پریساپریسا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

تقدیم به پریسای عزیز

با دیدن روی ماهت روزم ساخته میشه....

صد و پنجاهمین پست و یه حسن ختام برای شروعی دوباره....

1391/11/26 17:06
نویسنده : مامان پریسا
1,604 بازدید
اشتراک گذاری

همیشه خدا حافظی سخته و ادم به یاد جدایی میفته و دلتنگی.... ولی اگر مطمئن باشیم که به دنبالش یه سلام گرمتر  هست نه تنها ناراحت نمیشیم بله خیلی هم خوشحال میشیم......

پس خدا نگهدار.......

این پست صدو پنجاهم از وبلاگ تقدیم به پریسای عزیز میباشد. که بعد ازبه ثبت رساندنش ، قصد دارم از مدیریت محترم سایت نی نی وبلاگ در خواست تهیه ی سی دی بلاگ را بدهم...

و خیلی هم خوشحالم که این درخواست همزمان شد با موفقیت سایت نی نی وبلاگ در خشنواره ی وب ایرانی . و همین جا به مدیریت محترم نی نی وبلاگ تبریک میگم.

بارها نوشتم  و این بار هم مینویسم که خیلی خوشحالم که در این خونه ی زیبا برای دخترم مینویسم.

دوستایی دارم که هیچ وقت نمیتونم مثلشونو در دنیای واقعی پیدا کنم.

امیدوارم که پریسا هم یه روزی از این وبلاگ و از این سایت خوشش بیاد و در کنار وبلاگ من که خاطراتشو براش مینویسم ، خودش هم یه وبلاگ و یه خونه ی مجازی درست کنه و خاطرات زیباشو بنویسه.

این خونه رو ساختم تا روزهای زیباشو براش ثبت کنم و  هر وقت خواست به خاطرات گذشت نگاه کنه یه جایی برای مرور گذشته داشته باشه.

همیشه سعی کردم از خوشی ها بنویسم. پر واضحه که زندگی همه هم غم داره و هم شادی.... ولی من میخواستم وقتی دخترم به دفتر مجازی سر میزنه فقط لباش خندون باشه حتی اگر خدای نکرده در اوج ناراحتی باشه باز با خوندن اینجا لبخند روی لباش بیاد.

همچنین ایشالله در آینده که خودش هم مامان میشه . اگر من نبودم و نیاز به کمک و راهنمایی داشت این دفتر بتونه بهش کمک کنه.

.......................................................................................................................

خدا رو شکر که تونستم از خرداد سال 1390 تا به امروز که 26 بهمن 1391 هستش ، تعداد 150 پست آماده کنم.

اگر عمری باشه باز هم به کار خودم ادامه میدم ......

فقط یه مورده که همیشه فکر میکردم باید در همیچین پستی بنویسم و اون مطلب اینه که:

با تمام خوبی هایی که این سایت داره فقط ایرادی که برای من مشکل ساز بوده و هست اینه که تاریخ های پست ها بعد از هر بار ویرایش به روز میشن.در صورتی که ما نیاز داریم که تاریخ ها برای همون زمان ثبت بشن.

برای همین قبلا که من متوجه این موضوع نبودم ، تعدادی از پست ها رو ویرایش میکردم برای همین تاریخ هاشون با تاریخ های پست های بعدی همخونی نداره.

ایشالله تا بخوام پست های بعدی رو آماده کنم این مشکل هم برطرف شده باشه.

حالا برای حسن ختام بفرمایید ادامه.

از تمام دوستای عزیزم که همیشه همراهم هستن ممنونم.

 

در زمان نوشتن این پست :

 .: پریسا جان تا این لحظه ، 2 سال و 3 ماه و 7 روز و 7 ساعت و 38 دقیقه و 1 ثانیه سن دارد :.

پریسا تا به امروز:

به راحتی میتونه ارتباط کلامی برقرار کنه.

تمام خواسته هاشو بدون مشکل بهمون میگه.

در به کار بردن افعال و جمله بندی مشکلی نداره.

وقتی باهاش حرف میزنیم باید کامل متوجه تمام کلمات بشه در غیر این صورت برای هرکلمه میپرسه : چی گفتی؟...

اگر هم چیزی پرسیدیم که بلد نباشه سریع میگه : من نمیدونم...

از نظر اجتماعی به راحتی با بچه های فامیل ارتباط برقرار میکنه و خیلی هم دوستشون داره.

ولی بچه های غریبه کمتر نظرشو جلب میکنن . مگر این که اول اون ها پیش قدم بشن ( از این نظر به خودم رفته)

عاشق پارک رفتن و تاب سرسره و اسب سواری و آب بازیه.

عاشق کتاب خوندن و حفظ کردن شعر های کتاباشه.

تا این زمان با خیلی از مشغولیات دنیای بچه گی خداحافظی کرده: پوشک ، شیشه ، پستونک ، لگن، کالسکه .....

خیلی دوست داره کارهاشو خودش انجام بده حتی اگر موفق نشه کوتاه نمیاد. عاشق پشتکارشم.

متاسفانه هنوز با تختش رابطه بر قرار نکرده و هر بار که کنار ما به خواب میره باید بذارمش رو تختش و بعد از بیدار شدن هم سریع میاد پایین.

خیلی از مفاهیم رو به خوبی یاد گرفته مثل بالا و پایین. خواب و بیدار. کوچک و بزرگ . تمیز و کثیف .

و همچنین گردی و سه گوش و چهار گوش.

برای رنگ ها هم فقط میتونه از هم تشخیصشون بده 5 تا رنگ که با هم باشن رو به خوبی از هم جدا میکنه . اما فقط رنگ سفید رو به خوبی میشناسه و به همه چیز هم میگه سفید.

حدود 10 تا مکعب رو هم میتونه روی هم بچینه و برج بسازه.

عاشق کار کردنه.اگر کاری بهش بگیم سریع انجام میده .

 

عزیز دلم عاشقتم و بهترین ها رو از خدا برات ارزو دارم.امیدوارم تمام لحظه های زندگیت سرشار از شادی باشه.

یادت باشه که 2 تا دوستت دارم:

1 تمام آسمون با ستارهاش

2 تمام دنیا و زیباییهاش.....

ببخشید که این پست خیلی طولانی شد. انتظار هم ندارم براش وقت بذارید.از همه ی شما ممنونم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (75)

مامان یاسمن ومحمد پارسا
26 بهمن 91 17:07
عزیزم امیدوارم به زودی زود پست جدیدت و با خبرای خوش از پریسا جون پر کنید منتظر اون روز هستم


ممنون از محبتت گلم.
من هم برای شما ارزوی سلامتی دارم.
مامان فرشته های آسمانی
26 بهمن 91 17:27
سلام
درست متوجه شدم یعنی تامدتی نمیخواید چیزی بنویسید


سلام عزیزم.
همین که سی رو سفارش بدم دوباره شروع میکنم.
مامان علي خوشتيپ
26 بهمن 91 17:44
سلام عزيزم.پيشاپيش سي دبلاگتون مبارك.
براي پست جديدمون بيش از يه ساعته پاي كامم.چشمام داره درمياد.حتما ميام پستتو ميخونم


سلام سارا جون.ممنون عزیزم.

شما هم خسته نباشید. دیدم پستتون عالی بود.
صدف و دریا
26 بهمن 91 17:47
سلام مرسی که وب ما سر زدید نه متاسفانه این ها فروشی نیست اما اگه این تصاویر رو توی بعضی از سایت ها بگردید اون وقت شاید پیدا کنید. بازم مرسی که به وب ما سر زدید
مامان تارا
26 بهمن 91 17:55
ایشالا سایه ات همیشه بالای سر پریساجون باشه و دخملی عزیزت هم همیشه سلامت باشه

خبر جدید چی میتونه باشه ؟؟؟؟ میدونی من عجولم هی وسوسه ام کن حالا حس ششمم میگه تولد خودته نه؟


ممنون رویا جون.

نمیگم. ولی اون هم یکی شون هست.
طنین
26 بهمن 91 18:00
یعنی میری؟ من نفهمیدم چی شد


هیچی عزیزم.سی دی سفارش دادیم.

سنگرمونو ترک نمیکنیم.
مامان محمد و ساقی
26 بهمن 91 21:59
سلام مریم جون
خسته نباشی عزیزم
خیلی زیبا نوشتی
دیگه داری تو فتوشاپ استاد میشی گلم
مریم احساستو درک می کنم منم زود میخواستم 100 پستی بشم و سفارش سی دی بدم تند تند پست میزاشتم
امیدوارم سی دی بلاگت خوشگل باشه و این ویرایش پستها هم مشکلش برطرف بشه
پیشرفتهای پریسا جون هم عالیه
چ.ن عجله دارم پستتو خوندم کامل کامل ولی دوباره میام

ممنون مینا جونم. لطف کردی.

اره من هم گرفتار همین مشکل تند تند نوشتن شدم.


هیراد و عمه لیلاش
26 بهمن 91 23:17
سلام ، هیراد جون توی مسابقه شرکت کرده لطفا به وبلاگش بیایید و کمکش کنیدارزومند ارزوهای شما
مامی امیرین
26 بهمن 91 23:21
به سلامتی..مبارک سی دی بلاگش باشه


مرسی سمیرا جونم.
مامان ماهان
27 بهمن 91 0:11
سلام مامان پریسا جون.150 مین پستتون مبارک.
میگم مریم جون یکی دیگه از ایرادها اینه که اگه یه مطلب رو از قسمت آخرین مطالب انتخاب کنید فقط قسمت ادامه مطلب میاد و صفحه اول باز نمیشه.امیدوارم توی سی دی اینطور نباشه و مطالب کامل بیان.بد نیست یه سوال از مدیریت کنید.


سلام
به این نکته دقت نکرده بودم یعنی برام پیش نیومده بود.
باشه عزیزم. حتما.
مائده
27 بهمن 91 1:17
يعني ميري يه خونه ي جديد يا دوباره همينجا مي نويسي ...

ايشالا هميشه شادي باشه و هيچ وقت رنگ غم و نبينه ... واسه خوابش كوتاه نيا بالخره عادت مي كنه به تختش ...


نه مائده جان همین جا در خدمت دوستان هستم.

ممنون همچنین.

اره سر حرفم هستم.باید عادت کنه.
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
27 بهمن 91 2:28
عـــــــــــزیزم... خیلی خیلی عالی و زیبا نوشتید.

امیدوارم باز هم ادامه بدید.

من که خیلی شما و دخملی جونتون رو دوست دارم.

مـــوفق باشید.


ممنون عزیزم.من هم شما رو خیلی دوست دارم.

ایشالله شما هم موفق باشید.
مامان فرشته ها
28 بهمن 91 0:12
سلام عزیزم یعنی خوب بلدی ملت رو سرکار بزاریااولش که پستت رو خوندم باور کن دلم گرفت گفتم داری خداحافظی میکنی
اما گاهی وقتا باید خدا رو به خاطر گیج بازیامون هم شکر کنیمو این از اون جاهایی بود که من خدا رو به خاطر گیج بازیم شکر کردم
150 امین پستت مبارک باشه الهی که همیشه زندگیتون پر از خوشی و موفقیت باشه و تو وبلاگ خودت و وبلاگ بعد از این خودش همیشه خبرای خوب خوب بخونیم
مطلبت هم تا نقطه اخرش خوندم و کیف کردم
پریسای جونمو ببوس
راستی بابت اون مورد هم شرمنده...بی دقتی کردماهواز بودید...یا آبادان؟
الان میرم اضاف میکنم


عزیزم من که توضیح دادم که این پست اخر برای چی هستش.
ممنون عزیزم.
خواهش میکنم. میام میگم.
مامان فرنیا
28 بهمن 91 12:12
سلام خیلی قشنگ نوشتی و مثل همیشه خیلی پر بار بود و از همه مهمتر مثل یک کتاب راهنما برای من بودی فرنیا هم خیلی رنگها را بلد نیست و تقریبا شبیه پریسا جونه البته به همه رنگها میگه ابی همش فکر میکردم بچه ها باید توی این سن رنگها را بشناسن متاسفانه مهد هم میگفت بله بچه های هم سن فرنیا توی مهد رنگها را میشناسن با فرنیا کار کنید اما حالا خیالم راحت شد


سلام فرشته جون.ممنون عزیزم.
واااااااا این چه حرفیه. طفلی ها هنوز بلد نیستن درست و حسابی حرف بزنن باید رنگ بلد باشن.
من خیلی از پریسا بزرگتر سراغ دارم که هنوز رنگ بلد نیستن.

ایشالله به وقتش هم یاد میگیرن.البته ما هم در یاد گیریشون سهم داریم.
مامان امیرعلی جیگر
28 بهمن 91 12:49
اتفاقا این پستت خیلی معرکه بود.


ممنون زهرا جون. لطف کردی.
مامان امیرعلی جیگر
28 بهمن 91 12:49
همه چیو جمع بندی کردی .ایول پشتکار


دیگه باید سنگ تموم میذاشتم.
مامان امیرعلی جیگر
28 بهمن 91 12:50
امیر منم اصلا استعداد رنگ شناسی نداره چیکارش کنم میگی؟


فقط تمرین. البته هنوز هم زوده. یاد میگیرن نگران نباش
مامان امیرعلی جیگر
28 بهمن 91 12:51
برای پریسای 2 و 3 ماه
مامان علی خوشتیپ
28 بهمن 91 13:53
سلام
صدو پنجاهمین پستتون مبارک.ما خیلی وقته از 150 رد کردیم


سلام بله شما ماشالله خیلی فعال هستید
مامان علی خوشتیپ
28 بهمن 91 13:54
خیلی از این پستت خوشم اومد.اون روز هم خواستم بگم.خیلی ساده و روان و مادرانه نوشتی


انچه از دل براید حتما به دل هم میشینه.ممنون عزیزم.
مامان علی خوشتیپ
28 بهمن 91 13:55
قربون پریسا کپلی بشم که همه مراحل رو با موفقیت سپری کرده و اینقدر دختر اجتماعی و خوش برخوردیه....عاششششششششششقتیم


ممنون خاله سارا جون.
مامان علی خوشتیپ
28 بهمن 91 13:55
بچه جنوب غیر از این هم نیست


دقیقا
مامان علی خوشتیپ
28 بهمن 91 13:58
راستی یه پ ن خواستم بذارم یادم رفت...
اول کارگهی یه مغازه به اسم پوپک هست که آف زده.لباساش خیلی خوبه.هم پاییزه هم بهاره.قیمتاشم مناسبه.نهایتش 20 تومن بود برای علی.دخترونه هم خیلی داشت.(پیش جوراب فروشی گرونه)
بابای علی که با خرید لباس زیاد برای بچه موافق نیست گفت برای سال دیگشم بردار.اینجوری بگم حدود 200تومن برای علی خرید کردیم.بقیه فامیل هم همینطور.البته خیلی وقته آف زده ما خبردار نشدیم ولی به نظرم الان هم یه سر بزنی خالی از لطف نباشه


ممنون حتما بهش سر میزنم. البته من لباسای پریسا رو تکمیل کردم. ولی میرم سراغش.
مامان علی خوشتیپ
28 بهمن 91 13:58
دوتا دوستت دارم خیلی قشنگ بود


مرسی گلم.
مامان اتنا
28 بهمن 91 14:52
مبارک باشه عزیزم ایشالله به زودی سی دی بلاگت رو همونطور که میخوای تحویل بگیری.


ممنون عزیزم. دعا کن تا دیر نشده درست بشه.
مامان اتنا
28 بهمن 91 14:56
بابت تموم موفقیتهای پری کوچلو بهتون تبریک میگم .


ممنون اتنا جونم.
مامان اتنا
28 بهمن 91 14:56
ایشالله به زودی با تختش هم دوست میشه نگران نباش عزیزم.


خدا کنه..
لحظه های من و تو
28 بهمن 91 15:50
سلام . زود زود بیای ها. مارو منتظر نذاریا.
انشالله در آینده هم خاطرات شیرین و قشنگ پریسا جون رو برامون مینویسی


سلام عزیزم.
ممنون برای دلگرمیهات.
من هستم فقط منتظرم تا دوباره بنویسم.
مرجان مامان پریساجون
28 بهمن 91 16:58
عزیزم امیدوارم همیشه موفق باشی
نرگس
28 بهمن 91 23:01
سلام.. ممنونم... انشاالله لبای دخترتون همیشه خندون باشه و اینجا هم همچنان پابرجا
پریا
29 بهمن 91 10:26
چی؟من تازه میخواستم بیام فعال باشم
فریبا مامان رایین
29 بهمن 91 11:09
سلام عزیزم... حال و احوال؟!! راستش من که نی نی وبلاگی نیستم و از این برنامه هاش سر در نمیارم، اما این سی دی هر چی که هست مبارکش باشه...
و امیدوارم سایه ت بالای سر پریسا جون باشه تا سالهای سال براش از خوشیهای زندگی بنویسی


سلام فریبا جون.
خوب این از محاسن سایت ما هستش دیگه. ایشالله وقتی به دستم رسید نشون میدم که چه چیز خوبیه.
مامانیه سپهر
29 بهمن 91 11:13
سلام مریم جوب. تبریک میگم بابت صد و پنجاهمین پست قشنگت و سی دی بلاگی که قراره تا آخر با پریسا جون بمونه. اگه راضی بودی به ما هم بگو که ما هم سفارش بدیم عزیزم.
ایشالا که سایه ی تو و باباییش سالیان سال بالای سر پریسا جون باشه و از تجربیات و آشپزیهای خوبتون بهره مند بشه. خیلی دلم واستون تنگ شده بود. ولی اینقد گرفتارم که به وبلاگ سپهر هم نمیرسم.
از این بابت شرمنده ام عزیزم.
پریسا رو به جام ببوس.


سلام زهرا جون.ممنون عزیزم.
من که از همین الان میگم عالیه و حرف نداره. ایشاله شما هم سفارش بده.
میدونم همه گرفتار هستن.ممنون که به یادم بودی.
میام پیشت عزیزم.
دخترخاله ها
29 بهمن 91 11:51
سلام...
خوبی؟
پریسا جونی چطوره؟
ما آلان نفهمیدیم بلاخره قرار دیگه ننویسی یا نه قراره بازم بنویسی. این خداحافظی رو نگرفتیم.
بابا به این مغز ما رحم کن مدتی نبودیم و حالا هنگیم....
دوست نداریم دیگه ننویسی ، نوشتنت رو دوست داشتیم...پس خداکنه بازم بنویسی....
پریسا جون رو ببوس...مواظب خودتون باشید...
تا درودی دیگر بدرود

سلام عزیزم . بله هستم خدمتتون.

این اختتامیه برای سی دی بلاگ بود.

اما برای دوستای گلم هستم.

ممنون عزیزم. خوشحالم کردید.
مامان نیایش
29 بهمن 91 12:31
عزیز دلم مبارک باشه ان شا الله سی دیش هم بیاد و راضی باشی خیلی قشنگ نوشتی مریم جون امید وارم همیشه براش عاشقانه بنویسی و پریسای گلم هم قدر این مامان مهربون رو بدونه عالی بود حسن ختامت


ممنون عزیزم

حتما راضی میشم. چون شما هم راضی بودید.

ممنون گلم.
مامان نیایش
29 بهمن 91 12:31
اون جا به جا شدنه تاریخ ها منو هم خیلی ناراحت کرده آره راس میگی کاش یه فکر میکردن


اگر درست بشه دیگه حرف نداره.
مامان نیایش
29 بهمن 91 12:38
عزیزم در ادامه هم خیلی قشنگ نوشتی بازم بهت تبریک میگم به خاطر داشتن دختر خوب و شیرینی مثل پریسا و به پریسا ه متبریک میگم به خاطر مامان گلی مثل شما


ممنون زهره جون. شما همیشه به ما لطف داری عزیزم.
مریم--------❤
29 بهمن 91 15:04
سلام عزیز دلم
خوبی؟
خوب خیلی خوشحالیم که قراره واستن سی دی بلاگ تهیه بشه
اما راستی هیچ اثری از ما توی سی دی بلاگتون نیستخوب اسم دوستاتون و هم بزارین


سلام مریم جون.

ایشالله همین کار رو انجام میدم برای سی دی بعدی.
مامانی شیما وحدیث
29 بهمن 91 19:03
سلام مامانی پریسای خوشکل وناز
خیلی خوشحالم که انقده تواین مدت فعال بودی و کلی پست واسه دخمل نازت گذاشتی
منم شاید پستام زیاد باشه ولی هنوز نرفتم بشمارم چون من قبل ازشما شروع کردم .
راستی هزینه ی س دی چقدره ؟اگه فهمیدید حتما من و خبردارکن
جمله های خیلی قشنگی واسه دخمل خانمی نوشته بود ی کلی احساساتیم کرد
امیدوارم که همیشه باشی عزیزم
ماهم یه تولد با تاخیرداریم تونستی بیا

عزیزم براتون حضوری نوشتم. موفق باشی گلم
مسافران آسمانی
29 بهمن 91 20:20
عزیزم پستتو کامل خوندم اما نمیدونم درست متوجه شدم یا نه؟
نمیخوای دیگه مطالبت رو ادامه بدی یا میخوای یه وبلاگ دیگه درست کنی؟
امیدوارم این آخرین پستی نباشه که ما از پریسا جون میخونیم...دوستتون داریم و میخوایم که همیشه شاد باشید و عضوی از خانواده نینی وبلاگ...


سلام عزیزم.
نه گلم. منظورم اینه که 150 تا پست تمام شد و ایشالله از پست بعد یه شروع دوباره دارم.
مامان ترلان
30 بهمن 91 0:17
سلام وبتون خیلی قشنگه به منم سر بزنید .
سپیده از وبلاگ "کودک من"
30 بهمن 91 2:25
شلام خانم. خواستم بگم وقتی مطلبی رو ویرایش م ی کنید پایین هر تاریخی رو بزنید همون ثبت می شه


حرف شما درست ولی خب گاهی یادم میره. اگر مدیریت این زحمتو بکشه که خیلی بهتره.
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
30 بهمن 91 13:23
سلام
1. امیدوارم شروع نو خوبی داشته باشید
2. پیشاپیش سی دی بلاگتون مبارکتون باشه ...من هم می خواهم تا پست تولد چهار سالگی دخترم پست بذارم و بعد سفارش بهم اینجوری 4 سال اول را توی یک سی دی بلاگ خواهم داشت.

3. تمام مطالب پستت را با دقت خوندم ..خدا پریسا جون را براتون نگه داره

4. بی صبرانه منتظر برگشت جدید شما هستیم ... البته فکر کنم در زمان سفارش هم بتونید پست بذارید ...می تونید از مدیریت بپرسید ..چون شما در سفارش خودتون تعداد درخواستی را مشخص می کنید

5. خصوصی دارید
6. ما هم آپیم با پست های 63 و 64


سلام مرضیه جان شما هم موفق باشید.

ممنون که برای پستمون وقت گذاشتید.

چشم الان میام خدمتتون.
زهرا
30 بهمن 91 16:04
بوس بوس هزار تابوس


مرسی عزیزم.
زهرا
30 بهمن 91 16:09
راستی سی دی رو چند روزه تحویل میدن؟


راستش نمیدونم. قراره خبر بدن.
مامان حسنا
30 بهمن 91 17:22
____*##########* __*############## __################ _##################_________*####* __##################_____*########## __##################___*############# ___#################*_###############* ____#################################* ______############################### _______############################# ________=########################## __________######################## ___________*##################### ____________*################## _____________*############### _______________############# ________________########## ________________=#######* _________________###### __________________#### __________________### ___________________#
گلاویژ
30 بهمن 91 19:06
اینقدر درگیر پست 150بودی که ما رو یادت رفته ؟؟؟؟؟؟

خوب نوشتی تو نویسنده خوبی هستی چون مادر خوبی هستی !




نه به خدا فراموش نکردم. فرصت نمیکنم. عزیزم.
شرمنده میام پیشت.
مامان تارا
30 بهمن 91 22:21
___****__________**** ___***____***____***___*** __***________****_______*** _***__________**_________*** ***__________*__________***_ _***___من آپم______________*** _***_____مشتاق نيم نگاهي__*** __***______هرچند گذرا_____ *** ___***_________________*** ____***______________ *** ______***___________*** ________***_______*** __________***___***
الهه مامان یسنا
30 بهمن 91 22:25
جونممم به این همه پیشرفت های خوب. آفرین پریسا جون. میبوسمت هزار تا. مامانی راستی نگران این نباش که هی از تختش میاد پایین به مرور درست میشه یسنای منم همینطوری بود و الان راجت تو تختش میخوابه و تا صبح بیدار نمیشه. این بیدار شدنها اقتضای سنشه


ممنون خاله.
من هم زیاد عجله ندارم. ولی کم کم باید عادت کنه.
مامان فتانه
1 اسفند 91 12:31
نه خانمی خیلی قشنگ نوشتی افرین به این خانمی گل...هنوز به تختش عادت نکرده؟اخه چرااااااااااا


من فکر میکنم برای سنش هنوز زوده.
دختردايي دينا
1 اسفند 91 13:39
دختر زيبايي دارين مي شه به وبلاگ دينا جان بياين و نظر بدين؟خواهش مي كنم.


ممنون عزیزم. چشم الان میام
مامان محمد و ساقی
1 اسفند 91 15:08
سلام مریم جون
این قسمت پست که نوشتی همیشه خداحافظی سخته آدم رو یه جوری میکنه.من دلم میگیره از خوندنش.ولی میدونم تو با دست پر برمیگردی یعنی قدرتمندتر از دیروز


سلام مینا جون.
این خدا حافظی برای اختتامیه ی 150 همین پست هستش. ربطی به نوشته های من نداره.

ایشالله. حتما.
مامان محمد و ساقی
1 اسفند 91 15:10
این عکس پریسا جون که هنوز دندون نداره خیلی ناز و شیرینه


ممنون مینا جون من هم دوستش دارم.
مامان محمد و ساقی
1 اسفند 91 15:12
آفرین به پریسا جون به خاطر پیشرفتهاش
مریم جون این 2 تا دوست داشتن ها معرکه ست.امیدوارم کانون زندگیتون همیشه گرم باشه


ممنون عزیزم.

همچنین کانون زندگی 4 نفره ی شما.
مامان امیر مهدی
1 اسفند 91 15:39
آره قرار بود کیکش پروانه باشه منم سالاد شبیه پروانه درست کنم
ولی قنادی بهشون گفته بود زیر 3 کیلو سفارش طرح نداره اونها هم ازهمین طرح های اماده خریده بودن شبیه کفش دوزک.منم ماهی و خرگوش چون یه بار درست کرده بودم دستم راه افتاده بود براش درستیدم


کیکش که خیلی قشنگ بود من فکر کردم این مدلی سفارش دادن
مامان امیر مهدی
1 اسفند 91 15:41
راستی از تولد ستایش و یاسین چرا عکسهای بیشتری نزاشتی؟تولدشون مبارک ایشالا لیلا و حسین عروسیشونو جشن بگیرن


تولدش خیلی کوچولو بود . خودمونی گرفتن.

ایشالله. ممنون
مامان مهربد
1 اسفند 91 15:50
خیلی خوب نوشته بودی.زودی بیا مامانی
میگم بلاگفا هم از این سی دی ها میده .میتونی برام یه توضیح کوچولو درباره مزایاش بدی


باشه عزیزم. الام میام.
سپیده از وبلاگ "کودک من"
1 اسفند 91 22:56
سلام خانم. گفتید دانلودش کردید خوشحال شدم که به درد پریسا کوچولو خورده. تو موضوع زنگ نقاشی برای دانلود زیاد گذاشتم یا برای کپی و چاپ. امیدوارم پریسا جون خوشش بیاد
مامان یاسمن ومحمد پارسا
2 اسفند 91 0:11
سلام عزیزم رمز ............


سلام.ممنون

اووووووومدم.
زهرا
2 اسفند 91 0:11
ممنون از نظرای خوشگلت انرژی ما رو دوچندان کردی بووووووووووووووووووووووووووووووس
مامان یاسمن ومحمد پارسا
2 اسفند 91 0:11
مامانی تایید نکنی یادم رفت خصوصیش کنم


نه عزیزم حواسم هست.
مامان امیر مهدی
2 اسفند 91 1:23
راستی ظهر کجا رفتی دیگه خبری ازت نشد


یادم نیست کی؟
مامان حسنا
2 اسفند 91 12:00
_____________________$$$$_______$$$___$$$$$ ____________________$$$$$$_____$$$___$$$$$$$ ___________________$$$_$$$$___$$$__$$$$____$ ___________________$____$$$$_$$$$_$$$ _______________________$$$$$$$$$$$$$$ آپیم و منتظر _______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ____بیایااااا__________$$___$$$$$$$$$$$$$$$$$ ..____________@ __$$____$$$$_$$$_$$$__$$$$$ _________€€€€€€€€$____$$$$___$$__$$$$___$$$ ______€€€€€€€€€€€€€€__$$$_____$$___$$$____$$ ____€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$$_____$$$___$$$____$ ___€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$$_____$$____$$$ __€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$_____$$$____$$ _€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€____ __$$$____$ €€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€______$$$ $$$___$$$___$$$___$$$___$$$_____$$$ _°_____°______°_____°_____°_____ _$$$ _____________€__________________$$$ _____________€__________________$$$ زود بیااااااااااا ____€_________________$$$$ _____________€._______________$$$$$ _____________€..____________ $$$$$$$$ ____________€€€€€€€._..-♥*°*♥-.._ ~~~*°*~~~ ~~~ _..-♥*°*♥-..~~~~ _..-♥*°*♥-.._ _..-♥*°*♥-..__..-♥*°*♥-.._.
مامان اتنا
2 اسفند 91 12:10
سلام عزیزم کجایی دلم تنگیده ها هر وقت این عکسای پست 150 رو میبینم کیف میکنم خیلی قشنگن مخصوصا اون که کوچیکتره دخملی.ببوسش


سلام اتنا جون. مرسی عزیزم.
مامان فتانه
2 اسفند 91 12:54
´سلام ´¶¶´´´´¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶´¶¶¶¶´´ ´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶´¶¶´´´´¶´ ´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶´¶¶¶¶¶¶´´´¶´ ´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶´ ´´´´¶´´´´بدو بيا آپـــــم´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´ ´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´ ´¶¶¶´´´´´¶´´´´دير نكني´´´´´´´¶´´ ´´´¶´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´ ´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´¶´´ ´´¶¶¶´´´´´´´´´¶¶¶´´´´¶¶´´´¶¶´´ ´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´ ´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´´´ ´´´¶¶¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´ ´´´¶´´´´¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶´´´¶´´´´´ ´´´¶´´´´¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶´´´´ ´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶´´´¶¶´´ ´´¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶´´ ´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶´´ ´´¶´´نظـــر´´¶¶¶¶¶¶¶¶´يادت نره ¶´´ ´´¶¶´´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´¶¶´´´ ´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´
مامان کوروش
2 اسفند 91 19:54
سلام مریم جون شرمنده من دیر اومدم یه کم درگیر بود م ببخشید امیدوارم همیشه شاد باشی و عزیزم از لحظات خوشت اینجا بنویسی پریسا جون گلم رو هم ببوس عزیزم


ممنون لیلا جون.
شما همه جوره عزیز ما هستید.
عمه ي آتنا
4 اسفند 91 9:53
توي همه ي مراحل زندگيتون موفق باشين هميشه آره منم هميشه با ويرايش پست ها مشكل دارم
مامان طاها
5 اسفند 91 10:05
سلام این پستت واقعا زیبا بود.
منتظر اون مناسبت دیگه ی اسفندی هم هستیم.
راستی سی دی بلاگتونم مبارک.
پریسا جونو از طرف من ببوس.


سلام.ممنون گلم.چشم.


مامان طاها جون وبلاگت بالا نمیاد!!!
باران
5 اسفند 91 10:31
__________$$$$$___________$$$$$__________ _________$$$$$$$_________$$$$$$$_________ _________$$$$$$$_________$$$$$$$_________ __________$$$$$___________$$$$$__________ __$$$$_____________________________$$$$__ _$$$$$$___________________________$$$$$$_ __$$$$$$_________________________$$$$$$__ ___$$$$$$_______________________$$$$$$___ ____$$$$$$$___________________$$$$$$$____ ______$$$$$$$_______________$$$$$$$______ _________$$$$$$___________$$$$$$_________ ____________$$$$$$ $$$$$$$$$$$____________ ______________$$$$$$$$$$$$_______________
باران
5 اسفند 91 10:32
_________?$$??$$$_____$?_____??$ ___________$$____?$?_____$_____$$$ ____________$_____$$$____?$____?$? ____________$?______?$$__$?____?$$$ _____________$$______$$$__$____?__$ _____________??_______$$$_?$______$ ______________??______$$$?$_$$$$_$$ _______________$$$___$?$$____?$$_$$ _________________??$_$???$_______?$ __________________$$?$$?$________$$ ___________________$??$___?$$?__$$$ _________________$$?______$$$$$__?$$ ________________$$___________$$___$$ _________________$__________$?____?$$ __________________$______$$__$$___$??$ _________________$$$____$$$________???$$ _______________?$?$$_____$$$_$?$_____$?$$ _____________$$$$$$______?$_$?________$$$ _____________$$__$???_ ________________$$$ _____________$$$$$$$___$______________$$ _____________?$$?$$____$$$__________$?$? ______________$$?__?___$$$_________$?$ _________________$??$$$$?$_______$?$$$ ____________________?$$$$$$_$$$$$$$$ ______________________$$$$$$$$$$$$$$ _________________$?_$???$________$_?? ________________$$$____?$________$$_$$ ______________$$?$___$?$_________?$__$$ ______________$$____$$$$_________??___$$ _____________?$$_____$?$?______$$?$___?$ _____________$$________?$?____$$?_____$$ _____________?$$________$?____$?_____$$ _______$?$$$__$$?$$______$?___$?$__$?$$ __$__$_$$_$$$$$_$??$__$_$$$$___$$$?$$$ __$$_____$$?$_____$___??$$$$___?$$? _$$$___$$$$______$_____$$?_______??$ _?$____$$$________$$___________?$$?$$$ ______?$$_________?$__________$$?__$$$$ ?$____$$?_________$$?_________$$$___$$$ _?$__$$$$__________$$________$??____$$$ $$___$$$____________$$______???_____$$$ __?___?$$____ _______??_____$$$_____$$$? __?$$__$$___________??___$$$?$____$$$$ ____?$_$$__________$$$__?$$?_____?$$$ ________$$_________??_$$$$$__$$?$$$$$$$ _________$$_______$$$$$??____???$_____$$?$ _______$$$______$$$____????$$_________$__$?
مامان اتنا
5 اسفند 91 14:22
D:\New Folder (2)\gilanne 132.jpg


ببخش اتنا جون این چیه؟
مامان علی اکبر
7 اسفند 91 1:45
سلام عزیزم
در مورد اینکه نوشتی که"تاریخ های پست ها بعد از هر بار ویرایش به روز میشن"باید خدمتت بگم که که میشه این مشکل رو حل کرد:وقتی که میخوای پستت رو ویرایش کنی یه گزینه اون پایین هست نوشته "ویرایش زمان"گزینه رو میزنی بعد زمانی رو که قبلا پستت رو فرستاده بودی رو انتخاب میکنی بعد ارسال مطلب رو میزنی.بعد توی وبلاگ تاریخ ارسالی رو که مشخص کردی رو برات مینویسه.
امیدوارم درست توضیح داده باشم.


ممنون گلم.میام برات میگم.

مامان کوروش
7 اسفند 91 7:23
سلام مریم جونمتولدت مبارک عزززززززززززززززززززززیزمامیدوارم جشن 120 سالگیتو بگیری در کنار همسر و پریسای عزیزمامیدوارم سالیان سال در کنار خانواده و پریسا جونم عاشقانه زندگی کنید و به هر چی ارزوی قشنگ داری برسی و از خدای خوبم واست بهترینها رو میخوام مریم جون که لایقش هستی عزیزم


ممنون لیلا جون.
ماشالله سحرخیز بودی که تونستی قبل از من بیای اینجا
لطف کردی عزیزم.ایشالله جبران کنم.
مامان کوروش
7 اسفند 91 7:31
میم جونم اینم هدیه من به تو دوست خوبم اگه پیشت بودم واقعیش رو تقدیمت میکردم عزیزم همیشه شاد باشی
http://www.niniweblog.com/upl/koroush/13617647486.jpg


لیلا جون دستت درد نکنه. الان تاییدش کردم.
مامان فرشته های آسمانی
5 فروردین 92 10:14
سلام
سال نو مبارک ایشاالله سال خوبی داشته باشید پریساجون رو ببوسید


سلام.
همچنین. ممنون.

عید شما هم مبارک.