پریساپریسا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

تقدیم به پریسای عزیز

با دیدن روی ماهت روزم ساخته میشه....

جشن تولدخرگوشی 2 سالگی پریسا

1391/8/20 12:44
نویسنده : مامان پریسا
6,934 بازدید
اشتراک گذاری

سللللللللللللللللللام

امیدوارم همه ی دوستان خوب و سلامت باشن.

بالاخره جشن تولد پریسا خانم برگزار شد. جای ههههمه دوستان مجازی خالی بود. خدا رو شکر همه چیز خوب بود.و همون طور که میخواستم گذشت.

فقط باز هم پریسا خانم سرما خورد و الان طفلک خوابیده و هنوز اب ریزی بینی اذیتش میکنه.

 

 

خاله باران.........

تم تولد پریسا خانم برای 2 سالگیش، خرگوش بود.خاله باران عزیزم زحمت طراحی تمام وسایلشو کشیدن.

خاله باران خییییییییییلی ممنون. خیییییییییلی دوستت داریم. برات بهترین ها رو از خدا آرزو دارم.

جای شما واقعا خالی بود.همه یادت کردیم.قلبماچبغل

تولد خونه ی بابا بزرگ برگزار شد . از تمام کسانی که در تولد پریسا زحمت کشیدن تشکر میکنم.

پریسای عزیزم یادت باشه که همه دوستت داریم و برای خوشحال کردنت همه کاری میکنیم.

از عمه بهاره که این 2 روز خیلی بهش زحمت دادیم و در تمام کارها بهم کمک کرد.

خاله معصومه که با نی نی تو دلش ، از ظهر اومدن تا موهای پریسا خانم رو ارایش کنن.

از 2 تا زن عمو ها که برای پذیرایی و کارهای پشت صحنه خیلی همکاری کردن.

و حتی از سارا جون (مامان علی) که وسط مهمانی پاشدن و در پذیرایی بهم کمک کردن.

و مهم تر از همه بابا حسین عزیز که خییییییییییییییلی زحمت کشیدن.

از همه ممنونم .

خدا رو شکر پریسا امسال برخلاف پارسال بیشتر باهامون همکاری کرد.

شاید اون عکس هایی که دلم میخواست ، نتونستم بگیرم. ولی خب از بچه ی 2 ساله بیشتر از این نمیشه انتظار داشت.

قرونت برم عزیزم. تولدت هزززززززززززززززار بار مبارک باشه

بقیه عکس ها با توضیحات کامل در ادامه منتظر حضور سبز و زیبای شما هستن.

پی نوشت:

تشکر ویژه از تمامی دوستان که در پست تولد ، به پریسا تبریک گفتن.

در وبلاگهای زیباشون پست تولد گذاشتن.

و هدیه های بسیار زیبا به پریسا جون دادن.

پی نوشت 2:

ایشالله پست بعدی به هدایا اختصاص داره هم مجازی هم واقعیچشمک

نایت اسکینبفرمایید

 

همه ی دوستان به تولد پریسا خوش آمدید بفرمایید:

نزدیک به 2 ماه درگیر درست کردن این تزئئنات بودم که خاله باران طرح هاشونو برام درست کرده بود.

خرگوش کوچولو های دیواری.

دفتر یاد گاری

کلاه های خرگوشی

دستمال کاغذی خرگوشی

و خوراکی ها. شیرینی خونگی (دست پخت خودم . از اشپز خونه ی مامان ها ):

کشک بادمجان خرگوشی

سالاد ماکارونی خرگوشی

کیک سیب زمینی (در آخرین لحظات از فرشته جون مامان فرنیا طرز پختشو گرفتم. خیییییییلی خوشمزس حتما امتحانش کنید)ممنون فرشته جون.

پفک هندی همراه با خرگوش کوچولو

میوه ها همراه با خرگوش کوچولو

جعبه های خرگوشی هدیه برای بچه ها (درست کردن این ها خیلی زمان برد).

این نمای بالای جعبه

و هدایای درون جعبه ها

لیوان همراه با لیبل های خرگوشی که اسم پریسا هم دارن.

نی های هویجی با خرگوش کوچولو

این هم نمای کلی از میز پذیرایی

شمع خرگوشی

و سر انجام کیک خرگوشی که با دیوار کوب ست شد مژهبغل

 میخواستم غذا روی میز سرو بشه (سلف سرویس) اما زن عمو پیشنهاد داد این مدلی سرو کنیم . من هم قبول کردم. متفکر

پریسا همراه با دوستاش

پریسا و علی جون (علی خوش تیپ )ماچ

پریسا و آرمیتا گلی (سمت راست ) ریزه میزه ماچسمت چپ ستایش دختر دایی حسین ماچ

پریسا و امیر مهدی فرشته کوچولو ماچ

و خرگوش کوچولو ها بغل

بغلبغلماچپریسا  . دانیال پسر عمو محمود و ستایش

پریسا خانم میخواد شمع فوت کنه.

یک و دو سه د یالا شمع ها رو فوت کن حالاقلب

و خوشحال برای این موفقیت بزرگتشویقتشویقتشویق

ببر ببر کیکو ببر  به ما بده تو هم بخور

و فشفشه.........(علی از ترس فشفشه کجا رفته !!!!خاله باران داشته باش)نیشخند

و در اخر هدایا که این به دلیل طولانی شدن این پست، عکس هدایا برای پست بعدی میمونه.

خییییییییلی ممنون که همراهیم کردید.

شرمنده که خیلی طولانی شد.خب تولده و سالی یکبار. نتونستم از این عکس ها بگذرم. همشون کلی خاطره برام به جا گذاشتن.

              

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (109)

مامان فرنيا
20 آبان 91 12:54
عزيزم تولدت مبارك
ماماني خيلي ممنون دستتون درد نكنه خيلي زحمت كشيديد چقدر پريسا با اين لباس ناز شده


ممنون فرشته جون. برای تمام مهربونیات


مامان فرنيا
20 آبان 91 12:55
مريم جون ميدوني از صبح تاحالا چندبار سرزدم تا عكسهاي تولد را ببينم مبارك باشه ايشالله تولد 120سالگيش


ممنون عزیزم.
به خدا شرمندتونم به خاطر پریسا. حالش خوب نیست بهونه گیری میکنه. الان هم خوابید که اومدم کاملش کردم.
مامان اتنا
20 آبان 91 12:56
عزیزم بازم تبریک ویه عالمه هورااااااااااااااااااااا خسته نباشید همه چی عالی وخوشگل از همه خوشگلتر فرشته خودت ایشاله همیشه کنار هم باشید.خدا روشکر که همه چی خوب برگزار شد.


ممنون گلم. ممنون برای این همه محبت که نمیدونم چطوری جبرانش کنم
مامان فرنيا
20 آبان 91 12:59
اهان پس شما هم مثل من دربرابر فاميل تسليم شديد
راستي شما هم كه بيشتر مهمانانتون پسر بودن چرا اينقده دختر كمه؟ يعني براي دخترهاي ما يك مزيت است؟!!!


والله چی بگم.شاید. بله دیگه معولا ما سر تعظیم فرود میاریم
سپیده
20 آبان 91 13:33
به به تولدش مبارک. چشم حتما می زارم و بهتون اطلاع می دم.
خانمی لطفا به مسابقه ش5 رای بده.
http://koodakeman91.niniweblog.com/


ممنون سپیده جون.
چشششششششم.
مامان محمد و ساقی
20 آبان 91 13:37
سلام
به به به تولدت مبارک عزیزم
واااااااااااااااااااااای چه تولد خوشگلی
دست خاله باران درد نکنه.واقعا" یه هنرمنده با این طراحی زیبا
نمیدونم از کجا شروع کنم مریم جون خیلی خوشحالم که همونطور که میخواستی شد


سلام

ممنون مینا جون.
از هر کجا دوست داری شروع کن ما در خدمتیم.
ممنون برای دعاهای دوستان که همه چیز خوب بود.
مامان محمد و ساقی
20 آبان 91 13:40
چه لباسی چه مویی شده خداااااااااا
این عکس اولی خیلی نازه
کیکش خیلی خوشگله مریم جون
من از کشک بادمجونت خیای خوشم اومد.تزیینش عالیه


ممنون مینا جون.
لباسش از مشهده. خودم هم خیلی دوستش دارم.
کشک بادمجون عمه بهاره کمک کرد. دستش درد نکنه.
مامان محمد و ساقی
20 آبان 91 13:42
میگم واقعا" این کارهایی که خودت انجام دادی زمانبر بودن.خوبه که از دو ماه پیش شروع کردی
تزیینات که عالی بود.دست همه که کمک کردن درد نکنه.مخصوصا" سارا جون
من موندم علی جون از چی ترسید رفت اون پشت


اره واقعا زمان برد. اون هم با وجود پریسا خانم.

چی بگم. از فشفشه ترسید طفلک
مامان محمد و ساقی
20 آبان 91 13:43
به به شیرینیها رو ببین.دختر تو واسه خودت هنرمندیهاااااااااااااااااااااا=D
منتظر کادوها هستیم ببینیم توش چیه.قشنگ ترین لحظه تولد برای بچه ها همین فوت کردن شمعه مریم جون.ببین بعدش چه خوشحاله از اینکه موفق شده


په پای دوستان که نمیرسیم تازه اول راهه

دقیقا از خوشحالی پرواز کرد وقتی شمع رو فوت کرد و همه تشویشق کردن
مامان محمد و ساقی
20 آبان 91 13:52
واقعا" خسته نباشی خانومی
از این که تونستی یه خاطره زیبا برای پریسا جون در بهترین روز زندگیش بذاری خوشحالم
خدا رو شکر
ایشا... یه روزی اینجا عکسهای عروسیش رو ببینم عزیزم.


ممنون مینا جون

ابجی گلم

ایشالله عروسی محمد و ساقی عزیزم
مامان محمد و ساقی
20 آبان 91 13:54
اینا هم برای خاله باران





مرسی مینا جون



مامان علی خوشتیپ
20 آبان 91 13:54
وااااااااای یادش به خیرررررررررر.خاطرش دوباره زنده شد....دستت درد نکنه خیلی خوش گذشت بهمون





خدا رو شکرررررررررررررر



مامان علی خوشتیپ
20 آبان 91 13:55
حالا هی پسر منو مسخره کنید
جانه من نگاه کنید تو این جمعیت بالای پسر باز هم دخترا دور و وره علیه من هستن


خدا نکنه عزیزم.
کلی از وجودش خوشحال بودیم.
عزیزمممممممممممممممم دوستت داریم علی جونننننننن
مامان علی خوشتیپ
20 آبان 91 13:56
تزئینات یه طرف...مزه خوراکیها یه طرف...شکلک آی از دهن اومدن کو؟؟؟؟؟



همین دورو بر هاست برات پیدا میکنم
مامان علی خوشتیپ
20 آبان 91 13:57
بابا یه کارد و بشقاب دادن که زحمت نداشت...منو و ممامان امیرمهدی و مامان آرمیتا که همش در حال حرف زدن بودیم


به هر حال ممنون عزیزم.
همون هم کلی ارزش داره برای من.
خوشحالم که بهتون خوش گذشت
مامان علی خوشتیپ
20 آبان 91 13:59
بابای علی هم تشکر کرد و گفت کیکش واقعا خوشمزه شده
علی همون دیشب از پاک کن و تراشش استفاده کرددستتون درد نکنه...
اگه میدونستیم چیز میز گیرمون میاد نرخ کادو رو بالاتر میبردیم


خواهش میکنم ناقابل بود.
مبارکش باشه شرمنده که کم بود.
همون هم یه دنیا ارزش داره
مامان علی خوشتیپ
20 آبان 91 14:00
آی ببخشید یادم رفت ...خاله باران...دستت درد نکنههههههههههههههههههههه...ترکوندی.........عالی بودن طراحیات...به خصوص جعبه کادو....
البته مریم جون هم خیلی تمیز و باسلیقه کار کرده بود
شیرینیشم که از ماله من خوشمزه تر شده بود




بابا دیگه چوب کاری نکنید

البته خاله باران که بببببببببببببلللللللله

خیلی بهش زحمت دادم.

کارش 20 20 20
مامان علی خوشتیپ
20 آبان 91 14:01
منم ایشاالله تا فردا عکسامونو میذارم...


ایشالله
ممنون عزیزم
مامان علی خوشتیپ
20 آبان 91 14:03
کی میگه علی ترسیده؟؟؟؟؟؟؟؟
خواسته نظارت کنه از بالا یه وقت اتفاقه بدی نیفته...مهندس ناظره بچم...


قررررررررررررربون مهندس ناظر برم مننننننننننن

مامان علی خوشتیپ
20 آبان 91 14:05
باز هم تولدش مبارک...الهی عکسای عروسیشو ببینید...البته با یه نفر دیگه


ممنون.
ایشالله
حالا چرا ناراحت؟؟؟؟؟؟؟ایشالله عروس بشه من نوه هامو ببینم از دست این پسر کچلش راحت بشم
مامان علی خوشتیپ
20 آبان 91 14:10
چه تو عکس کادومون بزرگ افتاده
حیف بازم تکراری شد
راستی عکس من و علی رو هم تو پست بعدی بذار.اشکال نداره ها...فقط چون بی حجابه فیلتر نشین یه وقت؟میدونی که کدوم عکسو میگم؟


کادوت عااااااااااااالی بود سارا جون.
میذارم برای جهازش

باشه حتما میذارم. منتظر اجازه بودم که صادر شد

هر کی میخواد عکس سارا جونو ببینه پست بعدی بیاد اینجا
مامان علی خوشتیپ
20 آبان 91 14:18
دلم برای همه دوستان تنگ شدهههههه
زود یه برنامه دیگه بذاریم دیگه


من هم.....
هر وقت گفتید من هستم
مامان مهبد كوچولو
20 آبان 91 14:26
سلام . بازم مباركه عزيزم . چه تولد با شكوهي !! دست ماماني درد نكنه كه اينقدر زحمت كشيده ، پريساي عزيزم الهي كه هزار ساله شي خاله جون . به اميد اينكه قدردان ماماني خوب و مهربونت باشي . مي بينم كه ني ني وبلاگي ها دور هم جمع شدن فقط جاي ما خالي بوده
ماماني پريسا راستي دستور پخت كيك سيب زميني رو به من هم بده منتظرم .


سلام گلم.
ممنون عزیزم. دوست داشتم تمام دوستان پیشم باشن.جاتون خالی بود.

چشم. از فرشته جون اجازه میگیرم. میذارم براتون.
مامان فرنيا
20 آبان 91 14:32
واي نازي چرا پريسا سرما خورد؟ الان كه ايشالله بهتره؟


ممنون فرشته جون.
اره زن عموش دیشب بهش دارو داد. کمی بهتره
مامان آرشیدا کوچولو
20 آبان 91 14:36
فوق العاده بود میدونم واقعا در آوردن طرح ها ، تدارک تولد ، غذا میوه کیک و... خیلی برنامه ریزی میخواد و سخته اما عکس ها فوق العاده شدند واقعا خسته نباشید


ممنون از تعریفتون.
اما عششششششششق خستگی سرش نمیشه
مامان کوروش
20 آبان 91 14:40
سلام مریم جون خدا رو شکر که خیالت راحت شد وتولد عالی گرفتی پریسا جونم هم ناز ناز شده مثل همیشه


سلام لیلا جون.
ممنون اره واقعا. دیشب راحت خوابیدم
مامان آرشیدا کوچولو
20 آبان 91 14:40
پریسا جون فوق العاده زیبا و جذاب شده لباسشم خیلی شیکه
هزار تا بوس براش


ممنون عزیزم.
روی ماه ارشیدا جون رو هم میبوسم
مامان کوروش
20 آبان 91 14:41
دست خاله باران عزیز هم درد نکنه همه چیز عالی بود خودت هم که یه پا هنرمند علی هم قربونش برم کجا رفتی خاله جون تو مردی باید صف اول باشی


ممنون از تعریفتون.
من که به پای دوستان هنر مند نمیرسم.
دست خاله درد نکنه که زحمت کشید.
سارا جون میگن مهندس ناظر بوده
مامان کوروش
20 آبان 91 14:42
دوستان همه جمع وجای من و مینا خالیهمیشه شاد وخوش باشید وپریسا جونم انشالله عروسیت عزیزم دیگه داری خانم میشی گلم


بله جای لیلا جون و مینا جون و بقیه دوستان خالی بود.
ممنون عزیزم.
مامان علی خوشتیپ
20 آبان 91 15:05
خودتم خیلی ناز شده بودی دیشب...اسپند دود کردی؟


ممنون عزیزم.
چشمات قشنگ میبینه.
اره صدقه دادم
مامان امیر مهدی
20 آبان 91 15:16
مبارکش باشه مریم جون ایشالا همه ساله با دلی خوش
خیلی خوش گذشت ولی یه عکس درست حسابی نگرفتم .برام چند تا آپلود کن آدرسشونو بهم بده تا پست جدید بزارم


ممنون عزیزم.
چشم. برات چند تا اماده میکنم.طفلک امیرمهدی که حال نداشت. بهتر شد؟
مامان محمدصدرا
20 آبان 91 16:37
مریم جون خوشحالم که جشن تولد پریسا جون به تو و همه دوستهات خوش گذشته و خوشحالم از این که وروجکت باهات همکاری کرده !
خیلی هم زحمت کشیده بودی معلومه !
دست همه دوستهات هم که کمکت کردن درد نکنه
واقعا تولد و طراحی تم تولد یک نفره عمرا امکان پذیر باشه !
ان شاالل ه جشن شکوفه ها براش بگیری!
ان شاالله جشن فارغ التحصیلیش !
و هرسال برلت شیطونتر بشه و به زور ازت تولد بخواد !
مبارکش باشه

اینم کادوی ما

http://www.up.iranjoman.com/images/kjwo369llxtkb74pzc5.gif

و این هم یکی دیگه !

http://aoola.persiangig.com/aruzash.jpg



ان شالله همیشه درکنا رهم خوب و خوش باشید !


ممنون عزیزم.
جای شما خالی بود.
ممنون ایشالله برای محمد صدرا هم به همه ی ارزوهاتون برسید.

هدایا عالی بودن.اتفاقا پریسا دید و کلی ذوق کرد براشون مخصوصا اولی.
مامان محمدصدرا
20 آبان 91 16:40
من عاشق لباسهای دخترونه ام !

خیلی قشنگه لباسش!

مثل فرشته ها شده !

باز هم تولدت مبارک پریسا جون !


ایشالله نی نی بعدی دختر باشه.تا به ارزوت برسی.
ممنون عزیزم.
ارغوان
20 آبان 91 16:53
عکسا قشنگ بودن مرسی که خبر کردین...پریسا جونو ببوسید



ممنون عزیزم.
چششششششم.
مامان ماهان
20 آبان 91 18:28
واااااااااااااااااااااااای مبارکا باشه
پریسا جونمممممممممممم تولدت مبارکهههههههههههههههههههههههه
دست مامانی درد نکنه حسابی زحمت کشیده واقعا خسته نباشی گلمممممممممممممم



ممنون عزیزم

خواهش میکنم. من هم ممنونم.
طنین
20 آبان 91 18:36
مبارک باشه عزیزم چقدر همه چیز با سلیقه و عالی بوده حیف شد نتونستم بیام
اگه منم میومدم از این گیفتها به منم میدادی؟


ممنون عزیزم.چکار کنم خانمی این همه برام ناز کردی. دیگه نخواستم ناراحت بشی وگرنه بیشتر اصرار میکردم .
اره عزیزم بهت یکی میدادم
ثمین
20 آبان 91 19:04
سلام گلم.خیلی خوب بود.
ممنون که ما رو هم دعوت کردین!
گزاشتم توی ژورنال دنیای نفیس با لینک وبلاگ پریسا جون


سلام ثمین جان.
ممنون عزیزم.لطف کردید.
زهرا _ مامان مریم گلی
20 آبان 91 20:04
عروس کوچولوی نانازززززززز....تولدت مبارکککک.....مامانش؟توروخدا شرمنده.....دست خالی که اومدم الان!تو وبلاگمم حتی یه تبریک خشک و خالی هم نگفتم


حالا بیا لا اقل این بپذیر از من


ممنون زهرا جون.
این چه حرفیه. همین که با این همه گرفتاری مرتب بهمون سر میزنید و برامون یادگاری میذارید یه دنیا ارزش داره.
از راه دور روی ماه مریم گلمو میبوسم
زهرا _ مامان مریم گلی
20 آبان 91 20:05
ضمنا عکسا و در کل خود تولد محشرررر بود....من اصلا از این تولدای بی مزه ی شلوغ پلوغی که به اسم بچه اس و به کام بزرگترا خوشم نمیاد....همش خرجای الکی و .....ولی تولد شما محشررررر بود...افرین مامان نمونه....که اینقدم واسش زحمت کشیده بودی....دست گلت درد نکنه واقعا


ممنون زهرا جون.نظر لطفتونه.
من هم با شما هم عقیدم.
تولد فقط باید به دهن بچه ها شیرین باشه.
روز تولد روز خودشونهو هر کاری خواستن ازادن
سمانه مامان پارسا جون
20 آبان 91 20:16
به به مامان باسلیقه
آفرین به اینهمه هنر


ممنون گلم. لطف دارید
مامان نیایش
20 آبان 91 20:48
به به چه جشن قشنگی خیلی خیلی قشنگ بود همه عکس ها خیلی زحمت کشیدی مامانی دستت درست
واقعا خسته نباشید و تولد دختر گلت هزاران بار مبارک همیشه شاد باشید و تند تند جشن تولد بگیرید نیایش هم خیلی از این خرگوش کوچولو ها خوشش اومد و گفت که به پریسا جون بگم تولدت مبارک خرگوش کوچولو عزیزم هدیه ی من برات یه دنیا عشقه


مرررررررررررسی زهره جون.جاتون خیلی خالی بود عزیزم.
ممنون نیایش جونم. فربونت برم عزیزم.ممن همروی ماهشو از راه دور میبوسم.
ما هم عاشقانه دوستتون داریم
مامان نیایش
20 آبان 91 20:49
همه کادو ها مبارکت باشه منتظر پست های بعد هستیم


ممنون عزیزم. چشم.
مامان علي خوشتيپ
20 آبان 91 20:52
منظورم از يه نفر ديگه مامان امير علي هستننننننن كه الان خيالت راحت تو مشهده...واقعا كه...نميگه براي تولد عروسم بايد حضور داشته باشم...
خدا به دور...ايشششششششش


آهاااااان
حالا فهمیدم.خوش به سعادتشون.زیارتشون فبول ایشالله.

مادر شوهر؟؟؟؟؟؟
بذار بچم فعلا خوش باشه
مامان علي خوشتيپ
20 آبان 91 20:53
راستي يادم رفت بگم...تو چرخ خياطي باطري هم هست...درشون بيار يه وقت خراب نشه...


ممنون که گفتی چون میخواستم همینجوری بردارمش
مامان نیایش
20 آبان 91 21:02
پست ثابتت هم خیلی قشنگه دست مامانی با سلیقه درد نکنه


ممنون عزیزم.
مامان الینا
20 آبان 91 22:14
سلام مامان پریسا جون .تولد فرشته کوچولوت مبارک البته میدونم چند وقت پیش بود اما بازم تبریک.خیلی قشنگ شده بود واقعا زحمت کشیده بودی .مامانی جون لطفا به وبلاگ جدیدم بیا و ببین میتونی کمکم کنی .ممنون عزیزم .منتظرتم


سلام خانمی

ممنون از تبریکتون. ولی متوجه منظورتون نشدم. تولد تازه دیروز بود.

باشه عزیزم الان میام.
مامان رومینا
20 آبان 91 22:44
چه تولد خوشگلیهمه چی خرگوشی بوده ایولمبارکهعکسا خیلی خوب شدن دست همه درد نکنه بابت مک هاشون و هدیه هاشون


ممنون گلم.
من هم از شما برای حضورتون تشکر میکنم.
مامان اسرا و اسما
20 آبان 91 22:50
نازگلم دوسالگیت مبارکایشالله 200 سالگیت همراه نوه ها ونتیجه هات
مامانی گل شما هم خسته نباشی عزیزم همه چی عالی بود


ممنون عزیزم.
خوشحالم کردید با حضورتون.
سپیده
20 آبان 91 22:52
سلام. ثبت شد.
http://koodakeman91.niniweblog.com/


سلام
ممنون عزیزم
بابای مهرسا
20 آبان 91 23:23
سلام
تولد تولد تولدت مبارک
عکس ها خیلی خیلی قشنگ بودن
از خدا میخواهم که همیشه شاد باشید


سلام

ممنون از حضورتون.
همچنین برای شما و مهرسای عزیز
بابای دوقلوها
21 آبان 91 7:23
سلامممممم
تولد پریسا گلی مبارک
یعنی ما غریبه بودیم که دعوت نکردید؟

پریسا خانوم میبینی چه لشکری جمع شده بوده واسه تولدت؟؟؟ بدون که چقد همه دوستت دارن ما هم دوستت داریم

اووووووووووووووووووووووووو چه تزئین و کیک و شیرینی سالاد و دخمل خوشگل پلیسایی، مبارک مبارکه ایشالله

انشالله 150 سالگیت


سلام.
ممنون. من که چند وقته دارم همه ی دوستان رو دعوت میکنم.دیگه اگر اطلاع رسانی نشد شرمنده.
ممنون از حضورتون.
فرشته مامان امين رضا
21 آبان 91 7:38
سلام

همه چيززيبا وقشنگ بود.خسته نباشي ودست همه دردنكنه.انشااله هميشه به شادي وجشن باشن
لباس پريساجون هم زيبابودانشااله عروسيش


سلام
ممنون فرشته جون.
ایشالله عروسی امین رضا جون.
سمی مامان امیرین
21 آبان 91 9:17
بازم تولدت مبارک ای گل ناز کوچکX...دست شما هم درد نکنه مریم جون واقعا که خسته نباشی...
کیکش خیلی با مزست...


ممنون سمیرا جون.
کیک که عالی بود.جای شما خالی
سمی مامان امیرین
21 آبان 91 9:19
دست باران عزیزم درد نکنه..من که همه تولدهای امیرحسین تا الان ماه رمضون بوده و تولدای امیرعلی هم همچنان تو ماه محرم و صفر بوده و میباشد..نمیتونم از این سلیقه خاله باران استفاده کنم..ولی اگه عمری باشه سال دیگه برای امیرحسین جشن الفبا و تولدش و یکی میگیرم.
ایشالا عروسی گل دخترت.


سلام سمیرا جون.
از سال اینده تولد پریسا هم در ماه محرم میفته ولی من جلوتر میگیرم. خلاصه درستش میکنم دیگه...
ایشالله . حتما عالی میشه.امیر حسین جون هم خوشحال میشه.
الهه مامان یسنا
21 آبان 91 9:26
تولدت مبارک پریسا خانم. چه تولد زیبایی که معلومه به همه بچه ها خیلی خوش گذشته.
بازهم تولدت مبارک عزیز دلم


ممنون عزیزم.جاتون خالی بود. بله به بچه ها که خیلی خوش گذشت
ثمین
21 آبان 91 11:44
سلام عزیزم
ایمیل تون ناقص بود. لطفا آدرس کامل رو بزارید تا رمز رو بفرستم. ممنون میشم.


سلام.
چشم
مامانیه سپهر
21 آبان 91 12:42
بازم تولدش مبارک. کیکش خیلی ناز شده. البته ببخشی اول باید بگم پریسا خانم خیلی خوشکل شده با اون لباس عروس قشنگش.حتماً بچه ام کلی ذوق داشته واسه پوشیدنش. بازم تولدش مبارک باشه. مامانیه پریسا واقعاً دستت درد نکنه، درکت میکنم که تولد یه بچه رو گرفتن چقد دردسر داره.
راستی با معرفت دعوت میکردی ما هم میومدیم از کیک خوشمزه اتون میخوردیم..
شوخی کردم عزیزم.
ایشالا تولد 120 سالگیش رو جشن بگیری. به جای من لپپپپاشو بگیر و ببوس.
راستی علی ما رو هم اینقد سربسرش نزار.من عاشقشم.


ممنونمامانیه سپهر جون.
اره لباسشو خیلی دوست داره . هر بار پرف میکرد کلی تبلد تبلد میخوند.
جاتون خالی بود. شرمنده عزیزم. دیگه به دلایلی مجبور شدم چند تا از دوستان رو فاکتور کنم.وگرنه دوست داشتم همه باشن.
سارا
21 آبان 91 13:05
ای جاانم

تولد پریسا خانوم گل مبارکا باشه
ایشالا تولد 120 سالگیشو زیر سایه پدر و مادر بگیرید
البته تا اون موقع مریم خانوم دندون کیک خوردیم نداره یحتمل
دستت درد نکنه واقعا تولذ زیبایی براش گرفتی و سنگ تموم گذاشتی


ممنون سارا جون.

چرا نداشه یاشم. اگر هم نداشتم از عاریه ایی استفاده میکنم.
اخه این جور کیکا خوردن داره.
جاتون خیلی خالی بود.
ممنون ایشالله عروسی تون.
امیر
21 آبان 91 13:39
سلام
من تبریک گفتم

بازم میگم تولد کوچلوی عزیز مامان وبابا مبارک

از اینکه نمیتونم برات کادو بدم شرمسارم عمو


سلام
ممنون از حضورتون.
همین که به یادمون بودید کافیه.
ناهیدمامان فاگمه گلی
21 آبان 91 14:10
سلام
تولد تولدت مبارک عزیزم پریسا جونم
مامانی دستت در دردنکنه تم خرگوش خیلی خوشگل بود تزیینات وتدارکات محشربود انشالله صدسال زنده باشه زیز سایه پدرومادرش


سلام
ممنون عزیزم.
ایشالله نی نی های شما هم سلامت باشن گلم.
مامان علی خوشتیپ
21 آبان 91 14:57
ما هم عکسامونو گذاشتیما


عالی بود عزیزم.
ممنون


rainbow
مامان ابوالفضل
21 آبان 91 16:17
سلام تولد پریسا جووووووووون مبارک . باشه ما رو دعوت نکردی خاله ما ناراحتیم
عیبی نداره
انشاالله تولد صدسالگی .خیلی مبارکه .


سلام
ممنون گلم.
شرمندم عزیزم. ایشالله دفعه های بعد در خدمتتون هستیم.
مامان کیاوش
21 آبان 91 18:17
تولد پریسا جان مبارک باشه.
شما هم خسته نباشید مامانی


ممنون عزیزم.
دنیای نیاز به نماز | World Prayer.ir
21 آبان 91 19:33
سلام
درستش کردم
امیدوارم که خوشتون بیاد
بذارینش اول کد ویرایش قالبتون
منظورم این کده:



-

اگه برین قسمت ویرایش قالب و بعد کدهای قالب را با دکمه ی اینتر بدین پایین و بعد این کد بالا را که بهتون دادم را کپی کنید و در اول قالب پیست کنید

چشم اگه یادم باشه حتما بهتون میگم
بازم میگم مبـــــــــــارک باشه


ممنون سجاد جان ولی نیامد.....
دنیای نیاز به نماز | World Prayer.ir
21 آبان 91 20:26
کد را گذاشتم همونجا
بی زحمت برین برش دارین


ممنون بسیار زیباست.
دست گلت درد نکنه.
دنیای نیاز به نماز | World Prayer.ir
21 آبان 91 20:40
خواهش می کنم قابل شما رو نداشت
ممنون
شما لطف دارین
مبـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــارکـــــــــه


خواهش میکنم.
ایشالله جبران کنم.
دنیای نیاز به نماز | World Prayer.ir
21 آبان 91 20:48
علامت # که توی آدرس افتاده به دلیل همون کد صفحه ی ورود به وبلاگه!
اگه دوباره کد را برداری پاک میشه ...
چیز خاصی نیست همه کسایی که صفحه ورود میزارن اگه دقت کنید این علامت هم همراهشه

گفتین اسم وبلاگ!
اسم وبلاگ که تغییری نکرده!!!

خواهش می کنم
شرمنده ام نکنید
کاری نکردم، یه هدیه کوچولوی بی ارزشی بود بمناسبت تولد پریسا جون


متوجه شدم.

ممنون اقا سجاد.

اینو نگید. برای من یه دنیا ارزش داره.از این که دوستان به این خوبی در دنیای مجازی دارم خیلی خوشحالم.
مامانی طهورا
21 آبان 91 20:56
عاااااااااااااااااااااااااالی بود عزیزم
دستت درد نکنه میدونم چقد زحمت کشیدی
انشااله همیشه خوش باشین


ممنون عزیزم.
از این که وخملی و دوستا شاد شدن به همه ی این زحمت ها میارزید.
مامانی طهورا
21 آبان 91 20:57
پریسا جون قدر مامانی هنرمندتو بدون


ممنون عزیزم.

مامانی طهورا. عزیزم. اصلا نمیشه برای وبلاگتون نظر گذاشت!!!
مامانی طهورا
21 آبان 91 20:58
چشممون به جمال علی آقای خوشتیپ هم روشن شد
خدا حفظشون کنه هر دوتاشونو


ایشالله. باز هم ممنون.
ایشالله طهورا هم برای مامان و بابا سلامت باشه.
دنیای نیاز به نماز | World Prayer.ir
21 آبان 91 21:09
آره واقعا راست میگویید

هیچی همینجوری گفتم


خدا رو شکر
دنیای نیاز به نماز | World Prayer.ir
21 آبان 91 21:16
ععععععععع واقعا معلم بودین؟
من اول دبیرستانم
امیر حسین هم دوم ابتدایی

هیهههی بعضی موقع ها کمک هم میکنم


بله بودم.
موفق باشید
افرین حتما بهش کمک کن.
دنیای نیاز به نماز | World Prayer.ir
21 آبان 91 21:25
چشم حتماً

واقعا خیلی جالب بود
هم خیاط هم معلم
فکر کنم یه سی چهل تا شغل دارید
معلومه دیگه از هر انگشتتون هنر میباره
تازه مشاوره هم هستین

آره خیلی هم درساشون پیشچیده شده
یه جمع و تفریق را کلی پیچوندن
قدیما از یکان شروع میکردن و جمع میکردن
حالا از دهگان
نه کامپیوتر هم خوبه اما برای شغل اصلی خوب نیست
میخوام برم تجربی ( دکتر قلب )
در مورد مشاوره هم چشم
وقتی معدل خردادم معلوم شد و ببینم چه رشته هایی میتونم برم میام مشاوره


خب دیگه از هر کاری یه بهرهایی نه چندان کامل.به هر حال باید همه ی شغل ها تجربه بشن.

باشه هر وقت کمک خواستی حتما بگو.
ایشالله چه خوب. دکتر قلب. خوبه پس از حالا یه نوبت به خودم بده.

و برای هدیه ی زیباتون:


Flowers
دنیای نیاز به نماز | World Prayer.ir
21 آبان 91 21:36
وایی
ممنون






گفتم که ناقابل بود
چرا اینقدر ما رو شرمنده میکنید؟

من دیگه باید رفع زحمت کنم
باید زود بخوام فردا صبح بلند بشم
با اجازه تون من برم
خیلی خوشحال شدم باهاتون حرف زدم
دوباره میگم، تولد پریسای گل مبارک
120 سال به این سالها
یاعلی
التماس دعا
خدافس


به هر حال باز هم ممنون.
موفق باشید.
محدثه
21 آبان 91 21:39
عزیزم بازم مبارک باشه


ممنون گلم.
مامان ماهان
21 آبان 91 22:07
عزيزم تولدت مبارك
ماماني خيلي ممنون دستتون درد نكنه خيلي زحمت كشيديد


ممنون عزیزم.

برای این فرشته کوچولو هر کاری بکنم باز هم کمه.
مامان تارا
21 آبان 91 22:09
واییییییییییی چه عروسک خوشگلی/ لباست خیلللللی نازه ماهکم / بازم تولدت مبارک
دست مامان درد نکنه واقعا زحمت کشید ها در حد لالیگا


ممنون عزیزم . چشماتون قشنگ میبینه.
لطف دارید.
مامان تارا
21 آبان 91 22:10
وااااااااااااااااااا پریسا جون خاله گشنته اینطوری دستتو کردی تو دهنت یا از بس غذاهای مامان خوشمزه بود انگشتاتو باهاش خوردی؟؟؟؟؟؟؟


دخملم خجالتی تشریف داره خاله. بذار به اون حساب

مامان یاسمن ومحمد پارسا
21 آبان 91 22:13
پریسا جون لینگت کردم


مرسی عزیزم.
شما هم لینک شدید
مامان ابوالفضل
22 آبان 91 13:36
سلام واااااااااااااااااااااااای خوش بحالتون چند تا کامنت !!!! چقدر طرفدار دارین ها یعنی میشه ما هم یه روز ی این رقم کامنتمون 3 تایی بشه ؟!!!
بازم مبارکه .خ ص و ص ی


سلام گلم.

عزیزم دوستان به ما لطف دارن. مهم برای من اینه که به یادم هستن.
مامان محمد و ساقی
22 آبان 91 14:25
سلام مریم جون
این بنر پریسا جون چقدر خوشگله
مبارکش باشه[hr

سلام مینا جون. ممنون عزیزم.
مامان علی اکبر
22 آبان 91 16:14
سلام عزیزم
تولدت مبارک
انشاالله 120 ساله شی


سلام گلم.

ممنون
مامان حسناسادات
22 آبان 91 16:34
تووولدت با تاخیر مبارک خاله جون.ایشالا جشن 120 سالگیی...
دست مامان و بابا درد نکنه


ممنون عزیزم.
ایشالله حسنا جون هم سلامت باشه
مامان محمد و ساقی
22 آبان 91 19:36
سلام خواهر
خوبی
من یه حرفی زدم حالا محکم رو حرفم موندم
ساقی رو که دیگه نگوووووووووو
هر کارتونی که ببینند خلاصه ازش چیزی یاد می گیرند.
من فقط ژله رو آماده می کنم میذارم یخچال.درآوردنش با بابای بچه هاست


سلام ابجی جونم.

این بچه ها به غیر از تقلید هیچ کاری نمیکنن!!!

به به دست بابای بچه ها درد نکنه
مهرانه مامان مهرسا
22 آبان 91 20:39
سلام عزيزم تولد پريسا جون مبارك


سلام
ممنون عزیزم.
مامان محمد و ساقی
22 آبان 91 21:01
راستی هر وقت میخوای ژله درست کنی به ازای هر لیوان آب جوش نصف لیوان آب سرد بریز.ؤله محکم تر میشه.
بعد هم یه کمی بذار تو آب گرم راحت از قالب در میاد.قالب من از این سیلیکونی ها اگه اشتباه نکنم هست.راحت از توش در میاد البته با کمک پدر بچه ها


ممنون از راهنماییت مینا جون.
پس لازم شد دوباره امتحان کنم.
مامان نادیا و نلیا
23 آبان 91 0:08
تولدت مبارک باشه پریسا جووووووووووون
مامان پریسا شما هم خدا قوت
خیلی قشنگ بود تزیینات
راستی نلیا جون ما هم 1 ساله شده هاااا با عکسهای تولدش آپیم و منتظر شما


ممنون عزیزم.
چشم میام خدمتتون.
مبارک باشه
مامان سيد محمد سپهر
23 آبان 91 10:01
سلام عزيزم تولد گل دختري مبارك.معلومه خيلي زحمت كشيدن.همه چيز خوب و بيست بود.
عكس هاي پريسا هم قشنگ افتاده بود.
خداراشكر كه همه دوستان هم بودنچه مجازي چه واقعي دست خاله باران هم درد نكنه
بازم مبارك


سلام
ممنون زهره جون.
زحمت کشیدید.
ایشالله محمد سپهر جان سلامت باشه.
مامان ابوالفضل
23 آبان 91 13:11
سلام یه تولد ساده خوشحال میشیم یادگاری بنویسید بفرمایید...


سلام
چشم مبارکه.
مامان اتنا
23 آبان 91 13:18
سلام خوبی عزیزم پریسا جون بهتر شده؟خبری ازت نبود نگران شدم .ایشالله همیشه سالم وشاد باشید مهربونا


سلام گلم. ممنون از محبتت.
شرمنده سرم شلوغ بود.
مریم--------❤
23 آبان 91 13:33
قشنگ ترین تصویر عمرم عکس نازنینی از نخستین دیدن توست

خوش آهنگ عمرم ٫ یادگار دلنشین اولین خندیدن توست ...

تولدت مبارک . . . دوستت دارم


ممنون مریم جون.
شهرزاد مامان حسین
23 آبان 91 13:57
سلام مامانی. ببخشید که من غافل شدم و دیر اومدم.انشاله تولد این گل خوشگل مبارک باشه. خدای اینجامن چقدر لباسش نازه. مثل فرشته ا. وای چقدر خرگوش اینجاست.


سلام شهرزاد جون.
ممنون که اومدید.
جای شما خالی بود.
مامان محمد و ساقی
23 آبان 91 14:03
سلام عزیزم
از لطف و محبتت ممنونم
بخدا من همچین لایق این همه لطف نیستم
خیلی دوستون دارم


سلام گلم.
خیلی بیشتراز این حرفا ارزش داری. قدر خودتو بدون
گلمممممییییییییییییییی
مامان محمد و ساقی
23 آبان 91 14:21
مرسی


خواهش میکنم گلم
یاسمین مامان سورنا
23 آبان 91 15:28
سلام مامانی مهربون
تولد پریسای عزیزم مبارک باشه
ایشالا 120 ساله باشه و همیشه سالم و شاد باشه
ببخش که نتونستم زودتر بیام و تبریک بگم
خسته نباشی حسابی زحمت کشیدی و تولد خیلی خوبی بریا گل دخترمون گرفتی


سلام گلم.
ممنون عزیزم.
خواهش میکنم.
خوشحالم کردی.
ستاره زمینی
23 آبان 91 16:16



ممنون گلم.
مامان نیروانا
24 آبان 91 8:01
اینقدر دوست و عزیزِ همراه داری مریم جون که من خجالت میکشم با اینهمه تاخیر و دست خال تولد پریسای عزیزت رو بهت تبریک بگم هرچند قبل از رفتنم به مشهد همه ش میومدم ببینم کی تولد پریساجونم میشه تا ازش جانمونم. منو ببخش. خوشحالم که نتیجه ی زحمات چندین روزه رو برای جشن باشکوه تولد پریسای عزیزم گرفتی. از طرف من هزارتا ببوسش. همیشه خندون و شاد ببینیمت فرشته کوچولو. تولدت مبارک


سلام فریبا جون.
ممنون از محبتت. من از کسی انتظار هدیه ندارم. همین که به یادم باشن برام کافیه و یه دنیا ارزش داره.
زیارتتون قبول اگر برامون دعا کرده باشید بهترین هدیه هستش.مرسی عزیزم
مامان مهربد
24 آبان 91 15:32
مبارک باشه تولد گل دخترتون


سلام ممنون عزیزم.
فریبا مامان حسام
25 آبان 91 0:33
وااااااااااااااای چقدر همه چیز با سلیقه و خوشگل طراحی شده.
ایشالله جشن 120 سالگیشو بگیری.
دستت درد نکنه.


ممنون عزیزم.
مامان امیرعلی جیگر
25 آبان 91 8:26
ترکوندیا.


جدیییییییییی
مامان امیرعلی جیگر
25 آبان 91 8:27
تزیینات .غذاها .مخصوصا کیک همه عالی بودن


ممنون گلم.
مامان امیرعلی جیگر
25 آبان 91 8:27
پریسا جونم تولدت هزار بار مبارک.ایشالا عروسیت


ممنون خاله.
ایشالله
ستاره زندگی
26 آبان 91 21:06
خیلی قشنگ وبا حوصله درست شده بود واز همه مهمتر توضیح داده شد که من هم احساس کردم اونجا بودم
برای چندمین بار:
پریسا جون تولدت مبارک عزیزم


ممنون عزیزم.
خوشحالم که خوشتون اومد.
مامان نیایش
27 آبان 91 13:20
سلام پریسا جون تولدت مبارک ببخشید که با تاخیر زیاد بود فرصت نکردم زودتر بیام ایشالا 100 ساله بشی و زیر سایه پدر مادر گلت خوشبخت زندگی کنی.


سلام. ممنون گلم. ایشالله سلامت باشید.
مادر کوثر
28 آبان 91 10:24
سلام پریساخانم دوسالههههههههههه
مبارکه مبارررررررررررررک
تولد با تم خرگوشیییییییییی
چه خرگوش خوشگلی هم داریم مااااااااااا
چه ناز هم شدی
چه کیکی چه تزئیناتی


سلام

ممنون عزیزم.
چشماتون قشنگ میبینه.
کار خاصی نکردم.ممنون
مادر کوثر
28 آبان 91 10:25
خداقوت مامانی
معلومه که خیلی وقت گذاشتی
همیشه به جشن و شادی
همه چیز عالی بود

طراحی خاله باران هم که مثه خودش حرف ندارههههههههههه


ممنون دست شما هم درد نکنه.
خاله باران همیشه به ما لطف دارن.
مادر کوثر
28 آبان 91 10:25
وردی سایت هم عالیه


ممنون دست دوستان درد نکنه.
مامان آوا
1 آذر 91 10:50
سام عزیزم. تولد پریسا جونم مبارک. میشه دستور پخت کیک سیب زمینی رو به منم بدین
ممنون


سلام چشم عزیز.
مدرسه ی مامان ها
1 آذر 91 19:34
سلام مامان عزیز
حال پریسا جون چطوره؟ سرماخوردگیش خوب شده؟
ببخشید که خیلی دیر اومدیم برای تولد؛ یکی از نی نی ها خروسک گرفته دعاش کنید که زودتر خوب بشه.
ما شاالله چقدر خانوم شده پریسا جون، حسابی هم زحمت کشیده بودید ها، راستی این قضیه تم تولد یه چیز جدیده؛ نه؟... من که جایی ندیده بودم ولی توی همین نی نی وبلاگ چندتاشو دیدم که مال شما هم جزء مدل قشنگ هاش بود



سلام ممنون از حضورتون.
ایشالله نی نی زود خوب بشه.
ممنون که به یادمون بودید. یه هدیه از یکی از دوستان عزیزم بود که خیلی هم ازشون ممنونم.