پریساپریسا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

تقدیم به پریسای عزیز

با دیدن روی ماهت روزم ساخته میشه....

اخرین پست سال 1391

1391/12/26 1:00
نویسنده : مامان پریسا
1,229 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام 

ایشالله که همه خوب باشن و مامان های مهربون از کارهای اخر سال خسته نشده باشن.

من که حسابی گیج شدم و نمیدونم از کجا شروع کنم.آخبرای هر کاری هم که میرم ، پریسا خانم پیش قدمه و میخواد کمک کنه.منتظر

ziba

چند روز قبل تصمیم گرفتم پریسا خانم رو به آرایشگاه ببرم و موهاشو اصلاح کنم. از اون وقت به بعد هر روز که از خواب بیدار میشد میگفت: مامان بریم آرایشگاه موهامو شونه کنه...

و بالاخره 2- 3 روز پیش رفتیم پیش خانم آرایشگر و موهای پریسا خانم اصلاح شد یا به قول خودش شونه شد.

این قیل از آرایشگاه :کلی هم خوشحال بود که داریم میریم آرایشگاه..

و بعد از آرایشگاه : البته صبح فرداش عکس گرفتم برای همین قیافش خواب آلود بود...

ziba

خدا رو شکر خریدی های پریسا خانم تمام شد و لوازم و لباس های عیدش کامل شده فقط چند چیز کوچولو مونده که ایشالله در این 2 - 3 روز باقی مونده تموم میشه.هورا

اول نمیخواستم عکس لباس های عید امسالشو بذارم ، اما بعد پشیمون شدم. چون لباس های امسال پریسا خانم بیشتر کادو از طرف عموی بابایی هستن که از خارج براش فرستاده.برای همین به عنوان یادگاری هم که شده باید عکسشونو براش بذارم.

دستشون درد نکنه که امسال زحمت ما رو کم کردن.تشویق

و کفش های تق تقی که برای پریسا گرفتم و خییییلی هم دوستشون داره.

ziba

دیروز 5 شنبه ی آخر سال بود و طبق رسم هر سال در همچین روزی باید برای دیدار رفته گان بریم .

ما هم صبح زود رفتیم شوشتر سر مزار بابابزرگ. و بعد هم شهر خودمون و مزار مامان جون (مامان و بابای بابایی ) و بابا جون(بابای خودم و... بقیه ....

اینجا شوشتر ، پریسا و دانیال ، پسر عمو محمود:

به این فسقلی ها که حسابی خوش گذشت.

ziba

دیروز مشغول نقاشی کشیدن بود.من هم با خیال راحت به کارا رسیدگی میکردم. کمی که بی صدا شد باز احساس خطر کردم. رفتم سراغش و با این منظره روبرو شدم:

هر 2 دست و 2 تا پاهاشو نقطه نقطه کرده بود. تا چشمش به من افتاد گفت: من نتدم ....منتظرخنده

بعدش هم گفت :خودم بشورم... و رفت 1 ساعت زیر آب و آب بازی تا دستاشو تمیز کرد.

ziba

امروز هم (جمعه ) ظهر میخواستم برنج خیس کنم که اومد گفت: من باید دست بزنم. من هم سطل برنج رو گذاشتم جلوش تا کمی به هم بزنه و سر گرم بشه. چند دقیقه بعد اومد و با عجله جارو دستی رو برد .

فهمیدم خرابکاری کرده . گفتم: پریسا اومدم برات نیشخند. رفتم دیدم نیستش. و کلی برنج ریخته رو زمین و تا صدای منو شنیده فرار کرده.

اتاق خواب ها رو گشتم ولی خبری نبود.... صدا کردم پریسا کجایی الان میام گوشتو میگیرم ولی تو دلم این شکلی نیشخند..... یه هووووو دیدم از پشت کلبش از اتاق خودش صداش دراومد: من نتدم...خنده

ziba

یه روز بعد از ظهر هم دستاش کثیف شده بود ، رفت دستاشو بشوره. کمی بعد دیدم اومد بیرون. اول تعجب کردم چون معمولا وقتی میره زیر آب ، باید با کلی خواهش و التماس بیارمش بیرون.

اما دیدم که ظاهرا یه خبرایی هست....استرس

و دیدم که اومد سراغم و در حالی که مرتب چشماش و بینیشو  میمالید گفت : مامان سوز میزنه.

و تازه فهمیدم که خانم رفته سراغ صابون و وقتی انگشتش صابونی شده ، اونو به چشم و بینیش زده . اول کلی ترسیدم که نکنه خورده باشه ولی بعد از چند بار عطسه کردن مشکل حل شد... ولی فکر کنم حسابی ترسیده بود.نیشخند

 ziba

فکر کنم دیگه تا آغاز سال جدید نتونم بیام و پست جدید بذارم.اما ایشالله آغاز سال جدید رو با 2 تا خبر خوب شروع میکنم.

همین جا و در همین پست آغاز سال 1392 را به همه ی دوستای گلم تبریک میگم.

ziba

ایشالله سال خوبی در پیش رو داشته باشید.سالی که به تمام آرزوهای قشنگتون برسید.

سلامتی دوستای گلم و نی نی های ناز آرزوی منه.

پریسا ی عزیزم عید شما هم مبارک. ایشالله همیشه تن سالم و لب خندون داشته باشی

بهترین ها رو برات آرزو دارم.

همیشه یادت باشه دوستت دارم ...... بیشتر از هر چیزی که فکرشو بکنی.

عیدت و بهارت مبارک عزیز دلم. 

 

 ziba

جمعه 25 / 12 / 1391  ساعت 1 نیمه شب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (106)

مامان یاسمن و محمد پارسا
26 اسفند 91 1:13
خیلی ناز شدی عزیزم مبارکه لباسای جدیدتم مبارک نازی خانم


ممنون عزیزم. مثل همیشه پیش قدم. ممنون از لطفتون گلم.
مامان یاسمن و محمد پارسا
26 اسفند 91 1:16
عزیزم ارزو می کنم سالی سرشار از خوشی و خرمی و سلامتی پیش رو داشته باشید


همچنین شما و فرشته های قشنگتون.
مامان یاسمن و محمد پارسا
26 اسفند 91 1:36
عزیزم خصوصی


مرسی عزیزم.
مامان آرینا مو فرفری
26 اسفند 91 2:52
______$$$$$$__$$$$$$$$__$$
____$$____$$$$__$$$$__$$$$
__$$______$$$$$$__$$$$$$$$
__$$____$$$$$$$$__$$$$$$
__$$$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$
$$__$$$$$$$$$$__$$__$$$$$$
$$$$__$$$$$$__$$__$$$$
__$$$$______$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$
_$$$$$$$$__$$$$$$$$$__$$$
__$$$$$$___$$$$$$$_ $$$$
___$$$$_____________`$$$
___________________ $$
__________________`$$`
________________$$`
_____$$$$$$$$$$
___$$$$$$$$$$
_$$$$____$$_$`
$$$$$__$$___$$___$$$$
$$$$$$$______`$$_$$$$$$
$$$$__________$$$_____$
$$___________` $$____$$
_____$$$_____$$`___$$$$
___$$$$$$___$$__$$$$$$
__$$$$$$$$_$$_$$___$$$
_$$$____$$$$_$$__$$$$
__$$_____$$_$$$$$$$
___$______`$$
___________$$
____________$$`
___________`$$
__________$$
_________$$

دنیا را برایتان شاد شاد و
شادی را برایتان دنیا دنیا آرزومندم.پیشاپیش نوروز مبارک.


ممنون عزیزم.
همچنین
♥مامان آمیتیس♥
26 اسفند 91 5:52
لباسات مبارکه پریسا جون
کفشات خیلی خوشگلن


مرسی خاله . قابل شما رو نداره.
♥مامان آمیتیس♥
26 اسفند 91 5:54
انشاا... روح رفته هاتون شاد باشه و خداوند رحمتشون کنه


ممنون عزیزم. و همچنین رفته گان شما هم قرین رحمت.
♥مامان آمیتیس♥
26 اسفند 91 5:56
عید شما هم پیشاپیش مبارک باشه

ایشالا سال خوب و خوشی داشته باشید

پریسا جونو ببوسید


مرسی گلم.
عید شما هم مبارک. ایشالله سال خوبی داشته باشید.
مامان کوروش
26 اسفند 91 7:53
سلام این بار زود اومدمپریسا جون مبارک باشه لباسهای خوشگلت و موهای نازت ولی موی بلند بیشتر بهت میومدمبارکت باشه عزیزم سال خوبی داشته باشی


قربونت برم عزیزم.
مرسی خاله.

اره بلند قشنگ تره و نگه داریش هم سخت تره. خصوصا پریسا که گاهی نمیذاره بهشون دست بزنم.
مامان کوروش
26 اسفند 91 7:54
دست و پا هاشو ببین غصه نخور مریم جون کوروش همیشه دستو پاهاش اینجوریه دفتر ندارن آخه طفلکی ها


اره درست میگی . طفلی ها هیچی ندارن روش خط بکشن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مامان کوروش
26 اسفند 91 7:55
وای پنجشنبه آخر سال خیلی بده مریم خیلی
خداوند رحمت کنه پدرتو و روحش قرین آرامش باشه عزیزم همینطور باقی از دست رفتگانتون رو


خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه. خصوصا پدر....

نه عزیزم چرا بد باشه. درسته دلمون میگیره ولی رفته گان چشمشون به راهه.
مامان کوروش
26 اسفند 91 7:57
وای کفشاشو ببین چقدر خوشگلن خانمی شدی پریسا جون عزیزم

مریم جون امیدوارم سال جدید سالی پر از خیر و برکت واسه تو خانواده عزیزت باشه همیشه شاهد لبخندو شادی پریسا جون باشی عیدتون مبارک


پریسا که خیلی دوستشون داره.
همچنین برای شما و خانواده ی محترم لیلا جون. ممنون عزیزم.
مامان ملینا
26 اسفند 91 9:45
ای جونم کلی برای کارهاش خندیم
پیشاپیش سال نو رو هم به شما تبریک می گم انم شالله سال خوبی داشته باشید.


ممنون که اومدید گلم.

عید شما هم مبارک.
گلاویژ
26 اسفند 91 9:47
سال نو مبارک مریم جون‌!


عید شما هم مبارک عزیزم.
ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
26 اسفند 91 10:43
همچنین سال نو بر شما و خانواده محترمتون مبارکه ان شالله سال جدید پر خیر و برکت باشه لباسهای عید پریسا خانوم هم مبارکه


ممنون منصوره جون.
مرسی خاله
مامان اتنا
26 اسفند 91 11:47
امیدوارم نوروزی که پیش رو داری اغاز روزهایی باشد که ارزو داری.بهارت مبارک.


ممنون عزیزم عید شما هم مبارک.
مامان اتنا
26 اسفند 91 11:48
خدا رفتگانتون رو بیامرزه ایشالله دعای خیرشون همراه لحظه هات باشن مریم جون


خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه. خصوصا مادرتونو...
ممنون.
مامان اتنا
26 اسفند 91 11:49
پریسا جون مبارک باشه شونه کردن موهات


مرسی خاله جون
مامان اتنا
26 اسفند 91 11:50
چه لباسای خوشگلی مبارک باشه .کفش تق تقی ها هم مبارک


ایییی گفتی

کفش تق تقی عشق بچه گی
مامان اتنا
26 اسفند 91 11:50
قربون اون نتلدمت


من نتدمممممممم
مامان اتنا
26 اسفند 91 12:04
ایشالله به قول مامان بزرگا بی حرف پیش /گوش شیطون کر/29 راه میفتیم .سال تحویل اهواز هستیم.شاید برای 4شنبه سوری برسیم اگه جاده خلوت باشه.برای ما وهمه مسافرا دعا کن سلامت برسیم .باسه.


وای چه خوب. شاید هم 4شنبه سوری با هم باشیم. چه خوب میشه.
مامان اتنا
26 اسفند 91 12:05
عزیزم اگه کاری یا چیزی از اینجا خواستی بهم بگو بی تعارف.جا هم داریم تو ماشین خیالت راحت


ممنون از محبتت عزیزم. فقط سلامتی . ایشالله سالم و سلامت برسید. منتظرتون هستیم.
مامان اتنا
26 اسفند 91 12:40
مریم جون فایل عکس نگین امروز فکر کنم بگیرم تقویم انگری برد رو مامان کیان وکارین برام فرستاده برام عکسارو میزاری توش میخوام برای عید به فامیل هدیه بدم.مثله ماله مینا جونه تقویمه.


باشه عزیزم بفرستشون.
مامان اتنا
26 اسفند 91 12:55
عزیزم ممنون ایمیلتو بفرست برام البته غروب عکسارو از اتلیه میگیرم .


باشه گلم. اومدم.
مامان حسناسادات
26 اسفند 91 13:40
چه لباسای خوشکلی...
دست عمو جون درد نکنه
موهاتم خیلی ناز شدین.مبارک خاله جون خیلی خوشکل شدی
مریم جون سال نو هم پیشاپیش مبارک.
انشاا.. سالی خوبی رو در کنار خانواده داشته باشین.


مرسی عزیزم. ایشالله شما هم سال خوبی داشته باشید.
مامان آناهیتا
26 اسفند 91 15:08
سلام مامان مهربون
خیلی ناز شدی خاله مبارک باشه شونه زدن
لباس های عیدتم مبارک امیدوارم به شادی و خوشی تن کنی عزیرم .
خدا رفته گان تونو بیامرزه مامان مهربون .
سال 1392 پیشاپیش بر شما و خانواده و پریسای عزیز تبریک می گم . به امید سالی خوش و شادی و خبرهای شاد از پریسای عزیز .


مرسی عزیزم. ایشالله سال خوبی داشته باشید. عید شما هم مبارک..
مامان سيد محمد سپهر
26 اسفند 91 15:23
سلام عكس تاج سر مامان را كنار سفره هفت سين ببينين شايد امسال موقع تحويل سال به جاي حرم امام رضا جاي ديگه اي باشيم اگه تا فردا درست بشه مي يام و حلاليت مي طلبم
فریبا مامان حسام
26 اسفند 91 15:55
لباسای عید و موهای کوتاه کردت مبارک عزیزم.
خدا رفتگانتونو بیامرزه
پریسا جوونم عاشق شیطونیاتم.
تجربه ی همچین کاری رو دارم با حسام.منظورم ریختن برنجه


مرررسی خاله.

اره دیگه مامان ها از این تجربه ها زیاد دارن.
مامان فرنیا
26 اسفند 91 16:07
مریم جون عیدت مبارک باشه ایشالله سال خوبی را شروع کنی از همین الان منتظر خبرهای خوبت هستم


ممنون فرشته جون عید شما هم مبارک. ایشالله چشم.
مامان مهربد
26 اسفند 91 16:25
عیدتون مبارک باشه


عید شما هم مبارک عزیزم.
لحظه های من و تو
26 اسفند 91 16:37
انشالله سال جدید برای خودتون و دخترت با این موهای عروسکیش پر شه از شادی و خوشی


ممنون عزیزم. ایشالله برای شما هم سال خوبی باشه.
مامان محمد و ساقی
26 اسفند 91 16:55
سلام مریم بانو
اگه مثل من از شروع اسفند کارهاتون رو میکردین الان بیکار و پای نت بودی
وای مریم من هیچ کاری ندارم انجام بدم.همش تموم شده
فقط چیدن سفره مونده


سلام عزیزم. الان من هم تموم شد.
هیچ کاری ندارم.

البته امسال فرق داره. دیر شروع کردم. زود هم تمام شد. ایشالله برای سال اینده.
مامان محمد و ساقی
26 اسفند 91 16:56
موهای دخملی مبارک باشه.من هم ساقی رو بردم و یه 5 سانتی زیر موهاشو کوتاه کرم.همش گره میخوره تو هم از بس نازکه.الان هم ناراحتم.


نه ناراحت نباش. باید کوتاه بشن تا قوی بشن. زود هم رشد میکنن نگران نباش.
مامان محمد و ساقی
26 اسفند 91 16:56
پریسا جون لباس و کفشهات مبارک باشه عزیزم.به شادی بپوشی


مررررررسی خاله. قابل نداره.
مامان محمد و ساقی
26 اسفند 91 16:57
روح رفتگان قرین رحمت باشه.خدا بیامرزتشون


ممنون مینا جون.
مامان محمد و ساقی
26 اسفند 91 16:58
خوبه هر کاری میکنه بعد میگه من نتدم


انکار کردن رو خوب یاد گرفته.
مامان محمد و ساقی
26 اسفند 91 16:59
مریم جان ایشا... سال خوبی رو آغاز کنی عزیزم.براتون آرزوی بهترین ها رو دارم.هر جا هستین خوش باشین و ایام به کامتون باشه


ممنون مینا جون زحمت کشیدی. ایشالله شما هم سال خوبی داشته باشید پر از موفقیت و شاد کامی.
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
26 اسفند 91 17:34
چقدر عالی و بامزه نوشته بودید مریم جونی ...

ای پریسا کوچولوی شیطون بلا ...

یواشکی شیطونی می کنی ... هان؟!!!

مامانی هم که تیز هوش و ...

خیلی عکس ها قشنگ بودن ...

به به لباسهای خوشکل و کفش ناناز ... همشون مبارکش باشه و به خوشی بپوشه ...

سال نو شما هم پیشاپیش مبارک خانووووووووومی


مرسی عزیزم.

خوشحالم که خوشتون اومده.ایشالله خدا یه خوشکلشو به خودت بده.

اره دیگه تازگی ها یاد گرفته یواشکی درو میبنده بعد شیطونی میکنه.


ممنون گلم.


عید شما هم مبارک. ایشالله سال خوبی داشته باشید.
مامان امیرعلی جیگر
26 اسفند 91 17:54
سلام بر مریم بانو و پریسای خوشگلم.

پریسا که تازه رفته بود آرایشگاه ،چه خبره اینقد تند تند .بزار موهاش بلند شه دم اسبی ببند براش


سلام گلم.

نه بابا برای تولدش رفت ارایشگاه الان 5 ماه گذشته باید مدتب میشد.هوا گرمه. بچه طاقت نداره.
مامان امیرعلی جیگر
26 اسفند 91 17:54
قربونه اون صورته خوابالو و خنده زورکی .موهاش کوتاه شده بهش میادا


اره مو کوتاه بیشتر بهش میاو صورتشو نشون میده.
مامان امیرعلی جیگر
26 اسفند 91 17:55
دسته عموی باباییش هم درد نکنه که تو این گرونی زحمت کشیدن .میخوای آدرس مارم بهش بده


میخوای از کارش پشیمون بشه؟؟؟؟؟
مامان امیرعلی جیگر
26 اسفند 91 17:56
وای کفش تق تقی وقتی میرم کفش فروشی هی به امیر میگم مامانی چی میشد دختر بودی


خدا نگهش داره. ایشالله دختر هم بهت میده.
مامان امیرعلی جیگر
26 اسفند 91 17:57
خدا همه رفتگانتونو بیامرزه مخصوصا بابای خودتو.


ممنون عزیزم.
مامان امیرعلی جیگر
26 اسفند 91 17:58
امیر منم کاراش عینهو پریسا تویه .هر کار میخوام بکنم اول امیر آقا پیش قدم میشن.انگار که مهندسن


البته مهندس ناظر
مامان امیرعلی جیگر
26 اسفند 91 17:59
منم پیشاپیش عیدو بهت تبریک میگم . و امیدوارم سال 92 سال رسیدن به همه آرزوهات باشه


ممنون زهرا جون عید شما هم مبارک
سولماز مامان آنیل
26 اسفند 91 18:36
پیشاپیش می بوسمت یکی این ور یکی اون ور یادت باشه اولین روبوسی عیدو من کردم…پیشاپیش سال نومبارک.


من هم برای شما ارزوی سلامتی دارم.سال خوبی پیش رو داشته باشید.
مامان پریاگلی
26 اسفند 91 23:33
برآمد باد صبح و بوی نوروز / به کام دوستان و بخت پیروز

مبارک بادت این سال وهمه سال / مبارک بادت این روز و همه روز

هرروزتان نوروز
نوروزتان پیروز
پیشاپیش عیدتون مبارک


ممنون عید شما هم مبارک.
مامان محمد و ساقی
27 اسفند 91 1:20
ممنون که اومدی مریم جون


خواهش میکنم مینا جون
فاطمه خانوم مامان ریحانه خانوم
27 اسفند 91 9:13
سال خوبی داشته باشید عزیزم
راستی کفش های نازی داری خانوم گل


ممنون گلم.
محمد
27 اسفند 91 9:14
دنیا را برایتان شاد شاد و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزو مندم

هر روزتان نوروز . . .پیشاپیش سال 92 مبارک


ممنون
مامان سيد محمد سپهر
27 اسفند 91 9:24
سلام بهترين ها را موقع تحويل سال براتون آرزومندم...شما هم مارا دعا كنيد ...پيشاپيش عيد مبارك..نوروزتان پيروز.. به روزيم.....


عید شما هم مبارک
مامان نیایش
27 اسفند 91 9:25
وای از دست این وروجک های شیطون که توی همه کارا پیش قدمن . عزیزم سال نو مبارک ایشالا سال پر برکتی داشته باشی و زیر سایه پدر و مادر مهربونت سال خوبی داشته باشی .


ممنون گلم. عید شما هم مبارک.
مامان آرمان
27 اسفند 91 11:41
بهار بهترین بهانه برای آغاز و آغاز بهترین بهانه برای زیستن آغاز بهار بر شما مبارک _______(¯`:´¯) _____ (¯ `•✦.•´¯) _____ (_.•´/|\`•._) _______ (_.:._)__(¯`:´¯) __(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.✦.•´¯) (¯ `•✦.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._) (_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶ __(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶ ____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶ _____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ______(¯ `.✦.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶ ______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶ _______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•✦.•´¯)¶¶¶ ¶¶¶(¯ `.✦.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶ ¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ (_.:._)¶¶ ¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶ ______¶¶¶¶¶(¯ `•.✦.•´¯)¶¶ ¶¶¶ ____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶ ___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶ ___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶ _¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶ -_____--------_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ -----_____---_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ----____-----_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___|___|___|_____|___|___|___|___ __|___|___|____|___|___|____|__|__ ___|___|___|____|___|___|_|__|___|_ __|___|___|____|___|___|___|___|__
مامان دوقلوها
27 اسفند 91 11:54
لباسای نو مبارک ایشاله به شادی بپوشه سال نو به شما و خانواده محترم تبریک


ممنون. عید شما هم مبارک
مریم مامان آریا
27 اسفند 91 12:58
ای جاااااااااااااااان
چه دختری
می گم چرا نمی ذاری موهای خوشکل دخترمون بلند بشه مثل سیندرلا بشه
دخترا خیلی به موهاشون حساسن به یه سنی می رسن دوست دارن موهاشون بلند باشه باهاش پز بدن
دخترمون که کار بدی نکرده ، تازه خیلی هم باید ازش ممنون باشی که دقت کرده و فقط تو دفترش و دست و پاش رو فقط نقاشی کرده و اصلا یه خط هم روی فرش نکشیده
اگر من به آریا ماژیک بدم یا باید زیرش یه چیزی پهن کنم یا اینکه کنارش تکون نخورم
یه روز آوردم اداره تمام موکت کف اتاق رو ماژیکی کرد الان دارم مینویسم نقاشی روی موکتش رو دارم می بینم


فعلا باید موهاش کوتاه باشه. موی بلند اذیتش میکنه. خیللی گرماییه و زیاد عرق میکنه.ماشالله موهاش هم پر پیشته.

ایشالله بزرگتر بشه و بتونه مراقبت کنه حتما میذارم بلند بشن.

پریسا الان خیلی بهتر شده قبلا همش روی مبل و دیوار خط میکشید.
مامان فتانه
27 اسفند 91 13:27
من نتدمای جان چه بلا هستن این بچه ها.


اره. خیلی . ناقلا و شیطون.
مامان فتانه
27 اسفند 91 13:28
سال نومي شود.زمين نفسي دوباره مي كشد.برگ ها به رنگ در مي آيند و گل ها لبخند مي زند و پرنده هاي خسته بر مي گردند و دراين رويش سبز دوباره...من...تو...ما...كجا ايستاده اييم.سهم ما چيست؟..نقش ما چيست؟...پيوند ما در دوباره شدن با كيست؟...زمين سلامت مي كنيم و ابرها درودتان باد و ...سال نو مبارك ...چون هميشه اميدوار وسال نومبارك...


ممنون عزیزم. خیلی زیبا بود. عید شما هم مبارک.
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
27 اسفند 91 15:07
نظر من کو پس؟!


الان اومدم عزیزم میخونم و تایید میکنم و حتما بهتون سر میزنم. ممنون که هستید.
مامان علی خوشتیپ
27 اسفند 91 15:28
نوروز این رفاقت را نگاهبانی می کند که باور کنیم قلبهامان جای حضور دوستانمان هستند.
نوروز پیشاپیش مبارک

http://www.niniweblog.com/upl/alijoon/13635061342.jpg?93



ممنون عزیزم عید شما هم مبارک.
مامان یاسمن و محمد پارسا
27 اسفند 91 17:20



مرسی عزیزم.
مامان محمد و ساقی
27 اسفند 91 17:24
در لحظه ای که زیبا ترین ملودی ها ازآسمان جاری است به فردا گوش بسپار و دل انگیزترین موسیقی عالم را دریاب ، آغاز سمفونی بهار مبارکباد
http://www.niniweblog.com/upl/mohammadsaghi/13635281665.jpg


ممنون مینا جون عید شما مبارک.
مامان اتنا
27 اسفند 91 17:24
سلام عزیزم 4 تا عکس گذاشتم خصوصی برات حجمشو من کم نکردم همینجوری اتلیه برام ریخته رو فلش .خدا کنه کیفیتش عالی بشه برای چاپ.


دیدم اتنا جون.
متاسفانه حجمشون پایین بود خدا کنه خوب در بیاد.
مامان تارا
27 اسفند 91 22:38
لباسهاش مبارکش باشه خیلی ناناسن کفشهاهم خوشگلن/ نمیدونم این گوگولیها چه علاقه ای به این تق تقیها دارن/ برای تارا که میخواستم بخرم اول برمیداشت میزد رو زمین ببینه صدای تق تق میده یا نه!!!


بابا تارا خانم هم دیگه آخر خانمیییییییییییییییه
مامان تارا
27 اسفند 91 22:41
ای واااااااااااااااای دخمل تو که کامل خال خالی شدی تو نتدی؟؟؟ حتما مامان تده دیگه؟


اره دیگه بیکار بودم نشستم خال خالیش کردم!!!!
مامان نادیا و نلیا
28 اسفند 91 10:50
لباسای خوشکل و کفشای تق تقی ناز مبارکت باشه پریسا جووون
موهات هم خیلی خوشکل شده و بهت میاد عزیزم
سال نو رو به همتون تبریک میگم...سال خوب و خوشی داشته باشین


ممنون خاله عید شما هم مبارک.
مامان نیروانا
28 اسفند 91 10:58
عزیز من! بهار، دستان پرمهر توست که در باغ دلم جوانه زده. به حرمت سبز بودنت، دلم را خانه تکانی میکنم و پاکیزه نگاه میدارم تا با بهار یاد تو، زمان و مکان را عطر زندگی ببخشد. رد پای تحویل سالی دیگر بر تقویم دوستیمان گرامی ترین هدیه ی بهار است. پاینده باد و پاینده باشی. نوگل زیبای بهاریت را ببوی و ببوس.

نوروز فرخنده


ممنون فریبا جون. عید شما هم مبارک. ایشالله ساتل خوبی داشته باشید. همراه با سلامتی و شاد کامی. همیشه لبتون خندون باشه و هیچ غم و اندوهی راه خونه ی مهربون شما رو پیدا نکنه.
مامان یاسمن و محمد پارسا
28 اسفند 91 11:23
عزیزم اپیم دوست داشتی بیا پیشمون


چششششششم گلم. الان میام.
ilijoon
28 اسفند 91 16:04
مبارکت باشه خیلی ناز شدی ان شاالله آرایشگاه عروسیت رو بری


ممنون عزیزم.
ilijoon
28 اسفند 91 16:05
به به چه لباسهای ناز وخوشگلی مبارکت باشه جیگر


ممنون خاله
ilijoon
28 اسفند 91 16:06
آفرین به گل دخملی که چنین هنرمندانه نقاشی کشده ببین مامانی اصا یه خط به لباسهاش نکشیده


به نکته ی مهمی اشاره کردی...
ilijoon
28 اسفند 91 16:09
ما هم سال نو رو پیشاپیش به شما وخانواده محترمتون تبریک میگم ان شااالله سال خوب وخوشی رو داشته باشید


ممنون گلم. همچنین ما هم سال خوبی برای شما ارزو میکنیم.
زهرا
29 اسفند 91 2:19
سلام . بابت دستور سمنو ممنون .خیلی خوشمزه شد .بهترین سمنو که تا حالا خوردم بود . انشاا.. سال خوب و خوشی رو داشته باشین پریسا جون رو ببوسین
مامان اسرا واسما
29 اسفند 91 10:49
دو قدم مانده به خندیدن برگ
یک نفس مانده به ذوق گل سرخ
چشم در چشم بهاری دیگر
تحفه ای یافت نکردم که کنم هدیه تان
یک سبد عاطفه دارم
همه ارزانی تان . . .
عید نوروز بر شما مبارک


مرسی عزیزم عید شما هم مبارک.
نیم وجبی
29 اسفند 91 13:32
سالی پر از شادی و سلامتی رو براتون آرزو می کنم❤
عیدتون مبارک


ممنون گلم. عید شما هم مبارک.
ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
29 اسفند 91 14:19
بــــــــهار ثانــــیه ثانــــــیه از راه میـــــــرســد،

و اینجـــــا کسیســـت که به انـــدازه تـــمام شـــکوفه هــای بهـــاری دوســــتت دارد.

پیشاپیش سال نو مبارک . . .

آرزومند آرزوهای قشنگت:

مامان ستایش

ممنون عزیزم. عید شما هم مبارک
عمه ي آتنا
29 اسفند 91 22:29
بهار را به تو تبريك نمي گويم... تو را به بهار تبريك مي گويم... تو از هر بهار براي من ارزنده تري... بهارت پيشاپيش مبارك:
كتي(مامان آقا مهديار)
29 اسفند 91 23:23
صدمبارک به تو آن عیدکه فردا باشد
نـوروز نـوید وصـل دلـها بـاشـد
امـیـد که با فضل خداوند جـلـیّ
سـال فـرج مـهـدی زهـرا باشـد


سال نو بر شما مبارک باد




عید شما هم مبارک
فریبا
30 اسفند 91 3:04
عزیزم سال خوبی رو برات آرزو می کنم...
خوش به حالتون که مشکلی برای آرایشگاه رفتن نداشتید!
ما که ترجیح می دیم دست به موهای جوجو نزنیم انقدر که داد و فریاد می کنه!!!


سلام فریبا جون.
ممنون گلم.
ولی پریسا خیلی دوست داره.
فریبا
30 اسفند 91 3:05
مامان یسنا
30 اسفند 91 9:30

لحظات از آن توست؛ آبی، سبز، سرخ، سیاه، سفید
رنگهایی را که بایسته است بر آنها بزن
روزهایت رنگارنگ
سال نو مبارک . . .


عید شما هم مبارک.
لحظه های من و تو
30 اسفند 91 16:31
عزیزم سال نو مبارک . تقریبا دو ساعت از تحویل سال گذشته . اومدم زودی تبریک بگم و برم. انشالله سالی سراسر سلامتی و خوشبختی داشتی باشی.


مرسی عزیزم که در این لحظات زیبا به یادم بودی. سال خوبی داشته باشید.
مامی امیرین
1 فروردین 92 9:04
اگر چه یادمان می رود که عشق تنها دلیل زندگی است اما خدا را شکر که نوروز

هر سال این فکر را به یادمان می آورد.پس نوروزت مبارک که سالت را سرشار از عشق کند. .



ممنون سمیرا جون. عید شما هم مبارک.
نرگس مامان باران
1 فروردین 92 11:03
سلام عزیزم سال نو مبارک امیدوارم سال جدید سالی پر از خنده و شادی براتون باشه دوستتون دارم


سلام گلم. عید شما هم مبارک.
مامان علي خوشتيپ
2 فروردین 92 4:03
سلام سال نو مبارك


سلام عید شما هم مبارک.
مامان علي خوشتيپ
2 فروردین 92 4:04
مباركه موهات.خوب ميكني كوتاه ميكني.موي بلند جلوي رشدشو ميگيره


شستشو هم خیلی سخت میشه.وگرنه من هم بلند دوست دارم.
مامان علي خوشتيپ
2 فروردین 92 4:04
لباساشم مبارك.قشنگن
حالا از كدوم خارج؟


ممنون خاله.

انگلیس
مامان علي خوشتيپ
2 فروردین 92 4:05
وووووووووووي كفشاي تق تقيشووووووووووووو
الهييييييييييييييييي
يادمه اون موقع ها هم ما خيلي دوست داشتيم از اين كفشا
يادمه دوقدم راه ميرفتم واي ميسادم پاشنشو پاك ميكردم


اره عشق بچه گی. من هم خیلی دوست داشتم.
مامان علي خوشتيپ
2 فروردین 92 4:06
خدا رفتگانتو بيامرزه.روحشون شاد
براي پريسا و دانيال جون


همچنین عزیزم.

مرسی گلم.
مامان علي خوشتيپ
2 فروردین 92 4:07
من ميدونم:
پريسا بزرگ شد از اون دخترايي ميشه كه رودست و پاش تاتو ميكنه


شاید
مامان علي خوشتيپ
2 فروردین 92 4:08
اليه بگردم خواسته كمك كنه طفلي
منم دخترررررررررررررررررر ميخوااااااااااااااااااااااااام.گوني برنجو ميزارم جلوش


ای سارا من که گفتم یالا دست به کار شو
مامان علي خوشتيپ
2 فروردین 92 4:10
آخييييييييييييي قربون چشمات بشم خاله
ولي نگران نباش ميخورد چيزيش نميشد.من يه بار خوردم


جدی سارا خوردی؟از صابون هم نگذشتی؟
مامان علي خوشتيپ
2 فروردین 92 4:10
ما هم براتون سالي پر از شادي و آرامش و تندرستي از خدا ميخوايم


ممنون عزیزم. من هم برای شما بهترین ها رو ارزو میکنم.
مامان بنیتا
2 فروردین 92 12:26
آرزویم این است که بهاری بشود روز و شبت ، که ببارد به تمام رخ تو بارش شادی و شعف ، و من از دور ببینم که پر از لبخند است چشم و دنیا و دلت ، سال نو مبارک


مرسی

عید شما هم مبارک.
مامان آمیتیس
2 فروردین 92 20:11
آرزو دارم سالی که پیش رو داری، آغاز روزهایی باشد که آرزو داریسال نو مبارک


مرسی عزیزم. عید شما هم مبارک.
مامان حسناسادات
6 فروردین 92 20:14
سلام عزیزم سال نوتون مبارک خصوصی
باران
6 فروردین 92 22:04
سلام نفهمیدم چی بود؟
ღ خاله باران ღ
6 فروردین 92 22:25
دوباره هم رفتم...نمی دونم منظورت به چی بوده؟


یادم اومد الان میام.
مامان فتانه
7 فروردین 92 16:17
ما اومدیم با جدیدترین پست 92
سمانه مامان پارسا جون
8 فروردین 92 1:23
نوروز این رفاقت را نگاهبانی می کند که باور کنیم قلبهامان جای حضور دوستانمان هستند . .
سال خوبی داشته باشید عزیزم


ممنون سمانه جون سال نو شما هم مبارک.
مامان سونیا
8 فروردین 92 17:13
سلام خوبین روز جمعه نهم فروردین ساعت چهارو بیست و پنج دقیقه عصر تولد سونیا است براش یک جشن تولد وبلاگی میگیریم خوشحال میشیم شما هم تشریف بیارید


سلام مبارک باشه چشم میام البته با تاخیر
مامان محمد و ساقی
8 فروردین 92 23:38
مریم جون نیستی؟مسافرتی؟


نه عزیزم هستم.
مامان محمد و ساقی
9 فروردین 92 0:52
مریم جون اوووووووووووووووووووومدی که


فقط اومدم برای پست جدید مینا جونم.
مامانی طهورا
10 فروردین 92 20:44
سلام

سال نو بر شما و خانواده محترمتان مبارک

انشالله سالی پر از خیر و برکت را سپری کنید
در پناه مولا باشید

التماس دعا


سلام ممنون عزیزم.
عید شما هم مبارک.
بابا و مامان پويا
11 فروردین 92 1:56
سلام آريناجان
سلام به بابا و مامان محترم پريسا خانم
حالتون خوبه؟ عيدتون مبارك
براتون سالي پر از شادي و موفقيت آرزو مي كنيم


سلام .ممنون
منظورتون از ارینا با کیه؟
مامان یاسمن و محمد پارسا
15 فروردین 92 12:35
خصوصی
سجاد
21 فروردین 92 23:54
پیش سجاد کوچولو هم بیا ...


چشششششمممم
خاله گلنار
13 بهمن 92 21:01
سلام مامانی.با کلی خجالت اومدم که بگم..: من آپم ..شرمنده که دیرشد روی ماه پریسا جونم رو ببوسید