پریساپریسا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

تقدیم به پریسای عزیز

با دیدن روی ماهت روزم ساخته میشه....

99 - 7 اسفند تولد ماما مَلَم

1391/12/7 10:51
نویسنده : مامان پریسا
938 بازدید
اشتراک گذاری

سسسسسسسسلام

سلام به دوستای عزیزم.دوستایی که هر چقدر بگم  برام ارزش دارن کم گفتم. گاهی هیچ نوشته ایی نمیتونه احساس آدم رو بیان کنه.یا حداقل من نمیتونم.

امروز 7 اسفنده و روز تولدم.درست 20 سال قبل نیشخند(بشنو ولی باور نکن) روز سه شنبه ساعت 9 شب ،

ماما مَلَم اومد به دنیا و چشم مامان و باباش و چند نفر دیگه رو روشن کردخیال باطل.

این ماما مَلَم ، ورژن جدید پریسا خانم برای صدا کردنه مامانشه .خنده

خلاصه......داشتم از تولدم میگفتم (یعنی میخواستم این پست فقط به خودم اختصاص داشته باشه ولی ظاهرا پریسا خانم راضی نمیشه )

بله..... همیشه و حتی تا همین سال قبل ، روز تولدم برام خیلی مهم بود.کلا من روزهای تولد رو خیلی دوست دارم.همیشه فکر میکنم که روز تولد هر آدم یه روز خیلی مهمه که باید به بهترین شکل برگذار بشه.

ولی امسال یه حال و هوای دیگه داشتم.هر بار که به روز تولدم فکر میکردم یه هووووو فکرم میرفت سمت پریسا و کوچیکی خودم و اینکه مامانم از دست من چی هااااااا که نکشیده خجالت

گاهی که پریسا به اقتضای سنش یه شیطنت هایی میکنه که باعث عصبانی شدنم میشه ، فکر میکنم که مامانم هم تمام این مراحل رو نه تنها با من بلکه با چند تا برادر و خواهر های دیگه هم داشته.

قربون صبر و حوصله ی مامان مهربونم که با چه حوصله ایی این شیطنت ها رو تحمل میکرده.

مامانم هیچ وقت ما رو برای هیچ کاری منع نمیکرد.همیشه آشپزخونش در اختیار من و خواهرم بود.هیچ وقت بهمون نگفت بیایید بیرون و دست به چیزی نزنید و خراب کاری نکنید. حالا که فکرشو میکنم و خودمو با بعضی ها مقایسه میکنم تازه میفهمم که هدف مامانم چی بوده.

همین کارای مادرم باعث شد که هر چند مختصر ولی جسارت کار کردن رو پیدا کنم. کلی خرابکاری کنم تا یاد بگیرم که راه درست برای انجام کار کجاست.

طفلک مامان که چقد ازشون ظرف و ظروف میشکوندم ولی هیچ وقت حتی یه نگاه چپ بهم نکرد.

الان وقتی پریسا میاد آشپزخونه و میخواد خراب کاری کنه ،اوایل جلوشو میگرفتم یا وقتی ظرفی میشکوند عصبانی میشدم. ولی حالا دیگه نه....... دوست دارم من هم مثل مامانم به پریسا یاد بدم که جسارت کار کردن رو پیدا کنه. تجربه کنه . خرابکاری کنه تا یاد بگیره.

قربون مامان مهربونم برم که همه ی کارها و رفتارهاش برای من درسه . صبر وتحملی که ازش یاد گرفتم.یه دنیا ارزش داره.

راز یزرگ موفقیت در زندگیم همینه که مامانم بهم یاد داد در انجام هر کاری صبر و حوصله داشته باشم.

خدایا مامانمو و همه ی مامان های مهربونو در پناه خودت سلامت نگه دار.

خدایا بهم کمک کن تا بتونم مادری باشم مثل مادر خودم

خدایا بهم کمک کن تا لایق این گفته باشم که: بهشت زیر پای مادران است ...

........................................................................................................

دیشب به مناسبت تولدم ، برای بابایی و پریسا یه کیک پختم و پریسا خانم هم که عاشق تولد و تولد بازی و فوت کردن شمعه ... براش یه جشن تولد 3 نفره راه انداختم.

این کیک تولد که پختم (خامه هم خودم درست کردم. برای اولین بار نیشخند)

پریسا منتظر روشن شدنه شمعه.

دنبال شمع میگشتم که اینو داخل یخچال پیدا کردم. یکی از شمع های سفره ی عقدمه خیال باطل

پریسا خانم میخواد فوت کنه:

و شمع فوت شد.......

تولد .....تولد.....تولدت (تولدم ) مبارک هوراتشویق

ماما مَلَم دوباره شم فوت کنم.......

و این کار 10 بار تکرار شد خنده

بعد هم بدو بدو رفت چاقو بیاره تا کیکو ببره. تازه بهم میگفت عس بگی تا کیک ببرم نیشخند

و در آخر...........

جای همه ی دوستای گلم خالی بود.

باران جان جات خیلی خالی بود. اینجا بود که اس ام است رو دیدم و جواب دادم. و خیییییییییلی خوشحال شدم.

از دوستای عزیزم ممنونم. مینا جون (مامان محمد و ساقی ) که در وبلاگشون تولدموتبریک گفتن.

و از باران عزیزم که سنگ تموم گذاشت و منو شرمنده ی خودش کرد.

http://rainii.blogfa.com/

باران جان. دنیا میگذره و فقط خوبی ها و بدی ها به جا میمونن. پس چه خوبه که خاطره ی خوب از خودمون به جا بذاریم.

محبتت و خوبی هات هیییییییییییچ وقت از یادم نمیره. از خدا میخوام به هر چی که ارزوته برسی .واقعا نمیدونم برای این همه محبتت چی باید بگم.

و همیچنین دوستای عزیزم که اس ام اس دادن و در پست قبلی هم تبریک گفتن.از همه ی شما ممنونم.

بغلماچقلب

  ٧ / ١٢ / ١٣٩١  دوشنبه صبح

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (97)

عمه ي آتنا
7 اسفند 91 9:48
مبارك باشههههههههههههه
زنده باشين هميشه سايه تون بالاي سر پريسا جون باشه
به منم رمز ميدين؟


ممنون گلم.

رمز نداره بفرمایید.
مامان حسناسادات
7 اسفند 91 10:15
رمز میدین؟؟


رمز نداره عزیزم.
مامان یاسمن ومحمد پارسا
7 اسفند 91 10:58
پریسا جونم بهترین مامان دنیا را داری قدر این مهربان مادرت را بدون تولد مامان گلت مبارک باشه عزیزم مامانی تولدت مبارررررررررررررررررررررررررررککککککککککککککککککککککککککککککک


ممنون عزیزم.
خیلی لطف کردی گلم.

ایشالله برای تولد فرشته هات جبران کنم عزیزم.

مامان زهرا دختر دوست داشتنی
7 اسفند 91 11:03
مریم جون خانمی تولدت مبارک
امیدوارم 120 ساله بشی و کنار خانواده ات بهترین روزها را بگذرونی
امیدوارم سلامتی و شادی همراه همیشگی شما باشه



ممنون عزیزم.
من هم برای شما ارزوی سلامتی دارم.
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
7 اسفند 91 11:03
سلام دوست گلم
با چند تا پست جدید بروزیم و منتظر شما


سلام عزیزم
چشم.
مامان علی خوشتیپ
7 اسفند 91 11:30
سلام مریم جونم.تولدت مبارک.الهی 120 ساله بشی و همر باعزت داشته باشی.
الهی همه روزهات پراز شادی و سلامتی باشه


سلام سارا جون.ممنون عزیزم.
ممنون برای تمام مهربونیاتون.
مامان علی خوشتیپ
7 اسفند 91 11:30
ایشاالله خدمت میرسیم


خدمت از ماست عزیزم.
مامان علی خوشتیپ
7 اسفند 91 11:31
کیکت خیلی خوشگل شده.دستت دردنکنه.کمی شبیه کیکی که باران تووبش گذاشته بود شده
دوباره یهو یاد خودم افتادم


کیک باران که حرف نداره. همین جوری ادم دل ضعفه میره براش.

اره حالا که نگاش کردم یه جورایی.....

حالا باران میاد میگه گامبالووووووووو
مامان علی خوشتیپ
7 اسفند 91 11:31
عزیزمه پریسا.خیلی ناز شده ماشااللع.لباسشم خوشگله


ممنون عزیزم.لطف دارید.
مامان علی خوشتیپ
7 اسفند 91 11:32
الهی مامانتون همیشه سلامت باشن و سایشون مستدام...


ممنون سارا جون.
همچنین.
مامان علی خوشتیپ
7 اسفند 91 11:33
خصوصی
مامان علی خوشتیپ
7 اسفند 91 11:34
راستی دست خاله باران و مینا جون درد نکنه.خیلی تولدشاون خوشگله...منوهم ببخش...گفتم که...


عزیزم این چه حرفیه.ولی باز هم نوشته بودی که
مامان محمد فرزام
7 اسفند 91 12:07
سلام مریم جون.تولدت مبارک عزیزم.
انشاالله 120 سال با شادی و سلامتی در کنار خانواده باشی .


مرسی عزیزم.همیچنین شما.
الهه مامان یسنا
7 اسفند 91 12:29
تولدت مبارک خانمی. مثل دختر من متولد 7 اسفندی. به فال نیک میگیرم . هزاران بار تولدت مبارک مامان مریم ناز


ممنون عزیزم.

من هم نبریک میگم. ایشالله سلامت باشید.
مامان اتنا
7 اسفند 91 13:49
از کرج به اهوازهزارتا بوس خوشمزه برای بهترین مامانه دنیا .تبلدت مبالک ماما ملم


ممنون اتنا جون.
قربونتبرم عزیزم.خیلی زحمت کشیدی.
دوست
7 اسفند 91 13:49
سلام مریم جان خوبی عزیزم.
تبریک میگم.خیلی برات خوشحال شدم.


سلام عزیزم.

ممنون زحمت کشیدی.
دوست
7 اسفند 91 13:50
آخی من هم یاد مامانم افتادم که چقد اذیتش میکردیم.
مریم تازه اون زمان هم که امکانات الانو نداشت


دقیقا...
دوست
7 اسفند 91 13:51
مریمممممممممم تو مامان خوبی هستی عزیزم.خدا به همه ی ما کمک کنه


ممنون عزیزم.

ایشالله
دوست
7 اسفند 91 13:51
واقعا کیکو خودت درست کردی؟ظاهرش که خیلی خوشمزس دستت درد نکنه


اره عزیزم.جای شما خالی.
دوست
7 اسفند 91 13:52
وای این پریسا خانمو ببین چه لباس خوشکلی پوشیده.مبارک باشه عزیزم.نکنه لباس عیده؟


مرسی خاله.

نه اینو از دیلم براش گرفتم.
دوست
7 اسفند 91 13:53
نوش جان عزیزم.جای ما خالی


ممنون. واقعا جای شما خالی.
دوست
7 اسفند 91 13:53
مریم جان باز هم تبریک میگم.ایشالله 120 ساله . عمر با برکت در کنار خانواده داشته باشی.


ممنون دوست گلم.
خییییییییلی زحمت کشیدی.همچنین شما در کنار خانواده.
دختر گلتو ببوس از طرفم.
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمد رضا
7 اسفند 91 15:03
سلام خوبید تولدت مبارک مامان پریسا جون انشالله همیشه شاد باشید خوبه که رفتار مامانتو تو زندگیت سرمشق قراردادید پریسا جونم حسابی برا خودش خانوم شده مدتی بود بهتون سرنزده بودم دلم براتون تنگ شده بود بووووووووس


سلام گلم.

ممنون برای محبتتون.
ایشالله همه ی مامان ها سلامت باشن.پدر و مادر 2 تا نعمت هستن که باید قدرشونو بدونیم.
مامان طاها
7 اسفند 91 16:30
تولدت مبارک.
ان شا الله صد و بیست سال دیگه سایت رو سر پریسا جون باشه.


ممنون گلم.

ایشالله شما هم...
مامان اتنا
7 اسفند 91 16:44
تهیه خامه رو یادم میدی؟


به روی چشم اتنا جونم.
ninitv.ir
7 اسفند 91 17:22
سلام اولین شبکه اشتراک گزاری فیلم کودک راه اندازی شد شما می توانید با عضویت در این شبکه علاوه بر استفاده از محتوای سایت؛ کلیپ های شخصی از کودکان خود را در این شبکه به اشتراک بگزارید http://ninitv.ir
مامان تارا
7 اسفند 91 17:26
لبخند زدی و آسمان آبی شد / شب های قشنگ تیره مهتابی شد
پروانه ای از تولد زیبایت / تا آخر عمر غرق بی تابی شد
هورررررررررررررررررررررررررا درست حدس زده بودم
تولدددددددددددددت هزاران بار مبارک عزیزم


ممنون گلم.

ایشالله بتونم جبران کنم.

مامان تارا
7 اسفند 91 17:28
اگر باران بودم انقدر می باریدم تا غبار غم را از دلت پاک کنم اگر اشک بودم مثل باران بهاری به پایت می گریستم اگر گل بودم شاخه ای از وجودم را تقدیم وجود عزیزت میکردم اگر عشق بودم آهنگ دوست داشتن را برایت مینواختم ولی افسوس که نه بارانم نه اشک نه گل و نه عشق اما هر چه هستم دوستت دارم تولدت مبارک


ممنون رویا جونم خیییییییییلی قشنگ و با احساس بود.
سمانه مامان پارسا جون
7 اسفند 91 17:51
سلام مریم جون.
تولدت مبارک دوست گلم
ایشاا... 120 ساله بشی عزیزم


پس شما هم مثه من اسفندی هستی
همش با 20 سال اختلاف سنی


سلام سمانه جون.
ای بابا یعنی تازه متولد شدی؟ پس قدم نو رسیده مبارک
مامان تارا
7 اسفند 91 17:58
الهی بگردم دخملی خوشگل جیگر اون خنده هاتو چه عکسهای نازی بوووووووووووووووووووووووووس

تشریف بیارید خونه ما البته از اون کیک هم یادتون نره باخودتون بیارین که بدجوری چشمک میزنه


ممنون رویا جون لطف کردی گلم. دوست عزیزم.

قابل شما رو نداره.کاش نزدیک بودیم.
مامان محمد و ساقی
7 اسفند 91 19:31
سلام عزیزم
تولدت مبارک مامان ملم



سلام گلم.
ممنون مامان مینا
مامان محمد و ساقی
7 اسفند 91 19:38
دست مامان گلت درد نکنه
وای مریم جون چه کیکی آفرین
تولد 20 سالگیت مبارک.من که تازه 14 ساله شدم


جدی؟
پس از من کوچولو تری.
مامان محمد و ساقی
7 اسفند 91 19:38
چقدر لباس پریسا جون خوشگله
چه ذوقی هم داره


مرسی عزیزم.
پریسا که عاشق تولد گرفتنه.
ذوقش برای فوت کردنه شمع هاست.
مامان محمد و ساقی
7 اسفند 91 19:39
مریم جون کاری نکردم عزیز.فقط یه تبریک بود.ببخش که به موقع هم نبود
دست باران مهربون هم درد نکنه.لایق بهترینهات.یه جواهر


ممنون مینا جون خیلی زحمت کشیدی.من انتظار نداشتم.
هر دوتون سورپرایزم کردید.
مامان کوروش
7 اسفند 91 19:40
سلام عزیزم تولدت مبارک مریم جون امیدوارم سالیان سال در کنار خانواده عزیزت عاشقانه زندگی کنیدمریم جونم کامنتم نرسید صبح واست گذاشتم با یه هدیه کوچیک پس کووووش


سلام لیلا جون.
ممنون عزیزم لطف کردید. بله دیدم. دست گلت درد نکنه.
مامان محمد و ساقی
7 اسفند 91 19:41
ای جااااااااااانم تعداد میوه های روی کیکت هم 20 تاست


واااااااااااااای مینا من نشمرده بودم

آفرین به تووووو
مامان کوروش
7 اسفند 91 19:41
اینو صبح واست درست کردم راس ساعت هفت و نیم هم ارسال نمودمقابلتو نداره مریم جون کاش پیشت بودم واقعیشو تقدیم میکردم
http://www.niniweblog.com/upl/koroush/13617647486.jpg


ممنون عزیزم لطف کردید دست گلت درد نکنه. خودت گل هستی بله دیدم ولی فرصت برای تایید کامنت ها نداشتم. میخواستم بیام تشکر کنم بعد تاییدش کنم.
مامان محمد و ساقی
7 اسفند 91 19:42
ایشا... مامان گلت همیشه سلامت باشه.امیدوارم عمل چشمشون هم به خوبی انجام شده باشه
مریم جون تو همین الانشم یکی از مامانهای فعال و فداکار و مهربون ووووووووووهستی


ممنون مینا جونم.
خدا رو شکر خوب بوده.

مرسی عزیزم. اگر هم چیزی یاد گرفتم با کمک دوستای گل و باتجربه ایی مثل شما بوده.
مامان کوروش
7 اسفند 91 19:42
دست باران جونم و مینای عزیزم هم درد نکنه هر دوشون بی نهایت مهربونند


دقیقا
مامان کوروش
7 اسفند 91 19:43
عاشششششششششششششششقتم پریسا جون با اون لباس خوشگلت و اون کیک خوشگل و اون شمع خوشگلتر عزیزم امیدوارم همیشه شاد باشی و خداوند مامان گلت رو واست نگه داره مریم جونم


ما هم عاشق لیلا جون و کوروش جونیم.
ره مخصوصا اون شمعه

مرسی عزیزم.
مائده
7 اسفند 91 20:49
عزيزم تولدت مبارك ...

ايشالا 120 ساله بشي ( ميشه حدودا 100 ساله ديگه... ها ؟! )




آفرین حساب کتابت عالیه
مائده
7 اسفند 91 20:50
اين مامان ملمي كه من مي بينم بهترين مامان دنياست ... از صبر و حوصلش گرفته تا ذوق و وقتي كه واسه پريسا ميذاري ...


مرررررسی مائده جان. ما کوچیک شما هم هستیم. از شما یاد گرفتم عزیزم.
مسیحا
7 اسفند 91 22:03
انشاالله همیشه شاد و خندون باشید


ممنون. لطف کردید.
مریم--------❤
7 اسفند 91 23:55
تولدت مبارک


ممنون عزیزم.
مریم--------❤
7 اسفند 91 23:56
در آخرین لحظات روز هفتمدقیقا 4 دقیقه دیگه روز تولدت تموم میشهخدا رحم کرد اومدمااااا
وگر نه دیر میشد


وای چه به موقع.

تبریک میگم مریم جون.

مریم جون من که از دوستای گلم انتظار ندارم.
مریم--------❤
7 اسفند 91 23:58
خیلی دوست دارم عزیزم
ایشالله که هرسال بتونیم با هم جشن بگیریم این روزو


ممنون مریم جون.

ایشالله همین جا خبر قبول شدن در دانشگاهتو ببینم.
مامان محمد و ساقی
8 اسفند 91 0:09
دوباره سلام
دقت رو دیدی
نمیدونم چرا یه حسی گفت میوه ها رو بشماربعد دیدم مطابقت داره


واااااا اینجایی مینا؟

من وبت هستم هاااااا دختر برو مهمان داری کن.
مامان امیر مهدی
8 اسفند 91 1:00
مریم جون تولدت رو با تمام وجودم بهت تبریک میگم ایشالا که سایت سالیان سال بالای سر پریسا جون و حسین جون مستدام باشه


سلام زینب جون.

ممنون عزیزم.
لطف کردی.
من هم برای خانواده ی کوچیکت و همیچنین مامانتون سلامتی رو ارزو میکنم.
آوازقو
8 اسفند 91 2:24
سلام گل مریم تولدت مبار ک .....همیشه شاد وخندان باشی و پاینده.....


مرسی عزیزم لطف کردید
ستاره زندگی
8 اسفند 91 6:51
من تبریییییییییییککککککک به مامانی با صبر وحوصله
این هم از طرف من به ملم خانم



قربونت برم عزیزم.ممنون
عمه ي آتنا
8 اسفند 91 10:35
مبارك باشه انشااله 120ساله شي خدا سايه مامان مهربونتونو كم نكنه از سرتون


مرسی عزیزم.
یک عاشقانه آرام
8 اسفند 91 11:49
سلام خانمی خوبین؟
نه توروخدا این چه حرفیه من همیشه به یاد شما هستم فقط سرم خیلی شلوغه باور کنین از صبح تا شب سر کارم
ببخشین اگه کم میام قول میدم جبران کنم


سلام نسترن جون.

من خوشحالم که کارتون درست شد.ممنون که سر زدید.
مرجان مامان پریساجون
8 اسفند 91 14:48
تولدت مبارک مریم جون


ممنون مرجان جونم.
مامان فتانه
8 اسفند 91 15:48
سلام عزیزم تولدت هزاران بار مبارک انشالله 120سالگیتو با پریسا جون و بابایی جشن بگیری


ممنون فتانه جون.همچنین شما عزیزم.
zahar
8 اسفند 91 16:54
سلام عزیزم تولدت مبارک باشه
ایشاا.. همیشه شاد وپیروز باشید
راستی کیکت خیلی عالی شده خیلی
لیوانای کناری پانوکتا یا شبر قهوه ؟
فضولم نه


ممنون عزیزم.

هیچ کدوم ..

نسکافه همراه با کافی میت . جاتون خالی.
مامان مهربد
8 اسفند 91 20:50
تولدت مبارک مامان مهربون
شرمنده که دیر متوجه شدم
ناقابلند کاش طبیعیش رو بدستت میرسوندم

ممنون عزیزم.
همین ها هم یه دنیا ارزش دارن دوست عزیزم ممنون
مامان نیایش
8 اسفند 91 22:06
عزیز دلم مریم جان خوبی تولدت مبارک با تاخیر ببخشید تو رو خدا کم لطفی من رو دوستتون دارم عزیزم ممنونم که اومدی بازم ببخش و تولدت هزاران بار مبارک شاد باشی همیشه و سایه ات رو سر دختر نازت خوشبخت باشی و عاشق و همیشه همین طور هنرمند برا خودت یه اسفند هم دود کن عزیزم ما شااللله از هر انگشتت هزار تا هنر میباره


سلام زهره جون.مرسی خواهر گلم. شما همیشه به من لطف دارید.
من شرمندم که دیر بهتون سر زدم.شما که هر وقت تشریف بیارید عزی ما هستید.
ممنون عزیزم. اس ام اس قشنگت هم دیشب به دستم رسید . کلی خوشحالم کرد.
لحظه های من و تو
9 اسفند 91 0:23
تولد تولدت تولدت مبارک.
انشالله تولد هزار سالگیت
ماشالله عجب کدبانویی شدی زیر سایه مادر مهربونت ،عجب کیکی پختی ،دل منم خواست



ممنون عزیزم.

لطف دارید.

ممنون بفرمایید درخدمت باشم.
مامان محمد و ساقی
9 اسفند 91 0:39
سلام
تو خصوصی برات رمز گذاشتم.هر وقت تونسنی بخون


سلام عزیزم.
خوندم جواب دادم.
مامان امیر مهدی
9 اسفند 91 1:37
سلام خوبی؟
مریم چه شکلی شدن؟نمیشه برام یه فصلشو بزاریببینم.منم یکی درست کردم


سلام
باشه میام برات میگم.
امیر
9 اسفند 91 9:02
تولدت مبارک خواهر گلم


تشکر
مامان ابوالفضلم
9 اسفند 91 9:30
سلام خانم.تولدتتون مبارک انشاالله سایه تون مستدام باشه برسر پریسا جون/// عمرتون طولانی وباعزت وسربلندی.
مامان خوب داشتن نعمتیه ومامان خوب بودن سخته .تجربه هاتونو بیشتر بگید ممنونم.


سلام عزیزم.
ممنون . ما همه اینجاییم تا از تجربیات هم استفاده کنیم.
مامان آنیل
9 اسفند 91 13:38
عزیززززززززززم تولدت مبارک 120 ساله شی ماشالا به این هنر


مرررررسی خاله.
مامان محمد و ساقی
9 اسفند 91 13:58
سلام مریم جون
ممنونم از راهنماییت.از این که واقعا" وقت گذاشتی بخدا شرمنده شدم.
فقط تاییدشون نکردم به خاطر شرایط


خواهش میکنم عزیزم.ایشالله تونسته باشم کمک کنم.
فریبا مامان رایین
9 اسفند 91 18:22
سلام عزیز دلم...
با تاخیر تولدت مبارک...
ایشالا که سایه ت سالیان سال روی سر پریسا جون باشه...
می گم خوب هنرمندیا!
کیکت عالی شده
خانوم خوش تیپ رو هم از طرف من ببوس


سلام فریبا جون.ممنون از لطفت.
دختر داي دينا
9 اسفند 91 18:27
واي چه كيك قشنگي داشت!ببخشيد مامان پريسا كه نتونستم بيام ونظر بذارم آخه سرم شلوغ بود امتحان داشتم


خسته نباشی گلم.
مامان فافا
10 اسفند 91 0:04
تولدتون مبارک باشه.
یکی ندونه فک میکنه تولد پریسا جونه
هزارتا بوس برای پریسای عزیزم و مامان گلش


هر تولد تولد پریسا جون.مرسی
مامان بنیتا
10 اسفند 91 2:05
خانومی تولدتون مباررررک..امیدوارم همیشه سلامت و خوشبخت در کنار خانواده سالروز تولدتون رو جشن بگیرین


مرسی از لطفتون.
گلاویژ
10 اسفند 91 10:56
مامام ملم تولد بیست سالگیت مبارک بادا !

عاشق این لباس پریسا شدم !

امیدوارم سایه پر مهرت همیشه روی سر پرسا کوچولو باشه !


ممنون گلم.
وروجکو از طرفم ببوسش.
الی
10 اسفند 91 11:33
با تاخیررررررررررررررررررررررر ببخشید
تولدن مبارک عزیزمممممممممممم
امیدوارم 120ساله بشی و سایه بالاسر دخمل نانازت باشه


لطف دارید عزیزم.ممنونم
مامان اتنا
10 اسفند 91 12:20
خصوصی داری مریم گلی
مامان ملینا
10 اسفند 91 12:35
سلام عزیزم تولدت مبارک باشه . صد سال به این سالها .مطمئنا کیکت هم خوشمزه شده بود .نوش جونتون


مرسی عزیزم جای شما خالی بود گلم.
مامان اتنا
10 اسفند 91 13:06
هدیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چی؟؟
مامان امیرعلی جیگر
10 اسفند 91 13:19
مریم جون دوسته خوبم تولدت مبارک


ممنون زهرا جونم
مامان امیرعلی جیگر
10 اسفند 91 13:20
خوشبحال پریسا عجب کیفی کرده
مامان امیرعلی جیگر
10 اسفند 91 13:21
چه کیک خوشکلی مخصوصا وسطش چون کاکایویه


از کجا فهمیدی کاکائویهه؟؟؟؟؟
مامان اتنا
10 اسفند 91 13:31
خصوصی
مامان فرنیا
10 اسفند 91 16:49
تولدت مبارک این اولین سالیه که باهاتون اشنا شدم و هنوز تاریخ تولدتون رانمیدونستم ولی ایشالله از سال دیگه زودتر از همه بهت تبریک میگم و جبران امسال هم که اینقدر دیر تبریک میگم میکنم
ولی درمورد بچه ها و مادرها راست میگید من که از روزی که فرنیا بدنیا امده روزی نبوده که به مامانم نگم شما با ما چهارتا چیکار میکردید من با یکی فغانم در امده شما چقدر صبور بودید


سلام فرشته جون. ممنون عزیزم. شما که همیشه محبتت به ما میرسه.میدونم که مشغله هم زیاد دارید.
واقعا خدا بهشون قوت بده که چه صبر و حوصله ایی داشتن.
کاکل زری یا ناز پری
10 اسفند 91 22:46
عزیزممممم مبارکهههههههههههههههه ببخشید تورو خدا من دیر امدمممممم ولی خوشحالم که با چنین پستی مواجه شدم انشاالله تولد نوه ها و نتیجه هاااااا وااااااااااای چه حالی میده نه؟


مرسی . من هم دعا میکنم ایشالله نی نی ناز شما به سلامت بیاد بغل مامانش.
مامان اتنا
11 اسفند 91 12:36
سلام مهربان دوستم .فقط اومدم بگم هزاران هزار بار ممنونم بابت هدیه زیبات .خیلی خدا رو شاکرم که تو دنیای مجازی مهربانی مثله تو یافتم .دوستت دارم بی اندازه


خواهش میکنم عزیزم قابل شما رو نداره دوست گلم.
مامانی شیما وحدیث
11 اسفند 91 14:25
به به اول بگم چه کیکی بعد
تولد تولد تولدت مبارک


امیدوارم که عزیزم سالهای سال کنار همسری و پریسای گل و نی نی های آیندهموفق وسلامت و پرانرژی باشی
بازم میگم تولدت مبارک عزیزم


ممنون عزیزم.محبت کردی گلم.
مامی امیرین
11 اسفند 91 16:50
سلام دوستم.
تولدت با تاخیر مبارک.شرمنده این هفته نت نداشتم که بهت زودتر تبریک بگم.
امیدوارم سالهای سال سایت رو سر پریسا جون باشه و مطمئن باش با وجود اون مادر خوبی که برات مثل یه معلم میمونه تو هم یه مادر نمونه و طبیعتا پریسا جونم یه دختر با جسارت و با اعتماد به نفسی میشه.


سلام سمرا جوی.
لطف کردی عزیزم.
من هم برای شما بهترین ها رو ارزو دارم.
مامان دو قلوها
11 اسفند 91 17:43
اگه کسی از خاله ها عکسی از 7سین سالای قبل داره بزاره منو خبر کنه بیام ببینم
مامان نیایش
12 اسفند 91 8:36
سلام مریم جون تولدت مبارک ایشالا صد ساله بشی و سایه ات روی سر پریسا جون باشه .


مرسی گلم
مامان آناهیتا
12 اسفند 91 10:46
سلام عزیزم ببخشید دیر اومدم
تولدت مبارک
روزهای شادی در کنار پریسای عزیز و همسرتون برات آروز می کنم


خوش اومدی عزیزم.ممنون. همچنین
مامان فتانه
12 اسفند 91 13:10
ما اومدیم با عکس اتلیه


چشم عزیزم.
مامان محمد و ساقی
12 اسفند 91 23:58
خصوصی
مامان فرنیا
13 اسفند 91 11:21
سلام خانمی یک پست جدید گذاشتم که یکجورایی خاص شماست


مرسی عزیزم.الللللللللللان میام
مامان فرنیا
13 اسفند 91 11:45
همین مقدار خمیر را نصف میکنیم البته همانطور که گفتم بستگی به ذائقه شما داره که پیتزا را با نان ضخیم دوست داشته باشید یا نازک اگه خیلی نازک بخواهین که فکر کنم سه تا تابه هم بشه


ممنون فرشته جون. در اولین فرصت درستش میکنم.دست گلت درد نکنه
مامان اتنا
13 اسفند 91 12:43
خصوصی داری مامان ملم
مامان اتنا
13 اسفند 91 12:44
راستی میشه بابت هدیه ت تو وبلاگمون ازت تشکر کنم.وعکس هدیه ت رو بزارم؟


قابل شما رو نداره عزیزم.صاحب اختیار شما هستی گلم.
محمد
13 اسفند 91 13:34
با تاخیر تولدت مبارک ابجی عزیز
120 سالگی رو جشن وکادو بگیرید
شادباشیدوسلامت



ممنون
مامان اتنا
13 اسفند 91 13:47
سلام مریم گلی یه نظر خواهی میخوام نگین رو ببرم اتلیه نظرت برای موهاش چیه؟خودم هم بابلیس دارم هم ویو.ولی حسابی هنگیدم نمی دونم موهاشو چه کار کنم لباساش هم همون لباسای عیدش هست.برای فردا عصر میخوام ببرمش.


چشم عزیزم.
مامان یاسمن و محمد پارسا
14 اسفند 91 14:18



قربون محبتت
مامان فرشته های آسمانی
14 اسفند 91 14:59
سلام

تبریک دست خالی مرا با سخاوت بی حدت بپذیر…
تولدتون مبارک مبارک هرچند دیرمتوجه شدم و تولدتون گذشته امیدوارم که 120 ساله بشید



مرسی عزیزم. بسیار لطف کردید.
مامان امیرعلی جیگر
14 اسفند 91 17:55
دقت کردی پُسته جدید چند روزه نذاشتی؟
خو بزار دیگه


فقط به خاطر توووووو
♥مامان آمیتیس♥
16 اسفند 91 2:38
مریم جون تولدت مبارک
ایشالا 120 ساله بشی و سایتون سالهای سال بالا سر پریسا جون باشه
شرمنده با تاخیر تبریک گفتم


ممنون عزیزم.
خواهش میکنم. زحمت کشیدید.