پریساپریسا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

تقدیم به پریسای عزیز

با دیدن روی ماهت روزم ساخته میشه....

فصل 28: پریسای 19 ماهه ما.....

1391/3/16 10:07
نویسنده : مامان پریسا
2,186 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام 

امیدوارم که همه ی دوستان و فرشته هاشون خوبه خوب باشن.

17 / 3/ 1391  پریسا خانم ما 19 ماه میشه...هورررررررراااااااziba

یعنی دیگه داره برای خودش خانمی میشه... هورررررررراااااااziba

محصل

 

 دخترگلم خیلی از کارهایی رو که باید بلد باشه ، بلده و انجام میده. ziba

هر وقت بهش کاری میگم(البته کار کوچولو) بدو بدو میره و انجام میده.ziba

هر چیزی بهش میدیم میگه مسیziba

هر چیزی هم بهش بگیم میگه دش(چشم) قربون چشم گفتنش که هر بار میگه دش میخوام بخورمش.بغل

محصل

هر روز بیشتر از روز قبل خودشو تو دل من و بابایی جا میکنه. نه تنها ما بلکه همه ی اطرافیان.( مامانم ، خاله، زندایی، عمه و....)

ای شیطون بلای مامانی که بلدی چطور خودتو تو دل همه جا کنیماچ

محصل

یه عادت خوشکل پیدا کردی. ظهر بعد از اینکه نهارتو دادم و دست و دهنتو تمیز کردم بدو بدو میری بالش کوچولو تو بر میداری بعد میگی می می(پستونک)

بعد میگی پتو بعد میری روی سینه ی بابایی که روی مبل دراز میکشه، تو هم میخوابی و زود خواب میریقلب

محصل

 وقتی میخوایم از خونه بریم بیرون ، حتما" باید یه چیزی یا خودت برداری. مثلا" کیف یا عروسک. گاهی هم دو یا سه تا وسیله میگیری دستت که با خودت بیاری ziba

محصل

روز جمعه بابایی بردمون شوشتر. رفتیم کنار آب و کلی آب بازی کردی. با اینکه سردت شده بود و ومیلرزیدی ولی حاضر نبودی از آب بیرون بیای. ولی از ترس اینکه سرما نخوری ، به زور اوردیمت بیرون.

یعد رفتیم یه رستوران به اسم رستوران مستوفی که جای خیلی قشنگی بود.

موزه هم داشت که کلی عکس هم اونجا گرفتیم و بعد از خوردن شام ، برگشتیم خونه.

خیلی خوش گذشت.ziba

محصل

چند روز تعطیل هم که هوا بد بود و دیگه نشد از خونه بریم بیرون و همش خونه نشین شدیم.

ولی در کنار دختر گلم ، احساس تنهایی نکردم مخصوصا" اینکه بابایی هم کنارمون بود. ziba

محصل

بقیه ی شیرین کاری های خانمی همراه با عکسایی که آماده کردم ، در ادامه منتظر دوستای گلم هستن.

ممنون که اومدیدziba

خیلی خیلی دوستت دارم عزیز دلم

محصل

شوشتر. کنار رود خونه. خیلی اب بازی دوست داره

بابایی هم تا اونجا که میشد بردش جلو

بعد رفتیم رستوران مستوفی. اینجا موزه مردم شناسیه که در زیر زمین رستورانه.

این هم یه قسمت دیگه . یکم ترسناک بود.

پریسا هم کمی ترسید

بعد هم رفتیم برای شام. نمای محوطه خیلی زیبا بود.جزئ اثار باستانی شوشتر.

و موقع شام

و.....جای همه خالی بود. غذاهاش کلا" سنتی بود و بسیار خوشمزه.

و یه نمای دیگه.پایین این رستوران رودخونه جریان داره.

چند روز قبل می خواستیم بریم بیرون. پریسا اصرار کرد که عقب بشینه. تا مقصد هم هیچ نگفت و خیلی هم خوشحال بود.

رفته بودیم فروشگاه. برای خودش خوراکی برداشت و با دقت برسیش کرد

این هم شیطونی خانم!!!!!!!!!

وقتی به حال خودش گذاشتمش و رفتم دنبال کارم. داره نشون میده چه دسته گلی به آب داده. باقیش هم زیر پاهاش معلومه.منتظر

خیلی طولانی شد.

خسته نباشید. ممنون که وقت گذاشتید.

تقدیم به شما

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (89)

پریا
16 خرداد 91 10:31
بسیار عالی بود


ممنون
مامان امیر علی
16 خرداد 91 10:47
سلام مریم جون.چه خبرا؟پریسا جون چطوره؟
کجایی خانمی کم پیدا.دلمون واستون یه ذره شد.
پُست جدیدت عالی بود.آفرین به این گل دختر که اینقد بزرگ شده و خانم.
حال کردم رفته عقب نشسته و کمربند هم بسته.امیر ما تا میره عقب اول شیشه ها رو میده پایین و میره سراغ چیزایی که پشته شیشس


وای دیگه دارن بیرونم میکنن از بس که اینجام

اره مدتیه گیر میده که باید بره عقب بشینه.

خب پشت شیشه رو خالی کن
مامان امیر علی
16 خرداد 91 10:49
چه رستوران خوشکلی رفتینا.ایول
راسی تو اون رودخونه سرما نخورد پریسایی خدا نکرده
عاشق مسی و دش گفتنتم


جای شما خالی بود.
چند تا عظسه کرد. ولی خدا رو شکر مشکلی پیش نیومد.
مامان فرنيا
16 خرداد 91 10:52
سلام اول از همه اينكه بخدا من همه نظرها را تاييد ميكنم و توي ان پست يك نظر ديگه از شما بود نميدونم اگه چيز ديگه اي فرستاديد شايد بخاطر مشكلات اينترنت واسه من ارسال نشده
اما واسه پريسا گلي : ماماني پريسا غذاش را خوب ميخوره و دختر گلي هست؟
خوب انجا كه عدسها دستش است كه شيطوني نميكنه داره به مامانش كمك ميكنه تا عدسها را پاك كنه از صندلي عقب نشستنش هم معلومه كه داره خانم ميشه و خودش ميدونه فقط ني ني ها هستند كه توي بغل مامانشون مي شينن
و باز هم از نشانه هاي بزرگ شدن اين طلا خانم اينه كه ميتونه خريد كنه و ميدونه چيا دوست وداره و بدرد بچه ها ميخوره ماشالله به اين دختر ناز و باهوش


ممنون گلم. نه عزیزم من زود اومدم پیشت وگرنه بعد دیدمش.

مرسی عزیزم.
ممنون که مطالب رو کامل خوندید
مامان ملینا
16 خرداد 91 12:49
سلام مامان پریسا ،از گفته هات معلومه که پریسا جون خانمی شده و داره به مامانش کمک می کنه .خدا براتون حفظش کنه. چه جای باصفایی رفتین کاش ماه هم بودیم دلم شوشتر می خواد همیشه خوش و خرم باشید در کنار پریسای خانم


سلام.
بله برای خودش خانمی شده.
ممنون
خب تشریف بیارید در خدمت باشیم.
مامان رومینا
16 خرداد 91 13:17
عکسا عالی بودن.چ رستوران خوشگلی


جای شما خالی بود
بهـــــــــــــار
16 خرداد 91 13:19
سلام عزیزم اره برا منم قطع شد گفتم الان میگی بی خدا حافظی رفت ممنونم دیگه ولش کن همین خوبه بابام همینو رو خیلی دوس داره


ولی اونو هم پیداش میکنم
مامان شاهزاده ها
16 خرداد 91 13:22
سلام پس به موقع اومدم.
.وای چه اب بازیی کرده این خانمی.
دختر گلت از پسمل کوچولوی من ا ماه بزرگتره ...چه خوبم میتونیم از تجربیات هم استفاده کنیم.پس شما شوشتر میشینید.
سوال اول ....واکسن 18 ماهگی خیلی بده نه؟؟؟من یادمه پسر بزرگم تا 2 روز راه نمیرفت.
همیشه به گردش و تفریح.
گل دختریرم ببوس.


ممنون که به موقع اومدید.
البته . ما هم اینجاییم تا از تجربیات دوستان استفاده کنیم.
الان میام بهت میگم.
مامان امیر مهدی
16 خرداد 91 15:49
پریسا جون 19 ماهگیت مبارک
همیشه به گردش وآب بازی و رستوران و خرابکاری


ممنون
ایشالله شما هم
مامان امیر مهدی
16 خرداد 91 16:12
سلام واست یه زحمت داشتم نه 2 تا
اگه میتونی برو پیش سجاد بگو جوابشو تو کامنت گذاشتم بیاد بخونه
بعد به مامان شاهزادهام بگو که من نمیتونم بیام جواب بدم جوابشو بیاد همون جا بخونه مرسی


باشه عزیزم حتما بهشون میگم
زهرا از نی نی وبلاگ213
16 خرداد 91 17:16
ولادت مولا علی(ع) و روز پدر رو به تو دوست خوبم و خانواده گرامیت تبریک میگم امیدوارم همیشه شادو خوشحال باشی عزیزم


من هم به شما تبریک میگم.
ممنون عزیزم
زهرا از نی نی وبلاگ213
16 خرداد 91 17:17
پریسای نازو دوست داشتنی


ممنون عزیزم.
نایسل
16 خرداد 91 17:30
جیگرتو بخورمممم مم مبارکک باشه 19 ماهگی


مرسی الناز جون
نایسل
16 خرداد 91 17:30
راستی عسیسممممم
خیلی دیشب خوب بودن خوشبختانه


خوشحالم کردی
سمانه مامان پارسا جون
16 خرداد 91 18:09
سلام عزیزم خوبید خوشید؟
پریسا جونم خوبه؟
عکسهاش خیلی با نمک شده
از طرف من ببوسیدش
چه حالی میده آب تنی
19 ماهگیتم مبارک خانوم خوشگله


سلام سمانه جون.
ممنون گلم.
لطف کردی.
طنین
16 خرداد 91 18:55
نازی چه خوشگل نشسته روی صندلی
خوش به حالش که تو ابه
ای دخمل خرابکاااااااااااااااااااااااااااااار


مرسی عزیزم.
ایشالله یکیشون به زودی گیر خودت بیاد
نایسل
16 خرداد 91 19:32
عسیسممم آپیدم


اومدم
نایسل
16 خرداد 91 19:40
آره بابا قبول میشممممممممممم


باز هم خوبه
نایسل
16 خرداد 91 19:40
خیلیییییییییییییییییییییییییییی حال داد


مادر کوثر
16 خرداد 91 19:43
سلام عزیزم
19 ماهگی خوشگلمون مباررک
خیلی دوستون دارم
پیش ما هم تشریف بیارید


سلام.
ممنون
به روی چشم عزیزم
بهـــــــــــــار
16 خرداد 91 22:50
سلام عشقممممممممم پس حسابی خوش گذشته عزیزم امیدوارم همیشه خوش باشین گلم عجب رستورانی عجب غذاهایی بابا دلمون خواست نوش جونتون


مرسی عزیزم .
جای شما که خیلی خالی بود
مامان ملینا
16 خرداد 91 22:54
سلام عزیزم .ما زنجان می شیم و دور از شما


ولی دلها به هم نزدیکه
بهـــــــــــــار
16 خرداد 91 23:18
نوش جونتون دوستان به جای مااااااااااااا
راستی 19 متهگی دخمل گلمون مفالککککککککککککک


ممنون گلم
نسترن(یک عاشقانه آرام)
16 خرداد 91 23:21
سسلللااااااااااام د منم برات یه ذره شده بود.بابا دیگه کم کم داشتم باور میکردم باهام قهر کردینا!
نه بابا حالا حالاها هستیم در خدمتتون...
میبینی چه دل گنده ای دارم من!!!!!


سلام عزیز دلم
نه گلم چرا قهر کنم. خانم به ایم ماهی.....دلت میاد
نسترن(یک عاشقانه آرام)
16 خرداد 91 23:30
آره اگه خدا بخواد و درس شوشو تا آخر تابستون تموم شه تازه باید بره سربازی
چیکار کنیم دیگه....
نه به خدا من خیلی دوستتون دارم دلم برای پریسا جونم یه ذره شده..خوبه؟ببوسیدش از طرف من


وااااای پس عروسی نزدیکه
نسترن(یک عاشقانه آرام)
16 خرداد 91 23:33
ایشالا ...شما دعا کنید زود بشه من اووول از همه شمارو دعوت میکنم.البته شما خودتون صاحب مجلسید


ممنون گلم. زنده باشن بزرگترا
نسترن(یک عاشقانه آرام)
16 خرداد 91 23:39
چقدر خوبه که شما پر از احساسات مثبتی....کلللی به آدم شور و ذوق میدین
آدمو از نا امیدی در میارین حسابی..مرسی بابت این همه خوبیاتون...
اونم نظر لطفتونه مرسی اینقدرا هم قابل تعریف کردن نیستم.شما خوبین همه چیو خوبو قشنگ میبینین


نه عزیزم واقیت رو گفتم.
نسترن(یک عاشقانه آرام)
16 خرداد 91 23:46
اتفاقا منم نوشته های شمارو خیلی دوس دارم.اگه هنره پس باید بگم شما هم این هنرو ارین چون خیلی خوب مینویسین...من که باهاش ارتباط خوبی برقرار میکنم


واقعا" نظرت اینه؟
ممنون از انرژی مثبتی که میدی
نسترن(یک عاشقانه آرام)
16 خرداد 91 23:50
نه باور کنید جدی میگم..مطمئنم پریسا بعدنا از خوندن خاطراتش که به این قشنگی ثبت شدن لذت میبره.. چطور؟مگه کیک پزی رو از توی نت یاد گرفتین؟
نسترن(یک عاشقانه آرام)
16 خرداد 91 23:57
خوش بحالتون منم عاشق کیک پزیم ولی بلد نیستم. آشپزی رو هم خیلی دوس دارم ولی غذاهام همه تکراری شدن باید سر فرصت چندتا غذای جدید ازتون یاد بگیرم
نسترن(یک عاشقانه آرام)
16 خرداد 91 23:58
ای خدا از دهنتون بشنوه ایشالا... یعنی میشه منم یه نینی خشگل داشته باشم؟
فرشته مامان امین رضا
16 خرداد 91 23:58
سلام گلم

چه عکسای باحالی وزیبا.همیشه شادوخوش باشین
مبارکه 19 ماهگی گل زیبای زندگیت
برای خودش خانمی شده



سلام. مرسی عزیزم.
ممنون که تشریف اوردی
فرشته مامان امین رضا
16 خرداد 91 23:59
سلام گلم

چه عکسای باحالی وزیبا.همیشه شادوخوش باشین
مبارکه 19 ماهگی گل زیبای زندگیت
برای خودش خانمی شده


نمیدونم چرا 2 تا شد
به هر حال باز هم ممنون
نسترن(یک عاشقانه آرام)
16 خرداد 91 23:59
باشه حتما خبرم کنید.
نظرتون راجع ه پست جدیدی که گذاشتم چیه؟
فیس بوکو میگم


الان میام
نسترن(یک عاشقانه آرام)
17 خرداد 91 0:06
ایشالا...
وااااای دهنم آب افتاد..حتما دستور پختشو عکسشو بذارید بی زحمت..


حتما".
نسترن(یک عاشقانه آرام)
17 خرداد 91 0:13
بابت دستور پخت ممنون.
ولی یعنی با این طرح مخالفید؟
نمیتونید شرکت کنید؟


الام میام
نسترن(یک عاشقانه آرام)
17 خرداد 91 0:20
باشه عیب نداره.ولی اگه احیانا بساط فیلتر شکنتون جور شد و تونستید بیایید خبرم کنید.تا ببینیم بقیه دوستان چی میگن و چیکار میکنن.
بووووس


باشه عزیزم.
یک عدد مامان
17 خرداد 91 0:28
19 ماهگیش مبارک
چه لباس خوشگلی هم پوشیده این گل دختر ... ای جیگرشووو


چه عجب
چشممون به جمال دوست عزیزم روشن شد
مامان محمد صدرا
17 خرداد 91 0:32
برای مامانی!
برای پریسا جونم !


خودت گلی عزیزم
مامان اسراواسما
17 خرداد 91 0:32
سلام!19ماهگی گل دختری مبارک
اخ چه کیفی میده آب بازی این مدلی
چه رستوران جالبی رفتین.همیشه به گردش


سلام
ممنون عزیزم
جای شما خالی بود
مامان محمد صدرا
17 خرداد 91 0:33
حسابی هم که خوش گذزوندین !
مامانی پریسا مگه تا حالا عقب نمینشست ؟؟؟
وروجک ما همش میخواد عقب بشینه کمتر توی بغلمه !
تازه بدون کمربند !


بله جای شما خالی.
من میترسیدم بذارمش صندلی عقب.
الان هم خودش اصرار کرد.تنهایی خطر داره اخه......
مريم مامان ماهان
17 خرداد 91 11:09
پريسا جون 19 ماهگيت مبارك
چه عكساي خوبي كاملا حال و احوال پريسا جون رو نشون داد هميشه به سفر و شادي باشي عزيزم


ممنون مریم جون.
مامان نيروانا
17 خرداد 91 11:21
پريساي عزيزم، نوزده ماهگيت مبارك دخترِ ناز!
ايشالا هميشه برات به گردش و شادي و ديدن جاهاي جديد بگذره. عكساي قشنگت هم مث هميشه حاكي از شيريني و بزرگ شدنته خانوم خانوما. خدا هميشه تو دستاي خودش محكم نگهت داره عزيزم. ميبوسمت و دست مامان گلت رو كه شيرين زبونيا و گل كاشتناتو با صبر و حوصله برات مينويسه.


ممنون عزیزم.
و همچنین صبر و حوصله ی دوستان گلم که تشریف میارن و خوشحالم میکنن
مامان آرمان
17 خرداد 91 12:08
سلام
19 ماهگی گل دخترمون مبارک باشهانشاءا...همینطور ماهگردها بیان و برن و شما یک خانم بزرگ و موفق و شاد باشی


مرسی عزیزم. همیچنین ارمان خوشکلمون
مامان آريا
17 خرداد 91 12:15
عزيزم هميشه به گردش و تفريح
قربونه دختر خوشگلم برم كه با ديدن عكساش كلي كيف كردم و قربون صدقش رفتم


ممنونم عزیزم.
شما همیشه به ما لطف دارید
مامان ا تنا
17 خرداد 91 13:14
سلام عزیزم وای خدا من نمیدونستم شما اهواز هستید شرمنده پست قشنگی گذاشتی دخملتو ببوس


مرسی عزیزم.
رسیدن به خیر
مامان نیایش
17 خرداد 91 15:26
ما شا الله هزار ما شا الله خانمی شده برای خودش پریسا جون الهی همیشه سالم باشی و لبات خندون خیلی عکس های قشنگی هم بود چه خوبه که این جوری آب بازی میکنه نیایش که اصلا تو آب نمیرفت وقتی همسن پریسا بود الهی همیشه به سفر و شادی باشید


سلام مامان نیایش جون.
مرسی عزیزم.همچنین شما.
ولی پریسا از بچه گی خیلی به اب بازی علاقه داشت.
کافیه یه جا اب ببینه......
مریم -----------♥
17 خرداد 91 15:46
سلااااااااااااااااااااااااااام
سلامی به گرمی افتو خومو(aftuo khoomo)
سلامی پر از نشاط و سلامتی به روی ماه شما و پریسا جونم
ببخش میام ، نظر نمیزارم چون خیلی خسته ام
دلم واسه همشهری هام تنگ شده بید
امتحانات و دارم میدم 24 تموم میشم
حالا یه خبر خوب!از معلم ادبیات،ریاضی و علوم نمرم و پرسیدم گفتن 20 شدم
خودم فقط همین ها رو میخواستم که 20 شم
بعد از این درسها زبان برام مهمه که معلمش جواب نمیده
امروز هم 19 ماهش شد پریسا جون مبارکش باشه
راستی خواهرم امتحان دکترای ملی و مرحله اولش و قبول شده دعا کن واسه دو مرحله بعد
مصاحبه هم که میدونی کلا پارتی بازیه...
بوووووووووووووووس
به امید دیدار


سلام به مریم جون خودم
آفرین خانمی چه اطلاعات کاملی.
تبریک میگم
ایشالله بقیه هم 20 بشی.
افتو خومون هااااااااکاکا.......
نایسل
17 خرداد 91 20:41
اصلا بدون تقلب معنی نمیده که


ای شیطون.
میدونم چی میگی
مامان کوروش
17 خرداد 91 21:20
سلام مامان مهربون خدا حفظش کنه پریسا جون رو حالا هی بامزه تر هم میشه صبر کن حتما ببوسش


ممنون.
ایشالله
نسترن(یک عاشقانه آرام)
17 خرداد 91 22:51
پس دستور پختو عکس لازانیای لقمه ای چی شد مامانی؟


به زودی عزیز دلم.
الهه مامان روشا جون
18 خرداد 91 0:01
پریسا جون 19 ماهگیت مبارک.خیللی هم شیرین زبونی ماشاا....مامانی حتما براش اسفندد دود کن.


مرسی عزیزم.
چشم حتما"
مامان رها
18 خرداد 91 1:31
عزیزم 19 ماهگیت مبارک جیگر قربون دش گفتنت بشم من عسل خانوم


مسی خاله.
منون
حیران
18 خرداد 91 1:40
سلام ریسا خانم 19 ماهگی مبارک
عکسهات هم خوشگل بود دست مامانی درد نکنه


سلام.
مسی خاله جون.
مامانی هم میگه منون
نایسل
18 خرداد 91 2:51
بببخشید عجله داشتم گلکممم الان دارم شرمنده


خواهش میکنم الناز جونم
مامان نفس طلایی
18 خرداد 91 8:00
19 ماهگی مبارک


مرسی عزیزم
بهـــــــــــــار
18 خرداد 91 13:33
سلام جیگرممممممممممممم ببخشی ناراحتت کردم عسیسممممممم


سلاتم بهار جونم.
نه گلم . برات دعا کردم که ایشالله مشکل حل بشه
بهـــــــــــــار
18 خرداد 91 13:34
بابت همه ی خوبیات یه دنیا تشکرررررررر


خواهش میکنم عزیزم
خاله باران
18 خرداد 91 16:42
ممنون که به من سرزدی.مثل همیشه آرامش بخشی...


خیلی دوستت دارم گلم
خاله باران
18 خرداد 91 17:04
معلومه مامانه به خوبی شما با پریسا خوشگلم وقتش را می گذرونه..


به علاوه ی کارهای بی پایان خونه.......
نایسل
18 خرداد 91 17:04
هیچ وقت نمیداد این سری خودش اومد گفت خاله بیا باهم بخوریم شاخ در اوردمممم

حتما عکس میزارم گلم


معلومه خیلی دست و دل بازه.
مرسی گلم
نایسل
18 خرداد 91 17:10
ندارممممممممممممممم


حیف شد
نایسل
18 خرداد 91 17:11
آره والا همین طور یکارامو میکنم جوابتو میدم اگه دیر جواب دادم ناراحت نشو عشقم


اول به کارات برس. اون ها مهم ترن عزیزم
نایسل
18 خرداد 91 17:13
آره الان میخوام درست کنم
نایسل
18 خرداد 91 17:14
میسیییییییییییییی عشقممممممممممممممممم
منم دوست دارم


خیلی ماهیییییییییی
نایسل
18 خرداد 91 17:17
اره دیشب ومدم خونه خیس کردم از ظهرم دوبار جوشوندم آبشو ریختم دور آمادست
نایسل
18 خرداد 91 17:23
خسته شدم از بس بندری خوردیمم تنوع شه دیگه بهتره
نایسل
18 خرداد 91 17:26
نه دکتر گفت برو این دارو هار بخور اگه بهتر نشدی بهت میدم بری ولیمن بهتر ندشم خون ریزی ام بیشتر م شده البته از صبح خون ریزی ام قطع شده دردم رفته خیلی بهترم
باران
18 خرداد 91 18:05
خوندی عزیزم؟؟؟سرت را درد اوردم


کامل خوندم عزیزم.
نه گلم. فقط بگم قربون دلت . با صبری که داری
مامان طاها
18 خرداد 91 18:17
19 ماهگی دختر گلمون مبارک باشه.



مرسی عزیزم.
مامان طاها
18 خرداد 91 18:18
آفرین به این دختر حرف گوش کن.
خاله باران
18 خرداد 91 18:55
ای جانم.خواهش می کنم.خانوم خانوما چطورند.ساعت خواب.تندرست باشند..


مرسی عزیزم.
مشغول بازی و غر زدنه
گل دخترم سپیده
18 خرداد 91 22:35
سلاااااااااااااااااااااااااااام خانمی خوبین پریسا گل خوبه می بینم دختری برای خودش خانمی شده عدسارو برای مامانی تمیز می کنه یه موقه سنگی چیزی نداشته باشهپس رفته بودین دد آب تنی حسابی تفریح کردیدخملی ما که از آب دریا می ترسه جنوبی باشی واز دریا بترسی


سلام
ممنون که تشریف اوردید.
بله بچه جنوب نباید از اب بترسه. پریسا هم از کوچیکی عاشق اب بازیه
مامان اندیا
19 خرداد 91 0:31
چه جای با صفایی رفتین ایشالا همیشه خوش باشین عزیزم
شیر کوچولو
19 خرداد 91 12:35
پری جون دوستت دالیم
کلی عکسات خوجگل شده
همیشه بخند پر پری جونح


مسی شیر کوچولو
پويا
19 خرداد 91 13:46
سلام پريسا خانمي
ببخشيد دير اومدم به ديدنت
البته جوياي حالت هميشه هستم
ديگه خانمي شدي واسه خودت
هم يكسالگي وبلاگت و هم نوزده ماهگي خودتو بهت تبريك ميگم و برات آرزوي عمري بلند و بختي خوش و خندان دارم


سلام
ممنون که اومدی.
مرسی
مامان گیسو جون
19 خرداد 91 17:33
19 ماهگیت مبارک عروسک قشنگم
ماشاا... به این دخمل نازباهوش


ممنون فرشته جون.
سارا
19 خرداد 91 22:34
سلام سلام
خوووبیید؟
ای جانم پریسا خانوم شیرین زبون


سلام عزیزم.
ممنون که اومدی.
خیییییییییییلی خوشحال شدم.
نایسل
19 خرداد 91 23:50
عکسشو ندارم خببب
عیسیسم درست میکنم میزارم
ته قابلمه از دیشب مونده میخوای عکس بگیرم


ای بدجنس
مامان علی خوشتیپ
20 خرداد 91 14:09
همیشه به شوشتر رفتن
خوش به حالت پریسا جون خوب آبتنی کردی واسه خودتا
وقتی میگی یه چیزی باید حتما دستش باشه یاده تیپر تر تره میفتم.میدونی کیو میگم دیگه؟


ممنون.
جای شما که خیلی خالی بود.
واقعا" خوش گذشت. به تلافی مسافرت نرفتنمون بود
اره میدونم کی بود
مامان پاني
21 خرداد 91 15:23
اي جان چه دخمل بانمكي از طرف خاله شيدا وپاني جون يه عالمه ماچش كن خوشحال ميشيم دوست جون ما بشي
اينم ادرس وب خودمه مامان پريسا جون خوشحال ميشم بهم سربزني
http://tar-o-pod.mihanblog.com/


مرسی عزیز.
چشم حتما به دوتا ادرس سر میزنم
شيدا
21 خرداد 91 19:06
سلام پريسا خوشگله هم رفت تو ليست دوست جوناي پاني


مرسی عزیزم
نایسل
22 خرداد 91 17:15
نه هنوز نرفتم اصلادوست ندارم برم شایدم نرم ولی طفلکی الهه برام لباس خریده امروز میگه دوست ندار نیا من اصلا محیز باشگاه رو دوست ندارم
نایسل
22 خرداد 91 17:15
بازم ببخشید گلم



من همین پیاده روی که میرم بسه


پیاده روی خیلی خوبه
انیس کوشولو
24 خرداد 91 12:33
آخییییییییییییییییییییی نازی چه با حالی تو.......


مسی خاله
انیس کوشولو (✿◠‿◠)
24 خرداد 91 13:53
خاله جون ممنون به ما سر زدید
اینطوری اگه ممکنه لینک کنید
انیس کوشولو (✿◠‿◠)
منم با افتخار لینکتون کردم


درستش کردم.
مرسی عزیزم
ilijoon
29 خرداد 91 19:54
19 ماهگيت مبارك گلم


مرسی عزیزم.
رسیدن به خیر
ilijoon
29 خرداد 91 19:58
به به چه عكس هاي قشنگي و چه جاهاي باصفايي دلمون براي جنوب تنگ شده دعا كنيد امسال قسمت بشه وبياييم دوباره


ایشالله.
حتما" تشریف بیارید
ilijoon
29 خرداد 91 19:59
مامان جون ازم دلخور نباشيد باور كنيد به يادتون بودم وخيلي خيلي خوشحالم كه شما هم در نبود من ما رو از ياد نبرديد وبه خودم ميبالم كه دوستهاي خوبي چون شما دارم خيلي دوستون دارم


ما هم شما رو خییییییییلی دوست داریم.
شما هم از دوسنای گل ما هستید.
چرا باید فراموش کنیم