پریساپریسا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

تقدیم به پریسای عزیز

با دیدن روی ماهت روزم ساخته میشه....

فصل 44 : تولد امام رضا ... یه مروارید دیگه.....

1391/7/7 12:14
نویسنده : مامان پریسا
1,063 بازدید
اشتراک گذاری

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

سلام عید همه مبارک

تولد امام رضا را به همه تبریک میگم. ایشالله زیارتش قسمت همه بشه. و همه حاجت روا بشن.

امام رضا جان ممنون که امسال دعوتم کردی تا به پابوست بیام.

تولدتون رو به امام زمان تبریک میگم.

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

چندین ماه بود یعنی تقریبا از فروردین ماه که پریسا خانم دیگه مروارید جدیدی اضافه نکرد و همون 12 تا دندون باقی موندن.

داشتم کم کم نگران این مسائله میشدم که چرا این خانمی دندن های نیش رو در نمیاره که.........

بالاخره خانمی تنبلی رو کنار گذاشت و روز یکشنبه3/6 /91 مروارید 13 از فک بالا نک زد و یه مروارید خوشکل دیگه به دهن کوچولوش اضافه شد.

مبارکت باشه عزیز دلم.

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

چند روز گذشته درست و حسابی خونه نبودم والان هم کلی کامنت تایید نشده دارم . علتش هم این بود که همراه با پریسا خانم به مهمانی میرفتیم.

برای همین دیگه از دفتر خوشکلش دور بودم.الان هم باید بریم خونه ی مامان جون. به مناسبت تولد امام رضا،مامان جون مهمانی دادن.

ولی ترجیح دادم قبل از رفتن بیام و این روز قشنگ رو برای دخملی ثبت کنم.

یه علت دیگه که از اینجا دور بودم، رسیدگی به کار های مربوط به تولد پریسا خانمه.

چند روزه که حسابی درگیر کارها و درست کردن وسایل تولد خانمی هستم.

خوب دیگه دست تنها و با حضور این وروجک خانم ،مجبورم کارهامو زودتر شروع کنم.

از دوست بسیییییییییار عزیزم ممنونم که از راه دور داره کمکم میکنه. کلی زحمت بهش دادم .

دوست عزیزم . خواهر گلم. فقط از خدا میخوام که بتونم برای شادیهات جبران کنم.

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

حالا کمی از حرف زدن پریسا:

مدتیه یاد گرفته تا تنها میمونه (حتی برای چند دقیقه) یا صدایی میشنوه ، بدو بدو میاد تو بغلمون و میگه : تسیدم. (ترسیدم) .....

کم کم دارم نگران این مساله میشم که نکنه این ترسو بودن بهش باقی بمونه یا فقط داره برامون ناز میکنه!!!!!!

جایی که چراغ روشن نباشه نمیره. وقتی میگم برو از اتاقت فلان چیزو بیار ، میگه چیاق خاموشه میتسم . در صورتی که ما به هیچ وجه اونو از تاریکی یا چیز دیگه ایی نترسوندیم.......سوال

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

از همه ی مفاهیم فعلا (البته خیلی وقته) به مفهوم سنگین پی بروه. و البته برای جاهای دیگه هم ازش استفاده میکنه.مثلا"

پریسا درو باز کن(دستش به دستگیره نمیرسه) میگه سگینه !!!!!

پریسا فلان چیزو بیار (بزرگه و در دستاش جا نمیشه ) میگه سگینه !!!

پریسا از روی صندلی بیا پایین (صندلی بلنده و پاهاش به زمین نمیرسه) میگه سگینه !!!

پریسا درظرف غذا رو بردار(محکم بسته شده و صفته ) میگه سگینه !!!!!

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

چند روزه که همش به باباش میگه (البته با فریاد که تا طبقه ی پایین هم صداش میره) :

بابا حسین !!!!

آخه نه ما بهش گفتیم نه کسی یادش داده که به بابا اسمشون رو هم اضافه کن.ولی خودش......

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

از وقتی که شبکه پرشین تون قطع شده ، پریسا خانم از صبح تا شب فقط میگه کاتون.کمی عمو پورنگ. کمی خاله شادونه.... ولی کافی نیست که نیست. بالاخره مجبورمون کرد تا سی دی براش راه بندازیم.و باز هم کارتون.......

بهترین کارتون هم برای خانمی : بلاسوتی(تلفظش خیلی شبیه به حسنی هستش)تا مدتی فکر میکردم داره میگه حسنی .هی براش کارتون حسنی میذاشتم. باز میگفت نهههههههه  ............ تا بالاخره کاشف به عمل اومد که میگه : پلنگ صورتی

و دیگه برنامه ی تلویزیون ما شد پلنگ صورتیمنتظر

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

دیشب خاله معصومه اومد تا با هم بریم بازار تا برای نی نی کوچولویی که تو دلشه خرید کنیم.

مجبور بودم پریسا خانمو با خودم ببرم.و بیتشر از اینکه خاله خرید کنه، من برای پریسا خانم خرید کردم........نیشخند

این هم پریسا خانم و سرگرمی جدیدش:

 

ممنون که وقت گذاشتید.

1391/7/7

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

این هم مهمانی خونه ی خاله (خاله ی من ) این کوچولو که خوابیده رضوان خانم. اون یکی هم اسما خانم

و بعدی هم که معرف حضور هست...

پریسا خانم گوش مروارید مامانی با خنده های زور زورکی.......قربون اون خندهات برم گوش مروارید مامانی.....بغل

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (56)

خاله باران
7 مهر 91 12:25
تولد امام رضا مبارک


عید شما هم مبارک
خاله باران
7 مهر 91 12:25
مبارکه . اسبا بازی خوبی خریدی.مبارکش باشه


موقع خرید یاد شما افتادم. برای سفارشی که کردی...
خاله باران
7 مهر 91 12:26
ناقلا ناز می کنه...


خب میدونه نازش خریدار داره.
خاله باران
7 مهر 91 12:27
افرین خوشگل خاله....
بابا حسین


پس مامان مریم چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خاله باران
7 مهر 91 12:29
منظورت را نفهمیدم.


بابت چی؟؟؟؟
خاله باران
7 مهر 91 12:29
خصوصی


عالی بود عزیزم.
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
7 مهر 91 13:48
دوستای گلم عیدتون مبارک
6 تا پست جدید (15تا20) را از منوی آخرین مطالب می تونید ببینید و نظر بذارید
مرسی از همراهی تون 07/07/1391.




چشم عزیزم.
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
7 مهر 91 13:49
عید شما و پریسا جون هم مبارک
امیدوارم همه جا بهتون خوش بگذره
خریدهای پریسا جون هم مبارکش باشه

خانمی اگه درموردتولد گل دخترت کاری از دست من هم بر می آید بگو همه جوره هستیم...


عید شما هم مبارک.
ممنون
قربونت برم عزیزم. لطف داریو . همین که هستید برام کافیه.
مامان علي خوشتيپ
7 مهر 91 15:10
تولد امام رضا بر شما هم مبارك.مرواريد جديد پريسا جون هم مبارك


عید شما هم مبارک
ممنون
مامان علي خوشتيپ
7 مهر 91 15:11
آخي هنوز كه يك ماهه ديگه وقت هست تا تولد.اگه كاري از دست منم برمياد بگيدها


مرسی عزیزم.
دوست ندارم کارام رو با عجله انجام بدم.

شما فقط برنامه ریزی کن که وسط مهمونی نری چون نمیذارم که بری....
مامان علي خوشتيپ
7 مهر 91 15:11
ايشاالله هميشه خوش باشين و در حال مهموني رفتن.دوستاي پريسا جون هم مثله خودش نازن
اسباب بازيهاي جديدتم مبارك خوشگلم


ممنون سارا جون.

دوستای ما همه ماهن. مثلشون هیچ جا پیدا نمیشه.

مسی خاله
مامان آرینا موفرفری
7 مهر 91 16:20
سلام به دوست عزیزم عیدتون مبارک .
پریسا جون دندون ناز و تازه مبارک


سلام
ممنون
مسی خاله این سیزدهمی بود..
نایسل
7 مهر 91 17:10
خاله قربونش برم این مامان مهربونت از الان داره تدارک میبنه گل نازممم چه دسوتای نازنازی داری
من ااون شبکه رو خیلی دوست داشتم حیف شد قطع شد


خب عزیزم چکار کنم. کارا زیاده و من دست تنها. باید به کارای روز مره و پریسا خانم هم برسم.

اره خیلی حیف شد.....
نایسل
7 مهر 91 17:45
از تو فیس بوک


چه جالب
Sonia
7 مهر 91 21:54
سلام گلم چی شد آی دی یاهوبده بگم واسه ژله ها


سلام عزیزم.
ممنون که یادت مونده.
چشم.
دخترخاله ها
7 مهر 91 23:03
به به دخمل بلا...
جيگل طلا...
عيدتون مبارك باشه مامان پريسا و پريسا خانم.
ايشالا بازم قسمتتون بشه سفر مشهد و سفرهاي زيارتي و سياحتي خوبه ديگه....
ايشالا هركجا ميرين و هستين به سلامتي و دل خوش برگردين به خونه.
اين مفهوم سنگين هم عجب مفهوم پر كاربردي و ما خبر نداشتيم....
منتظر تولد پريسا گلي هستيم...با اين توصيفاتي كه تو كردي بايد به قول پريسا تولد سگيني باشه
روي ماه دخملي رو ببوس
تا درودي ديگر بدرود


سلام به دختر خاله های گلم.
عید شما هم مبارک
ممنون عزیزم همچنین برای شما روزهای خوبی رو ارزو میکنم
بله دیگه باید از این فسقلی ها خیلی چیزا یاد بگیریم.

اره فکر کنم جشن سگینی بشه. البته از نظر کیفیت...

ممنون که اومدید
باران
7 مهر 91 23:16
,مریم پس نظرات من کوش؟؟؟؟من که اول همه امدم


قربونت برم عزیزم عجله نکن
بابای ملیسا
7 مهر 91 23:47
با سلام . ضمن تبریک ولادت امام رضا (ع) وبلاگ ملیسا خانم با موضوع سالروز قمری عقد مامان و بابا به روز شد . خیلی خوشحال می شیم اگر به خونه مجازی ملیسا سر بزنید و با گذاشتن یک یادگاری ، کلبه مجازی ملیسا رو منور کنید . منتظرتون هستیم .


سلام
مبارک باشه.
چشم
Sonia
8 مهر 91 1:07
ای جانم قربون این پریسا جون با اون دستهای نانازش گلم شرمنده من رفتم الان اومدم یه خورده رمان دانلود کنم کامنتتو دیدم بازم معذرت
مامان مهبد كوچولو
8 مهر 91 7:32
سلام عزيزم . دوست دارم جيگري . مبارك سرگرمي جديدت زياد سگين نيست؟؟؟


سلام
ممنون گلم.
نه عزیزم. مقواییه
مامان فرنيا
8 مهر 91 10:37
دستتون درد نكنه كه از حالا به فكر دختري هستيد من كه ميدونيد تولد دختري را ايشالله قرار است خانه مادرم بگيرم واسه همين سخته تزيينات را اينجا درست كنم با خودم ببرم انجا هم كه تا برسم وقت نميشه كاري كنم مجبورم از تزيينات اماده استفاده كنم حالا تم تولدتون چيه؟
فرنيا 16تادندان در اورد اصلا من نفهميدم (منظورم اينه كه بچم اذيت نشد) اما حالا نميدونم چرا همش اب دهنش اويزون است و دستش توي دهنش است يعني بازم ميخواد دندون در بياره؟
اسباب بازي جديد دختري مبارك ماشالله خودش ميتونه از بزرگ به كوچيك بچينه؟ راستي جنس معكبها از چيه؟


وسایل اماده هم قشنگن. پارسال من از اماده استفاده کردم.الان هم همون اندازه هزینه کردم. ولی خب کار دست یه چیز دیگس...
حتما باز دندون داره. پریسا هم اذیتم نکرد ولی فقط اب ریزی لثه داشت.
نه من کمکش کردم. خوش هنوز به این مرحله نرسیده که مدتب بچینه. جنسشون مقوای خیلی ضخیمه. ولی چندین اموزش را میشه باهاش داد.
ستاره زمینی
8 مهر 91 10:50
سلام خدمت مامان پریسای عزیز با تاخیر عید تون مبارک.:
پریسا جون مروارید 13 هم مبارک
راستی مامانی یه سوال چرا نمیشه همه پیوندها را بذارم.؟؟؟؟؟؟؟


سلام
ممنون عید شما هم مبارک
مرسی
پیوند روزانه منظورتونه؟؟؟
مائده
8 مهر 91 12:23
الهي قربون اين شيرين زبونياش ...

دندون نو مبارك !

تولد تم دار مي خواي بگيري ؟ چه تمي ؟!فضولي تو خونمه !


ممنون عزیزم.
بله تم داره ولی فعلا سکرته..... درگوشی بهت میگم.
مامان علی خوشتیپ
8 مهر 91 13:41
خصوصی


میام میگم
ستاره زندگی
8 مهر 91 14:01
عید شماهم مبارک
دندونت مبارک خاله جون
چه کلمات باحالی میگه
به به عجب اسباب بازی مفیدیدست مامانی درد نکنه


ممنون.
مسی خاله
لطف دارید عزیزم.
مامان محمد سپهر
8 مهر 91 14:32
عزيزم عيد شما هم مبارك.خدا قسمت كنه دوباره برين پابوسش پيشاپيش هم تولد گل دختري مبارك.از همين حالا هم خسته نباشيد


ممنون زهره جون.
ایشالله قسمت شما هم بشه. عید شما هم مبارک
طنین
8 مهر 91 14:57
عزیزم عیدتون مبارک
بوس


عید شما هم مبارک گلم
سمی مامان امیرین
8 مهر 91 17:37
وای امیرعلی هم این دوررو گذروند وهمش میگفت ترسید.ولی الان خوب شده.حساسیت بهش نشون ندید تا براش یه موضوع بزرگ نشه.تو این سن طبیعیه.
آفرین مامانی از االان به کاراتبرس منم ایشالا سال دیگه برای امیرحسین میگیرم از الان رفتم تو فکر که میتونم یات نه؟
اون دوست مهربونت باید به منم کمک کنه


سلام سمیرا جون ممنون برای راهنماییت.
چه خوبه که میایی عزیزم. همیشه به نکات خوبی اشاره میکنی.
ایشالله میتونی برای چی از حالا رفتی تو فکر...
ایشالله به تو هم کمک میکنه.دوست ماهههههههه منه.
مامان محمد و ساقی
8 مهر 91 22:01
سلام.عیدتون مبارک.
اول از همه این عکس آخریش منو کشته.چه دوگوشی باحالی.چقدر هم بهش میاد
چه دوستای نازی هم داره.
خاله جون مرواریدت مبارک


سلام عزیزم عید شما هم مبارک

ممنون. بار اوله اینطوری براش میبندم.

ممنون خاله
مامان محمد و ساقی
8 مهر 91 22:02
خوبه که از الان کارهای تولدش رو انجام میدین.حتما" میخوای واسه دختر گلم سنگ تموم بزارین.موفق باشید.


باید کم کم اماده بشم. بهتر از عجله کردنه.
ایشالله
فریبا
9 مهر 91 2:18
عزیزم برای تولد اگه کاری از دستمون بر میاد بگو...
سعی می کنیم کمک کنیم...
به این آدرس هم سر بزن، وبلاگش تازه باز شده و نمی دونم چرا نمونه کارای خودشونو نذاشتن اما من قبلا نمونه کارشو تو جشن یکی از دوستام دیدم خیلی خوبه و قیمتاش هم مناسبه:
http://ranginkamancelebrity.persianblog.ir


ممنون فریبا جون.
برای ادرس هم ممنون. حتما نگاهشون میکنم.
ارغوان
9 مهر 91 12:59
سلام
مرواریدت مبارک کوچولو
از اشنایی باهاتون خوشحال شدیم



سلام
ممنون
ولی ادرس؟؟؟؟؟
مامان پریاگلی
9 مهر 91 14:31
موفقیت یعنی: شاد بودن،با کسی که با او هستی.

موفقیت یعنی:کشف اینکه بهشت در درون ماست.

موفقیت یعنی:دانستن اینکه عقاید شما تجاربتان را می سازد.

موفقیت یعنی:هرگز و به هیچ وجه از دست ندادن امیدها و آرزوها.

موفقیت یعنی:زندگی با اشتیاق،عشق و خنده.

ممنون گلم
خیلی زیبا بود
هدیه جووووووووووووووون
10 مهر 91 9:47
سلام
مامانی خسته نباشی
پریسا جون از هیچی نتسی هاااا مامان بابا همیشه هستن کنارت
عیدتونم مبارک
مروارید جدیدت هم مبارک
سرگرمی جدیدت هم خیلی قشنگه خانومی


سلام

ممنون از حضورتون. و مطالعه ی مطالب.

ایشالله هدیه جان سلامت باشن.
خاله
10 مهر 91 9:58
هر روزتون عید


ممنون دوست عزیز
مامان تربچه
10 مهر 91 12:31
سلاااااااااااااااااااااااااااااام
من تصمیم گرفتم برگردددددددددددم!!!
دلم براتون یک ذره شده بود
تو چی؟؟؟!!!



سلام عزیزم.

کار خوبی کردی.
من هم دلم تنگ شده بود
سمانه مامان پارسا جون
10 مهر 91 14:40
مروارید گل دختر مبارکه
خیلی با نمک خندیده جیگرشو


مرسی سمانه جون.
دلم برای پارسا کوچولو تنگ شده.
مامان محمد و ساقی
10 مهر 91 16:11
یه لحظه میای وبم


اومدم عزیزم.
امان از دست مزاحم هاااااا
مادر کوثر
10 مهر 91 16:14
سلام مامانی
با پست های جدید به روزیم


سلام گلم. ممنون خبر میدی.
خوندم. عااااااااالی بود.
مامان محمد و ساقی
10 مهر 91 16:42
سلام.ممنون که اومدی.دیشب هم کامنت های قشنگتو تایید کردم گلم.
این گیتا خانم حالا یا خودش مردم آزار و یا کسی باهاش دشمنی داره.منو که دیدی مسخره کرده ولی چیزهای فوقالعاده زشتی برای یکی دیگه نوشته.


سلام ممنون مینا جون.
وای خدا آخه اینا چی از جون مروم میخوان آخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
باران
10 مهر 91 19:24
سلام عزیززززززززززززززززززززززززززم
منم دلم خیلی براتون تنگ شده عزیزم....
ممنون...
رمز را خصوصی می ذارم...



سلام گلللللللللللللم
ابجی عزیزم.
ممنون که اومدی.
منتظرم
سمی مامان امیرین
10 مهر 91 20:01
عزیز اصلا نترس .زودم نیست.فقط 2 الی 3 روز رسیدگی میخواد و سریع یاد میگیرن.الان امیرعلی بعد از 2 روز خودش میگه دارم .من نمیبرمش.حتی بیرونم باز میریم دیگه.امتحان کن.


من از خدا میخوام که یاد بگیره. از پوشک کردنش خوشم نمیاد. دوست دارم یاد بگیره بگه.
سمی مامان امیرین
10 مهر 91 20:18
نه امیرعلی هم هیچی نمیدونست..ولی کم کم وقتی باز بود و خیس میکرد خودشو بهش میگفتم که این کار بد و باید جیش و تو لگنت کنی.ولی از 3 روز پیش هر 2 ساعت 1 بار میبردمش و اینقدر منتظر میموندم تا میکرد.بعد از 2 روز کامل یاد گرفت.و خودش میگه و اصلا خودشو خیس نمیکنه.
امتحان کن.خیلی راحت.فقط صبر و حوصله میخواد.و هر بار که کارشو کرد تشویقش کن و دست بزن و بوسش کن تا خوشش بیاد
باز اگه سوالی بود در خدمتم عزیز.


وای عجب کاری . ممنون که کمکم میکنی. ایشالله به زودی شروع میکنم.خدا کنه باهام همکاری کنه.
محيا كوچولو
10 مهر 91 22:11
تولد امام رضا (ع) مبارك ايشالله بازم بري پريسا كوچولو
دندونتم مبارك
شرين زبوني تم خيلي خوب


ممنون محیا جون
ممنون مامان مهربونش
مامانی درسا
11 مهر 91 2:17
سلام مامان و پریسا گلی ......تقریبا" یک ماه قبل دیدنمون اومده بودین که متاسفانه نتم قطع شد و نتونستم بیام دیدنتون اما خوشحالم حالا اومدم و روی ماه پسریسا گلی رو دیدم .... خوشحالم از آشناییتون عزیزم


ممنون عزیزم.
من هم از اشناییتون خوشحالم
مامان محمد سپهر
11 مهر 91 10:09
راستي اسباب بازي خوبي براش خريد كردي.انشاء الله هرچه زودتر چشمت به جمال خواهرزاده اتان روشن بشه. ما هم به روزيم


ممنون. چشم
زهرا _ مامان مریم گلی
11 مهر 91 11:01
عزیزممممم.....ماشاا... هزار ماشاا....

خیلی خانوم و بزرگ شده از اخرین باری که دیدمش....


خوشگل خاله طناز من....

مامانش؟مریم ما هم همینجوره تو اتاق تاریک نمیره اگرم بره بدو بدو میاد بغلم و میگه هاپو بود....


ممنون زهرا جون.
خوبه باز یه بهونه میاره....پریسا میگه تاییکه..
مامان علی اکبر
11 مهر 91 12:38
سلام،عزیزم
زیارت قبول
مامانی برو خصوصی...


سلام
ممنون
مامان گیسوجون
11 مهر 91 13:19
سلام عزیزم خوبی ؟
ای جانم چه دخمل باهوشی
مروارید جدید هم مبارکککککککک
خصوصی داری


سلام
ممنون فرشته جون.
مادر کوثر
11 مهر 91 13:47
سلام به مامانی و پریسا خانم نانازی
تشریف بیارید
بروزیم


سلام گلم.
دارم میام. ولی وبلاگت باز نمیشه.....
شهرزاد مامان حسین
11 مهر 91 15:00
الهی. می تسم. جان.
نه خانومی فکر نکنم براش بمونه. پسر منم بچه بود خیلی خیلی خجالتی بود و تو جمع می اومد پشت من قایم می شد. باورت می شه؟؟؟ همین حسین!!


آخی.......
من هم دوست ندارم پریسا کم حرف و خجالتی باشهو برای ایینده ی خودشون بده..
مامان نيروانا
11 مهر 91 15:04
پريسا جون خيلي بزرگ شديا. هزار ماشالا. چن وقت بود درست و حسابي توي اين خونه ت نچرخيده بودم.
عيدتون با تأخير مبارك. هميشه تون مبارك
ميگم من ديگه يادم نيست آخرين دندوني كه توي دهن نيروانا كشف كردم دراومدنش رو كي بود. چند وقت پيش خوندم كه بايد بيست تا دندون داشته باشه شمردم ديدم اِ بيست تا شده.
آفرين به مامانيِ فعال و در تدارك جشن تولد.
باشكوه ترين و شادترين جشنها رو برات آرزو دارم.
پيشرفتهاي دختري هم كه از عسل شيرين تره. هميشه شاد باشين عزيزاي من. ببوس گل دخترت رو

ممنون فریبا جون.
همین که میای برام خیلی ارزش داره. ممنون
ولی من از اولین دندونی که نک زد تا حالا همه رو حسابشون دستمه. خیلی برامجالبه . یه جورایی رو قدرت خدا فکر میکنم.....
من هم شنیدم که تا 30 ماهگی 20 یا 24 تا دندون باید داشته باشه.
ممنون از دوست عزیزم.
مامان کوروش
11 مهر 91 15:30
ای جانم پریسا جون عین موش شدی قربونت برم


خاله؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حالا چرا موش....؟
مامان نیایش
12 مهر 91 10:40
قربونت بشم پریسا جون میگما من اینجا نظر گذاشته بودم نه؟


نمیدونم عزیزم.
به هر حال لطف کردی که تشریف اوردید. خوشحالم کردی.
مامان نیایش
12 مهر 91 10:40
چه کیفی میکنه بابایی که اونجوری صداش میکنی دختر بابا


دختر باباس دیگه
مامان عسل و آریا
22 مهر 91 23:15
سلام به روی ماهت عزیزم.فدات بشم ببخشید من کوچیک ترم وظیفه ام بود بیاد.شما به بزرگی خودت ببخش.هزار تا بوس از طرف من پریسا جونم را بکنید.هزار تا کمتر نشه ها lماشالا چقدر خانم و بزرگ شده عروسکم



سلام خانمی

خییییییییییلی کم پیدا شدی

دلم برات تنگ شده بود.

خواهش میکنم.

ایشالله به ارزوهای قشنگت برسی