پریساپریسا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

تقدیم به پریسای عزیز

با دیدن روی ماهت روزم ساخته میشه....

فصل 32 :کیک کاکائویی .....و پریسا

1391/4/4 17:12
نویسنده : مامان پریسا
1,877 بازدید
اشتراک گذاری

 

یه سلام گرمه گرمه گرم  به گرمی هوای شهرمون به تمام دوستانمون

این روزا به پریسا خانم خیلی خوش میگذره. چون مامانی تصمیم گرفته حسابی سرشو گرم کنه.

صبح که از خواب بیدار میشه . بعد از شستن دست و صورت ، صبحونه میخوره . یه روز تخم مرغ نیمرو ، یه روز فرنی و یه روز بسکویت و شیر. پریسا بسکویت و شیر خیلی دوست داره و کلا" هر وقت که گرسنه میشه میاد سراغم و میگه بکوشی (بسکویت و شیر).

بعد از خوردن صبحانه و تعویض لباس و شونه کردن مو و زدن یه گیر خوشکل به موها ، نوبت بازی کردن میرسه که از سه چرخه سواری گرفته تا عروسک بازی و خوندن کتاب و کارتون نگاه کردن و وررش و نی نای نای و نقاشی کشیدن و.......

                                                         

بعد هم همراه با مامانی به آشپزخونه میره تا مامانی مشغول کارای روزانه میشه پریسا خانم هم به کارهای خودش برسه. اول میره سراغ کشوها : کشوی اول ، یه سفره در میاره و پهن میکنه و میشینه روش. کشوی دوم ، پارچه ها رو درمیاره پهن میکنه دوروبرش. کشو سوم ،هرچی کفگیر و ملاقه و.....همه رو میریزه بیرون.

بعد یه پلاستیک بزرگ پیدا میکنه و چند تا وسیله میذاره داخلش و بعد میره کیسه خواب عروسکش رو بر میداره و یه عروسک داخلش میذاره میگیره اون دستش. بعد کولیشو برمیداره یه اسباب بازی میذاره داخلش و میذاره رو کولش !!! به این ترتیب دودست و رو کولش پر میشه وسیله!!!

 این برنامه تا ظهر ادامه داره که بابایی بیاد و نهار خورده بشه و بعد یه 2 ساعتی لالاو بعد از ظهر دوباره داستان ادامه داره....

                                                         

تازگیها کتاباشو خیلی دوست داره و کمتر پاره میکنه . یه کتاب میذاره جلوم تا قصشو براش بگم.با دقت گوش میده و تموم که شد میره یکی دیگه میاره.

در طول روز هم که tv باید مرتب کارتون پخش کنه . یه کارتون که تموم میشه بدو بدو میاد سراغم و میگه کاتو ... و هر چی بهش میگم مامانی صبر کن تا یکی دیگه شروع بشه ،فایده نداره.

                                                                      

چند روز پیش پریسا با دانیال پسر عمو محمود رفت پارک........

راستی طرز تهیه ی کیک کاکا ئویی رو هم که سوسن جون میخواست بالاخره آماده کردم.

جریان پارک رفتن پریسا و طرز تهیه یکک در ادامه آماده شد.

بفرمایید

ممنون که تشریف آو.ردید.

 

کیک کاکائویی

مواد لازم:

تخم مرغ 2 عدد

آرد 1 لیوان

شکر 1 لیوان

بکینگ پودر 1 قاشق و نیم مربا خوری

وانیل نوک قاشق مربا خوری

پودر کاکائو 2 قاشق مربا خوری

روغن 3/1 لیوان

شیر 1 لیوان

......................................................

تخم مرغ و شیر را 1 ساعت قبل از یخچال بیرون می اوریم تا از سرمای آن کم شود.

بکینگ پودر را در آرد الک میکنیم.

ابتدا روغن را در شکر کاملا" مخلوط میکنیم سپس تخم مرغ و وانیل و پودر کاکائو و مقدار کمی از شیررا هم اضافه کرده و به خوبی مخلوط میمنیم.

سپس ارد و شیر را همزمان و کم کم به مواد اضافه کرده و مرتب هم میزنیم. تا مایع یک دستی به دست بیاید. اگر خیلی رقیق بود در آخر 2 قاشق ارد اضافه کرده و مرتب هم میزنیم.

کف قالب را چرب کرده و کمی ارد میپاشیم و مواد را در آن میریزیم.

فر را با حرارت 180 درجه از قبل روشن کرده تا گرم شود.و به مدت 50 الی 60 دقیقه میگذاریم کیک بپزد.

من با موز و انگور تزیین کردم.البته خامه کم داشتم برای همین خیلی خب نشد.

پارک رفتن پریسا با دانیال

چند روز قبل هوا به مدت 3 روز خاک شد . حسابی حوصلمون تو خونه سر رفت. و همین که هوا خوب شد همراه با دانیال و زن عمو ایران به پارک چوبی کیان پارس رفتیم. خیلی گرم بود ولی به بچه ها حسابی خوش گذشت.

دوتاشون مثل لبو قرمز شدن.

آخر سر هم کلی توپ بازی کردن

ممنون که وقت گذاشتید.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (186)

خاله باران
4 تیر 91 19:14
آخر این زنعمو اگر دختر ما را مال خودش نکرد.حالا ببینید.
به کس کسونش نمیدیم/به همه کسونش نمی دیم
به کسی می دیم که کس باشه/مامانش خیلی خوش جنس باشه


نه خیالت راحت باشه......حواسم هست
نایسل
4 تیر 91 20:29
وای چه چیزای مامانت بد میده بخوری ای ول


شما هم میخوایید؟ بفرمایید
نایسل
4 تیر 91 20:29
ای ول همیشه به گردش و پارک


ممنون جای شما خالی
نایسل
4 تیر 91 20:29
من امتحانام تموم نشده گلمم
هنوز دوتا دیگه دارم


وای دلهره گرفتم
نایسل
4 تیر 91 20:34
من هم کلی استرس دارم چه برسه به تو


اره نگو که من هم گرفتم
نایسل
4 تیر 91 20:40
با سرعت نور کامنت میزارم من


فکر کنم سریعتر از نور میای
مامان امیرعلی
4 تیر 91 20:42
سلام مریم جون.خوبی؟
پریسا جونم خوبه؟



سلام ممنون شما خوبید؟
مامان امیرعلی
4 تیر 91 20:42
الان یه هفته اس که خیلی کسلم


بلا به دور خدا نکنه
مامان امیرعلی
4 تیر 91 20:43
ایشالا یه ذره حالم روبراه تر شد .میام و پسته جدیدت رو میخونم


ایشالله .
هر وقت اومدی قدمت رو چشم
نایسل
4 تیر 91 20:43
هه هه هه نایسلیته سرعتیته
بر وزن اهنگ پتوریته 25 باند ..


عالیه

مامان امیرعلی
4 تیر 91 20:43
معلومه که حسابی خوشمزه شده


اره مزش خیلی خوب شده.
جات خالی الان زدیم تو گوشش
مامان امیرعلی
4 تیر 91 20:43
راسی مامان حنا چی شده که دیگه نمیاد؟


الله و اعلم
مامانی نازلی طهورا
4 تیر 91 21:11
عزیزم ترتیب کشوهاتون عین مال ما بود


جدی؟ فکر کنم خونه همه ی نی نی دارها همین جوری باشه
مامانی نازلی طهورا
4 تیر 91 21:12
آفرین به پریسا کوچولو که حسابی مامانشو سرگم کرده


پریسا مامانشو سرگرم کرده ؟ یا مامانی پریسا رو سرگرم کرده؟
خاله باران
4 تیر 91 22:59
نه عزیزم....چند تا عکس که نذاشتی.حالا هر وقت شد.تو این هفته
خاله باران
5 تیر 91 0:35
فرقی نمیکنه...3-4 تا.هر چی می خاهی عزیزم.به کسی نشون نمی دم.


چشم
بهـــــــــــــار
5 تیر 91 1:07
سلاممممممممممممم عزیزمممممممممممممم خوبی؟ .ای چقدره دلتنگتممممممممممممممممممممم


سلللللللللم عزیزم. کجای خانم معلم. دلمون تنگ شد براتون
بهـــــــــــــار
5 تیر 91 1:07



مرسی عزیز دلم
بهـــــــــــــار
5 تیر 91 1:48
عزیزم چه کدبانوی هستی بابا نذار دلمون میخوادددددددددددددددددددد فدات بشم من
من که دلم برات شده بود یه ذره


ما بیشتر......
بهـــــــــــــار
5 تیر 91 1:54
بابا من که مثل تو کدبانو نیستم عزیزمممممممممممم نوش جونتون راستی تهران با اجیم اومدیم تو وبلاگت اون کتلت رو نشونش دادم خیلی دوس داشت گفت درس میکنم ببخشی نشد برات کامنت بذارم


همین که خوندینش مهمه.
بهـــــــــــــار
5 تیر 91 1:58
اره عزیزممممممممم البته معروف بودی اینقدره از دخترت خوشش اومد تازه 3تا پسر داره هاااااااااا


هی وای من.........

باید بررسی بشن
بهـــــــــــــار
5 تیر 91 1:59
عزیزم من برم لالا خیلی خستم فردا میام پیشت شب خوش جیجرمممممممممممممممممممم


شب خوش عزیزم
بابای دوقلوها
5 تیر 91 8:12
سلام
صبحونه های خوشمزه نوش جونت گلی
به به
خوشمزه به نظر میاد
اینقد از این عکسای خوشمزه میذارید که آخرش چربی خونمون میره بالا



سلام
خیالتون راحت باشه کالریش پایینه.
مامان نيما
5 تیر 91 8:32
عزيزمممممممم چه عجب پست جديد گذاشتي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


مگر چقد فاصله داشتن؟؟؟؟؟؟
مامان نيما
5 تیر 91 8:34
آفرين چه كيكي درست كردي اگه بتونم درست مي كنم آخه من استعداد كيك پزي ندارم


درست کن من هم تشویق میکنم
مامان آريا
5 تیر 91 8:49
الهي قربونه اين پريسا جون برم كه مامان كه به كاراش مي رسه اصلا" كاراي مامان و زياد نمي كنه و دست به كفگير ملاقه ها و كشوهاي آشپزخونه نمي زنه
جيگره دختر شيطون بلاي خودمو


دخترم کلا" اذیت نمیکنه.
مرسی خاله
اجی یاسمن
5 تیر 91 10:06
سلام من دوباره آپم

$$$$$$_______________________________$$$$$
__$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$*
___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$*
____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$
______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****
__________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,,
_____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,
____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$
___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,,
_,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',,
*____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____*
______,;$*$,$$**'____________**'$$***,,
____,;'*___'_.*__________________*___ '*,,
,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,,
*.°


چشم حتما میام
مامان زهره
5 تیر 91 10:19
دوست خوبم ، محمد سپهر در مسابقه ني ني خانه دار شركت كرده دوست داشتين راي بدين .اين هم نشاني اش:
http://sheklak_mohammad.niniweblog.com/post931.php



رای دادم. ایشالله برنده بشه
الهه مامان روشا جون
5 تیر 91 12:51
پریسا جونم همیشه به گردش.خدا کنه هواتون دیگه بد نشه تا بتونی مدام بری پارک و اینو واونور.
مامانی مرسی از شما به خاطر کیک خوشمزه ات که دستورش رو برامون نوشتی.


مرسی خاله جون.
هوا که حسابی گرم شده....
خواهش میکنم قابل شما رو نداره
زهرا _ مامان مریم گلی
5 تیر 91 13:05
سلام عزیز دلمممم....یک دنیا شرمندم...اومدم که از خجالتون در بیام....

دلم حسسسسابی براتون تنگولیده بود.....با دیدن عکسای ناناز عسلک خانوم حسابی کیفور شدم....هر جا هستی خوب و خوش و سلامت باشی دوستم...


سلللللللام زهرا خانم .
مرسی عزیزم.
خوش آمدید. من که هر بار دلم تنگ میشه میام سراغتون.
ممنون همچنین
نسترن(یک عاشقانه آرام)
5 تیر 91 13:34
سلااااااااام به به چقدر خوش میگذره به پریسا خانوم ما با این مامان مهربون و باسلیقه
عجب کیکی درست کردینا...ماشاله به اینهمه سلیقه و هنر....


سلام مرسی نسترن جان.
خاله باران
5 تیر 91 13:56
اخ جون امر خیر...حالا چه امر خیری؟؟؟


میگم به زودی ایشالله
خاله باران
5 تیر 91 13:58
وای پس کی میای.مسابقه دیر میشه ها


نه دیر نمیشه عزیزم.
خاله باران
5 تیر 91 14:03
اومدی؟نوشتی؟
هدیه خدا- فریماه
5 تیر 91 14:07
سلام. چه دختری تمیز و حرف گوش کن. آفرررررررررین به پریسا خانم.
دست شما هم درد نکنه مامان خانمی. چه کیکی شود.


سلام.
مرسی عزیزم
آدرینا
5 تیر 91 14:09
حسابی بازی کردی ها پریسا جون. خوش باشی.
دستت درد نکنه مامانی کدبانو.


جای شما خالی
ني ني شكلك
5 تیر 91 14:23
راي شما براي محمد سپهر جون و رابين جون ثبت شد شمابا همين آي پي به دو كودك ديگر هم مي توانيد راي بدهيد ممنونم از نگاه زيبايتان
راستي يه نظر ديگه رو هم به پريساي عسل خودمون بده منتظرم عكسشو تو مسابفه ببينم ماماني خوب


ممنون.
باشه شرکت میکنم
خاله باران
5 تیر 91 14:35
نه شرکت کن.من می خوااااااااااااااااااااااااااامممممممممم


چشم
خاله باران
5 تیر 91 14:38
واااااااااااااااااااااااااااااااایییییییییییییییی.خاله به قربونت.ممنون مریم جونی.خیلی خوشحالم کردی.فکرکردم عکس مسابقه است.عالی بود.عالیییییییییییی خداپریسا جونم را حفظ کنه.از هر بدی.و روز به روز زندگیتون گرمتر باشه.ممنون عزیزم.انشاالله به خوبی جبران کنم...


خواهش میکنم خاله جون
مامان نيروانا
5 تیر 91 14:46
مامان پريساي عزيز، امروز ظهر تو فكرت بودم و اينكه خبري ازت ندارم. گفتم بيام مرورگرم رو تنظيم كنم رو وبلاگ لينك دوستان كه بمحض آپديت شدن برم سراغشون و ازشون جا نمونم. ببين انرژي چه ميكنه؟ حالا اومدي پيشم و برام نظر پرمهرت رو نوشتي. واقعاً امكانات بچه هاي الان با ماها قابل مقايسه نيست. ولي عشق بنظرم بيش از امكانات اثر ميكنه. با همون امكانات كم هم اونايي كه عاشق چيزي بودن بهش رسيدن. امكانات فقط فضا رو باز ميكنه تا بچه هامون قدرت انتخابهاي بيشتري داشته باشن و راههاي بيشتري براي رفتن، پيش رو ببينن. پريسام رو ببوس عزيزم. ممنون كه بهمن سر زدي. اومدم كلي خوراكي ديدم دهنم آب افتاد.


دل به دل راه داره.من هم امروز حسابی دلم هواتونو کرد.
بله با حرفای قشنگتون کاملا" موافقم.
مامان زهره
5 تیر 91 15:19
خيالت راحت


مرسی زهره جون
ني ني شكلك
5 تیر 91 15:40
سلام مامان پريساي نازنين عكس گل دختر شما در پست ني ني خانه دار به نمايش گذاشته شده است . شما مي توانيد هم اكنون تبليغات خود را آغاز كنيد.اميد وارم برنده شويد. با تشكر


ممنون
الهام مامان رامیلا
5 تیر 91 16:35
سلام عزیزم خوبی مرسی که اینهمه چیزهای خوشمزه میزاری عزیزم هر وقت خواستی بیایی تهران قدمت سر چشم خبرم کن تا بیام استقبالت عزیزممممممممممممممممممممممممممممم


سلام
خواهش میکنم.
باشه چششششششششششم حتما".
مامان کوروش
5 تیر 91 17:44
سلام به به چه کیکی خوردن داره
راستی رفتم ورای دادم امیدوارم برنده بشه


سلام.
جای شما خالی .
ممنون
طنین
5 تیر 91 18:09
اگه ما هم مثل این گل دختر مختصر مفیدو خلاصه حرف بزنیم کلی تو وقتمون صرفه جویی میشه ها
برم این کیکو بپزم همسر گرامی حالشو ببره
بوی کیک تا اینجا اومد
اونوقت این وسایل رو کجا میبره با خودش؟


دیگه دنیا گلستان میشد.
درستش کن حتما" خوشت میاد.
همه جا!!!بعد هم برگردوندنشون با مامانشه !!!
خاله باران
5 تیر 91 18:30
وای رفتم به دوستات بگم بیاند رای بدند.بعد دیدم خودتون هم گفتید


شرمنده . بهت زحمت دادم.ظهر خوابم نمیبرد به چند تا از دوستا خبر دادم.
مامان آرشیدا کوچولو
5 تیر 91 18:34
منم دلمه میخواممممممم شما چاق نمیشید اینقدر کیک میخورید خوبشحالتون


چاره ایی نیست باید بخوریم دیگه
مامان امیر علی
5 تیر 91 18:54
وای چقدر از گردو خاک بدم میاد.متنفرم در حد لالیگا


ولی ما خیلی دوستش داریم در حد لالیگا برای همین ول کن ما نیست
مامان امیر علی
5 تیر 91 18:55
راسی طرز تهیه کیکت رو خوندم چه خوبو آسون بود.حیف که رژیمم وگرنه درست میکردم


درستش کن.وگرنه پشیمون میشی
مامان امیر علی
5 تیر 91 18:56
عجب روزمرگی داره پریسا خانم.کلی کیف کردم


بله دیگه.
برای پریسا خانم که بد نمیگذره
مامان امیر علی
5 تیر 91 18:56
راسی پارک چوبی دیگه چه صیغه ایه؟


یه پارکه که همه ی وسیله هاش چوبیه .
روشن گفتم؟
بهـــــــــــــار
5 تیر 91 19:12
سلام گلم حتما بهش رای میدمممممممم


ایشالله بتونم طلافی کنم
خاله باران
5 تیر 91 19:14
مامان امیر علی را گفتم.زحمت کشیدند رای دادند...


از هر دوتون ممنونم
هادیم
5 تیر 91 19:59
کمی کارت پستال به مناسبت میلاد امام سجاد گذاشتم.....خوش حال میشم از آن ها دیدن کنید و منتظر نظراتتون هستم....
بهـــــــــــــار
5 تیر 91 23:52
کجایی جیجرمممممممممم؟


در خدمت دوستان
الهه مامان روشا جون
6 تیر 91 1:21
روشا جون در مسابقه ني ني خانه دار شركت كرده دوست داشتين بهش راي بدين .اين هم نشاني اش:
http://sheklak_mohammad.niniweblog.com/post931.php




چشم.
پریسا هم شرکت کرده
بهـــــــــــــار
6 تیر 91 1:21
قابل نداشت گلم وظیفه بوددددددددددد


ممنون عزیزم.
مامان آرشیدا کوچولو
6 تیر 91 1:28
مامان پریسا گلی میدونی چطور از وبم عکس بگیرم بذارم تو وبم ؟؟؟!!!


الان امتحان میکنم
مامان فرنيا
6 تیر 91 7:41
دست مامان با اين كيك خوشمزه درد نكنه اما من موندم اين دختر ماشالله شجاع چه مامان شجاعي داره گل خانم روي اين تاب نشسته و مامان با خيال راحت عكس ميگيره


خواهش میکنم.
خبر ندارید از دو طرف مراقبش بودن
مامان فرنيا
6 تیر 91 7:43
واقعا برنامه روزانه جالب و پركاري داره اين عسل خانم


ممنون خاله جون
مامان علی خوشتیپ
6 تیر 91 10:52
سلام عزیزم.دیشب داشتم با بابای علی عکسای مسابقه رو میدیدم.یهو بابای علی گفت این که پریسای خودمونهپریسا حسابی معروف شده ها
به شما و محمد سپهر رای دادم.موندم تو سومیش


سلام سارا خانم گل.
ممنون ایشاله برای علی جون تلافی کنم.
دخترم معروف شده؟؟؟


مامان علی خوشتیپ
6 تیر 91 10:52
چرا امرو که من روزم به هر وبی سر میزنم غذا گذاشته؟؟؟؟؟


آخی عزیزم.
قبول یاشه
مامان علی خوشتیپ
6 تیر 91 10:54
هرجا میرم دارن غیبت منو میکنن.حالا همشون از من شکموترن ها ولی بروز نمیدن
دارم برای خاله باران
دستت درد نکنه مامان هنرمند و کدبانو.من عاشششششششششق کیک شکلاتی هستم


غیبت چیه داشتیم از خوبیتون میگفتیم.
ما که شاگرد شما هستیم
مامان آرشیدا کوچولو
6 تیر 91 11:06
خسته نباشی دلبر مطمئنی فقط باید زوم کنی روی مانیتور


بله عزیزم.
خیلی هم واضح میفته
مامان علی خوشتیپ
6 تیر 91 11:07
چجوری توی این گرما بچه ها رو بردین پارک چوبی؟


چاره ایی نیست .چقد زندانی بشن تو خونه
مامان سويل
6 تیر 91 11:21
عزيزم دستت درد نكنه حتما اين كيك رو امتحانش ميكنم


خواهش میکنم.
مامان يگانه
6 تیر 91 11:23
سلام موافقم باعث افتخاره لينكيدمتون


مرسی عزیزم.
شما هم لینک شدید.
ستاره زمینی
6 تیر 91 12:29
وای کیک شکلاتی .جونمی جون.نوش جونت پریسا جونی جای ما هم خالی.


جای شما خالی
بهـــــــــــــار
6 تیر 91 12:52
سلام جیجررررررررررررررررررررررررررررررررر


سلام گلم
بهـــــــــــــار
6 تیر 91 13:09



مرسی عزیزم
زهرا از نی نی وبلاگ213
6 تیر 91 13:43
شبيه ابر باشيد!؟
روزی شیوانا از کنار مزرعه ایی می گذشت. زن و مرد جوانی را دید که به زحمت در حال کشت و زرع هستند. مرد به محض دیدن شیوانا به سوی او دوید و در حالی که زنش او را همراهی می کرد، هراسان گفت:

" استاد! تمام امید من و خانواده ام به نتیجه این کشت و زرع است. اگر آفتی بیاید یا اتفاق ناگواری بیفتد شاید تا چند ماه آینده تمام چیزی را که داریم از دست بدهیم و به فقر و تنگدستی بیفتیم. ما را راهنمایی کن تا از این نگرانی بیرون بیاییم."

شیوانا نگاهی به زن و مرد جوان ا نداخت و گفت:" خالق هستی مزرعه را در اختیار شما قرار داده است

و شما هم از زحمت و تلاش چیزی کم نگذاشته اید. پس دلیلی نیست که نسبت به کسی که دست روی دست گذاشته عقب بمانید. اما با این وجود در کنار این کار به پرورش دام و طیور هم مشغول شوید و در اوقات فراغت یک کار فنی مثل فرش بافی برای خود دست و پا کنید!در این صورت احتمال شکست و تنگدستی شما کمتر می- شود! اما در هر صورت پیشنهاد می کنم با نیت خالص و پاک کارتان را انجام دهيد و مانند ابرشناور شوید و بگذاريد نتایج خودشان همدیگر را پیدا کنند و گرد هم آیند. شما شبیه ابر باشید. برای ابر چه فقر می کند که باد از کدام جهت می وزد. او در آسمان رویایی خودش شناور است. شما هم مادامی که خود را در آسمان توکل و اعتماد به خالق هستی شناور ساخته اید، نگران هیچ تندبادی نباشید!"





ممنون زهرا جون
بهـــــــــــــار
6 تیر 91 16:55
سلام عزیزممممممممممم خوبی؟ چی میکنی با گرما و گرد و غبار ؟؟؟؟؟


میسازیم
ني ني شكلك
6 تیر 91 18:26
مامان پريساي عزيز آراي شما تكميل شد.
منتظر خبر هاي بعدي باشيد.


ممنون.
مامان ملینا
6 تیر 91 19:51
=Dآفرین به پریسا خانم گلاب که صبحونه اش رو کامل می خوره من در حسرت اینم کهملینا بیاد بهم بگه مامان من گرسنه ام تا بهش چیزی رو ندی بخوره عمراً بگه منم می خوام.
شما اونجا هوا گرم عوضش ما هم اینجا به امید اینکه عصر بیدار شیم بریم بیرون هوا سرد و بارونی می شه.درست و حسابی پارک نرفتیم
به ما هم سر بزنید.


سلام ممنون .
پریسا هم گاهی برای غذا خوردن اذیت میکنه.
خوش به حال شما که هنوز هوای سرد دارید
فریبا
6 تیر 91 19:55
نه دیگه، نشد!!! کنار اسم وبلاگ پریسا یه خوشمزه هم بذار از این به بعد


چششششششم
خاله باران
6 تیر 91 20:38
خواهش می کنم عزیزم.من پریسا جونم را واقعا دوستش دارم... خاله اشم دیگه...


ماهم خاله بارانو خیلی دوست داریم
خاله باران
6 تیر 91 21:17
باشه عزیزم.ان شاالله که خوش بگذره.
تورا خدا حلالم کن که ناراحتت میکنم.گاهی فکر میکنم با آه و انله هام خسته ات می کنم.تو را خدا ببخشید...
ممنونم که تو انبوه گرفتاری هات برای من هم وقت می ذاری...


ممنون عزیزم.
این چه حرفیه. امیدوارم مفید باشم.
مامان نفس طلایی
6 تیر 91 22:16
وای عجب کیکی عالیه


ممنون
فرشته مامان امین رضا
6 تیر 91 22:28
سلام گلم

آفرین به پریساخانوم که به مامان کمک میکنه
مرسی ازدستورکیک

راستی آپم.


سلام.
ممنون.
چشم حتما میام
سمانه مامان پارسا جون
7 تیر 91 1:38
حتما رای میدم عزیزم
به به چه خانوم هنرمندی
بابا آشپز
بابا این کاره


مرسی سمانه جون
مامان یاس
7 تیر 91 1:41
سلام خواهر گلم من دارم میرم خونمون ان شاءالله رسیدم حتما میام به وبلاگت دعا کنید بلیط فردا گیرم بیاد دارم دق میکنم از غصه


خدا نکنه عزیزم.ایشالله زودتر برسی به خونه و دلدار...
خاله باران
7 تیر 91 10:36
اگر 4 تکه نان خيلي خوشمزه وجود داشته باشد و شما 5 نفر باشيد کسي که اصلا از مزه آن نان خوشش نمي آيد مادر است... به مامانیه خوب
خاله باران
7 تیر 91 10:37
معلم برای سفیدبودن برگ نقاشی ام تنبیه ام کرد و “همه” به من خندیدند… امامن خدایی را کشیده بودم که “همه” میگفتند دیدنی نیست!
خاله باران
7 تیر 91 10:38
اندكي عاشقانه تر زير باران بمان,ابر را بوسيده ام تا بوسه بارانت كنن
مامان زهرا
7 تیر 91 10:44
سلام
میشه رای سومتون را به زهرا جون در مسابقه بدهید
http://sheklak_mohammad.niniweblog.com/post931.php



سلام عزیزم. گلم رای های من تکمیل شده شرمنده
خاله باران
7 تیر 91 10:48
راستی من از فوضولی مردم امر خیر چی بود؟


میگم براتون
مامان علی خوشتیپ
7 تیر 91 10:53
کی میرین تهران؟


ایشالله بعد ماه رمضان
مامان يگانه
7 تیر 91 11:45
سلام يگانه جون توي مسابقه ني ني خانه دار شركت كرده در حال تميز كردن نخودسبزه
اگه دوست داشتين خوشحال ميشيم بهش راي بدين اينم آدرسشhttp://sheklak_mohammad.niniweblog.com/post931.php
در قسمت نظرات بايد رايتونو بذارين



شرمنده عزیزم.ولی من رای هامو دادم.
باران
7 تیر 91 12:46
............@@@ ............@@@@@@@@@ ...............@@@@@@@@@ ....................................@@ ....................@@ ....................@@@ ....................@@@ ....................@@@ ....................@@@ ....................@@@ ......................@@ .................................................. @@@...............................@@@ @@@................................@@@ @@@@@@@@@@@@@@@@@ ...@@@@@@@@@@@@@@ ..................@@...@@ ..................@@...@@ ......................@@ ......................@@ ............................ ...............@@@@ .............@@.......@ ................@@@@@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ ..............................@
خاله باران
7 تیر 91 13:09
نه گلم برای من چیزی نیومده بود.فکر کردم یادت رفته.. عزیز خاله مهربونه دیگه.مثل مامانش


مرسی گلم
مامان ماهان
7 تیر 91 13:13
به به دست مامانی درد نکنه
ظاهرش که خیلی خوشمزه اس
ای جونم همه بچه ها مثل هم هستن ماهان اینطوریه تا کیسه گیرش میاد همین کار رو میکنه
فدات بشم عزیزم
عکسها خیلی قشنگ شده


سلام مامان ماهان جون.
رسیدن به خیر
ممنون که اومدی.
ماهان جونو ببوس
مامان سونیا
7 تیر 91 13:23
به به دست مامانی درد نکنه دهنم آب افتاد


ممنون مامان سونیا جون
خاله باران
7 تیر 91 13:28
کاملا موافقم.تلفن و اس م اس بیشتر سوتفاهم میاره...


موافقم
مامان علی خوشتیپ
7 تیر 91 14:01
شاید
البته اگه خدا بخواد و رئیسمون بخواد مقصدمون مشهد و نیشابوره و شوهرمون گیر داده تهرانم بریم


ایشالله.
خوب زمان حرکت رو نگفتی؟
بهار(مامانی شهراد)
7 تیر 91 14:15
مامان حنا جون که رفتاما خوبه شمارو داریم


مرسی بهار جون.
من که به پای استادم نمیرسم.
میم--------❤
7 تیر 91 14:39
سلام عزیزم ببخش دیر کردم
پریسا چه خوشگل و بزرگ شده ماشالله
قربونش برم من میگم بچه رو سوار تاب کردین خطر ناک نیست این تابه؟
ای قربونش بره خاله میم

جیگر منه
حالا کاملای وقتی میره سرغ کشو تا یکی رو میبینه که میاد طرفش چون میدونه اان میوان دعواش کنن و بگن چی کار میکنی خودش میگه:کاملیا چی کار میکنهنریز اینا رو کاملیا()
بیا من هم مطلب گذاشتم


چه جالب.
پس خودش ، خودشو لو میده!!!!!!
باشه عزیزم الان میام.
مامان نادیا و نلیا
7 تیر 91 17:53
سلام ...ما برگشتیم و آپیم
گل دخترتو ببوووووس[hr

سلام

به به مبارک باشه.

چشم.
خاله باران
7 تیر 91 18:50
لینک رای را را پیدا نمیکنم...


صفحه ی اول بود
خاله باران
7 تیر 91 19:13
گفتی از کی خوششون میاد؟از من؟پریسا؟یا از عکسش؟من گفتم هر 3 تا.من هر 3 تا را دوست دارم.


شما هم خیلی گلید . من و پریسا هم خاله باران رو یه دنیا دوست داریم
خاله باران
7 تیر 91 19:18
پریسا 19 تاست


فعلا" بله
خاله باران
7 تیر 91 19:48
یادمه.همون که علی اول شد.شما دوم... هم گروهی بودید.نه؟من هنوز خواننده خاموش بودم...


من 6 شدم....
خاله باران
7 تیر 91 20:04
من یه دوست دارم 4 ساله داره وبلاگ می نویسه یه بار دادش در اومد تو چرا هیچی نمی نویسی.گفتم که من از باغ پرندگان زبونم باز شد...اره بابا خوب بود...


خوبه که ما زبونتونو باز کردیم هااااا
خاله باران
7 تیر 91 20:05
اگر من شرکت بکنم برای خودم فکر کنم 201 بشم


نه گلم اول میشی
نایسل
7 تیر 91 21:31
مرسی قربونت برمممم منم خیلی دلم برات تنگ شده منم انگاری یه ماهه نیستم


سلام عزیزم.
نایسل
7 تیر 91 21:32
هنوز بهش رای ندادم گلم میشه به چند نفر رای داد؟


رای بدی ممنون میشم.
3 نفر
نایسل
7 تیر 91 21:32
فدات شم به فکرم بودی عزیز دلم


خب دوستت داریم . چکار کنیم.
نایسل
7 تیر 91 22:09
واسه آدرس ممنون عزیز دلم
نایسل
7 تیر 91 22:09
میرم رای میدم گلممم


مرسی
بابای دوقلوها
7 تیر 91 22:25
سلام
رمز رو خصوصی فرستادم


ممنون
مامان امیرحسین و امیرعلی
7 تیر 91 23:18
سلام
یعنی اینقدر هوا گرم شده؟؟


بیشتر از اونی که فکرشو بکنی
مامان امیرحسین و امیرعلی
7 تیر 91 23:19
پس دخملی کتابخونم هست.خیلی خوبه
همیشه به گردش.
بابت دستپخت کیک هم ممنون. اشپزیا


واقعا" به کتاب علاقه داره.
ممنون
مامان امیرحسین و امیرعلی
7 تیر 91 23:20
ببین پریسا جون تا صبح چند بار پا میشه شیر بخوره؟؟


هیچی........
الان میخوره بعد رفت تا فردا.....
مامان آرینا موفرفری
8 تیر 91 0:02
___________$$$$$$ ______$$$$$$__$$$$$$$$__$$ ____$$____$$$$__$$$$__$$$$ __$$______$$$$$$__$$$$$$$$ __$$____$$$$$$$$__$$$$$$ __$$$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$ $$__$$$$$$$$$$__$$__$$$$$$ $$$$__$$$$$$__$$__$$$$ __$$$$______$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$ _$$$$$$$$__$$$$$$$$$__$$$ __$$$$$$___$$$$$$$_ $$$$ ___$$$$_____________`$$$ ___________________ $$ __________________`$$` ________________$$` _____$$$$$$$$$$ ___$$$$$$$$$$ _$$$$____$$_$` $$$$$__$$___$$___$$$$ $$$$$$$______`$$_$$$$$$ $$$$__________$$$_____$ $$___________` $$____$$ _____$$$_____$$`___$$$$ ___$$$$$$___$$__$$$$$$ __$$$$$$$$_$$_$$___$$$ _$$$____$$$$_$$__$$$$ __$$_____$$_$$$$$$$ ___$______`$$ ___________$$ ____________$$` ___________`$$ __________$$ _________$$ ________$$
خاله گلنار
8 تیر 91 8:32
سلام خانومی.... خوبی؟ عزیزم نیازی نیس عکس بفرستی من خودم از وبتون مطالب و عکس برمیدارم... قربونت گلم منم لینکت کردم و تا فرداشب انشالله معرفی میشه وبتون.. هرچند ماشالله طرفدار زیاد داره


سلام.
مرسی خاله گلنار
محمد
8 تیر 91 11:49
عمه آتنا
8 تیر 91 13:36
ماشااله داره این دختر ناز دستتون درد نکنه واسه غذاهایی که درست میکنین از ظاهرشم معلومه که خوش مزس؛خوش بحال پریسا جوووون


مرسی .
شما لطف دارید.
نی نی ارشام و سارا
8 تیر 91 14:13
سلام گلم به پریسا جون رای دادم


مرسی سارا جون
نی نی ارشام و سارا
8 تیر 91 14:31
سلام عزیزم ممنون از لطفت
واله حجم نی نی وبلاگ خیلی بالاست شارژ نتم خیلی زود تموم میشه
دارم وبلاگ انتقال میدم به بلاگفا تا چند روز آینده حتما عزیزم


پس ادرس یادت نره
سوسن
8 تیر 91 15:42
آخخخخخخخخخخ جون کیک ...

دستت مریم جون کدبانو درد نکنه از ظاهرش مشخصه که خیلی خوشمزه س.

نوش جون دختر گلمون پریسای عزیز و مامانی مهربونش.
مریم زحمتت شد عزیزم بازم تشکر میکنم


خواهش میکنم عزیزم.
فقط به خاطر شما بود. چقد دیر اومدی......
نسترن(یک عاشقانه آرام)
8 تیر 91 16:58
من به پریسا جان رای دادم
خصوصی


مرسی عزیزم
خاله باران
8 تیر 91 17:50
سلام عزیزم.منم همینطور.ولی خوب نبودم.چند بار هم اومدم وبت ولی دیدم خیلی ناراحتم ننوشتم.منم دلم برات تنگ میشه...


ایشالله که بلا دور باشه.
خاله باران
8 تیر 91 17:52
راستی چرا اون امکانتی که تماس با مدیر بود را برداشتی؟؟؟


کدوم؟؟؟؟؟
مامان امیرناز
8 تیر 91 18:10
به به چه مامان کدبانویی راستی غذاهارو دیدم سلام یادم رفت ایشالا همیشه شاد باشید


مرسی عزیزم.
سلام به روی ماه امیر جان.
ممنون همچنین
خاله باران
8 تیر 91 19:01
امکانی بود که گفتگو آنلاین بودا.مثل یاهو مسنجر.چت میکردیما.اون را می گم.چرا حذف کردی؟


مطمئنی در وبلاگ من دیدی؟
مامان ریحان عسلی
8 تیر 91 19:02
سلام
آفرین به پریسا جون که همه جوره با مامانش کنار میاد و از همه مهمتر که صبحونه میخوره ریحانه که اصلا صبحونه نمیخوره فقط شیر خودم
بازم آشپزی دستتون درد نکنه
یه سوال بدو بیا خصوصی


سلام
مرسی عزیزم.
ایشالله برای دوستان گلم مفید باشه.و یادگاری برای پریسا جونم.
خاله باران
8 تیر 91 20:22
وای خدای من چقدر زیباست
خاله باران
8 تیر 91 20:23
افرین
مگر نجاری بلدند
اونم به این خوبی



نه شغلش یه چیز دیگس
خاله باران
8 تیر 91 20:59
عزیزم.چقدر ذوق کردم...برای اتاقش.خوشگله و مرتب


چشمات قشنگ میبینه
نایسل
8 تیر 91 21:05
از ا متحان ها نگو گلم که دلم خونه


توکل به خدا درست میشه
نایسل
8 تیر 91 21:07
من به دخملت رای دادم


قربون الناز جونم
نایسل
8 تیر 91 21:13
خاله باران
8 تیر 91 21:28
راستی منظورم را فهمیدی از چت چی بوده؟


نه!!!!!!!!
خاله باران
8 تیر 91 21:30
عزیزم.مبارکش باشه.دست ببایی مهربون درد نکنه.عاشقیه دیگه...
خاله باران
8 تیر 91 22:14
ممنون عزیزم.حلالم کنی که هر وقت میام ناراحتت می کنم...


اشتباه میکنیمن ناراحت نمیشم
خاله باران
8 تیر 91 22:14
انشاالله که خوش بگذره... گل دخترم را ببوس.بهترنها را از ته دل برات از خدا می خوام دوست خوبم...


مرسی . همچنین
خاله باران
8 تیر 91 22:19
شب تو هم به خیر.به قول آسمان شبت زیبا.زیبای من...
عطفه
9 تیر 91 2:01
سلاااااااااااااااااااااااااااااااام
واااااااااااای پریسا جون چقد بزرگ شده...
دلم هم برا شما و هم برا عکسای شیرین پریسا خیلی تنگ شده بود...



سللللللللللام عاطفه جون.
ممنون که به یادم بودی.
من هم دلم برای شما تنگ شده بود.
مامان ریحان عسلی
9 تیر 91 2:19
سلام
اطاعت امر شد و رای دادم
خصوصی


سلام.
شما لطف کردید.ممنونم.
مامان اسراواسما
9 تیر 91 10:49
سلام عزیزم همیشه خوش باشین.
رای پریسا جون ok


ممنون از لطف شما
مامان امیر علی
9 تیر 91 12:13
خصوصی داری
۩ دنيــاے نيـــاز بـه نمـــــــاز ۩
9 تیر 91 12:50
سلام پس حسابی خونه را وارونه میکنه
راستی مامانش!!! نوشته بودی نهار
ناهار بنویس دیگه
چرا دیگه اونطرفا نمیایی؟؟؟
کلاً وبلاگ و قالبم واژگون شده بدو بیا دیگه


بکوشی


سلام.
بله دیگه. چون رائیس خودشونه.
باشه الان میام.
محمدپور
9 تیر 91 15:05
سلام ، امیدوارم خوب باشی ، از مطالب ارزشمندت خیلی بهره بردم واقعا" جالب بود ، به ما هم سر بزن و از شهر خودمون " مهربان " تصاویر قدیمی گذاشته ام و دوست دارم نظر و دیدگاه زیبایت را در خصوص این عکسها برام بنویسی - ممنون
ندا
9 تیر 91 15:13
پریسا جون وبلاگت مثل خودت زیباست
آجی هانیه
9 تیر 91 15:16
پریشا دوشت دالم اجه بفهم دیگه دوشم ندالی میلم تو پاگچه میچینم میگم پیشی بیا نینی رو بخول
خاطره
9 تیر 91 15:17
سلام نی نی من دوست دارم
مرجان مامان پریساجون
9 تیر 91 16:34
عزیزم خوش بگذره بهت.دست مامانی هم بابت کیک درد نکنه


ممنون زحمت کشیدید.
ilijoon
9 تیر 91 20:10
خوش به حال پريسا جون چه صبحانه هايي وچه برنامه غذايي ماماني منو به دختر خواندگي ميپذيري؟؟؟؟؟؟؟؟


با کمال میل
ilijoon
9 تیر 91 20:12
ماماني بهتر نيست يه كتاب آشپزي بنويسي بابا هنرمندي هستي برا خودت


کتاب بنویسم کسی نمیخره میمونه سر دسته خودم.
ilijoon
9 تیر 91 20:13
عالي بود دستتون درد نكنه


خواهش میکنم
ilijoon
9 تیر 91 20:17
چه تاب خوشگلي


جات خالی بود ایلیا جون.
ilijoon
9 تیر 91 20:17



ادرستون تغییر کرده؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان الهه
9 تیر 91 20:43
ممنون بابت آموزش ها
آفرین به این همه هنر
نمیدونم من چرا هرچی کیک درست میکنم زیرش میسوزه و توش خامه
اصلا دیگه انگیزه کیک پزی ندارم


عزیزم حتما در ترکیب موادش مشکلی هست.

باید اینقد امتحان کنی تا درست بشه.
مامان امیر علی
9 تیر 91 21:45
راسی مریم جون یه چیز خوشمزه و آسون یاد بده


چشم. چند تا آماده کردم.
مامان امیر علی
9 تیر 91 21:46
بد جور هوس یه چیزه خوشمزه دستپخته خودم کردم


پس دست به کار شو......
خاله باران
9 تیر 91 22:33
امیدوارم اگر اینجا نیستی یه جای خیلی خیلی خوب باشی.خیلی هم بهتون خوش بگذره.دوست خوبم.پریسا جونم هم کلی از اون خنده هایی که خاله باران براش میمیره بکنه.بووووووووووووووووووووووسسسسسسسسسس


مرسی باران جون.
اتفاقا" جای شما خیلی خالی بود.
مریم--------❤
9 تیر 91 23:31
سلام عزیزم من مطلب گذاشتم
مامان مهراد
10 تیر 91 7:31
وای کیک
کلکسیونی از ایده های نو
10 تیر 91 7:31
پریسا خانوم همیشه شاد شاد باشی عزیزم
مامان مانی
10 تیر 91 8:57
به به چه خومزه
مامان نيما
10 تیر 91 10:16
پريسا جونم نيما يه راي بهت داد انشااله كه موفق باشي


مرسی عزیزم
مريم مامان ماهان
10 تیر 91 11:38
سلام
چه كيكي درست كرديد دست گلتون درد نكنه
خيلي خوبه كه واسه بازي پريسا جون اينقدر وقت ميزاريد و حوصله بخرج مي ديد واقعاً دست مريزاد


سلام.
ممنون.
وظیفمه دیگه . کار عشقه
۩ دنيــاے نيـــاز بـه نمـــــــاز ۩
10 تیر 91 12:02
من کد 130را کجا بنویسم؟
نظراتش که فعال نیست


ببخشید؟؟؟؟؟
شما کجا رفتید؟؟؟؟
کد برای چی؟
۩ دنيــاے نيـــاز بـه نمـــــــاز ۩
10 تیر 91 12:03
آهان حالا دیدم


؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
10 تیر 91 12:47
سلا م امیدوارم همیشه خوش باشی در کنار پریسا خانم گل


مرسی عزیزم
محيا كوچولو
10 تیر 91 18:03

سلام خاله جوني!
ممنون از اينكه به ياد من بوديد و تولد منو تبريك گفتين!
ايشالله هميشه سلامت و شاد باشيد
دوستتون دارم. محيا كوچولو
عكسهاي مسافرت و يه فيلم جديد هم براتون آماده كردم!

چه كيك خوشگلي خاله


سلام خانم خوشکله.
رسیدن به خیر.
خواهش میکنم.
چه خوب
الان میام.
مامان محمد صدرا
10 تیر 91 18:06
حلال کنید
خاله باران
10 تیر 91 21:15
سلام.من که اینقدر پیام برات گذاشتم. منظورت را نفهمیدم گفته بودی((پیغامی اون طرف ندیدم!!!!!!!))) میشه بگی؟


الان میگم
ستاره زندگی
10 تیر 91 21:46
چه قدر بهت خوش گذشته ها حسابی حال کردی خوش به حالت.همیشه به شادی پریا جون


مرسی ستاره جون
عاطفه
10 تیر 91 22:34
سلااااااااااااام
مامان پریسا جون...مهم نیست که لینکمو پاک کردین...آخه تقصیر خودم بود اتفاقی شد که رفتم.
جمعه کنکور داشتم زیاد بد نبود ولی احتمالا اون رشته ای که دوست دارم قبول نشم...مهم نیست.
از طرف من برا پریسا جون یه دعای خوشگل بکنید آخه دعای مامانا زودتر قبول میشه...


سلام عزیزم. به هر حال دوباره لینک شدی.
برات دعا میکنم اون رشته ایی که دوست داری قبول بشی.
مرسی عزیزم.
مامان امیر علی
11 تیر 91 6:54
تو مگه قرار نبود تند تند پُست بزاری.پس کو این پستات؟


اگر بدونی ........
وقت سر خاروندن هم ندارم
مامان امیر علی
11 تیر 91 6:55
آقا راسی.قدمت رو چشم .پا شو بیا که آرزوی دیدنتو دارم دختر


به روی چشم
خاله باران
11 تیر 91 12:33
من مامان پریسا می خوااااام.


جونم عزیز دلم........
خاله باران
11 تیر 91 12:37
می بینم که بعضی خانم خوشگلها مامانشون را دارند کوچه ای می کنند


فعلا" رئیس همین خوشکل خانم ها هستن
خاله باران
11 تیر 91 12:38
مواظب باشند خاله نیاد بخوردشون.نمیذارند مامانشون بیاند نت...نمی گند ماهم دلمون مامان مریم می خواد...حالا از اون خنده نازهات بکن.تا مامان عکس بگیره.مسابقه چی شد؟


مشغولشم.......
خاله باران
11 تیر 91 15:23
سلام.قالب نو مبارک..


مرسی ولی نو نیست هااااا
ندا
11 تیر 91 16:06
خاله جان من شما را لینک کردم شما هم من را لینک کنید راستی پریسارا هم از طرف من بوس کنید


باشه گلم. شما لینک شدید
باران
11 تیر 91 16:08
سلام پریساجون خوبی؟


سلام.
مرسی عزیزم.
تو خوبی؟
خاله باران
11 تیر 91 16:23
گفتم که؟!!!!


رو هوا دزدیدنش......
خاله باران
11 تیر 91 16:39
خوشحال شدم.به سلامت...من را هم دعا کن..منم می رم...


به سلامت......
نی نی کارت
11 تیر 91 17:25
با سلام خدمت دوست عزیز......... خواستم به شما اطلاع دهم که وبلاگ نی نی کارت باموضوع کارت پستال ویژه عاشقانه و میلاد حضرت علی اکبر و زهرا و نوروز آپه.....خوشحال میشم که از وبلاگم دیدن کنید و نظراتتون برای من خالی از لطف نیست............... با تشکر مدیر سایت نی نی کارت ........
مامان امیرحسین و امیرعلی
11 تیر 91 17:36
سلام عزیزم این 2 روز نبودم و تا اومدم سریع رفتم به دخترم رای دادم..ایشالا که برنده بشه


ممنون از لطفتون.
مامان امیرحسین و امیرعلی
11 تیر 91 17:37
راستی جه خوب که پریسا جون تا صبح شیر نمیخواذ البته به خاطر اینکه پستونک میخوره...امیرعلی 2 بار شیر میخوره و یه 2 باریم پا میشه گریه میکنه دیگه نمیدونم اون موقع چی میخواد!!!


پریسا هم اگر خسته باشه یک سره تا صبح میخوابه ولی اگر خوابش رو کرده باشه گاهی نیمه شب بیدار میشه...
ناهیدمامان فاطمه گلی
11 تیر 91 18:19
سلام خوبید واقعابهت تبریک میگم که اینقدر خوب وقت میذارید برای پریسا جون منم دلم میخواد مثل شما باشم اونوقت دخترم نه نق می زنه نه حوصلش سر میره ولی مشغله کاریم تو خحونه خیلیه نه اینکه خیاط هم هستم بارداری دوم هم اضافه شده ولی میام که از شما مامالنای خوب درس بگیرم خوشحالم این کاراتون تشویقیه برای ما
خوش به حال پریسا جون که همچین مامان باحالی داره


سلام
مرسی عزیزم.
ایشالله به سلامتی.
من هم باید خیلی چیز ها از مامان ها دیگه یاد بگیرم.
دوست مهربون
11 تیر 91 18:36
آدم ها در دو حالت همدیگرو ترک میکنند
اول این که فکر میکنند کسی دوستشون نداره

دوم این که احساس میکنند یکی

خیلی

دوستشون داره






ممنون از حضورتون.
خاله باران
11 تیر 91 20:29
باشه عزیزم.منتظرم...بوس بوس


دارم درستشون میکنم