پریساپریسا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

تقدیم به پریسای عزیز

با دیدن روی ماهت روزم ساخته میشه....

نامزدی دایی و.......

1392/1/22 11:54
نویسنده : مامان پریسا
5,702 بازدید
اشتراک گذاری

 http://www.chatt.hdsb.ca/~aycanl/S11FD9E8C.0/welcome.gif

سلام به دوستای گلم و سلام به پریسا خانم عزیزم.

این چند روز حسابی درگیر بودیم. برای چیییی؟؟؟؟؟ خب معلومه دیگه.........

لییلیلیلیللللللللللییییییییی هوراهوراهورا

دایی ابراهیم داره داماد میشه  تشویقتشویقتشویقتشویق

سه شنبه شب هم مراسم نامزدی بود . قلببغلایشالله نوبت همه ی جوون ها تشویق

وای وای وای خواهر بزرگ داماد بودن خیلی سخته آخ اما باشه از این زحمت هاااا بغل

ایشالله هم دایی ابراهیم هم عمه بهاره  و هم همه ی جوون هایی که دارن ازدواج میکنن خوشبخت بشن. خیال باطلفرشته

خدا رو شکر همه چیز به خوبی برگذار شد. هر چند من و مامان جون و دایی ابرهیم مجبور شدیم تنهایی تمام کارها رو انجام بدیم و دقیقه ی 90 و هول هولکی دستی به سر گوش خودمون بزنیمنیشخنداما باز هم  خدا رو شکر که همه چیز خوب بود.

وقتی داشتم به عکس های خودم نگاه میکردم خندم گرفت دلقک. دیگه خواهر داماد بودن این چیز ها رو هم داره.خنده

این هم هدایای داماد برای عروس خانم که همشونو خودمون آماده کردیم :

و این هم گل سر سبد ... عروس خانم خودم... قربونش برم....بغلقلبماچ

جمعه شب گذشته ، من و بابایی و پریسا خانم حسابی حوصلمون سر رفته بود. من هم پاشدم و برای خودمون یه پیراشکی خوشمزه درست کردم و 3 تایی رفتیم پارک کوثر کیان پارس.

گاهی تنهایی هم لذت خودشو داره. البته با خوشحالی پریسا جونم ما هم کلی خوشحال بودیم.

این شام

پریسا که خیلی خوشش اومد.

کلی هم تاب سواری کرد.

متاسفانه ما در تعطیلات امسال که اصلا فرصت نکردیم برنامه ریزی درست و حسابی داشته باشیم. ازجمله دیدار با دوستای عزیز وبلاگی بود...

اما یکی از دوستای گلمون یعنی اتنا جون مامان نگین جون که از کرج اومده بودن یه شب موفق شدیم همدیگه رو ببینیم . اون هم خیلی هول هولکی و با دست خالیخجالتاتنا جون که حسابی ما رو شرمنده کردن. خدا کنه یه روز بتونم جبران کنم.ماچ

یه شب تماس گرفتن و در یکی از پارک ها قرار گذاشتیم. البته خیلی دوست داشتم دعوتشون کنم. اما از شانسمون همون روز پریسا حالش بد بود و ما از ظهر همون روز رفته بودیم دکتر و دیگه نشد برنامه ریزی داشته باشیم. حتی دوربین هم همراهم نبودناراحتعکس هایی هم که گرفتم با دوربین عمو محمود بود و پاک شدن.ناراحت

 این هم آدرس وبلاگ اتنا جون قلب

و این هم یه عکس که از اتنا جون قرض گرفتم.نیشخند

 پریسا خانم این روز ها تا میتونه در زمینه دلبری کردن داره مهارت پیدا میکنه.

هیچ حرفی رو بدون : لفا (لطفا ). خواهش میکنم . یه لحظه . نمیگه....

مامان لفا بیا یه لحظه کارت دارم...

مامان خواهش میکنم منو با خودت ببر....

مدتیه متوجه شدم که خانمی اصلا دمپایی هاشو تا به تا نمیپوشه . اولین لنگه ی دمپایی رو که میپوشه متوجه درست یا نادرست بودنش میشه. از این بابت خیلی خوشحال شدم.تشویق

خب دیگه ... فعلا دیگه مطلبی نمینویسم تا این پست مثل پست های قبلی طولانی نشهچشمک

اما در ادامه یه چیز هایی داریم که اگر دوست داشتید بفرمایید....

 

 

این ها تقویم هایی هستن که برای پریسا درست کردم. بیشتر از 1 ماه و نیمه که اماده شدن ولی هر بار یادم میرفت که برای یادگاری اینجا بذارمشون.

این 4 برگ:

             

             

 

اینهم یه 4 برگ دیگه با طرح متفاوت نیشخند

این هم تک برگ هدیه برای دانیال پسر عمو:

یه تک برگ هدیه هم برای یاسین و ستایش بچه های دایی حسین:

و هدیه های دوستای عزیزم که به مناسبت سال نو بهمون دادن. برای یادگاری گذاشتم اینجا :

از طرف سارا جون:

از طرف مینا جون:

از طرف مامان آرشیدا جون:

از طرف اتنا جون :

http://www.chinaswitch.com/caoka/jieri/newyear/zsc112.swf

و از طرف باران جون برای پریسا . هر وقت نگاهش میکنم کلی خندم میگیره از تفسیر باران جونخنده

خب این هم از مطالب جا افتاده از پست های قبل.

ممنون که مثل همیشه همراهمون هستید.بغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (120)

مریم--------❤
22 فروردین 92 11:40
نامزدی مبارک باشه


ممنون عزیزم. ایشالله عروسی شما
مریم--------❤
22 فروردین 92 11:42
سلام عزیزم
تقویم ها خیلی خوشگلن.اون بالایی ها خیلی خوشگلن منم از مامان کیان و کارین گرفتم ولی وقت نداشتم درستش کنم...
درست شد عکسشو میزارم


سلام خانمی.
ممنون. وقت زیادی نمیبره. حتمت برای بچه ها درست کن. کمک خواستی حتما بگو.
مریم--------❤
22 فروردین 92 11:44
آفرین به پری کوچولوی عزیزم که خودش به دمپایی هاشو درست میپوشه
ایقدر شکلکا زیاد شدن که نمیتونم شکلک مورد نظر و پیدا کنم
عکسا خیلی خوشگل بودن عزیزم


ممنون خانمی.

کم کم عادت میکنیم. عجله نکن.

مامان اتنا
22 فروردین 92 11:50
http://www.niniweblog.com/upl/neginjooni/13652326818.jpg




مرسی اتنا جون. الان میذارم.


مامان یاسمن و محمد پارسا
22 فروردین 92 12:06
نامزدی مبارک همیشه به شادی و خرمی ارزو خوشبختی براشون دارم


ممنون عزیزم. لطف کردید.
مامان یاسمن و محمد پارسا
22 فروردین 92 12:09
وای مامانی من هنوز صبحونه نخوردم با دیدن این غذاها دلم غش رفت


وای ببخش گلم. جاتون خالی بود.
مامان یاسمن و محمد پارسا
22 فروردین 92 12:12
اینام برا تنا جون و پریسا جون


ممنون عزیزم.زحمت کشیدید.
فریبا
22 فروردین 92 17:00
به به مبارک باشه
ایشالا که خوشبخت باشن...
تقویم ها هم زیبا بودن... دست شما درد نکنه


ممنون فریبا جون.

ایشالله...

مرسی چشماتون زیبا میبینه.
مامان فتانه
22 فروردین 92 19:07
به به مبارک باشه همیشه به این مراسما...عکسات خیلی ناز بودن خانم مودب


همچنین عزیزم. ممنون خاله.
مامان فتانه
22 فروردین 92 19:08
راستی تقویمو چطوری درست کردی


اگر خواستی بگو برات درست کنم عزیزم. از طریق فتو شاپ.
مائده
22 فروردین 92 20:55
مباركه .. ايشالا خوشبخت بشن ...

ايشالا عروسيه پريساجوووووووووووونم ...

تقويماشم خيلي خوشگل شدن ...


مرسی عزیزم. لطف کردی خانمی.
مامان تارا
22 فروردین 92 23:30
نامزدی دایی جون مبارک باشه ماکه عروسی دایی جونمون رو گرفتیم و برگشتیم
ایشالا همیشه شاد باشین و در تدارک نامزدی و عروسی باشین


ممنون عزیزم.

برای شما هم مبارک باشه. دیدیمشون خیلی خوب و عالی بودن.
مامان تارا
22 فروردین 92 23:30
جیگر این عروس خانوم گل سرسبدو


مامان تارا
22 فروردین 92 23:32
تقویمها عالی شد دستت درد نکنه مریم جون
پیراشکی هم دهنمون آب انداخت نوش جونتون


ممنون رویا جون.چشماتون قشنگ میبینه.

آخ ببخش گلم. جای شما خالی بود.
منا مامان الینا
23 فروردین 92 2:34
سلام عزیزم خوبی همشهر ی جان ؟
سال نو را با تاخیر بهت تبریک میگم و امیدوارم سال خوبی را داشته باشی پر از شادی و سلامتی و خاطرات خوب
خواهر شوهر جان نامزدی آقا داداشتون مبارک باشه و انشالا که خوشبخت بشن


سلام منا جان.

مرسی عزیزم. خیلی لطف کردید. سال نو شما هم مبارک.

ایشالله الینا جون همیشه سلامت باشه و شما هم شاد...
مامان محمد و ساقی
23 فروردین 92 15:04
سلام مریم جونم
مبارکشون و مبارکتون باشه
وسایل عروس خانم مبارکشون باشه.خوشبخت باشن


سلام مینا جونم.

ممنون عزیزم. ایشالله نوبت محمد جان.
مامان محمد و ساقی
23 فروردین 92 15:04
به به پریسا گلی خوشگل


مامان محمد و ساقی
23 فروردین 92 15:05
من عاشق این بیرون رفتنهای خانوادگی به صورت خصوصی هستمآخه همیشه تنها هستیم


این مدلی هم لطفی داره وصف نشدنی.
مامان محمد و ساقی
23 فروردین 92 15:05
مریم جون من هم درست می کنم با نون لواش خیلی خوشمزه میشهوتا تهش میخوریم.نوش جونتون


شما هم نوش جونتون.
من خمیرشو اماده میگیرم.
مامان محمد و ساقی
23 فروردین 92 15:07
ای جونم نگین جون
دست آتنا جون درد نکنه


خیلی ماهن. مثل باقی دوستای عزیزم. مثل مینا جونم
مامان محمد و ساقی
23 فروردین 92 15:08
آفرین پریسا جونی.پیشرفتهات مبارک باشه
خسته نباشی مریم جون


مامان محمد و ساقی
23 فروردین 92 15:16
فکر کنم آخرین کامنتم تایید نشد
پریسا جونم پیشرفتهات مبارک باشه
مریم جون خسته نباشی


ممنون مینا جون.دست شما درد نکنه. همیشه سنگ تموم میذاری عزیزم.دوست مهربونم. ابجی گلم.
لحظه های من و تو
23 فروردین 92 20:08
دست گلت درد نکنه . ماشالله مثل همیشه شاد و دست پر اومدی . تبریکات قلبی من ، هدیه به تو.
تقویمها واقعا خوشکلن
نامزدی خان داداشت هم مبارک باشه، انشالله خوشبخت شن
کاملا درکت میکنم ، منم خواهر بزرگم و این خستگیهای شیرین رو تجربه کردم.


دیگه دفتی خاطرات خانمی باید پر از خبر های شاد باشه . وگرنه هست چیزی هایی که نباید نوشته بشه....

مرسی عزیزم. لطف داری.

اره واقعا خواهی بزرگ بودن یه سری خستگی های شیرین داره...
ღ تـــــــــــک خاله کوثر جونی ღ
23 فروردین 92 21:12
اوووووووووووووو

لیلیییییییییییییلیییییییییییییییییییی ...

به افتخار خواهر بزرگ عروس .. دست دست دست

واااااااااای...چه خوشگل شدن این کادو ها ... یه دنیا، مبارکه ...

وااای... پریسا خانومی رو باش، ایشالا عروسی خودت ....

اووووووووم... نوش جووووووونتون پیراشکی

تبلیغ نوشابه پپسی هم که کردین

به به، دیدار با یه نی نی وبلاگی...

تقویم ها هم عالی هستن ...


خواهر عروس نه گلم. ایشون ماشالله به اندازه ی کافی خواهر دارن.شکلک ها کافی هستن؟

نه گلم تبلیغ نبید اتفاقی بید

مرسی که همشو خوندی خانمی.
ღ تـــــــــــک خاله کوثر جونی ღ
23 فروردین 92 21:15
اصلاحیه:

با افتخار خواهر بزرگِ داماد


ممنون عزیزم.
ستایش مهربون * ستایش خوش زبون
24 فروردین 92 2:57
به سلامتی نامزدی دایی مبارکه
ان شالله روزی همه جونا شه بزن اون دست قشنگرو


منون منصوره جان. ایشالله
یاسمین مامان سورنا
24 فروردین 92 3:50
سلام سلام
اول از همه با تاخیر سال نو مبارک ببخشید چون مثل همیشه سفر قندهار بودم تازه اومدم و نت دار شدم
دلم براتون تنگ شده بود مریم جون
دوم اینکه مبارکا باشه خواهر شوهر شدی عزیزم ایشالا همیشه به شادی باشید
سوم اینکه گل دخملم ملوسه دیگه خانوم شده ها واسه خودش
جیگرمو ببوس برام


سسسسسسسسلام بر یاسمین جان.
ممنون عزیزم. عید شما هم مبارک. ماهی رو هر وقت بگیره قابل خوردنه نگران نباش.
البته لازم به ذکره که برای سومین بار خواهر شوهر شدم.
مامان فرنیا
24 فروردین 92 8:26
تقویم ها عالی بودن


ممنون فرشته جون.ولی به پای تقویم های شما که نمیرسه.
مامان فنچـــــــی
24 فروردین 92 12:15
مبارک باشه عزیزم


ممنون گلم.
مامان اتنا
24 فروردین 92 12:28
مبارکه مبارکه ایشالله خوشبخت بشن .دست خواهر بزرگه هم درد نکنه که اینقد مهلبونه .


مرررررررررسی عزیزم. ایشالله شما هم هر چی زودتر ابجی داماد بشید و کلی از این جور گرفتاری هااااا
مامان اتنا
24 فروردین 92 12:28
منم پیراشکی دوست دالم .وای هوس کردم باید همین روزا بدرستم.نوش جونتون


نوش جان حتما درست کن.
مامان اتنا
24 فروردین 92 12:29
چه شبی بود اون شب خوشحال شدم که دیدمتون .


شب به یاد ماندنی....
مامان اتنا
24 فروردین 92 12:31
خوب مامانی دخملمون با ادبه دیگه .تازه اینجوری حتما کاراشم زودتر راه میوفته دیگهافرین به پری کوچولو که دمپائی هاشو درست میپوشه دیگه هوراااااااااااااااااااااااااا


از لحاظ راه انتادن کارش که دقیقا... یاد گرفته از چه راهی وارد بشه.
مامان اتنا
24 فروردین 92 12:33
خیلی تقویما خوشگل شدنا البته ماله من قشنگتره هاااااااااااااااااا(شوخی کردما)راستی من چاپشون کردم اندازه A4خوشگل شد.


مبارک باشه. خوشحالم که خوشت اومد اتنا جون.

بابا ای ول به شما. من که هنوز چاپ نکردم.
مامان اسرا واسما
24 فروردین 92 14:31
مبارک...مبارک...مبارکه ایشاللهبه پای هم پیر شن
خسته نباشی خواهر شوهر


ممنون عزیزم. ایشالله نوبت همه ی جوون ها بشه .
خواهر فرناز
24 فروردین 92 16:59
سلام
نامزدی دایی جونتون مبارک
متاسفانه من از شما پیامی دریافت نکردم
این اولین پیامتون بود
وگرنه من حتما تایید میکردم عزیزم
این 2-3 روزه پیام ها نمیرند صبح هم یکی دیگه از دوستام برای یکی نوشته بود هر چی پیام میذارم ثبت نمیشه
ممنون بهمون سر زدین



سلام خانمی.

البته نامزدی داداش منه و دایی پریسا ...

حق با شماست از این اتفاقا زیاد میفته.

ممنون که اومدی گلم.
مامان محمد و ساقی
24 فروردین 92 17:34
سلام مریم جون
شرمنده من ادامه ی مطلبت رو ندیدم
چه تقویم های خوشگلی درست کردی عزیزم
مبارک باشه


سلام مینا جون.

من هم حدس زده بودم

مرسی عزیزم. چشماتون خوشکل میبینه.
مامان محمد و ساقی
24 فروردین 92 17:37
کاری نکردیم ببخش در حد یه تبریک بود.بقیه هم خیلی زیبا هستن.دست دوستان درد نکنه.هدیه و تفسیر باران خیلی جالب بود


ممنون مینا جون. به هر حال یادگاری زیبایی بود.

دقیقا
خواهر فرناز
24 فروردین 92 19:27
ممنون از اینکه لینکمون کردین
ما هم با افتخار شما را لینک میکنیم
راستی شما تا حالا اصفهان نیومدین؟
فرناز میگه من این دختر خانم را میشناسم تو پارک باهاشون دوست شدم
مطمئن مطمئن است
گفتم ازتون بپرسم شاید بچه راست بگه

رمزمونم قابلتونا ندراه
براتون تلگراف میکنم
راستی من چرا تقویما را نمیبینم؟

اره عزیزم اصفهان بودیم سال قبل همین روز ها...
شاید هم واقعا همدیگه رو دیده باشن.اگر به پست های سال قبلمون سر بزنید خاطراتشو نوشتم . شاید براتون اشنا باشه.
عمه ي آتنا
24 فروردین 92 19:47
مبارك باشه خدا كنه خوشبخت بشن
عجب غذايي دلم خوااااااااست
رمز رو خصوصي فرستادم


ایشالله.
جاتون خالی بود.

مرسی عزیزم.
خواهر فرناز
24 فروردین 92 19:51
عزیزم ببخشید من ادامه مطلبتون را ندیدم
تو صفحه اصلی دنبالش میگشتم

الان دیدمشون آفرین به مامانی هنرمند
میدونم اواسط اردیبهشته ولی بازم تاریخ دقیق ترش را براتون میپرسم

از پستای ما هم دیدین کنید
راستی شما بوشهرین؟
پست عیدتون در ابادان جالب وبامزه بود
دلم میخواد برم آبادان



ممنون عزیزم.

نه گلم ما اهواز هستیم.
این عکس ها مال اطراف لالی هستن.

چشم حتما میام پیشتون. ممنون برای رمز.
مامان سارا کوچولو
24 فروردین 92 20:19
وبلاگ باحالیه منکه خوشم اومد.. ای ول به مامان
شما هم به وبلاگ دخمل ما سر بزنید و نظر بدین. مرسی


ممنون گلم. چشم سر میزنم.
mahdi...ܓܨܓܓܨ
25 فروردین 92 0:10
سلام..خوبي؟؟؟وبلاگ زيبايي داري....من به وبلاگت سرميزنم وخوشحال ميشم شماهم به من سربزنيدونظرتون روبگيد درصورت امکان منولينک کن ولوگوي منوبذاربه وبلاگت مهربون درضمن خبربده لينکت کنم واگه لوگوداري بده بذارم بع وبلاگم منتظرتماااااااااا...ممنون اينم کدلوگوي من: کدلوگوي اين وبلاگ
ღ خاله باران ღ
25 فروردین 92 11:23
سلام...
مبارکتون باشه..ان شالله اقا ابراهیم و خانومش خوشبخت بشند...


سلام عزیزم.
ممنون.
ایشالله همه ی جوون هاا
ღ خاله باران ღ
25 فروردین 92 11:24
بمیرم برای سارا...مریم این چ پستیه گذاشتی...اول شیرینی...بعد پیراشکی...اخییییییییییییییی...نکن این کار را باهاش..حالا مجبور می شه دوباره بره یه چیزی بخوره..


برای همین هنوز نیومده. فکر کنم یه بار اومده دیده طاقت نیاورده رفته
ღ خاله باران ღ
25 فروردین 92 11:25
عزیزم.مریم چقدر قشنگ دخترت را گفتی...گل سرسبذ... خوش به حال پریسا خانوم...زنده باشید همه تون در کنار هم...


خب دیگه گل سر سبده مرسی عزیزم.
ღ خاله باران ღ
25 فروردین 92 11:26
نوش جونتون..چ عجب تو ده تا دیگه را هم خبر نکردی؟؟؟فکر کنم حسین اقا نذاشتنذ..وگرنه تو می گفتی نه شلوغ باشه بهتره


اره اگر دست من باشه چند ماشین میندازم دنبالمون
ღ خاله باران ღ
25 فروردین 92 11:27
به قول لیلا مرمی آتنا چی برات اورده بود؟ دوستی تون مستدام... من و لیلا هم با هم قرار میذاریم...


عکس گرفته بودم ولی پاک شد. دیگه شانس من بود...
دستشون درد نکنه شیرینی کاکائویی اورده بودن...من که فقط تونستم با سرعت باد خودمو به اونجا برسونم... دست خالی کلی هم شرمنده شدم...

ایشالله با من تنها تنها قرار نذارید هااااااا
ღ خاله باران ღ
25 فروردین 92 11:29
خاله تو لطفا هم نگی کارت زود راه می افته. مامان مریم می گه اخه تو ندیدی باران گرنش را کج می کنه.من دلم براش می سوزه..حالا که دیگه لفا هم می گی که دیگه هیچ...مریم دیگه تو خونه هم فکر نکنم بذاره بخوابی.چه برسه به اتاق و سالن و ..... یادته؟


آخ آخ دیگه دست رو دلم نذار که داغ کردم
دیگه میدونه چطوری باید به خواستش برسه یه لفا که بگه همه چیز حل میشه...
ღ خاله باران ღ
25 فروردین 92 11:44
ناقلا..تقویم هات عوض شده؟به من نگفتی.ببین می گم ناقلا شدی می گی نه...


اولی ها یه هویی شد
ღ خاله باران ღ
25 فروردین 92 11:48
تقویمهات مبارک...ان شالله سال خوبی براتون باشه...خرگوشه هم نوش جونت...


ممنون. ایشالله برای همه...

خرگوشه که حرف نداره.
یک عاشقانه آرام
25 فروردین 92 14:53
سللللللااااااااااام اول از همه نامزدی دایی مهربون پریسا جونم مبارک ایشالا خوشبخت شن....
مرسی که بهم سر میزنی مامانی خیلی دوستون دارم


سلام عزیزم.
من هم ممنون.ایشالله شما هم خوشبخت بشید.
سپیده از وبلاگ "کودک من"
25 فروردین 92 15:45
خانمی دوست داشتی پریسا جون رو تو مسابقمون شرکت بده


ممنون سپیده جان
مامان محمدرضا
25 فروردین 92 17:12
سلام پسرم به همراه دختر دايي هاي دو قلوش تو جشنواره آتليه سها شرکت کرده اگه ميشه به وبمون و يا به آدرس زير بياين و بهشون راي با امتياز 5 رو بديد ممنون ميشم.مرسي سيد محمدرضا غفاري و سارا و ثنا زنگيان http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=6
مامان یلدا و سروش
25 فروردین 92 20:34
داماد شدن داداشی مبارک. منم مثل شما ابجی بزرگه هستم. ولی از داداشم کوچیکتر. تمامی کارای مراسمش با من بود. در حالی که گل پسرم رو تو شکمم داشتم.


ممنون عزیزم.

وای چه سخت. یعنی کارای 2 نفر رو انجام میدادی.... خسته نباشی گلم.
مامان یلدا و سروش
25 فروردین 92 20:35
خدا حفظ کنه گل دخترت رو عزیزم


ممنون گلم.
گلاویژ
26 فروردین 92 7:49
چه قدر سرت شلوغه ها !


کم کم داشتم ازت دلگیر میشدم که نمیای بهم سربزنی
ولی این روزها مثل این که خیلی درگیری !

خوشحال شدم که شدی خواهر شوهر بزرگه !

همیشه به عروسی بانو !


یه مدت واقعا درگیر بودم.

ولی شما هم نبودی عزیزم !!!

خوشحالم که برگشتی.
ممنون.
مامان سونیا
26 فروردین 92 10:52
به به انشاالله همیشه به جشن و شادی مبارکشون باشه انشاالله که خوشبخت بشن
تقویمای پریساجون هم خیلی قشنگنه مبارکش باشه


مرسی عزیزم.

ممنون لطف کردید.
مامان امیر مهدی
26 فروردین 92 11:54
مبارک مبارک
پس بلاخره آقا ابراهیم هم داماد شد.بسلامتی ایشالا خوشبخت بشن.پس شیرینی ما کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟شاید تو این هفته اومدم خونتون


مرسی.
بله بالاخره....
تشریف بیارید در خدمت هستم عزیزم.
مامان امیر مهدی
26 فروردین 92 11:55
راستی داغ کدوم عکسها به دلت موند؟؟؟؟



همون ها که پیشت جا خشک کردن.
مامان امیر مهدی
26 فروردین 92 11:58
ای ول گردش 3نفری
هدیه ها هم عالی شدن کار کی بود؟؟؟؟
خوش بحالت تقویم درست کردی من که همش ارور میده


جاتون خالی بود.
کار من و یه زن داداش دیگه...
من هم به سختی روشون کار کردم.
مامان امیر مهدی
26 فروردین 92 12:21
راستی مریم کاش عکسها رو تو ادامه مطلب بزاری .خیلی دیر باز شدن


چشم عزیزم. از پست بعدی.
زهرا _ مامان مریم گلی
26 فروردین 92 13:39
سلام عزیز دلمممممممم که اینقد منو شرمنده ی خودت میکنی....اول اینکه سال نو مبارکککککککک

دوم اینکه نامزدی ها و عروسیها مبارکککککککک


سوم ا ینکه خیلی خوشحالم که بهتون خوش گذشته......عکس پیراشکی کششششششششت منو خواهررررررررر


ممنون زهرا جون. عید شما هم مبارک.

ایشالله شما هم سلامت باشید با اون مریم گلی خوشکلم.
بهار(مامانی شهراد)
26 فروردین 92 13:50
تا باشه از این عروسیا و خوش گذرونی ها خانومییی.بیا پیشمون آپم گلم


ممنون بهار جون.
چشم.
مامی امیرین
26 فروردین 92 14:58
سلام.
نامزدی برادرتون و تبریک میگم.
ایشالا که خوشبخت بشن.
پس من چی بگم که 1 دونه خواهرم و دست تنها؟!!!


سلام عزیزم.
ممنون.

البته با حال و روز من فرقی نداری. چون ما 2 تا خواهر هستیم ولی اون یکی با 3 تا نی نی ......یعنی من هم دست تنهام.
مامی امیرین
26 فروردین 92 14:59
ماشالا به آتنا جون ناز و پریسا جون شیطون و شیرین زبون.


ممنون سمیرا جون
مامی امیرین
26 فروردین 92 15:00
دست این مامان هنرمندم درد نکنه.
تقویمها خیلی خیلی قشنگن.


چشماتون قشنگ میبینه عزیزم.
مامی امیرین
26 فروردین 92 15:01
راستی امیرعلی هم همرو به تعجب آورده که همیشه کفشها و دمپاییشو درست میپوشه..
بچه های این دوره و زمونه ان دیگه...


چه جالب. اخه یادم قبلنا طول میکشید تا بچه ها یاد بگیرن. برای همین برام جالب بود.
یاسمین مامان سورنا
26 فروردین 92 16:32
ایول خواهر
می گم خواهر شوهر شدن حال میده؟
براشون خواهر شوهر بازی در بیار حساب کار بیات دستشونا
ایشالا همه شون خوشبخت باشن عزیزم
دخترم حالا 3 تا زن دایی داره پس
ببوسش برام


خواهر شوهر بازی بلد نیستم خواهرررر

اما عمه شدن بیشتر حال میده

مرسی عزیزم.
مامان یاسمن و محمد پارسا
26 فروردین 92 16:58
عزیزم اپم با یه خبر جدید


الان میام
شهراد
26 فروردین 92 20:59
مبارکه عزیزم
کلی دخمل ما تو این مدت خانم شده.. عزیزممم
انشاالله که همیشه شادی باشه


ممنون. بله دیگه دخملی خانمی شده برای خودش
مامان بنیتا
27 فروردین 92 0:38
پریسا جون نامزدی دایی جونت مبارک عزیزم..ایشالا مراسم ازدواج خودت


ممنون عزیزم. ایشالله. ولی فعلا دخملی ما کوچیکه
مرجان مامان پريساجون
27 فروردین 92 7:52
مباركه عزيزم..نوش جونتون...


ممنون مرجان جون.
مامان علی خوشتیپ
27 فروردین 92 10:48
سلام مریم جون
مبارکههههههههههههههههه
به پای هم پیر شن الهی
ایشاالله روزیه پریسا جون بشه
چه تزئینات خوشگلی




سلام عزیزم.

ممنون. ایشالله.

چشماتون قشنگ میبینه.
مامان علی خوشتیپ
27 فروردین 92 10:49
واقعا هم گل سر سبده.عشقه خاله ساراشه...
هزارماشاالله چقدرهم ناز شده تو اون عکس


ممنون خاله سارا خجالت میدید.
مامان علی خوشتیپ
27 فروردین 92 10:50
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای
بازم مردم آزاری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چه پیراشکیهای خوشگلی
بدو برو دستورشو بزار دیگه
دستت درد نکنه مامان کدبانو


ای بابا. خودت که چند تا گذاشتی

نه بابا این چیه ... تا حالا چند تا شو نوشتم و پاک کردم.
مامان علی خوشتیپ
27 فروردین 92 10:50
پریسا هم که مثل علیه...کلا از همه چی خوشش میاد


دقیقا
مامان علی خوشتیپ
27 فروردین 92 10:52
عزیزم.دخترای ناز جنوبیالبته هنوز نمی دونم نگین جون جنوبیه یا نه؟
دوستیهاتون مستدام

چرا عکسا پاک شدن؟


نگین جون کرج هستن.

دیگه شانس من بود. یه بار دوربین قرض کردم ...عکس هاش هم پرید. شاید راضی نبودن.
مامان علی خوشتیپ
27 فروردین 92 10:53
آفرین دختر مودب

از همچین مامانی همچین دختری هم تربیت میشه دیگه



ممنون خاله سارا لفا خجالت ندید.
مامان علی خوشتیپ
27 فروردین 92 10:54
موفقیت جدیدت هم مبارک گلی خانم


ممنون خاله جون.
مامان علی خوشتیپ
27 فروردین 92 10:55
همه تقویما خوشگلن.دستت درد نکنه مامان هنرمند.ما که از این هنرا نداریم
راستی برای چاپ کجا میبرین شما؟هزینش چنده؟


خواهش میکنم. هنرمون کجا بود..
میام میگم.
مامان علی خوشتیپ
27 فروردین 92 10:55
اون کارت پستال هم قابلتو نداشت...


خیلی هم ارزش داره. ممنون
مامان علی خوشتیپ
27 فروردین 92 10:57
برای روضه خیلی منتظرتون بودم
دلم تنگ شده بود
جاتون خالی بود.آقای شریفی منبریمون بود.خیلییییییییییییییی قشنگ صحبت میکرد.همه بحثاش تربیتی بود.هرکی جلسه اول اومد تا آخرشو اومد.همش یاد شما کردم...
شب آخر عمه معصوم و مامان محمد فرزام هم بودن.یادتون کردیم


واقعا هم جامون خالی. ولی این بار واقعا نشد بیام. فقط شب اخر فرصت داشتم که اون هم دیگه روم نشد بیام.
مامی امیرین
27 فروردین 92 11:12
زبون رایانت و لاتین کن...
یعنی تو تا آخر دیگه نمیتونی پستهای ما رو بخونی؟



درست شد عزیزم. نه چرا نخونم.
مامان کوروش
27 فروردین 92 14:21
سلام تبریک میگم عزیزم داری خواهر شوهر میشی چهره محبوب در نزد همهانشالله که خوشبخت بشن


سلام عزیزم.
مرسی عزیزم.
چرا که نههههههههههههههه

ایشالله
مامان کوروش
27 فروردین 92 14:26
تقویم ها عالی شدن افرین مریم جون ممنونم که انقدر صادقانه و از ته دل بهم یاد دادی عزیزم امیدوارم بتونم یه روز جبران کنم من خیلی پرسیدم ولی کسی کمکم نکرد و تو اون روز انقدر زحمت کشیدی عزیزم ممنونم
مامان فرنیا
27 فروردین 92 15:37
اولا نامزدی دایی مبارک ثانیا باور کن من خیلی کامنت برات میگذارم امافکر کنم دچار همون مشکل نرسیدن کامنتها ست که مدتیه پیش امده
این عروس خانم که دیگه حرف نداشت دل همه را برده



ممنون فرشته جان.
نمیدونم عزیزم. من هر چی کامنت هست تایید میکنم.به دوستا بی احترامی نمیکنم.
مامان فرنیا
27 فروردین 92 15:38
راستی پرسید اندازه مونیتور کامپیوترم چقدر است منظورت چی بود؟ عکسها را بزرگ میگذارم یا خیلی کوچیک؟؟


نه عزیزم. منظورم صفحه ی ساخت تقویم بود.
یاسمین مامان سورنا
27 فروردین 92 17:04
وای مریم جون یه چیزی می گم نخندی بهما منم تا حالا چند بار اومدم این پستت رو خوندم و نظر دادم ولی ادامه رو ندیده بودم
بعد اومدم نظرا رو می خونم می بینم سارا جون نوشته تقویما قشنگن می گم خدایا تقویم چیه؟کجاست که من ندیدم بعد آخر متن رو نگاه کردم می بینم ادامه داره
خدایی خیلی تقویم ها خشگلن
آفرین به مریم جون با سلیقه عکسایی که انتخاب کردی هم فوق العاده بودن
هنرمندین دیگه بابا

میخواستم همین جا بذارمشون دیدم خیلی شلوغ میشه و صفحه باز نمیشه برای همین گذاشتم ادامه.
ممنون عزیزم.
یاسمین مامان سورنا
27 فروردین 92 17:05
چه هدیه های خشگلی هم عیدی گرفته دخملم
مبارک باشه
ببوس پری جونمو


ممنون یاسی جونم.
مامان محمد و ساقی
27 فروردین 92 17:07
سلام مریم جون
ممنون از حضورت و از کامنتهای قشنگت


سلام. خوهش میکنم عزیزم.
مامان لنا
27 فروردین 92 20:43
سلام عزیزم مرسی به ما سر زدین مرسی بابت محبتهاتونجای همه خالی خیلی عالی بود مینا هم ماه یه دوست واقعی ومهربون ما هم در خدمتتون هستیم


ممنون عزیزم.ایشالله خوب و همیشه شاد باشید.
بهار(مامانی شهراد)
27 فروردین 92 22:38
گلم دستور کیکو گذاشتم


مرسی عزیزم دیدم. عالی بود.
مامان امیر مهدی
27 فروردین 92 23:04
..ღ♥ღ ..ღღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ ...ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღღ .......................ღ♥ღ ...........ღ♥ღ...ღ♥ღ ...........ღ♥ღ ...........ღ♥ღ.........ღ♥ღ.....ღ♥ღ ...........ღ..ღ♥ღ.......ღ♥ღ.....ღ♥ღ ...........ღ......ღ♥ღ.....ღ♥ღ.....ღ♥ღ ...........ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ ......ღ♥ღ ...........ღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥........ღ♥ღ ....................................................ღ♥ღ ..........................@@..@@.............ღ♥ღ ..........................@@..@@.............ღ♥ღ ..............................@@................ღ♥ღ
محیا کوچولو
28 فروردین 92 2:48
سلام خاله جونی و پریسا گلی خوبین؟ ایشالله همیشه عروسی و شادی تقویمهاتونم خیلی قشنگ بودن
مامانی درسا
28 فروردین 92 3:12
مبارکه عزیزم انشاالله مبارک باشه ....... همیشه به خوشی ....... این پیراشکی ها باید خیلی خوشمزه باشه دلمون خواست ...... نوش جونتون


مرسی عزیزم.
جای شما خالی بود.
مامان سيد محمد سپهر
28 فروردین 92 8:17
سلام ....مي دونين جناب سروان من چه كيفي مي كنه وقتي اين جمله را مي شنوه ...به روزيم
مامان سيد محمد سپهر
28 فروردین 92 8:17
راستي نامزدي مبارك...


ممنون
اتنا مامان نگین
28 فروردین 92 15:09



مرسی عزیزم. ببخش اومدی نبودم.
مامان و نی نی ها
28 فروردین 92 22:54
سلام مرجان جون
بخدا خیلی دلم میخواست بیام ولی نشد این دوتا قلقلی انقدر اذیتمون کردن امسال که از مسافرت رفتن پشیمونم خیلی تو راه گریه کردن واقعا خسته شدم انشالله تابستون مزاحمتون میشیم بچه ها بزرگ بشن هرچند تابستون اونجا گرمه ولی بی زحمت نمیذاریمتون


سلام عزیزم.
ایشالله تشریف بیارید.
مسافران آسمانی
29 فروردین 92 21:08
سلام مریم جون
سال نو مبارک عزیزم البته با کلی تاخیرررررررررررررر
همیشه به تفریح و شادی عزیزم...
الهییییییییییییییییی این دخملیه آشنا کنار پرنسس مامان مریم نگین خودمونه...؟
نامزدیه دایی هم مبارک باشه و انشااله خوشبخت بشن...
امسال وقتی رفتم پیش سارا جون اول سراغ شما رو گرفتم دوست داشتم ببینمتون اما سعادت نداشتیم...
به آتنا جون گفتم شما از کرج آمدین همدیگه رو دیدین اما ما که همشهری هستیم هنوز نشده همو ببینیم...
پریسا گلی رو ببوس یه عالمه...


منون عزیزم عید شما هم مبارک.
کم سعادتی از من بود که نشد شما رو ببینم.
ایشالله یه وقته دیگه.
مامان تارا
29 فروردین 92 23:53



مامان طاها
30 فروردین 92 0:41
ان شا الله که خوشبخت بشن.
مامان تارا
30 فروردین 92 22:37
آهنگ وبتو عشقه پریساجووووووووووووونم
همه وسط آهااااااااااااااااان شروع کنید قرش بده


مامان تارا
30 فروردین 92 22:39
مریم جون شیرینیام نصفشون سوخت
جان خودم به ده دقیقه نرسید که ....

بروزیم


ای بابا...... اشکال نداره دوباره انمحان کن
مامان یلدا و سروش
31 فروردین 92 0:46
با افتخار لینک شدین خانومی


مرسی عزیزم. شما هم لینک شدید.
مامان دوقلوهامام
31 فروردین 92 10:17
فدای دختر گل با اون لباس خوشملش منم دارم خواهر شوهر میشم البته کوچیکه ولی این دو تا پسرا نمیزارن برم لباس بخرم کاری کنم ایشاله روز بچه های خودمون


با بچه و این جور کارا واقعا سخته. خسته نباشی عزیزم.

ایشالله.
مامان سيد محمد سپهر
1 اردیبهشت 92 8:30
ممنون عزيز دلم


خواهش گلم.
الی
1 اردیبهشت 92 16:25
مامان پریسای گل تبریک میگم نامزدی خواهر عزیزم بهار و هم داداش محترمتون رو


ممنون عزیزم. من هم به شما تبریک میگم.
بهار(مامانی شهراد)
1 اردیبهشت 92 18:18
انگار سرت خیلی شلوغه مامانی؟//


تقریبا ولی کامی جون هم مشکل داره....
مامان تارا
1 اردیبهشت 92 18:37
کجاییییییییییییییییییییییییییییییی ؟



همین جااااااااااااااهااااااااااااا
مامان محمد و ساقی
1 اردیبهشت 92 23:17
مریم جون کجایی؟


زیر سایتون.
مامان نرگس
1 اردیبهشت 92 23:29
ماشالا خوشکل خانمی
خدا حفظش کنه برا مامان و بابا
من شما رو تو لینک دوستانم قرار دادم.
دوستت دارم پریسا گلی


مرسی عزیزم. ما هم شما رو دوست داریم.
مسيحا
2 اردیبهشت 92 11:33
تا باشه از اين شاديها باشه انشالله


ممنون عزیزم.
مسافران آسمانی
2 اردیبهشت 92 13:04
مریم جون سلام
خانم خانما بهمون که دیر به دیر سر میزنین ، حالا دیگه کامنتامونم نمیذارین...
نه پشیمون شدم ما دوستون داریم حتی اگه نیاین پیشمون بازم ما بهتون سر میزنیم نه که رومون زیاده...؟؟؟


سلام عزیزم.من از شما عذر میخوام. مشکل نت داشتم که نتونستم بیام.شما هم خیلی برامون عزیز هستید.
مامان آندیا
2 اردیبهشت 92 14:52
مباركه .. ايشالا خوشبخت بشن ...
تقویم ها هم خوشگل شدن.


شما لطف دارید عزیزم.
مامان فرنیا
3 اردیبهشت 92 7:57
سلام ایشالله زودتر مشکل کامی جون هم حل بشه اما سایز تقویم ها تک برگیها بله A3 بودن ولی تقویم خودمان A4 درست کردم اخه برای رو میزی میخواستم من چاپ هم کردم صفحه ای 1600تومان
و مورد دیگه میدونم شماهمه نظرات را تایید میکنید اما گفتمکه نمیدونم چرا چند وقتی هست کامنتها با این مشکل نرسیدن روبرو شدن فقط هم برای وبلاگ شما نبوده شاید هم مشکل کامپیوتر شرکت ما است اخه من از خانه وقت نمیکنم بیام سر بزنم


سلام فرشته جون. ممنون عزیزم.
درسته حق با شماست.
من هم گاهی برام پیش اومده. احتمالا به خاطر مشکل سرعت اینترنت هستش.
مامان امیرعلی جیگر
4 اردیبهشت 92 11:06
من مطمئنم برا این پستت 7-8 تایی کامنت گذاشتم .پس کوشششون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


نه عزیزم همین ها بود باور کن. این اینترنت گرسنه هی حمله میکنه به کامنت های بی زبون....
بایوتک
4 اردیبهشت 92 11:46
با سلام براي تبادل لينک ،رتبه بهتر جستجو در گوگل و افزايش بازديد ، ما را با نام "نرم افزار حسابداري قرض الحسنه" و آدرس www.biotechsoft.blogfa.com بصورت پيوندهاي وبلاگتان معرفي نماييد سپس در نظرات وبلاگمان اعلام نماييد تا ما هم شما را معرفي کنيم گروه نرم افزاري بايوتک
مامان آنی
5 اردیبهشت 92 15:53
چه تقویم های زیبایی درست کردین
پریساجونی هم چه خوشگل شده بود
خوشحال به وبلاگ ویانای من هم سر بزنید


ممنون. چشم.