پریساپریسا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

تقدیم به پریسای عزیز

با دیدن روی ماهت روزم ساخته میشه....

دخملی 30 ماهه شد

1392/2/16 23:33
نویسنده : مامان پریسا
826 بازدید
اشتراک گذاری

                                               

سلام. ایشالله خوب و سلامت باشید.

واییییییییی که هفته ی گذشته چه روزایی داشتیم...... اینقد کار سرمون ریخته بود که اصلا متوجه نمیشدیم کی شب میشد و کی روز....

خدا رو شکر که همه چیز به خوبی گذشت و تموم شد....

حالا به ترتیب از اون هفته شروع میکنم تا قاطی نکنم.و خبر ها رو یکی یکی مینویسمچشمک

                                      

روز چهارشنبه که تولد حضرت فاطمه و روز مادر بود، دایی ابراهیم هم عقد کردن.(دیگه بماند که چه بلاهایی سر این آبجی بیچاره ی داماد که بنده باشم اومدنگران)

از صبح چهار شنبه بارون نم نم شروع شد و هوا حسابی به زمستون برگشت. خیلی خنک با باد ملایم و بارونی. موقعی که رفتیم محضر خیلی خوب و عالی بود. ادم کلی حس خوب پیدا میکرد همراه با انژی های مثبت فراوانبغلایشالله مبارکشون باشه و ایشالله همه ی جوون ها خوشبخت بشن.

                                           

خلاصه دایی عقد کردن و رفتن دنبال باقی کارها چون قرار بود همون شب جشن عقد برگزار بشه. بنده و بابایی هم راننده ی دایی خانکلافهنیشخند

از محضر به آرایشگاه  و گل فروشی و از ارایشگاه به اتلیه و از اتلیه به محل جشن و بعد هم شیرینی فروشی و عکاسی و ...........آخ

دیگه تصور کنید که با چه حال و روزی در مراسم حاضر شدم.دلقکخنده

باز هم خدا رو شکر که همه چیز به خوبی گذشت.هوراتشویق 

                                                                                                    

و اما فردا یعنی سه شنبه 17 / 2 / 1392

مصادف است با 30 ماهگی دختر قشنگم... عروسکم.... عزیز دلم.... پریسا جونم....

 

                                                       

پریسای عزیزم 30 ماه است که پاهای زیبایت را به روی چشمان ما گذاشتی و چراغ خانه ی ما شدی......

عزیزم ....سـرم درد مـیـکـنـد بـرای عـاشـقـی . . .بـا طـعـم ِ تـ ـو

                                           

تمــام شعــرهــای عــاشقــانــه جهــان

 


شبیــه تــوانــد!

 


تــو امــا،

 


پشــت استعــاره ای ایستــاده ای

 


کــه بــه ذهــن هیــچ شــاعــری


نخــواهــد رسیــد . . .

 

                                                                      

و جمعه... 20 / 2/ 1392

تولد عشقم.... حسین عزیزم.... بابایی مهربون

حسین جان تولدت مبارک عزیزم.قلبماچ

 تمام لحظه های عمرم بدرقه نفس کشیدن توست، به دنبال کوچک ترین فرصت بودم تا بزرگترین تبریک را نثار قلب مهربانت کنم...
ورق خوردن برگ سبز دیگری از زندگی ات را تبریک میگویم!

تولد زیبایت آذین زندگی ام باد...

ایشالله تا جمعه برای پریسا خانم و بابایی یه کیک درست میکنم. کادوش هم اماده شده ساکت

بنابراین عکس ها تا پست بعدی.....

                                                            

و یه کوچولو هم از پریسا خانم...نیشخندبغل

3 تا بستنی گرفتیم. بابا و پریسا خوردن. من بعد از کارام اومدم که بخورم. پریسا کمی باهام قهر بود (یادم نیست به خاطر چی ) و باهام حرف نمیزد. تا بستنی رو دید دستم اومد نشست رو پاهام و گفت :مامان؟ منو دوست داری؟ تو عشق منی .. بستنی بهم بده...خنثیخنده

 

 داشت با گریه میگفت : آخ دستم درد گرفت....

بابایی بهش گفت: آخی دخترم دستش چی شده؟

ی هو ساکت شد و گفت: نگو دخترم .عصبانی من دختر مامانم هستم.خنده

و این هم پریسا به روایت تصویر.....

خب این که مشخصه چیه.. یه جفت دستکش آشپز خونه..

 

اما این دستکش ها کجا هستن؟؟؟؟؟؟؟؟؟سوال

و این هم چکمه ی جدید پریسا خانم!!!!!قهقهه

و یک عدد دخملی خوشمل و نازززززززززززززززززز قلبماچبغل

دوشنبه 16 / 2 / 1392  ساعت 40 : 6 عصر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (125)

مامان کوروش
16 اردیبهشت 92 21:31
سلام مریم جون رسما پس خواهر شوهر شدی این انسان مظلوم
مبارکشون باشه انشالله خوشبخت بشن
برادر خیلی عزیزه و هر کاری آدم میکنه از صمیم قلبه مریم جون هر چند قدر آدم رو ندون بعضی ها
امیدوارم سالیان سال با عشق زندگی کنن


سلام عزیزم.اره لیلا جون خواهر شوهر شدم ولی برای سومین بارررررررررررر......
ایشالله خوش باشن من یکی نخواستم قدر بدونن
مامان کوروش
16 اردیبهشت 92 21:33
پریسا جون عزیزم 30 ماهگی ات مبارک گلم امیدوارم همیشه شاد باشی

تولد همسرت رو هم بهت تبریک میگم امیدوارم سالیان سال با عشق زندگی کنید و پریسا رو عروس کنید عزیزم




ممنون خاله لیلا جون.

مرسی عزیزم.لطف کردید.

ایشالله دامادی کوروش جان


مامان کوروش
16 اردیبهشت 92 21:34
مریم نزنی ها اگه تولد عشقت اقا حسین پس حسن کیه برو خط بعد ببین چی نوشتی اگه مینا بود بهم میگفت کوفت


نه عزیزم ویرایش کردم. ممنون که گفتی. چند بار خوندم ولی اینقد خسته بودم ندیدم که یه ی جا انداختم.خوب شد اول شما دیدی.
مامان کوروش
16 اردیبهشت 92 21:36
به این میگن یک سیاست زنانه فدات بشم من پریسا جونم میدونه کی حرف بزنه کی قهر باشه
قربونت برم با اون چشمای خوشگلت کفش نو مبارک


از حالا معلومه یه کاره ایی میشه برای خودش.
ممنون خاله این ها چکمه هستن.
مامان محمد و ساقی
16 اردیبهشت 92 23:42
سلام مریم جون
عقد دایی مبارک باشه
ایشالله خستگی ها و شلوغی ها همیشه به شادی باشه


سلام مینا جون. ممنون عزیزم.
ایشالله.
مامان محمد و ساقی
16 اردیبهشت 92 23:43
30 ماهگیت مبارک پریسا جوووووووووووووووووون


ممنون خاله جون.
مامان محمد و ساقی
16 اردیبهشت 92 23:43
تولد بابا حسین مبارک باشه


مرسی عزیزم. سلامت باشید.
مامان محمد و ساقی
16 اردیبهشت 92 23:44
پریسا قربون اون سیاست بشم


تو رو خدا بچه های این دوره رو میبینی؟
مامان محمد و ساقی
16 اردیبهشت 92 23:45
چه باحال اون دستکش رو پوشیدهچه کیقی هم داره میکنه


مینا باور نمیکنی همش داخل پاهاشه انگار داره باهاش کار میکنه.
مامان محمد و ساقی
16 اردیبهشت 92 23:45
روسریشو ببینخاله سوسکه ی نازنارنجی بهش میاد


اتفاقا لباس نارنجی همین یکی رو بیشتر نداره.
مامان محمد و ساقی
16 اردیبهشت 92 23:46
ایشالله لحظه های زندگیتون پر از جشن و شادی و تولد باشهدر کنار هم خوش و خرم باشینشاد باشین و لبتون خندون


ممنون مینا جون. ایشالله جمع خانواده ی شما هم همیشه شاد باشه و روی غم نبینه.
مامان تارا
17 اردیبهشت 92 0:13
سلام سلام
30 ماهگی خوشگل خاله مبارک باشه

تولد بابایی هم مبارک باشه ایشالا همیشه درکنارهم به خوشی زندگی کنید

عقد دایی جون هم مبارک باشه به پای هم پیر بشن الهی / یه پا واسه خودم مادربزرگ شدم ننه


سلام عزیزم.
ممنون ننه رویا محبت کردی ننه جون
مامان تارا
17 اردیبهشت 92 0:13
عززززززززززززززززززیزمی جومه نارنجی
الان آماده برای خوردنه این دخمل


بفرما عزیزم. نوش جان.
مامان یاسمن و محمد پارسا
17 اردیبهشت 92 0:14
خصوصی عزیزم


ممنون گلم.
مامان تارا
17 اردیبهشت 92 0:15
وای از دست این حبابهای وبلاگت
مثل این بازیهای کامپیوتری همه شون رو میترکونم و یه دونه اشو هم نمیذارم از دستم در بره


من هم دوستش داشتم ولی الان مجبور شدم حذفش کنم. البته اگر مشکل از اینها نبود دوباره میذارمشون.
مامان تارا
17 اردیبهشت 92 0:16
الهی الهی دخترمامان !!! قیافه ی باباها اینجور مواقع دیدنیه ها !


دقیقا همینه که میگی رویا جون

مامان یاسمن و محمد پارسا
17 اردیبهشت 92 0:22
پریسا جونم 30 ماهگیت مبارک تولد بابای و عقد دائی جونم مبارک ارزوی خوشی و خوشبختی برا خانواده عزیزت دارم


ممنون خاله جون.ایشالله شما هم همیشه سلامت باشید.X
دوست
17 اردیبهشت 92 1:38
سلام مریم جون خوبی عزیزم.
پریسای گلم خوبه؟
عقد داداش مبارک باشه. شما هم خسته نباشی عزیزم.


سلام گلم. ممنون عزیزم.

لطف کردید.
دوست
17 اردیبهشت 92 1:39
راستی برای اون چیزی که ازت پرسیده بودم هنوز چیزی نگفتی. من منتظرم.


اخه کجا بنویسم برات یه ادرس بده تا بگم.
دوست
17 اردیبهشت 92 1:40
عزیزم. دوباره برمیگردم.روی ماه پریسا جونو ببوس


مرسی گلم.
مامان علی خوشتیپ
17 اردیبهشت 92 7:58
30 ماهگیت مبارک عششششششششق خاله


ممنون خاله سارا جون.
مامان علی خوشتیپ
17 اردیبهشت 92 8:00
عقد دایی هم مبارک.ایشاالله خوشبخت بشن و به پای هم پیر
بقیه نظراتمو بعد میام میذارم .شرمنده
راستی دیگه برگ انگور داره میره ها.میخوای خودم از تو وبت کپی کنم؟


ممنون سارا جون ایشالله عروسی داداش شما و علی جون.

لطف کردی عزیزم.

شرمنده الان میرم برات درستش میکنم.
لادن مامان مانی
17 اردیبهشت 92 8:41
سلام عزیزم 30 ماهگی دختر گلت مبارک باشه . بوسش کن . با اجازه لینکتون می کنم.


سلام گلم. ممنون

مرسی شما هم لینک شدید.
ツ ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون ツ
17 اردیبهشت 92 9:31
جشن دایی و 30 ماهگی پریسا جون مبارک باشه
ووای از دست این وروجک وقتی این دستکشها رو توی پاهاش دیدم کلی خندیدم
تبریک میگم امروز وبلاگتون از پربازدید ترین وبلاگها بوده


ممنون منصوره جون. خیلی محبت کردی گلم.
ممنون از خبری که دادید.خب گاهی پیش میاد.
دوست مهربون
17 اردیبهشت 92 22:12
انسان سه راه دارد : راه نخست از اندیشه می گذرد ، این والاترین راه است ! راه دوم از تقلید می گذرد ، این آسان ترین راه است ! راه سوم از تجربه می گذرد ، این تلخ ترین راه است !
خواهر فرناز
18 اردیبهشت 92 8:16
مبارک باشه خواهر شوهر.... دست گلت درد نکنه که این قدر برای داداشی زحمت کشیدین 30 ماهگی پریسا خانوم مبــــــــــارک تولد بابایی مباکــــــــــــــــــــــــــــــــ ای جانم با این چکمه های جدید نکنه چکمه خانوم اردکی را پوشیدی؟
منا مامان الینا
18 اردیبهشت 92 8:34
سلام مریم جون
عزیزمی مبارک باشه خواهر شدنت رسما!!!!

30 ماهگی پریسا جون هم مبارک باشه
مریمی خیلی حیفه که نمیای روز جمعه آخه عزیز دلم شما که همه رو دعوت کردی خودتون چرا نمیاید؟

این وروجکی چه کارا که نمیکنه والله تا حالا ندیدم کسی دستکش پاش کنه که دیدم!!!!



ممنون منا جون ایشالله قسمت بشه دفعه ی بعد میام.
مامان یاسمن و محمد پارسا
18 اردیبهشت 92 9:56
عزیزم خصوصی
مامان ملیکا
18 اردیبهشت 92 10:12
عزیزم تولد شوهرتون مبارک
عقد کنون داداشتون و سی ماهگی پریسا جونم هم مبارک باشه
انشاالله روزهای خوب براتون بیاد و بره
و دلخوشی ها زیاد باشه


ممنون عزیزم. ایشالله زندگی شما هم همیشه شاد باشه.
مامان سونیا
18 اردیبهشت 92 11:11
اووههههههههههه چقدر خبر اینجا هست
اول 30 ماهگی دخمل طلا
دوم تولد بابایی
سوم عقد داییجون همگیشون مبارک باشه

واون ابتکارش کشته منو عجی ایده ای ها دستکش بشه پاکش خیلی خلاقی دخملی


ممنون گلم که وقت گذاشتی.
مامان علی خوشتیپ
18 اردیبهشت 92 12:02
سلام مریم جون
چرا جمعه نمیتونی بیای
الهی بارون بیاد ما هم نریم


ولی بالاخره رفتی
الی
18 اردیبهشت 92 14:37
سلام عزیزم خوبی
انشالله داداشت خوش بخت بشه
تول همسریت هم تبریک میگم انشالله 120سال زنده باشن
و اماااااااااااااااااااا
در اخر
مردم از خنده
چکمه هاش خیلی باحا بود
پریسا جونم کارای دنیا رو میکنه
دنیام از این کارا زیاد میکنه

سلام عزیزم.
ممنون گلم.
حالا کجا شو دیدی عزیزم بذار بزرگتر بشه ببین چکار میکنه برات.
مامان فرنيا
18 اردیبهشت 92 15:28
سلام چه چكمه هاي خوشگلي داري اندازه من هم ميشه
تولد همه مبارك افرين كه از تاريخ و تقويم خيلي جلويي
و عقد دايي هم مبارك باشه اينقدر اين خستگيها كيف داره من تجربه اش را داشتم
بعد ميگمها اين روسري را چرا اينجوري سر گل دختري كردي؟ خوب يك جوراب نارنجي هم براش ميخريدي حسابي ست ميكردي لباسهاشو اخه من عاشق رنگ نارنجي ام

سلام عزیزم.
نه خاله اندازه شما نمیشه بزرگه. برای دست مامان ساخته شده.
اره دیگه مامانی اینقد سرش شلئغه که با یه تیر چند تا نشون میزنه...
خوب واسه اینه که موهای خوشکلش درد نگیره خاله.
خاله ما زیاد از نارنجی خوشمون نمیاد همین هم هدیه بوده.
گلاویژ
18 اردیبهشت 92 21:17
سلام بانو !

اومدم بگم خیلی ازت دلخورم !!!!!

اومدم بگم دیگه نمیای بهم سربزنی همش منتظربودم !

دیدم نه ببببببببببااااااااااااااااببببببببببببباااااااااا!

عقد بندون بوده

به سلامتی ان شاالله

به پای هم پیر بشن

پریسا هم که هم عشق بابا و هم عشق مامان !

مریم جون !نمیدونم این وروجکها این فکرها و این حرفها رو از کی یاد میگیرن

بعضی وقتها من یکی کم میارم

راستی وروجک من که 30 ماهه بشه آبجیش به دنیا میاد !


سلام عزیزم. نه تو رو خدا لطفا ناراحت نباش.دیگه دوستای گلم اگر از دستم ناراحت بشن باید چکار کنم.

اره دیگه یه کارایی انجام میدن که به عقل هیچ کس نمیرسه.
مامان نرگس
19 اردیبهشت 92 0:40
ماشالا به این دختر ناز. چه شیطونه
30 ماهگیت مبارک پریسا جون


ماشالله به نرگس خانم خوشکل شما.
مرسی عزیزم.
مامان فرشته های آسمانی
19 اردیبهشت 92 8:32
سلام
مبارکه ماشیرینی میخوایم ایشاالله همیشه به شادی 30 ماهگی پریساجون هم مبارک خیلی ایده جالبی بود دستکش پوشیدنش رو میگم


سلام گلم.
بفرمایید در خدمت باشیم.
اره دیگه ایده از این فسقلی ها و اجرا از ما.
اتنا مامان نگین
19 اردیبهشت 92 12:02
اول از همه 30 ماهگیه گلمون مبارک.شاد وسلامت باشی پریسا جونم


ممنون خاله جون مهربونم.
اتنا مامان نگین
19 اردیبهشت 92 12:03
پیوند دائی ابراهیم مبارک ایشالله به سلامتی .ایشالله خوشبخت بشن .


اتنا مامان نگین
19 اردیبهشت 92 12:04
دست گلتون درد نکنه .ایشالله دائی ابراهیم خوش باشه .مطمئنا تموم خستگیها از تنتون در میاد.


همین که شادی شونو ببینم خیلی برام ارزش داره. خدا رو شکر.
اتنا مامان نگین
19 اردیبهشت 92 12:06
تولد بابا حسین هم مبارک .از خدا میخوام مریم گلی وپری کوچولو همیشه زیر سایه خدا وباباحسین شاد وسلامت باشن.


ممنون اتنا جون.
ایشالله شما و خانواده هم همیشه سلامت باشید.
ارغوان
19 اردیبهشت 92 12:06



اتنا مامان نگین
19 اردیبهشت 92 12:07
بعله بچه ها خوب میدونن کی باید عشقولانه از خودشون در وکنن.


مخصوصا دخترهابرای مامان و باباشون
اتنا مامان نگین
19 اردیبهشت 92 12:08
چه عکسای باحالی


واقعا؟
مامان آرشیدا کوچولو
19 اردیبهشت 92 15:37
دلبر واقعا نمیآیید حالا دیگه مطمئن شدم نمیایی
خوش بگذره قربون مهربونت
اما مریم جون سری بعد حتما باید کیک رو درست کنی ها
تولد بابایی هم پیش پیش مبارک خواهر شوهر مهربون
این فندوقی با این پاپوش جدیدش رو گاز گازی کن


اره زهره جون گفتم که دارم میرم. ولی خیییییییلی حیف شد یعنی این همه وقت منتظر این بلرنامه باشی بعد جور بشه ونتونی بری......
ღ باران ღ
19 اردیبهشت 92 15:51
سلام..
30 ماهگیت مبارک خاله جونی....
ان شالله جشن تولد 130 سالگیت..



سلام خاله جون.

ممنون خاله . ایشالله بعد بیا بهم تبریک بگو.
ღ باران ღ
19 اردیبهشت 92 15:52
مریم بروم و عصر بیام...با سارا با هم میام...اهواز مال عصر.


جالبه شهر بندی کردی؟
من هم برم کیک درست کنم واسه فردا
مامان یاسمن و محمد پارسا
19 اردیبهشت 92 16:30
عزیزم اپم
ღ باران ღ
19 اردیبهشت 92 18:57
سلام..من امدم..مریم تو فکر میکنی تو قرار نی نی وبلاگی سارا چی میاره برای خوردن..کاش ازش می پرسیدی.من بهش گفتم فردا ناهار چی میخوری نگفت..کاش منم می امدم...یک کم همه تون را اذیت میکردم


سارا قراره همه رو چلو کباب دعوت کنه. اخخخخخخخخ جای من خالیاونوقت من کجا برم؟
ღ باران ღ
19 اردیبهشت 92 18:58
مبارک دایی ابراهیم باشه..می گم تولد داداش حسینتون هم اردیبهشت بود..با حسین اقا.نه؟


نه تولد همین دایی ابراهیم با بابا حسین هر 2 جمعه هستش. حالا برم کادو داماد هم بدم.داداش حسین با تولد من هستش
ღ باران ღ
19 اردیبهشت 92 18:59
عروس و داماد ته دیگ خورند...باران می امده..اینجا وقتی سر عقد باران میاد میگند...


اتفاقا بهشون گفتم کمتر ته دیگ بخوریدسابقه نداشت اردیبهشت بارون بیاد
ღ باران ღ
19 اردیبهشت 92 19:00
بابا عاشـــــــــــــــــــــــــــــق...دختر خاله... بزن سوت و کف را... تولدهمسرتون مبارک...



الان اینجا عروسیه پریسا یه اهنگ شاد با صدای بلند گذاشته
ღ باران ღ
19 اردیبهشت 92 19:01
اخی من تولد پارسالشون را یادمه...


پارسال بهتر گرفتم امسال زود شروع شد زود هم تمامش کردم.
ღ باران ღ
19 اردیبهشت 92 19:01
خدا حفظشون کنه...ان شالله همیشه سایه پر مهرشون بالاسر تو و پریسا جان باشه...


الهی امین ممنون عزیزم.ایکون بغل پیدا نکردم. نبود یا من ندیدم؟
ღ باران ღ
19 اردیبهشت 92 19:02
خب بهش بده. تازه اگر دوستش داری کنار بابا حسینش هم نایست...


دیگه نباید به تمام خواسته هاش بها بدم. خطر ناکه.
ღ باران ღ
19 اردیبهشت 92 19:03
چقدر عکس با دستکشش شیطونه. دختری ناز داشته کجا می رفته؟


خونه ی عمهههههههه
مامان یلدا و سروش
20 اردیبهشت 92 11:57
سلام خانومی من به بنا به دلایلی مجبور شدم جابجایی مجازی داشته باشم. خوشحال میشم اون خونه هم با من باشید و ما رو بلینکید


چشم گلم.
مامان امیرعلی جیگر
20 اردیبهشت 92 18:59
به به خواهر شوهر شدنت مبارک مریم جون


بار سومه. دیگه تازگی نداره خواهر.
مامان امیرعلی جیگر
20 اردیبهشت 92 19:00
30ماهگی دخملی مخملی مبارک.ایشالا 120 ساله بشی خوشکل خاله


ممنون خاله. منتظر 1000 روزگیش هستم. ممنون تاریخ دادی.
مامان امیرعلی جیگر
20 اردیبهشت 92 19:16
مریم جونم سفر بهت خوش بگذره.


همین الان شوهرم زنگ زده که دارم پودر کیک میخرم .پاشو آماده کن وسیله هاشو.ویار داره این شوهره من


طفلی این شوهر تو از دست توووو
مامان کوروش
21 اردیبهشت 92 0:07
مریم جون همیشه به مسافرت امیدوارم بهتون خوش بگذره میگفتی کجا رفتی حالا تا برگردی هی باید حدس بزنیم کجا رفتی


ناراحت نباش حالا که دیگه فهمیدی. دیگه فکر نکن
خواهر فرناز
21 اردیبهشت 92 0:07
ای بابا چرا نظرم ثبت نشده کلی برای پریسا جون نوشته بودما
یادم نمیاد دوباره بنویسم
راستی به ما که نگفتینکجامیرین ولی سفرتون بی خطر باشه ایشالا همیشه به سفر باشین
(خوب اگه نمی خواستین بگین چرا نوشتیم کنجکاومون کنید؟)


عزیزم هرچی هست تایید میکنم.تا اینجا چیزی از شما نبود.

طنین
21 اردیبهشت 92 1:36
خوشبخت بشن انشالله
وااااااااای دستکشا خیلی باحال بود


ممنون گلم. تو خوبی؟
مریم--------❤
21 اردیبهشت 92 22:35
30 ماهگی مبارک


مریم--------❤
21 اردیبهشت 92 22:36



مامان نوژا
22 اردیبهشت 92 9:00
چه خلاقیتی کلی خندیدم
لحظه های من و تو
22 اردیبهشت 92 16:31
انشالله مبارک باشن . هم تولد و هم عقد کنون
انشالله سفر هم بهتون خوش بگذره و جای مارو خالی کنید
و پر انرژی تر از همیشه برگردی و برامون از سفرت بگی


ممنون عزیزم.
لحظه های من و تو
22 اردیبهشت 92 16:33
میگم پریسارو بیشتر دوست داری یا باباشو؟؟


قابل تقسیم نیست عزیزم.
مسیحا
22 اردیبهشت 92 19:03
به به چقدر شور و شادی ، انشالله همیشه به شادی عزیزم راستی آپم
مامان علي خوشتيپ
22 اردیبهشت 92 21:04
دلمون تنگ شده براتوووووووون


ما بیشتر
مرجان مامان پریساجون
22 اردیبهشت 92 23:55



مامان سيد محمد سپهر
23 اردیبهشت 92 11:20
حلول ماه مبارك رجب مبارك، التماس دعا راستي تشريف بيارين و اولين تشويق تاج سر توسط معاونت صدا را ببينين ...البته سفر هم خوش بگذره

برای شما هم مبارک باشه.
مامان فتانه
23 اردیبهشت 92 12:29
واااااااااای عزیزم میگم خیلی وقته به ما سر نمیزنین پس سرتون حسابی شلوغه انشالله همیشه از این شلوغیا بهشه....تولد بابایی هم مبارک.....ههههههههه چه چکمه قشنگییییییی


شرمنده گلم. حتما جبران میشه.
ممنون عزیزم.
مامان فتانه
23 اردیبهشت 92 12:29
راستییییییییییی 30ماهگیت هم مبارکککککککککککک


مرسی خاله.
مامان کوروش
23 اردیبهشت 92 12:54
مریم جون خوش میگذره هنوز مسافرتی پس کی میای


به زودی
زهـــرا مامان فنچی
23 اردیبهشت 92 15:34
ایشاا.. سفر خوش بگذره


ممنون
مامان آرشیدا کوچولو
23 اردیبهشت 92 21:50
جمعه این هفته اولین جلسه کارگاه مادر و کودک ... وسیله مورد نیاز یک نی نی سیر غذا خورده خواب بعد از ظهر رفته...یک کیسه آرد هر جی بیشتر بهتر ... ساعت 7 جاشو تا 5 شنبه توی وبم اعلام میکنم [بوسه]


جای ما خالی
مامان امیر مهدی
24 اردیبهشت 92 3:05
تولد شوهر گلت رو بهت تبریک میگم ایشالا سالیان سال سایش بالای سرتون باشه


ممنون عزیزم. همچنین اقا مسعود.
مامان امیر مهدی
24 اردیبهشت 92 3:05
کلی خندیدم با اون دستکش ها


مامان امیر مهدی
24 اردیبهشت 92 3:07
عقد داداش گلن هم مبارک ایشالا به پای هم پیر بشن
ما که دعوت نشدیم


دعوت بودی عزیزم. خودتون افتخار ندادین.
مامان امیر مهدی
24 اردیبهشت 92 3:07
آپم
مامان نیایش
24 اردیبهشت 92 12:13
به به همیشه به سفر و گشت و گذار کجا رفتین حالا شیطونهر جا هستید خوش باشید
تولد بابایی مبارک
عروسی دایی مبارک
دختر ناز رو ببین با اون چکمه هاش ما شاللله



مامان نیایش
24 اردیبهشت 92 12:14
راستی 30 ماهگی شما هم مبارک پریسا خانووووووم


وهابیت...
24 اردیبهشت 92 16:25
مفتی وهابی:ائمه دوازده گانه همان خلفاي بني اميه هستند! همچنان منتظر حضور گرمتان و دیدگاهای ارزشمندتان هستیم... اجر شما با حضرت زهرا(س)
مامان علي خوشتيپ
24 اردیبهشت 92 20:00
30 ماهگيت مبارك پريسا جونم.


ممنون خاله
مامان علي خوشتيپ
24 اردیبهشت 92 20:01
تولد بابا حسين هم مبارك.سايشون بالاسرتون مستدام


ممنون گلم.
مامان علي خوشتيپ
24 اردیبهشت 92 20:02
آخي عزيزم...شيطون...چه زبوني ريخته براي يه بستني


تازه کجا شد دیدی این یه نمونه ی کوچیکش بود.
مامان علي خوشتيپ
24 اردیبهشت 92 20:04
چكمه هات مبارك.چه خوشگلن
دو روز ديگه اينجوريشم مد ميشه


یعنی ما انتشار دهندش میشیم آیاااااااااا
مامان علي خوشتيپ
24 اردیبهشت 92 20:04
قربون تيپتو و قيافتو و فوكولت بشممممممممممممم


خدا نکنه عزیزم.
مامان علي خوشتيپ
24 اردیبهشت 92 20:05
كي مياين پس؟
مامی امیرین
24 اردیبهشت 92 20:05
30 ماهگی گل دختر مبارک.
عجب جورابهای خوشگلی داره


ممنون خاله.
قابل شما رو نداره
مامی امیرین
24 اردیبهشت 92 20:05
منم فهمیدم میخوای کجا بری و کی و ببینی..خوش به حالت


جای شما خالی بود عزیزم.
حیران
25 اردیبهشت 92 23:31
سفر خوش و بی خطر


ممنون
خواهر فرناز
26 اردیبهشت 92 10:50
واقعا؟ اصفهانی هستین؟ خیلی دلم میخواد ببینمتون اگه میشد خوب بود دوست داشتین خبر بدین
اتنا مامان نگین
26 اردیبهشت 92 13:10
سلام عزیزم کجایی دلم تنگ شده ها؟تجاییییییییییییییییییییییی


هستیم گلم. ممنون
مامان نیایش
26 اردیبهشت 92 13:40
برای چراغ های همسایه هم ، نور آرزو کن ،

بی شک حوالی ات روشن تر خواهد شد ...

ماه رجب است و شب آرزوها ...

التماس دعا...



ممنون زهره جونم
فریبا
26 اردیبهشت 92 18:22
ای خدا چکمه هاشو نگاه!!!!

خلاقیتت منو کشته خاله




فریبا جون وبلاگت چه بلایی سرش اومده راه نمیده؟؟؟!!!!!!!


مامان کوروش
28 اردیبهشت 92 10:04
سلام خانم رفتید سفر قندهار پس کجای چرا نمیای


اومدیم گلم. ممنون به یادم بودی.
مامان نوژا
28 اردیبهشت 92 10:07
عزیزم کی بر میگردییین؟بیایید دیگههه.چه پا کش قشنگی


ممنون که سر زدی. الان هستیم دیگه.
مامان حسنا
28 اردیبهشت 92 15:56
پریسا جونم 30 ماهگیت مبارک خاله جون


ممنون گلم.
مامان ملینا
28 اردیبهشت 92 17:48
همه چیز مباک(تولد بابای پریسا جون،عقد دایی و 30 ماهگی خوشگل خانم).
با کلی تاخیرررررر
کجا تشریف بردین اونوقت که م نبادی فعلا بدونیم
پیش ما هم بیاین

ممنون عزیزم.
لطف کردید.

مامان امیرعلی جیگر
29 اردیبهشت 92 8:20
میبینم که اصن کامنت نذاشتم برا این پستتشاید گذاشتم تایید نکردیبرگشتی جواب این کامنتو بده بدونم گذاشتم یا نهآخه جزء واجباته


عزیزم 3 تا گذاشتی ولی فعلا فرصت جواب دادن ندارم در نوبت هستن.
مامان مرضیه
29 اردیبهشت 92 14:15
از خانه پدر رفته تنها به سفر رفته اين‌جا همه دلتنگيم صبر همه سر رفته برگرد پدر برگرد اي‌ رفته سفر برگرد برخيز و براي ما سوغات بخر برگرد وقتي كه پدر دور است هم خانه ما كور است هم جان همه اين‌جا پژمرده و بي‌نور است الان يكي در زد يك دفعه دلم پر زد گفتم پدرم آمد ماه از دل شب سر زد امّا تو نبودي آه شب ماند و نيامد ماه آن روز خوشم، آن روز كه تو برسي از راه
مامان تارا
30 اردیبهشت 92 21:38
آن سفرکرده که صد قافله دل همره اوست
هرکجاهست خدایا به سلامت دارش



مرسی رویا جون
مامان مرضیه
31 اردیبهشت 92 7:52
گاهی فکر میکنیم باید کاری بزرگ و شایسته برای دوستان و کسانی که دوستشان داریم انجام دهیم؛ ولی چون در توانمان نیست ، از خود ناامید و دلخور میشویم . ولی باید به نکته ای توجه کرد :

باران بزرگترین و زیباترین هدیه آسمان به زمین است ولی از قطرات کوچک و ناچیز آب تشکیل شده است .

تکرار باران گونه ی محبت هایِ بسیار بسیار کوچک ما در حق عزیزانمان ، چیزی از یک شاهکارِ بسیار بسیار بزرگ کم ندارد ...


مدرسه ی مامان ها
31 اردیبهشت 92 10:32
سلام مامان عزیز
وای که چقدر این عکس دستکش به پا بامزه بود
سفر خوب و خوشی رو براتون آرزو داریم


سلام خانم معلم. ممنون از حضورتون.
مرسی.
asal
31 اردیبهشت 92 19:11
وبلاگ خیلی خیلی خوبی دارید اگه میشه بیاید تبادل لینک کنیم اینم ادر وبلاگ های من : این باهاش میتونید به گیلان سفر کنید www.asalweblo.niniweblog.com و اینم وب بعدی در مورد کاردستی با وسایل دوریختنی و .......... اینم ادرسش www.asaljj.niniweblog.com البته نظر بدیدا ندید بی معرفتید دوست تون دارم عسل 12 ساله .


هدیه
1 خرداد 92 1:10
ناز بشی
مامان سانای
1 خرداد 92 15:34
به پای هم در کمال خوشبختی پیر بشن الهی .
چقد شیطون شده پریسا جون کلی به دستکشا خندیدم .


ممنون گلم.
بانوی بهار
1 خرداد 92 17:08
مریم ج/ووووووون ??????


جونم؟؟؟؟
مامان مرضیه
2 خرداد 92 14:29
فرقی نمی کند چطور بودنش,

دور یا نزدیک بودنش, پیر و جوان بودنش, خندان و اخمو بودنش ..

همین که هست

دلگرمی من را کافیست ....

صدای گامهای پدر به من آرامش میدهد

حتی زمانی که با صدای عصایش همخوانی میکنند

دوستت دارم ای مهربان، پر صلابت، پــــــــــــدر



مرسی گلم.
هدیه
2 خرداد 92 17:31
خیلی بامزه بود
زهرا _ مامان مریم گلی
3 خرداد 92 22:26
ای جاااااااان عزیز خاله....شما چقد بزرگتر و خانوم تر شدی....تو این مدت که من نبودم....یعنیاااا مردم از خنده با اون چکمه های جدیدش...

اخه چقد این دخملی خوردنیه....

قربونت برم قرتی خانوم ....با اون تیپهای قشنگت...


سلام زهرا جون. خوبی عزیزم. خیلی دلم براتون تنگ شده.
ممنون که سر زدی. الان میام.
مامان مهرزاد جان
4 خرداد 92 11:22
$$$ __$$$$__________________$ __$$$$$________________ $$ __$$$$$$$______________ $$$ __$$((▂))$$$____________$$$$ __$$$$$$$$$$_________$$((▂))$ __$$$'¤'¤'$$$$$______$$$$$$$$$ __$$$¤'¤'¤'¤$$$$___$$$$'¤'¤'¤$$$ __$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$__$$$¤'¤'¤'¤$$$ __$$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$ $$$'¤'¤'¤'¤'$$ ___$$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$ $$'¤'¤'¤'$$$ _____$$$$'¤'¤'¤'¤$$$ $$'¤'¤'$$$ __$$$$$_$$$'¤'¤'¤'¤$ $$'¤'¤$$ _$$((▂))$$$$$_$$$$$$$$$$$_O_O $$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$_ _ $ $ $$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$___$ $ $$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'$$$$__$$$ $$$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$ __$$$((▂))$$$$$_$$$$$ ____$$$$$$$_$$$$$ _________$$$$$ ______$$$ _____$¤ ___$¤ __$¤ __$¤______________¤¤¤¤¤ ___$¤________¤¤¤¤¤●¤¤¤¤¤$$ ____$¤______¤¤¤¤¤¤¤●¤¤¤¤¤_$$ ____$¤______¤¤¤¤¤¤¤¤●¤¤¤¤_¤¤ ____$¤______$$$●$$$¤¤●¤¤__$$ ___$¤________$$$$$$¤¤____¤¤ __$¤__________♥$$$¤_____$$ __$¤___________$$$_____¤¤ ___$¤________$$$$$$$___$$ ____$¤_____$$$$$$$$$$___¤¤ _____$¤___$$$$$$$__$$$___$$ _____$¤____$$$$$____$$$___¤¤ _____$¤__$$$$$$$_____$$$__$$ ______$¤$$__$$$$$_____$$$ ______$$¤___$¤¤¤¤$$_____$$ ____$$__$¤__$¤¤¤¤¤$$_____$$ __$$_____$¤_$¤¤¤¤¤¤$$____$$ ___________$¤¤¤¤¤¤¤$$___$$ _________$¤¤¤¤¤¤¤¤$$ _______$¤¤¤¤¤¤¤¤$$ _____$¤¤¤¤¤¤¤¤$$ ___$¤¤¤¤¤¤¤¤$$ _$¤¤¤¤¤¤¤¤$$ $¤¤¤¤¤¤¤$$ $¤¤¤¤¤$$ _$¤¤¤$$ __$¤¤$$ ___$¤$$ ____$$$ _____$$ ______$$ _______$$ ______$$$$$$ _____$$$$$$$$$ _____$$$$$__$$$$ ______$$$$$__$$$$$ آآآآآآآآآآپپپپپپپپپپپپپمممممممممم...
یک عاشقانه آرام
4 خرداد 92 11:50
ای جانم عزیزم..ماششالله به اینهمه ابتکاررررر


مرسی نسترن جون.
مامان مرضیه
4 خرداد 92 12:30
دیروز، پینوکیو آدم شد و امروز ، آدمها پینوکیـو ! من از عاقبت مادربزرگ می ترسم اگر فردا ، شنل قرمزی گرگ شود . . .
محیا کوچولو
4 خرداد 92 20:29
سلام خاله جونی خوبین پریسا گلی خوبه مبارک باشه ایشالله همیشه به شادی و عروسی و سفر


ممنون دختر ناز
سپیده از وبلاگ "کودک من"
5 خرداد 92 2:09
سلام خانمی. مشکل کجاست ؟ برای این فایل یه پیغامی می یاد که کجا ذخیره کنم و شما هم ادرس می دید.


سلام.
نه یه پیغام دیگه میاد قبلا هم اینجور میشد و نمیشه دانلود کرد.
مامان آرینا مو فرفری
5 خرداد 92 10:21
______$$$$$$__$$$$$$$$__$$ ____$$____$$$$__$$$$__$$$$ __$$______$$$$$$__$$$$$$$$ __$$____$$$$$$$$__$$$$$$ __$$$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$ $$__$$$$$$$$$$__$$__$$$$$$ $$$$__$$$$$$__$$__$$$$ __$$$$______$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$ _$$$$$$$$__$$$$$$$$$__$$$ __$$$$$$___$$$$$$$_ $$$$ ___$$$$_____________`$$$ ___________________ $$ __________________`$$` ________________$$` _____$$$$$$$$$$ ___$$$$$$$$$$ _$$$$____$$_$` $$$$$__$$___$$___$$$$ $$$$$$$______`$$_$$$$$$ $$$$__________$$$_____$ $$___________` $$____$$ _____$$$_____$$`___$$$$ ___$$$$$$___$$__$$$$$$ __$$$$$$$$_$$_$$___$$$ _$$$____$$$$_$$__$$$$ __$$_____$$_$$$$$$$ ___$______`$$ ___________$$ ____________$$` ___________`$$ __________$$ _________$$
سجاد
5 خرداد 92 23:57
پیش منم بیا ... منتظرم


چشم مامان سجاد جون.
مامانی طهورا
6 خرداد 92 2:12
طنین
6 خرداد 92 12:33
من رمز ندارم مریم جون



میفرستم عزیزم.
مامان سيد محمد سپهر
6 خرداد 92 12:35
من نمي تونم با اين رمز وارد شوم


عزیزم همه با همین رمز تونستن بیان مشکلی نداره. مرور گرتونو عوض کنید.
سپیده از وبلاگ "کودک من"
6 خرداد 92 23:32
سلام خانمی. الان من که دانلود می کنم ایکون دریافت فایل رو می زنم و راحت دانلود می شه. نمی دونم مشکل کجاست. روی یه سیستم دیگه شروع به دانلود کنید ببینید همین مشکل است.
امیر
7 خرداد 92 8:26
سلام

مبارکه ان شااالله به پای هم پیر بشن...

30 ماهگی ناز کچلو هم مبارک



مامان مرضیه
7 خرداد 92 9:53
نگاه کن.. دست های دنیا را گرفته ام.. نکند که برود جلو و من بمانم و گم شوم بین گذشته هایم.. نکند که دنیا برود و من تنهایی تنها بمانم.. این روز های هم میگذرد.. مثل همه آن روزها.. که گذشتند..