پریساپریسا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

تقدیم به پریسای عزیز

با دیدن روی ماهت روزم ساخته میشه....

محرم 91و پریسا

1391/9/6 16:27
نویسنده : مامان پریسا
1,979 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

امیدوارم همه ی دوستان سلامت باشن. و عزاداری هاتون قبول باشه.

یه سلام هم به گل دخترم پریسا جونم.قلبماچبغل

این چند روز به دلیل این که مرتب همراه با پریسا خانم در مراسم عزاداری امام حسین شرکت میکردیم، دیگه فرصت نکردم به وبلاگ دختر گلم سر بزنم.

در عوض الان اومدم تا همه ی اتفاقات این دهه که گذشت را برای پریسا جون بنویسم.

چند شب اول محرم ،سه نفری به هیئت هایی که نزدیک خونه بود میرفتیم پریسا همراه بابایی جلوتر میرفت و دسته های زنجیر زنی رو تماشا میکرد.

روز جمعه قرار بود ساعت 3 بعد از ظهر مراسم علی اصغر شیر خوار در مسجد محله برگزار بشه.ما هم از صبحش رفتیم خونه مامان جون و با خاله معصومه و مامان امیر مهدی که اومده بودن اونجا رفتیم مراسم سفره ی حضرت قاسم:

بعد از مراسم هم خونه ی مامان جون موندیم تا ساعت 3 بشه و به مسجد بریم. پریسا هم کلی با امیر مهدی جون بازی کرد:

10 تا عکس ازشون گرفتیم تا همین یکی خوب دراومداوه

بعد از ظهر هم که همگی برای مراسم علی اصغر شیرخوار به مسجد رفتیم......

چون عکس ها در صفحه ی اول باز نمیشن میذارم ادامه پس بفرمایید.

راستی پریسا در مسابقه ی نقاشی هم شرکت کرد و یه نقاشی خوشکل هم کشیدعکسشو میذارم ادامه......

عزادار کوچولوی امام حسین در مراسم علی اصغر.هر کاری کردم یه لبخند کوچولو هم نزد.مثل اینکه میدونست که امروز ، روزه خندیدن نیست.ماچ

این هم امیر مهدی کوچولو که از اول مراسم تا آخرش خواب بود.

 

بهشون تغذیه دادن و کمی با تغذیه مشغول بود.....

بعد از تغذیه رفته بود تو فکر که ازش عکس گرفتم.که ناگهان...........

از اون چهره ی در هم رفته معلوم بود که بچه خیییییلی خسته شده بودو از عکس گرفتن حوصلش سر رفته بود....نیشخندولی ما که دست بردار نبودیم......چشمک

بعد از چند دقیقه هم خواب رفت و تا اخر مراسم بیدار نشد....

 

همون شب با بچه های خاله معصومه رفتیم واحد فرهنگی مسجد و بچه ها نقاشی کشیدن.از شانسم همون شب دوربین رو فراموش کردم ببرم و با موبایل عکس گرفتم.

پریسا هم یه کاغذ برداشت و شروع کرد به فکر کردن که چی بکشهمتفکر.(موضوع امام حسین و کربلا بود)

 

کمی هم تقلبی کرد.زبانالبته میخواست بدونه دیگران کارشون در چه حدیه....نیشخند

و بالاخره شروع کرد و با کلی حوصله نقاشی خودشو کشید....

و با دیدن نقاشیش این شکلی شدمتعجب.البته باید تفسیر بشهچشمک و هر کسی چشم بصیرت داشته باشه به راحتی میتونه تفسیرش کنهیولخنده

تفسیر:خیمه گاه حضرت امام حسین که در حال سوختنه...دل شکسته

و برای پریسا خانمتشویقتشویق

 

و در آخر شام غریبان.........

پریسا هم در کنار شمع هاش...

چند بار هم میخواست به جای شمع تولد فوتشون کنه...خنثی

به آخر مراسم نرسیدیم چون بارون شدیدی شروع شد و مجبور شدیم برگردیم خونه....

 

خسته نباشد. ممنون که همراهیمون کردید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (37)

سمی مامان امیرین
6 آذر 91 17:25
عزاداریهای مامانی مهربون و گل دخملی مبارک.


ممنون سمیرا جون.
ولی این مبارک همون قبوله دیگه؟؟؟؟!!!
سمی مامان امیرین
6 آذر 91 17:26
نقاشیش و خودش تنهایی کشیدیعنی اصلا شما راهنماییش نکردید1!!اگه اینطوره که آفرین ذختر عاقلم


اره عزیزم خودش تنها کشیده . من فقط داشتم عکس میگرفتم اصلا متوجه کشیدنش نشیدم.

تبریک میگم پس شما هم چشم بصیرت دارید.
مامان تارا
6 آذر 91 21:41
ای بابا ببین بچه چقد عصبانی شده !! نگیر عزیزم نگیر دیگه


مامانی نمیخواین تو مسابقه نی نی فشن شرکت کنیین؟
http://ninimod.niniweblog.com/


مگر میشه نگیرم عزیزم.
سمی مامان امیرین
6 آذر 91 23:28
وای مریم جون اون مبارک و بکن قبول تا آبزوم بیشتر از این نرفته


حیفه میخوام یادگاری بمونه. من که میدونم عجله داشتی
مامان آرشیدا کوچولو
7 آذر 91 0:30
قبونش برم جیگمل ام رو خسته نکنی مامانش


نه عزیزم هواشو دارم.
مامانی درسا
7 آذر 91 2:44
عزیزمی خانمی و مامانش انشاالله صاحب نام این روزای عزیز نگه دارتون باشه ..... خصوصی داری


ممنون دوست گلم.
دست گلت درد نکنه
مامان مهبد كوچولو
7 آذر 91 9:48
انشاالله كه جاجتتون روا شده باشه .


ممنون عزیزم
زهرا _ مامان مریم گلی
7 آذر 91 11:22
عزیزممممممممم.....

چقققققققدر اون عکسی که داره شمعارو نیگا میکنه دوست دارمممم


ممنون زهرا جون.
مریم خانم رو میبوسم
مائده
7 آذر 91 13:24
قبول باشه پريساي نازم ...


ممنون خاله
مامان فرنيا
7 آذر 91 15:24
پريسا جون و مامان مريم قبول باشه خوش به سعادتتون من اين جا كه هستم نزديكمون مسجد نيست اما خانه ها مراسم داشتند كه بيشتر عصرها بود و من سركار بودم روز جمعه هم كاري براي باباي فرنيا پيش امد و ما تنها خانه بوديم و نتونستيم بريم مراسم علي اصغر
البته شبها از توي كوچه دسته هاي عزاداري رد ميشدند و فرنيا تا ميديد سينه ميزد و همش ميپرسيد چي شده؟
قربون اين گل دختري برم كه اينقدر عاقله ببين ماماني دختر طلا ميدونسته وقت خنده نيست


سلام فرشته جون.
وای چه بد. البته اشکال نداره اصل دله که باید عزادار باشه.
ایشالله که مشکلی نباشه.
قربون این فرنیا گلی . مثل پریسا میخوان از همه چیز سر در بیارن...
parisa
7 آذر 91 15:32
سلام خاله جون.
من لینکتون کردم مرسی بابت نظرتون.لطفا منو با قاب کودکی لینک کنید.مرسی


لینک شدی گلم.
مامان سویل
7 آذر 91 15:58
شیطونه خاله


خاله؟؟؟؟؟؟!!!!!
طنین
7 آذر 91 17:17
عزیزم عذاداریهاتون قبول باشه انشالله مریم جون
منم نذر کردم هروقت بچه دار شدم تا 3 سال ببرمش برای مراسم علی اصغر
حسابی کلافه شده ها پریسا از عکسش کاملا مشخصه
عزیزم من چندبار اومدم اما کد کامنت برام باز نمیشد کامنت بذارم
ببخش گلم


سلام عزیزم.
ممنون که اومدی. زحمت کشیدی.
ایشالله به حاجتت برسی و خدا یه نی نی خوشکل بهت بده.د نذرتو انجام بدی.
مامان محمد و ساقی
7 آذر 91 19:14
سلام مریم جون.خوبی؟
عزاداریهاتون قبول باشه
ماشا... شما هم دست به دوبینت عالیه.در همه حالت عکس گرفتی.همشون ماندگار هستند


سلام مینا جون.ممنون عزیزم.
ای بابا.......از هر 20 تا ششششششاید یکی خوب در بیاد. اااااااصلا همکاری نمیکنه
مامان محمد و ساقی
7 آذر 91 19:16
ای جونم امیر مهدی رو ببین.عاشقشم.چه خوبه که کنار هم نشستن برای عکس
تو مسجد هم خسته نباشین و عزاداریهاتون قبول باشه.چه خوبه که از اول تا آخرش بچه ها بخوابن.


اگر بخوابن خوبه. خوب بچه تحملش کمه حوصلش سر میره.
مامان محمد و ساقی
7 آذر 91 19:16
تو سنش و با درکش نقاشیش عالیه


ممنون مینا جون.
مامان محمد و ساقی
7 آذر 91 19:17
عکسهای شام غریبان خیلی قشنگن


مررررررسی عزیزم.
مامان محمد و ساقی
7 آذر 91 19:18
لباس سبز خیلی بهش میاد
ما هم آپیدیم


چشم میام خدمتتون.
مامان تارا
7 آذر 91 19:40
سلام عزیزم بابت رمز خدمتتون عرض کنم که یه سری عکسه که هنوز تکمیل نشده آماده شد خودم خدمتتون ارسال میکنم پریساجون رو ببوس
مامان اتنا
7 آذر 91 23:05
سلام عزیزم قبول باشه .ایشالله امام حسین هیچوقت فرشته کوچولو تو تنها نزاره.


سلام
ممنون عزیزم.
همچنین ایشالله.
الهه مامان یسنا
8 آذر 91 9:50
سلام به مامانی و پریسای نازنین. مامانی عزاداریت قبول باشه. میگم خوب عکس نگیر دیگه گناه داره بچه خوب


سلام گلم.
ممنون همچنین.

واااااااا مگه میشه؟؟؟؟؟؟؟
مامان سيد محمد سپهر
8 آذر 91 10:12
سلام دوستم با دومطلب به روزيم .....منتظر ديدگاهايتان هستم
عزاداري هاي پريساي گلم هم قبول باشه


سلام. ممنون
چشم.
خاله
8 آذر 91 10:49
سلام عزاداریهاتون مقبول حق انشالله.


سلام
ممنون. همچنین
مامان اسرا واسما
9 آذر 91 6:57
سلام عزاداریهاتون قبول باشه.خوشگل خاله چه ناز شده تو عکس آخریه حیف که چشاشو بستهنقاشیش باتوجه به سن کمش عالیه
راستی مریم جون بالاخره طلسم شکست ومنم آپ کردم خوشحال میشم سر بزنی


سلام.ممنون عزیزم
نور فلش چشمشو اذیت کرد برا همین چشاشو بست.
ممنون حتما میام.
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
9 آذر 91 11:03
عزاداری هاتون قبول
عکس های پریسا جون در محرم هم زیبا بودند حتی با اخم هاش


ممنون عزیزم.
عموی محیط بان
9 آذر 91 16:29
سلام ممنون از حظورتون شما میتونید تصاویر نی نی نازتون پریسا خانم رو برامون طبق شرایط وب که تو پست ثابت آوردم به ایمیلمون n_khorasan@yahoo.com بفرستید لطفا آدرس ایمیلمون رو دقیق وارد کنید اکثرا آندر لاین رو اشتباه میکنند.
ممنون
این دسته گل برای پریسا جون


سلام. ممنون برای توضیحاتتون.
عموی محیط بان
9 آذر 91 16:32
راستی لینک تونو گزاشتم رو وب
با اجازه


خواهش میکنم.
ممنون. شما هم لینک شدید.
مامان محمد و ساقی
9 آذر 91 18:26
سلام مریم جون.خوبی عزیزم
ممنون که وقت گذاشتی گلم


سلام مینا جون.
خواهش میکنم عزیزم.
ثمین
9 آذر 91 23:46
سلام عزیزم
یه لطف میکنید و بیاین یه بار دیگه رای بدین
یه نفر به سم وبلاگ شما رای داده که من نمیدونم کدومش شمایید!!!!
لطفا اولش بنویسید: جهت رفع ابهام
ممنون


سلام
چشم. فقط به خاطر گل روی ثمین جون.
ثمین
10 آذر 91 0:09
مرسی گلم که قبول زحمت کردین و اومدین


خواهش میکنم.

فقط امید وارم مشکلی پیش نیاد
ثمین
10 آذر 91 0:24
عزیز دلم خودتو ناراحت نکن
اون یه اشتباهی کرده من چون دیدم برای چند نفر ............حواسم هست دارم چیکار میکنم
از نظر.........هیشکی نشناسدش!!!
خب؟؟
دوست دارم دختر نازت و ببوس
یه چیز دیگه لطفا ........ بوده باشه؟؟ ممنون


هر چی ثمین جون بگه.چون خیلی عزیز هستی.

ببخش یه مقدار سانسور کردم . چون گفتی چیزی ........
مامان محمد صدرا
10 آذر 91 6:08
انشاالله صاحب نام این روزای عزیز نگه دارتون باشه .فدای پریسایی بشم که اینقدر دلبره


ممنون خاله
مامان امیرعلی جیگر
11 آذر 91 13:09
عزاداریاتون قبول ایشالا.
پس شیرخوارگان رفتی.من که تنبلی کردم
شام غریبان هم که رفتی .که بازم تنبلی کردیم



جای شما خالی بود. مراسم خوبی بود
مامان ابوالفضل
12 آذر 91 13:31
سلام عزاداریهاتون قبول باشه بخصوص خانم گل .خوش بحال مامان امیر مهدی


سلام.
ممنون عزیزم. جای شما خالی بود.
مامان نیایش
15 آذر 91 20:55
عزاداری هاتون قبولعکس هات هم قشنگ بود


ممنون از شما هم قبول باشه.
مامان نیایش
15 آذر 91 20:58
نقاشی ات هم خیلی قشنگه آفرین دخمل با هوش امام حسین نگه دارت باشه خیلی نازشدی


ممنون خاله زهره جون.
مامان پویان
26 آذر 91 9:43
سلام
مامان پریسا خانم با اجازه شما پویان جون این عکس رو بوسید...

لطفا بیایید وب ما هرچند تازه تاسیسش کردیم اما خوب بیایی ما رو راهنمایی کنید...


سلام.
اومدم ولی.........