پریساپریسا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

تقدیم به پریسای عزیز

با دیدن روی ماهت روزم ساخته میشه....

عید غدیر و تولد یه دوست کوچولو

1391/8/13 13:00
نویسنده : مامان پریسا
1,921 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

عید بزرگ ولایت را به همه ی دوستان عزیزم تبریک میگم.

 

به مناسبت این روز های زیبا این چند روز جشن و عروسی برگزار شده. که ما هم به چند تاش دعوت بودیم.

یکی  شب جمعه که عروسی یکی از دوستای بابایی بود.

یکی دیروز ظهر که تولد یکی از دوستای عزیز وبلاگیمون بود و کلی از دیدن این مامان و دخمل گلشون لدت بردیم.

و آخری هم که یه عروسی دیگه بود که دیشب رفتیم.

خلاصه هم برای پریسا خانم و هم برای مامان پریسا کلی کیف داره این همه جشن و عروسی.نیشخند

 

اول از فرنیا کوچولوی ناز :

عزیزم تولدت مبارک باشه

فرنيا و دريا 2

http://farniagoli.niniweblog.com/

                              

فرنیای ناز و خوشکلم، از خدا بهترین ها رو برات آرزو دارم.

جای همه ی دوستان خالی بود.چون دیروز ظهر برای تولد این دخمل ناز رفته بودیم.

مامان و دخملی از تهران اومده بودن و تولد فرنیا رو اینجا گرفته بودن.

خیییییییییلی خوب بود و به ما که خیلی خوش گذشت.

فرنیا و پریسا هم سن هستن. از همون ابتدای ورود با هم کلی دوست شدن و با هم نی نای نای کردن.بغل

بقیه ی عکسای تولد میره برای ادامه...

این هم پریسا خانم در عروسی.

دیروز با عجله مقدمات این پست رو آماده کردم و فقط عکس هاش مونده بود.برای چند دقیقه رمز دار کردم تا بعد بیام و کامل کنم. متاسفانه حالم بد شد و تاااااا امروز طول کشید آخ

حالا بفرمایید ادامه برای تولدهورا

فرشته جون برای تولد فرنیا خانم سنگ تموم گذاشتن. کللللی غذا و دسر آماده کردن و یه میز خییییییلی خوشکل.ولی من روم نشد از میزشون عکس بگیرمزبانولی جاتون خالی که خییییییییلی خوشمزه بودن.از خود راضی

این 2 تا فسقلی  هم کلی عکس 2 نفره انداختن......

و............

و این هم حسن ختام تولد فرنیا جون.بغل

چند تا عکس دیگه هم داشتم ولی این پست فقط برای فرنیا خانم و تولدش و همچنین تبریک عید غدیر باقی میمونه.

ممنون که تشریف آوردید.بغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (72)

زهرا _ مامان مریم گلی
12 آبان 91 15:07
میگماااا چقدر خوبه این گوگل ریدردیگه هر وقت بنویسی میامممم....رمز داره راستی؟

یه راستی دیگهصبا که دارم میرم کلاس همین اهنگ قشنگ وبلاگتونو که از همین جا دانلودش کردم تو گوشمه با اسم وبلاگ گل خندونت....انقده یادت میکنم اون لحظه


چه خوبه که شما راهشو پیدا کردید.

وای چه خوب باعث افتخار ماست. براتون ارزوی موفقیت میکنم زهرا جون.
مامان زهرا
12 آبان 91 16:05
سلام
به من هم رمز بدید لطفا


سلام گلم. رمزی نیست بفرمایید.
طنین
12 آبان 91 23:46
من رمز ندارم


رمز برای چی عزیزم.؟؟؟؟؟؟
دخترخاله ها
13 آبان 91 12:53
سلام...
خوبي مامان پريسا؟ پريسا جان چطورن؟
خب ما هم دلمون رمز اين مطلب البته در صورتي كه مجاز به گرفتنش باشيم ميخواد....
====================
ای آسمانی اهل کجایی
از نسل بالا از کبریایی
بر آشنایان درد آشنایی
خوش رنگ و بویی، رنگ خدایی
ماهی و اختر در کهکشانی
در هر زمانی ، در هر مکانی
یاری توانا ، بر ناتوانی
تسکین روحی ،آرام جانی
ای شاه مردان
معنی عرفان
مولا علی جان،مولا علی جان
بر هر ضعیفی پشت و پناهی
نور چراغی بر هر سیاهی
روشن دلم کن با یک نگاهی
گم کرده راه را سالار راهی
ای آفتاب عالم فروزان
هم مرد مسجد
هم مرد میدان
گردن نهادی برحکم یزدان
تا زنده سازی آیات قرآن
نیکو خصال و نیکو سرشتی
اکنون امیر باغ بهشتی
با رنگ خونت آخر نوشتی
در راه دینت از جان گذشتی
ای شاه مردان
معنی عرفان
مولا علی جان،مولا علی جان
بهترین دوستت ، كسی است كه با راستگویی اش تو را به راستگویی بخواند و با اعمال نیك خود، تو را به بهترین اعمال برانگیزد.(امام علی(ع))
ممنونیم از خداوند كه دوستی با تو رو به ما ارزانی كرد و در بهترین ها را به رومان گشود.
عید غدیرخم بر تو مامان گلي مبارك باشه....
تا درودي ديگر بدرود


سلام به دختر خاله های عزیزم.

عید شما هم مبارک.

ممنون برای این عیدی خیلی زیبا و با ارزشتون.

ممنون که در این روز عید به یاد من بودید.

رمز برداشته شد.

در خونه ی ما به روی دوستان عزیزمون بازه.
دخترخاله ها
13 آبان 91 13:14
به به ....
مبارك باشه تولد اين شازده خانم....
ايشالا 120 ساله بشه به سلامتي و ميمنت....
شمارش معكوس تولد پريسا خانم هم شروع شده ها....
پيشاپيش تولدش مبارك....
تا درودي ديگر بدرود


ممنون عزیزم.

بله شمارش شروع شده ......

ایشالله در خدمت باشیم.

ممنون
مامان محمد و ساقی
13 آبان 91 13:18
سلام مریم جون.عیدتون مبارک باشه
ایشا... همیشه به عروسی و تولد
تولد فرنیا جون هم مبارک باشه
ایشا... همیشه خوش باشید
مریم جون بلا دور باشه.الان خوبی گلم؟


سلام مینا جون.عید شما هم مبارک.

همیچن شما عزیزم.

برام دعا کن. چند روز ه اصلا" نمیدونم چی شده حالم خییییییلی بد شده.شانس تولد این بچه!!!!
مامان اتنا
13 آبان 91 13:54
سلام عزیزم عیدتون مبارک ایشالله همیشه به عروسی وتولد


سلام خانمی.

ممنون همچنین.
مامان محمد و ساقی
13 آبان 91 14:28
مریم جون نکنه استرس داری که حالت بد شده یا این روزها زیاد برای تولد کار کردی.خیلی مواظب خودت باش
یه کم به خودت استراحت بده.مثل من.
امیدوارم زود خوب بشی


استرس که دارم.ولی از ترس اینکه حالمون بد نشه هر روز یکیمون حالش بد میشه.
خدا روز جمعه رو به خیر بگذرونه.
مائده
13 آبان 91 16:58
هميشه به جشن و شادي ...


ممنون
مامان علي خوشتيپ
13 آبان 91 18:34
عيدتون مبااااااااااااااااااااارك
واي چه دختراي نازي.تولد فرنيا جون مبارك.من نميشناسمش.همونيه كه گفتي براي تولد هست؟


ممنون عید شما هم مبارک.

اره همونه ولی متاسفانه رفتن!!!!!!
مامان علي خوشتيپ
13 آبان 91 18:35
چه كيك خوشگلي.فكر كنم خودشون درست كرده باشن
به نظرم تمشونم رنگين كمان بوده؟نه؟
خو عكس ميگرفتي.ما هم ايده ميگرفتيم


نه سارا جون از میر داماد گرفته بودن.

اره خیلی هم خوشکل شده بود.

دیگه روم نشد
مامان علي خوشتيپ
13 آبان 91 18:36
خدا قوت مريم جون.تو رو خدا كمك ميخواي بگو


ممنون عزیزم.
خدا رو شکر کاری نمونده.
مامان علي خوشتيپ
13 آبان 91 18:37
خودم هم اين هفته نميتونم بيام سر قراره اهوازيا.گذاشتم براي هفته هاي بعد نظر سنجي بشه


اینطوری بهتره. ولی دیگه خیلی هم هوا سرد نشه بهتره
مامان علی اکبر
13 آبان 91 19:05
سلام انشاالله همیشه به شادی.
عیدتون هم مبارک


سلام عید شما هم مبارک.
کاکل زری یا ناز پری
13 آبان 91 21:50
همیشه به خوشی و شادی انشاالله چه پرنسس های خوشکلیییییییییی


ممنون خاله
مرجان مامان پریساجون
13 آبان 91 23:21
عیدت مبارک عزیزم.تولد فرنیا جون هم مبارک.


عید شما هم مبارک مرجان جون.

ممنون
مامان آرشیدا کوچولو
14 آبان 91 0:02
مامان پریسا جون انشالله تولد پریسای نازنازی


ایشالله
مامان یوسف و محمد
14 آبان 91 3:05
سلام عیدت مبارک مامان پریسا یه سر بیا وب ما


سلام چشم.

عید شما هم مبارک
مامان فرنيا
14 آبان 91 8:06
سلام ممنون كه قبل از خود من خبر و عكسهايي از تولد فرنيا را گذاشتيد من چون اهواز بودم دسترسي به نت نداشتم و امروز انشالله متنش و فردا عكسهاش را ميگذارم فقط لطفا عكسهايي را كه گرفتيد براي من هم بفرستيد بخصوص ان عكس حسن ختام اخه خواهرم نتونسته بود ان لحظه را ثبت كنه خيلي لطف كرديد كه تشريف اورديد الان ديگه د وست دارم زياد بيام اهواز تا بتونيم به هم سر بزنيم بخصوص اين دوتا وروجك با هم بازي كنند


وای فرشته جون فکر کنم من خیلی عجله کردم. باید صبر میکردم اول شما خبر تولد رو اعلام کنیداما اینقد بهمون خوش گذشت و برای ثبتش عجله داشتم که اصلا فراموش کردم به این نکته توجه کنم

من هم خیلی دوست دارم که دوباره ببینمتون. ایشالله هر بار برای دیدار خانواده تشریف میارید حتما خبر بدیدچون خیلی دوست دارم دوباره ببنمتون و یه بوس از لپای فرنیا جون بگیرم.
مامان فرنيا
14 آبان 91 8:09
عزيزم خدا بد نده چرا ان روز كه پريسا جون كمي بيحال بود حالا نوبت خودتونه ايشالا زود خوب خوب ميشيد تا براي تولد پريسا جون حسابي زحمت بكشيد واقعا جاي من خاليه خيييييييييييلي دلم ميخواست انجا بودم از طرف من پريسا جون را ببوسيد


ممنون فرشته جون.

الان خیلی بهترم.خدا رو شکر.از دعای دوستان کسالت برطرف شد.خای شما که خییییییییییییلی خالی میشه.

اینقد برنامه داشتم .حیف شد.....
مامان کوروش
14 آبان 91 14:14
پریسا جونم چه ناز شدی عزیزم همیشه شاد باشی وبری عروسی وتولد


ممنون خاله لیلا جون.
همچنین شما و کوروش جون.
مامان فتانه
14 آبان 91 15:35
تولدت مبارک عزیزم ...عکساتم خیلی قشنگ بود


ممنون چشماتون خوشکل میبینه
مامان رها
14 آبان 91 15:37
سلام عزیزم همیشه به جشن عروسی و تولد همیشه خوش باشید


سلام
ممنون. همچنین شما.
مامان امیرعلی جیگر
14 آبان 91 17:42
به به چه هالمه تولد و عروسی و بزن و بکوب و برقص.چقد شاباش جمع کردین .اینو بگو؟


جای شما خالی بود.
نه عزیزم خبری از شباش نیست اینجا.
مامان امیرعلی جیگر
14 آبان 91 17:43
عیدتونم با تاخیر مبارک.عکس حسن ختام چه شکاریه


عید شما هم مبارک.

اره از اون لحظه هاییه که به سختی به دست میاد.
مامان محمد و ساقی
14 آبان 91 20:01
سلام مریم جون.بهتر شدی


سلام مینا جون.

ممنون از محبتت اره خیلی بهترم.
مامان یاسمن ومحمد پارسا
15 آبان 91 2:18
سلام عزیزم تولدت مبارک


سلام گلم. شما هم شب نشین شدید؟؟؟؟؟
مامان یاسمن ومحمد پارسا
15 آبان 91 2:28
سلام مامانی لطفا تایید نکنید رمز را


ممنون عزیزم
مامان یاسمن ومحمد پارسا
15 آبان 91 2:37
باافتخار لینگتون کردم


شما هم با افتخار لینک شدید
مامان یاسمن ومحمد پارسا
15 آبان 91 2:50
خاله جون ما قم هستیم اما اصالتا زنجانی هستیم


ممنون عزیزم. حتما به جای ما هم زیارت کنید.

مخصوصا جمکران
مامان یاسمن ومحمد پارسا
15 آبان 91 3:01
جشم حتماایشالاه سفر بعد تشریف بیارید در خدمتتون باشیم


ایشالله
مامان یاسمن ومحمد پارسا
15 آبان 91 3:05
اتفاقا ما هم مشهد بودیم اگه قسمت بشه این ماه هم قصد داریم بریم ایشالاه


به به چه خوب. ایشالله همیشه به سفر با دل خوش.
مامان امیرعلی جیگر
15 آبان 91 7:27
نمیدونم چمه بدجور منتظره تولده پریسام.انگار دختره خودمه


قربونت برم عزززززززززززیزم
مادر کوثر
15 آبان 91 7:37
این موهبت الهی است صبح چشم بگشایی و

یادت بیاید دوستی داری

آبی تر از آسمان، زلالتر از شبنم و روشن تر از صبح.

صبح زیبایت بخیر!

بروزیم


ممنون مامانی عزیز
دوست مهربونم.

چه خوبه که بیای و ببینی یه دوست خوب و مهربون به یادت بوده.

چششششششششششششم الان خدمت میرسم.
مادر کوثر
15 آبان 91 7:38
تولد فرنیا خانم مبارررررررررررررک

چه پریسا خانم ملوس شده تو عکساش

عزیزم تولدت پیشاپیش مبارک


تولدش مبارک

ممنون گلم.
فرشته مامان امين رضا
15 آبان 91 9:12
سلام

مبارك باشه تولدهاي كه داشتين انشااله هميشه بشادي وجشن وعروسي.
تولددخترنازتم مبارك انشااله بروزش خدمت مي رسيم
آپم.


سلام.

ممنون فرشته جون.
چشم حتما میام.
مامان علی خوشتیپ
15 آبان 91 9:53
آخ جوووون سه روز مونده به تولد..
خدا کنه بتونم بیام
راستی خونه بابابزرگ کجاس؟



مگر میتونی نیاییییییییییییییی؟؟؟؟؟!!!!!!!!

زنگ میزنم برای ادرس.
مامان علی خوشتیپ
15 آبان 91 9:55
میگم کسی استقبال نکرد از پیشنهاد گردهمایی
اگه اینبار کسی نیاد،عمرا دیگه برنامه بذارم


اینقد حرص نخور عزیزم.خودم در خدمتم.
سمی مامان امیرین
15 آبان 91 10:09
همیشه به جشن و شادی...
تولد فرنیا جون هم مبارک .حالا چرا تولد و اونجا گرفتن ؟حتما همه اقوام اونجا هستن!
پیشاپیش تولد پریسا جونم مبارک باشه.


ممنون سمیرا جون.

اره فرشته جون تهران هستن و خانواده محترم اهواز تشریف دارن.
زهرا _ مامان مریم گلی
15 آبان 91 10:35
خوشگل و ناز و کوچک ..تولدت مبارکککک


ممنون زهرا جان.

مریمی نازمو میبوسم.
مائده
15 آبان 91 10:50
پس بالاخره رسيد روز موعود ...

كاش ميشد منم بيام! خودم خودمو دعوت كردم


عزیزم همه ی دوستای گلم دعوت دارنو شما هم گل سر سبد هستید
طنین
15 آبان 91 11:31



بوس برای طنین جونم
مامان فرنيا
15 آبان 91 11:42
اسمش كيك سيب زميني بود اما مرغ هم توش هست
خيالم راحته كه حتي امتحان كرده هم راحت ميتونيد درست كنيد چون اصلا قلق خاصي نداره مثل كيك نيست كه بترسيد پف نكنه يا خمير بشه


ممنون فرشته جون. خیلی زحمت کشیدی.حتما درستش میکنم.
مامان اتنا
15 آبان 91 14:35
سلام عزیزم ایشالله همه چی به خوبی برگزار بشه .کاش منم اهواز بودم.حتما این روزای نزدیک تولد مثله همه مامانای دیگه برگشتی به ساله 89 همه چی رو مثله فیلم مرور میکنی.چقد قشنگه . خدا از هم جداتون نکنه باز هم تبریک میگم. شاد باشید.


سلام اتنای عزیزم.
ممنون گلم اول یه تشکر ویژه برای پست تبریک .
دوم اینکه اره کاش اینجا بودید و از نزدیک زیارتتون میکردم.
جای شما هم خیلی خالیه.
همه ی خاطرات مثل یه خاطره ی زنده جلوی چشممه.
مامان فرنيا
15 آبان 91 15:03
خصوصي مريم جون


ممنون فرشته جون.

میبینم چقد ماهی برای همینه
مامان زهرا
15 آبان 91 16:43
خوشحالم که به پریسا جون خوش گذشته

پیشاپیش تولدت مبارک


ممنون گلم
مامان نیایش
15 آبان 91 18:17
عزیزم عیدتون مبارک و. تولد این دخمل گل و ناز و تولد پریسای عزیز هم پیشاپیش مبارک همیشه به جشن و شادی عکس ها هم قشنگ بود ممنون مامانی سعی میکنم برا یتولد پریسا گلم بیام و تبریک بگم اما اگه یه وقتی نبودم منو ببخش و تبریکم رو بپذیر خیلی دوستتون دارم شاد باشید همیشه ت ولدت مبارگ گلم


ممنون عزیزم
شما هر وقت تشریف بیارید،قدمتون روی چشم ما جا داره.
مامان نیایش
15 آبان 91 18:20
چند وقتیه درگیری هایی دارم هم بنایی اجباری توی خونه!!هم کلاس های آموزش رانندگی !!توی این هیریویری کار برا ی خودم در آوردم حســــــــــابی ولی به خدا به یادتون هستم همیشه شما هم برای ما دعا کنید


وای عجب کارای سختی مخصوصا کار بنایی.
خسته نباشی

ایشالله موفق باشید.
مامان امیر مهدی
15 آبان 91 20:27
خصوصی


نبود!!!!!
سمی مامان امیرین
15 آبان 91 23:26
خانمی ممنون از محبتت.اما چه جوری قیافه منو دیدی..خیلی کوچولو .هیشکی تا حالا متوجه نشده کدوم منم.


میام میگم سمیرا جون.
مامان آرشیدا کوچولو
15 آبان 91 23:29
http://www.onlysms1.ir/4813/#
مامان مریم جون برو اینجا چند تا آهنگ تولد داره
البته آهنگ تولد خودتون هم خیلی خوگشله


ممنون عزیزم

حتما میرم. چند تا دیگه هم اماده کردم.این افتتاحیه بود.
سمی مامان امیرین
15 آبان 91 23:45
درسته خانم زرنگ.منظورم اینه که اصلا قیافم معلوم نیست .یه نمای کوچولو
میگم برای من اصلا آهنگ تولد پخش نمیشه ها!!!!


پس درست گفتم.به هر حال همون هم غنیمته اگر یه جایی دیدمتون بشناسیمتون

احتمالا باید از جستجوگراکسپلورهوارد بشید
مامان محمد و ساقی
15 آبان 91 23:46
سلام مریم جون.آماده برای تولد هستی
امیدوارم لحظه های خوبی داشته باشین
پریسا جونو از طرف من ببوس


سلام مینا جون.
اره دارم اماده میشم.
در حال اماده کردن خوراکیها.....
عمه النا جون
16 آبان 91 0:26
سلام
ماشاءا...خیلی خوشمله ، خوشحال میشم به وبلاگ النا جون ما سر بزنید،مرسی


سلام

ممنون چشم.
مامان بهراد
16 آبان 91 1:01
رای گیری مسابقه ی عکس شروع شد : دوستای خوبم ازتون نمی خوام که برید و به من رای بدید فقط می خوام که برید به اینhttp://www.raeenblog.persianblog.ir آدرس و به زیباترین عکس به سلیقه ی خودتون رای بدید...
فریبا مامان رایین
16 آبان 91 1:39
سلام عزیزم؛ با تاخیر عیدتون مبارک... و همینطور تولد فرنیای عزیز... پریسا جون هم خیلی ماه شده روی گلشو ببوس


سلام فریبا جون.
ممنون گلم.
مامان امیر مهدی
16 آبان 91 1:44
اون عکس 6 ماهگیمه
با لباس سفید فکر کنم خونه شما بود با یه کیک گنده


یعنی 6 ماهگیت یادته.
اره حالا چند میدی تا بهت بدم
ستاره زمینی
16 آبان 91 8:35

عزیزم تولذت مبارک مبارک فقط 2 روز دیگه ...
تولد فرناز جونم مبارک .


مرسی خاله
مبارکش باشه. ممنون
کلکسیونی از ایده های نو و زیبا
16 آبان 91 8:41
تولدت مبارک پریسا جون اون کتاب رو هم یکی از دوستان فایلشو بهم داده بود و بهم گفته بود برای داروهای گیاهیه اگه اینجوری بود ببخشید


ممنون لطف کردید
مامان ملینا
16 آبان 91 9:40

*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________****
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_***____من آپم____________***
_***______مشتاق نیم نگاهی_***
__***_______هرچند گذرا____***
___***_________________***
____***______________ ***
______***___________***
________***_______***
__________***___***
____________*****
_____________***
______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*


چشم
مامان فرنيا
16 آبان 91 10:46
دو روز ديگه تولد دختر طلاييه واي كه خيلي منتظرم عكسهاي تولد را ببينم


منون فرشته جون.
البته مراسم روز جمعه هستش.
تولد فرداست.
مامان ماهان
16 آبان 91 14:36
سلام انشاالله همیشه به شادی.
عیدتون هم مبارک
مبارك باشه تولد اين شازده خانم.
ايشالا 120 ساله بشه به سلامتي و ميمنت.
پريسا خانم هم پيشاپيش تولدش مبارك.


سلام .ممنون عزیزم.
مامان کوروش
16 آبان 91 14:41
پریسا جونم تولدت مبارک عزیزم انشالله 120 ساله بشی ما که منتظر عکسها هستیم به وبم بیا سوپرایز


ممنون لیلا جون عزیزم واقعا سوپرایز شدم. خییییییلی ماهی.
مرجان مامان پریساجون
16 آبان 91 16:55
عزیزم فردا 17/08/91 روز تولدت هزاران بار مبارک.الهیییییییییییی 120 ساله شی نازنینم.


ممنون مرجان جون.

پریسا جونو هزار تا میبوسم
خاله گلنار
16 آبان 91 19:07
سلام عزیزم.. معذرت .من مدتی بود نیومده بودم وبم و امشب اومدم... پیشاپیش تولد پری گلم مبارک... تو وبم یه آپ کوچولو کردم و توی فیس بوکمم گذاشتم آدرس .. خیلی معذرت بازم .. انشالله تولد 100 سالگیشو بگیری مامانی گل..


سلام

ممنون خاله گلنار

خیلی زحمت کشیدید
مامان زینب
16 آبان 91 19:38
تولد بارونه هااااااا ای وللللللللللللل


ایییییی وللللللل
مامان سویل
16 آبان 91 20:22
عزیزم تولدت پیشاپیش مبارکتولده هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا تولد تولد تولدت مبارک


ممنون عزیزم.
مامان تارا
16 آبان 91 21:46
تولدت مبارک فرنیا جون ایشال 120 ساله بشی عسل خانوم

مامانی ماهم دعوتیم تولد پریسا جون؟
پیشاپیش تولدشو تبریک میگم

بروزیم


سلام گلم.
ممنون. چرا که نه حتما تشریف بیارید

چشم میام.
تولدانه
16 آبان 91 22:20
تولد دختر گلتون مبارک
با بهترین آرزوها


ممنون لطف کردید
مامان امیر مهدی
16 آبان 91 23:09
سلام مریم جون
پس واسه تولد مگه دعوت نیستیم؟



هستی عزیزم از همین امشب بیا

کلی کار منتظرته
مامانی درسا
17 آبان 91 0:18
عزیزمی پریسا گلم تولدت مبارک انشاالله 120 ساله شی قند عسل زیر سایه حق و بابا و مامان مهربون


ممنون عزیزم.
مامان آرشیدا کوچولو
17 آبان 91 1:18
http://nedfa.tk/img/963920e8b402.jpg
تولدت مبارک عزیز خاله


مرسی عزیزم خیلی قشنگه