پریساپریسا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

تقدیم به پریسای عزیز

با دیدن روی ماهت روزم ساخته میشه....

پریسا خانم پذیرایی میکنه!!!

1391/10/15 15:51
نویسنده : مامان پریسا
3,359 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام.خوبید؟ عزاداریهاتون قبول باشه.

هفته ی گذشته مامان جون روضه داشتن 5 روز .... من و پریسا خانم 3 روز اول صبح میرفتیم و تا شب میموندیمنیشخنددیگه خونه ی مامان جون همه مدله خوش میگذره دیگه....

اما روز 4 و 5 دیگه شب ها هم موندیم اونجازبان...البته دلیل داشت . چون روز 4 شنبه شله زرد نذری و روز 5 شنبه هم که اربعین بود (یعنی دیروز) آش نذری داشتن.

دیگه ما هم مجبور شدیم در کل اونجا برای کمک آنلاین باشیم.این وسط پرسا خانم هم چه کمک ها که نکرد.ماچبغل

تمام مدت موقع پذیرایی حاضر بود و کمک ما خرما و قند و کیک و چیز های کوچولو رو به مهمان ها تعارف میکرد.اینقد این کار رو دوست داشت که حتی شب از داخل خواب هی داد میزد: من میدم ...من میدم .....خنده

روز 4 شنبه هم که تمام مدت کنار مامان نشسته بود و با هم شله زردو هم میزدیم تا درست شد...البته مجبور شدم با نقاشی سرشو گرم کنم تا کمتر سراغ دیگ و آتیش بیاد...

وقتی هم که شله زرد آماده شد پریسا خانم اولین نفری بود که چشید و پسندیداز خود راضی

 

بقیه ی ماجراهای روضه ی مامان جون در ادامه...بفرمایید

 

همون وقت که تو حیاط بودیم و پریسا خانم در حاله کمک به مامانی، کمی هم روی موتور دایی ابراهیم بازی کرد:پریسای موتور سواربغل

بعد که شله زرد اماده شد ساعت 1 شب و پریسا خانم همچنان در کنار مامان و مامان جون برای پر کردن ظرف ها و تزئینشون کمک میکرد:

حتی سرمونو گرم کرد و کلی نوحه ی حسین وای حسین وای برامون خوندماچ

شب آخر هم که آش نذری داشتیم.پریسا خانم تا ساعت 3 شب بیدار بود.دیگه 3 به زور بردم خوابوندمش و دیگه از پریسا با آش عکس نگرفتم.فقط اینو گرفتم:

فردا صبحش هم که از ساعت 7 بیدار شد و باز به مامانی و بقیه کلی کمک داد.

شبش هم که خونه ی عمو محمود دعوت شدیم و پریسا خانم با دانیال کلی بازی کرد.

و امروز صبح هم از ساعت 7 بیدار شد!!!!

یکی بهش بگه بچه اخه تو خواب نداری؟؟؟؟؟؟!!!!!!!! ماشالله به جونت !!!!خندهبغلماچقلب

پ ن : الان به زور خوابوندمش تا بتونم این پست رو تکمیل کنم...آخ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (73)

طنین
15 دی 91 16:59
قبول باشه مریم جون



ممنون طنین جان
مامان ریحان عسلی
15 دی 91 18:22
سلام
قبول باشه ... وای که چقدر دلم شله زرد می خواد


بفرمایید در خدمت باشیم
پويا
15 دی 91 18:47
عزاداري شما هم قبول
پريسا خانم كارشناس محفلاي مهمي شديا



ممنون از حضورتون.
مامان اتنا
15 دی 91 20:58
سلام عزیزم قبول باشه ایشالله مامان جون تنش سالم باشه مهمه ساله نذری بده


سلام.ممنون اتنا جون.
ایشالله
ماماناتنا
15 دی 91 21:00
گل گفتی خونه مامان بزرگ بابابزرگم همه جوریش خوبه خدا راه امیدمان رو نگیره امین


ایشالله

خدا همشونو سلامت نگه داره
مامان اتنا
15 دی 91 21:01
افرین به پری کوچولو که کمک میکنه ایشالله امام حسین پناهش باشه


ممنون عزیزم.
پریسا کلا عاشق کمک کردنه. هرکاری بهش بگیم سریع انجام میده.
مامان اتنا
15 دی 91 21:04
چقدر نذری دادن، دوست دارم چه حس خوبیه مثله پروازها تو اون لحظه فکر میکنی خیلی سبک شدی و گناهان بخشیده شده به نظرم نذری دادن لیاقت میخواد خوش به سعادتتون


من هم خیلی دوست دارم.
مامان جون هم که خیلی دوست داره. سالی چندین بار از این برنامه ها داریم.
مامان محمدپارسا
15 دی 91 21:19
سلام مامانی
خوبی؟
قبول باشه عزاداریها و نذرتون
بابا آشپز خیلی خوشمزه به نظر میاد سعی می کنم در اولین فرصت درست کنم منم کدو دوست ندارم امیدوارم اینجوری علاقه مند بشم


سلام خانمی.خوبی عزیزم.
ممنون که تشریف اوردید.خیلی دلم براتون تنگ شده...

حتما درست کن مطمئنم خوشت میاد.
مامان تارا
15 دی 91 22:50
واااااااااااااااااااااای بازهم که عکس آش رشته گذاشتی ، میخوای منو عذاب بدی ؟؟؟؟؟
حیف که دور از دسترسم هستن


آخییییییییییی یادم بود اینقد دوست داری.

بابا راه که نزدیکه یه روز جمعه بیاد بد گذرونی کن...در خدمت باشیم.
الهه مامان یسنا
15 دی 91 23:28
عزاداریتون قبول باشه عزیزم. چه آشی!! چه شله زردی!!!!! به به!!


ممنون عزیزم.جای شما خالی بود.
آتيلا جون و مامان شيما
15 دی 91 23:53
به به نوش جونت باشه عزيز دلم
مامان جوني خدا عزيزت رو حفظ كنه


ممنون. لطف کردید تشریف آوردید.
مامان فرنیا
16 دی 91 8:06
سلام نذرتون قبول باشه واقعا جای ما خالی من اینجا چون اشنایی ندارم خیلی جایی برای روضه نمیرم البته نذری میارن در خونه اما برای رفتن به روضه خیلی دلم تنگ شده
عجب دختری تا 3بیدار بوده بعد 7 بیدار شده؟!!فدای این گل دختر اما فرنیا حسابی خوابش خوبه الان از تعطیلی تهران و خواب فرنیا استفاده کردم دارم اپ میکنم الان 8:30صبح است


سلام فرشته جون.
چه خوب . کاش پریسا هم کمی بیشتر میخوابید.
الان میام.
مامان مهبد كوچولو
16 دی 91 9:02
قبول باشه عزيزم


ممنون عزیزم.
بابای دوقلوها
16 دی 91 12:29
سلام
عزاداریها و نذرتون قبول باشه

به به
چه شله زرد خوش رنگ و لعابی
دلموون خواست

آشها رو نگاه. وای وای وای
امان از دست آدم شکمو
پریسا خانم ماشاالله
هر رووز خوشگلتر از دیرووز
خدا حفظش کنه


سلام.
ممنون
جای دوستان خالی بود.
لطف دارید.
مامان علی خوشتیپ
16 دی 91 13:43
نذراتون قبول...وااااااااااای چه شله زردی...دلم خواست


ممنون عزیزم.شرمنده اینقد خسته بودم نشد بیارم خدمتتون
مامان علی خوشتیپ
16 دی 91 13:45
پس یه پا نقاش شده تو این دو روزه


وسایل نقاشی برای پریسا همیشه باید محیا باشه
مامان علی خوشتیپ
16 دی 91 13:45
برم ادامه مطلب ببینم چه خبره


خوش اومدی ممنون
مامان علی خوشتیپ
16 دی 91 13:46
وااااااااااااااای مریمممممممممممم من امروز روزه ام


قبول باشه عزیزم.شرمنده اگر میدونستم پستو نمیذاشتم.
مامان علی خوشتیپ
16 دی 91 13:54
علی ما هم کم خوابه...خوبه


من هم فکر میکنم کم خوابی بهتره.
مامان علی خوشتیپ
16 دی 91 13:55
قبول باشه پریسا جون...آفرین دختر کدبانو...معلومه پسرم عاقله


هی واییییییی مننننننن
دیگه باید با احتیاط از دخملی بنویسم....
مامان علی خوشتیپ
16 دی 91 13:55
پست جدیدمونو بخونی معنی نظراتمو میفهمی


میخوای از فضولی دق کنم
فهیمه
16 دی 91 14:22
سلام دوست خوبم
قدم رنجه کردین که پیشمون اومدین
منم با افتخار لینک تون می کنم
فقط اگه اشکالی نداره برای تکمیل لینک اسم شهرتونو بهم بگین
پریسا جونو هم ببوسین
الان باید برم اما برمی گردم و چند تا از پست هاتونو می خونم


سلام عزیزم.
ممنون از لطفتون.
چشم الان میام پیشتون.
مامان محمد و ساقی
16 دی 91 14:23
سلام مریم جون.خوبی عزیزم
قبول باشه خانمی.به به چه شله زردیوعجب رنگ و رویی هم داره.معلومه که عالی شده
دست پریسا خانمی درد نکنه که کمک کرد.خدا ازش قبول کنه


سلام مینا جون. لطف داری عزیزم.
جاتون خالی بود.
ممنون.
مامان محمد و ساقی
16 دی 91 14:24
واقعا" رنگ و روش عالیه.معلومه که خوب جا افتاده
پریسا خانم موتور سوار دوست داریم


دیگه مامان جون تو این کار استاد هستن.چندین ساله این کارشونه...
مامان محمد و ساقی
16 دی 91 14:26
آش نذریت منو کشت بخدا.برای ما هم آوردن.تو این روزها آدم دوست داره هی آش نذری بخوره.
جاریه منم گذاشته بودوهمون که ساقی شمعشون رو فوت کرد.زنگ زد دعوت کرد بیا.من نتونستم برم.منتظر بودم شاید برام بفرسته ولی نفرستاد.بعد از جایی دیگه رسید.


نوش جونتون.قسمت بوده که حتما بخوری.خدا رو شکر که روزیت به دستت رسید.
مامان محمد و ساقی
16 دی 91 14:28
معلوم نیست این همه انرژی رو از کجا میارن؟
ساقی هم دبر میخوابه ولی تا ظهر میخوابه.همش میگه لول لولم.یعنی خوابم میاد
دیشب این پستتو از گوشیم خوندم.امروز هم اومدم دوباره خوندم و لذت بردم.ممنونم مریم جون.شاد باشی


پس ساقی هم اینجوره...
واقعا هم ماشالله به جونشون.
ولی طفلی ها حق دارن اخه جایی برای تخلیه ی انرژی ندارن که زود خسته بشن.

ممنون مینا جونم.
مامان فتانه
16 دی 91 15:00
شرمنده خانمی منم دیدم نمیدونم چرا اینطوری میشه من درست مینویسم ولییییییی


همون ادرس رو بنویسید خودم درستش میکنم عزیزم
مامان فتانه
16 دی 91 15:04
قبول باشه خانمی...افرین به پریسا خانم گل انقدر کمک مامان میده


ممنون عزیزم.
سپیده از وبلاگ "کودک من"
16 دی 91 18:09
سلام. با تشکر. ثبت شد


ممنون عزیزم
سپیده از وبلاگ "کودک من"
17 دی 91 0:07
البته خانمی. منتظر عکسهای شی یلداتون هستم


میفرستم براتون.ممنون سپیده جون.
سپیده از وبلاگ "کودک من"
17 دی 91 0:44
خانمی مدیریت می خواد به دو نفر که هدیه فرستادند جایزه بده. امیدوارم شما برنده بشید.


اگر میدونستم یه عکس بهتر میفرستادم
مامان علی خوشتیپ
17 دی 91 8:52
بقیه نظراتم تایید نشدن؟


جواب ندادم سارا جون.اگر پریسا اجازه بره تایید میکنم.
مامانیه سپهر
17 دی 91 10:08
سلام عزیزم. نذریتون قبول باشه. ایشالا همه ساله، پربار تر و بیشتر از سال قبل برگزارش کنید . راستش من الان از سارا شنیدم که روضه مامانش اینا از 3شنبه شروع مشه. سعادت باشه حتماً حتما میام. میخوای شمارمو از سارا جون بگیر و بهم اس ام اس بده که بدونم خودتی تا باهات تماس بگیرم و هماهنگ کنم.
سارا میگه غیر از روز آخر بیایین . میگه چون روز آخر سرم خیلی شلوغه و نمیتونم بیام کنارتون.
مریم جون منتظر اس ام است هستم عزیزمو
پریسا جونو از قول من یه ماچ ابدار کن.


ممنون عزیزم.
باشه من به سارا خبر دادم.منظر جوابش هستم.حتما بهتون اس ام اس میدم.
اگر سعادت داشتم سعی میکنم کامل برم.سه شنبه هم میرم ایشالله
مامان نیایش
17 دی 91 11:19
امان از این بچه ها که خواب ندارن
دست گلت درد نکنه مریم جون پست خیلی جالب ی بود
قبول باشه عزاداری ها نذری تون به به چه آشی و شله زدی هم شده ایاشلا حاجت روا بشی همیشه
قلبون پریسا جون که کمک میکنه بزرگ شده ما شاالله امام حسین پشت و پناهش باشه


سلام عزیزم.
اخ گفتی از بی خوابی.......
خواهش میکنم.جای شما خالی بود.
ممنون گلم.
مامان امیرعلی جیگر
17 دی 91 12:29
بعدا میام ستتو میخونم کامل


حالا پس کجا رفتی؟؟؟؟؟
مامان مهبد كوچولو
17 دی 91 12:41
سلام عزيزم ، ما كه قبلاً اومديم و قبول باشه عرض كرديم ....
تو ميدوني من شله زرد دوست دارم هي ميگي بيام ببينم دلم آب شه ؟؟
نذري هاتون و دعاهاتون مقبول درگاه ابديت ...


میدونم عزیزم.من هم برای تشکر اومده بودم.
مامی سمی
17 دی 91 13:43
نذراتون قبول باشه.
وای که دلم ضعف کرد با دیدن عکس این شله زرد و مخصوصا این آشششششش.
چه کنیم دیگه شکمو هستیم دیگه.
ماشالا از الان کمکتون دیگه غم ندارین.


ممنون سمیرا جون
عزیزم بفرما در خدمت باشیم.

خدا کنه تا اخر همین جور بمونه
مامان ماهان
17 دی 91 16:36
سلام
قبول باشه .


سلامت باشید
Windysmith
17 دی 91 19:34
معلومه شله زرده خيلي خوش مزست. منم ميخوام. نذري هاتون قبول باشه


ممنون عزیزم.
مامان سانای
17 دی 91 22:30
نذرتون قبول .نوش جان پریسا جون


مرسی خاله
شهرزاد
17 دی 91 22:45
الهی. انقدر ذوق زده بوده که خوابشم می دید.


خیییییلی دوست داشت.
بار اولش بود
مامانی درسا
18 دی 91 3:51
اول از همه قبول باشه و بعد هم دست دخترم درد نکنه این همه خانم شده کمک میکنه ....... شله زرد هم نوش جونتون


ممنون عزیزم.
جاتون خالی بود مررررسی.
مامان امیرعلی جیگر
18 دی 91 7:08
مریم جون قبول باشه عزیزم.
دعا که یادت نرفته بکنی برامون.موقع هم زدن شله زرد و آش؟!


چرا یادم بره.
برا همه ی دوستام دعا کردم.
کارانامه که گرفتی خودت میبینی
مامان امیرعلی جیگر
18 دی 91 7:09
هوسم شد آش و شله زرد.
وایییییییییییییییییییییییییییییییییی مامان کجایی که بپزی برامــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


بیا خودم برات میپزم عزیزم......
ستاره زندگی
18 دی 91 7:30
نذرتون قبول باشه
خوب این چند روز خونه مامان رفتی
دست مامانی و دختر کدبانو ومامان جون درد نکنه


ممنون مامانی.
اره جاتون خالی بود.
مررررسی
ستاره زندگی
18 دی 91 7:33
میگم دلمون کشید شله زرد
وای عکس آش دیگه
ستاره هم کم خوابه وفتی اینجور مراسمی باشه کلا خواب ازسرش می پره


آخیییییییی...بفرمایید در خدمت باشیم.

شلوغی هم دیگه نوره الانره برای فراره بچه ها از خوابیدن!!!
مریم--------❤
18 دی 91 11:56
عذاداری هاتون قبول عزیزم
به به پس ما میتونیم رو پریسا حساب باز کنیم و ایشالله یه روز ما رو مهمون کنه


ممنون

بله حتما.چرا که نه.مثل مامانش کد بانو تشریف دارن.

میگی نه !!! امتحان کن.
مریم--------❤
18 دی 91 11:58
میگما این من و کشت هر وقت میام میگه سر ظهره برو غذاتو بپزمهمون نمیخواین انگاراااااا



نه عزیزم به فکرته که سر ظهر بی غذا نمونی.
ما که در خدمتیم.
مریم--------❤
18 دی 91 11:59
ببین اون قضیه که گفتم داداشش بود نه مامانش من اشتباه فهمیده بودم


عجب!!!!!!

به هر حال عزیز بوده . خدا بهشون صبر بده.
بپز بدوز بباف
18 دی 91 11:59
قبول باشه. این خوشگل خانم شما رو باید یه گاز حسابی گرفت ولی چون دردش میاد شما یه بوس حسابی بکنش.


ممنون که اومدید به خونمون.
چشم.حتما.
مریم--------❤
18 دی 91 12:01
قبول باشه نذریتون


ممنون مریم جون
مائده
18 دی 91 12:39
قبول باشه ...

قربونش برم كه انقد دس به كمك كردنش خوبه ...


ممنون.

دخمله مامانشه دیگه!!!
مریم--------❤
18 دی 91 15:00
آره یه بار یه عکس از خود نت گذاشتم مدیریت بهم اختار داد؟
بنظر من بهتره کنترل بشهاما خوب این عکس چیزی نیست که


خب باید از این کار ها نکنی دختر!!!!!!!
مریم--------❤
18 دی 91 15:00
ساعت 8 میریم امتحان میدیم 10 برمیگردیم خونه


خسته نباشی خانمی
ستاره زندگی
18 دی 91 15:06
سلام خوبم
یه مدتی نیستم و آپ نخواهم کرد تا انشاالله بعد از امتحانات
شما از آپ کردن تون خبرم کنید و حتما بهتون سر میزنم


موفق باشی عزیزم.
چشم خبر میدم.
سمانه مامان پارسا جون
18 دی 91 18:05
قبول باشه خانومی
به به چه آشی
آفرین به گل دختر که کمک میکنه


میسی خاله
علي
18 دی 91 18:25
مامان پري اسا شله زرد خوبي بود ازش چشيدم الحق كه اسم با مسمايي است پري آسا
مامان یه فسقِلی
18 دی 91 20:23
عالیــــــــــــ بود...

قبــــــــــــــول باشـــــــــه.


ممنون عزیزم
مامان محمدپارسا
18 دی 91 20:31
سلام مامانی
هنوز درست نکردم آخه من بیام اینجا کی آشپزی کنه


اخیییییییییی
بیام کمک؟؟؟؟؟
مامان امیر مهدی
19 دی 91 1:16
عزیزم روضه مامان جونت قبول باشه ایشالا همه ساله به تندرستی
شله زرد و آش هم نوشششششش جان


ممنون خاله جون.
ایشالله امیر مهدی جون هم سلامت باشه.
راستی شما هم خسته نباشید
مامان امیر مهدی
19 دی 91 1:17
پریسا جونم دست شما هم درد نکنه حسابی کمک کردی به مامان جون ایشالا امام حسین پشت و پناهت باشه گلم


دخترم خیلی خسته شد.
وقتی برگشتیم خونه کلی خوابید تا خستگیش رفت
مامان امیر مهدی
19 دی 91 1:17
مریم جون آپم


الان میام.
سپیده از وبلاگ "کودک من"
19 دی 91 9:30
سلام. لطفا لینک مسابقه رو تو وبلاگتون بزارید تا بعد از اتمام مسابقه از هدیه ویژه وبلاگ "کودک من" بهره مند شوید.
http://koodakeman91.niniweblog.com/


چشم سپیده جون.
مامان سيد محمد سپهر
19 دی 91 9:43
سلام نذررتون قبول درگاه حق مارا هم دعا كنيدبا كلي حرف و خاطره از سفر برگشتيم ممنون مي شم به ديدارمون بيايين.!


سلام.
چشم میام خدمتتون
مدرسه ی مامان ها
19 دی 91 12:19
سلام مامان عزیز
نظر خصوصی دارید


سلام
ممنون خیلی زحمت کشیدید
مامانی شیما وحدیث
19 دی 91 12:58
وای چه شله زرد خوشرنگی مامانم اینا منم میییییی خوااااااااااااااااااااااااااااااام
ایشالا که قبول باشه
ازدست این پریسای شیطون که همش پیش آتیش نشسته و میخواد کمک مامانش کنه
راستی واقعا خونه ی مامان ازهمه لحاظ خوش میگذره ها
بوووووووووووووووس واسه پریسای نازنازی


ممنون عزیزم.دست مامان جون هم درد نکنه.
ایشالله همیشه سلامت باشن.
مررررسی
مامان اتنا
19 دی 91 14:22
تو ترانه های من همیشه هم صدامی.


ممنون اتنا جونم.
مامان علی خوشتیپ
19 دی 91 15:34
از دیشب تا حالا همینجوری دارم دعا میکنم به جونت...
کوکو رو درست کردم...عالیییییییییییییییییییییییییی بود.دستت درد نکنه


نوش جون خدا رو شکر که خوشتون اومد.
بیا باز هم داریم.
helya
19 دی 91 16:04
عکس های دخترتون پریسا خیلی قشنگه.
پریسا واقعاخوشگله خیییییییییییییییییلی.
به وب منم بیایین خوشبخت میشمعزیز
دلم خیلی دوست داشتم بغلت کنم اما
نمیشه.عیب نداره تورو میبینم هم برام خوبه.
من استارایی هستم


ممنون عزیزم.
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
21 دی 91 15:28
نذرتون قبول
وای خیلی خوشمزه به نظر میرسه
دست همگی درد نکنه


ممنون مرضیه جون
الناز
30 دی 91 23:42
قــــــــــــــــــــــبول باشه
وای سلام یادم رفت هم نی نی تون قشنگه هم شله زردتون


ممنون عزیزم.ادرس ؟
مامان عسل و آریا
20 بهمن 91 13:06
سلام خوبی عزیزم؟
پریسا جونم خوبه؟


سلام عزیزم

ممنون گلم.