پریساپریسا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

تقدیم به پریسای عزیز

با دیدن روی ماهت روزم ساخته میشه....

پشت صحنه ی تولد خرگوشی پریسا

1391/9/12 20:52
نویسنده : مامان پریسا
5,926 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

امیدوارم سلامت باشید و خونتون از هجوم ویروس شیطون سرما خوردگی ،انفلانزا،سینه درد،.... در امان باشه. نگران

اول اینکه از تمام دوستان گلم که برای پریسا دعا کردن ممنونمماچبغل. خدا رو شکر از امروز که یکشنبه هست، کمی بهتر شده سرفه هاش کمتر و حال عمومیش بهتر شده ولی هنوز کمی از عوارض سرما خوردگی رو داره...

چند تا پست با کلی مطلب و عکس آماده داشتم که نمیدونستم کدوم رو اول بذارم . که دیدم این یکی دیگه داره خیلی بیات میشه .

پس بدون معطلی بفرمایید ادامه.

ممنون که مثل همیشه همراهیم میکنید.قلب

        

 

قبلا هم نوشته بودم که از چند ماه قبل کارای مربوط به تولد رو شروع کردم.چون هم دست تنها بودم و هم کارای خونه و پریسا خانم هم رو دستم بود.برای همین باران جون مرتب برام طراحی میکرد و طرح ها رو بهم میداد و من بعد از پیرینت گرفتن و بزرگ کردن تصاویر اون ها رو روی مقوا پیاده میکردم.

از شانسمون همون وقت ها مقوای " فابریانو" یک دفعه قیمتش رفت بالا و من بعد از کلی گشتن در کل شهر که دنبال رنگ صورتی بودم ،نزدیک خونمون همون رنگ رو با قیمت مناسب پیدا کردم.(آب در کوزه و ما تشنه لبان میگشتیم)چشمکوقتی مرکز شهر ورقی 1400 شده بود من گرفتم 900 تومن از خود راضی

اولین کار رو با دیوار کوب شروع کردم که باران جون خیلی روش حساس بود:

و خدا رو شکر باران جون با دیدن عکس راضی بودمژه:

و در آخرین تصمیم برای طرح کیک هم قرار شد همین ثصویر رو روی کیک بندازیم.

و روی دیوار :

بعد رفتم سراغ ریسه ها.2 تا اسم parisa  و hapy birth day   البته فقط از این عکس گرفتم:

اول هویج ها و کله هویج ها و بعد حروف و در آخر رد کردن از روبان......

از این ها هم که خیالم راحت شد رفتم سراغ جعبه ها که به عنوان گیفت هدیه به بچه ها دادم.

واقعا جمع کردن و خم کردنشون خیلی سخت بود گاهی کلی کلافه میشدمآخنیشخند

و بعد نوبت به هویج های روی نی بود دو ورق A4کاغذ گلاسه از این ها رو بریدم:

 

این جوری...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بریدن این هویج کوچولو ها یک طرف و رد کردنشون از نی ها یک طرف :

و لیبل ها برای لیوان

و لیوان ها

 یه تعداد هم خرگوش کوچولوی چوبی برای روی تغذیه ها...

و شیرینی ها که فقط از این ها عکس گرفتم. بقیه خوراکی ها رو که شب قبل از تولد تا ساعت 2 شب مشغول درست کردنشون بودم و به تنها چیزی که فکر نکردم عکس گرفتن بود...

سفیدها با آب نارنگی. قهوه ایی با نسکافه و قرمز با زعفران رنگ کردم.

و پریسا خانم که در همه ی موارد کنار مامان بود و همراهی میکرد.

به خاطر حضور مستمر و همیشگی پریسا خانم ، مجبور بودم تمام کار ها رو به صورت سر پا (ایستاده)و پشت اوپن آشپز خونه که از دسترس خانمی دور باشه انجام بدم.

راستی دست خاله معصومه هم درد نکنه که این تل خوشکل رو برای پریسا خانم درست کرد.هرچند که تا آخر رو سرش نبود. ولی خیییییلی خوشکل بود.(اماده ی همینو تو بازار گفتن 12 تومن که خاله زحمتشو کشید) و یه شونه با همین گل ها رو هم برای من درست کردکه با دخملی ست بشیمچشمک. دستشون درد نکنه.ماچبغل

بالاخره تمام شدنیشخند

ممنون که همراهم بودید. ممنون از حضورتون.قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (72)

مامان ساجده
12 آذر 91 20:48
سلام عزیزم متین تو مسابقه نی نی های فشن شرکت کرده اگر به این ادرس برید و بهش رای بدید ممنون میشم با تشکر کد عکس 0026 در ضمن ميتونيد به متين دو بار راي بديد http://ninimod.niniweblog.com تا پنج شنبه مهلت داره
مامان شیدا
12 آذر 91 21:07
سلام خسته نباشی خیلی قشنگ شده کار خیلی سختیه اما وقتی تمام میشه از دیدنش کلی لذت میبری من خودم سه ساله کارم همین شده وقتی تولد تموم میشه تو فکر تم سال بعد هستم ان شالله کار های سفره عقدش را بکنی مامان با سلیغه
مامان رومینا
12 آذر 91 23:03
پریسا خانم هم که میخواسته به مامان کمک کنه.آخ گفتی مامانش همیشه ما مامانا تنهاییم تو این کارا


اره خانمی همیشه به فکر مامانشه.

خیلی.......
مامان رومینا
12 آذر 91 23:03
سلام.اگه لطف کنید به رومینای من که تو مسابقه نی نی فشن شرکت کرده رای بدید ممنون میشم اینم لینک مسابقه ستhttp://ninimod.niniweblog.com/کد رومینا0021هست.رای گیری تا روز 5شنبه ست.ممنون
دوست مهربون
12 آذر 91 23:10
سلام خوبین خوش میگذره
حال پریسا جون دوس کوشولوی من چطوره



سلام.ممنون

پریسا هم خوبه.
مامان کوروش
13 آذر 91 1:31
ای امون از این سرما خوردگی امیدوارم همیشه سالم باشی عزیزم
مریم جونم کوروش تو مسابقه شرکت کرده ممنون میشم بهش رای بدی بیا وبم ادرس هست


ممنون لیلا جون.
چشم.
مامان علی خوشتیپ
13 آذر 91 10:37
خیلی خوشگل بودن همشون...واقعا دست شما و باران جون درد نکنه


ممنون عزیزم.
مامان علی خوشتیپ
13 آذر 91 10:38
من که عاشق جعبه گیفتا شدم...نگهشم داشتم برای یادگاری


ممنون. من خودم ندارم ازشون.
مامان علی خوشتیپ
13 آذر 91 10:38
اصلا این تله رو یادم نمیادولی دست خاله جون درد نکنه.خیلی قشنگه


بود.. شاید شما حواستون اون لحظه نبود چون زود عوضش کردیم.
مامان علی خوشتیپ
13 آذر 91 10:39
قربونش بشم پس پریسا جونم رو...پس اونم همکاری کرده


اون هم چه همکاریییییییییییی........
مامان علی خوشتیپ
13 آذر 91 10:41
راستی ما هم آپیم


چشم. میام.
سمی مامان امیرین
13 آذر 91 11:12
خسته نباشی مامانی دستت درد نکنه...خیلی قشنگن.دست خاله بارانم درد نکنه.
خوشحالم که پریسا جون خوب شده...امیرعلی هم شکر خدا بستری نشد...ولی خوب سرفه های زیادی داره


ممنون سمیرا جون.
خدا رو شکر. دکتر ها هم که فقط تن ادمد بلرزونن...سرفه های پریسا هم هنوز قطع نشده.
الهه مامان یسنا
13 آذر 91 11:29
خیلی سخته ولی وقتی تموم میشه خیلی ذوق میکنی. خسته نباشی عزیزم.واقعا قشنگ بود


ممنون عزیزم.واقعا هم ذوق داره.
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
13 آذر 91 11:30
دستت شما درد نکنه
مطمئنم در آینده وقتی پریسا جون این مطالب را بخونه بیشتر قدر مادر گلش را خواهد دونست


ممنون. ایشالله.
البته من فقط به خاطر عشقم این همه زحمت کشیدم. دیگه باقیش مهم نیست.
طنین
13 آذر 91 13:56
واقعا که خیلی زحمت کشیدی کار دستی خیلی سخته عزیزم
واقعا خسته نباشی


ممنون طنین جان. خودت که نیومی حداقل ببینی.
یاسمین مامان سورنا
13 آذر 91 13:58
سلام عزیزم
بمیرم که پریسا جونم مریض بوده خدا رو شکر که بهتره
واقعا خسته نباشید خیلی سخته دست تنها با این نی نی های شیطون اینکارا رو کردن ولی خوبیش اینه که وقتی نتیجه اش رو می بینی کللللی خستگی از تن آدم میره بیرون
ایشالا همیشه سالم باشی تا بتونی برای پریسای عروسکم اینکارا رو انجام بدی مریم جون


سلام یاسمین جان.
ممنون خیلی بهتره.
اره وقتی نتیجه رو دیدم و رضایت دوستان... تمام خستگیم رفت. البته شادی پریسا برام یه دنیا ارزش داره.
مامان اسرا واسما
13 آذر 91 14:59
سلام مریم جون خسته نباشی معلومه که کلی زحمت کشیدی.ببوس خوشگل خانومو
راستی دست باران جون هم درد نکنه


سلام عزیزم. ممنون
اره واقعا دستش درد نکنه
مامان محمد و ساقی
13 آذر 91 15:21
سلام مریم جون
وای که چقدر زحمت کشیدی عزیزم
دستت درد نکنه
من فکر نمی کنم هیچ وقت بتونم یه همچین کاری انجام بدم مگر با کمک محمد
همه چیز رو تمیز و قشنگ درست کردی


سلام مینا جون.

چرا عزیزم میتونی وقتی عاشق باشی هر کاری رو میتونی انجام بدی.
مامان محمد و ساقی
13 آذر 91 15:22
واقعا" دست باران جون درد نکنه.طراحیش حرف نداره.خیلی نازه
و اینکه من تو تولدها تم خرگوش ندیده بودم این خودش یه ایده جدید میتونه باشه.
ممنون باران


دستش درد نکنه.
خانم معلم استاده دیگه.

البته تم خرگوشی هست ولی این مول ها طراحی جدید از باران جونه
مامان محمد و ساقی
13 آذر 91 15:23
خصوصی عزیزم


نگران نباش مشکلی نیست مینا جون.
مامان زینب
13 آذر 91 16:14
ای ول حسابی خسته نباشی عزیزم
اینقده خوشم میاد از مامانایی که خودشون این کارا رو انجام میدن که نگوووووووووووووو


ممنون عزیزم. خودم هم عاشق این کارا هستم.
مادر کوثر
13 آذر 91 16:18
سلام مامانی
خداروشکر که دخملمون خوب شده

و بازم خداقوت و انشالله همیشه به تولد و شادی
تل سرش هم خیلی نازه

ما هم بروزیم


سلام مامانی .ممنون
باز هم ممنون.ایشالله شما هم همیشه شاد باشید.
چشششششم.
مامان محمدصدرا
13 آذر 91 17:35
پشت صحنه تولدش هم قشنگه

تلش و خودش و یاری سبزش به مامان هم قشنگه !

زحمتهای مامانش قابل تقدیره !

مریم جون برای دستشویی رفتنش موفقی هنوز!؟

وروجک من عضلات مثانه اش برای دستشویی رفتن هنوز ضعیفه ولی هر روز یه نیم ساعتی از دو ساعت رو توی دستشویی با هم بازی میکنیم

ممنون خاله چشماتون قشنگ میبینه.
یاری سبز. ؟؟؟؟؟؟؟ اره واقعا همون مهم بود..


تلاش کن موفق میشی عزیزم.
سمانه مامان پارسا جون
13 آذر 91 17:58
بابا خوب خبر میدادی میومدیم کمکت عزیزم
دست تنها چقدر زحمت کشیدی
ایشاا... پریسا جون بزرگ که شد قدر این مامان گل و مهربونش رو میدونه
روی ماهشو ببوس


دست گلتون درد نکنه. همین که تشویق کردید برای من کلی انرژی شد.

چششششششششم.
مامان محمد پارسا
13 آذر 91 19:10
سلام ماماني
ممنون خيلي زحمت كشيدي
عزيزم بازم تولدت مبارك
ماماني طرز پخت شيريني ها رو لطفا بزار ما هم ياد بگيريم


سلام .
ممنون گلم.
این شیرینی رو از اشپزخونه ی مامان ها درست کردم. خیلی هم اسونه.


مامان علي خوشتيپ
13 آذر 91 19:54
آره ولي يك سالي هست كه ديگهخ نمينويسه...از قديمياي ني ني وبلاگ بود


نمیشناسمش.
حامد و هدی
13 آذر 91 20:51
سلام
به وب ما خوش اومدین خانم هنرمند

واااااااااای چقدر قشنگ و با ذوق بود
همشو خودت درست کردی؟ خیلی هنرمندیا

تولدش مبارک باشه خدا حفظش کنه


سلام. ممنون عزیزم.

خواهش میکنم.لطف دارید.
امیر
14 آذر 91 9:46
سلام بر مادر مهربان

پریسا جان چطوره از طرف من ببوسش

داری خیلی زحمت می کشی کمک نمی خوایی

سلام
ممنون
لطف دارید.
مامان علی خوشتیپ
14 آذر 91 12:22
دوتا خصوصی
فریبا
14 آذر 91 14:05
معلومه که خیلی خیلی وقت گذاشتی و البته که نتیجه ش عالی بوده...
خسته نباشی عزیزم


ممنون فریبا جون.
اره خدا رو شکر امسال راضی بودم.
maman fataneh
14 آذر 91 15:57
واقعا دستت درد نکنه مامانی خیلی خوب و قشنگ بود


ممنون عزیزم.من هم از شما ممنونم.
مامان علی اکبر
15 آذر 91 3:47
سلام عزیزم
دست گلت درد نکنه.
میگم هنوز هم که هنوزه باید کارات رو ایستاده انجام بدی از دست خانم گل؟
واااای من که از الان خسته شدم


سلام گلم.
ممنون.
اره عزیزم بیشتر کارایی که میدونم نمیذاره... ایستاده انجام میدم. دیگه عادت کردم.
مريم مامان ماهان
15 آذر 91 7:23
واقعاً خيلي واسه تولد پريسا جون زحمت كشيديد
دستتون درد نكنه و خسته نباشيد
همه چي زيبا و قشنگ بود


ممنون .
چشماتون قشنگ میبینه.
وظیفمو انجام دادم.
مامان اتنا
15 آذر 91 10:16
سلام عزیزم خدا روشکر امیدوارم بهتر بشه .خیلی زحمت کشیدی واقعا خسته نباشی .دست بارون جون هم درد نکنه.دوستتون داریم.


سلام اتنا جون.
ممنون عزیزم. برای دعای دوستان هم ممنون.
ما هم دوستتون داریم.
مامان امیر مهدی
15 آذر 91 14:24
وای ببخشید از بس این بچه هولم میکنه ندیدم فکر کردم پست ثابته سریع اومدم پایین


ای بابا
مامان امیر مهدی
15 آذر 91 14:25
مریم جون دستت درد نکنه میدونم خیلی زحمت داشت.ایشالا همه ساله جشنشو بگیری


ایشالله.
البته سال دیگه تا 6 سال بعدش محرم و صفره
مامان امیر مهدی
15 آذر 91 14:26
پریسا جون ببین مامانی چقدر دوستت داره ببیین چقدر واسه تولدت زحمت کشید تا برات یه خاطره قشنگ بمونه.پس شما هم وقتی بزرگ شدی قدر دان زحماتش باش عزیزم


ممنون خاله. نصیحت های خوبی بود.
ایشالله بخونه و عمل کنه.
مامان امیر مهدی
15 آذر 91 14:45
راستی چرا اون کامنت رو خصوصی گذاشتی؟اون که چیزی نداشت؟


کی خصوصی گذاشتم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان امیر مهدی
15 آذر 91 14:51
چرا همون که گفتی لباس قابل نداره از این جور حرفها


از کدوم جور حرفا؟؟؟؟؟
مامان امیر مهدی
15 آذر 91 14:52
تایید زدم ولی نمیاد تو عمومی


الان میام
مامان امیر مهدی
15 آذر 91 14:56
اشکال نداره بزار فکر کنن یه کم تو کف باشن


وای نه یه بار دید فیلتر میشیم هااااااااا
مامان امیر مهدی
15 آذر 91 14:56
اول صفر روضه خونه مامانمه اگه تونستی بیا


ایشالله . ولی راه خیلی دوره. برای نهار بیاییم
مامان امیر مهدی
15 آذر 91 14:58
دقیقا خودش بود ولی نمیگفتی تا اونی که کامنت میخونه یه کم فکر کنه


برای امیر مهدی جونم نوشتم به کسی چه.........
مامان امیر مهدی
15 آذر 91 14:59
مگه مراسم عاشورا نرفتین بیرون؟


چرا عزیزم. رفتیم یه جا عزاداریو خیلی خوب بود.
مامان امیر مهدی
15 آذر 91 15:01
بیا عزیزم نهار چه قابله.از ساعت 3 شروع میشه زودتر بیا خونمون نهار میخوریم بعد از نهار با هم میریم


ممنون عزیزم.باشه پس 5 روز نهار افتادیم دیگه
مامان امیر مهدی
15 آذر 91 15:04
جدی؟کدوم همسایه؟ملائکه؟


اره سراغ مامانت رو هم گرفتن.
مامان امیر مهدی
15 آذر 91 15:06
جان امیر مهدی اگه 10 روزم بیای خوشحال میشم بیا قدمت رو چشم


ولی روضه 5 روز بیشتر نیست . باقیش به چه بهونه ایی بیام؟
مامان امیر مهدی
15 آذر 91 15:07
روضه داشتن؟
قبول باشه
مامانم هم خیلی دلش میخواد بره خونشون
راهشون دوره


اره.
ممنون
از صبح میومد میموند .ما تا شب پیش عمه موندیم.
مامان امیر مهدی
15 آذر 91 15:09
بهونه که نمیخواد بیا پیشم یعنی دیدن دختر دایی بهونه میخواد


آخه چند روز؟؟؟؟؟ خب دختر تو یه بار پاشو بیاااااااااا
مامان امیر مهدی
15 آذر 91 15:10
مگه سر کار نمیره بهاره


اره ولی روز عاشورا نمیره
مامان امیر مهدی
15 آذر 91 15:12
عزیزم تو که وضعیتمو میدونی
راستی روضه سید تموم شد؟


وضعیت خدا رو شکر خوبه. غصه نخور خدا بزرگه.

کدوم سید همون که باهامون اومدی؟ اره
مامان امیر مهدی
15 آذر 91 15:14
میدونم آخه حرمله هم روز عاشورا نمیره سر کار
شما که مهمان نیستی گلم مثل خواهرمی


خب سراغشو گرفتی گفتم شاید منظورت همون روز بوده.

ممنون عزیزم.
مامان امیر مهدی
15 آذر 91 15:17
اره واقعا خدا بزرگه
نه ملائکه رو میگم گفتم اگه هنوز مونده تا بهش بگم بره


غصه اونو نخور.هر وقت وقت ازاد داشتی بیا همین جا.
نه تموم شده .
مامان امیر مهدی
15 آذر 91 15:19
عصر میخوام برم کلاس فتوشاپ ثبت نام کنم.تا سال دیگه تولد خودم طراحی کنم


ایشالله. موفق باشی.
مامان اتنا
15 آذر 91 15:43
مرسی گلم غم نبینی.


ممنون عزیزم.
گلاویژ
15 آذر 91 15:54
منتظرتم


اومدم.
گلاویژ
15 آذر 91 17:20
ممنونم جامع و کامل و قابل استفاده بود !


خواهش میکنم عزیزم.

خدا رو شکر.
ستاره زمینی
15 آذر 91 18:00
افرین خسته نباشید خیلی قشنگ شده بود.
بسیار زیبا انشالله جشن تولد 120 سالگیش در کنار فرزندان و نوه نتیجه هاشون.


ممنون عززم.

ای وای ... ولی تا اون موقع
ستاره زمینی
15 آذر 91 18:02
دست خاله معصومه هم درد نکنه چه تل زیبایی.


ممنون عزیزم.
مامان نیایش
15 آذر 91 20:52
سلام خانمی وای چه قدر عقبم از پست هات ان شا الله پریسا جونم زودتر خوب بشه از این سرما خوردگی نگو که ما رو هم بیچاره کرده براش آرزوی سلامتی دارم


سلام زهره جون.
ممنون عزیزم.ایشالله مشکلات شما هم رفع شده باشه.
ممنون که وقت گذاشتی.
مامان نیایش
15 آذر 91 20:53
واقعا زحمت کشیده بودی خیلی قشنگ بود دستت درد نکنه ما شاا لله به این حوصله ایشالا پریسا جونی هم قدر مامانی خوبش رو میدونه


ممنون
حوصله خوبه.صبرم برای این کارا زیاده.


مرجان مامان پریساجون
15 آذر 91 23:32



ممنون مرجان جون. ما هم شما رو خیلی دوست داریم.
مائده
16 آذر 91 12:14
كار پر زحمتيه ... اينا رو ديدم پشيمون شدم واسه سال بعد ...

واقعا خسته نباشي ...

دستور پخت شيرينيا رو گذاشته بودي يا ميذاري ؟! حواس ندارم به خدا ...


اصلا هم زحمت نداشت عزیزم.
خودم در خدمت هستم.
از اشپزخونه مامان ها درست کردم. لینکش هست.
مامان ریحان عسلی
16 آذر 91 18:42
سلام
حسابی خسته نباشید خیلی زحمت کشیدید ایشالا پریسا جون می بینه در آینده قدرتون رو بیشتر بدونه
راستی 25 ماهگی و 16 مرواریدشم مبارک


سلام .ممنون خاله.
همین که خوشحال باشه برای من کافیه.

مرررررسی خاله
مامان امیرعلی جیگر
19 آذر 91 18:53
فقط جای تشویق داره


ممنون زهرا جون.
مامان مهبد كوچولو
20 آذر 91 14:25
خصوصي


ممنون عزیزم.
مامان یاسمن ومحمد پارسا
20 آذر 91 17:55
مامانی کامنت من و تایید نکنید لطفا یادم رفت خصوصی بزارم


چشم عزیزم خیالت راحت و ممنون
آریانا
21 آذر 91 14:19
مهسا مامان صدرا جونی
5 دی 91 1:54
ماشالله به سلیقه... تنهایی اینارو درست کردین؟؟؟؟!!!!!!!


ممنون عزیزم.اره از 2 -3 ماه قبل شروع کردم.
مهسا مامان صدرا جونی
5 دی 91 2:05
من میام نی نی گپ مینویسه در حال اتصال.ولی باز نمیشه
ilijoon
28 دی 91 13:05
شرمنده كه خيلي دير پيشتون اومدم تبريك تولد ما رو بهتون تبريك ميگم ان شاالله تدارك عروسي گل دخملي رو بگيريد تزيين هاتون هم حرف نداشت ماشاالله مثل هميشه باسليقه بود


نگاهتون زیبا بود عزیزم. ممنون
ilijoon
28 دی 91 13:07
عكس آخريه هم خيلي قشنگ بود البته ماه بودي ماهتر شدي دوستت دارم عزيزم ان شاالله جشن تولد 120 سالگيتو زير سايه مامان وبابات بگيري


ممنون گلم. زحمت کشیدید.ایشالله ایلیا جون هم سلامت باشه.