پریساپریسا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

تقدیم به پریسای عزیز

با دیدن روی ماهت روزم ساخته میشه....

یه تولد و چند تا خبر از پریسا

1391/8/6 15:37
نویسنده : مامان پریسا
3,372 بازدید
اشتراک گذاری

عیدسعید قربان مبارک | ---

سلام

عید بزرگ قربان مبارک باشه.

سال قبل در همیچن روزی تولد یکسالگی پریسا خانم برگزار شد و امسال هم در همین روز تولد یه پسمل ناز و خوشکل به اسم امیر مهدی(نوه دایی من)

امیر مهدی جان تولدت مبارک عزیزم.

http://ferechteh2012.niniweblog.com/

خب دیروز تولد این اقا کوچولو بود و ما هم برای تولدش دعوت شدیم.

عکس ها و اتفاقات جالب اونجا رو میذارم ادامه.....

 


 و اما پریسا خانم.......

اول از همه این عکس که در آخرین روز های باقی مونده تا 2 سالگی موفق شدم از وبلاگش بگیرم.

 


 

 

و دیگه اینکه .......

 

دخملی ما دیگه کاملا" زمان دستشویی رفتنشو به مامانی و بابایی اعلام میکنه تا برای رفتن آمادش کنیم.

 

چند روز قبل که برای خرید ماهیانه به فروشگاه رفته بودیم چشمم خورد به قسمت پوشک بچه و به بابایی اشاره کردم و  گفتم خدا حافظ پوشک ها ( از بسته های 66 تایی can baby تا بسته های 14 تایی مولفیکس و پامتی و....)

 

ولی حالا داستان ها و فیلم ها داریم با دستشویی رفتن خانم........آخ

 

اول اینکه هر بار برای کارش میره حمام ، به من میگه بویو (برو اون طرف)یعنی دوست نداره کنارش بایستم.من هم میام مشغول کارم تا اون کارشو بکنه. یه بار یکدفعه صدای جیغش رفت رو هوا .......سوالرفتم دیدم که بله......خانم رفته سراغ صابون و بعد دستاشو زده به چشماش....خنثی

 

 

 


 

  این هم پریسا خانم و تابی که در 7 ماهگیش براش خریدیم . مدتی برداشته بود و دوباره براش وصل کردیم و الان کلی باهاش عشق میکنه.

 


 

پریسا خانم در تولد امیر مهدی

بقیه عکس ها و مطالب هم در ادامه منتظر دوستان هستنچشمک

تولد امیر مهدی کوچولو که الان 1 ساله شده.مامان و بابا برای تولد خیلی زحمت کشیدن.

مبارکش باشه

پریسا خانم که همه ی تولد ها رو مال خودش میدونه و از روی صندلی تکون نمیخوره.من هم از فرصت استفاده کردم.نیشخند

نیشخندنیشخند

امیر مهدی وسط تولد خوابش برد. وقتی بیدار شد هم کلی گریه کرد.

یاد تولد 1 سالگی پریسا افتادمخیال باطل

تولد خوبی بود و جای دوستان خالی بود......

این توپ رو از وسایل پریسا خانم پیدا کردم. یعنی مثلا از دستش قایمش کرده بودم.خانمی تازه یاد گرفته بود به همه چیز گاز بزنه.

این هم اثر دندون های موش موشیبغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (72)

باران قلنبه
6 آبان 91 15:21
ایشالا تولد 120 سالگیش


مرسی عزیزم.
lمامان اتنا
6 آبان 91 16:21
سلام عزیزم عید تو هم مبارک تولدهم مبارک دخملت دیگه خانمی شده برای خودش ایشالله سالیان سال سایتون بالای سرش باشه وکیک تولدای زیادی رو با هم فوت کنید.دوستون دارم.واهنگ وبلاگت خیلی قشنگه یه بغض قشنگی تو گلوم اورده ایشالله از هم جدا نشید.میبوسمت.


ممنون عزیزم.
ایشالله برای دخمل ناز شما.
ممنون من هم خیلی دوستش دارم.
مامان محمد و ساقی
6 آبان 91 16:32
سلام عزیزم.
عیدتون مبارک باشه
تولد این زنبور طلا هم مبارک باشه.دلم میخواد ماچش کنم


سلام گلم.
ممنون
ماشالله خیلی ناز شده بود
مامان محمد و ساقی
6 آبان 91 16:35
من هم هر وقتی پوشک می بینم میگم خدا روشکر که دیگه از این چیزا نمیخریم.واقعا" خداحافظ.
آخی پریسا جون چرا به صابون دست زدی.
ساقی هم نمیذاره پیشش بمونم.میگه برو.بجز صبح که گیج خوابه من نگهش میدارم.اصلا" نمی فهمه کی کارش تموم شده


اره دیگه ولی به جاش باید بریم سراغ نیاز های بزرگتر..
اخی پس ساقی جون هم......
مامان محمد و ساقی
6 آبان 91 16:36
من خیلی عکسهای پریسا جون و دوست دارم.باز هم میگم مثل دخترای دبستانیهتو عکسها.نازشو برم تپل خاله.
چه تاب خوشگلی داری خاله جون.


ممنون عزیزم.
تعریف هاتون به ادم انرژی میده
مامان محمد و ساقی
6 آبان 91 16:40
به به رنبور کوچولو رو ببین چه ناز
دست مامانیش درد نکنه.
مریم جون خوب شد عکسها رو گذاشتی خیلی دوست داشتم ببینم.
شما هم استرس نداشته باش.حتما" تولد خوبی برای پریسا جون میگیری.الان دوماهه که داری تلاش می کنی گلم.حتما" سعی کن قبل از تولد یک ساعتی بخوابه تا توتولد گریه نکنه و خوابش نگیره.من برای جشن محمد امتحان کردم ساقی خیلی خوب بود.


تولد امیر مهدی خیلی خوب بود جاتون خالی.
ممنون برای راهنماییت چشم حتما این کار رو میکنم. لازم داره که حتما بخوابه.کاش شما هم بودید.
مامان محمد و ساقی
6 آبان 91 16:47
خصوصی


چشم مینا جون
مامان محمد و ساقی
6 آبان 91 16:59
چیزی تو خصوصی نبود گلم


دوباره زدم. اگر نیومده بگو تا دوباره بذارمش.کپیش کردم
ناهیدمامان فاگمه گلی
6 آبان 91 17:08
سلام تولد امیر مهدی جون مبارک باشه
پریسای خوشگل هم خیلی نازه پریسا عاشقتم
ببخشید که مجبورم دیر به دیر بهتون سر بزنم اخه وضع اینترنتم بد شده فعلآ دردسترس ندارم ممنونم که به فکرم بودید می بوسمتون در مورد لینک هم که گفته بودید پیگیری می کنم مرسی عزیزم


سلام گلم.
ممنون که سر زدید.
ایشالله مشکل حل بشه
مامان محمد و ساقی
6 آبان 91 17:10
خصوصی


نگراننباش خدا بزرگه.

خوب میدونن باید برای چی حسادت کنن.
مامان محمد و ساقی
6 آبان 91 17:15
رسید عزیزم.ممنون.منم...


خواهش میکنم ابجی جونم
مامان محمد و ساقی
6 آبان 91 17:21




هزار تا بوس بای مینای عزیز و ساقی و محمد گلم
شهرزاد مامان حسین
6 آبان 91 18:34
ایشالله عمر طولانی داشته باشه در کنار شما.


منون شهرزاد جون
مامان سویل
6 آبان 91 19:34
سلام عزیزم تولد امیرمهدی جون هم مبارک
پریسا جون دوستت دارم


سلام گلم.
ممنون. ما هم سویل جان رو دوست داریم
فریبا
7 آبان 91 1:53
آفرین به پریسای خوشگل که دیگه مامان و بابا رو از پوشک خریدن معاف کرده


ممنون خاله
مامان فرنيا
7 آبان 91 8:26
واي خوشبحالتون كه تولد اين زنبور كوچولو حضور داشتيد ايشالله تولد فرنيا هم بياييد
اين خانم طلا خيلي خانمه افرين به اين دختر كه ديگه خانم شده و مامانش را راحت كرده اما فرنيا بخاطر شاغل بودن من هنوز پوشكيه
خصوصي ماماني


ممنون جاتون خیلی خالی بود. ایشالله.

ایشالله به وقتش اون هم درست میشه عزیزم.
مادر کوثر
7 آبان 91 8:45
عزیزمممممممممم
عیدتون مبارک

نازگلی های پریساجونم رو عشقههههه

تولد ناز پسر مبارک باشههههههههه

وای نگا چجوری دندون دندونیش کرده

راستی ما هم بروزیم. مرسی


سلام

عید شما هم مبارک.

ممنون گلم.

چشششششششم الان میام.
مامان نیایش
7 آبان 91 8:53
سلام پریسا جون چه مامان منظمی داری که توپ بچیگیت رو نگه داشته من که حسابی از دیدن توپ گاز زده کیف کردم حتما شما هم وقتی بزرگ شدی لذت می بری . مامان پریسا این توپ رو نگه دار تا پریسا جون به بچه اش نشون بده .


سلام گلم.ممنون

من هم مخصوصا" برای همین کار نگهش داشتم
سمی مامان امیرین
7 آبان 91 9:36
اول عیدتون مبارک.
بعدم تولد این زنبور کوچولو مبارک..نمیدونستم که با هم فامیلید.
دخمل شیطون و ببین...پس تولد خودش دیدن داره...


سلام سمیرا جون.

ممنون عید شما هم مبارک.

جاتون خالی بود. ممنون بله ایشالله دیدن داره.
خاله
7 آبان 91 10:37
سلام عزیزم.مبارک باشه تولدشون
شما خیلی خوش سلیقه این.غبطه خوردم.
سابه تون بالا سر پریسای نازم پایدار.
خاله می بوسدش.
راستی بیا عکس ها رو هم ببین.


سلام دوست عزیزم
ممنون نظر لطفتونه.
چشششششم الان میام.
مامان علی خوشتیپ
7 آبان 91 11:51
آخی امیرمهدی کپلمممممممم.خیلی خوردنیه ماشاالله.تولدش مبارکککککککککککک.واقعا حیف شد من نبودم.تداخل داشت با جشن داداشم دیگه



جاتون خیلی خالی بود. گفتم که یه خانمی شبیه شما اونجا بود. همش به یادت بودم.
برای دادشتون هم خوشحالم. مبارک باشه
مامان علی خوشتیپ
7 آبان 91 11:51
آفرین به پریسا جوووووووووووون.دیگه واقعا خانم شدی


بله دیگه. داریم اموزشش میدیم.
مامان علی خوشتیپ
7 آبان 91 11:53
چه عکس جالبییییییییییییی.شکار لحظه ها بوده ها


با اجازتون بله
مامان علی خوشتیپ
7 آبان 91 11:54
واااااااااااای همه توپهای علی هم اینجورین


پس شما هم نگهشو داشتید. چه خوب.
زهرا _ مامان مریم گلی
7 آبان 91 13:54
عزیزمممم.....تولد امیر مهدی خوشگل مبارک....این عکس شکار لحظه هاتم محشر بودا ؟

پریسای پری سان منو ببوس...دلم خیلی براتون تنگ شده بود اومدم حالی ازتون بپرسم....اهنگ وبلاگتم قشنگه خیلی....


ممنون عزیزم.
شما لطف دارید عزیزم.
زهرا _ مامان مریم گلی
7 آبان 91 13:56
وای خدا عین مریم همه تولدارو مال خودش میدونهبعدشم موش خونه ما هم از این توپا داشت و همینجوری هم گازش زده بود


ممنون زهرا جون. پس مریمی هم.......

ایشالله بهتون خوش بگذره
ندا
7 آبان 91 14:16
سلام بر پریسای عزیز ببخشید چند روزی نتونستم بهت سر بزنم ولی اینو بدون همیشه بیادتم گلم راستی وبلاگتم خیلی خوشگل شده البته قبلا مثل خودت قشنگ بود ولی حالا قشنگ تر شده البته باید از مامانتم تشکر کنی بخاطر زحمتاش


ممنون ندا جون

مرسی که به یامون بودی.
حتما سلام برسون
مامان ماهان عشـ❤ــق
7 آبان 91 16:31
سلام.تولد امیر مهدی جون مبارک.تولد بریسا جون هم بیشابیش مبارک.
اون عکس آخری هم مشکل از توبه.آخه ماهان هم وقتی کوچولو بود همین بلا رو به سر یه توب همین مدلی آورده بود.


لام خانمی چه عجب یادی از ما کردید.
ممنون برای تبریکتون.
اره فکر کنم مشکل از توپ باشه بچه ها بی تقصیرن
محدثه
7 آبان 91 20:15
سلام پریسا جونم ماشاالله روز به روز داری خانم میشی گل خاله


ممنون خاله
مامان گیسوجون
8 آبان 91 0:45
سلام دوست عزیزمممممممممم خوبی ؟
تولد امیر مهدی عزیز مبارک الهی 120 ساله بشه
عیدتون هم مبارککککککک
ای جانم چقدر ماشاا... پریسای نازم بزرگ و خانم شده
از طرف من حسابی ببوسینش
خصوصی رو هم چک کنید عزیزم


سلام فرشته جون.

ممنون از حضورتون. خوشحال شدم. عزیزم.

ممنون عزیزم.
مامان گیسوجون
8 آبان 91 1:23

اسم من موناست ههههههههه فرشته مال اون زمانی بود که گیسو تو دلم بود و من مامان فرشته


مونا هم زیباست.

ولی من نمیدونم چطوری شد که فکر کردم اسمتون فرشته هستش.
مامان گیسوجون
8 آبان 91 1:48
بس که مهربونی دوستم بوس


به پای شما نمیرسیم عزیزم.ممنون
golabaton
8 آبان 91 10:49
سلام دوستان یک چند تا خانوم دور هم جمع شدیم و یک سایت با نام گلابتون (با نگاه ویژه به نیازمندیهای بانوان) راه اندازی کردیم خوشحال می شم به ما سر بزنید و نظرات و مطالبتون رو برامون ارسال کنید. البته این امکان و به وجود آوردیم تا اگه صاحب کسب و کاری هستید بتونید به رایگان هم تبلیغ کنید www.golabaton.com
طنین
8 آبان 91 11:18
عزیزم این خانم خواهر یکی از دوستامه
واااااااااااااای مرسی که منم دعوت کردی خیلی دوست دارم بیام تو این ماه قرار جاری و برادر شوهرم بیان پیشمون اگه تداخل نداشته باشه با مهمونی خوشحال میشم ببینمت اسمم آرزو بید


پس اونر نیست که من گفتم.

چه خوب پس میام برای ادرس. ایشالله تداخل نداشته باشه.
مامان محمد سپهر
8 آبان 91 14:04
عزيزم چه اتفاقات جالب و خوبي!
تولد امير مهدي عزيز خيلي خيلي مبارك.ما بي صبرانه منتظر تولد پريسا جان هستيم.


ممنون زهره جان
دخترخاله ها
8 آبان 91 16:01
به به تولد....
مبارك باشه....
ايشالا اين شازده كوچولوي بامزه 120 ساله بشن و سايه پدرومادرشون سبز سبز به سرشون باشه....
به به ما ديگه منتظر تولد پريسايم....آلان ديگه بايد شمارش معكوس رو شروع كنيم . نه؟!!!
كلي بوس براي مادرودختر نت
تا درودي ديگر بدرود


سلام
ممنون دختر خاله های نت .
اره ایشالله چیز زیادی نمونده.
دعوت هستید اشالله منتظرتون هستیم.
مامان زینب
8 آبان 91 16:19
سلام گلم خوبی؟؟؟؟
مبارکا باشه تولدا
من نت نداشتم هنوز دیروز نتم وصل شد عزیز



سلام خانمی.

ممنون.

خدا رو شکر که مشکل حل شده
مادر کوثر
8 آبان 91 18:48
سلام سلام
بروزییییییییییییییییییییییییم


سلام گلم
چشم
مامان امیر مهدی
9 آبان 91 3:49
سلام با جشن تولد امیر مهدی آپم. یادگاری فراموش نشه


چه عجب تنبل خانم.

چشم الان میام
مامان مهبد كوچولو
9 آبان 91 8:19
سلام . هميشه به شادي و تولد و ...
مهبد هم يه توپ گاز زده مثل اين توپه داره و چون هر وقت كه پيداش ميكرد ميخوردش ما هم دور انداختيمش . ببوس پريسا جون رو


سلام خاله
ممنون
ای وای پس شما هم........
مامان نوژا
9 آبان 91 8:22
عزیزم چقدر خانوم شدی


مرسی خاله
مامان آريا
9 آبان 91 10:03
عزيزم تولد زنبور كوچولو درد نكنه دست مامان باباي خوش سليقشونم درد نكنه بابت زحمتايي كه كشيدن
خاله قربون پريسا كوچولوم برم با جاي دندوناش


مبارکش باشه. ممنون خاله.
مامان امیرعلی جیگر
9 آبان 91 14:01
به به تولد امیرمهدی خان مبارک.
پریسا عجب لمی داده رو صندلی ایشالا تولده 2 سالگیت جیگرم


ممنون خاله.

اره دیگه . چ.ن همه ی تولد ها رو مال خودش میدونه.
مامان امیرعلی جیگر
9 آبان 91 14:02
ببین با توپه چیکار کرده.امیر منم یه همچین توپی داشت .وقتی دیدم داره گازش میزنه انداختمش دور.


ولی من یادگاری نگهش داشتم
مامان امیرعلی جیگر
9 آبان 91 14:04
وقتی امیرو حامله بودم وقت از لبنیاتیا رد میشدم همش آرزو میکردم کی شه مای بیبی بخریم.
ولی حالا که رد میشم میگم خدا رو شکر که تموم شد .چه خرجی میکردیم برای این مای بیبیا
فکر کنم تو این 2 سال و 2 ماه برای امیر 2-3 میلیونی مای بیبی خریده باشیم


ولی ما از سوپری ها یا فروشگاه پدشک میخریم نه از لبنیاتی!!!!

ارخدا رو شکر که تموم شد.
ماه هم دست کمی از شما نداشتیم.
البته با بزرگتر شدنشون نیاز هاشون هم بزرگتر میشه.
ستاره زمینی
9 آبان 91 16:30
پرسیا فقط چند روز دیگه به تولدت مونده ما هم میایم به جشن تولدت دعوتیم مگه نه....................

افرین گل دختری که دیگه پوشکرا کنار گذاشته خانم شده دیگه


سلام خاله. بله وقت زیادی نداریم.
چرا که نه. حتما در خدمتیم.

ممنون خاله.
ستاره زندگی
9 آبان 91 17:34
آ پریسا جون چرا به صابون دست زدی خاله
تولد این زنبور کوچولو مبارک
ستاره هم توپهاشو قبل از مدرسه همینجوری میکرد ولی حالا دیگه نه


دیگه از فضولی های پریسا خانمه دیگه.

خب این هم مال دوران بچه گیه عزیزم.
بابای دوقلوها
9 آبان 91 22:26
سلام به پریسا خانوووم خوشگل و مامان و بابای مهربون
تولد امیر علی رو تو وبلاگش تبریک گفتم
پیشاپیش تولد پریسا خوشگله هم مبارک باشه
انشالله سالهایی پر از شادی رو پیش و رو داشته باشی


سلام.
ممنون لطف کردید.
همچنین دختر خانم های گل شما.
مامانی درسا
10 آبان 91 2:21
آفرین به این دخملی ...... بزن دست قشنگه رو واسه پریسا که با پوشک خداحافظی کرده و بعد تولد امیرمهدی مبارک باشه همیشه خوش باشین


ممنون عزیزم.

دلگرمی دوستان خیلی بهمامانی کمک کرد.

ممنون
مامان زهرا
10 آبان 91 4:22
خوشحالم که بهتون خوش گذشته

امیدوارم جشن عروسی هاشون

من هم دقیقا یک توپ اینطوری ( دندون موشی ) از دخترم قایم کردم



سلام گلم.

ممنون و ایشالله عروسی زهرا خانم.

یادگاری جالبی میشه برای بچه ها.
مادر کوثر
10 آبان 91 9:59
«نیمه ذی‏ الحجه» است و ملائک مشتاق به خاک آمده‏ اند تا قدم‏ های آسمانی دهمین بهار از راه آمده را بوسه‏ باران کنند... میلاد امام هادی (ع) مبارک


ممنون گلم.
عید شما هم مبارک
مامان زهرا
10 آبان 91 11:32
دوست گلم
با سه تا پست 37-38-39 بروزیم


باشه عزیزم میام خدمتتون
خاله باران
10 آبان 91 13:14
مژده اى دل كه دلربا آمد
دلربايى گره گشا آمد
محنت و درد و غم فرارى شد
شادى و رحمت و صفا آمد
ولادت امام هادي(عليه السلام) مبارك باد


عید شما هم مبارک. ممنون خاله باران مهربون.


خاله باران
10 آبان 91 13:14
سلام مریم کامنتهای من نیست؟یا تایید نکردی؟


سلام گلم.
نه عزیزم فقط یکی هست.
مامان محمد سپهر
10 آبان 91 13:46
مي تونين شما هم در جشن سيدي شركت كنين.
منتظرم



چشم .ممنون از دعوتتون.
مامان محمد و ساقی
10 آبان 91 13:53
سلام مریم جون تا تولد پریسا جون 7 روز مونده.به سلامتی آماده هستی عزیزم.منم دلم میخواد بیام تولد


سلام گلم.
ممنون از توجهتون.
کاش بودی.
shirin
10 آبان 91 14:23
سلام عزیزم خوش حال میشم به وبلاگ تازه تاسیس من سر بزنی . اگه رمز خواستی بگووو


سلام
ممنون برای دعوتتون.
چشم سر میزنم.


ادرس ناقصه!!!!!!!
خاله باران
10 آبان 91 21:24
منم تاب خیلیییییییی دوست دارمممممممممممم.


من هم..... بیا با هم بازی کنیم
خاله باران
10 آبان 91 21:24
تولد زنبوری مبارک باشه.ان شالله دختر داییت خیر این توپولوی ناز را ببینند...


ایشاللللله
خاله باران
10 آبان 91 21:41
مریم این لباس پریسا هم خوشگله..کاش نپوشونده بودیش.برای اون شب خوب بود...به رنگها می خورد...


لباس تولدش خاصه . از مشهد براش گرفتم.
خاله باران
10 آبان 91 21:42
چقدر عکسی که نشسته رو صندلی افکار ناقلایی توش موج می زنه....به سارا می گم روز تولدش بیاد رو صندلیش بشینه.


مثلا" چه افکاری؟؟؟؟ بگو اگر خوبه من هم برم بشینم

البته پریسا رو مبل میشینه ها
خاله باران
10 آبان 91 21:43
تو بگو این چکار کنه ازش شکایت نمی کنی.این حرفها را میای می نویسی که بلندت می کنه خوذش رو صندلی می شینه.


اگر من شکایت نکنم کی باید شکایت کنه. خاله باران؟؟؟

الان نشوندمش تا کمی نقاشی کنه من بیام پیش شما
خاله باران
10 آبان 91 21:51
خب اونم حرف داره با من...


چه حرفی؟ به منهم بگوووووووووو
مامان محمد و ساقی
10 آبان 91 22:25
دوباره سلام.میشه کد بنر پریسا جون رو برام بفرستید


عزیزم کد پایین عکس هست. نی نی وبلاگ کد ها رو با کامنت منتقل نمیکنه.

ممنون ابجی گلم.
مامان محمد و ساقی
10 آبان 91 22:41
گذاشتم عزیزم.


ممنون گلم.
مامان نیایش
10 آبان 91 23:15
واااااااااااااای چه پسری خدا حفظش کنه تولدش مبارک تولد پریسای گلم هم پیشاپیش مبارک شاد باشید همیشه
چه قدر خانوم شده پریسا گلی آفرین که دستشویی ات رو میگی ما شاا لله


ممنون زهره جون.

لطف دارید عزیزم.

جاتون پیش ما خیلی خالیه.
سپیده
10 آبان 91 23:17
سلام خانمی. چرا که نه. مایه افتخار که عکسهای پریسا جون رو بزارم. شما می تونید بعد از اینکه عکسهاشو تو وبلاگتون گذاشتید بهم خبر بدید تا از کپی کنم.
http://koodakeman91.niniweblog.com/


سلام

ممنون سپیده جون.
*پسر اراکی*&*دخترک بلا*
10 آبان 91 23:18
سلام تولدش مبارک
از خدا براش بهترانهارو ارزو دارم
ممنونم که دعوت کردین
مگه مناسبت باشه که به فقیرا سر بزنید

تقدیم به پریسای عزیز


سلام

ممنون. اما تولد دخملی ما هفته ی اینده هستش.

مرسی
ندا
11 آبان 91 0:32
سلام
من از دستت ناراحتم ها چرا بهم سر نمیزنی راستی پریسا جون مطالب جدید گذاشتم بدو بیا


سلام گلم.

حالا چرا ناراحت؟؟؟؟؟؟

میام خانمی. همین الان.
مامان ابوالفضل
13 آبان 91 1:37
سلام عیدتون مبارک


سلام
عید شما هم مبارک.
مائده
13 آبان 91 16:57
انصافا خيلي خوش ذوقي ... عكسي كه از وبلاگش گرفتي جالب بود حالا 11 سالگيشم اين كار بكني خيلي جالب تر ميشه ...


تا 11 سالگی!!!!!!!!!!
فریبا مامان حسام
16 آبان 91 10:45
عسلم تولدت مبارک.
حسام هم این هفته جمعه براش تولد زنبوری می گیریم.
ایشالله 120 ساله بشی خوشگل خانم.


ممنون خاله.

مبارک باشه .