پریساپریسا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

تقدیم به پریسای عزیز

با دیدن روی ماهت روزم ساخته میشه....

فصل 40 : یک سفر پر از خاطره 1

1391/7/11 14:39
نویسنده : مامان پریسا
1,791 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سلام ما برگشتیم  

امیدوارم حال همه ی دوستان عزیزم و نی نی های خوشکلشون خوب باشه. ما هم خوبیم و با کلی خبرو عکس های خوشکل از پریسا خانم برگشتیم.

جای همه ی دوستان خالی بود. زیارت بسیار عالی بود. نایب الزیاره همه بودم و برای همه دعا کردم.

در این چند روز حدود 10 روز دل من و پریسا جون حسسسابی برای بابایی تنگ شد. بابایی روزی چند بار زنگ میزد و باهامون صحبت میکرد . پریسا خانم هم تا میتونست دل بری میکرد....

وقتی رسیدیم پرید تو بغل بابایی و تا تونست برای باباش ناز کرد. تازه! روز اول نذاشت باباش بره سر کار!

میبینبد دخترا چه حرفشون خریدار داره!!!!!! متفکر

خوب برم سر اصل مطلب و از شروع سفر براتون بگم و در دفتر دخترم ثبت کنم که سفر امسال به مشهد چقد خوش گذشت.

وقتی مامان جون و یاسمن رفتن مشهد من هم خیلی دلم خواست که برم. و و قتی قرار شد عمه بهاره هم بره دیگه ما هم دست به کار شدیم و اول به امید خدا و بعد هم به امید این که اونجا کمک برای پریسا دارم ، ما هم راه افتادیم.و چمدون ها رو در تنها چند ساعت و به سرعت نور بستیم. البته با کمک پریسا خانم:

و روز شنبه ساعت 4 بعد از ظهر رفتیم دنبال عمه و بعد هم فرودگاه:

در فرودگاره بودیم که یه اتفاق جالب افتاد. البته در آخرین لحظات قبل از پرداز.

و اون دیدن یکی از دوستای وبلاگی بود به اسم محمد جواد گل . البته مامان و بابای محمد جواد ،پریسا رو شناختن. وگرنه من اینقد دستپاچه بودم که ......

ولی متاسفانه فرصت زیادی نداشتیم و اونها با پرواز چند دقیقه قبل از ما رفتن مشهد.

این هم ادرس وب محمد جواد گل. زیارت قبول عزیز دلم.

http://mohamadjavadegol.niniweblog.com/

و ما هم بعد از نیم ساعت تاخیر بالاخره رفتیم و سوار هواپیما شدیم.

و این هم یه عکس قاچاقی از محوطه باند فرودگاه نیشخندساکت

وبعد هم سوار هواپیما شدیم و پریسا خانم خیلی ریلکس نشست و هواپیما بلند شد.

بعد از نیم ساعت هم خواب رفت و وقتی هواپیما در فرودگاه مشهد نشست ،خانمی بیدار شد.

و........

دیدار با مامان زینب طلا و زینب خوشکل. دیدار با مامان نیایش عزیز و دختر مهربونش .........

برای اینکه صفحه سنگین نشه برای ادامه جریانات بفرمایید ادامه مطلب.ممنون که همراهمون هستید.

 ١٦ / ٦ / ١٣٩١

این جا محوطه ی جاییه که این مدت ساکن بودیم. جای بسیار زیبا و ساکت و آرام و البته هوای عالی.

ای کاش میشد خیلی بیشتر میموندیم.....

دومین اتفاق خوب و خاطره بسیار قشنگ ما زمانی به وقوع پیوست که روز یکشنبه یه اس ام اس به دستم رسید(من یک ساعت دیگه حرم هستم ) کلی خوشحال شدم. من هم سریع با پریسا و عمه بهاره و یاسمن به سمت حرم راه افتادیم تا دوست عزیز و دختر نازشون رو ملاقات کنیم.

http://www.nanaz88.blogfa.com/

از دور دیدمش . کنار ابخوری صحن جامع رضوی ایستاده بود . زینب کوچولو هم بغلش بود. وای خداااااا اصلا فکرشم نمیکردم مامان زینب که این همه قشنگ خاطرات زنب طلا رو مینویسه این شکلی باشن . چقد مهربون . چقد زود صمیمی شدن.

دخمل نازشو بگو که چه راحت اومد بغلم. خدا این دخملی چقد کوچولو و ظریفه .الان خییییییییییلی دلم براشون تنگ شد...

بعد از دیده بوسی و معرفی همراهان ، با هم رفتیم یکی از رواق ها تا کمی بشینیم و صحبت کنیم.

دست مامان زینب گل درد نکنه  که یه هدیه خوشکل هم برای پریسا اوردن. من که شرمنده شدم که نتونستم در اون زمان کم چیزی تهیه کنم و دست خالی رفتم.

در ضمن، مامان زینب همزمان با ما ، با یه دوست دیگه هم قرار گذاشته بودن (یاسمن خواهر محمد امین ) که ایشون هم با مامان مهربونش اومده بودن و از دیدار و اشنایی با ایشون هم خیلی خوشحال شدم.

http://yasamin79.blogfa.com/

بچه ها  با اسباب بازی های هدیه از طرف مامان زینب سرگرم بودن و ما هم مشغول گفتگو.

چه لحظات زیبایی بود و چه زود گذشت....

 

و سومین اتفاق و خاطره ی بسسسسسیار زیبا در این سفر در روز سه شنبه به وقوع پیوست.

وقتی که با دوست عزیزم مامان نیایش قرار گذاشتیم. و خیلی هم شرمنده شدم که از شهرشون تا مشهد که حدود  1 ساعت فاصله داشت، زحمت کشیدن و به مشهد اومدن. و بالاخره بعد از ظهر ساعت 7 باز هم در صحن جامع رضوی همدیگه رو ملاقات کردیم

http://ninish.niniweblog.com/

زهره جان ،خیلی خوشحال شدم که شما و نیایش عزیزم رو دیدم و از نزدیک باهاتون صحبت کردم.

ارزو دارم که باز زیارت امام رضا قسمتم بشه و باز بتونم بیام و شما رو ببینم.

نیایش کوچولو بغل باباشون خواب بودن. همین که بیدار شد و متوجه شد در صحن امام رضا است ، سریع چادر کوچولوشو از مامان زهره خواست و تا اخرین لحظه چادر رو از سرش بر نداشت.

قربون دختر گلم با اون چادر زدنش.

بچه ها از اولین لحظه ی دیدار مثل اینکه سالهاست همدیگه رو میشناسن دست به دست هم دادن و راه افتادن.

با هم به یکی از رواق ها رفتیم و تا بعد از نماز اون جا نشستیم. و بچه ها کلی با هم بازی کردن.

ای کاش فاصله ها نبود...... بچه ها چه همبازی های خوبی برای هم میشدم.....

کلی هم با هم کارتون نگاه کردن

و باز هم بازی.......

لحظات زبیا و دوست داشتنی خیلی زود میگذره. ای کاش میشد لحظاتی رو که دوست داریم نگه داریم تا هیچ وقت تمام نشن.

بالاخره زمان گذشت و ما هم مجبور شدیم از هم جدا بشیم. ولی این دیدار و خاطره ی زیباش هیچ وقت از یادمون نمیره....

 

روز 4 شنبه هم قرار بود به نیشابور بریم و در اونجا الناز جون (نایسل ) رو ببینیم که به دلیل سرما خوردن پریسا دیگه نرفتیم.

و دیگه اینکه قرار بور سارا جون (مامان علی خوشتیپ ) که به مشهد رفته بودن ببینیم که باز هم قسمت نشد.....

این هم پری خانم در صحن جامع رضوی

مطالب خیلی زیاد هستن و عکس ها هم......

برای اینکه دوستان گلم خسته نشن و همچنین پریسا خانم که الان بیدار شدن و دیگه اجازه تایپ کردن بهم نمیدن، بقیه را میذارم برای پست بعدی.

 

ممنون که تحمل کردید. و تشریف آوردید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (112)

طنین
16 شهریور 91 18:57
عزیز دلم زیارت قبول انشالله سفر حج خانومی



مرسی گلم. ایشالله قسمت شما بشه
دوست مهربون
16 شهریور 91 20:25
خوش اومدید
خوش گذشت


ممنون. جای دوستان خالی.
ایشالله قسمت بشه
دوست مهربون
16 شهریور 91 20:25
اپم
خشحال میشم سر بزنید


چشم
سمی مامان امیرین
16 شهریور 91 23:39
سلامممممممم.
زیارتت.ن قبول باشه.


سلام عزیزم. ممنون
سمی مامان امیرین
16 شهریور 91 23:40
چقدر خوبه که چند تا از دوستان وبلاگیتون و دیدین.
ایشالا همیشه شاد باشین.
اینم واسه پریسا جون


مرسی عزیزم. ایشالله بیام تهرام سمیرا جونو پسملای نازشم ببینم.
مامان تارا
17 شهریور 91 0:09
زیارت قبول مش پریسا
انشاء الله همیشه خوش و سلامت باشین


مرسی عزیزم. ایشالله قسمت شما هم بشه
مامان اتنا
17 شهریور 91 1:48
زیارتتون قبول عزیزم .ماهم درست وقتی شما مشهد بودید اومدیم اهواز(تعطیلی 5 روزه تهران)ایشالله سری بعد حتما اطلاع بهت میدم .


باشه عزیزم. منتظرم.
خاله باران
17 شهریور 91 1:50
سلام..
زیارت قبول دوستم..ممنون که همیشه به یادم هستی.خدا را از برای داشتن تو خیلی شاکرم...
خدا انشالله حاجت روات بکنه...


سلام عزیزم.
ایشالله حاجت روا بشی.
خاله باران
17 شهریور 91 1:51
تازه دل همه ابـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ من عکس خوشمل دیدم.ههیچ کس ندیده


دیگه لو نده
خاله باران
17 شهریور 91 1:51
ببین مریم یک هفته رفتی مسافرت نی نی وبلاگ را بهم ریختی...


چه کنیم ما اینیم دیگه........
خاله باران
17 شهریور 91 1:54
عزیزم چه نیایش خوش رو هست.خدا حفظشون کنه این دوتا گل را....بوووووووووووووس


اره ماشالله خیلی خانمه.
خدا حفظشون کنه
خاله باران
17 شهریور 91 1:54
چه پریسا فیگور نازی گرفته عزیزمممممممممممم.وقتی دارند کارتن می بینند...


اگر بدونی چه حسی گرفته بودن.
خاله باران
17 شهریور 91 1:56
افرین به نیایش خانوم با حجاب مریم چه با کیف نوشتی.


خب کیف هم داشت دیگه...
مامان اتنا
17 شهریور 91 1:56
راستی دخملم تو مسابقه وبلاگ کودک من شرکت کرده اگه لایق دیدید بهش رای بدید ممنون


ما هم شرکت کردیم عزیزم.
ایشالله موفق باشید
خاله باران
17 شهریور 91 1:56
دوستتون دارم.ببخش اگر بی حوصله هستم...خصوصی


ایشالله زودتر خوب بشی. اره عزیزم متوجه شدم که حوصله نداری.
من هم نتونستم کاری بکنم. متاسفانه...
مامان دو قلوها
17 شهریور 91 10:17
خدارو شکر به سلامتی برگشتید دلمون تنگیده بود


من هم دلم براتون خیلی تنگ شده بود.
ایده های مامی صدرا و صهبا
17 شهریور 91 11:55
سلام دوست عزیز
دوباره من بعد از یه غیبت طولانی اومدم با مطالب جدید به روزم
حتما بهم سر بزن و با نظراتت خوشحالم کن


سلام
خوش آمدید
چشم حتما میام
مامان محمد و ساقی
17 شهریور 91 12:36
سلام عزیزم.زیارت قبول باشه.ایشا... حاج خانم بشه این دخملی گل.
خدا رو شکر که بهتون خوش گذشته و دوستاتون رو هم دیدین
تا باشه از این سفرها
عکسهاتون هم خیلی قشنگ بود گلم.


سلام
مرسی مینا جون.
خیلی براتون دعا کردم.
ایشالله قسمت شما هم بشه.
لطف داری عزیزم
یاسمین خواهر محمد امین
17 شهریور 91 13:43
عالی بود
شما هم لینک شدید


مرسی عزیزم.
زیارت قبول.
شما هم.
شاپرک
17 شهریور 91 13:46
سسسسلام به رسم زیبایی لینک شدی


سلام
مرسی. شما هم لینک شدی
سپیده
17 شهریور 91 15:39
سلام. با تشکر.
www.koodakeman91.niniweblog.com


سلام
ممنون
مامان امیرعلی جیگر
17 شهریور 91 16:50
زیارتتون قبول مریم خانوم.
عجب پستی بسیار کیفور شدیم.
چقد دیداره وبلاگی.خوشا به حالتان.خدا قسمت ما نیز بفرماید انشاالله.
پس چشمتان به جمال مامان زینب و نیایش منور شد.خوش به سعادتتان.
و بسیار خوشحال تر که بهتان یه عالمه خوش گذشته.



سلام
ممنون. جاتون خیلی خالی بود.
کاش شما هم بودید.
مامان نیایش
17 شهریور 91 16:58
سلام مریم جون خوبید شما؟ پریسا جون خوبه ایشالا که سرما خوردگیش جدی نبوده و بهتره
عزیزم ما هم دلمون براتون تنگ شده و بازم ممنونم ازت به خاطر اینکه این فرصت خوب رو برامون فراهم کردی و یه خاطره قشنگ برامون ثبت شد
ممنونم از لطف و محبتت به من و نیایش دوست خوبم همیشه شاد باشید ان شا الله
و همیشه به سفر و زیارت به امید دیدار
قربون پریسا جون با حجاب ناز


سلام عزیزم
مرسی زهره جون.
وای باز یاد اون روز افتادم
چه خاطره ی قشنگی بود.
دلم خیییییییییییییلی براتون تنگ شده.
کاش میشد دوباره ببینمتون.
ممنون گلم.
شما هم نیایش گلم رو ببیوسید.
مامان نیایش
17 شهریور 91 17:03
راستی عزیزم ممنونم ازت به خاطر عکس ها خیلی زحمت کشیدی ان شا لله سعادت داشته باشیم بیشتر در خدمت دوستای گلی مثل شما باشیم بازم ممنون


خواهش میکنم عزیزم.
قابل شما رو نداشتن البته نیایش جون خیلی برام ارزش داره.
متاسفانه نشد عکس بهتری بگیرم. شاهد بودید که...
سمانه مامان پارسا جون
17 شهریور 91 17:17
زیارتتون قبول دلمون واستون تنگیده بود
عکس با حجاب پریسا خیلی بانمکه بهش رای میدم


من هم دلم براتون تنگ شده. میام خدمتتون.
مرسی عزیزم.
مامان نیایش
17 شهریور 91 17:26
قربونت مهربون ممنون که مهمون خونه ی نیایش هستی و همش لطفت رو به سمت ما سرازیر کردی خیلی خوش به حالمون شده که عزیزم ممنون از این همه انرژی مثبتی که بهم میدیپریسا جونو ببوس


خواهش میکنم عزیزم.
خوبی از شماست که ما رو خوب میبینی.
خوش باشی عزیزم.
حیران
17 شهریور 91 22:55
سلام خانومی رسیدن به خیر زیارت قبول


ممنون ایشالله قسمت شما هم بشه
مامان کوروش
18 شهریور 91 0:29
زیارت قبول پریسا جون من حتما بهت رای میدم کوروش هم تو مسابقه شرکت کرده ممنون میشم بهش رای بدید ادرسش تو وبم هست منتظرم ممنون


رای دادم عزیزم. ایشالله برنده بشه
مامان گیسوجون
18 شهریور 91 0:35
سلام دوست جونی منم شرکت کردم میشه بهم رای بدی ؟


سلام عزیز دلم.
ایشالله گیسو جان هم برنده بشه
خاله
18 شهریور 91 7:20
سلام.رفتم و به پریسا جون رای دادم.احتمالا من اولین نفرم آخه شنبه ست و ساعت حدودهفت و ربع.
پست سفرتون جالب بود.خدا رو شکر بهتون خوش گذشته.همیشهوقتی مسافرا رو تو شهرمون می بینم که با چمدان و وسایلشون سمت ترمینال راه آهن یا فرودگاه میرن از ته دل آرزو می کنم بهشون خوش گذشته باشه و سبک و راضی به شهرشون برگردن.امیدوارم برای شما هم اینچنین بوده باشه.
فداتون


ممنون عزیزم. لطف کردید.
خیلی دوست داشتم میتونستم با شما هم دیدار داشته باشم.
همیشه خوش باشید و سلامت.
و هر بار به حرم اقا میرید به یادمون باشید. ممنون
فرشته مامان امين رضا
18 شهریور 91 8:05
سلام گلم

زيارت قبول وهميشه به سفروخوشي
خداروشكربهتون خوش گذشت ودوستان راديدين


سلام عزیزم.
ممنون
جای شما خالی بود
بابای دوقلوها
18 شهریور 91 8:23
زیارتتون قبول
انشالله همیشه به سفر و گردش
حسابی خوش گذشته دیگه


ممنون.
جای دوستان خالی.
ایشالله قسمت بشه
مامان محمد صدرا
18 شهریور 91 9:08
زیارت قبول خانوم کوچولو !

خیلی هم که خوش گذشته !

الحمدلله

شاد باشید همیشه عزیزم !


ممنون گلم.
مامان زهره
18 شهریور 91 9:13
سلام
محمد سپهر با كد 41 در مسابقه "روياي زيبا" شركت كرده خوشحال مي شم بهش راي بدين.
اين هم نشاني:
http://lavashak.niniweblog.com/post36.php



ایشالله برنده بشه
مامان زهره
18 شهریور 91 9:13
سلام زيارت قبول


مرسی زهره جان
پریا
18 شهریور 91 11:25
سلام چه خوب خوش گذشته زیارتتون هم قبول درگاه حق متعالی

پس حسابی دوستاتو دیدی

امیدورام یه روزی ما هم مشهد باشیم وشما هم باشید وهمدیگر را ببینیم


ایشالله.
ممنون
پریسا
18 شهریور 91 11:27
زیارت قبول پریسا جووووووووونم
راستی تو عکس بالا چه خوب افتادی
خانمی چقد باحجاب بودن بهت میاد
راستی من بهت رای دادم ایشالا تو این مسابقه و مسابقه های دیگه زندگیت همیشه نامبروان
بشی عزیزکم


مرسی عزیزم.
لطف کردید.
ایشالله شما هم موفق باشید.
مامان محمد و ساقی
18 شهریور 91 11:33
سلام عزیزم.خوبی؟
من به بابای دوقلوها قول داده بودم بهشون رای دادم.ولی از وبلاگ محمد به اسم محمد81 به پریسا جون رای دادم.
ببخش گلم.
ایشا... برنده بشه.


اشکال نداره مینا جون. موفق باشید.
مامان کوروش
18 شهریور 91 11:51
سلام عزیزم من به پریسا رای دادم امیدوارم اول بشه


سلام
مرسی عزیزم.
پریسا
18 شهریور 91 12:02
خواهش، پریسا جووووووونم مثه اجی کوچیک واسم میمونه
قلبونش برمممممممممـــــــــــــــــــ--


سلامت باشی عزیز دلم.
مامان زهره
18 شهریور 91 12:18
عزيز من راي دادم اگه بيشتر مي تونم راي بدم خبرم كن


مرسی گلم. شما لطف کردید.
سمی مامان امیرین
18 شهریور 91 12:21
من واقعا" شرمنده شدم...
چون اونا زودتر گفتن و من صبحی رای داه بودم..اگه امکان 2 بار رای دادن بود حتما به پریسا جون میدادم.


خدا نکنه سمیرا جون. دشمنت.......

قربون دوست گلم.

هر کسی حقش باشه برنده میشه.

من از موفقیت دوستان خوشحال میشم.
مامان سانای
18 شهریور 91 13:09
زیارت قبول سفر پر باری داشتی خسته نباشی


ممنون گلم.
ایشالله قسمت شما بشه
سارا(مامان سوگل)
18 شهریور 91 13:21
زیارت قبول.باشه عزیزم من به پریسا جون رای میدم.


ممنون سارا جون.
لطف کردید.
مامان سویل
18 شهریور 91 13:35
زیارت قبول خانومی.راستی رفتم به پریساجون رای دادما


ممنون گلم.
ilijoon
18 شهریور 91 13:53
عزيزم دير متوجه حضور پريسا جان در مسابقه شدم و از قبل به يكي از دوستام راي دادم اگر چند راي پذيرفته ميشه خبرم كنيد تا به پريسا جون هم راي بدم ان شاالله اول بشه


مرسی عزیزم. اشکال نداره
ilijoon
18 شهریور 91 13:54
زيارتتون قبول باشه ان شاالله به مكه و كربلا مشرف بشيد


ایشالله با همدیگه
ilijoon
18 شهریور 91 13:55
عزيزم آهنگ وبتون درست نمياد قطع ووصل ميشه لطفا بررسي كن


مرسی که گفتی عزیزم.
ilijoon
18 شهریور 91 13:57
چه خوب ديگه انقده سرشناس شدي كه همه جا پيدات ميكنند ان شاالله ديدارتون نصيب ما هم بشه


خوبی از دوستای گلمه.

ایشالله بتونم ایلیا جون و مامان گلشو ببینم.
ilijoon
18 شهریور 91 13:59
چه جاي باصفايي بوديد هميشه خوش باشيد


ممنون.
جا که عالی بود. مخصوصا حرم اقا..
ilijoon
18 شهریور 91 14:01
به به چه دوستاي خوبي دوستي هاتون مستدام


ایشالله
ilijoon
18 شهریور 91 14:02
چه خاطرات خوشي از سفرتون داشتيد ان شاالله همه سفرهاتون پر از خاطرات خوش باشه


ممنون گلم. ایشالله برای شما هم...
ilijoon
18 شهریور 91 14:04
عزيزم اگر ممكنه به ايليا جون در مسابقه روياي زيبا راي بديد فكر كنم از هر نفر چند راي نيز پذيرفته ميشه


باشه عزیزم میرم اگر قبول کردن رای میدم.
شیدا مامان پانی
18 شهریور 91 14:05
رای دادم به عشق خاله پریسا خوشگله


ممنون عزیز دلم
نایسل
18 شهریور 91 15:19
همیشه به سفر خانوم خوشگله خوبی منم حسابی دوست داشتم ببینمت لیاقت ندارم بیام مشهد امام رضا نمیطلبه میدونی شوهرم از مشهد خاطره بد داره برای همین منو نمیاره


عزیزم سعادت داری و لیاقت هم...

فقط کمی همت...
نایسل
18 شهریور 91 15:19
فداش شم چقدر عکساش خوشگلننن اخی خوش به حاللت همه دوستات اومده ان ببینتتت


اره عزیزم فقط جای شما خییییییلی خالی بود
نایسل
18 شهریور 91 15:19
بوس گلم رمز من ...

مرسی عزیزم. دیدم. ممنون
نایسل
18 شهریور 91 15:29
میدونی ما قدرش رو نمیدونیم که نزدیکیم بهش شما قدرش رو میدونین گلممم
فدات شم زیارتات قبول باشه
راستی نی نی باحجابهمه دوستام شرکت کردن نظرامو نگا کنی میبینی همه بهم گفتن رای بدم ولی خوب به هیچ کی رای نمیدم تا کسی ناراحت نشه ازممم گلم


فکر خوبی کردی.

اشکال نداره گلم.
مادر کوثر
18 شهریور 91 15:31
سلام سلام مامانییییییییییییییی
زیارت قبول
خوش اومدین
وااااااااااااااااااای چه عالییییییییییییی بود دیدارهای وبلاگی

خوش به سعادتتون
عکسا هم عالی بودن. مرسییییییییییییییی

همیشه به شادی و زیارت و دوستی


سلام مامان کوثر جون.

مرسی عزیزم.

جاتون خیلی خالی بود.
نایسل
18 شهریور 91 15:33
آره گلم خیلی ماه بوددد خیلی هم خودش هم پسرش


خوش به حالتون.
نایسل
18 شهریور 91 15:34



بوس برای الناز جونم
نایسل
18 شهریور 91 15:40



باز هم بوس برای الناز جونم
زينب عشق مامان و بابا
18 شهریور 91 16:39
╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪
╪╪╪████▓╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪▓███▓╪╪
╪╪███████▓╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪███████╪╪
╪╪█████████╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪█████████▓╪
╪╪██████▓███╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪██▓▓██████▓╪
╪▓█████▓▓▓▓██╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪██▓▓▓▓█████▓╪
╪▓████▓▓▓▓▓▓██╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪██▓▓▓▓▓▓████▓╪
╪▓███▓▓▓▓▓▓▓███╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪███▓▓▓▓▓▓▓████╪
╪▓███▓▓▓▓▓▓█████╪╪╪╪╪╪╪╪▓████▓▓▓▓▓▓▓██▓╪
╪▓███▓▓▓▓▓███████╪╪╪╪╪╪▓██████▓▓▓▓▓▓██▓╪
╪▓██▓▓▓▓▓▓███████▓╪╪╪╪▓████████▓▓▓▓▓▓█▓╪
╪╪██▓▓▓▓▓██████▓██▓╪╪▓▓█▓▓█████▓▓▓▓▓▓█▓╪
╪╪██▓▓▓▓██████▓▓▓█╪▓█╪▓▓▓▓▓█████▓▓▓▓▓█▓╪
╪╪██▓▓▓██████▓▓▓▓█▓▓█▓█▓▓▓▓██████▓▓▓▓█╪╪
╪╪▓█▓▓██████▓▓▓▓▓▓████▓▓▓▓▓▓██████▓▓▓█╪╪
╪╪╪█████████▓▓▓▓▓▓█▓▓█▓▓▓▓▓▓▓██████▓█▓╪╪
╪╪╪████████▓▓███▓▓█▓╪█▓▓▓█▓▓▓▓███████╪╪╪
╪╪╪╪████▓▓████▓▓▓▓█▓█▓▓▓▓▓▓█▓█▓▓████╪╪╪╪
╪╪╪╪╪╪╪╪╪████▓▓▓▓▓████▓▓▓▓▓████▓╪╪╪╪╪╪╪╪
╪╪╪╪╪╪╪▓█████▓▓▓▓▓█████▓▓▓▓▓█████╪╪╪╪╪╪╪
╪╪╪╪╪╪╪█████▓▓▓▓▓█▓█▓▓█▓▓▓▓▓▓████▓╪╪╪╪╪╪
╪╪╪╪╪╪█████▓▓▓▓▓██▓▓▓╪██▓▓▓▓▓▓████╪╪╪╪╪╪
╪╪╪╪╪╪████▓▓▓▓▓▓██╪▓█╪██▓▓▓▓▓▓▓███▓╪╪╪╪╪
╪╪╪╪╪╪███▓▓▓▓▓▓███╪▓█╪███▓▓▓▓▓▓███▓╪╪╪╪╪
╪╪╪╪╪▓███▓▓▓▓▓████╪██╪████▓▓▓▓▓███▓╪╪╪╪╪
╪╪╪╪╪▓███▓▓▓▓▓████╪██╪▓████▓▓▓▓▓███╪╪╪╪╪
╪╪╪╪╪▓██▓▓▓▓▓████▓╪╪╪╪╪████▓▓▓▓▓██▓╪╪╪╪╪
╪╪╪╪╪╪███▓▓▓█████╪╪╪╪╪╪█████▓▓▓████╪╪╪╪╪
╪╪╪╪╪╪▓███▓██████╪╪╪╪╪╪▓█████▓▓███╪╪╪╪╪╪
╪╪╪╪╪╪╪█████████▓╪╪╪╪╪╪╪█████████▓╪╪╪╪╪╪
╪╪╪╪╪╪╪██████▓██╪╪╪╪╪╪╪╪▓█▓▓▓████╪╪╪╪╪╪╪
╪╪╪╪╪╪╪╪▓██████╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪██████▓╪╪╪╪╪╪╪╪
╪╪╪╪╪╪╪╪╪▓████╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪▓████╪╪╪╪╪╪╪╪╪
╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪
سلام خوبيد ؟ گلتون در چه حاله ؟


لام
ممنون غزیزم.
مرسی که سر زدی.
شاپرک
18 شهریور 91 18:07
_________▓▒▒▓
______▓▒▓_▓▒▒▓_▓▒▓
_____▓▒░▒▓__▓__▓░▒▓
_____▓▒▒▓_▓▓_▓▓_▓▒░▓
___▓▒░▒▓_▓░▒▓_▓▓_▓▒▓
___▓▓___▓▒░▒▓_▓▓_▓▒▒▓
___▓_▓_▓▒▒▓_▓▒▒▓_▓▒▓
__▓__▓▒▓_▓▓__▓▒▒▓_▓▒▓
_▓▒▓_▓░▒▓__▒▓_▓▒▓_▓▓
▓▒▒▓_▓▒░░░░▒▓_▓▓_▓▒░▒▓
▓▒░▒▓_▓▒░░░▒▓_▓_▓▒░░▒▓
▓▒░▒▓_▓▒░░░░▒▓_▓▒░░▒▓
_▓▒▒▓___▓▒░▒▓_▓▒░░░░▒▓
__▓▓_▓▒▓______▓▒░░░▒▓
_____▓▒░░░░▒▓_▒▓░░▒▓
____▓▒░░░░░░▒▓█▓▒░▒▓
____▓▒░░░░░░▒▓█_▓▒▓
_____▓▒▓_▓▒░▒▓█
_________▓▒▒▓_█
__________▓▒▓_█
_______________█
_████_________█
__█████_______█
___████________█
____█████______█
_________█______█
_____███_█_█__█
____█████__█_█
___██████___█_
قربونت برم پریسا


ممنون برای گل زیباتون
زری مامان مهدیار
18 شهریور 91 18:28
عزیزم زیارت قبول
چه کار جالبی کردین که با دوستان وبلاگی قرار گذاشتید



جای شما خالی بود
نایسل
18 شهریور 91 20:11
الام وب بلاگفا رو خوندمممممم گلمممم خیلی چکش نمیکنم


اره متوجه شدم.
فرزانه
18 شهریور 91 21:07
خصوصی


مرسی عزیزم
باران
18 شهریور 91 22:38
خصوصی
مامان نفس طلایی
18 شهریور 91 23:59
وای زیارت قبول خدا رو شکر خوش گذشته ممنونم دعا کردین ... دلم برای حرم اقا پر میزنه


ایشالله قسمت شما هم بشه
مامان آرین
19 شهریور 91 0:03
سلام مامانی وپریسا جون زیارتتون قبول باشه عزیزم ایشالا همیشه به گردش و شادی


سلام
مرسی عزیزم.همچنین
سپیده
19 شهریور 91 0:07
http://koodakeman91.niniweblog.com/
سلام. با تشکر از رای تان


خواهش میکنم
مامان نيروانا
19 شهریور 91 8:04
سلام عزيزم،‌زيارت قبول. رسيدن بخير. چطوري پريسا گلي؟ فدات خاله. بهت رأي دادم. ايشالا برنده باشي هميشه


سلام
ممنون فریبا جون.
خوبیم. انشالله شما هم خوب باشید.
ممنون عزیزم زحمت کشیدید.
محمد
19 شهریور 91 8:57
سلام
زیارتتون قبول حق
هرساله باشه


سلام
ممنون. انشالله
مامان ملینا
19 شهریور 91 9:08
زیارت شما هم قبول باشه عزیزم.راستی به پریسا جونم رای دادم .موفق باشید.


ممنون عزیزم.

دست گلت درد نکنه.
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
19 شهریور 91 10:19
سلام به پریسا خانم رای دادم ایشالله که برنده شه خیلی وقت بودنمی اومدی مامانی


سلام

ممنون گلم.

به بزرگواری خودتون ببخشید.
دخترخاله ها
19 شهریور 91 12:19
سلام خوبي؟
خب سعي كرديم توي راي گيري كه از اساس باهاش مشكل داشتيم شركت كنيم ولي خب نشد ديگه....
اما نظر حقيقيمون رو بخواي اينه :
بنظر ما تك تك اون بچه ها دوست داشتني هستن و مادر و پدرهاشون آدمهاي فعال اجتماع هستن و اين براي ما مهم تر از اين بود كه تهش يكي بياد و برنده بشه....
چون هنوزم نميتونيم درك كنيم برنده شدن توي اين چنين مسابقه ي نشون دهنده ي چه توانايي خاصي است.
مهم اينه كه شما ها توي تربيت اين كوچولوها برنده بشين و اين بنظر ما ارزشمندترين اتفاق دنياست.
پريسا و آويسا كه بهشون راي داديم از همه ي بچه هاي اون مسابقه براي ما عزيزترن چون مادرانشون دوستان ما هستن و ما شاهد پله پله بزرگ شدنشون هستيم.
اينجور بچه ها مثل بچه ي خود آدم ميمونن و نميتونيم دوستشون نداشته باشيم.
تا درودي ديگر بدرود


ممنون که زحمت کشیدید.
به هر حال نظرتون برام محترمه.
مامان آرمیتا
19 شهریور 91 12:27
سلام به مش پریسا گل زیارت قبول عزیز دلم
انشالله همیشه شاد و خوشحال باشی کنار دوستان
عکسها هم خیلی قشنگ بودند کنار دوستان وبلاگی
ای کاش میشد دوستان وبلاگی در شهر خودمان قرار بزاریم با همدیگر آشنا بشیم


سلام
مرسی عزیزم.
اره خیلی خوب میشد.البته اگر تشریف بیارن خوبتر میشه
باران
19 شهریور 91 12:54
پچ پچ


باشه منتظرم
مامان محمد صدرا
19 شهریور 91 18:34
حالا خوش گذشت؟سفرا بی خطر زیارت قبول


جای شما خالی
ممنون
دنیاے نیاز به نماز | WorldPrayer.ir
19 شهریور 91 20:06
سلام سلام
خوش بگذره
جای من خالی

من بهتون رای دادم
فقط در عوضش پریسا جون شرینی را میدهی؟



سلام

ممنون از رایتون.

متوجه نشدم!!!!!
دنیاے نیاز به نماز | WorldPrayer.ir
19 شهریور 91 20:26
آهان
شرمنده
"ی" شیرینی تایپ نشده بود

گفتم به جای رای که دادم شیرینی
کیک بهمون نمی رسه؟


اول اجازه بدید نتایج اعلام بشه
خاله باران
19 شهریور 91 22:04
پچ پچ


باشه عزیزم
باران
19 شهریور 91 22:32
اره بده....چی هست؟


الان میام
مامانی شیما وحدیث
19 شهریور 91 23:41
وای خدا اینجا چه خبره !!!!
اولن زیارت قبول ایشالا همیشه به مسافرت
دوما چه سفر جالب وباحالی .خوش به حالت که باکلی نی نی وبلاگی ملاقات کردی بابا ایول به همتت
ممنون که اومدی و زودی بهم سرزدی .منم به خاطراینکه دختر خوبی بودی زودی رفتم ورای دادم .
امیدوارم که این پری خانم خوشکل ما برنده بشه .
بوووووووووووووووووووووووس


هیچی عزیزم. خبر سلامتی.
مرسی عزیزم. همچنین.

ممنون گلم. لطف دارید. جای شما خالی بود.
مرسی ایشالله جبران کنم.
ممنون. ایشالله
خاله ی نیایش
20 شهریور 91 0:02
سلام
انشالله زیارتتون قبول باشه
خوشحالم که خواهر و خواهرزاده ام دوستان خوبی مثل شما پیدا کردن . عکسها هم خیلی قشنگن . ممنون
پریسا جون رو ببوسین
شاد باشید ..


سلام.

خوبی از شما و خودشونه.

البته ما خیلی وقته که در دنیای مجازی با هم دوستیم.

ممنون که تشریف اوردید.
مامان نوژا
20 شهریور 91 8:52
عزیزم زیارتتون قبول باشه.همیشه به سفر و شادی


ممنون دوستم.
همچنین
پریا
20 شهریور 91 9:18
apam


چشششششششششم
مامان مهبد كوچولو
20 شهریور 91 9:35
زيارت قبووووول .
عزيز دل خاله يه خورده اي دير به من گفتي كه تو مسابقه ي كودك با حجاب شركت كردي . منو ببخش كه من قبلا راي دادم . ايشاالله تو مسابقه ي بعدي .



ممنون.

ایشالله
مامان رومینا
20 شهریور 91 10:26
زیارت قبول خانمی.ایشالا همیشه به سفر . تفریح.چه خوب که دوستای وبلاگیتونو دیدید منم تجربه شو داشتم خیلی لذت بخشه


ممنون.
جای شما خالی بود.
تجربه ی شیرینی هستش.
دنیاے نیاز به نماز | WorldPrayer.ir
20 شهریور 91 11:42
سلام
خوبی؟
چشم حتما به دوستام میگم

پس منتظرما ...
ببین نمی دونم چرا اینقدر سنگین شده
ولی حتما پی جویی میکنم
ممنون که گفتید



سلام
ممنون
خواهش میکنم.
ایشالله درست بشه.
پسرک
20 شهریور 91 13:13
خاله ما چندتا آپ کردیم !


چشششششششششم. الان میام.
نرگس
20 شهریور 91 13:30
سلام...زیارت قبول..

شرکت کردم


سلام.
مرسی گلم.
ارین و مامانش
20 شهریور 91 15:01
-----$$$____________$$$$$
_$$$$$$$$_________$$$$$$$
$$$____$$$$______$$__$$$$
$$______$$$$____$$____$$$
$$_______$$$$__$$$____$$$
$$________$$$$_$$$____$$$
$$_________$$$$$$____$$$$
$$$________$$$$$$____$$$_____$$$$
$$$_________$$$$$___$$$$____$$$$$
_$$$________$$$$$__$$$$____$$$$
_$$$$________$$$$_$$$$____$$$$
__$$$$_______$$$$_$$$____$$$
__$$$$$______$$$$$$_____$
____$$$$$$____$$$$$____$$$
________.$$$$$$$$_____$$$$$
_________$$$$$._$$$$$$$$$$$$$$$$
_______s$$$$$$$____$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$________$$$$$$$
__$$$$___$$$$$______$$$$_$$$$
_$$_______$$$$_____$$$_____$$$
$$_______$$$$_$
$$______$$$$___$
$$$___$$$$$___$$
$$$$$$$$$$____$$_--__(▒)(▒)
$$$$$$$$$____$$$---_(▒)(█)(▒)
_$$$$$$_____$$$_____(▒)(▒)
__________$$$$
_________$$$$$__(▒)(▒)
________$$$$$-_(▒)(█)(▒)
_______$$$$$____(▒)(▒)
_______$$$
______$$$_(▒)(▒)
_____$$_-(▒)(█)(▒)
____$$__-_(▒)(▒)
___$
__$$___(▒)(▒)
_$$$-_(▒)(█)(▒)
_$$____(▒)(▒)
_$$
$$ __(▒)(▒)
$$_(▒)(█)(▒)
$$__(▒) (▒)
تقدیم به شما عزیزم


ممنون مهربونم.
مادر کوثر
20 شهریور 91 15:52
سلام مامانی
ما بروزیم


سلام به روی ماهتون.
ممنون خبر دادی. الان میام.
مامان تربچه
20 شهریور 91 17:45
سلام عزیزم
خوش به سعادتت
کاش ما رو از دعا فراموش نکرده باشی


خیالت راحت گلم. به یاد همه بودم.
مامان امیرعلی جیگر
20 شهریور 91 18:03
مریم جون.تا کی وقت داریم برای رای دادن؟


تموم شد گلم.

تاریخ رو اون بالا نوشتم.
سمانه مامان پارسا جون
20 شهریور 91 19:49
زیارت قبول عزیزم
چه سفز پر ماجرایی داشتید
خدا رو شکر که اینهمه بهتون خوش گذشته


مرسی عزیزم.
جای شما و دوستان خالی بود.
ستاره زمینی
21 شهریور 91 1:31
سلام خانمی زیارت قبول.همیشه به زیارت.


سلام خانمی. ممنون
ستاره زمینی
21 شهریور 91 1:34



ممنون خودتون گل هستید
امیر
21 شهریور 91 8:57
شما محبت داری
مامان نیایش
21 شهریور 91 9:42
سلام زیارت قبول شما رو لینک کردم اگه دوست داشتی به ما هم سر بزن .ممنون


سلام.
مرسی عزیزم.

شما هم با افتخار لینک شدید.
چشم الان میام.
مامان ریحان عسلی
21 شهریور 91 11:12
سلام
خوش اومدید ؛ زیارتتون قبول


سلام ممنون دوستم.
مامان محمد فرهام
21 شهریور 91 11:36
سلام خاله جونی میاین به وب ما یه رای طلایی به پسری بدین اولین مسابقه ای که شرکت کرده
به رای شما نیاز داره
لینک مسابقه توی وبم هست
شماره 42
زود بیاین تا دیر نشه ممنون میشیم


باشه گلم. میرم رای میدم. ولی ادرست اشتباهه هااا
مامان آرشیدا کوچولو
21 شهریور 91 12:04
زیارت قبول دلبری چرا خبر ندادید بیام بدرقه یا پیشواز
اشکال نداره بعد میایم سوغاتی هامون رو میگیریم


بفرما عزیزم . قدمتون به روی چششششم.
مامان آرشیدا کوچولو
21 شهریور 91 12:10
قربونش برم کلی دوست های مجازی رو دیدار کرده همه به غیر از علی خوشتیپ یعنی اینجا اینقدر گرمه که اونجا با هم قرار میگذارید


نه عزیزم از گرما نبود
چون اومده بودن مشهد گفتیم شاید بتونیم اونجا هم همدیگه رو ببینیم.


عزیزم کاش ادرس میذاشتی بیام خدمتتون. نمیدونم کدوم ارشیدا جون هستید...
مامان نازنین جون
21 شهریور 91 23:20
چقدر جالب بود زیارتتون قبول


مرسی عزیزم.
مامان علي خوشتيپ
26 شهریور 91 1:11
رسيدن به خير عزيزم.زيارت قبول
وااااااااااااي چه ديداراي خوبي.خوش به حالتون.من زينب طلا و نيايش جونو ميشناسم ولي بقيه رو نه...
ايشاالله بازم از اين ديدارهاي خوب براتون اتفاق بيفته


مرسی عزیزم زیارت شما هم قبول باشه.
جاتون که خیلی خالی بود
مامان علي خوشتيپ
26 شهریور 91 1:12
حيف نشد اونجا همو ببينيم.فكر كنم من كم سعادت بودم


نه عزیزم قسمت نبود دیگه. ایشالله همین جا
مامان علي خوشتيپ
26 شهریور 91 1:12
عكساي قشنگي بودن.ايشاالله سري بعد با همسري...


ایشالله
پرنیا جون و مامانش
28 شهریور 91 8:25
زیارت قبول عزیزم و دیدار و ملاقات دوستای گلتون هم مبارک باشه گلم کاش این فاصله ها نبود .انشالله همیشه در خوشی باشین و سایتون بالا سر پریسا گل ما


ممنون گلم. زحمت کشیدید.
پرنیا جون و مامانش
28 شهریور 91 8:25
کی مثل پریسا گلی و مامانش که کلی به سفر بودن و دوستاشون رو زیارت کنن خوش باشید نازنینا


ممنون گلم
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
28 شهریور 91 16:49
عزیزم ببخشید من این قسمت خاطره را نخونده بودم

می بینم که بهجای یک دوست چند تا را دیدید
خوش به حالتون

هر جا هستید موفق باشید


مرسی عزیزم.
اره جای شما خیلی خالی بود