پریساپریسا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

تقدیم به پریسای عزیز

با دیدن روی ماهت روزم ساخته میشه....

مسابقه ی : اتاق من

1391/4/11 21:17
نویسنده : مامان پریسا
2,839 بازدید
اشتراک گذاری

سلام .

پریسا میخواد در مسابقه ی اتاق من شرکت کنه.

اتاق پریسا هم برای پریسا و هم برای مامان پریسا خیلی ارزش داره چون مامان و بابا با دستای خودشون این اتاقو آماده کردن .

بفرمایید تا توضیح بدم.

این اتاق پریسا خانم. که بابایی خودشون تمام سرویس خواب را طراحی و درست کردن. کمد و بوفه و تخت...

این کتاب ها سی دی ها و وسایل کمک آموزشی پریسا جون

این هم پرده ها که مامان با عشق برای پریسا جون درستشون کرد.

واین هم تختخواب پرسا جون . کار دست بابایی.

وقتی پریسا جون در اتاقش احساس آرامش میکنه ، مامان و بابا هم لذت میبرن.

 

لازم نیست برای درست شدن یه اتاق مخارج سنگین متحمل شد. مهم عشق و محبتیه که پدر و مادر به جگر گوشه خودشون هدیه میکنن.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (84)

نایسل
11 تیر 91 21:26
مرسی عزیز دلممم بوووسسس دل منم اینقدر برات تنگ شده که نگو


سلام خانم خانم ها چه عجب......
نایسل
11 تیر 91 21:26
ای جاننن عزیز دلممم مرسی نظر لطفته چقدر ااقش خوشمله


چشمات خوشکل میبینه گلم.
نایسل
11 تیر 91 21:26
آره برام دعا کن زود فارغ تحصیل شم توام راحت شی


من بیشتر از تو راحت میشم.
نایسل
11 تیر 91 21:27
چقدر ناز خوابیده عزیزمم


مرسی
خاله باران
11 تیر 91 21:31
قربون خوابیدن دختر گلی بشم. بیدارت کردم...


بیداره!!!!
هدیه خدا- فریماه
11 تیر 91 21:54
سلام. آفرین به پدر ومادر خوش ذوق وسلیقه و هنرمندی.خیلی خوب شده. قشنگ شده. آفرررررررررررررررررین. خوشبحال پریسا خانم.


مرسی.
ایشالله نی نی شما.
فریبا
11 تیر 91 22:07
چه اتاق با سلیقه ای...
دست بابایی هم درد نکنه که واقعا کارش حرف نداره...
والبته مامانی با اون پرده ی خوشگل و چیدمان اتاق پریسا


مرسی فریبا جون.
و چشمای شما که همه رو زیبا دید.
خاله باران
11 تیر 91 22:23
خدا برای هم حفظتون کنه.اینقدر ذوق می کنم اتقش را که می بینم...


ایشالله نوبت شما.....
هدیه خدا- فریماه
11 تیر 91 22:33
رای ما به پریسا جووووووووووووووون.نی نی خانه دار


مرسی
خاله باران
11 تیر 91 23:43
جالبه من هم اثر استاد احمد اهویی را بیشتر از همه دوست داشتم..


این خیلی قشنگ بود.
خاله باران
11 تیر 91 23:43
خوب کاری کردی


مرسی
ilijoon
12 تیر 91 1:48
به به چه اتاق خوشگلي داري گلم


مرسی خاله
ilijoon
12 تیر 91 1:49
پس خانوادگي هنرمنديد دست بابايي درد نكنه چه خوشگل درستشون كرده وچه خوشرنگه


چشماتون هم قشنگ میبینه
ilijoon
12 تیر 91 1:51
عزيزم اگر ممكنه اين آدرس دوميه رو تاييد كن چون بعد از انتقال اطلاعاتم قبليه رو پاك ميكنم چون قبليه دچار مشگل شده وفقط با اكسپلورر باز ميشه و با مرورگرهاي ديگه ارور ميده
ilijoony.niniweblog.com


درست شد.......
ilijoon
12 تیر 91 1:52
قالب جديدتون هم مبارك خيلي خوشرنگه


باز هم ممنون
ilijoon
12 تیر 91 1:53
فدات بشم جيگر چقده ناز خوابيدي


مسی خاله
ilijoon
12 تیر 91 1:53



خودتون گل هستید ممنون
سودابه
12 تیر 91 1:54
دست مامان و بابای مهربون شما درد نکنه که این اتاق زیبا رو برات درست کردن. مامان پریسا عکس آخر از همه زیباتره . می بوسمش .


ممنون سودابه جون.
شما لطف دارید.
مامان علی خوشتیپ
12 تیر 91 8:44



ممنون از تشویقاتون
مامان علی خوشتیپ
12 تیر 91 8:45
آفرین به مامان و بابای هنرمند.میگم به بابایی بگو یه وب آموزش ساخت تخت و کمد بزنه


بابایی اگر وقت داشت به وب دخترش یه سر میزد.....
مامان علی خوشتیپ
12 تیر 91 8:45
عشقتون مستدااااااااااااااااااااااااام.الهی تخت و کمد عروسیشو بسازین


ممنون.
همچنین.
ایشالله
مامان علی خوشتیپ
12 تیر 91 8:46
امیدوارم تو دوتا مسابقه برنده بشید.ایشاالله



ممنون ابجی گلم.
مامان فرنيا
12 تیر 91 9:13
چقدر اين عسل ناز خوابيده من هم بودم توي همچين اتاقي احساس ارامش ميكردم خوش بحال پريسا جون كه مامان وباباي هنرمند و زحمتكشي داره دستتون درد نكنه خيلي اتاق خوشكل و مرتبيه
حالا هميشه مرتبه يا پريسا خانم به خدمت اتاق ميرسه؟!


مرسی
بله اتاقش همیشه همین جوریه.
عاطفه
12 تیر 91 10:57
مامان پریسا جون دوستم امروز صب فوت کرده...حتی نتونستو دوباره ببینمش!!!
میشه ازتون خواهش کنم براش یه فاتحه بخونید؟


خدا رحمتشون کنه. ناراحت شدم.
چشم
باران
12 تیر 91 11:13
سلام بایدجایی رای بدیم؟ راستی مسابقه قبلی چی شد؟ راستی اهنگ وبلاگ خیلی قشنگه


سلام . نه مسابقه مربوط به نی نی وبلاگه.
مسابقه ی قبلی هنوز تموم نشده.
مرسی عزیزم.
مامان علی خوشتیپ
12 تیر 91 11:49
خصوصیاتو چک کن


مرسی عزیزم .انجام شد.
مامان نيما
12 تیر 91 12:35
چه اتاق خوشملي براش درست كرديد دستتون درد نكنه اگه تونستي به اتاق نيما هم سر بزن


چشم
خاله باران
12 تیر 91 12:36
من و باران، من و دریا، من و تو
من و شب‌بو، من و فردا، من و تو
دوباره عاشقی را می‌سراییم
من و مجنون، من و لیلا، من و تو



ممنون
خاله باران
12 تیر 91 12:36
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
انگار که شاهرگ احساسم را زده باشی …
بند نمی اید..
دوست داشتنت .



مرسی خاله باران
مریم--------❤
12 تیر 91 12:39


جونمی


مرسی مریم جون
ستاره زندگی
12 تیر 91 13:00
چه اتاق خوشگلی پریسا جون،آفرین به تو که اتاقت تمیزومرتب هست.


ممنون ستاره جون
مامان علی خوشتیپ
12 تیر 91 13:47
بازم خصوصی


ممنون به زحمت میفتی
مامان علی خوشتیپ
12 تیر 91 14:03
تو قسمت مدیریت یه جایی نوشته ایجاد پشتیبان وبلاگ
راه اولش راه نیافتاده از راه دوم استفاده کن و نوشته بنفش رو بزن.به صورت فشرده تو کامپیوترت پشتیبان میگیره.الان یه امتحانی بکن...


انجام دادم ولی....
مامان کوروش
12 تیر 91 14:47
سلام عزیزم چه اتاق نازی وچه تخت وکمد قشنگی وخیلی هم جادار و مفیده دست بابای درد نکنه خیلی ناز خوابیدی پریسا جون


ممنون
مامان فاطمه گلی
12 تیر 91 16:19
به به بابایی ومامانی چه اتاق خوشگلی برای پریسا جون درست کردن پریسای عزیزم خوش باشی وهمیشه تو اتاق خوشگلت ودر کنار باباومامانت شاد باشی دست دوتاییشون درد نکنه


مرسی مامان فاطمه جون.
خاله باران
12 تیر 91 20:34
همینطوری.دلم تنگت شد...
اینم برای دختر خوشگلم...


مرسی خاله جون.
من هم دلم برات تنگ شده
مامان گیسو جون
12 تیر 91 20:45
عالی بود عزیزم
من به پریسا جونم تو مسابقه نی نی خانه دار رای دادم


مرسی عزیزم
مامان فاطمه گلی
13 تیر 91 0:03
سلام
خوبید من اخرین رایم بود که به پریسادادم می خواستم به دختر خودم رای بدم ولی نشد دیگه قسمت پریسا بود انشالله که برنده شه


سلام.
مرسی عزیزم.ایشالله دختر شما هم برنده بشه.راستی مگر شرکت کرده بود.باید برم ببینمش
مامان اسراواسما
13 تیر 91 0:18
قربون خوابیدنش ,چه ناز ومعصوم خوابیده درست مثل فرشته ها


بچه ها همهشون فرشته هستن
پریسا
13 تیر 91 0:46
خانم خوشمله تبریک میگم چه اتاق شیکی وپر احساسی داری خوش به حالت نازم


مرسی پریسا جون
ندا
13 تیر 91 0:50
دوست عزیزم من مطالب جدید گذاشتم حتما به من سر بزن


چشم . اومدم
مامان امیر مهدی
13 تیر 91 1:34
اتاقت خیلی قشنگه پریسا جووون.من که سعادت ندارم بیام از نزدیک ببینم ولی مهم دیدنه دیگه


اگر مهم دیدنه ، پس بفرمایید در خدمت باشیم.
شاید هم کم سعادتی از ماست که نمیتونیم شما رو زیادت کنیم.!!!!!!!!!
♥ مامان آینده ♥
13 تیر 91 1:38
زندگی، پنجره ای باز، به دنیای وجود

تا که این پنجره باز است، جهانی با ماست

آسمان، نور، خدا، عشق، سعادت با ماست

فرصت بازی این پنجره را دریابیم

در نبندیم به نور،

در نبندیم به آرامش پر مهر نسیم

پرده از ساحت دل برگیریم

رو به این پنجره، با شوق، سلامی بکنیم


مرسی مامان آینده.
♥ مامان آینده ♥
13 تیر 91 2:01
ممنونم مهربونم.....!!

شما لطف داری!!!!

چشم سعی میکنم بیشتر از ین شما رو منتظر نذارم....!

راستی چه اتاق قشنگی !

دست شما و بابای پریس درد نکنه....


آفرین به شما.
پس به زودی یه نی نی دیگه هم به جمع نی نی ها اضافه میشه. هورااااااااااااا
♥ مامان آینده ♥
13 تیر 91 2:16
وااای چه خاله مهربونی!!!!!!

انشالله عزیزم دعا کن زودتر شرایط جور شه واسه اومدن نینی

و همچنین دعا کن زمان زودتر بگذره!!!

آخه ما هنوز یکسال نیست که ازدواج کردیم


نترس از تو حرکت و از خدا برکت.
♥ مامان آینده ♥
13 تیر 91 2:19
آره موافقم زمان مهم نیست...!

اتفاقا خیلی ها توی فامیلمون بلافاصله بعد از ازدواج بچه دار شدن...!

به نظرم برای ما که چندین سال نامزدی و عقد بودیم الان مناسب باشه دیگه!!!

وااااای نمیدونی چقدر عاشق بچه هام.....!!!

اما دوست داریم اول امادگیشو پیدا کنیم بطور کامل

چند جلد کتاب خریدیم اول باید اونا رو بخونیم

واای کلی کار داریم و برنامه ریزی واسه اومدنش

به نظرم باید از الان شروع کنیم برنامه هارو ..!


کتاب هم خوبه ولی تا تجربه نکنی یاد نمیگیری.
یه واحد عملی داری که بایدقبول شدن در اون ، تمام طول عمر پاسش کنی
مامان ریحان عسلی
13 تیر 91 2:30
سلام
چه اتاق خوشگلی دسته هر دوتون درد نکنه



سلام.
ممنون عزیزم
♥ مامان آینده ♥
13 تیر 91 2:55
جدی شما بعد ده سال تصمیم به بچه دار شدن گرفتید؟!!
انشالله منم بتونم مثل شما مامان خوبی باشم


نه عزیزم.
یعنی یه تصمیم 10 سال طول میکشه. مگه قرار عمر نوح داشته باشیم
مریم--------❤
13 تیر 91 2:57
طرفدار های پریسا تا ساعت 3 شب بیدارن
فقط به عشق اون


ولی خودش 7 پادشاه رو داره خواب میبینه
عمه آتنا
13 تیر 91 10:54
عالی بووووووود چه مامان بابای خوبییی خوش بحال پریسا جون


ممنون
مامان زهره
13 تیر 91 11:28
سلام پيشاپيش اين عيد بزرگ را تبريك مي گم .انشاء الله به ظهورش


سلام
ممنون من هم به شما تبریک میگم.
انشالله
نسترن(یک عاشقانه آرام)
13 تیر 91 12:45
وای چه اتاق زیبا و پر محبتی...دست مامانو بابای به این گلی درد نکنه... راستی خانمی ژله ها هم به اون ظرف نچسبیدن فقط کافیه موقع درآوردنشون یه کم آب گرم بگیرید دور قالب اونوقت ژله ها راحت جدا میشن بعد دوباره یه کم بذاریدش تو یخچال سفت سفت میشه
مامان امیر علی
13 تیر 91 12:54
به به بلاخره چشم ما منور شد با دیدن اتاق پریسا جون
مامان امیر علی
13 تیر 91 12:54
اتاقت خیلی خوشکله
مامان امیر علی
13 تیر 91 12:55
کار دسته مامان و بابا هم که حرف نداره.دستون درد نکنه
مریم--------❤
13 تیر 91 13:39
من مطلب گذاشتم
مامان بیتا
13 تیر 91 14:51
بر چهره پر ز نور مهدی صلوات بر جان و دل صبور مهدی صلوات تا امر فرج شود مهیا بفرست بهر فرج و ظهور مهدی صلوات نیمه شعبان مبارک
مامان فاطمه گلی
13 تیر 91 17:54
سلام مامامان پریسای گل عزیزم این چه حرفیه وظیفه بود من پریسارو خیلی دوستدارم راستش دوربین نداشتم با موبایل هم عکسها خوب نمی شن به خاطر همین فعلآ شرکتش ندادم انشالله بعدآپریسا هم برنده شه عزیز خاله رو ببوسید راستی به روز شدیم خوشحال میشم تشریف بیارید عکسارو هم ببین چقدر کیفیت ندارن
خاله باران
13 تیر 91 21:02
سلام عزیز مهربونم.ممنون که امدی وو تولد مامانم را تبریک گفتی.خودم دست بوستون هستم...
مامان نیایش
14 تیر 91 9:51
عالیه اتاقت من هم دقیقا با نظرت موافقم مریم جون ان شا الله که همیشه دختر گلت کنار مامان و بابا احساس آرامش کنه و شاد باشید همیشه
مامان مانی
14 تیر 91 10:50
قربونش برم ... چه اتاق قشنگی .... مانی هم تو مسابقه اتاق من شرکت کرده .... نظر یادتون نره .....
بابای دوقلوها
14 تیر 91 17:42
آفرین به مامان و بابای هنرمند پریسا انشالله همیشه سالم و سلامت باشید و سایتون بالا سر پریسا خانوم که بتونه در آرامش کامل زندگی کنه
ني ني شكلك
14 تیر 91 20:36
سلام ني ني شكلك به پريساي عزيز تبريك مي گويد شما يكي از برگزيدگان مسابقه ني ني خانه دار شديد جايزه خود را انتخاب كنيد.
فرشته مامان امین رضا
14 تیر 91 22:19
سلام بسیارزیبا
نسترن(یک عاشقانه آرام)
14 تیر 91 22:40
کجا باید به پریسای گل رای بدیم؟
خاله باران
15 تیر 91 13:00
مبارکه اول شدن گلم..47 رای.بوووووووووووووووسسسسسسسسسسسس دختر گل..
خاله باران
15 تیر 91 13:01
عیدت مبارک.حضور آقا را در لحظه لحظه زندگیتان احساس کنید....
الهه مامان روشا جون
15 تیر 91 21:41
سلام به پریسای عزیزم و مامان گلش. عیدتون مبارک.خاله جون مقام اوردنت رو تو مسابقه نی نی خانه دار تبریک می گم ایشالا تو همه ی مراحل زندگیت موفق باشی.
مامان زهرا
16 تیر 91 11:59
سلام خانمی فقط خواستم برنده شدن پریسا جون در مسابقه نی نی خانه دار تبریک یگم خوشحال میشیم به ما هم سر بزنید
ستاره زمینی
16 تیر 91 15:19
عزیزم واسه تغییر موس هر کاری کردم موس تغییر میکنه ولی سایتم باز نمیشه.؟:
مرجان مامان پریساجون
17 تیر 91 0:09
زیبایی اتاق پریسا به دست کار بابا و مامانشه.دست هر دوتاتون درد نکنه .خیلی زیبا بود.
سارا-تارا
17 تیر 91 9:44
من اومدم.... به به چه اتاق قشنگی....
مريم مامان ماهان
17 تیر 91 10:55
چه اتاق خوشكلي دستتون واقعاً درد نكنه پريسا جون مامان با سليقه اي داري هااااااااااااا
مریم مامی آیدا
18 تیر 91 17:01
از آشنایی باهات خوشوقتم و خوشبخت خوشحالم یه دوست وبلاگی جدید دارم که میشه از تجربیاتش استفاده کرد موافقی تبادل لینک کنیم کلی باهم دوست باشیم هی مابیایم هی شما؟ منتظرتم خبرم کنی دست کارتون حرف نداره میشه آدرس و طریقه ی ثبت نالم مسابقه رو بگید؟ راستی خدا بابابزرگ ÷ریساجوون رو باشهدای کربلا محشور کنه آمین!
خاله باران
18 تیر 91 23:59
هورا هورا مبارکه.برنده شدن مبارکه.خاله اینک دومیش.سومی هم در راهه...
شايان
19 تیر 91 7:23
خيلي خوشكل و خوش سليقه است .آپرين
پرنیا جون و مامانش
19 تیر 91 11:06
مامان پریسا جون اولا که وبلاگ زیبایی دارین و از همه مهم تر دختر ملوس و نازی خوشحال میشم باهتون تبادل لینک داشته باشم ثانیا مامان امیر مسعود گل گفتن باهاتون تماس میگیرن عزیزم
مامان زهرا
19 تیر 91 12:15
تبریک واسه برنده شدنتون توی مسابقه اتاق نی نی من
مامان هوراد
19 تیر 91 16:27
سلام گلم تبریک می گم چه اتاق قشنگی دست مامان وبابا درد نکنه چه باسلیقه و زیبا بوس بوس واقعا دست بابا درد نکنه چه بابای هنرمندی چه دختر زیبایی چه مامان با سلیقه ای به به
مامان ماهان
19 تیر 91 17:10
ای جانممممممممممممممممم چه اتاق خوشگلی چقدر باسلیقه مامانی دستت درد نکنه
مامان مانی
21 تیر 91 11:30
مبارکه عزیزم ...


ممنون
علیرضا خان پخ پخ
23 تیر 91 2:28
سلام ماشااله چقدر اسباب بازی داره نی نی تون یادته زمان ما ازی چیزا خبری نبود ماکه به بابامون میگفتیم تابستون شده یه چیزی بخر اخه ماهم ادمیم قابلمه که نیستیم ولی هیچی نمیخرید دیگه به یه دوچرخه لافدوزی هم رازی شده بودیم البته خدا بیامرز نداشت وگرنه میخرید اه دلم گرفت بقیش یادم رفت خوش باشین ایشالا چقدر خوب بود
مامان و نی نی ها
27 تیر 91 17:51
به به چه اتاق قشنگی داره این پریسا جون مخصوصا که بابا و مامان هم خیلی زحمت کشیدن برای اتاقش همین باعث شده قشنگ تر بشه
مادر کوثر
27 تیر 91 17:58
وااااااااااااااای چه اتاق خوشگلییییییییییییی