پریساپریسا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

تقدیم به پریسای عزیز

با دیدن روی ماهت روزم ساخته میشه....

دوووو دییییییییی میییییی دی و یه غذا خوشمزه (کوکوی کدو)

1391/10/10 21:13
نویسنده : مامان پریسا
4,735 بازدید
اشتراک گذاری

                           

این دفعه خیییییییلی زود اومدیم از خود راضی

پس یه سللللللللللللللللام داغ داغ در شب های سرد  زمستونی......

امروز یه غذایی درست کردم به اسم کوکوی کدو . که خیییییییییییییلی خوشمزه شد.اینقد که عجله داشتم تا بذارمش اینجا.برای همین با اینکه پست پایین هم جدید بود ولی تصمیم گرفتم تا عکس ها داغه برای دوستای گلم بذارمش.قلب

اتنا جون حتما درستش کن . پشیمون نمیشیماچ

قبل از این که بریم سر آشپزی اول از پریسا بگم به خصوص با توجه به اسمی که برای این پست گذاشتم..نیشخند

پریسا خانم به شدت و به سرعت در حال تکمیل واژگان و کلماته ذخیره شده در ذهنشه. هر شعری که براش میخونم سعی میکنه حتی شده آواشو باهام تکرار کنه.

اگر کلمات سخت باشن بهم میگه: مامان دی گفتی ( چی گفتی)

فعلا داریم شعر حسنی نگو یه دسته گل رو تمرین میکنیم که صفحه ی اول رو تقریبا یاد گرفته و صفحه ی دوم رو آوا(آهنگ) هستیمزبان

دیگه اینکه هر وقت حرفی بزنیم پریسا خانم حتما باید از موضوع حرف به طور کامل آگاه بشه و در غیر اینصورت به صورت جزئ به جزئ ازمون میپرسه مثلا:

دیشب خونه ی مامان جون موتور دایی تو حیاط بود و پریسا شروع کرد به پرسیدن:

پ : پریسا      ب : بابا

پ : بابا این دیه ؟

ب : موتور

پ : موتو کیه؟

ب : دایی ابراهیم

پ: دایی ابراهیم سوا میشه ؟

ب: بله دایی سوار میشه

پ : کودا میشینه؟

ب: اشاره به زین ... اینجا میشینه.

پ  دایی کدا میله؟

ب :سرکار میره

پ: با کی میله ؟

ب: کلافه

و مامان : خنده

و باز هم پریسا:سوال

و این داستان هر روز و برای خیلی موضوعات ادامه داره...........البته ما هم با حوصله سعی میکنیم جواب بدیم. کلا من خوشم میاد که زیاد سوال کنه.عشششششششششششق میکنم...بغلقلبماچ

و حالا معنی دو دی می دی:

بابایی یا مامانی  صحبت میکنن و پریسا خانم متوجه حرفشون نمیشه...

پریسا میاد جلو و خیلی جدی به صورتمون خیره میشه و میگه :

دو دی می دی ( تو چی میگی؟)خندهقلب

اینقد قشنگ این کلمات رو ادا میکنه که من 10 بار بهش میگم چی گفتی؟

و باز پریسا همونو تکرار میکنه.جالبه که خسته هم نمیشهنیشخند

خب فعلا چیز دیگه ایی یادم نمیاد.بریم سر آشپزی اول عکسشو ببینید بعد بفرمایید ادامه:

                                                      

کوکوی  کدو:

اول بگم که کدو جزئ سبزیجاتی که خیلی مظلوم واقع شده. و اون هم به خاطره اینه که طعمه خاص و قابل توجهی نداره!!!اما خییییلی زیاد فایده داره.مخصوصا برای کسایی که قصد رژیم گرفتن دارنچشمک

این کوکو رو وقتی درست میکردم اصلا فکر نمیکردم اینقد خوب و خوشمزه بشه.لازمه بگم که خییییییییلی هم کم روغن برای سرخ کردنش لازمه. چون اگر دقت کرده باشید کلا کدو کم مصرفه و برای سرخ شدن روغن زیادی نمیبره.

مواد لازم:

کدو رنده شده 2 پیمانه (من همینطوری 2تا متوسط رنده زدم)

پیاز چه یک پیمانه (من همینطوری 3 تا رنده زدم رو کدو ها)

تخم مرغ 2 عدد

ارد سوخاری 1 و نبم پیمانه (آرد سوخاری تمام شده بود آرد معمولی ریختم)

نمک و فلفل و ادویه به اندازه

طرز تهیه:

همه ی مواد بالا رو با هم مخلوط میکنیم .

و مثل کباب شامی یا کوکو در تابه  که روغن داخلش ریختیم و داغ شده ، قرار میدیم تا سرخ بشه.همین!!!!!!!

من برای سرخ کردنشون از این قالب ها استفاده کردم.

توجه: ممکنه مواد شل باشن . دیگه لازم نیست با دست بردارید. با قاشق میتونید در تابه بریزید.که من از قالب استفاده کردم.

اما توصه میکنم حتما یه بار امتحان کنید.

بابای پریسا اصلا کدو دوست ندارهخنثیمن امروز که این غذا رو درست کردم بهش نگفتم که کوکوی چی هستش. ایشون هم نپرسیدن!!ساکت

بعد از نهار پرسیدم چطور بود؟استرس

گفت عالیی بود خیلی خوشمزه بودتشویق

من هم دیگه لو ندادم.......نیشخند

این هم تزئین غذای پریسا چون دوست داره غذاش تزئین بشه. اینو که خیلی دوست داشت و خدا رو شکر همشو خورد. الان هم نشسته پیشم میگه از اینا میخوامبغل

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (64)

Windysmith
10 دی 91 21:43
خيليم شيك و مجلسي. مرسي. احتمالا خيلي خوش مزست. بسيار زيبا و با سليقه. پريسا جون دي گفتي؟ خصوصي داري عزيزم و


سلام عزیزم.
ممنون خانمی.
گفت شلام اجی خوش اومدی....
باشه منتظرم.
Windysmith
10 دی 91 21:52
ببخشيد رمزو اشتباه دادم دوباره خصوصيتو چك كن


عمومی بود. چک شد.
Windysmith
10 دی 91 21:53
ببخشيد هواسم نبود. رمز عكس من و اسمم رمزش .....هستش.


اره متوجه شدم. ممنون که گفتی...
Windysmith
10 دی 91 21:54
عزيزم هواسم نبود يادم رفت نظرس كه توش رمز بودو خصوصي كنم. لطفا حذفش كن نظرو.


نه گلم. خصوصی بود خیالت راحت باشه. برو کامنت داری.
مامان امیر مهدی
11 دی 91 2:01
از ظاهرش معلومه که خوشمزس


اره خیلی خوشمزه بود. جات خالی
مامان امیر مهدی
11 دی 91 2:04
ماشالا روز به روز داره خانومتر و شیرینتر میشهمیبوسمت


ممنون زینب جان.
من هم روی ماه امیر مهدی رو میبوسم.
مامان امیر مهدی
11 دی 91 2:06
باشه دستت درد نکنه پسر عمه منو مظلوم گیر آوردی بهش کدو میدی؟حیف که الان نصف شبه وگرنه زنگ میزدم لوت میدادم
البته تا دلش بخواد دختر عمم کدبانو تشریف داره


اشکال نداره عزیزم.
پرفایدس باید بخوره. تازه مزش رو هم پسندید.
مامان امیر مهدی
11 دی 91 2:06
راستی عکسها رو آپلود کردی؟


هنوز فرصت نکردم
ستاره زندگی
11 دی 91 6:59
سلام
قربون "دو دی می دی؟"بشم با این کلمات الکی ولی با مفهوم
ستاره وباباش هم کدو نمیخورن،سعی میکنم امروز درست کنم ببینم چی میگن
برای مامانی خوش سلیقه


سلام
ممنون عزیزم.
مامان ماهان
11 دی 91 7:56
سلام.آفرین به پریسا جون کنجکاو
آفرین به مامانی هنر مند.


ممنون عزیزم.لطف دارید.
مامانیه سپهر
11 دی 91 8:00
سلام عزیزم. خسته نباشی. اول بگم لپ پریسا رومحکم بگیر از طرف من.قربون حرف زدنش. کاش سپهر هم زودتر حرف بزنه و کلی سؤال ازم بپرسه.دق کردم به خدا...

بعدش هم یه پیشنهاددارم. من طرفدار آشپزیهات هستم بدجور. ولی میشه واسه دستورای غذاییت راست کلیلک روبرداری تا بتونم کپی کنم و بزار توی کامپیوتر؟آخه میخوام با عکس پرینت بگیرم عزیزم. و اینکه دم دستم باشه. مرسی گلم.


سلام دوستم.
ممنون عزیزم.ایشالله سپهر جونی هم به زودی برای مامان شیرین زبونی میکنه.

چشم عزیزم. حتما.
پریا
11 دی 91 8:54
بسیار زیبا بود خاله ..میگم خاله بیا تلویزیون برنامه بزار ..برنامه آشپزی ..پریسا را هم بیار این کلمات را بگهشاد باشی ماشاالله پریسا خیلی بهتر و خوب وبزرگ و خشمل شده ...مواظب خودت باش عزیزم


ممنون. حتما به پیشنهادتون فکر میکنم.
البته باید برناممو چک کنم که وقت ازاد داشته باشم.
سفارش هم قبول نمیکنم. چون وقت ندارم.
طنین
11 دی 91 10:23
به به من عاشق کدوام حتما درست میکنم مرسی گلم


حتما خوشت میاد شما که دیگه استاد هستید.
مامان کوروش
11 دی 91 14:38
دو دی می دیعزیزمی پریسا جون خوب بچه راست میگه یه جوری حرف بزنید متوجه بشه انقدر این دختر خوشگل ما رو به دردسر نندازید دیگه


ما هم تمام تلاشمونو میکنیم تا به زبون این فسقلی حرف بزنیم.

چکار میشه کرد بچه سالاریه دیگه...
مامان کوروش
11 دی 91 14:40
به به چه کوکوی درست کردی مریم جون منم کدو دوست ندارم حالا که میگی امتحان میکنم ببینم چه جوری میشه پس دادی همسر مهربان خوردش طفلی متوجه هم نشد چیهای امون از دست ما زنها


کار بدی نکردمخیلی خوشش اومدو باز هم براش درست میکنم
عمه ي آتنا
11 دی 91 15:15
اي جوووونم قربونت برم شيرين زبون من دوست دارم بچه همش سوال بپرسه ظاهر غذا عاليه گرسنم شد حتما مزشم عاليه
باران
11 دی 91 17:03
$$_____________________________$$
$$_____________________________$$
$$_________$$$$$$$$$$__________$$
$$___________$$$$$$____________$$
$$___________$$$$$$____________$$
$$___________$$$$$$____________$$
$$___________$$$$$$____________$$
$$___________$$$$$$____________$$
$$___________$$$$$$____________$$
$$___________$$$$$$____________$$
$$___________$$$$$$____________$$
$$___________$$$$$$____________$$
$$_________$$$$$$$$$$__________$$
$$_____________________________$$
$$_____________________________$$
$$______$$$$$_______$$$$$______$$
$$____$$$$$$$$$___$$$$$$$$$____$$
$$___$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$___$$
$$___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$
$$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$
$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$______$$
$$________$$$$$$$$$$$$$________$$
$$__________$$$$$$$$$__________$$
$$___________$$$$$$$___________$$
$$____________$$$$$____________$$
$$_____________$$$_____________$$
$$______________$______________$$
$$_____________________________$$
$$_____________________________$$
$$___$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$___$$
$$_____$$$$$_________$$$$$_____$$
$$_____$$$$$_________$$$$$_____$$
$$_____$$$$$_________$$$$$_____$$
$$_____$$$$$_________$$$$$_____$$
$$_____$$$$$_________$$$$$_____$$
$$_____$$$$$_________$$$$$_____$$
$$_____$$$$$_________$$$$$_____$$
$$_____$$$$$$_______$$$$$$_____$$
$$______$$$$$$_____$$$$$$______$$
$$________$$$$$$$$$$$$$________$$
$$__________$$$$$$$$$__________$$
$$_____________________________$$
$$_____________________________$$



مرسی عزیزم.ما هم خیییییییییییییلی دوستت داریم.
کاکل زری یا ناز پری
11 دی 91 20:15
آخخخخخخخخخخخخخ جون منم از این ها میپزم چون می خوام رژیمی بخورممممممممم


عالیومخصوصا برای رژیمیها
مامان اتنا
12 دی 91 0:21
من میدم :عاشقتم.وای مریم جون نگو یواش یواش سوالاشون اختصاصی تر میشه بعضی وقتا نمیدونم چی جواب بدم.دست گلت درد نکنه 3 سال پیش از رو مجله درست کردم ولی اینطور نه .حتما اینو درست میکنم وعکس هم میگیرم.خیلی خیلی دوست دارم .بازم غذاخوشمزه یادم بده باشه ؟تا حالا ماهی سوبور خوردی ؟خوشمزست؟


ما هم عاشق شما و نگین جون هستیم...

اره سوالات تخصیص هم میکنن.
درست کنی حتما مشتری میشی..

اره خوردم .جات خالی یه طعم به یاد ماندنی داره که با همون یه بار خوردن معتادش میشی..
مامان اتنا
12 دی 91 0:24
راستی مریم جون لیست سیاه تو نی نی گپ چیه؟نگین دست زده شما وچند تا دیگه رفتن.هر موقع من ان بودم درخواست دوستی بفرست .
مامان نوژا
12 دی 91 9:09
مامان آشپز عجب چیزیههههراستی آب هم خیلی سرد نبود


خدا رو شکر.
مامان نوژا
12 دی 91 9:15
دهنم آب افتاد


بفرمایید در خدمت باشیم.
مامان علی خوشتیپ
12 دی 91 11:09
ای خداااااااااااااا...عاشق دو دی میدی شدم...خیلی بانمکه...اگه دیدمش حتما باید برا بگه


ایشالله.

هفته دیگه میاییم پیشتون.
مامان علی خوشتیپ
12 دی 91 11:10
واااای این سئوال کردنا همچنان ادامه داره ها...تا...
تا نداره


....تا.......نداره!!!!!!!!!!
مامان علی خوشتیپ
12 دی 91 11:10
عکسش خیلیییییییییییییییی خوشگلههههههه


قالباشو شما معرفی کردید.خیلی خوشم اومد.
مامان علی خوشتیپ
12 دی 91 11:11
عاشششششششششششششق این کوکو شدم...عکساش حرف ندارن


ممنون از تعریفتون استاد
مامان علی خوشتیپ
12 دی 91 11:13
حتما درستش میکنم...خیلی خوشم اومد ازش...آخه شوهرم خیلی کدو دوست داره...ممنووووووووووونم عزیزم


چه خوب.

عالیه که همسری دوست دارن. کمتر کسی پیدا میشه که خوشش بیاد
مامان علی خوشتیپ
12 دی 91 11:13
تو وب آشپزی هم رفت


ممنون. میرم حتما سر میزنم
مامان علی خوشتیپ
12 دی 91 11:14
راستی من یادم نیست کاره پارسالتونو برای جشنواره یک سالگی
آدرسشو برای نی نی وبلاگ بذار بذارن تو آرشیوشون


حتما میذارم.ممنون گفتی.
مادر کوثر
12 دی 91 11:52


ممنون مامانی
باید خیلی خوشمزه باشه
هم کوکوی کدو و هم شیرین زبونی پریسا جون


بله جاتون خالی هردوش کلی خوشمزه بود.
مامان فتانه
12 دی 91 13:20
ایییییییییی جان خوشم میاد میپرسن.....


من هم خیلی دوست دارم که بپرسه
مامان فتانه
12 دی 91 13:21
وااییییییییی ظاهرش که خیلی خوشمزست ....


مزش هم خوبه عزیزم.
مامان تارا
12 دی 91 21:47
واییییییییی این یکی پست هم از دهن افتاد/ یه سر رفتم شارژ کنم و برگزدم دیر شد


باز مدرسم دیر شد...

اشکال نداره عزیزم. اینجا هیچ وقت دیر نمیشه.
مامان تارا
12 دی 91 21:51
ای جان چه خوشمزه سریع و راحت آماده میشه اینم بذارم تومنوم


من هم تعجب کردم که چقد راحت و سریع اماده شد...به 20 دقیقه هم نرسید
مامان تارا
12 دی 91 21:54
دووووو دی می دی ؟ شیرین زبون بیام بخورمت/ مریم جون علی الحساب جای من دوبار لپشو بکش یه بار گازش بگیر بعدشم چندتا بوس جانانه


هر کاری به غیر از گاز گرفتن مجازه...
محیا کوچولو
12 دی 91 22:55
چه شیرین زبونی هایی میکنی پریسا گلی مامانی حسابی برات ذوق میکنه خوب از این کوکوها ادم بخوره شیرین زبونیش بیشترم میشه


ممنون محیا خانم.

بله دیگه . حتما خودت هم تجربشو داری.
گلاویژ
13 دی 91 8:02
باورت میشه با خوندن عنوانت فهمیدم زبون پریساست و فهمیدم چی میگه ؟؟؟

خودم کلی خندیدم

نوش جونتون
اینقدر توی همه وبهای مامانها آشپزی و کیک پزی دیدم
دیروز رفتم همزن خریدم آخه نداشتم

امروز میخوام تیرامیسو درست کنم


از بس ماشالله باهوشی عزیزم. خوب سرو کله زدن با بچه ها همین مزیتو داره که با زبونشون اشنا میشی..

کار خوبی کردی.ترامیسو خیلی خوشمزس.
گلاویژ
13 دی 91 8:03
کی میشه وروجک من هم به جای ها؟ ها؟ ها ؟

سوال بکنه ؟؟؟

تا من هم با عشق جوابشو بدم !


عجله نکن عزیزم.
ایشالله به زودی
مامان اتنا
13 دی 91 12:21
سلام عزیزم درستش کردم ممنونم ازت هوارتا .من که خیلی طعمشو دوست دارم .


افرین به اتنا جون با این همه پشتکار
مامان مهبد كوچولو
13 دی 91 12:48
سلام عزيزم . دستت درد نكنه درست ميكنيم ببينم چي ميشه ؟ من هم كدو دوست ندارم


سلام مهدیه جان.درست کن. پشیمون نمیشی
مامان نیایش
13 دی 91 17:25
واااااااااااااای خدا قربون این حرف زدنش چه قدر با مزه شده ما شاا لله دو دی میدیفداش مامانی غذای خوشمزه ای به نظر میاد چه قدر هم قشنگ تزیین شده دست گلت درد نکنه حتما امتحانش میکنم راستی عزیزم التماس دعا


سلام عزیزم.
خواهش کیگنم.گلم.ممنون که بهمون سر زدید.روی ماهه ستایش جونو میبوسم.
الهه مامان یسنا
13 دی 91 23:37
دو دی می دی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خوشمزه است؟؟؟ دو دی می دی؟؟؟


من میگم: ممنون خاله.
فریبا مامان حسام
13 دی 91 23:50
اول اینکه پریسا خانوم بلبل زبون چه خبر؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
دوم اینکه خانومی خیل باید خوشمزه باشه غذاتون.
دلم خواست.
اما حیف که شوهر من با من تو تنوع دادن به رژیم غذایی خونمون همکاری نمیکنه


ممنون خوبیم. ایشالله شما هم خوب باشید .
حیف شد. ما که عاشق تنوع غذایی هستیم.
مامان محمد و ساقی
14 دی 91 0:17
سلام عزیزم
شرمنده با تاخیر اومدم.نتم قطع بود.
مریم جون عاشق این عکس پریسا جون شدم.اینقدر خوشم میاد دماغشو میکشه بالا و میخنده


سلام مینا جون.
ممنون تشریف اوردید.
وقتی میگم بخند میخوام عکس بگیرم این شکلی میکنه
مامان محمد و ساقی
14 دی 91 0:18
ماشا... چقدر هم شیرین زبونه


مامان محمد و ساقی
14 دی 91 0:20
از آموزشت هم ممنونم.تزینش عالیه
ما هم با دو پست آپیم


ممنون مینا جون. چشم الان میام.
مریم--------❤
14 دی 91 14:54
وای دهنم آب افتاد
دستت درد نکنه مامانیه هنرمند


خواهش میکنم مریم خانم.
مامان فتانه
14 دی 91 15:25
اپ کردم خانمی


اومدم.
ستاره زندگی
14 دی 91 18:47
همون روز که دستورش گذاشتی منم کوکوی کدو درست کردم. همسری که کدو نمی خورد!، کلی تعریف کرد

قربون اون حرف زدنش


ممنون عزیزم.
خوبه که امتحان کردید.خوشحالم خوشتون اومده.
مرجان مامان پریساجون
14 دی 91 19:11



ممنون مرجان جون.ما هم شما رو دوست دارم.
مامان علي خوشتيپ
14 دی 91 21:38
منظورم از عكسش خوشگله با پريسا جون بود
البته كوكو ها هم جاي خودشو داره...تو فاميل خيلي از كوكوتون استقبال شد
امروز علي يه چيزي درباره پريسا گففففففففففففتتو پست بعدي مينويسم


اهااااااان ...ممنون خب اشاره نکرده بودید

چه خوب نوش جونتون.

وای خب میگفتی چی گفته؟؟!!!!
مامان محمد و ساقی
15 دی 91 11:34
سلام مریم جون.ممنون از لطفت گلم.بابت عکسها هم خیلی ممنون.تو آلبوم دوم ثبتش می کنم
اومدم وبت این عکس پریسا جون رو می بینم کلی حالم جا میادای کاش ما هم می شنیدیم که چطوری حرف میزنه


سلام
ممنون مینا جون.
من هم دوست دارم صداشو بذارم. متاسفانه هنوز موفق نشدم.
گلاویژ
15 دی 91 12:43
وروجکم کلی با آهنگ وبت نانای کرد !


قربونش برم.
مامان فتانه
15 دی 91 13:26
مامانی ممنون از اینکه به ایلین سر زدین دوباره اسم وبلاگشو نوشتم براتون ...راستی پست دنیای قشنگ منم ایلین هم جدیده


ممنون فتانه جون.اما امتحانش هم کردید؟به هر حال ممنون.هر بار که تشریف میارید من هر جور شده خدمت میرسم.

چشم الان میام.
مامی سمی
17 دی 91 13:45
ممنون بابت آموزش این کوکو..حتما امتحانش میکنم چون خیلی راحت به نظر میاد و مواد خاصی هم نداره.


بیش از حد راحته...
مامان امیرعلی جیگر
18 دی 91 7:02
سلام بر مریم بانو
هنرات تو حَلقم.
چه کردیا.وبتو یه پا وبه آشپزی کردیا



ما اییییینیییم دیگه
مامان امیرعلی جیگر
18 دی 91 7:03
عاشق کج و کنجول حرف زدن بچه هام.
منم عین تو هی به امیر میگم چی گفتی تا اون تکرار کنه.حــــــــــــــــــال میکنم خفن ناک


بعضی کلماتشون واقعا خوشکلن البته کج وکوله گفتنشون
مامان امیرعلی جیگر
18 دی 91 7:05
وای دقت کردی چقد آدم باید صبور باشه برای جواب دادن به سوال بچه ها.
من که بعضی وقتی میگم امیر مامان نمیخوای بری خونه مامان منیر
از بس سوال جواب میکنه.
کچلم کرده


دقیقا.
من هم عاشق جواب دادن به سوالات بی پایانش هستم.
از خدامه که هی سوال کنه.

ای بدجنس!!!!پس از جواب دادن در میری هااا
پيره زن
18 دی 91 12:43
چه خوشگل شد ... ممنون از اين ايده هايي كه ميدي ... نوش جون دخملي ...

دو دي ميدي هم با حال بود ...


سلام عزیزم.
ممنون گلم.
مدرسه ی مامان ها
19 دی 91 9:22
سلام مامان هنرمند
به به چه غذای خوشمزه ای، پست خیلی جالبی بود به قول معروف با خوندنش روحمون شاد شد
خدا این دختر گلتون رو براتون حفظ کنه


سلام
ممنون خانم معلم.
خوشحالم کردید.
ایشالله همیشه شاد باشید
مامان عسل و آریا
24 دی 91 10:10
واااااااااااااااااااااااااااااااای من اینجا کلی ذوق مرگ شدم
من یک چی کشف کردمممممممممممم.آخر پست هات آشپزی گذاشتییییییییییییییی
وااااااااااااااای خدا برم بسازمممممممممم.یعنی بدم مامانم بسازه


چه کشف بزرگی

نه عزیزم خودت دست به کار شو باید یاد بگیری
مامان عسل و آریا
24 دی 91 10:13
گلم شماره بابای پریسا جونو بده. کارشون دارم
میخوام لو بدم توی غذاهی که نوش جان کردن کدو بوده

راستی گلم ما این شابلونا نداریم باید برم بخرماسمش چیه؟بگم شابلون شامی؟


وای نه تو رو خدا لو ندی هاااااا

والا اسمشو نمیدونم داخل مغازه دیدم گفتن قالب کوکو
مامان عسل و آریا
25 دی 91 20:15
چطوره این عروسک خانوم ما؟


ممنون عزیز دلم.
علی شارودی
26 مرداد 92 12:37
عالی بود مرسی