پریساپریسا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

تقدیم به پریسای عزیز

با دیدن روی ماهت روزم ساخته میشه....

پریسا خانم رفت آرایشگاه

1391/9/10 14:04
نویسنده : مامان پریسا
2,386 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی دوستان و سلام به پریسا خانم خودم.

آخرین باری که پریسا خانم رفت آرایشگاه ، برای عید نوروز بود یعنی 29 اسفند 1390.بعد از اون دیگه دست به موهاش نزدم تا کمی بلند بشن .

اما مدتی بود که پریسا خانم به خاطر موهای جلوی سرش اذیت بود. یعنی خیلی بلند شده بودن . قبل از تولدش میخواستم کوتاهشون کنم ولی بعد پشیمون شدم. گفتم شاید برای تولدش لازم باشه که موهاش بلند باشن.

ولی اشتباه کردم که اینکار رو انجام ندادم. چون روز تولدش که اصلا نذاشت دست به موهاش بزنیم.قهردست آخر هم خیلی ساده و معمولی براش بستمشون. که اگر کوتاه شده بودن خیلی خوشکل تر میشد.

خلاصه تولد گذشت و ما همچنان با موهای پریسا خانم مشکل داشتیم.آخه گاهی اصلا نمیذاشت براش ببندمشون و همش تو چشماش بودن.

تا اینکه بالاخره هفته ی گذشته تصمیم گرفتم (البته بابا یی هم خیلی برای این کار اصرار داشت)

که پریسا خانم رو به آرایشگاه ببرم و کمی از جلوی موهاش کوتاه کنم.

آخرین عکس از پریسا خانم قبل از کوتاه شدن چتری هاش:

و اولین عکس بعد از کوتاه شدن چتری هاش:(پسرش هم بغلشه )چشمکماچ

دختر گلم در آرایشگاه خیلی آروم نشست. خانم آرایشگر فکر میکرد پریسا خانم قرار گریه کنه . بهشون گفتم که دخملی من خیلی خانمه و با الان بار سومشه که اومده آرایشگاه و اصلا گریه نمیکنه.

اول باورش نشد ولی بعد کلی خوشش اومد.پریسا خانم هم که سنگ تموم گذاشت و به خوبی همکاری کرد...بغلماچ

پی نوشت: پریسا 2 روزه که دوباره مریض شدهناراحتدیشب بردیمش دکتر . گفت ریه سمت راست عفونت داره گریه. 3 تا شربت براش نوشت که از دیشب داره میخوره. تبش قطع شده ولی هنوز در نفس کشیدن اذیته.دل شکسته

لطفا براش دعا کنید . ممنون

خدایا به خودت سپردمش. مواقبش باش. زود خوبش کن. ممنون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (63)

مامان محمد و ساقی
10 آذر 91 14:39
سلام
مبارکش باشه مریم جون
به سلامتی ایشا...
آفرین به پریسا خانم
مریم جون ایشا... حالش خوب میشه



سلام
ممنون مینا جون.
محمد
10 آذر 91 15:11
شادباشید وسلامت


همچنین
هانیه
10 آذر 91 16:16
سلام خیلی ناراحت شدم ایشاا..که زوددخملیتون خوب بشه براش دعامیکنم


سلام.ممنون
هانیه
10 آذر 91 16:31
چه خشگل شده این خانمی


ممنون عزیزم.
مامان علي خوشتيپ
10 آذر 91 17:31
خصوصي
عموی محیط بان
11 آذر 91 9:13
سلام ممنون میشم به ایمیل همه رو ارسال کنید موفق باشید
مامان کوثری
11 آذر 91 11:24
مسابقههههههه از وبلاگ جدید نی نی مد دیدن کنید نظر بدین و عکس نی نی فشن های خودتون رو برامون بفرستین تا تو وبلاگ بگزاریم و همه از تیپ و مدل لباس هاشون لذت ببرن و استفاده کنن http://ninimod.niniweblog.com/ راستی تو مسابقه ما هم شرکت کنید
مامان اتنا
11 آذر 91 12:19
مبارک باشه عزیزم.خیلی ناز شدی.........وای پری کوچولوی شما هم مریض شده ایشالله زود زود خوب بشه .امین


ممنون
اره دیگه این ویروس شیطون همه جا سرک میکشه
الهه مامان یسنا
11 آذر 91 12:47
مبارک باشه پریسا جون. چه ناز شدی البته باید بگم ناز تر
ایشالاه که زودی خوب میشی مامانی از نگرانی در میاد. خدا نگهدارت باشه پریسای نازنین


ممنون خاله.
یسنا جون هم خیلی ناز شده.
ایشالله
مامان امیرعلی جیگر
11 آذر 91 13:02
سلام بر مادر و دختر گل
خوبی؟چه خبرا؟اون ورا نمیاینا؟کم پیدایین یه ذره


سلام شرمنده عزیزم.

باور کن پریسا خانم اجازه نمیده..
مامان امیرعلی جیگر
11 آذر 91 13:03
موهای بلندش که خیلی خوشکل بودن.موهاشو. نبندی نازتر میشه ها.
حالا که کوتاش کردی این شکلی هم خوشکله


به هر حال مرتب باید شونه بشن که پریسا خانم هم همچین حوصله نداره...
مامان امیرعلی جیگر
11 آذر 91 13:04
امیر ما که هر دو ماه یه بار حتما باید بره آرایشگاه وگرنه که موهاش مثه من فرفری میشه


پس ژن موهاش به مامان رفته
مامان امیرعلی جیگر
11 آذر 91 13:04
ایشالا سرما خوردگیتم هر چی زودتر خوب بشه عزیزم.امیر منم الان 2-3 روزه آبریزش بینی داره و گهگاه سرفه و عطسه


ممنون ایشالله امیر هم زود خوب بشه.
مامان علی خوشتیپ
11 آذر 91 13:08
الهی بمیرم...ایشاالله کههیچیش نباشه و زودتر خوب بشه
من برات دعا میکنم عزیزم


ممنون خاله. حسابی حالمون گرفتس. بهونه گیریها خیلی زیاد شده......
مامان علی خوشتیپ
11 آذر 91 13:09
مبارکههههههههههه.هم با چتری بلند خوشگلی هم با چتری کوتاه


ممنون خاله
مامان علی خوشتیپ
11 آذر 91 13:10
آفرین دختر خوب...میدونستم تو آرایشگاه آروم میشینی


دخترم همیشه آرومه. خاله .
مامان علی خوشتیپ
11 آذر 91 13:10
خوشششششش به حالتون.ما که ماهی یه بار علی رو باید ببریم آرایشگاه


فکر کنم اگر پریسا هم پسر بود ما هم همین مشکل رو داشتیم.
مائده
11 آذر 91 14:10
بچه ها انگار موهاشون كه كوتاه ميشه صورتشون باز ميشه ...

ايشالا زودتر حالش خوب شه وروجكاي منم جفتشون سرما خوردن ...


ممنون.
ایشالله نی نی های خوشکلت زود خوب بشن. مخصوصا کوچیک تره...
دخترخاله ها
11 آذر 91 14:22
آخه آفرين به دخترگلمون كه انقدر خانمه....
چقدر هم چتري بهش مياد....
ايشالا ارايشگاه عروسيش (آيكون دخترخاله هاي مادربزرگ)
راستي سلام...
خوبين همگيتون؟
به بزرگي خودتون ببخشيد كه ما انقدر يكي در ميون ميايم...اصلاً اين مدته نميفهميم داريم چجوري روز رو شب ميكنيم...
مواظب خودت و گل دخملت باش ماماني...
روي ماهتون رو ميبوسيم...
تا درودي ديگر بدرود


سلام

ممنون . من هم چتر هاشو دوست داشتم. ولی دیگه خیلی داشت اذیت میشد. ایشالله زود در میان دوباره.

ممنون که با این همه مشغله به یادمون بودید.
شهرزاد مامان حسین
11 آذر 91 15:18
ای جونم. الهی که زودتر خوب بشه.


ممنون خاله شهر زاد
طنین
11 آذر 91 15:56
عزیزم دیگه خانم شده گریه نمیکنه
چقدر بازتر شد چهره اش
عزیزم الان چطوره؟ بهتر شده؟


سلام خاله . ممنون کمی بهتره ولی سینش.......
حسابی در گیر شدیم.....
مامان زینب
11 آذر 91 17:06
وای خدااااااا
مریضیییییییییییی نهههههههههه
ایشالا چیز مهمی نباشه و زود خوب بشه


ممنون خاله . التماس دعا
خاطره
11 آذر 91 17:26
سلام مرسی که سرزدی
ایشالله زودتر حال پریساگلی خوب بشه فصل بدیه همه مریض شدن من و یاسی هم سرما خوردیم


سلام
بلا دور باشه.
مامان بی تاب
11 آذر 91 18:54
سلام خوبید خوشحالم که شماها رو شاد میبینم و خوشحالم که شماها رو دارم /


ایشالله شما هم به شادی برسید.
مامان فرنیا
11 آذر 91 19:58
ماشالله به این گل دختر هر جوری خوشگل است چه مو کوتاه چه بلند اما کوتاه خودشون راحترن


اره مخصوصا اگر موها پر پشت باشن . بچه حوصله ی شونه کردن و گیر زدن نداره.کوتاه بهتره.تا ایشالله بزرگتر بشن وحوصلشون بیشتر بشه.
مامان فرنیا
11 آذر 91 19:59
فرنیا هم از قبل تاسوعا سرما خورده الان بهتره اما سرفه هاش نشون میده هنوز سینه اش خوب نشده


ایشالله زود خوب بشه من همیشه از این سینه درد و سرفه میترسیدم. بار اوله که درگیر شده....
مامان فرنیا
11 آذر 91 20:01
ماشالله به این گل دختری که اصلا برای ارایشگاه گریه نمیکنه و آبروی ماماانش را خریده راستی دستور کیک را هم برای همه بگذار دستتون درد نکنه خوشحال شدم خوشتون امده


عالی بود عزیزم. حتما میذارم.

اره دختر خوبی بود. خدا رو شکر..
مامان فرنیا
11 آذر 91 20:16
کاملا حق با شماست البته مهد قبلی را خیلی راضی بودم چون میتونم بگم تقریبا از مهد هیچ مریضی نگرفت حالا اینجا را نمیدونم چی بگم اما مجبورم خوب وقتی کسی نزدیک ادم نباشه بچه باید بره مهد البته یکی دو سال دیگه مقاومت بدنش خیلی بالا میره


البته همکاری مامان ها و مربی ها هم خیلی تاثیر داره. باعث میشه تا مریضی کمتر پخش بشه.

ایشالله دیگه نگیره و زود خوب بشه.
بابای مهرسا
11 آذر 91 20:17
مبارکت باشه
پریسا جون ماه بودی ماه تر شدی
همیشه لبت خندون


ممنون. لطف دارید.
مامان محمد و ساقی
12 آذر 91 0:23
سلام مریم جون خوبی عزیزم
من اینقدر از عکس اول پریسا جون خوشم اومده.اونطوری که داره میخنده دل آدمو میبره بخدا


سلام مینا جون.
من هم این 2 تا عکسو دوست دارم.
حالا برای مواقع دیگه مگر میخنده!!!!!!!!!
مامان محمد و ساقی
12 آذر 91 0:24
الان حال پریسا جون ما چطوره گلم
محمد هم بردیم رادیو لوژی مشکل سینوزیت داره.آدم حالش گرفته میشه


نمیشه گفت اصلا بهتر نشده ولی خب هنوز درگیر هستیم.
نفسش اذیتش میکنه و بینیش.....
نوشيرواني
12 آذر 91 0:26
سلام مامان و باباي پريساخانم ..
يه پست ديگه درست كردم .. اگه دوست داشتيد ... يه سر به ما بزنيد..
موفق باشيد...


سلام. ممنون
چشم.
مامان محمد و ساقی
12 آذر 91 0:26
منم یادمه بهتون گفته بودم کوتاه نکن.من فکر کردم میخوای پشت موهاشو کوتاه کنی.به خاطر همین گفتم کوتاه نکن تا بتونی مدل براش درست کنی
شرمنده
ولی تو تولدش هم موهاش خیلی خوشگل بود


نه عزیزم خودم هم بدم نمیومد بلند بمونن. ولی فکرشو نمیکردم که زیر دستمون بند نشه...
مامان رومینا
12 آذر 91 1:12
مبارک باشه خانم کوچولو کوتاهی موهات.خیلی خوشگل شده ماشالا.اخی عزیزم مریض شده رومینا هم سرماخورده الان بهتره اما بسختی شبا موقع خواب نفس میکشه.


ممنون خاله.

ایشالله رومینا جون هم زود خوب بشه.
مادر کوثر
12 آذر 91 6:31
عزیزممممممممممم
کوتاهی موهاش مبارک
ممنون مامانی

الهییییییییییییییییییی
انشالله زود خوب میشه این ناز دخترمون
اللهم اشف کل مریض


ممنون خاله.
الهی امین.
مامان مهبد كوچولو
12 آذر 91 9:05
سلام مباركه دخملي . آخي خدا بد نده عزيزم . ليشالله كه زود زود خوب شي خاله . خدايا همه ي كوچولوهامونو به خودت مي سپريم


سلام
ممنون عزیزم.
ایشالله
مامان ابوالفضل
12 آذر 91 13:27
سلام به به چه دخمل ماهی خوشکل بودی خوشکل تر شدی ناناز ما هم ابوالفضل رو بردیم ارایشگاهو موهاشو کوتاه کردیم اونم خیلی اروم نشست تو بغل باباش .....انشاالله زودی خوب شه این گلبانو.


ممنون برای تعریفتون.
افرین به اقا ابوالفضل شما.
سیدمهدی
12 آذر 91 14:29
سلام خواهر گلم بعد از یه مدت رسم ادب دونستم حالی ازتون بپرسم


ممنون
مامان اتنا
12 آذر 91 14:37
مریم جون برای اولین بار اومدم تو نی نی گپ باهات حرف بزنم.کجایی؟چراغت روشن بود


نوشتم برات اتنا جون.شرمنده عزیزم.
مامان اسرا واسما
12 آذر 91 17:18
سلام!آرایشگاه رفتن دختر گلم مبارک.
مامانی نگران نباش ایشالله زود خوب میشه


سلام.
ممنون خاله.
خدا رو شکر کمی بهتره.
مامان تارا
12 آذر 91 19:35
بلا به دور عزیزم موهاتم خوشششششگل شده مبارکت عسلم میشه خواهش کنم به این آدرس برین و به تارا رای بدین ؟ممنونم http://ninimod.niniweblog.com/post20.php تاچهارشنبه مهلت داره
سمی مامان امیرین
13 آذر 91 10:20
آخی عزیزکم....مثل امیرعلی شده که....
دلم برای این کوچولوها کباب میشه
امیدوارم زودی خوب بشه...
منم به خاطر مریضی گل پسرا چند روزیه که زیاد تو نت نیستم و شرمنده بعضی از دوستان مهربونم...


خیلی ناراحت شدم ایشالله بلا دور باشه.
دایی بنی جون
13 آذر 91 13:42
سلام چه خنده زیبا و وکودکانیه امیدوارم به زودی خوب بشه و همیشه به همین زیبایی، لبخند و سلامت باشه


سلام.
ممنون . ایشالله پارسا جون هم سلامت باشه.
یاسمین مامان سورنا
13 آذر 91 14:03
ای جان خنده اش رو قربون چه بامزه شده مریم جون کلللللی برای من ببوسش
ایشالا که زودتر خوب میشه نگران نباش مامان مهربون


ممنون یاسمین جان. چششششم.
مامان تارا
13 آذر 91 18:14
سلام گلای من رمزو فرستادم


ممنون
maman fataneh
14 آذر 91 15:49
سلام...چه خوشکل شدی که موهاتو کوتاه کردی افرین دختر خوب که اروم نشستی و گذاشتی موهاتو کوتاه کنن


ممنون خاله.
حداقل همین یه جا همکاریش خوبه.
مامان امیر مهدی
14 آذر 91 16:32
سلام خوبی مریم جون
آخی پریسا هم مریض شد؟؟؟؟؟امیر مهدی همچنان آب ریزش داره.ایشالا که زودتر خوب بشه پریسا جوووون


سلام
ممنون. خدا رو شکر بهتره. ایشالله خوب میشه. مراقبش باش.
مامان امیر مهدی
14 آذر 91 16:33
مبارکه پریسا خانوم


ممنون خاله
مریم--------❤
15 آذر 91 15:19
ووووووووووووووووووووووووووو
ماشالله دختر آبادانی
ای جونمممممممممممممممممممممم



حالا چرا دختر ابادانی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عزیزم اهوازی نه ابادانی!!!!!!!!!!
مریم--------❤
15 آذر 91 15:20
ای باباتو که مخ پسر را رو زدی کهمامانی از فردا دیگه پاشنه خونتون و میکنن
البته گل دخترمون همیشه خوشمل بوده


بله دیگه اینجوریاستتتتتتتتت
مریم--------❤
15 آذر 91 16:13
حالا اهواز فرقی نداره که


چرا فرقی نداره؟؟؟؟؟؟؟ اولا 95 کیلومتر فاصله داره

دوما اهواز مرکز استانه

سوما نمیگم.....
مریم--------❤
15 آذر 91 16:14
کلا از نظر من آبادانی بودن اسم مستعار همه ی آدمای باحاله مخصوصا کل جنوبیا


عجب نظر با حالی داری کااااااااااا

اما اهواز ی ها هم دست کمی از ابادانی ها ندارن هاااااا
مریم--------❤
15 آذر 91 16:20
ها عاموها میفهموم
گفتوم که یه جور اسم مستعاره انگار ربطی به این که اصلا ابادان چیه نداره که بخوایم با هم نوعاش مقایسه کنیم یعنی مثلا بگیم شهره که بخوایم با شهر های دیگه مقایسه کنیم
آبادانی انگار یه واژه جدا از اسم شهر آبادانه


پس برداشت شما این مدلیه.
جالبه
مثل این که بگن تمام تهرانی ها ترکن هاااااااا؟؟؟؟؟؟
ولی شهرشون همون نمیشه...

خودم هم نفهمیدم چی نوشتم
مریم--------❤
15 آذر 91 16:23
سوم چیه؟


همه قشر ادم میاد ایجا نمیشه بگم
مریم--------❤
15 آذر 91 16:38
ببین عزیزم مثل خود واژه تهرانی!لغوی میشه مردمی که اهل تهرانن ولی وقتی میگن تو یاد شهرستانی ها میوفتی



امان از دست این پایتخت نشین ها.....
تو هم عجب مثالی زدی هاااااااااااااا
مریم--------❤
15 آذر 91 16:40
گرفتم چیشک داشتم آخه


خدا رو شکر که نیاز به توضیح بیشتر نبود وگرنه میگفتم معذورم.
مریم--------❤
15 آذر 91 16:41
اون منظوری که تو هم گفتی درسته اما کامل نیست
که خودم کاملش کردم


دست شما درد نکنه خانم معلم ادبیات
مامان نیایش
15 آذر 91 20:55
مبارک باشه موهای قشنگت خوشگل خانمی ان شاا له همیشه در پناه خدا سالم باشی


ممنون همچنین نیایش عزیزم.
مریم--------❤
16 آذر 91 11:39
(با توجه به این که این واژه خار شد رفت تو چشم ما)
اینجوری درست تره
مثلا من بگم فلانی برد پیتهمنظور این نیست که اون خود برد پیته که!یعنی منظور اینه که اون خوشگلهمنم میگم شما ابادانی هستین یعنی این که باحالین نه این که صرفا آبادانی هستین که


خوشم میاد خوب گیر میدی


موفق باشی برد پیته (درسته؟)
مامان ریحان عسلی
16 آذر 91 18:45
سلام
ماشالا به پریسا جون که گذاشته آرایشگر کارشو راحت انجام بده مبارکت باشه مدل موی جدید
من تا حالا موهای ریحانو کوتاه نکردم یکمی هم به دختر من مو بده پریسا جون
من این چند وقت خیلی سرم شلوغ بوده ببخش که دیر میآم اما سعی میکنم همه ی پستای نخونده رو بخونم ایشالا که الان بهتری خاله جون


سلام ممنون عزیزم.
ایشالله کمی تقویت بشن خوب میشن عزیزم. نگران نباش.

شما لطف دارید عزیزم.ممنونم.
مریم
16 آذر 91 22:09
میدونم برد پیت منظورم از ه همون هست هستش


اهان متوجه شدم.
ماشالله به پشت کارت مریم جون.افرین.

مریم جون بیا کمی بالاتر باز هم پست هست هااااااا
باران قلنبه
21 آذر 91 16:17
سلام عزیزم دخترم باران مظفری تو مسابقه محرم اتلیه سها شرکت کرده خوشحال میشم اگه به وبمون بیایی و به لینک مستقیم اتلیه بروید وبه باران امتیاز 5 رو بدهید تا 20 دی مهلت دارید واگر قبلا به کودک دیگری رای دادین بازم میتونین به باران من رای بدهید منتظر کمکتون هستم مرسی
مامان سانای
26 آذر 91 20:02
چقد خوشگل شدی


مسی خاله