براتون یه ذره شده بود به خدا
مامان پریسا فکر نمکیردم شما باشی وبت رو که باز کردم دیدم آشنا بودی و من خبر نداشتم
وای شرمنده به خدا
پریسا جون هم که داره حسابی واسه خودش خانومی میشه خدا حفظش کنه عززززززیزم
از طرف من حسابی ماچش کن


سلام گلم. ممنون عزیزم.
من هم از دیدن شما خیلی خوشحال شدم. خوشحالم که برگشتید.
من هم دلم برای حنا جون تنگ شده.