پریساپریسا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

تقدیم به پریسای عزیز

با دیدن روی ماهت روزم ساخته میشه....

مهمانی یلدا

1391/10/3 1:58
نویسنده : مامان پریسا
1,557 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام

شبه چله هم اومد و رفت.....یلدای همه مبارک.......

معمولا شب یلدا ،شبه دور هم بودنه. ما هم طبق برنامه ی از پیش تعیین شده (که جریانش هم خیلی با مزه شد)قرار شد که مثل سال قبل همه ی فامیل ،خونه ی خاله مینا (خاله ی من )جمع بشیم.

اول جریان قرار:

جمعه ی هفته ی قبل اعضای فامیل همه با هم رفتیم پارک تا همون جا قرار ها گذاشته بشه (آخه برای این مهمانی هر کسی باید یه چیزی با خودش بیاره که اینطوری خیلی با مزه تر میشه چشمک).بعد از خوردن نهار بحث شروع شد و کم کم داغ و داغ تر شد با کلی سرو صدا طوری که تمام اطرافیان هم متوجه موضوع بحث شدن و جریان به اون ها هم سرایت کردخنده

خلاصه قرارها گذاشته شد و اینکه هر کسی چه خوراکی بیاره. من هم که میخواستم ترامیسو درست کنم ولی صداشو در نیاوردم.نیشخند

شب یلدا فرا رسید و سر ساعت 9 همه خونه ی خاله جمع شدن......

باقیشو بفرمایید ادامه.......

 این هم سفره ی یلداییییییییی ما.........

و یه عکس هم از خاله سوسکه ی خودم ماچقلب

و هفته ی قبل که پارک بودیم :

 

ممنون که تشریف آوردید . بفرمایید ادامه......

 

پریسا خانم که از همون ابتدا با یاسین به صورت رقابتی مشغول پفک یا به قول پریسا : تفک

خوردن بودن:

آش خاله مینا که خییییییییییییییلی خوشمزه شده بود. دستشون درد نکنه

و این هم ترامیسوی ما که این هم خیلی خوشمزه شد. سلفون روشه و خوب مشخص نیست.بعدش هم دیگه یادم رفت عکس بگیرم.

و گل سر سبد کتاب فال حافظ

اما دسته آخر دست به دامن اینترنت شدیم تا اونجا جناب حافظ عزیز فالمونو بگیره نیشخند

آخر شب موقع برگشتن به خونه ،یه بارون خوشکلی هم شروع به باریدن کرد که کلی لذت بردیم.

روز اول زمستون با بارش رحمت اللهی.........بغل

ایشالله که یلدای همه ی دوستان مبارک باشه و به همه خوش گذشته باشه.

خدا رو شکر که دنیا هم سر جاشه و هیج خبری هم نشدخنده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (77)

مامان اتنا
3 دی 91 2:26
مبارک باشه مریم جونم.وای منم ترامبسو میخوام ولی خیلی چربه درسته البته حاضری خریدم خیلی چرب بود.شب خیلی خوبی بود خداروشاکر ایشالله همیشه شاد دور هم جمع بشید.پری کوچولو پفک نخور ...البته منم عاشق پفکم


ممنون عزیزم. لطف کردی اتنا جون.
نه عزیزم اگر خونگی درست کنی میتونی میزان خامه و چربیشو کم کنی. ولی خیلی خوشمزه هستش.
مامانیه سپهر
3 دی 91 7:51
سلام عزیزم. یلدای قشنگتون مبارک. الهی که همیشه جمعتون جمع و پر از شادی باشه.ماشالا خاله سوسکه ما. چقد بامزه اس ، الهی....
آره عزیزم، دیدی چه بارونی زد؟ هزار ماشالا، من که دوست نداشتم حالا حالاها قطع بشه.


سلام.ممنون
یلدای شما هم مبارک.
خدا رو شکر .....
مادر کوثر
3 دی 91 9:36
به به به
چه عالییییییییییییییییییییی
یلداتون مبارررررررررررررک

خوشگل بود همه چیز
وای آش میخوام


سلام
من بهتر از کیمیا را به شما میدهم
تشریف بیارید

سلام.
ممنون
چشششششم
سمانه مامان پارسا جون
3 دی 91 9:46
یلداتون با تاخیر مبارک عزیزم
همیشه خوش باشین


یلدای شما هم مبارک. ممنون
مامان علی خوشتیپ
3 دی 91 9:46
به به همیشه به گردش و سفره یلدا و خوراکی و...


جای شما خالی بود. ممنون عزیزم.
مامان علی خوشتیپ
3 دی 91 9:47
این برای خاله سوسکه خودمون


ممنون خاله سارا
مامان علی خوشتیپ
3 دی 91 9:47
سفرتون خوشمزه به نظر میاد...به خصوص آش و تیرامیسو...چند نفر بودین؟


جاتون خالی بود. نزدیک به 30 نفر.
مقدارشو میگی؟
این فقط برای تزئین سفره بود باقیش تو آشپزخونه بود.
مامان علی خوشتیپ
3 دی 91 9:48
یه لحظه دیدم آپ کردین فکر کردم تولد محمدپارسا(نی نی گولو )رو تبریک گفتین!


مگر تولدشه؟ نمیدونستم!!!!!!
مامان علی خوشتیپ
3 دی 91 9:49
ما اینقدر میهمان اومد و رفت که یادمون رفت فال بگیریم


اصل شب یلدا به فالشه. من که اصلا به فال اعتقاد ندارم به غیر شب یلدا خب یه چیز دیگس....
مائده
3 دی 91 11:08
ايول مريم خوش سليقم ...


ممنون عزیزم.
مامان نیایش
3 دی 91 13:50
وای چه با مزه شده این پریسا خانوم گل قربون اون تفک خوردنش ببینم مگه پفک هم جزء سفره یلداست ای شیطون
بازم مبارک باشه یلداتون و زمستون قشنگی رو شروع کرده باشید ان شاالله و جمعتون همیشه جمع و شاید هاتون پایدار خیلی قشنگ بود


ممنون زهره جون.
نه جزئ سفه نیست ولی طرفداراش زیاده به جا هندوانه حسابی خود نمایی کرد.
مامان تارا
3 دی 91 15:41
واااااااااااااااااااااای من میمیرم برای آش رشته/ شما هم هی عکسش رو بذار منم که کاری از دستم برنمیاد فقط نگاه میکنم


شرمنده عزیزم.
خب راه که نزدیکه تشریف بیارید یه بار در خدمت باشیم.
مامان تارا
3 دی 91 15:42
مریم جان میشه دستور پخت این ترامیسو رو هم بذاری؟؟؟؟؟؟





چشم رویا جون حتما میذارم.
مامان یسنا
3 دی 91 16:14
زمستونتون سپید سپید مثل دونه های برف


ممنون عزیزم.
همچنین برای شما دوست عزیزم.
mamane mohammad amin
3 دی 91 16:27
می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟ اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید. خوب وقتی دیدیش یادت نره به ما بگی موفق شدی منتظرما....
مامان آرمیتا
3 دی 91 16:33
مریم جون یه سوال داشتم میگم برای خامه از پودر خامه استفاده میکنی یا خامه آماده شده میخری از قنادی

پیش ما هم سر بزن با هم با پست شب یلدا آپ کردیم


چشم الان میام و میگم.
مامان امیر مهدی
3 دی 91 17:14
پریسا جون یلدا مبارکچقدر قشنگ سوار اسبی درست مثل حرفه ای ها


ممنون خاله.
از بس که دوست دارم.تازه کجاشو دیدی؟؟
مامان امیر مهدی
3 دی 91 17:15
دست خاله مینا درد نکنه معلومه خیلی خوشمزه بود.چقدر ظرفش هم خوشگله


جات خالی بود خیلی خوشمزه بود.
مامان امیر مهدی
3 دی 91 17:16
پریسا جون اگه راست میگی بیا رقابتی با من پفک بخور


خاله؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!

مگه کاره خوبیه؟مامان اون شب استثنائا اجازه داد..
حامد و هدی
3 دی 91 20:31
ایشالا همیشه به شادی باشین


ممنون عزیزم
طنین
3 دی 91 23:07
به به چه سفره یلدایی پریسا پفک نخور بیا باهم بخوریم شادیهاتون همیشگی عزیزم


جای شما خالی بود طنین جان.
ممنون.
مامان نيروانا
4 دی 91 8:00
سلام عزيزم، دير رسيدم، يلدا رو كه نشد تبريك بگم ولي آرزو ميكنم تك تك لحظه هاي زمستونيتون به گرمي و دور هم بودن شب يلداتون باشه. ببوس پريساي گلم رو.


سلام فریبا جون.
ممنون از حضورتون.من هم برای شما بهترین ها رو ارزو دارم.
مامان مهبد كوچولو
4 دی 91 8:34
سلام . ايشالله كه جمعتون هميشه جمع باشه و شاد باشيد و هر شبتون يلدااااااا


سلام
ممنون ایشالله جمع شما هم همیشه جمع باشه و به شادی....
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
4 دی 91 10:19
معلومه که شب یلدای زیبایی داشتید
همیشه خوش باشید
دست همگی درد نکنه
امیدوارم همیشه فالتون و حالتون برقرار باشه


سلام
ممنون مرضیه جان.ایشالله شما هم همیشه خوش باشید.
مریم--------❤
4 دی 91 11:33
سلام عزیزم
به به چه سفره خوگلی منم دلم خواست
ای جونمممممممم پریسا کوچولو با این چادرشدختر ابادانیه دیگه
هههههه آره دنیا هم تموم نشدولی امروز دیدم دوباره مگن سال 2050تموم میشه


سلام مریم خانم گلللللل
خسته نباشی. تازه از مدرسه اومدی؟
باز هم گفت آبادانییییییییییییییییی
اوووووووووووووو تا 250 کی مرده کی زنده.بیخیال بابا
مریم--------❤
4 دی 91 11:35
بازاری دارنااااااااااا
با این خرافات میخوان مردم و از خود بی خود کنن
عامو نمیفهمن ما خومو یه عمرن ذغال فروشیم نمیتونن سیامون کنن


همینو بگو.
افرین
مامان نادیا و نلیا
4 دی 91 12:02
چله شما هم مبارک....چه سفره خوشششکلی
پریسا جونو ببوووووس


ممنون عزیز.یلدای شما هم مبارک.
مامان علي خوشتيپ
4 دی 91 12:17
سلام عزيزم.ميخوام دستورشو بذارم ولي هروقت خواستم بذارم بهت ميگم كه اون كار رو انجام بدي.ممنونم
آهنگ وبمون آرامش بخشهدوسش دارم


سلام سارا جون.
باشه عزیزم هر وقت گفتی انجامش میدم.

اخه وقتی وارد شدم دلم گرفت. گفتم شاید به خاطر ماه محرم اینو گذاشتی.
مریم
4 دی 91 19:45
نه اتفاقا من خوشحال بودمآخه شنبه امتحان علوم داشتیم به این هوا هیچی نخونده بودم



ای تنبل
مامان اسرا واسما
4 دی 91 20:26
خوشیهاتون همیشگی عزیزم


همچنین دوست گلم.
مهسا مامان صدرا جونی
5 دی 91 1:58
میخوام بیام مینویسه در حال اتصال ولی باز نمیکنه.....


نوشتم براتون و منتظرم.
مامان سيد محمد سپهر
5 دی 91 10:39
عزيزم من براي همه علايقت وقت مي ذارم ، شما چطور براي بچه تون وقت مي ذارين؟
مامان محمد و ساقی
5 دی 91 12:44
سلام
تو خودتم که آپ کردی
نه من اون طوری نیستم که اول یکی بیاد و بعد من برم.
بخدا روم نشد بیام بگم آپیدم.این سه تا پستو تو 3 یا 4 روز گذاشتم.همین جا هستن دیگه نگران نباش.هر وقت فرصت کردی بیا بخون.ولی می بینم همینطور داره ازت کامنت میاد.
خوب تو هم آپ میکنی خبر بده
بزار ناهار رو روبراه کنم میام پستتو میخونم.فکر میکنم باحال باشه این خانم چادری رو ببین


سلام مینا جون.
چرا روت نشه . بعد من که کلی از پست های شما جا میمونم باید روم نشه دیگه بیام.
من هم که در نی نی گپ همیشه یه علامت میذارم.
باشه عزیزم.
ستاره زندگی
5 دی 91 12:51
همیشه شادباشید
عجب آش وترامیسو خوشمزه ای
پریسا با اون چادرش با نمک شده


ممنون عزیزم.
جاتون خالی بود.
ستاره زندگی
5 دی 91 12:53
دوست داری بدونی ستاره در آذر ماه چندبار کیک خورده؟؟


نمیدونم عزیزم
مامان محمد و ساقی
5 دی 91 13:00
دوباره سلام
یلداتون مبارک. چه خوبه که فامیل با هم جمع بشین و این شب رو جشن بگیرین.من از با هم بودن خیلی لذت میبرم.ایشا... همیشه دور هم شاد باشید و سلامت.چه سفره ی یلدای زیبایی.دست همتون درد نکنه.


سلام عزیزم.
ممنون مینا جون لطف کردی. ایشالله همیشه دلتون شاد و لبتون خندون باشه.
مامان محمد و ساقی
5 دی 91 13:01
ای جان خاله سوسکه رو ببین نمیدونم عکس ساقی با چادر رو یادت میاد یا نه؟اینا تو حجابشون چتریاشون بیرونه.اینقدر هم خوشم میاد
آفرین پریسا ی قهرمان که سوار بر اسب شده.پیتکو پیتکو


نه یادم نیست.اره دیگه فعلا این ها ازاد هستن. اشکال نداره.
مامان محمد و ساقی
5 دی 91 13:03
تفک نوش جونت عزیزم
ساقی میگه پسک


تا اسم اصلی را بگیرن همین هم از یاد ما میره
مامان محمد و ساقی
5 دی 91 13:04
دست خاله میناتون درد نکنه.چه آشیه مریم.نوش جونتون.دلم میخواد برم تو مونیتور


خیلی جاتون خالی بود.
ولی واقععععععععععا خوشمزه شده بود.
مامان محمد و ساقی
5 دی 91 13:05
تیرامیسو تو بخورم مریم جوووووووووووووووون
بابا کدبانوهنرمند


هنرمند؟؟؟؟!!!!!
نه بابا در برابر هنر بقیه هیچههه
مامان محمد و ساقی
5 دی 91 13:08
ما حافظ باز کردیم ولی ساقی نمیذاشت من حالیم شه.ولی فالش عین چیزی بود که الان توش هستم.بعد هم ما مثل شما فال حافظ گرفتیم
ایشا... رحمت الهی همیشگی باشه.
دنیا هم که سر جاشه.



حافظ ما تفسیر نداشت برا همین رفتیم سراغ اینترنت.
البته من که کلا به فال اعتقاد ندارم.
ولی برای یلدا یه سرگرمی جالبه.
مامان محمد و ساقی
5 دی 91 13:09
مریم جونم پستت خیلی شاد بود.دستت درد نکنه.منو هم ببخش گلم.اینقدر کمردرد دارم نمیتونم بشینم.بیشتر با گوشی میام و همش تو رختخوابم.با گوشی هم نمیتونم کامنت بزارم.



ممنون مینا جون.
خدا نکنه عزیزم.بیشتر مراقب باش. تو که سن و سالی نداری!!!!!!!!
مامان کوروش
5 دی 91 14:39
سلام مریم جون یلدا مبارک عزیزم عجب اش رشته ای دلمون اب افتاد تیرامیسو رو درست کردی بالاخره یا نه منم درست کردم حرف نداره دست سارا جون درد نکنه با این اموزششخاله سوسکه هم که مثل همیشه ناز وخوشگل چه بفک های هم میخوره


سلام لیلا جون.
ممنون عزیزم.جای شما خالی بود. اره خیلی هم خوب شد. خب ادامه که نوشتم عکسش هم گذاشتم خیلی خب بود.
ممنون.
گلاویژ
5 دی 91 15:45


خوندمت خاله سوسکه رو ببوس!


ممنون عزیزم
Windysmith
5 دی 91 16:12
سلام. خيلي خوش حال ميشم باهات دوست شم. باعث افتخارمه. من يكمدته كه خواننده خاموش شما هستم. از طرق وب مينا جون روزي كه تولد پريسا جون رو تبريك گفته بود به وبتون برخوردم. خيلي وب قشنگي داريد با نوشته هاي پر انرژي. سفره يلداتون هم خيلي زيباست. هوس آش و تيراميسو كردم
رمز رو براتون خصوصي گذاشتم. البته پست اول هنوز كامل نيست ولي بقيرو رمزاشو براتون ميذارم .
راستي ميشه لينك كنمتون و به چه اسمي؟


سلام
ممنون عزیزم.لطف کردی.
ممنون برای رمز.سر فرصت میام و همه ی مطالب قشنگتو میخونم.
با هر اسمی که دوست داری گلم.شما هم با افتخار لینک شدی.
مامان آرشیدا کوچولو
5 دی 91 16:50
دلبر رمز ......... تایید نکن


ممنون عزیزم. درستش کردم.
گلاویژ
5 دی 91 17:03
خصوصی بود ها تایید نکنی!


چششششششششم.
maman fataneh
6 دی 91 0:17
سلام یلداتون با کلی تاخیر مبارک چه خورکی های خوشمزه ای من میییخخوواام


سلام
ممنون عزیزم.
مامانیه سپهر
6 دی 91 9:38
سلام عزیزم. خصوصی داری.


ممنون عزیزم الان میام.
گلاویژ
6 دی 91 9:58
وبلاگت جزو پر بازدید ترین هاست !


جدی؟ نمیدونستم. چه خوب!!!!!
مامان علی خوشتیپ
6 دی 91 11:40
چه باحاله پیام بالا
فقط ساعتش دقیق نیست
ما دیشب ناهارمونو آماده کردیم
دیگه نکنی اون کار رو ها


اره خیلی بامزس. باید کمی دست کاری بشه.
خسته نباشی. مامان شاغلی دیگه...

چشششششششم.
مامان اتنا
6 دی 91 13:13
مرسی مریم جون عجب کیک سیب زمینی خوشمزه بود .کیف کردیم .بازم از این دستور غذائی های خوشمزه بزار.


نوش جان عزیزم. چشم. خوشحالم که درست کردی و خوشت اومد.
سمی مامان امیرین
6 دی 91 14:32
سلام.
همه شبهاتون به زیبایی و رویایی یلدا...
خوشجالم که شب خوبی رو در کنار اقوام گذروندین.
÷فک خوردنت و عشق....


سلام سمیرا جون
ممنون عزیزم.
مادر کوثر
6 دی 91 15:10
تشریف بیارید
مامان تارا
6 دی 91 19:32
سلام عزیزان کجاییییییییییییین؟ هیچ خبری ازتون نیست؟ آپ بشین دیگه هروز میایم درخونه تون هیشکی نیست
نکنه رفتین مسافرت؟


سلام عزیزم. نه هستیم. در به در دنبال مطلب......
مامان تارا
6 دی 91 19:49
در رفاقت رسم ما جان دادن است / هر قدم را صد قدم پس دادن است

هرکه بر ما تب کند جان میدهیم / ناز او را هرچه باشد میخریم


ممنون رویا جون خیلی محبت داری.
هدیه مامان یوسف و محمد
7 دی 91 3:18
سلام خوبی گلت هم که خوبه الحمدلله....
راستی این ترامیسو که گفتی یعنی چه؟!
موادشو بوگو خو!!!


سلام
ممنون هدیه جون.
عزیزم این ترامیسو رو از اشپزخونه ی مامانها درست کردم. لینکش در پیوند ها هستش.
اگر پیدا نکردی بگو تا کمک کنم.
زهرا _ مامان مریم گلی
7 دی 91 6:49
وای خدا نکشتت خواهررر.....مردم از خنده با اونی که بالای وبلاگت میاد برام....تا باز کردم بهم گفتم ساعت 11 ظهره..ناهارتو درست کردی؟؟؟؟این اپ یلدات واقعا محشرررر بود....به خدا دلم باز شد....شما خوشحال باشی انگار من خوشحالممم.....عکسا محشرررررر مخصوصا اون اشه.....راستی شرمنده که من سرم شلوغه همش....ایدیتو نتونستم اد کنم میام تو خصوصی ایدیمو بهم میدم...


ممنون زهرا جون.حالا بالاخره ساعت درست بود یا نیخواست گولت بزنه؟؟؟؟؟؟؟

باشه عزیزم.منتظرم.
ستاره زندگی
7 دی 91 10:25
دوست داریم در جشن تولد ستاره خانم شما هم باشید.


به به مبارک باشه. همین الان میام.
مامان زینب
7 دی 91 12:18
سلام عزیزم
همیشه به خوبی و خوشی
من هم با افتخار شما را لینک کردم


سلام عزیزم.
ممنون. شما هم لینک شدید.
مامان آرینا موفرفری
7 دی 91 15:52
_________*___*___*__*_______******
__________*___*__*________**:::::::*
______________*__*_______**:::::::::*
_______________*__*_____**::::::::::*
________________*__*___*::::::::::::*
_________________*_*__*:::::::::::::*
_____**********____##*:::::::::::*
___**:::::::::::::::::: ^^*:::***:::*
__**:::::::::::::::::::^^^**::::::::::::*
___**:::::::::::::::::::::^^ ^*::::::::::::*
_____**::::::::::*:::::*^^*::::::::::*
__________****::::::::::::^*********
____________**::::::::::*
___________**:::::::*
_______.oº º .******
……O º *
*.°
º
...°
....O
.......°o O ° O
.................°
.............. °
............. O
.............o....o°o
.................O....°
............o° °O



ممنون خانمی
باران
7 دی 91 18:25
سلام خوبید؟یلدامبارک.


ممنون یلدای شما هم مبارک
باران
7 دی 91 18:27
سلام یلدامبارک

وبلاگ منم بیااپم


سلام
چششششششششششششم
باران
7 دی 91 18:29
•’``’•,•’``’•,
.’•,`’•,*,•’`,•’
....`’•,,•’`’
-----------♥
---------♥
--------♥
------♥
----♥
--♥
-♥
*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•**´`*•.¸¸.*´`*•.¸¸
اپمممممممممممممممم


چششششششششششششششم عزیزم میام. حالا چرا ناراحتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فریبا مامان رایین
7 دی 91 18:39
همه چیز عالی بود عزیزم... دلم آب افتاد برای دسر خوشمزه ت... همیشه خندون باشید


ممنون فریبا جون. لطف کردید.
ياسمين مامان سورنا
7 دی 91 19:38
سلام عزيزم خوبي؟
پريساي گلم خوبه؟
دلم براتون تنگ شده بود
به به چه سفره ي يلداي قشنگي
با اينكه ديره ولي يلداتون مبارك ببخشيد من نتونستم زودتر بيام كافي نت
جيگر پريسا جونم كه مثل داداشيش پفك دوست داره


سلام یاسی جون.
خوشحالم که خوبی و ممنون که به یادم بودی . ایشالله هر جا هستی سلامت باشی.

خب دو قلو هستن دیگه.......
باران
7 دی 91 21:58
سلام اون نظرقبلی به خدامی خواستم اون شکلک بوسه روبزارم دستم رفت رواون یکی خودمم تازه دیدمش


خب خدا رو شکر من فکر کردم ناراحت هستی.
باران
7 دی 91 22:00

باباایول تاحالااین همه کامنت باهم ندیده بودم غافلگیرشدم


قابل نداشت عزیزم.
باران
7 دی 91 22:04
من میخوام لوگوپریسارو بزارم تووبلاگم ولی هرکاری میکنم کپی نمیشه


کدومشو ؟ میارم برات.
باران
7 دی 91 22:23
دوباره آپم


دوباره هم چشششششششششششم.
باران
7 دی 91 23:44
کددرست بودمرسی که اومدی


خواهش میکنم
مامان اتنا
8 دی 91 11:29
کـــــــــآش درکودکیــــ میمآندیم......




آنجآییــــ که تـــــنــهآ


ممنون اتنا جون.
خیلی ماهی......

تـــلخی زندگیـــــمآن شــــربت تبـــمان بـــــود...



مامان فرنیا
8 دی 91 15:39
عجب شبی ما هم اینجا با فامیل شوهر دور بودیم مثل شما هرکسی چیزی میاره امسال من شام دادماما اینها از شب یلدا فقط خوردنش را میشناسن من عاشق فالشم اما خوب دیکه همه دور هم بودیم و از همه مهمتر اینکه این دور هم بودن به بچه ها حسابی خوش میگذره


ما اینقد هله هوله میبریم که دیگه نیازی به شام نیست.تازه با اون آشه خاله مینا.....
اره دیگه بچه ها عشق میکنن.موقع رفتن همه ی بچه ها در حال بیهوش شدن بودن...
مامان فرنیا
8 دی 91 15:40
راستی من یک مدته توی رژیمم پس هی از این جور چیزها درست میکنم میبرم برای این و اون تیرامیسو را هم بردم خانه خواهر زنداداش اما شما دستورتون را بگو ببینم شما چجوری درست کردی ؟


حیفه اخه خیلی خوشمزه هستش.

دستورش در اشپزخونه ی مامان ها هست با این حال چشم میذارم براتون.
یک عدد مامان
8 دی 91 23:21
سلام عسیسم،چطوری؟پریسا جونی خوبه؟

بعد از یه مدت طولانی غایبی.....و اینک حاظررررررر!!!!

چند پست اخیر رو خوندم و لذت بردم(مخصوصا از اون کیک سیب زمینی ) یه پست هم که رمز داشت و ما هم بی کلید!

شاد و سلامت باشید


سلام عزیزم چه عجب. خوشحالم کردی گلم.

چشششششششششم عزیزم . درب خونه ی ما به روی دوستای ماهمون بازه عززززززززیزم.
مبینا
12 دی 91 20:58
مبل های شمادقیقا مثل مبل های ما هستش. هم از نظر رنگ و هم از نضر مدل
حلیا
20 دی 91 11:36
سلام ببخحشید جسارت نشه
امامن حلیا هستم.
معنی حلیا با هلیا فرق میکنه.
پریاجونم خیلی دوستت دارم عزیزم


ممنون عزیزم که گفتید.
من هم فکر میکردم با ه درست تره.