پریساپریسا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

تقدیم به پریسای عزیز

با دیدن روی ماهت روزم ساخته میشه....

هدیه های تولد

1391/8/23 17:44
نویسنده : مامان پریسا
8,533 بازدید
اشتراک گذاری

خدایااااااااااااااااااااااااااا ممنونیم.قلبقلبقلب

الان داره بارون میاد یعنی از دیشب شروع شد. ولی الان شددددددددید شد.

خدایا برای این نعمت زیبا که شاید بعد ازبیشتر از 9 ماه برامون فرستادی ممنونیم.هوراتشویقماچ

یه تبریک ویژه هم به دوست عزیزم مینا جون که تولدشونه.هورا

مینا جون از صمیم قلب بهت تبریک میگم.قلب

ایشالله سایت بالای سر خانواده مستدام باشهماچ

 

 

خب این پست به هدیه های پریسا جون اختصاص داره. هم هدیه هایی که در تولد بهش دادن و هم هدیه های دنیای مجازی .و همیچنین دوستای گلی که زحمت کشیدن و در وبلاگ هاشون به پریسا تبریک گفتن.

اینجا مینویسم تا ایشالله پریسا در آینده ببینه که چه دوستای خوبی دارهتشویقتشویقتشویق

پس بفرمایید ادامه تا با عکس ها توضیح بدم

اول از هدیه ی نی نی وبلاگ در روز تولد پریسا جون

و 2 سالگی پریسا جون

و خوشششششششششششششکل مامان

عاشق این عکسشم

 

راستی سارا جون عکستوهم گذاشتم.نیشخندیادت باشه خودت اجازه دادیچشمک

 امسال برخلاف پارسال که تقریبا بیشتر هدیه ها عروسک بود، تعدادی از مهمان ها به پریسا هدیه ی نقدی دادن.

دستشون درد نکنه. ایشالله همش میره به حساب بانکیش.

و اما هدیه ی اول از مامان و بابا. یه حساب بانکی که مرتب بهش اضافه میشه و واسه تولد هم یه مقدار رفت تو حسابش.

و این هم هدیه ی بابا که خیلی دوست داشت برای پریسا بگیره.میدونم زوده براش ولی اصرار بابا حسینه دیگه.....

این هدیه از طرف زن عمو فرزانه

این هم از طرف زن عمو ایران(مامان دانیال )

 

و هدیه ی عمه بهاره

این هدیه ی دایی غلام عباس (آجی یاسمن )

هدیه ی سارا جون مامان علی

 

هدیه ی زینب جون مامان امیر مهدی

 

و هدیه ی مامان آرمیتا گلی

و هدیه ی فرشته جون مامان فرنیا (هفته گذشته که به تولد فرنیا رفتیم بهمون دادن و خودشون در تولد نبودن. ممنون فرشته جون. خیلی قشنگه )

حالا هدیه های دنیای مجازی

اول از همه خاله باران مهربون از وب بسیار زیبای باران.عاششششششققققققققتتتتیم باران جونماچقلب

هدیه ی مامان آرشیدا کوچولو خورشید آریایی

هدیه ی دختر خاله ها از وبسایت دختر خاله ها

هدیه ی مینا جون مامانساقی و محمد عزیزم

هدیه ی عاطفه جون مامان محمد صدرای عزیزم

 

و وبلاگ هایی که تولد پریسا رو اعلام کردن

وبلاگ تولدانه

وبلاگ خاله گلنار

 

و وبلاگ های دوستای عزیزم که برای تولد پریسا پست تبریک تولد گذاشتن از همه ممنونم

وبلاگ خاله باران مهربون

وبلاگ سارا جون آبجی عزیزم

وبلاگ زهرا جون مامان امیر علی گلللل

وبلاگ زهره جون مامان نیایش مهربونم

وبلاگ مینا جون مامان محمد و ساقی عزیزم

وبلاگ لیلا جون مامان کوروش جون عزیزم

وبلاگ اتنا مامان نگین جون عزیزم

 

وبلاگ مامان آرمیتا گلی عزیزم

وبلاگ زینب جون مامان امیر مهدی عزیزم

 

از همه ی دوستان عزیزم ممنونم. ایشالله برای نی نی های نازشون جبران کنمقلب

و 2 تا هدیه ی دیگه

پرده ی صفحه ی ورودی از اقا سجاد وبلاگ نماز

 

و بنر زیبا از وبلاگ اقای نوشیروانی دنیای تصویر متحرک

 


 

یه مطلب دیگه که از پست قبلی جا مونده بود ، دفتر یاد گاری پریسا بودکه میخواستم چند تا از یادگاری ها رو اینجا برای پریسا و دوستان بذارم.

اول یادگاری مامان مریمبغل(عزیزم میدونم دستخطم بده ولی یادگاریه دیگه)

این هم سارا جون البته عکسشو هم گذاشت هم خودش هم علی جون.

دیگه حالا کمی بی حجابه ...تقصیر من نیستنیشخند

و زینب جون مامان امیر مهدی

و مامان آرمیتا

این هم یادگاری.....

ممنون که وقت گذاشتید.

این پست خییییییییییلی سخت بود. خیییییییییییلی وقت گیر بود.آختا تمومش کردم این شکلی شدمابله

تا پست بعدی که به پشت صحنه ی تولد اختصاص داره خدا نگهدار

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (58)

مامان علي خوشتيپ
23 آبان 91 18:43
سلاااام
خوششششششش به حالت پريسا جون...ماشاالله چقدر طرفدار داريا...كانديد بشتي براي رياست جمهوري كلي راي مياري


سلام

نه قربون سرت میخوای برام فهش درست کنی.نمیخوام رئیس جمهور بشه
مامان علي خوشتيپ
23 آبان 91 18:44
دسته همه درد نكنه...هديه ها قشنگن همشون...ايشاالله كادوهاي عروسيت ويلا كنار دريا بدن


ممنون دست همه درد نکنه.
ایشاللللللللله
مامان علي خوشتيپ
23 آبان 91 18:46
خواهش ميكنم عزيزم...ببخش تكراري شد...خودم دوست داشتم ميز لوازم آرايش بگيرم...
البته پريسا از كادوي مامان فرنيا بيشتر از همه كادوها خوشش اومد...معلومه بچمون درسخونه


نه عزیزم کادوت عالیه امروز نشستیم با هم کلی باهاش بازی کردیم


اره خب بچم درس خونه. داستان نقاشی کشیدن در این دفتر رو برا باران تعریف کردم روده بر شد از خنده.
شاید پست بعدی نوشتمش.
مامان علي خوشتيپ
23 آبان 91 18:47
وااااااااااي خجالت كشيدم عكسمو ديدم...
چه دستخطم زشته ها


وااااا سارا وووووووو خجالت

از مال من که بدتر نیست
مامان علي خوشتيپ
23 آبان 91 18:47
خوشم اومد از دقتت بابت روز شمار و وبلاگ تولدانه و ...من اصلا از اينا تو تولد علي عكس ندارم


من هم پارسال نگرفتم. امسال حواسمو جمعععععععععع کردم
مامان علي خوشتيپ
23 آبان 91 18:48
از كادوي آقاي انوشيرواني خيلي خوشم اومد


من هم خیلی خوشم اومد دستشون درد نکنه
مامان علي خوشتيپ
23 آبان 91 18:49
خداياااااااااااا شكرت بابت بارووووووووووووووون
فقط شهرمون جنبه نداشت يه 4 بار برقامون رفت
ولي خيلي انرژي گرفتيم


خب انرژی به مردم داده شد برا همین قطع شد
مامان ابوالفضل
23 آبان 91 18:53
به به چه هدیه هایی مبارک باشه .شما هم واقعن خسته نباشی.
خصوصی داری


مرسی عزیزم.

بابت خصوصی ممنونم گلم.
مامان نیایش
23 آبان 91 19:46
مبارکت باشه دخمل گل خیلی قشنگ بود همه هدیه هات دست همه درد نکنه دست مامانی مهربونت هم درد نکنه که اینقدر زحمت کشیده و همه دوستان رو دور هم جمع کرده آفرین ببخش که ما هدیه مون مجازی بود اما یه دنیا عشق تقدیم به تو XX


سلام زهره جون.
قربونت برم عزیزم.
همین که به یادمون بودید و هستید یک دنیا ارزش داره
مامان محمد و ساقی
23 آبان 91 19:50
سلام عزیزم
ممنون بابت تبریکت عزیزم.من کلی شرمنده شدم بخدا


سلام گلم. خواهش میکنم. ناقابله عزیزم.
مامان محمد و ساقی
23 آبان 91 19:52
واقعا" خسته نباشی.این پست خیلی پربار و سخته.ولی ایشا... پریسا جون بزرگ شد خودش ازت تشکر میکنه.
میبینی مامانی از بس که خوبی همه شما رو دوست دارند.
ببخشید که نتونستیم یه هدیه واقعی تقدیم کنیم.
کادوها هم مبارک باشه.دست همگی درد نکنه.


اره عزیزم واقعا سخت بود. چقد قاطی کردم تا تونستم همه رو جور کنم.
دیگه باید تشکر میکردم از دوستا و یه یادگاری میشد برای پریسا.
ممنون از همه. عزیزم هدیه شما یه دنیا ارزش داره
مامان محمد و ساقی
23 آبان 91 19:54
خیلی خوشحالم که بارون اونجا میاد.اگه بدونی ما امروز داریم یخ میکنم.دمای اینجا الان 10 درجه است


خدا رو شکر هوا کمی بهتر شده.

وای خدا 10 درجه. پس خیلی سرده. خوش به حالتون.


مریم--------❤
23 آبان 91 20:14
مبارکت باشه عزیزم


ممنون گلم
مامان امیر مهدی
23 آبان 91 22:06
دست همشون درد نکنه خیلی قشنگ بودن
پریسا جون مبارکت باشن


ممنون عزیزم
مامان علي خوشتيپ
23 آبان 91 22:13
تولد پريسا جون هم شد سريال ها...
يه پست گذاشتم بيا بخند...از دست علي


خوب دنبال بهونه میگردم برای نوشتن چی بهتر از این

یاسمین مامان سورنا
24 آبان 91 1:34
سلام دوستم ممنون از تبریکت عزیزم
به به خوش به حالتون بارون زده تو شهرتون ما که هنوز تو خشکی هستیم و کولرا هم که روشن
دست همه درد نکنه که به گل دخملمون تبریک گفتن
دست تو مامانیه مهربون هم درد نکنه که اینقدر زحمت کشیدی
راستی رمز رو برات خصوصی گذاشتم چک کن لطفا


سلام عزیزم.

وای خدا یعنی گرمتر از اینجا هم پیدا میشه
ایشالله شهر شما هم بارون بیاد
یاسمین مامان سورنا
24 آبان 91 1:36
وای خصوصی نشد
پس قربون دستت تاییدش نکن من که هواس ندارم خواهر


خیالت راحت باشه عزیزم.
ممنون برای رمز.
مامان اتنا
24 آبان 91 1:39
خیلی پست قشنگی شده این همه خاطره خوب ایشالله همیشه شاد باشی ببخشید دیگه ما دوستای دنیای مجازی هم دستمون همین قدر بازه .شرمنده


وشمنت شرمنده عزیزم.
یعنی از این بهتر مگه میشه؟؟؟؟؟ قربون دوستای عزیزم.
مامان فرنيا
24 آبان 91 7:52
واي چقدر اين دختر طرفدار داره البته ميدونم مامانش گله كه دخترش اينقده طرفدار پيدا كرده دست مامان درد نكنه از دو ماه قبل از تولد كارهاش را شروع كرد و الان بعد از تولد هم هنوز داره زحمت ميكشه
من هم ميخوام كادوهاي تولد فرنيا را براش بگذارم اما اما ن از وقت كم كاش همون روز ازهديه ها عكس گرفته بودم يادگاري خيلي خوبيه


ممنون فرشته جون.
خوبی از خودتونه که بقیه رو هم خوب میبینید.
یادگاریه خوبیه. من از دست بچه ها برشون داشتم تا عکس هاشونو بگیرم.
مامان فرنيا
24 آبان 91 7:54
ديشب از بس از دست فرنيا خسته شده بودم (ماجرا را توي وبش بخون) نتونستم با مادرم صحبت كنم و از باران اهواز اينجا با خبر شدم
ايشالله زودتر هواي انجا خوب بشه و همش باران داشته باشيد


اخییییییی عزیزم.
خسته نباشید.اره جات خالی بارون زیبایی بود. هوا خییییییییییلی پاک و تمیز و خنک شده.بالاخره کولر ها خاموش شدن.
زهرا _ مامان مریم گلی
24 آبان 91 10:46
دست گل همه درد نکنه...اولش گفتم خدایا یعنی بدون رمز میخوایم سارا جونو ببینیم؟؟؟

بعد دیدم نوشتی یکم بی حجابه....گفتم ای ول دمش گرممممم


اما اخرش خیلی بد خورد تو ذوقمممممممم
خب حالمون گرفته شد دیگه!!!!


چرا عزیزم.

خب این عکس هم مثل واقعیشه

باور نمیکنی؟ از خودش بپرس

برای همین هم ازش اجازه گرفتم
منا مامان الینا
24 آبان 91 10:51
عزیزم پریسا جون تولدت مبارک
دست مامان و بابایی وبقیه درد نکنه که جشن به این خوبی واست گرفتن


مرسی منا جون.
ممنون که اومدی.
ستاره زمینی
24 آبان 91 12:11
پریسا جون مبارکت باشه دست همشون درد نکنه.


ممنون خاله
ستاره زمینی
24 آبان 91 12:12



ممنون عزیزم.
مامان زهرا
24 آبان 91 12:24
به به چه پست جالبی
دست همه درد نکنه همه هدیه عالی بودند
دفتر یادگاری و یادگاری در وبلاگ های دوستان و ... همه جالب بودند

من واقعا از بنر ورودی پریسا جون خوشم اومد


باز هم تولدش مبارک


دوست گلم با سه تا پست 40-41-42 بروزیم


مرسی عزیزم.
خوشحالم که خوشتون اومد
چشم میام.
مامان مهبد كوچولو
24 آبان 91 12:54
سلام به به چقدر طرفدار و دوستدار ، گل دختر مبارك باشه اين همه كادو ، به خوشي استفادشون كني ، دست ماماني هم درد نكنه كه اين همه واسه اين پست وقت گذاشته ، كلي كيف كردم


سلام. ممنون عزیزم.
خب دوستان بهمون لطف دارن. من هم از همشون یک دنیا ممنونم.واز شما هم.
مامان کوروش
24 آبان 91 13:24
سلام مریم جونم من که کاری نکردم شرمنده کردی منو عجب کادو های به به پرسیا جونم رو ببوس


سلام لیلا جون دست شما هم درد نکنه. خیلی زحمت کشیدید.
ناهیدمامان فاطمه گلی
24 آبان 91 13:37
سلام من فاطمه ابجی ناهید جون
فعلا مدیریت وبسایت دست من هستش تا نی نی جدید بیاد و ایشالا خود ابجی ناهید مدیریت کنه و دوباره به شما سر بزنه ولی منتظر حضورتون هستیم و ما رو تنها نزارید مخصوصا ابجی ناهید رو
و براش دعا کنید که ایشالا بسلامتی نی نی دنیا بیاد
التماس دعا.


ایشالله به سلامتی برگرد خونه. ممنون عزیزم.
فریبا مامان حسام
25 آبان 91 0:29
عزیزم /خوشگلم/مهربون/خوشتیپ/
آخه دیگه من چی بگم به تو؟
تولدت هزار هزااااااااااااااااااااااااااااار بار مبارک



ممنون خاله
خیلی بهمون لطف دارید
مامان اسرا و اسما
25 آبان 91 5:27
سلام !احتمالا بایدبگم صبح بخیرچون الان ساعت ....
مریم جون پستت عالی بودهدیه ها هم خیلی قشنگ بودن دست همه درد نکنه
پری قشنگم مبارکت باشه همشون


سلام دوستم.
ممنون عزیزم.
ایشالله تولد دخملی ها...
مامان امیرعلی جیگر
25 آبان 91 8:37
این پستم عالی بود.بعده یه هفته دوری از وبلاگا.حالمو سرجاش اوردی


خدا رو شکر که خوبی.
مامان امیرعلی جیگر
25 آبان 91 8:37
هدیه ها عالی.یادگاریا معرکه.جای منم خالی




ممنون عزیزم. جای شما خالی بود

مامان امیرعلی جیگر
25 آبان 91 8:38
چه موهای سارا پر پشته.


بگو ماشالله
ناهیدمامان فاطمه گلی
25 آبان 91 14:28
سلام به دوستای خوب ابجی ناهید و فاطمه کوچولو..
میخوام یه خبر خوب بهتون بدم نی نی ابجی ناهید امروز به دنیا اومد...
سالم و سلامت شکرخدای مهربان...
قربون شما که دعا کردید و نگران بودید...


به به خوش خبر باشید

خوشحال شدم

تبریک میگم
یاسمین مامان سورنا
25 آبان 91 16:33
آره عزیزم لامرد گرمترین نقطه ی استان فارسه مه بدبختم باید از شیراز به اون خوبی میومدم گیر لامرد میوفتادم
مگه شما هم جنوبی هستین؟
کدوم شهر؟البته اگه فضولی نباشه


اخی میفهمم چی میگی.
از گرما هر چی بگی من درکت میکنم.

عزیزم دیگه فکر کنم همه میدونن ما اهوازی هستیم
یاسمین مامان سورنا
25 آبان 91 17:29
آخی شما هم که گناه دارید مریم جونم
اهوازم کلی گرمه
اینجا هم دیروز بالاخره یه 5 دقیقه بارون زد
منم یه ضد حال حسابی خوردم آخه تا دیدم هوا ابریه ذوق کردم و سریع رفتم کولرو خاموش کردم و یه دمیه سیر تازه و با کلم بار کردم و بعد از نیم ساعت دیدم بارون بند اومد و هوا باز کرد و آفتابی شد
دیدم دارم دم می کنم از گرما کولر و روشن کردم و تو آفتاب دمی خوردیم
امروز دیگه کولرو خاموش کردم نه که خنکم باشه ها ولی دیگه به اون گرمای قبل نیست ترسیدم تو این هوای بد سورنا سرما بخوره آخه نه سرده نه گرمه بچه ها دو ها میشن و سرما می خورن


این جا هم همینطوره.
بچه ها همه مریض هستن.
موندیم چکار کنیم. هم گرمه هم سرد!!!!!!!
مامانی شیما وحدیث
25 آبان 91 21:52
وای خدا چه دخمل پر طرفداری خاله ایشالا رییس جمهوریت که حتما رای میاری
چه هدیه هایی دست مامانی هم دردنکنه بابت گذاشتن پست به این سختی
راستی با تاخیر تولــــــــــدت مبارک پریسای خوشکلایشالا که صدساله شی

...............................
واما اومدم بگم که

آقا ســــــــــــــــــــــلام ماه محرم است....



ممنون گلم.
زحمت کشیدید. بهمون لطف دارید.

من هم شهادت اقا را تسلیت میگم.
بابای مهرسا
25 آبان 91 23:11
تولد تولد تولدت مبارک

تولدت مبارک
لبت خندون الهی


ممنون از حضورتون
یاسمین مامان سورنا
25 آبان 91 23:23
آخی جیگرش برم پریسای عروسکم مریض شده
ایشالا زود زود خوب بشه
کللللللللللی جای من ببوسش


ممنون گلم.
الان خیلی بهتره.
هانیه
26 آبان 91 12:07
خیلی قشنگ بودن منم ازاون اسکتامیخامراستی تولدت مابارک پریساگله


قابل ندارن. بیا همین ها رو ببر
محيا كوچولو
26 آبان 91 19:28
سلام خاله جوني و پريساي دوساله ببخشيد كه ما به موقع نبوديم تبريك بگيم. ايشالله 120 ساله بشي پريسا گلي ماشالله پريسا گلي اينقده طرفدار داره


سلام
ممنون عزیزم
ایشالله شما هم سلامت باشید.
ستاره زندگی
26 آبان 91 21:23
وای چقدر کادو
خوش به حالت پریسا جون
بنر ورودی خیلی زیبا بود
دست همگی در دنکنه


مرسی عزیزم. چشماتون زیبا میبینه.
ستاره زندگی
26 آبان 91 21:25
فرشته‌ها از امشب صبوي غم مي‌نوشن دوباره اهل جنت پيرهن سياه مي‌پوشن التماس دعا
مامان محمدصدرا
27 آبان 91 1:38
مریـــــــــــــــم جون !

چه قدر زحمت کشیدی!
دلم برای یه وب خاص برای وروجکم تنگولیده !

دلم تولد خواست

ضمن این که گمون نمیکردم کادوهام رو در معرض دید عموم قرار بدی

خوشحال شدم دیدم جزو کادوهاش هستن !

ان شاالله همیشه سالم و شاد باشید !


ممنون عزیزم.
ایشالله شما هم سلامت باشید
مامان مهبد كوچولو
27 آبان 91 8:11
خصوصي


مرسی
مامان مهبد كوچولو
27 آبان 91 8:12
سلام عزيزم ، اين رمز خدمت شما دوست گلم ، البته چون ...........تنهايي ببين


گلم. رمز این جا بود. خیالت راحت. درستش کردم.
مامان نوژا
27 آبان 91 8:21
وای چقدر هدیه..... میای با هم قسمت کنیم


قابل نداره عزیزم.
مامان مهبد كوچولو
27 آبان 91 8:30
سلام دوست خوبم ، من وقتي كه ميخواستم رمز پستم رو برات بفرستم اشتباه كردم و متوجه نشدم كه بالاخره چند تا نظر برات اومد ، ازت خواهش ميكنم وقتي داري نظراتت رو ميخوني دقت كن كه اگه رمز پست من بدون خصوصي شدن برات ارسال شده ، لطفا تائيدش نكن ! ضمنا ً اگه رمز برات ارسال هم نشده بود بهم خبر بده ، ببخشيد كه اينطوري شد ، فكر كنم از من 4 تا پيام در اين مورد دريافت كرده باشي ، در هر صورت ببخشيد .


اومد عزیزم.
دست گلت درد نکنه. ببخش تو زحمت افتادی.
الهه مامان یسنا
27 آبان 91 10:23
بارون خیلی خوبه روح آدم تازه میشه و سبک


دقیقا.
مامان محمد و ساقی
27 آبان 91 12:48
سلام عزیزم
پست جدید گذاشتم


سلللللللام چشم گلم.
سمی مامان امیرین
27 آبان 91 15:12
دست همشون درد نکنه..ایشالا که مبارکش باشه


ممنون سمیرا جون.
مامان محمد و ساقی
27 آبان 91 20:35
سلام عزیزم
ادامه ی مطلب ها تو سی دی همشون در ادامه نوشته ها هستند.یعنی به این صورت نیست که روش کلیک کنی تا واردش بشی.


سلام.
چه خوب. ممنون از توضیحتون.
مامان محمد و ساقی
27 آبان 91 20:36
ایشا... اینقدر خاطراتخوش از پریسا جون می نویسی و سی دی رو سفارش میدی.


ایشالله ممنون مینا جون.
مادر کوثر
28 آبان 91 10:21
سلام عزیزمممممممممممم
من چند روز پیش اومدم و کامل همه ی مطالب مربوط به تولد رو خوندم و لذت بردم و نظر گذاشتم
نمیدونم چرا ثبت نشده


سلام گلم.

خب شانس ما این بوده.
مادر کوثر
28 آبان 91 10:27
هدیه های خوشگلت و یادگاری ها و پست ها و امکانات جدید وبلاگت مبارررررررررررررررک

این پست خیلی عالی و جذاب شده
مرسی مامانی
معلومه که حسابی وقت گذاشتی و هیچی از قلم نیوفتاده


ممنون عزیزم.
شما لطف دارید.
عشق به دخملی هر کاری رو اسون میکنه.
مرجان مامان پریساجون
30 آبان 91 15:14



ممنون عزیزم.
مامان سيد محمد سپهر
1 آذر 91 14:29
دست خطت هم بد نبود خيلي بامزه بود! همه هدايا مباركت باشه پريساي مهربون!
maman fataneh
14 آذر 91 15:55
واییییییییییییییییییی پریسا جون چقدر تو طرفدار داریاااااااااااااااااا


دوستان لطف دارن