پریساپریسا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

تقدیم به پریسای عزیز

با دیدن روی ماهت روزم ساخته میشه....

فصل 41: یک سفر پر از خاطره 2

1391/6/21 11:41
نویسنده : مامان پریسا
2,118 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  امیدوارم همه ی نی نی ها سلامت باشن و همچینی مامان ها و بابا های مهربون .

بقیه ی سفر نامه ی پریسا خانم به شهر مشهد را آماه کردم. و خواستم زودتر بذارم چون کلی مطلب دیگه هم مونده رو دستم که اون ها رو هم باید زودتر آماده کنم.پس بفرمایید.

زبانکده محصل

معمولا" ما وقتی میریم مشهد، به غیر از حرم امام رضا و گاهی هم خرید در بازار های اطراف، جای دیگه نمیریم. برای همین بیشتر خاطرات و عکسهای ما از حرم و صحن و اطراف حرم هستش.

خیلی عکس از پریسا گرفتم.که این یکیشونه و بقیه رو هم در ادامه میذارم:

البته این فتو شاپه و از آتلیه گرفیم.چشمک

اما این  هم واقعیش:

تقریبا" 99 درصد از عکسای پریسا خانم با ادا هستن و عکس ساده و خوب نمیشه گرفت از ایشون.....منتظر

باقی هم میذارم در ادامه.

زبانکده محصل

خب گفتم که به جز حرم و بازار جایی نمیریم (البته بازار رفتن امسال هم که همش شد خرید برای خانمی و تقریبا" تمام دارایمون خرج خانمی شدبغل مبارکت باشه عزیزم ).

اما به خاطر همین پریسا خانم هم که شده، امسال به جز حرم، 2 جای دیگه هم رفتیم.

1 - کوه سنگی

2- پارک ملت

که مخصوصا" این مورد دوم حسابی به پریسا خوش گذشت با کلی خاطره...

حالا ضمن تشکر از حضورتون. بفرمایید ادامه ....محصل

زبانکده محصل

پریسا خانم قبل از ورود به صحن حرم.(در همین نقطه و مکان سال قبل و در 6 ماهگی پریسا هم عکس داریم)از خود راضی

پریسا خانم در صحن جمهوری. وقت اذان شد و پریسا خانم هم داره همراهی میکنه...

این جا هم زیر زمین ....خودم که اینجا رو خیلی دوست دارم.

و.... کوه سنگی .

تا رسیدیم ظهر بود. اول رفتیم اینجا برای خوردن نهار.

این هم... جای همه خالی. ولی به من که مزه نداد چون بابایی باهامون نبود. یاد سال های قبل افتادم که یک بار باهم اومدیم و دیزی خوردیم . اون موقع بیشتر مزه داشت برام.افسوس

بعد از نهار ، رفتیم یه جا زیر سایه درختا نشستیم . خیلی باصفا بود و نسیم خنک میومد.

بعدش هم پریسا خانم رفت برای آب بازی.عشق آب بازیه دیگه....

منظره ی خیلی قشنگی داره...

بعد از آب بازی ، یه بستنی میوه ایی هم میچسبه...نوش جان عزیزم

دومین جایی که رفتیم، پارک ملت مشهد.

با این که وسیله ی بازی که مناسب پریسا باشه زیاد نبود ولی اصلا" فکرشم نمیکردم که اینقد از خودش اشتیاق نشون بده.

اخر شب با کلی گریه و به زور از پارک بردمش بیرون.

اول سوار این هلیکوبتر شد. من کلی ترسیدم . ولی خودش همش در حال خنده....

وقتی رفت بالا گفتم الان جیغش در میاد . اما زهی خیال باطل...خنثی

وبعد هم کشتی صبا که برای بچه ها بود. البته من هم همراهش رفتم. و کلی ترسیدم. خجالت

اما پریسا خانم کلی کیف کرد. تمام که شد گریه که دوباره میخوام...متفکر

و بعد هم این چرخ و فلک. واقعا" بزرگه.....

رفتیم که سوار بشیم...

و پریسا خانم هم طبق معمول ریلکس و در حال میوه خوردن...

تنها چیزی که برای پریسا خانم جذاب نبود و هیچچچچچچ هم تکون نخورد این وسایل بادی بود...

دیگه .......

موقع برگشت به اهواز با قطار برگشتیم. تجربه ی بسیار شیرین برای پریسا خانم و حرص خوردن برای من که هر چند دقیقه باید میبردم دستاشو بشورم......

در کل خوب بود البته اگر خودمو به بی خیالی میزدم. که نزدم...

سوار که شدیم 11 شب بود. خانمی براخودش یه تخت داشت و گرفت خوابید.

خیلی دوست داشت بره بالا. و چند بار هم رفت پیش یاسمن و همون بالا هم چرت میزد.

و حوصلش هم که سر میرفت ، میبردمش تو راهرو تا سرگرم بشه...

 دیگه سفر تموم شد.

خیلی خوش گذشت و جای همه خالی بود.

ایشالله قسمت همه بشه..

ببخشید طولانی شد. ممنون برای حوصله و وقتی که گذاشتید.

محصل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (113)

مامان نیایش
21 شهریور 91 12:05
سلام عزیزم عکس های پریسا جونی خیلی قشنگ بود الهی همیشه اینقدر خوشحال و خندون و شاد باشه خیلی خوبه که جای دیگه هم رفتید و اینقدر به پریسا خوش گذشته خیلی جالبه که نترسیده و سوار وسایل بازی شده نیایش که خیلی می ترسه مثل خودمهمیشه خوش باشید و بازم خوشحال شدم که دوستای خوبی مثل شما رو زیارت کردم ببوس پریسا جونو


سلام زهره جون.
مرسی عزیزم.
اره دیگه به خاطر پریسا خانم مجبور شدیم از انزوا خارج بشیم.
من که هنوز هم تو همون حس و حال دیدار هستم.
ما هم خییییییییلی دوستتون داریم.
پریا
21 شهریور 91 12:23
زیبا بودند قسمت ما هم بشه


ایشالله
مامان ریحان عسلی
21 شهریور 91 12:28
سلام
معلومه که حسابی بهتون خوش گذشته ایشالا همیشه به این سفرا
دیزی هم نوش جونتون
خصوصی


سلام
مرسی عزیزم.
جای شما خالی بود.
ممنون
مامان آرشیدا کوچولو
21 شهریور 91 12:49
معلومه به پریسای نازنینم خیلی خوش گذشته عکس هاتون فوق العاده زیبا بودند


مرسی عزیزم.
خانمی پس ادرسسسسس!!!!!
محيا كوچولو
21 شهریور 91 13:10
سلام خاله جوني
رسيدنتون بخير
معلومه كه حسابي بهتون خوش گذشته و سفر خوبي داشتين
زيارتتون هم قبول


سلام عزیزم

ممنون

جای شما خالی خیلی خوب بود.
مامان نیایش
21 شهریور 91 13:50
آره عزیزم رسید ببخشید یادم رفت بیام بهت بگم خوبه به نظرم ارزش داره داشته باشیش فقط تنها چیزی که مشکل داشت این بود که مثلا پست هایی که ویرایش شده بود تاریخش همون تاریخ ویرایش ثبت شده نه تاریخی که پست رو گذاشتی مثلا من پست اولم روز 29 فروردین 90 گذاشتم ولی چند ماه بعد ترش ویرایش شده بوده و تاریخی که توی این کتابی که بصورت مولتی مدیا هستش برامون ثبت شده تاریخ چند ماه بعد ترش یعنی آبانه90!!البته خیلی هم مهم نیست ولی در کل خیلی به نظرم جالب اومد و خوشم اومد


مرسی زهره جون. زحمت کشیدی برای اطلاع دادن.

مبارکش باشه.
مامان کوروش
21 شهریور 91 14:05
ای جونم پریسا جون زیارتت قبول عزیزم امیدوارم همیشه شاد باشی وبه سفر بری عجب دیزی های دلم آب افتاد


مرسی لیلا جون.

جاتون خیلی خالی بود عزیزم.
مائده
21 شهریور 91 14:38
خدا رو شكر كه بهش خوش گذشته ...

عكساشم ناز شدن ...


ممنون ابجی گلم.
یاسمین خواهر محمد امین
21 شهریور 91 16:12
سلام ما هم آپیم
ولی نه به زیبایی پست شما خیلی مختصر


سلام گلم.
دیدمش

عااااالی بود.
مامان امیرناز
21 شهریور 91 16:45
زیارت قبول عزیزم


ممنون گلم
مامان امیرناز
21 شهریور 91 16:46
خاله جون پسرم تو مسابقه رویای زیبا شرکت کرده خوشحال میشم بهش رای بدی اینم لینکش: http://lavashak.niniweblog.com/post36.php شماره 5


وااااااای من به 4 نفر رای دادم.
یاز هم میشه رای داد؟؟؟؟
ستاره زندگی
21 شهریور 91 17:30
زیارت قبول مامانی
انشالله سفرهای دیگر زیارتی البته همراه با بابایی


مرسی گلم.
ایشالله
ستاره زندگی
21 شهریور 91 17:30
ستاره خانم هم به روز شد


اومدم عزیزم.
مامان محمد و ساقی
21 شهریور 91 17:45
عکس اولش خیلی خوشگله
بیشتر از سن الانش نشوم میده.
ساقی هم تو عکسها ادا در میاره.چه ناز خدا
به به کوه سنگی و پارک.جاهایی که به بچه ها خوش میگذره


عکسه مال اتلیه هستش. همون جا بردم و 3 تا ازش انداختم. بعد هم ازش خواستم بذارتشون رو فلش
مامان محمد و ساقی
21 شهریور 91 17:47
من خیلی خوشم میاد که از یه نقطه به قول شما چند بار عکس بگیرم چون گذر زمان رو نشون میده
منم عاشق اون زیرزمینم.یه احساس آرامش خاصی به آدم میده



من که خیلی خوشم اومد.که تونستم این عکسو از اون مکان بگیرم. البته در عکس قبلی اونجا خیلی قشنگ گل کاری شده بود.
واااای اون زیر زمین رو نگو که عاشقشم.
مامان محمد و ساقی
21 شهریور 91 17:49
وای شما هم مثل سارا ما رو تو این موقعیت دیزی قرار دادی
منم موافقم بدون بابایی مزه نداری هیچی
وای خدا جون دامنشو ببین
آب بازی و بسنتی نوش جونت عزیزم



خب وقتی برام مزه نداده چه فایده داشته.

اره این دامن خیلی بهش میاد از همون جا گرفتم براش.
بار اوله دامن میپوشه.
مامان محمد و ساقی
21 شهریور 91 17:53
،رین دخترمون چه ارتفاعی رفته مامانی دیگه خیالت راحت باشه
منم از کشتی صبا میترسم
چرخ و فلک که عمرا" برم
خانمی دختری که وسایل اکشن سوار میشه بادی به چه دردش میخوره
آخی داره پستونک میخوره


اره واقع" هم باید براش بی مزه باشن. وقتی بره داخل کشتی صبا و کلی ذوق کنه ، حتما" اون بادیه بی مزه هستش.
مامان محمد و ساقی
21 شهریور 91 17:54
ببخشید که اول سلام یادم رفت.سلااااااااااااام
من هم در این سفرنامه همراه شما بودم و خیلی لذت بردم.
عالی بود مامانیودستت درد نکنه


سلام عزیزم.

ممنون. البته به خوبی شما که تعریف نمیکنم.
پسرک
21 شهریور 91 17:56
تاریخ بیهقی رو که بخونی خیلی با جزئیات همه چی رو توضیح داده فقط مصور نیست که دلیل توضیحات بیش از حدش هم همینه!

ببینم شما نویسنده تاریخ بیهقی نیستین ؟؟؟


نمیدونم شاید!!!!

اسمش مریم بوده بعد شده بیهقی
پسرک
21 شهریور 91 17:57
خیلی به عزیزم خوش گذشته !

مریم جون !

من اصلا نمیتونم رو برای یک ساعت هم که شده توی قطار نگه داری کنم مطمئنم اینو !

باز تو خوب از پسش براومدی!

7ماهه بود که رفتیم مشهد همش بغل مامانم بود و گریه میکرد میخواست بره بیرون !

واااااااااااااای چه سخت بود !


نه عزیزم به اون سختی که میگی نبود. فکر کنم بزرگتر که بشن مشکل برای این جور جاها کمتر بشه. خب 7 ماهگی برای قطار سخت تره.
پسرک
21 شهریور 91 17:58
وروجکم 50روزش بود رفتیم کاشان !

ناهار دیزیی زدیم اون سش ناپیدا !

دل منهم دوباره دیزی خواست !

بهت حق میدم بدون بابای پریسا بهت مزه نداده باشه !

اره ما هم چند ماه قبل که رفتیم کاشان دیزی خوردیم خیلی خوب بود.

بله دیگه چکار کنیم....
مامان محمد و ساقی
21 شهریور 91 18:02
یعنی اونجا یه کم هم بارون نمیاد.اینجا در حد سیل بود همین الان.
دیشب سرد بود و یه بادی می اومد.
خدا یه فرجی برای شما بکنه ما دیروز بیرون موش آبکشیده شدیم


خوش به حال شما.

نه عزیزم اینجا خبری از بارون نیست. تا کی؟؟ خدا میدونه!!!
مامان محمد و ساقی
21 شهریور 91 18:11
وای نگو تو رو خدا.تو پاییز و زمستون چی؟تو فصل سرما اصلا" بارون نمیاد؟


خیییییییییلی کم......
مامان محمد و ساقی
21 شهریور 91 18:39
کدومش رو پاک کنم.همش جواب های خودم بود که دادی فقط یکیش در مورد سی دی بلاگ بود.اونو پاک کنم.همشو تایید کردم.بیا خودت ببین.


نمیدونم شاید جای دیگه گذاشتم...گیج شدم.
مامان تارا
21 شهریور 91 20:02
سلام عزیزم برنده شدنتو تبریک میگم خاله جون
عکسات و خودت خیلی خوشگلین


سلام
مرسی عزیزم.
مامان اتنا
21 شهریور 91 20:42
خدارو شکر که به دخملمون خوش گذشته ایشالله امام رضا هیچوقت تنهاش نزاره وای مامانی ما6 میریم مشهد نمیدونم دلم خیلی هوا اونجارو کرده روزا خیلی دیر میگذره خیلی باهاش حرف دارم .


ممنون.
ایشالله
چه خوب. برامون دعا کنید.
sara
21 شهریور 91 21:04
سلام عزیزم خوبی؟
جز 8 هست اگه میخوای
بریسا جون ببوس
ببخش زیاد وقت ندارم کلی نظر بزارم
شرمندتم


سلام. ممنون

حتما میخونم.

همین که اومدی برام ارزش داره گلم. ممنون
sara
21 شهریور 91 21:06
خصوصی عزیزم


ممنونم.
مامان نیایش
21 شهریور 91 22:20
سلام عزیزم راستی مبارک باشه پریسا جونم برنده شده دختر ناز
عزیزم برای سوالی که پرسیده بودی باید بگم که نه اگه ویرایش هم بکنی همین تاریخ الان میاد مثلا همین امروز اگه پست اولت رو تاریخ بزنی همین تاریخ امروز برات ثبت میشه اون تاریخ هایی که به رنگ قرمز میاد توی میز کارت اونا نیست ....و اینکه شبیه وبلاگ نیست شبیه یه کتابه که ورقش میزنی و می تونی بزرگش کنی و بخونی و مثلا پست ثابت یا معرفی وبلاگ یا قالب و کد ها و حتی کامنت ها نیست یه کتاب هست که به صورت مولتی مدیا پخش میشه بازم اگه سوالی داشتی بپرس عزیزم ولی از نظر من که خوب بود یعنی بهتر از هر چیزی که خودمون بخواهیم نگه داریم از وبلاگمون


سلام زهره جون.
ممنون از تضیحاتی که دادی.
پس ایشالله حتما سفارش میدم.
فرزانه
21 شهریور 91 22:36
سلام دوستم...ببخش دیر امدم...
خصوصی


خوش امدی گلم. چششششم.
فرزانه
21 شهریور 91 22:36
رمز را تایید نکنیا


نه عزیزم. خصوصیه . چطور تایید کنم؟
خاله باران
21 شهریور 91 22:38
سلام...وای از دست این خانوم...
باید خواب باشه تا تو بتونی بنویسی لپ هاش را نگاه...


اره دیگه همین الان هم خوابه که اومدم نت.
خاله باران
21 شهریور 91 22:38
خودم زود تر دیدم....


خاله باران
21 شهریور 91 22:40
وایییییییییییییییییی مریم جونی.منم دقیقا همین حس را دارم.ارامش زیر زمین را خیلیییییییییییی دوست دارم به خصوص نیمه شبها


اره خیلی قشنگه و روحانی...
خاله باران
21 شهریور 91 22:41
کوه سنگی؟؟؟
انوقت من بعضی نکات را می گم.می گه باران تو هم؟؟؟
بگم همه بدونند؟؟؟


چی؟؟؟؟؟؟؟؟ بگو؟؟؟؟؟؟ اما درگوشی......
خاله باران
21 شهریور 91 22:41
اره خوشگله.


مثل چشمات؟؟؟؟
خاله باران
21 شهریور 91 22:43
منم می خواممممممممممم.خیلی زمان این وسیله ها کوتاه...


یعنی از این بیشتر من که مردم از ترس.
خاله باران
21 شهریور 91 22:44
کلا واگن گردی داشتی دیگه تو این 27 ساعتبده؟بیا حالا بچه خوبی می کرده تو حوصله ات سر نره...به جا تشکر شکایتت می کنند.بیا خاله ببل خودم.... با این پستونکت


خوب من دوست دارم بشینم سرجام و بیرون نرم. راهرو باریک و رفت و آمد زیاده...

خانمی حوصلش سر میرفت .دیگه مجبور شدم.

اتفاقا خیلی کم خوابید. همش در حال ورجه ورجه کردن.....
خاله باران
21 شهریور 91 22:45
خاله رو سقف هم می رفتی...مامان هم شجاع


اره من هم که شجاع ... میبردمش و بعد میرفتم دنبالش
خاله باران
21 شهریور 91 22:47
باشه بخشیدیم.بیشترش کن.


چششششششششششششم
محمد
22 شهریور 91 0:00
سلام
نحوه ارسال عکس های شما
شما باید آدرس عکس آپلود شده رو ارسال کنید یعنی در قسمت نظرات بزارید و یا تلگراف کنید همچنین ادرس وبلاگتون واستعداد و هر چیز جالبی از کوچولوتون خواهشی که دارم عکس ارسالی جدید باشه وقبلا تو وبلاگ خودتون نزاشته باشید شما میتونید هر هفته عکس های جدید رو ارسال کنید عکس ها هم متنوع و جالب و گیرا باشه منتظر عکسای خوشگلتون هستم
ممنون


ممنون برای توضیحاتتون.
فرستادم.
سوسن
22 شهریور 91 1:37
زیارت قبول باشه پریسای عزیزم و مامانی مهربون.

واااای چه عکس هایی زیبایی گرفتی عزیزم از چهره ت مشخصه که چقدر داشت بهت خوش میگذشت ایشالا همیشه شاد و شاد باشی

اسم این چرخ و فلکه فانفاست من عاشقشم


مرسی عزیزم.
جای شما خالی بود.
من نمیدونستم. همیشه بهش همینو میگیم.
مامان امیرعلی جیگر
22 شهریور 91 3:07
عکسا که مثه همیشه عالیییییییییییییییییییییی


مرررررررسی
مامان امیرعلی جیگر
22 شهریور 91 3:08
ما هم که مشهد میریم فقط میریم حرم بعدشم خونه خالم.و بعد هم 3-4 تا بازار.همین و بس


خب دیگه بازار اصل قضیه هستش دیگه...

وگرنه باغ و پارک که در همه ی شهرها پیدا میشه.
مامان امیرعلی جیگر
22 شهریور 91 3:09
100% قطارتون از بافق ما هم رد شده.

راسی چقد طول میکشه با قطار تا برسین؟


نمیدونم. شاید....

حدود 27 یا 28 ساعت.
مامان امیرعلی جیگر
22 شهریور 91 3:10
باور میکنی من هنوز دیزی این شکلی نخوردم.قسمت شد برم مشهد حتما باید بخورم یه بار


جدددددی میگی.

پس خوش به حال خودم...

حتما برو. ایشالله
مامان دو قلوها
22 شهریور 91 7:07
خدارو شکر به این وورجکمون خوش گذشته ایشالله بار بعد با بابا جونش برید


ایشالله
خاله باران
22 شهریور 91 12:08
سلام.ممنون عزیزم..
ان شالله.خدا همه را خوشبخت کنه.
از دعاهات خیلی منونم دوست خوبم.


سلام عزیزم.

خواهش میکنم.
پسرک
22 شهریور 91 18:24
خاله ما دلمون خواست یه آپ غمگین بکنیم !

دوست داشتی بیا

گفته بودی خبرت کنم آپ کردم !


واقعا" هم غمگین بود.

ممنون خبر دادی گلم.
دخترخاله ها
22 شهریور 91 22:59
سلام ...
اميدواريم حال هر سه نفر اعضاي خانواده خوب باشه....
ميگيما ما آلان چون قاطي دار و دسته ي مامان و باباها نيستيم توي گروه ني ني ها حساب ميشيم و از اونجا بايد آرزوي سلامتيت رو تحويل بگيريم؟!!!
خب خوشحاليم كه اين سفر كلي بهتون خوش گذشته...
با ديدن عكس كوه سنگي ياد خاطراتمون افتاديم...
10 سال پيش دسته جمعي رفته بوديم مشهد و جات خالي كلي خوش گذشت...
بعد توي همون سفر ما كه اوج نوجووني بوديم و خيره سري يه روز عصر سه تايي راه ميوفتيم ميريم كوه سنگي.
يذره گم و گور شديم ولي تهش خودمون پيدا شديم و با غرور و سري برافراشته برگشتيم پيش بقيه و كلي به خودمون افتخار كرديم....
كلاً كارهاي اينجوري كه حس استقلال ميده به آدم خيلي حال ميده...
ممنون كه با اين عكس ها ما رو به خاطرات شيرينمون بردي...
اميدواريم همه ي روزهاي پريسا و شما شيرين باشه....
تا درودي ديگر بدرود


سلام
ممنون از حضور پراز مهرتون.
اشکال نداره ایشالله شما هم به وقتش میایید در دارو دسته ی مامان ها...
وای چه جراتی دارید شما.من که حسابی ترسو خستم برای همیتن از این ماجرا جویی ها ندارم.
خواهش میکنم. خوشحال شدم تشریف اوردید و خوشتون اومد.
زهرا از نی نی وبلاگ213
22 شهریور 91 23:40
سفر به خوشی


ممنون از حضورتون.
زهرا از نی نی وبلاگ213
22 شهریور 91 23:41
زیارت قبول عزیزم


مررررسی
زهرا از نی نی وبلاگ213
22 شهریور 91 23:41
عکسها خیلی قشنگ بود مثل همیشه دستت درد نکنه مامانی


ممنون عزیزم.
لطف کردید.
فریبا
23 شهریور 91 0:50
همیشه به سفر عزیزم...
عکسا عالی بودن و واقعا دلم خواست برم مشهد...
ببوس پریسا جون رو


ممنون فریبا جون.

ایشالله خدا قسمت کنه و برید.
مامان اسرا و اسما
23 شهریور 91 20:35
سلام گلم !زیارت قبول همیشه به سفر
راست میگی بدون بابایی خوش نمیگذره ایشالله همیشه سایه شون بالا سرتون باشه.
ببخش دیر بهت سر زدم کمی تا حدودی داغونمممم


سلام دوست عزیزم.
ممنون
ایشالله
خدا نکنه.. بلا دور باشه.
خاله باران
23 شهریور 91 22:21
اره ولی این کار بی هدف و بی منطق نیست.منطق احساس مادری پشتشه.منظور داستان کارهایی که طبق روتین انجام می دیم که هیچ فایده ای نداره.یعنی ذهنمون وادارمون کرده.یا تو معنای وسیعتر.کارهای اجتماعی.که چند دهه ژیش درست بوده ولی حالا غلطه ولی ما بی هیچ تفکری ادامه می دیم...
وگرنه که عشق مادری بالاترین منطقه...
مامان خوب و نگراننننننننننننننننننننننننن.


درسته حق با شماست.

مهر مادری رو نمیشه با هیچ چیز مقایسه کرد.
خاله باران
23 شهریور 91 22:22
چقدر عکس نی نی با حجاب پریسا بامزه هست.توپولو بوده اینجا...


چون مال چند ماه قبله. الان لپاش اب شده.
محمد
23 شهریور 91 22:50
سلاممممم
عكس پريسا جون وارد البوم شد
اگه من رو لينك كنيد ممنون ميشم


سلام
ممنون
خیلی وقته که لینک هستید.
بابای دوقلوها
24 شهریور 91 7:43
همیشه به سفر
زیارتتون قبول
عکسهای گلی خیلی خوشگله


ممنون
ایشالله قسمت همه بشه.
لطف دارید.
مامان نازنین جون
24 شهریور 91 11:24

ما شما لینک کردیم مامانی
خوش اومدی


مرسی عزیزم.
شما هم با افتخار لینک شدید.
مامان نازنین جون
24 شهریور 91 11:25
اره گلم خیلی جالبه اینکه پریسا جون و نازنینم هم سنن


ایشالله همه شون سلامت باشن.
مامان محمد و ساقی
24 شهریور 91 13:34
پریسا جون موفقیتتو در مسابقه کودک با حجاب تبریک میگم.
مامانی دستت درد نکنه


مرسی عزیزم.
مامان محمد و ساقی
24 شهریور 91 21:41
خصوصی گلم


مرسی مینا جونم.
فرشته مامان امين رضا
25 شهریور 91 8:16
سلام

انشااله هميشه به سفربرين وبهتون خوش بگذره


سلام
ممنون.
ایشالله قسمت شما هم بشه
ستاره زمینی
25 شهریور 91 9:53
عریزم عکس اولی خیلی قشنگه .البته بقیه هم زیبایی خودشا داره


ممنون گلم.
مامان محمد صدرا
25 شهریور 91 15:21
دعایت میکنم زیر این سقف بلند روی دامان زمین هر کجا خسته شدی یا که پر غصه شدی دستی از غیب به دادت برسه بینهایت زیباست که آن دست خدا باشد و بس....
فریبا مامان حسام
25 شهریور 91 15:49
پریسا خانوم همیشه به گردش و شادی...
زیارت قبول خوشگل خانوم.
بدون بابایی رفتی مسافرت؟
بابایی چی کشیده تا تو برگردی؟؟؟؟


هیچی دیگه روزی 10 بار باهاش با تلفن حرف میزد تا برگشتیم
سمی مامان امیرین
25 شهریور 91 18:12
چخ عکسهای قشنگی از پریسا جون گرفتی...
جای همسزیتون خالی بوده..ایشالا دفعه بعد با هم میرید.
ایشالا همیشه خوش باشید و لبتون خندون..راستی پریسا جون هنوز پستونک میخوره؟..جونم..


پستونک جزئ لوازمه خوابشه....
ilijoon
25 شهریور 91 22:47
چه عكس خوشگلي انداختي در كنار حرم آقا امام رضا(ع) نايب الزياره بودي؟؟؟؟؟


بله عزیزم.برای همه دعا کردیم.
ilijoon
25 شهریور 91 22:50
چه عكسهاي قشنگي گرفتي خانوم گل...
عكسهاي شهربازي ات هم خيلي زيبا بود ان شاالله هميشه خوش باشي عزيزم


ممنون گلم. ایشالله همهیشه همه ی دوستان با دل خوئش به شادی باشن
ilijoon
25 شهریور 91 22:52
به به بستني
نوش جونت قشنگم


ممنو گلم. جای شما خالی بود
ilijoon
25 شهریور 91 22:53
قربونت برم عزيزم كه داري اذان ميگي انشاالله به مكه وكربلا مشرف بشيد


ایشالله با هم
ilijoon
25 شهریور 91 22:53



قربونت برم عزیزم
ilijoon
25 شهریور 91 22:54
عكسهاتون خيلي زيبا بود وحيف كه زود تموم شد


بیشتر از این عزیزم. خوب شما خسته میشید عزیزم.
ilijoon
25 شهریور 91 22:55
پريسا جون تبريك ميگم كه تو مسابقه ني ني باحجاب برنده شدي ان شاالله در تمامي مراحل زندگيت برنده باشي


ممنون عزیزم
خاله باران
26 شهریور 91 0:44
عزیزززززززززززززززززززززززززززززززم.قربون دل عاشقه بعضی ها...


مررررررررررررررسی گلم
فرزانه
26 شهریور 91 0:47
رمز را بدم قطره زیبا2: 24691
مامان علي خوشتيپ
26 شهریور 91 1:15
خيلي قشنگ خاطرات سفر رو همراه با عكسا نوشتي.هميشه خوش باشين


ممنون لطف دارید
مامان علي خوشتيپ
26 شهریور 91 1:16
تبريك بابت برنده شدنتون.خيلي ناز شده با روسري


ممنون سارا جون. رسیدن شما هم به خیر باشه
مامان مهبد كوچولو
26 شهریور 91 8:24
واي كه چه عكساي قشنگي انداخته گل دخمل


مرسی عزیزم
یاسمین خواهر محمد امین
26 شهریور 91 10:18
سلام اون ورا نمیاید؟
حداقل حالا که تولده داداشیه بیاید


چشم گلم حتما
مامان دو قلوها
26 شهریور 91 11:34
پریسا جون خوبه؟
ببوسش اومدم دیدم مطلبم نزاشتی هر جا هستی شادو پیروز باشی


الان گلم. ممنون سر زدی
پسرک
26 شهریور 91 13:37
خاله بدو بیا یه آپ پر از عکس داریم


چشششششششششششم
raha
26 شهریور 91 14:06
این لینکو بذار تو تنظیمات وبلاگت تا تو ختم صلوات شریک باشی! سایت سازسرویس وبلاگ دهیسینمایی هابیست تولزکد صلوات شمار برای وبلاگ
raha
26 شهریور 91 14:07
وای عزیزم خدا فظش کنه واستون!
كتي(مامان آقا مهديار)
26 شهریور 91 15:45
زيارت قبووووووووووووووووووول عزيزم



http://mahdiyarr.niniweblog.com/ ادرس جديد وبلاگ مهديارمه لطفا لينك توي وبلاگتون رو به اين ادرس تغيير بدين ممنونم


حتماااااااااااا
مامان نیایش
26 شهریور 91 15:50



مرسی عزیزم
مرجان مامان پریساجون
26 شهریور 91 21:03
سلام مریم جون.شرمندتم خیلی زیاد.این مدت مسافرت بودم و نتونستم بهتون سر بزنم و به پریساخانم گل رای بدم .ایشاله جبران کنم .همیشه اولی پریسای ناز


ایشالله به شما هم خوش گذشته باشه
خاله جونی
27 شهریور 91 2:04
سلام زیارت قبول و همیشه به گردش
عکس های پریسا جونمم خیلی زیبا بود


ممنون لطف دارید
مامان امیرعلی جیگر
27 شهریور 91 10:09
کجایییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
منتظره یه عالمه پست بودم ازت


حتمااااااااا
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
27 شهریور 91 13:07
دوستای گلم سلام
خوبید ؟ دلم برای همه شما تنگ شده .. کلی حرف دارم که نمی دونم از کجا شروع کنم
1. از همه دوستای خوبم که قول داده بودم اونها را توی ایران ببینم و موفق نشدم عذر خواهی میکنم واقعا نمی شد ... مسافرت ما در ایران با 22 نفر دیگه بود و کل مسافرت هم از این شهر به اون شهر می رفتیم و خلاصه برنامه ریزی نمی شد کرد
2. وبلاگ قبلی دخترم مشکلاتی داره و من مجبور شدم یک وبلاگ جدید به ادرس http://tiam2012.niniweblog.com/
بسازم ...خوشحال می شم وبلاگ های قبلی را از لینک هاتون پاک کنید و لینک جدید را ثبت کنید البته اگه دوست داشته باشید ... حتما چک می کنم تا ببینم که انجام دادید یا نه ؟؟؟؟؟
3. سعی می کنم به ترتیب به همه دوستام هم سر بزنم و مطالبی را که نخوانده ام را مطالعه کنم ... همه شما برام عزیزید و دوست تون دارم زیاد زیاد .... گل پسر ها و گل دختر هاتون را ببوسید



ممنون گلم. اطلاع رسانیتون حرف ندارهو حتما تصحیح میشه.
مامان امیر مهدی
27 شهریور 91 15:38
سلام مریم جون زیارتت قبول باشه ایشالا سفر مکه.پریسا جونم سلام عزیزم زیارت قبول خوش گذشت خاله؟اذیت که نشدی؟ایشالا سفر بعدی با بابایی بری


ممنون گلم. زیارت شما هم قبول
ناهيدمامان فاطمه گلي
28 شهریور 91 1:54
سلام زيارت قبول، عزيزم چه سفرشيريني انشالله هميشه شادباشيدوباشادي وخوشحالي سفركنيد عكسهاهم خيلي خوشگل بودن عزيزخاله هم كلي بهش خوش گذشته خيلي عالي بودخوشحالم كه امسال اكثردوستان سفررفتن وبهشون خوش گذشته ببخشيدمن ديربهتون سرزدم اخه نيومده بودم پريساجونو ببوس
راستي روزدختررابهت تبريك مي گويم دخترگلم

خیلی زحمت کشیدید. میام خدمتتون.
عید شما هم مبارک
مامان آرینا موفرفری
28 شهریور 91 2:21
__0♥0♥_____♥0♥0,*-:¦:-* _0♥0000♥___♥0000♥0,*-:¦:-* 0♥0000000♥000000♥0,*-:¦:-* 0♥0000000000000♥0,*-:¦:-* _0♥0.00000000000♥0,*-:¦:-* ___0♥00000000♥0,*-:¦:-* _____0♥000♥0,*-:¦:-* _______0♥0,*-:¦:-* _____0,*-:¦:-* __*-:¦:-*_____0♥0♥____♥0♥0 __*-:¦:-*____0♥0000♥___♥000♥0 _*-:¦:-*____0♥0000000♥000000♥0 _*-:¦:-*____0♥00000000000000♥0 __*-:¦:-*____0♥000000000000♥0 ____*-:¦:-*____0♥00000000♥0 ______*-:¦:-*_____0♥000♥0 _________*-:¦:-*____0♥0 ______________,*-:¦:-* _______________,*-:¦:-* ___0♥0♥_____♥0♥0,*-:¦:-* _0♥0000♥___♥0000♥0,*-:¦:-* 0♥0000000♥000000♥0,*-:¦:-* 0♥00000000000000♥0,*-:¦:-* _0♥000000000000♥0,*-:¦:-* ___0♥00000000♥0,*-:¦:-* _____0♥000♥0,*-:¦:-* _______0♥0,*-:¦:-* _____0,*-:¦:-* ____*-:¦:-*_____0♥0♥____♥0♥0 __*-:¦:-*____0♥0000♥___♥000♥0 _*-:¦:-*____0♥0000000♥000000♥0 _*-:¦:-*____0♥00000000000000♥0 __*-:¦:-*____0♥000000000000♥0 ____*-:¦:-*____0♥00000000♥0 ______*-:¦:-*_____0♥000♥0 _________*-:¦:-*____0♥0 ______________,*-:¦:-*
مادر کوثر
28 شهریور 91 8:06
سلام مامانی
بسیار لذت بردیم از دیدن و خوندن خاطرات زیبای این سفر معنوی
عکسا عالی بودن

همیشه به سفر و شادی و سلامتی

راستی عیدتون مبارک. روز دختر بر پریسا جونم مبارک

بروزیم تشریف بیارید


ممنون گلم چشم الان میام.
مامان علی خوشتیپ
28 شهریور 91 8:16
روزت مبارک عزیزم


ممنون دوست عزیزم.
پرنیا جون و مامانش
28 شهریور 91 8:21
همیشه به سفر باشین عزیزم انشالله که خوش باشین و عکسای ناز پریسا گلی که واقعا قشنگ دوستت دارم پریسا


مرسی مامان پرنیا جون. خیلی لطف کردید.
مامان سانای
28 شهریور 91 10:24
روز دختر مبارک پریسا جون


مرسی دوست عزیزم.
عمه ی آتنا
28 شهریور 91 10:26
عزیزم امروز روز توست ، امیدورام از لحظه لحظه زندگیت لذت ببری
و به تمام خواسته های زندگیت برسی
عرض تبریک به بهترین دختر دنیا
روز دختر مبارک


ممنون زحمت کشیدید.
مامان رها
28 شهریور 91 10:41
سلام پریسای گلم خاله جون روزت مبارک عزیزم این گلها تقدیم به تو که خودت گلی


ممنون خودتون گل هستید روز رها جون هم مبارک
هدیه جووووووووووووووون
28 شهریور 91 11:18
ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر بر شما مبارک

دختری نباش که به مردی نیاز داره

دختری باش که مردی به اون نیاز داره

و این دو باهم خیلی متفاوتند . . .

روزت مبارک


ممنون بسیار زیبا بود
مامان ریحان عسلی
28 شهریور 91 12:31
خداوند لبخند زد

دختر آفریده شد!

لبخند خدا روزت مبارک


خیلی زیبا بود گلم. ممنون
شهرزاد مامان حسین
28 شهریور 91 12:41
همیشه به سفر و خوشی


ممنون همچنین
سمانه مامان پارسا جون
28 شهریور 91 13:02
من از تو گلی بهتر ندیدم

ز تو باغ گلی خوشتر ندیدم

میان این همه گلهای عالم

گلی خوشبوتر از دختر ندیدم ، . .

روزت مبارک پریسا جون


ممنون گلم
مامان اتنا
28 شهریور 91 13:02
سلام روز دختر به دخمله گلتون تبریک میگم.


مرسی من هم به نگین جون تبریک میگم
سمانه مامان پارسا جون
28 شهریور 91 13:03
عکسای پریسا جون خیلی ناز بود روی ماهشو ببوس


ممنون سمانه جون
مامان ملینا
28 شهریور 91 13:31
سلام عزیز زیارت قبول باشه .خیلی سخته با بچه مسافرت رفتن ولی خدا رو شکر که پرسا جون اذیتت نکرده .
به ما هم سر بزنید خوشحال می شیم.


ممنون چشم حتما میام
مامان آرمیتا
28 شهریور 91 13:42
پریسا جان روزت مبارک دختر گلم انشالله همیشه شاد باشی عزیزم


روز ارمیتا جون هم مبارک باشه عزیزم.

ممنون
مامان تارا
28 شهریور 91 16:43
عزیزم امروز روز توست ، امیدورام از لحظه لحظه زندگیت لذت ببری

و به تمام خواسته های زندگیت برسی

عرض تبریک به بهترین دختر دنیا

روز ت مبارک پریسا جونم


مرسی عزیزم روز تارا خانم هم مبارک
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
28 شهریور 91 16:47
سلام خانمی
سفر به خیر
زیارت قبول ...عکس و خاطرات پریسا جون مثل همیشه خوب و عالی بود

ننوشته بودید که توی مشهد یکی از دوستای نی نی وبلاگیتون را دیدید

بهر حال همیشه موفق باشید


ممنون که وقت گذاشتید
ناهيدمامان فاطمه گلي
30 شهریور 91 1:04
سلام عيدشماهم مبارك گلم
دخترگلمون ٢٢ماهگيت مبارك كلي هم شيرين زبون شديدالهي قربونت برم راستي جشن تولد ابوالفضل هم مبارك ميبوسمت خاله جون ماماني ممنون


سلام. عید شما هم مبارک
ممنون. شما لطف دارید.
شاپرک
5 مهر 91 16:34
سلام پریسا جون دیگه بهم سر نمی زنیا؟


سلام میاییم حتما
خاله ندا
6 مهر 91 12:52
عزیزم تبریک میگم امید وارم نه تنها در مسابقات بلکه در همه چیز موفق باشی راستی پریسا جون به مامانی بگو که به خاله ندا سر بزنیم تمام بوس های دنیا برای فرشته کوچولو


رسی عزیزم. چشم حتما میاییم پیشتون